części samochodowe nanodatex

toyota yaris olej do skrzyni biegów

Samochody związane z zapytaniem toyota yaris olej do skrzyni biegów

Pytania i odpowiedzi: toyota yaris olej do skrzyni biegów

TOYOTA YARIS olej do skrzyni biegów

Wiatam mam pytanie w sprawie oleju w skrzyni biegów bo czeka mnie wymiana jego i nie wiem jaki kupic i ile jego prosiłbym o jaka podpowiedz samochod to toyota yaris 10. Pozdrawaim Piotrek

do 1.0 (1SZ-FE) 1.4 litra do 1.3 (2SZ-FE) 1.9 litra do 1.4 D4D (1ND-TV) 1.9 litra lepszkość standardowa czyli SAE 75W-90 nagtomiast rodzaj oleju API GL-4 lub GL-5

wielkie dzieki za odpowiedz pozdrawiam

TOYOTA YARIS Skrzynia biegów - wymian oleju.

Witam Posiadam yarisa 1.3 z przebiegiem 70 tys. Zauwazylem ze na 5 biegu skrzynia zaczyna piszczec wiec podjechalem do ASO aby sprawdzic czy jest olej w skrzyni. Poziom oleju byl prawidlowy kolor rowniez (brunatny). Od kilku dni mam wrazenie ze to piszczenie zaczelo rowniez wystepowac na 2 i 4 biegu na 3 ledwo slyszalne. Na przyklad wrzucam 2 i do 2000 tys nie piszczy a powyzej juz wyraznie slychac

podpinam się pod wątek - bo tematyka bliska - wymieniłem olej w skrzyni biegów - yarisII 1.3 - przebieg ok. 57.000 km. - wymiana dziecinnie prosta pod warunkiem że ma się strzykawę do zalania nowym olejem po spuszczeniu starego. Jeśli się nie mylę to potrzebny jest klucz 22 - śrubę spustową łatwo można znaleźć - najniżej położona na obudowie skrzyni (patrząc os lewej strony na

Też uważam że producentowi zależy aby samochód dojechał do pewnego momentu i aby zakupić nowy bo starego nie opłaci się naprawiać dlatego to przeciąganie z wymianami materiałów eksploatacyjnych wiadomo że jak padnie skrzynia biegów przy 200 tys. przebiegu to jesteśmy w kropce bo albo ryzykować używke abo wydać więcej  na naprawęwymianę niż samochód jest wart. To samo producenci

Witam Mechanik wymienial jakies 2 miesiace temu olej do skrzyni biegow jest zalany taki jak byc powinien (75W90) ale zauwazylem ze po zmianie oleju biegi ciezej wchodza czasami musze wysprzeglic i dopiero wtedy bieg wskakuje albo wlozyc w to troche sily. Tak sie dzieje glownie kiedy auto jest zimne po przejechaniu pewnego dystansu (mniej wiecej tyle aby silnik sie rozgrzal) jest duzo lepiej ale najczesciej

Witam U mnie po wymienie oleju na Motul Motylgear 75W-90 pojawiły się problemy z wybieraniem biegów na zimnym silniku. skrzynia haczy a szczególnie drugi bieg. Po rozgrzaniu auta wszystko powraca do normy. Czy jest to sytuacja normalna Czy mogę liczyć że po przejechaniu paru setek km sytuacja się poprawi

Zobacz Miski oleju skrzyni biegów do TOYOTA YARIS

TOYOTA YARIS P1 wymiana oleju w skrzyni biegów i filtra paliwa

kupiłem yariskęz przebiegiem 67000 km obecnie mam przejechane 75000km wcześniejszy właściciel nierobił przegladu w serwsie toyoty na 60000 km wiec pewnie niebył wymieniany olej w skrzyni biegów i filtr paliwa co radzicie wymienić olej w skrzyni i filtr paliwa teraz czy poczekać do 90000 i wymienic wtedy na przeglądzie w serwisie toyoty bo chcęu nich zrobic sobie porządny przegląd. Mam

Filtr paliwa jest praktycznie niewymienialny. Mieści sięw zbiorniku paliwa i jest zintegrowany z pompą paliwa (nie brali pod uwagęPolski nikt nie przewidywał lania chrzczonego syfu do baku). Poza tym to tylko siateczka więc sugerujęzałożyć filtr przepływowy na przewodzie paliwowym. I dostęp łatwy i wtrysk paliwa zabezpieczony.

TOYOTA YARIS wymiana oleju w skrzyni biegów

Witam Czy w yariskach wymienia się olej w skrzyni biegów Jeśli tak to co ile km Jaka jest Wasza opinia na ten temat. Pozdro.

Mam zamiar wymienic olej w skrzyni biegow w yarisie 1.0 2000r . Uda mi sie samemu Gdzie wlewa sie olej do skrzyni w tym modelu tak jak w niektorych autach z boku skrzyni przez otwor kontrolny oleju

Witam jako że powoli mój yaris 1.0 dobija do 60 tys. zainteresowałem się co wchodzi w skład przeglądu po 60. Jedną z pozycji jest wymiana oleju w skrzyni biegów (yarisce w styczniu skończyła się już trzyletnia gwarancja więc nie jestem zobligowany do wizyty w ASO Toyoty czytaj chore ceny). Moje pytanie jest takie czy wymiana oleju w skrzyni jest taka niezbędna czy to tylko pobożne zalecenia

Najlepiej nalać do chłodnicy prestone wytrzymuje 5lat co do skrzyni to po 60tys km najlepiej tylko skontrolować poziom oleju

ASO na 4-m przeglądzie mojego Y wlało do skrzyni olej Castrol TAF-X 75W-90.

TOYOTA YARIS wymiana oleju w skrzyni biegów

Cześc wiem że już było wiele razy ale nie znalazłem kiedy i jaki olej trzeba wymienić w yarisie ts 1.5(nie wiem czy taki sam jak w innych modelach jest ten olej i czy w tym samym czasei się go wymienia). Moze jest ktoś wtajemniczony tak w ogóle to ma ktoś może książkę(w formie jakiegoś pliku) w której opisane jest co i kiedy wymienić  w tym modelu yarisa pozdrawiam.

Wg. ksiazeczki olej w skrzyni biegow powinno sie wymieniac po 60 tys. km. a w ASO Ci napewno poradza jaki to ma byc olej. Niestety nie mam ksiazeczki do TS&039a bo takiej nie dostalem. Mam tylko zwykla ksiazeczke do pozostalych wersji silnikowych. W sumie co 15 tys. km powinno sie wymieniac olej sprawdzic poziomy pozostalych plynow filtr powietrza itp Zobacz na tej stronie opis czynnosci serwisowych wykonywanych dla yarisa 1.01.3 ps. a jaki masz przebieg

Po kazdym przegladzie - a jezdze yarisami od 1999r - zauwazam ze cos majstrowali przy ustawieniu dzwigni bo zawsze wtedy chodzi przez pare dni jakby ciasniej a potem wszystko wraca do normy.W kazdym z 3 yarisow opornie wchodzily biegi 2 i 1 (1 przy redukcji) szczegolnie przy wyzszych obrotach ale o dziwo po ostatnim przegladzie to sie zmienilo i biegi te wchodza bez problemow.Roznica jest naprawde duza Wynika z tego ze mozna jednak ustawic przelaczanie biegow tak by wchodzily jak trzeba

Hej Pytanko - ktoś orientuje się w którym miejscu w yarisie można się dostać do oleju w skrzyni biegów Będę wdzięczny najchętniej za jakieś zdjęcie.

sie nad Mobilem 1 mobilcube SHC pełen syntetyk SAE 75W-90.(Taki doradzil sprzedawca) Z kolei w silniku byl juz wlany polsyntetyk mobil 1 10w-40 wiec taki wleje jaki byl... Ja ogolnie lubie poszalec autkiem wiec prosze o rade w tym kiedrunku) Troszke sie obawiam co do kupowania oleju przez internet ale moze macie kogos sprawdzonego Jezeli taki temat juz byl to przepraszam) TS to też yaris

TOYOTA YARIS Jak wymienic olej w automatycznej skrzyni biegow

Czy ktos kiedys wymienial olej w automatycznej skrzyni biegow Czy wogole sie wymienia bo sprawdzilem olej i jest ciemnynawet czarny.Przebieg w yarisie jest 170.000kmrok prod. 1999

Czy to chodzi 4-biegowy klasyczny automat do silnika 1.3 Bo w 1999 roku jeszcze chyba nie było automatyzowanej skrzyni MMT do silnika 1.0.

jeżeli to jest klasyczny automat to jest korek spustowy w misie olejowej skrzyni biegów (cały olej ze skrzyni nie spłynie bo jest jeszcze w przekładni hydrokinetycznej). Po spuszczeniu wlewa się go przez miarkę oleju (oczywiście nie do silnika  wink) do poziomu maksymalnego następnie zapala się silnik i już na pracującym silniku dolewa olej do odpowiedniego poziomu. Na miarce są dwa

Wlasnie bylem dzis w salonie Toyoty i poprosilem o filtr do automatycznej skrzyni i sprzedawca czesci byl bardzo zdziwionyze filtr i olej sie wymienia robiac przy tym ze mnie barana.Wiec jestem lekko skolowany. Czy jest ktos kto wymienial sam filtr Czy wymiana uszczelki pod misa jest konieczna Czy to trudna operacja HELP icon_pray

Wymiana uszczelki jets konieczna z tego względu że jest ona korkowa i po demontażu misy raczej ulega zniszczeniu. Wymiana filtra polega na spuszczeniu oleju ze skrzyni odkręceniu kilku(nastu) śrub od misy (tam zazwyczaj po spuszczeniu oleju jeszcze coś się wyleje) po zdemontowaniu misy widać od spodu filtr oleju który jest płaski i przykręcony na kilku śrubach do korpusu skrzyni trzeba

TOYOTA YARIS czy wymieniać olej w skrzyni biegów

Witam Nie znalazłem w FAQ więc pytam. Mam yarka po gwarancji więc oleje wymieniam w warsztacie specjalizującym się w olejach (na Szyszkowej w Wawie). Ostatnio z przebiegiem 60kkm wymieniałem olej w silniku na castrol rs 0w40 i zgodnie z zaleceniami w skrzyni biegów na castrol zalecany przez castrola do yarków - taf-x. Nie dlategoże mnie namówili tylko dlatego że chciałem. Po czy sami z

TOYOTA YARIS Skrzynia biegów

Mialem to napisac juz pare dni temu ale jakos zapomnialem wiec zrobie to teraz. Mam Yarka o przebiegu 33 tys.km silniczek 1.3 ciesze sie tym cudem od paru dni i wszystko mi sie podoba oprocz skrzyni biegow... Przesiadlem sie do Tojki z Cordoby 1.4 2000r. i tam funkcjonowalo to o niebo lepiejkrotka poreczna dzwignia z krotkim skokiem bardzo precyzyjna. No a tutaj....czuje jakbym mieszal jakas lyzka

1. httpwww.toyodiy.compartsp_E_2011_toyota_yaris_NSP90L-CGFGKW_3305.html Część 33037B Możesz wydrukować i pokazać kretynowi że pierwszy bieg jest synchronizowany i wyjaśnić że skoro jest synchronizowany to ma działać. Nie wiem o które ASO chodzi ale tam pracują bardzo często przypadkowi ludzie. Kiedyś specjalista ds sprzedaży samochodów używanych w jednym z ASO wmawiał mojej byłej

TOYOTA YARIS olej do yarisa

pewnie to bylo choc szukalem i nic wiec zadam pewnie jeszcze raz pytanie jaki olej toyota leje do silnikow ponoc castrol ktory nie jest najszczesliwszy dla silnikow jakies nagary itp wytwarza podobno czytalem ze wiekszosc uzytkownikow toyot chwali sobie mobila niektorzy nawet motula i tez sie zastanawiam nad nim ale nie wiem czy mi pozwola to wlac w aso bo zaraz powiedza ze problem z gwarancja itp

Hej. Mam pytanie odnośnie oleju w skrzyni biegów. 1. Czy faktycznie w ASO na dużych przeglądach nie zmienia się oleju 2. Jaki będzie najlepszy olej do skrzyni biegów do silnika 1.4 D4D 2008 skrzynia 5 biegowa 3. Kupiłem auto po flocie (232 tys. km) i nie wiem czy kiedykolwiek olej w skrzyni był zmieniany i czy jak teraz wymienię na świeży to nic się nie zacznie sypać (póki co biegi wchodzą dobrze i lekko)

TOYOTA YARIS Brzeczenie przy skrzyni biegow pomocy

Witam jestem od niedawna posiadaczem toyoty yaris 1.0 z skrzynia polautomatyczna  . Mianowicie moj problem objawia sie pod postacia nietypowego brzeczeniu ktore jest uciazliwe dla ucha wystepuje to w ogolicy gornej czesci skrzyni biegow a dokladniej w okolicy zbiorniczka chyba od plynu hamulcowego wystepuje to po otworzeniu drzwi kierowcy zauwazylm tez ze przekaznik pstryka wymienilem na nowy mialem

Ta automatyczna skrzynia w rzeczywistości jest zwykłą skrzynią manualną (taką samą jak w wersjach ze sprzęgłem) tylko z dodanymi siłownikami zmieniającymi biegi i operującymi sprzęgłem. Dlatego sens sprawdzenia w niej poziomu oleju jest taki sam jak w manualnej skrzyni biegów - czyli żaden. Ale wymienić olej nie zaszkodzi zwłaszcza że to nieduży koszt (zwykły olej do zwykłej skrzyni manualnej).

Nie sposób zgodzić się z powyższym. W użyciu są aż cztery całkowicie różne typy konstrukcji automatycznych skrzyń biegów 1. klasyczne planetarne (najstarsze i nadal najpopularniejsze) 2. dwusprzęgłowe (np. DSG ostatnio zdobywają rynek) 3. zautomatyzowane (oparte na manualnej - najtańsze w produkcji) 4. bezstopniowe (CVT). Dla porównania jest tylko jeden typ konstrukcji skrzyń manualnych

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi