części samochodowe nanodatex

toyota verso głowica corolla

Samochody związane z zapytaniem toyota verso głowica corolla

Pytania i odpowiedzi: toyota verso głowica corolla

TOYOTA COROLLA VERSO E11 4e-fe głowica lub uszczelka pod głowicą może nowy silnik

Witam Was Drodzy koledzy i kolezanki Mam problem z moja slicznotka . Jestem szczesliwym posiadaczem toyota corolla E11 z silnikiem 4E-FE GAZ sekwencyjny BRC (ok 3 lata - 60 tys km). Ostatnio silniczek bardzo oslabnal po czym zaczal wydawac dziwne odglosy. Mechanik sprawdzil cisnienie na zaworach. Diagnoza - uszczelka pod glowica lub glowica. W zwiazku z powyzszym chcialbym poprosic Was o opinie w nastepujacych

Witam Nie rozumiem problemu. Troszke niescisle informacje podales. Skoro mechanik stwierdzil padnieta uszczelke pod glowica to ja wymien nie ma sensu wymieniac silnika przez uszczelke (polecam Elring). Nie wiem jaki koszt calosciowy ale uszczelka z 80 zl planowanie z 50 zl robota to nie wiem ile zl. Skoro mechanik podejrzewa ze glowica uszkodzona to kup uzywana. Ale stan glowicy mozna ocenic dopiero

TOYOTA COROLLA VERSO Wymiana uszczelki pod głowicą

Ze wzgledu ze mam wyciek oleju i najprawdopodobniej nie z simeringw tylko z uszczelki pod glowica jestem w trakcie potwierdzania zrdla dziury. Wiecej w httpforum.corollaclub....8d96de0a532041 i E11 Team Powoli zbieram informacje o calym tym zabiegu. Mechanik chce taki zestawik ceny z czesci z aso -uszczelka pod glowice 176zl

Mnie to nie bawi fakt ze moc przydalaby sie na polskie drogi przy wyprzedzaniu. Mechanik stawia na ta cholerna uszczelke pod glowica i troszke po bandzie poszedl z tymi uszczelniaczmi jak otwieramy. Bo jak juz bierze kase to przy okazji mozna. W pon odbieram auto wiec chce przedstawic jeszcze wiekszy zakres i on czesc z niego mi odrzuci bo powie ze jak dziala to po co mam pchac tam lapy. Wiec temat teoretycznie jest rozwojowy ale co z tego wyjdzie to nie wiem. [ Dodano

Poniewaz mnie rwniez dotknal problem zuzycia oleju w mojej nowej E11 1.6 z 2000r. informacyjnie podam co uslyszalem nt. temat w ASO. Pojechalem na pomiar kompresji i wyszlo rwno na kazdym z cylindrw do 15bar. Wyciekw oleju na silniku i w okolicy brak. Panowie stwierdzili ze to trudna sprawa. Czytajac forum pomyslalem ze moze wymiana uszczelek pod zaworami pomoze. Przy okazji wymiana uszczelki pod klawiatura

Witam podepne sie pod temat . W e12 2003 na ostatnim przegladzie okazalo sie ze mam wycieki z silnika tylna czesc) i potrzeba jest wymiana uszczelki pod glowica kojarzy ktos jaki jest koszt wymiany oczywiscie poza aso . pozdrawiam

Ostatnio moja Corollka nagle zgasla i po odpaleniu ledwo chodzila jakies 300-400 obrotw cos telepalo nie dalo sie jechac. Wizyta u doktora i - USZCZELKA POD GLOWICA Cena za calosc 1440zl Zakres Uszczelka pod glowica simeringi regulacja zaworw planowanie glowicy wymiana paska rozrzadu wymiana oleju wymiana filtra oleju uszczelniacze pod zawory i sprawdzenie cisnienia w zaworach. Wydaje mi sie ze policzyl

TOYOTA COROLLA VERSO Czy to uczczelka pod głowicą

Witam Jestem uzytkownikiem 9 generacji wspanialego aurka toyota corolla 92 rok. Od paru dni mam DUZY problem. Autko zrobilo sie slabsze po odkreceniu korka wlewu oleju wyraznie dmucha przy uruchomionym silniku i wali jakby spalinami. Autko ma silnik diesla 1.8 Co to moze byc Prosze o odpowiedz Jednoznacznie chcialbym zostac czlonkiem Waszego klubu. Co mam zrobic

Krzysztofie witam Piszesz ze masz 9 generacje Corolli to powinna to byc corolla E11 po faceliftingu. Widze pod twoim nickiem w rubryce auto E11. Dalej piszesz ze masz rocznik 92 z silnikiem diesla To by wychodzilo na to ze masz E10 ewentualnie nowsze E9 E11 nie mialo silnikow dieslowskich. Co do odkreconego wlewu oleju przy pracujacym silniku - normalne ze chlapie Pozdrawiam

TOYOTA COROLLA VERSO głowica 4a-fe używana czy regenerowana

witam poniewaz mj 4a-fe 180 tys. km (99r.) strasznie klekocze (tylko i wylacznie powyzej 1500 obr. mimo regulacji luzw zaworowych) ASO i wiekszosc mechanikw tzw. specjalistw diagnozuje zuzycie glowicy. Sa 3 wyjscia 1. Jezdzic i sie nie przejmowac - 0 zl 2. Kupic uzywana - 300-500 zl 3. Dac obecna do regeneracji 900-1300 zl ( w zaleznosci od zuzycia elementw wymiany czesci etc.). Dla mnie jest to wybr

Gdybys byl zainteresowany to mam do sprzedania glowice z mojego starego silnika. Poszly w nim panewki. Glowica jest w jak nalepszym stanie. Silnik byl z przebiegiem ok. 220 tys z 1995r. z corolli Si.

Tylko za przelozenie glowicy tez zaplacisz a moze sie okazac ze glowica byla dobra tylko sworznie na tlokach sie trzaskaja lub jeszcze cos innego . Wydasz troche kasy i moze nie byc efektu . A tak swoja droga dobrze masz ustawiony rozrzad i walki wzgledem siebie

Mialem ten sam problem. Silnik zachowywal sie dokladnie tak samo. Mam Corolle E11 1999- 4e-fe. Stalo mi sie to jak wracalem z pracy. Silnik tracil moc i nie chcial jechac. Zgasl mi na swiatlach i jak odpalilem to chodzil jak czolg. Ja (jako ze nie znam sie jakos dobrze na samochodach) nie chcialem ryzykowac i zadzwonilem po znajomego zeby mnie zaholowal do domu. Najpierw podjechalem do najblizszego

raczej do planowania . skoro stracil nagle na 2 cylindrach kompresje to pewnie poszla uszczelka pod glowica .

TOYOTA COROLLA VERSO Czy pasuje glowica z E-11 do E-10

Witam Czy ktos ma widze na ten temat czy glowica z roli E-11 4E-FE pasuje do E-10 tki bez zadnyhc zmian itp. Czy bloki mozna rowniez zamiennie wstawic z E-11 do E-10 pozdro

W AE101 zaplon jest jeszcze rozdzielaczowy - aparat zaplonowy z kopulka itd w AE111 jest juz modl zaplonowy - glowica test ta sama ale nie ma w niej zdaje sie wykonanego podtoczenia na aparat (pokrywa zaworw nie pamietam albo tez nie ma podtoczenia albo uszczelka jest z ksiezycem. Glowica z blokiem bedzie grac ale gorzej moze byc z elektryka w tym z ukladem zaplonowym ktry latwiej bylo by juz przerobic na modl zaplonowy. Pozostaje pytanie czy ECU nie jest inne w AE111

TOYOTA COROLLA VERSO e10 diesel silnik 2Cproblemy po wym uszczelki pod głowicą

mam problem po wymianie uszczelki pod glowica-nie moge dojsc do ladu z chlodzeniemtermostat ok bo sprawdzalemgrzanie wnetrza raz jest raz niema tak jakby byl zapowietrzony uklad ale jak to odpowietrzycmialem rwniez sytuacje ze w momencie otworzenia termostatu pociagnelo wode z chlodnicy az do widocznego braku i wywalilo przez naczynko wyrwnawcze czy to normalne przy odpowietrzaniu ukladujesli ktos cos wie w tym temacie to prosze o pomoc i podpowiedz na FORUMdzieki Mecik

No tak tylko ze ja wcale nie moge jezdzic bo praktycznie nie mam ogrzewaniaa w twoim przypadku to jak silnik zimny tez nie mozesz wlac plynu bezposrednio do chlodnicybo jesli tak to wyjmij chlodnice i przedmuchaj ja sprezonym powietrzem jesli nie pomoze to zobacz w momencie pracy silnika czy z gumowej rurki zanurzonej w naczynku wyrwnawczym wydobywa sie jakikolwiek gaz jesli tak to masz walnieta uszczelke pod glowica

Primo zlej plyn z ukladu. Tzn na dole masz przewd od chlodnicy do silnika podstaw tam miske szczypcami scisnij cybant i zsun waz. Poczekaj az zleci caly plyn. Teraz wsun waz na miejsce i scisnij cybant. Secundo wlej plyn do chlodnicy az bedzie sie przelewal nastepnie sciskaj waz gumowy grny (wylotowy z silnika) i dolewaj plynu sciskaj i dolewaj do momentu kiedy wiecej sie juz nie da wlac. Wtedy dolej

Pytanie dlaczego byla wymieniana uszczelka i czy glowica byla planowana i sprawdzana na szczelnosc Nie chce byc prorokiem zlych wiesci ale peknieta glowica czasem sie zdaza

No ale jezeli udalo Ci sie samemu zrzucic i zalozyc glowice to dokoncz dziela. Pamietaj ze glowice trzeba splanowac jezeli to juz robiles to nie powtarzaj zabiegu. Jezeli nie to oddaj ja do szlifu. Jezeli byla planowana to najpierw sprbowalbym ja dokrecic na 10-12kN uszczelce raczej nic nie powinno sie stac przepuszcza bo jest slabo dokrecona musisz wiedziec ze w dieselu cisnienie sprezania jest okolo

TOYOTA COROLLA VERSO Glowica walki corolla d4d 2.0 90km

Mam pytanie czy do corolli 2.0 d4d 90km 1CDFTV pasuja walki albo cala glowica od corolli 110km lub 116km rowniez o takim oznaczeniu

TOYOTA COROLLA VERSO Wymiana uszczelki pod głowicą

Witam jestem nowy wiec chce sie najpierw przywitac) ostatnio zakupilem rolke e10 liftback 1332cm. Bylem bardzo zadowolony poniewaz kupilem za dosc male pieniadze w dosc dobrym stanie. Po zakupie i wymianie oleju zauwazylem ze samochd zaczal zostawiac pod soba plame oleju po nocce do tego ostatnio doszlo jakby bulgotanie przy dodaniu gazu dolalem plynu do zbiorniczka a tu sie okazalo ze jest ledwie

objawy to miedzy innymi poza tym co powyzej - spadek cisnienia w cylindrach brak mocy (momentalnie odczuwalny nie wydaje mi sie) - silnik moze zaczac terkotac jak diesel - mocno falujace obroty zerknij na dwie historie moich przygd z uszczelka httpforum.corollaclub....lightuszczelka httpforum.corollaclub....lightuszczelka [ Dodano

Bylem w dwch miejscach na sprawdzeniu. W jednym stwierdzili silnik do wymiany lub szlif ale uratowal mnie znajomy mechanik ktry powiedzial ze wymieni uszczelke pod glowica zaplanuje glowice wymieni uszczelniacze zaworw i pierscienie olejowe. Poniewaz okazalo sie ze silnik bierze olej. Mam teraz pytanie czy mozna jakos niewielkim kosztem sprawdzic czy rzeczywiscie te wszystkie elementy sa do wymiany Moze tylko pierscienie sie zapiekly a uszczelniacze spoko wiec po co placic wiecej...

to chyba przyczyna 99% przypadkoow wydmuchania uszczelki pod glowica u mnie w mk3 tez byla wina termostatu

Pozwlcie ze sie wtrace) moja rolka juz stoi u mechanika. Uszczelka pod glowica planowanie glowicy uszczelniacze zaworw pierscienie olejowe olej plyn chlodniczy rozrzad i jeszcze cos mwil o wyrwnywaniu powierzchni cylindrw Nie jestem pewien... w kazdym badz razie jutro skladam mu niezapowiedziana wizyte. Za calosc majster zyczy sobie jakies 1500zl i tydzien czasu. Mam nadzieje ze to bedzie pierwsza i ostatnia taka wizyta)

TOYOTA COROLLA VERSO uszczelka pod głowicą

Witam Wrcilem wlasnie z przegladu rejestracyjnego mojej toyotki (E12 1.4 2002 131000km). Diagnosta pokazal mi wyciek oleju u gry z tylu silnika i powiedzial ze moze to byc uszczelka pod glowica Autko zachowuje sie normalnie nie mam zadnych problemw z praca silnika brakiem mocy czy podobnymi rzeczami. Oleju bierze bardzo niewiele tak ze mozna ten problem pominac. Moje pytanie jest wiec nastepujace robic

Mi padla uszczelka pod glowica nie tak dawno z tym ze mam E9 z mojej strony poszlo 500zl. Mechanik ze swojej strony dorzucil z tego co mwil kolejne tyle. Poniewaz zle zlozyl poszly zawory kupowal kolejna uszczelke nowy pasek rozrzadu. A tak cicho chodzila teraz zawory slychac kilka razy prbowal ustawic i nie pomagalo A co do objaww to znikl caly plyn chlodzacy zimny silnik nie mial mocy szarpal i chmura bialego dymu za mna

A co za zamiennikw chcesz uzywac Uszczelki pod glowice - notabene tej samej co w ASo tylko w innym opakowaniu (a nawet prawdopodobne ze kupionej przez ASo w IC) Do wymiany zeby pjsc po kosztach tylko uszczelka pod glowica - reszte - pod kolektory pokrywe zaworw i male pierdulki mozliwe ze mozna bedzie zastosowac ponownie - jesli sie ich nie zniszczy przy rozbiurce.

ha ha ... za oring i 10 min roboty dales 150 zl tak na serio to czesto po wymianie oringu dalej leje poza tym bardzo czesto leje z pod obudowy rozrzadu wlasnie przy napinaczu bo tam sie laczy glowica z blokiem silnika . Wyciek z pod glowicy tez jest mozliwy aczkolwiek bardzo rzadko z tamtad leje . Objawy ktre podaja Grisha

TOYOTA COROLLA VERSO Uszczelka pod głowicą

Stalo sie u mojej kobiety w VW Polo 97r. 1.0 padla uszczelka pod glowica i w silniku mam kawe z mlekiem. Mam teraz pytanie czy ktos z was wymienial taka uszczelke i jakie to sa koszta...( Prosze o pomoc bo musimy juz kombinowac kase(

TOYOTA COROLLA VERSO Stukot z silnika...głowica napinacze

Witam Od poczatku jak kupilem moja corole (E11 1998 14 hatchback niby 140kkm) slyszalem z pod maski dziwny stukot podczas hamowania silnikiem lub odpuszczaniu gazu w momencie nie obciazonego silnika (podczas jazdy i dodawania gazu stukotu nie ma) Zaczynalo mnie to denerwowa pojechalem do mechanika (niby od japoncow) bo sam malo sie znam na tym. Stwierdzil ze na pewno cos z klawiatury (stwierdzil to

TOYOTA COROLLA VERSO [E-10] Układanie sie uszczelki pod głowicą

WItam W zwiazku ze wymienilem uszczelke pod glowica slyszalem opinie ze powinno sie jej dac ulozyc przez pierwsze 1000km a ja juz po ok. 100km dalem jej w palnik na A4 175kmh i nie wiem czy dobrze zrobilem .... jakie sa wasze opinie na ten taemat czy dawac jej sie ulozyc czy od razy jezdzic jak dawniej

nie slyszalem nigdy o ukladaniu sie uszczelki pod glowica jak sie ja przykreci tak powinna zostac. Jedyna co mi wpoili do glowy podczas krtkiego szkolenia mnie na mechanika to to ze po ok 1000 km powinno sie dokrecic glowice. (musi byc dokrecona z odpowiednia sila) i kazdy mechanik ktry mi powie ze nie trzeba napewno nie bedzie naprawial mi samochodu. Sruby pod wplywem drgan sie pewnie ukladaja i chyba dlatego.

kolego.. na poczatku zadajesz pytanie co zrobic bo cos tam i cos tam i co moglo sie stac dostajesz prosta i klarowna odpowiedz i nie pasuje ci ona sprawa jest taka uszczelki pod glowica delikatnie siadaja(nie metalowe) tzn. ukladaja sie do glowicy i bloku przez to nalezy je po okreslonym przebiegu ponownie dokrecic odpowiednim momentem tak jest ksiazkowo i tak powinno sie robic niektorzy mader fucker

Dowcip polega na tym ze nigdzie nie ma podanych takich wartosci. Mysle ze cale te wywody W.Sz. kolegw na temat dociagania srub glowicy po przebiegu 500-1500km nie maja zasosowania w przypadku Twojego silnika. Inaczej bowiem bylaby jakakolwiek wzmianka na ten temat w manualu. A tu nic. Nie mozna wiec moim zdaniem generalizowac i mwic o oglnych zasadach mechaniki samochodowej etc. Ostatnio przestudiowalem

Wlasnie dzwonilem do mojego mechesa ktory ma doswiadczenie z toyotami ponad 10-letnie i co powiedzial mi ze nie trzeba ze te sruby maja taka konstrukcje ze niekidy w nowych corollkach jak przyjezdzaly na przeglad po 1000 czy 2000km niekiddy zwlaszcza w okolicach rozrzadu leciutko wyciekalo pozniej sie to zasklepialo a uszczelka sie ulozyla tak jak trzeba. Tez mi pwiedzial ze nie trzeba dociagac a co jak co mam do niego zaufanie a na swoja robote daje gware.

TOYOTA COROLLA VERSO [E9] Głowica 1C 1988r. a 1C późniejsze...

..witam ..poszukuje glowicy do rolki E9 z 1988r. silnik 1C 18D... i ostatnio doczytalem sie ze byly w 1989 r. wprowadzane jakies zmiany (zmiana mocy i momentu).. I tu pojawia sie pytanie czy zmianie ulegla tez glowica i czy ta od nowszych rocznikw (89-92) bedzie pasowala do rolki z 1988 roku ..moze ktos sie spotkal z takim problemem dzieki za wszelkie info

TOYOTA COROLLA VERSO Half swap (głowica E9)

Siemacie Moja rollka ma silnik 4e-f Co myslicie o przekladce glowicy z 4e-fe Oczywiscie mam na uwadze to ze razem z glowica bedzie inny dolot komp. w tej chwili mam (LPG) ok hmmm 80 koni () Jaka rznica mocy jest miedzy silnikiem na gazniku a na wtrysku 4e-fe bedzie miala ze 100km

To jest wersja silnika bez wtrysku czyli gaznikowa. Z tego co mwicie wogle nie oplaca sie takiej przeroobki stosowac. Glowica z dolotme pewnie z 200-300 zl i komp pewnie podobnie. A jak by sie slabo spasowaly elementy to mozna by sobie jeszcze wiecej klopotu narobic. Temat wlasciwie spalony.

ohh dabidi czy na serio o tym myslisz myslalem ze to tylko takie branzowe dywagacje ale widze ze kroji sie kolejny swap na sobotnie popoludnie po obiedzie aha no i do tego jeszcze lpg duzo szczescia zycze albo mechanikow z toyota motorsport gmbh

Dabibi.. Ja czesto widzialem glowice 4A-GE w gazecie... duzo ludzi sie rozbija tymy AE92 GTi i potem opychaja wsio... koles kiedys chial 250pln za glowice kolektor dolotowy itd itd.. mialem brac.. ale ktos inny mnie wyprzedzil... na Twoim miejscu to tylko taka glowice... bawic sie w 4A-FE nie ma sensu moim zdaniem. I nawet nie wiem czy stopien sprezenia nie jest wiekszy z Twoja aktualna glowica. A Wieksza moc 4A-FE wynika tylko z zastosowania wtrysku itd. To trzeba by bylo sprawdzic. narka.

TOYOTA COROLLA VERSO Glowica zawory itp.

Wiatm. Czy ma ktos moze jakies doswiadczenia z robota glowicy a mianowice czesciami.Chodzi mi o zawory i prowadnice.Jest jakis dobry rekomendowany producent tych czesci(najlepiej japonski)Slyszalem ze Dokuro robi te elemety ale nic o tej firmie nie wim a ASo ma jakas ksiezycowa (cene 200pln od sztuki ).Nie wim jak to mozliwe ale im sie cos w glowach pop....Komplet tlokow uzbrojonych w pierscienie i sworzen kosztuje 16pln a jak to sie ma do kawalka utwardzonego metalu

w necie jest duzo firm sprzedajacych wentyle do 4age i to nie tylko standarty ale tez oversizey np httpwww.importperforma...ves-toyota.html httpwww.mr2supercharger.comvalvetrain.html httpwww.toysport.comc...engine4AGE.htm za ceny lepsze niz 200 pln za sztuke na gieldzie bylo tez ogloszenie o sprzedazy motoru i na allegro tez ktos rozsprzedawal gti na czesci pytanie w jakim stanie te wentyle by byly a no i zostaje zasiegniecie informacji w nrd bo czasem u nich ceny czesci oryginalnych sa inne.

Przykładowe oferty części samochodowych toyota verso głowica corolla

  • GŁOWICA TOYOTA COROLLA VERSO 2.2 D-CAT - kolo (400.00PLN)
  • GŁOWICA TOYOTA COROLLA VERSO D4D - kolo (400.00PLN)
  • GŁOWICA TOYOTA COROLLA VERSO 2.2 D-CAT - kolo (500.00PLN)
  • GŁOWICA TOYOTA COROLLA VERSO 2.2 - kolo (400.00PLN)
  • GŁOWICA TOYOTA COROLLA VERSO 2.2 D4D 136 K - kolo (300.00PLN)
  • Toyota Rav4 Corolla Verso 2.2D-Cat 2008r-głowica - Włocławek (500.00PLN)
  • GLOWICA TOYOTA AVENSIS COROLLA VERSO D4D 126KM - stara gadka (700.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi