części samochodowe nanodatex

toyota verso głowica corolla

Samochody związane z zapytaniem toyota verso głowica corolla

Pytania i odpowiedzi: toyota verso głowica corolla

TOYOTA COROLLA VERSO Corolla Verso Radio B9002 Pomocy

Poszukuję części do tego typu radia - konkretnie chodzi o głowicę radiową. Jakiś czas temu nagle przestało grać radio okazało się że padła głowica radiowa. Jeśli ktoś ma podobne radio (uszkodzone - gdzie nie działa np CD lub NAVI ) proszę o kontakt. Być może ktoś posiada samą głowicę radiową pasującą do tego modelu dajcie znać

TOYOTA COROLLA VERSO corolla verso d4d woda na czerwonym polu

Jadąc moją rolką nagle zauwazyłemże z nawiewów zamiast ciepłego powietrza leci zawsze zimne. Nagle zorientowałem się że wskaźnik temperatury cieczy chłodzenia jest na czerwonym. Na razie po wstępnej diagnozie mechanik stwierdził wyciek z chłodnicy. Mam pytanie czy ta dziura w chłodnicy to następstwo uszczelki pod głowicą czy po prostu przecieka np. zpowodu korozji. Silnik pracuje

TOYOTA COROLLA VERSO Corolla 98 r 4EFE 1332 cm3 - brak mocy nierówna praca na wolnych obrotach

Od pewnego czasu zauważyłem bardzo nierówną pracę na wolnych obrotach (trzęsie autem) i dodatkowo spadek mocy (benzyna  i LPG. Przewody WN nie świecą w nocy (wymieniane 70 tys km temu) świece wymienione. Auto nie bierze oleju. Auto jest zagazowane przez 70 tys km (aktualny przebieg 220 tys km). Wcześniej nie było problemu z autem pożyczyłem auto na 2 tygodnie i po odbiorze auta zaczęły

Sprawa była prosta - pomiar ciśnienia i wszystko jasne. Ciśnienie ponad 12 na 3 cylindrach na 4 cylindrze 4. Wypalone gniazdo zaworowe. Od instalacji gazowej nadchodzi właśnie czas kiedy ludzie mają przebiegi na gazie ponad 70 tys i są efekty. Średnio jedno auto do mojego serwisu nieautoryzowanego przyjeżdza. Udało się kupić głowicę od anglika (bez gazu - koszt 450zł - cała głowica

TOYOTA COROLLA VERSO Corolla e12 D4D - traci moc i ucieka płyn

Mam do was takie zapytanie z racji ze z Diesla jestem słaby  a problem pojawił się u znajomej to chciałbym zasięgnąć waszej opinii ...  corolla e-12 przed liftem z silnikiem D4d objaw - w czasie jazdy nagły spadek mocy do tego stopnia że trzeba redukować bieg i wbić pedał w podłogę  a co gorsza traci się płyn chłodniczy  ... ktoś przerabiał takie objawy lub komuś coś mówi ten problem ja obstawiam że to uszczelka pod głowicą.

TOYOTA COROLLA VERSO Corolla E10 - Swap silnika 1.3 75KM na 1.3 88KM

Witam.Może najpierw zapytam czy ktoś już coś takiego za szanownych forumowiczów robił i może posłużyć poradąJuż tłumacze dokładnie w czym rzecz.Pacjent corolla 1.3 z &03996 silnik po liftingu 75KMSilnik ów był przegrzany przez poprzedniego właściciela (właścicielkę) i po lekkim przywróceniu do życia działa (już kupiłem działający) ale oleju pali więcej niż benzyny... i

TOYOTA COROLLA VERSO Toyota Corolla Kombi 2.0 D4D

toyota corolla Kombi 2.0 D4DChciałbym dowiedzieć się czy na pewno poszły Wtryski.Jechałem autem nagle z rury wydechowej zaczął lecieć biały dym bardzo dużo nie było widać samochodów z tyłu.Mechanik powiedział że to prawdopodobnie Wtryski ponieważ do oleju dostała się ropa i razem było tego 12-15 litrów. Wymienił olej na nowy i kazał zrobić kilka kilometrów.Ale niestety znowu

A nie ubywa płynu w układzie chłodzenia. Może poszła uszczelka pod głowicą lub pękł blok silnika i płyn dostaje się do oleju oraz do korory spalania

Witam.Po pierwsze primo usterką to na pewno nie wtryskiPo drugie primo taki cytat z netucyt. BIAŁY DYM Z RURY WYDECHOWEJ - " Jeśli z układu chłodzenia nie ma wycieków płyn znika a z rury wydechowej wydostaje się biały dym to niestety świadczy to o przedostawaniu się płynu do komory spalania. Powodem tego może być uszkodzona uszczelka pod głowicą lub co gorsze pęknięcie głowicy

TOYOTA COROLLA VERSO E9

zglasza sie uzytkownik

moja furka. hmmmpiekna toyka z 91 roku sedanik jak wczesniej pisalem ciemno szary silniczek 1.3 zagazowana. pisalem ze poobijany i nie kłamałem prawy przedni błotnik mam wgiecony bo jakis pan kierowca zmienił pas a nie widzał ze natym pasie byłem ja wiec był malutki dzwion stało sie to przed zima otprysł lakier teraz jest ładny wlot powietrza wokół ktorego wystepuje piekna pani rdza . kiedys

To może teraz ja opisze swoja bryczke.rok-1992kolor-czerwonysilnik-1.8 Dmodel-hatchback toyota corollaszyby-przyciemnione tylne boczne tylna pasek na przedzie (atest)opony- Vredestein Sportrac2 19550koła- alusy gwiazda piec ramion 15 caliwydech- standard bez tlumika srodkowego koncowka wydechu ozdobnardza-tylne nadkola i pare punktów w kilku miejscach P ( za około 2 tygodnie blacharz i nowy lakier)srodek-

mam pytanie jestem jak wy właścicielem 13 letniego autka i śmigam na gazie ale strasznie duuuuuuuuuzo pali mi oleju z silnika nie ma wycieku bo jest generalnie suchy (moze leciutko z pod korka) i były robione wszystkie uszczelniacze przy okazji uszczelki pod głowica i były wymienione pierscienie ale to nie pomogło autko ma przejechane 182000 km czy ratuje mnie teraz tylko kapitalny remoncik

Ja może niezupełnie we własciwym miejscu napiszę ale nie za bardzo widzęlepsze. Ja mam AE82 jestem włascicielem juz osiem lat. Trochęnietypowa wersja bo 16 GT z silnikiem 4A-GEL. Samochód jest poddant znacznym modyfikacjom na zmieniony silnik na ostatnią modyfikację4A-GE 16V z natryskiem oleju na denka tłoka głowica pozostała z T-Vis i wyszło z tego bardzo elastyczne urządzenie. Ma wałki

TOYOTA COROLLA VERSO Corolla E12 1.4 D4D dylematy

Od pewnego czasu myślałem o Corolli na przemian o E15 oraz E12. Ponieważ jednak ceny za tą pierwszą są zbyt wywindowane wiec w grę  wchodzi już raczej ta ostatnia. Ja potrzebuję obecnie jedynie pewnego niezawodnego auta i wcale nie do dużych przebiegów.Generalnie nastawiałem się na benzynę ale ostatnio łaskawiej spojrzałem na diesla po wyczytaniu wielu superlatyw. Druga sprawa że

kupiony parch każdej marki stworzy problemy[size78%]generalnie jestem na etapie kupna (nie dla siebie) kombi 2006-2009 klasy średniej i widzę jak wygląda serwis ludzi...[size][size][size][size78%]do toyoty mam pretensję za uszczelki pod głowicą i problemy z nimi związane w D4D w latach 2005-2009 w Avensisach[size]

TOYOTA COROLLA VERSO Corolla VIII brak kompresji na 1 tłoku

Witam.Jestem świeżym właścicielem Corolli VIII z silnikiem 14 86KM.Okazuje się że w moim aucie na pierwszym tłoku praktycznie brak kompresji.Znajomy mechanik stwierdził że trzeba rozebrać silnik i sprawdzić co się dzieje ale żeby złożyć go z powrotem potrzebuje płytek do regulacji zaworów.W sklepie stwierdzili że nie mam szans kupić płytek.Może ktoś wie gdzie mogę dostać

Gaz jest założony w 2005 r.Byłem u dwóch mechaników i żaden nie potrafi powiedzieć co jest zepsute (uszczelka głowica tłok zawory - do wyboru).

TOYOTA COROLLA VERSO Prosze o pomoc - corolla 1998 silnik 4EFE

WitamMam w rodzinie Corolle 1998r. z silnikiem 1332 4EFE niegazowana wersja japońska przebieg duży 236tyś ale wszystko z jednym kierowcą (mój ojciec). Auto jeździ nadal na oleju pełen syntetyk i ogólnie jest w super stanie nie pali oleju ani płynu. W zeszłym tygodniu bez żadnych wcześniejszyh zapowiedzi padła uszczelka pod głowicą (wypaliła sięna dwóch cylindrach) oddaliśmy do serwisu

TOYOTA COROLLA VERSO E-9 zanikające krążenie płynu chłodzącego

WitamJestem świeżo upieczonym właścicielem toyotki e-9 i już pojawił się problem po wymianie termostatu zanikło krążenie płynu chłodzącego. Pomogło przechylenie auta na prawą stronę niestety problem pojawia się tak co 2 3 dni. Co może być przyczyną Czy istotne jest aby zaworek w termostacie był w określonym położeniu Nie znalazłem żadnej takiej informacji w książce.PozdrawiamWaldekZapomniałem

Więc tak silnik to 1.8 Diesel on z natury jest przymulony. Osiąga swoje 140kmh potem brakuje drogi. Olej normalny czarny płyn też ok chociaż ostatnio coraz częściej po zgaszeniu silnika bombelkuje do zbiorniczka. Mi już pomysły sie skończyłe i stawiam na uszczelkę pod głowicą jadę w środę do mechaniora i się wszystko wyjaśni.Pozdro

Mam nadzieje że skończy się tylko na uszczelce że to nie głowica. Zna ktoś dobrego sprawdzonego mechanika w poznaniu

WitamProblem został rozwiązany jedną z przyczyn była oczywiście uszczelka pod głowicą druga to przełożone węże i trzecia to jakaś podstawka pod termostatem. Bliższych szczegółów mechanior nie chciał mi podać. toyota chodzi super ogrzewanie też w normie.Pozdrawiami zamykam temat

TOYOTA COROLLA VERSO E11 czy warto

Witam Wszystkich Bardzo Serdecznie.Planuje w najblizszym czasie przygarnac rolke do rodziny. Do tej pory mialem(w zasadzie mam starletke 1993).Dzisiaj bylem ogladac jedna E11 14 VVTI 2000r 3D 68k mil 3 miesiace gwarancji. Ladna zadbana jedynie lusterko pekniete - dealer wymieni na wlasny koszt. Sprawdzilem zawieszenie silnik (brudny - za duzo robione nie bylo na pewno) ksiazka serwisowa jest ale tylko

martwi mnie tylko ten upackany korek oleju ... zazwyczaj gdy jest zoltawa maz to z glowica problem (uszczelka) .... olej nie wysycha nawet po 3 miesiacach stania auta ... jezeli masz gwarancje na pismie to mozesz zaryzykowac 

TOYOTA COROLLA VERSO czy ktoś może orientuje się czym różni się silnik 4efe z e-10 od 4efe z e-11

czy ktoś może orientuje się czym różni sięsilnik 4efe z modelu e-10 od  4efe z e-11. Wiem że zpłon można bez problemu przełożyć  zamieniając wałek ale zastanawia mnie czy kolektor dolotowy z e-11 pasuje do silnika z e-10 bo spotykałem się raz z głowicą która miała dodatkowy kanał wodny.i nie pasowała przez to do e-11.Pomóżcie proszę bo już nie wiem czy naprawiac czy co dalej robić

TOYOTA COROLLA VERSO E11 4efe- problem z temperatur&261 silnika

Problem jest dosy&263 niebanalny ale mo&380e kto&347 si&281 z tym spotka&322Przed wymian&261 termostatuSilnik zimny podczas jazdy ogrzewanie wy&322&261czone silnik z&322apie temperatur&281 czyli po&322owa wska&378nika i wtedy gdy w&322&261czam ogrzewanie wska&378nik temperatury spada do 14 skali. W dalszej cz&281&347ci jazdy silnik normalnie si&281 dogrzewa i jest ok. Termostat dzia&322a&322 normalnie

Na początku myślałem że jest to zapowietrzenie ale po pełnym rozgrzaniu przy włączonym ogrzewaniu na maxa doprowadziłem do kilkukrotnego otwarcia wentylatora a co za tym idzie obiegu płynu przez nagrzewnicę ale dalej jest to samo. Powiem szczerze że pracowałem w aso toyoty przez 6 lat i konsultowałem się także z mechanikiem który pracuje w toyocie 15 lat i on też nie ma zbytnio pojęcia

TOYOTA COROLLA VERSO Czy wymieniać pierścienie tłokowe w 1.3 2ee

mam przejechane 350 tys km(80 tys lpg).Bierze mi 1l oleju 15w40 na 1000km.Niedługo będe regenerował głowicę i zastanawiam sie czy wymienić pierscienie. czy one mogą wpływac na tak duze zużycie oleju

silniczek mam juz rozebrany...głowica u fachowców...Jutro kupię pierścionki JC - 78 zł Ciekawi mnie jak to będzie chodzilo...

dzięki ts_Alpinpierścionki juz mam włozone (kupiłem jednak jakieś japońskie CTI- 120 zł)miska włozonaCzekam do czwartku za głowicą ...

głowice robili mi fachowcya uszczelka pod głowicą  jakaś ajusa  bo innej nie dostalem...W  Aso to byłem tylko raz pytać o wtryskiwacz benzyny...za orginał chcieli 800 zł a ja kupilem 4 używane za 200zł...

TOYOTA COROLLA VERSO Znacie to auto Warto kupić

Czy ktoś z Was zna tą Toykę Przy takim przebiegu już trzeba było wymieniać uszczelkę pod głowicą linki i alternator Coś mi tu nie pasuje.

TOYOTA COROLLA VERSO E10 kto mi powie co mam z ni&261 zrobi&263

Witam wszystkich.W listopadzie zesz&322ego roku kupi&322em moj&261 rolk&281 &03996 13. (sprowadzana z niemiec da&322em za ni&261 8500z&322.). Im bardzij by&322em napalony na t&261 bryczk&281 tym wi&281kszego pecha mmia&322em. okaza&322o si&281 ze jest wypalony zaw&243r -robota g&322owicy i wymiana p&322yn&243w pask&243w robota 800z&322. Mechanik kt&243ry mi to robi&322 wla&322 mi olej AGIP p&243&322syntetyk.

Wiesz Admin zdaniem mojego mechanika to nie głowica a ten feralny tłok na którym był zawór wypalony. Na tym tłoku może jest pęknięty pierścień (jest to możliwe gdyż nie wiadomo ile był jeżdzony z wypalonym zaworem- i to mogło być przyczyną pęknięcia pierścienia) ale wszystko było by oki bo nawet niech mi teraz weźmie litre na 1000km to jescze w tłumie ujdzie ale to że przygasa mi na wolnych obrotach baaardzo mnie irytuje 

TOYOTA COROLLA VERSO Stukot zaworów - problem

Mam mały problem ze stukaniem zaworów. właśnie złożyłem silnik po wymianie pierścieni i uszczelniaczy w głowicy. Wszystko zostało złożone tak jak poprzednio i wszystko na swoim miejscu. Po odpaleniu silnika zaczeły stukać zawory ssące na pierwszym cylindrze czego wcześniej nie było. Po przejechaniu parunastu kilometrów też nic się nie zmieniło.czy może ma ktoś jakieś pomysły -

głowica była remontowana przez fachowców i dostałem na to gwarancję.Problem jak się okazało powstał przy wkładaniu wałków rozrządu ponieważ w żadnej mądrej książce nie napisali że trzeba na kole zębatym wałka rozrz. dolotowego napiąć sprężynę talerza zębatego przez co przestawia się znak na kołach zębatych o 1 ząb.Teraz już wiem jak to się robi ale kosztowało mnie to trochę nerwów i spedziłem nad tym kombinując sporo czasu.

TOYOTA COROLLA VERSO Stukanie z kól zębatych wałków rozrządu

Witam mam toyke w wersji liftback 91r mam pewien  problem i nikt nie potrafi mi pomoc wiec pisze na forum a wiecRano gdy odpalam motor  i jest chlodny jest wszystko w porzadku silnik pracuje "w miare" cicho gdy przylapie tylko normalna temperature pracy zaczyna strasznie stukac z pod pokrywy zaworow a dokladnie z miejsca gdzie znajduja sie kola zebate walkow rozrzadu wczesniej myslalem

Potwierdzam ze jest sprzezyna pomiedzy zebarkami jednego z walkow.Latwo sprawdzic czy ona stuka.Krec powoli silnikiem przy pomocy klucza (chyba 22) za srube na wale.Jesli uslyszysz takie pukniecia co jakis kat - to na 99% jest to ta sprezyna.Niestety nagminnie spada ona w niektorych 4efe.Co do stukow z prowadnic zaworow to nie slyszalem - ale za to czesto slysze w 4efe stuki z kieliszkow od plytek - tam wyciera sie sama glowica - ale mozna z tym zyc.

TOYOTA COROLLA VERSO Jak plyn do chlodnicy

Wlasnie  zauwazylem ze  plynu do chlodnicy mam sporo  ponizej poziolu Low  Cholercia nie wiem co tam w Niemczech bylo wlewane i teraz mam klopot bo nie wiem co  sie robi w takich przypadkach Moze ktos z forumowiczow pomoze

Borygo robi wzery i niszczy caly ukl. chlodzenia .Jesli pomieszasz plyny nie wykluczone ze za jakis czas bedziesz mial galarete w ukl. chlodzenia i bedziesz musial wszystko bardzo dokladnie czyscic w specjalistycznym zakladzie. Plyny maja byc takie same a glownie ich skald chemiczny. A np. i to nie tylko latem ale tez zima glowica moze ci szczelic Co jeszcze woda w ukl. chlodzenia moze chwilowo przejsc w postac pary a wtedy  kicha i silnik do roboty

TOYOTA COROLLA VERSO Awaria - duże ilości dymu z rury wydechowej

Witam Jestem tu nowy trafiłem bo też i chciałem się zapytać co to może być.Samochód toyota corolla XLi 1.3 hatchback rocznik &03991 przebieg 237 tys. kmProblem pojawił się nagle. Samochód się dławi tak jakby tracił moc. Wciskam gaz a on ledwo jedzie przykładowo na dwójce powinien spokojnie nawet ruszać z miejsca a on nawet będąc w ruchu ma kłopoty. Druga sprawa po paru pierwszych

Sprawdz poziom płynu w chłodnicy. Jezeli ubywa to na uszczelka pod głowicą. Sprawdz kompresje i bedzie wszystko jasne. Raczej zaciągnij do mechanika

TOYOTA COROLLA VERSO Ch&322odnica - a raczej p&322yn i jego braki

No właśnie.... ostatnio zaczęła mi mrugać kontrolka "chłodnicy"zajrzałem pod maskęa tam w zbiorniku płynu... minimumpod autem sucho oba węże jednakowo ciepłepodobno to na nagrzewnicy plyn wychodzi...poradzono mi wsypać jakiś proszek (firmy K1 - w sklepie moto) i już... to jakiś uszczelniacz jestdolałem (troche przelałem) koncentratu do chłodnicy i... zobaczymy co dalejraz

Też z tym walczyłem płynu ubywało a nigdzie nie było śladu. Już mi chcieli uszczelke pod głowicą wymieniać gazety pod autem rozkładałem a okazało sięże płyn wyciekał przez zimer na ośce pompy wody i tylko przy pewnej temperaturze jak był zimny lub gorący to nic sięnie działo. W E-10 na pompie są takie dwa otwory przez które w razie nieszczelności kapie ten płyn i właśnie

TOYOTA COROLLA VERSO silnika historii ci&261g dalszy HELP

Witajcie multum topiców natworzyłem w związku jedną sprawą postanowiłem więc zebrać wszystko do kupy. Wszystko obraca sięwokół silnika mojej 17-to letniej Toyoty Corolli XL 1.3 12v. 280000na zagarze Może najpierw jakie objawy niesamowicie nierówna praca zarówno na biegu jałowym (pyrkanie z wydechu przucanie na boki jakby przerywał) jaki na wyższych obrotach (głównie głuche strzały

TOYOTA COROLLA VERSO Co jest u licha z tym silnikeim

Witajcieniektórzy juz pewnie wiedza że moja corollka jest w opłakanym stanie i mimo moich wysiłków trudno jest ją wyprowadzić ale to już przekracza ludzkie granice. Problem jest następujący cały czas były problemy z regulacją zapłonu tzn. troszkęgo dusiło ale można go było jakotako ustawić. Po wymianie kopułki palca kabli i świec regulacji gażnika było dobrze przez jakiś tydzień.Grzmiał

Hmmm  chmmm  Pasek to bardzo prawdopodobna przyczyna miałem podobne objawy w Audi 80 też na gazniku ale ja na dodatek nie potrafiłem jej odpalić a przy tym wszystkim wydmuchało mi uszczelkępod głowicą. Po wymianie paska i uszczelki odpalaliśmy ją z duszą na ramieniu ale odpaliła i było wszystko OK  P  P

TOYOTA COROLLA VERSO Kupowac czy nie kupowac oto jest pytanie.

WitamChcialbym zostac szczesliwym posiadaczem Corolli i mam nadzieje ze na podstawie Waszych opinii bede mogl podjac ostateczna decyzje o jej zakupie badz nie.Dane samochodu corolla 1.6 Liftbackprod.94rprzebieg 149tys.sprowadzony z Niemiec.Bylem tym samochodem na przegladzie ma do wymiany tylne amory przedni reflektor (zachodzi mgla). Zrobilem tez pomiar cisnienia na cylindrach (1-2-3-4) 10-9.2-10.5-10.5.

W takim przypadku cieżko jest wydawac jakies opinie na temat czegos czego sie nie widzi.oprocz tego ze sprawdziles auto w aso powinienes sie nim przejechac i nie po parkingu tylko gdzies kawalek dalej. zrobic jeszcze raz rekonesas. Doprowadzic do tego aby silnik byl zupelnie zimny po odpaleniu obserwoj kontrolke od cisnienia oleju jesli po uruchomieniu gasnie dopiero po kilku sekundach to nie najlepiej

TOYOTA COROLLA VERSO Jak docierac silnik 4efe po remoncie

Witam.Poniewaz nic na tym forum nie znalazlem o docieraniu silnikow mam pytanko.Jak powinno sie docierac silnik po kompletnym remoncie. W toyocie nic szczegolnegomi nie powiedzieli tylko ze mam za szybko nie jezdzic przez pierwsze 1000km. Co znaczy za szybko Dla jednego 160 nie jest szybko a dla innego 120 to juz zawrotna predkosc.Zrobilem juz 800 km wiekszosc na trasie i na autostradach  i do

Pewnie juz po sprawie ale napiszę.Ja  tezrobiłem remont silnika (mniejszy nieco) a silnik docierałem tak350km do 110kmh wolne przyśpieszanie do 3500 rpm jazda po trasie ćzęste zmienianie predkości obrotowej (średnio o 200rpm co 2min)350km po trasie zalożenia j.w. ale do 140kmh i 4000rpm300km po trasie zalożenia j.w ale do 180kmh i 5500rpmwymiana oleju i juz w miaręnormalna jazda.Podczas

TOYOTA COROLLA VERSO E9 1.3 12V - problemy z silnikiem

wlasnie zdecydowalem sie na sprzedanie mogoejgo kochanego autka (1.3 12V sedan) nestety bardzo go poobijałem i nie mam pieniedzy na naprawe w zasadzie sama blacharka koleś powiedzial ze za 1500 zrobi mi go ladnie ale z kad ja wezme 1500 zl. czuje sie bardzo zle kupilem corolle i jezdzilem nia ponad dwa lata sypala sie ja naprawialem i znowu sie sypala i znowu naprawialem ale litosci ile mozna...

100% problem z uszczelka lub głowicą nie zdiagnozujesz dopóki nie zdejmie sie głowicy. Poza tym za co zapłaciłes 2200

przejechalem sie do warsztatu  (w koncu znalazlem chwile) troche dziwnych spraw sie dowiedzialem plyn chlodzący ucieka bo leje se z jakiegoś trujnika albo przewodu jeszcze nie wiemy dokladnie ae jutro sie zrobi z jesli chodzi o olej to... hmmm ja sie na tym nie znam... ale dostałem informacje ze strasznie sie leje z pompki pliwa  i dlatego tyle go ucieka nie wiem co miał dac test "wąchania"

SKODA OCTAVIA czujnik cisnienia oleju (stuki w silniku) 1.8 20v AGN

Witam. Ostatnio wracając z pracy zaświeciła mi się kontrolka ciśnienia oleju więc instynktownie dolałem litr który miałem w bagażniku jednak ona nie zgasła. Dojechałem do domu i po ostygnięciu okazało się że oleju jest za dużo więc odlałem spowrotem ten litr. Jednak kontrolka cały czas jak tylko dodam gazu zaświeca się i gaśnie a przy tym zaczęły jakby zawory się tłuc. Silnik

krawczyk13 jesli zdjoles miske i znalazles tam jak to mowisz skorupki jajek brak cisnienia oleju o czym swiadczy palaca sie lampka chalas dobiegajacy z.... no wlasnie tobie wydaje sie ze jest to z glowicy niestety musze ci napisac ze ktoras z panewek poleciala 100%przerabialem to wiele razy wlasnie pare dni temu mialem taki sam przypadek tylko ze z toyota corolla verso i tez wszyscy twierdzili ze to glowica niestety panewka na wale korbowym poleciala

Przykładowe oferty części samochodowych toyota verso głowica corolla

  • GŁOWICA TOYOTA COROLLA VERSO 2.2 D-CAT - kolo (400.00PLN)
  • GŁOWICA TOYOTA COROLLA VERSO D4D - kolo (400.00PLN)
  • GŁOWICA TOYOTA COROLLA VERSO 2.2 D-CAT - kolo (500.00PLN)
  • GŁOWICA TOYOTA COROLLA VERSO 2.2 - kolo (400.00PLN)
  • GŁOWICA TOYOTA COROLLA VERSO 2.2 D4D 136 K - kolo (300.00PLN)
  • Toyota Rav4 Corolla Verso 2.2D-Cat 2008r-głowica - Włocławek (500.00PLN)
  • GLOWICA TOYOTA AVENSIS COROLLA VERSO D4D 126KM - stara gadka (700.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi