części samochodowe nanodatex

toyota verso budowa silnika

Samochody związane z zapytaniem toyota verso budowa silnika

Pytania i odpowiedzi: toyota verso budowa silnika

TOYOTA COROLLA VERSO Budowa silnika

Czy ktos dysponuje schematami mocowan silnikw i lista osprzetu pasujacego do danego silnika TMP mi odpowiedzialo Cytat

nie uwazasz ze to byloby zbyt proste

Mecz miejscowe ASO a konkretnie wyrozumialego serwis man.

qbutek

Cytat

TOYOTA COROLLA VERSO Czyszczenie pokrywy silnika

Witam. Od poczatku roku jestem posiadaczem corolli e11. A z okazji wolnego czasu bo mam wakacje postanowilem doprowadzic do czystosci ( jak na razie tylko ) grna czesc silnika poprzez polerowanie papierem wodnym 600 nastepnie 1200 i na sam koniec 2000. Ale dopki silnik byl cieply wypolerowalem aluminium na galce zmiany biegw wiec dodam kilka fotek klawiatury silnika przed rozpoczeciem pracy w trakcie

swojego czasu jak budowalem stolik z silnika do pokoju to tez podjalem sie takiego czyszczenia ale efekt jest marny. Jak chceszzeby to mialo rece i nogi to wypoleruj to na gladko papierkiem albo wypiaskuj i pomaluj czyms wysoko temp.

TOYOTA COROLLA VERSO Różnice w filtrach oleju i paliwa - budowa

Witajcie Mam tym razem do was pytanie. Dlaczego do 2C i 2C-E podchodza inne filtry oleju rznia sie wysokoscia. Filtron ma do 2C model OP619 a do 2C-E OP6192 ktry jest wyzszy o 17mm podobnie z Knechtem. Ten poszedl jeszcze dalej i rznice w wysokosci miedzy modelem OC286 z 2C a OC294 do 2C-E jest 20mm dodatkowo srednica o 1mm wieksza. To takie same silniki wiec zastanawia mnie skad takie podejscie czyzby

Wg toyodiy.com w obu silnikach zastosowano ten sam filtr o numerze katalogowym 90915-30003 Outer Diameter 100 mm Thread Size M24x1.5 Height 105.5 mm

Do mojego silnika Union kosztuje 36zl Knecht 78zl z tym ze ja nikomu nie doradzam tego Uniona jeszcze nawet nie mam go na aucie pierwszy raz cos takiego kupilem i chce zobaczyc co pokaze ten konkretny model do mojego samochodu. Sam podzial na marki jest malo obiektywny jesli juz porwnywac to najlepiej filtry do danego silnika. Jakosci filtracji sie nie oceni mozna jedynie znalezc dane dot. przepustowosci

TOYOTA COROLLA VERSO [E9 GTi] Budowa nisko budżetowej rajdówki

Cześć kilka miesięcy temu zakupiłem zielonego stworka z Katowic E9 GTi z 4AGE red top smollport bodajże 115 bądź 125 koni (nie jestem pewien) na przepływce kupiłem ten samochód z myslą o rajdach amatorskich rally sprintach oraz wypadach na tory typu fiat wyrazów itp. W dniu dzisiejszym posiadam serie z bebechą w środku 2 kubełki tuleje zawieszenie nie wybite amortyzatory bilstein b4

1 - to zalezy od stanu silnika - zdrowego mozna szmacic na maxa 2 - kuba ce90 - daleko do niego nie masz 3 - styku olkusz 4turbo itd 4 - tyl pasuje a przod po przerobkach wsadzisz b6koni z golfa 5 - wiele 6 - tyl w gti ma tarcze a przod powinien byc ten sam ale w ktorym roku produkcji cos sie zmienilo.

TOYOTA COROLLA VERSO brudna przepustnica a praca silnika

Witam Przejrzalem forum naczytalem sie o potrzebie czyszczenia przepustnicy ale nijak nie potrafie zrozumiec jaki ma wplyw na prace silnika zabrudzenie przepustnicy (idzie o wyjasnienie zjawiska fizyczno-technicznego ). Nie mwie o biegu jalowym - to rozumiem (lewe powietrze itp). Ale w czasie jazdy zabrudzenie na co ma wplyw Bo przeciez nigdy sie chyba nie zdarza ze zabrudzenie to zmniejsza swiatlo

Dokladnie jak TMX budowa sie rzni znacznie od schematu bynajmniej u mnie w 4afe najbardziej mnie ciekawi czy mozna jakos wyciagnac cos co reguluje wolne obroty i przeczyscic a dokladnie o ssanie chodzi bez odkrecania przepustnicy i spuszczania chlodziwa bo niestety ale pod blokiem tego nie zrobie a chcialbym dokladnie porzeczyscic

nie ped powietrza a sama budowa - to jest elektrozawor z 2 cewkami - kazda z nich odchyla go w przeciwna strone - jesli zadna nie dziala sprezyna ustawia go na srodku.

TOYOTA COROLLA VERSO Zmiana silnika

Witam sprawa jest tego typu obecnie mam rolke G6 1.6 3zzfe rok 2000 model po FL. jedyna taka w miom miescie jednak ostatnio pojawila sie nowa konkurencja w postaci hondy civic z silnikiem D16...cos tam w kazdym razie v-tec zdrowo poprzerabiany poczawszy od calosci wydechu stozkowego filtra powietrza skonczywszy na nowym programie ECU . Zagladalem mej pod maske no cz robi wrazenie powiem szczerze brak

Mam dostep do odpowiednich manuali opisujacych budowe (element po elemencie) sterownika. Mapa zapisana jest w malym ukladzie scalonym majacym 8 nozek. Ogolnie budowa sterownika z 1zz i 3zz jest bardzo podobna maja po dwa procesory (jeden taki sam) rozmieszczenie elementow na plycie jest prawie identyczne.

TOYOTA COROLLA VERSO Półsyntetyk czy syntetyk 2

cd httpforum.corollaclub....p558935558935 Panowie przeczytalem caly watek olejowy (troche czasu to zajelo ponad 100 stron) i nie do konca jestem pewien co powianiem zalac do mojego autka prosze zatem o opinie - Corolla E11 2.0 D-4D 2001 r - Przebieg 126 000 km (stan auta i ksiazka serwisowa to potwierdzaja a ponadto kontaktowalem sie w ASO w Niemczech skad auto sprowadzone czy wpisy i przebieg autentyczne

Najzadszy olej jaki jest stosowany w silnikach wyczynowych w autach wolnossacych to w Polsce i Europie 0W15 0W20 nic wiecej. W F1 sa inne oleje i inne lepkosci i napewno nie SAE 40 W silnikach wyczynowych budowane tylko do sportu z tego co wiem stosowane sa oleej Motul 0W15 300V oraz CFS 0W20 nic wiecej cos wiecej hm...silniki budowane przez ORECA dla Skody S2000 pasowanie tylko pod 0W30 oleje tylko

TOYOTA COROLLA VERSO 4A-GE Black Top do E11

Witam Ten temat byl juz poruszany np przez Snipera ale dosc dawno. Jestem ciekawy czy moze od tego czasu cos sie zmienilo. Interesuje mnie czy ktos w Polsce jest w stanie przystosowac ten silnik (4AGE Black Top) do naszych warunkw tzn paliwko serwis w E11. Pozdro.

to zawsze 1 bar. Tak samo jak 100 hp to zawsze 100 hp. To ze w diezlu oznacza wiecej Nm wynika ze wzoru. Choc wiadomo ze turbo duze dmuchnie wiecej i wygeneruje wiecej. To wynika wlasnie ze wzoru na moc. Slaba turbina traci wydajnosc o gry i jest malo hp a duza nie traci ale nie staruje nisko a np. od 4000. Nie umniejszam zaslug ani nie ganie samochodu za nudnosc i cichociemnosc bo nudnosc to toyota

TOYOTA COROLLA VERSO Opony Zimowe do naszych Corollek

Witam Wszystkich jestem nowym stalym) bywalcem forum. Jako ze dosc mocno jestem zwiazany z branza oponiarska w Polsce z racji pracy postanowilem zalozyc ten watek aby pomc Corollkowym ziomala aby kupili dobre oponki do swoich samochodzikw bez niepotrzebnego przeplacania) a wiec do corollki z silnikiem 1.4 i 1.6 Polecam takie oponki jak SAVA ESKIMO S3 - Najtanszy rozsadny wybr wiem wiem Sava najnizsza

TOYOTA COROLLA VERSO Półsyntetyk czy syntetyk 2

cd httpforum.corollaclub....p558935558935 Panowie przeczytalem caly watek olejowy (troche czasu to zajelo ponad 100 stron) i nie do konca jestem pewien co powianiem zalac do mojego autka prosze zatem o opinie - Corolla E11 2.0 D-4D 2001 r - Przebieg 126 000 km (stan auta i ksiazka serwisowa to potwierdzaja a ponadto kontaktowalem sie w ASO w Niemczech skad auto sprowadzone czy wpisy i przebieg autentyczne

Najzadszy olej jaki jest stosowany w silnikach wyczynowych w autach wolnossacych to w Polsce i Europie 0W15 0W20 nic wiecej. W F1 sa inne oleje i inne lepkosci i napewno nie SAE 40 W silnikach wyczynowych budowane tylko do sportu z tego co wiem stosowane sa oleej Motul 0W15 300V oraz CFS 0W20 nic wiecej cos wiecej hm...silniki budowane przez ORECA dla Skody S2000 pasowanie tylko pod 0W30 oleje tylko

TOYOTA COROLLA VERSO Corolla WRC

Witam wszystkich Mam pytanie do was bo wiem ze sie znacie na corollach jak nikt. Otz moze niedlugo kupie sobie corolke (biala) i chcialbym ja zrobic na WRC (taka jak na zdjeciu). I dlatego mam pytanie - jak jest z roznicami miedzy toyota cywilna i wrc oraz czy mozna gdzies dostac takie czesci od corolki wrc Czy takie przerobienie jest realne czy nie

stworzenie wrc jest jak najbardziej mozliwe... w TTE wszystko ci sprzedadza - wszystko bo nadal po europejskich trasach rajdw jezdza corolle wrc i oni wciaz produkuja czesci do nich - pozostaje tylko kwestia oczywiscie szmalu - nic innego tylko kasa kasa i jeszcze raz kasa... ale zastanawia mnie cel budowania takiego samochodu. po pierwsze - budowa od poczatku jest koszmarnie droga po drugie trzeba

TOYOTA COROLLA VERSO Instalacja gazowa w corolli E11

Chcialbym obnizyc koszty utrzymania pojazdu i zastanawiam sie nad przejscie z zasilania benzyna na instalacje gazowa. Jestem ciekawy czy taka zmiana ma negatywny wplyw na prace silnika jego zuzyciezywotnosc osiagi jaki typ instalacji gazowej zamontowac Pozdrawiam wszystkich klubowiczw i milosnikw motoryzacji. Mario

Witam znalazBem w necie ciekaw instalacje System wtrysku PRINS System wtrysku gazu holenderskiej firmy PRINS to wyjatkowe urzadzenie IV generacji zaprojektowane dla zaspokojenia wymogw najbardziej zaawansowanych systemw wtryskowych. Podczas rozwoju tego systemu producent wyszedl z zalozenia ze producent pojazdu najlepiej wie jak nalezy zarzadzac zasilaniem pojazdu w paliwo. Dlatego tez zrezygnowano

TOYOTA COROLLA VERSO Półsyntetyk czy syntetyk

Witajcie Pisuje na rznych forach (ostatnio rzadziej) o tematyce motoryzacyjnej. Przez kilka lat mocno zwiazany bylem z forum motocyklistw jednak po pewnym rozlamie zniklem stamtad. Teraz jestem tutaj z racji niedawnego zakupu Corolli. W swoim czasie mocno interesowalem sie tym co wypadaloby wlac do silnikw moich motocykli totez temat olejw troszke przetrzepalem. Wkleje Wam tutaj moje pomysly ktre opieram

Jak to malo konkretna - projektujac silnik zaklada sie jaka bedzie mial moc momet obr (dobr wymiarw ukladu korbowo tlokowego a przede wszystkim srednic czopw walu korbowego) Nastepnie zaklada sie obroty max (wlasciwie to wszystko razem). Liczone jest wszystko - od budowy tloka rubosc scianki cylindra po wymiary i mase korbowodu czy sworznia tloka. Kazda wlasciwie ingerencja w silnik samochodu zwiekszajaca

Ale zwrc tez uwage ze w silnikach motocyklowych jest mniejsze wykorbienie walu korbowego a co za tym idzie mniejszy skok tloka krtsze korbowody i jak mi sie wydaje nizsze tloki - zaraz pod pierscieniami tlok motocyklowy sie konczy a w silnikach samochodowych jest jeszcze plaszczyzna walcowa. Samo to ze wykorbienie jest mniejsze powoduje mniejsze obciazenia dla bebechw - dlatego wlasnie stare konstrukcje

Chyba glwnie jednak charakterystyka budowa silnika.

TOYOTA COROLLA VERSO E11 z dieslem

Wlasnie przy okazji pobytu w Niemczech bede mial okzaje przyjrzec sie nieco ichniejszym Corollkom. Jak juz pisalem mam dosyc gazu w Corolli a nie chce kupowac innego auta (zalezy mi na Toyocie)wiec pozostaje Diesel. Wiem ze mul itd ale niestetynie mam sieki na droga jazde zwlaszcza ze jezdzic musze sporo - taka praca. Wybr padl na Diesla.Ma ktos Jesli tak to jak sie sprawuje Czy to udany motorGenarlnie potrzebuje jak najwiecej informacji nt diesla E11. Zgry dziekuje adam

to nie jest jelcz zeby czekac az sie nagrzeje... w starych dieslach z lat 70 gdy silniki byly wykonywane z zeliwa to mialo sens bo bloki silnika lubialy sie rozpeknac i wtedy byla kupa.... od pewnego czasu silniki budowane sa ze stopw aluminium i nie ma takiej potrzeby zeby rozgrzewac silnik. najekonomiczniej jest jesli odpalasz auto i jedziesz nim. nagrzeje ci sie podczas jazdy i na darmo nie bedziesz spalal ropy... tylko nie wolno cisnac do granic mozliwosci na zimnym silniku.

to nie jest jelcz zeby czekac az sie nagrzeje... w starych dieslach z lat 70 gdy silniki byly wykonywane z zeliwa to mialo sens bo bloki silnika lubialy sie rozpeknac i wtedy byla kupa.... od pewnego czasu silniki budowane sa ze stopw aluminium i nie ma takiej potrzeby zeby rozgrzewac silnik. najekonomiczniej jest jesli odpalasz auto i jedziesz nim. nagrzeje ci sie podczas jazdy i na darmo nie bedziesz

TOYOTA COROLLA VERSO No i zakladam LPG... ale co i gdzie

Jak w temacie nie wytrzymalem ostatniej podwyzki PB i postanowilem definitywnie ukrocic ten proceder ktory nie moze ominac mojej kieszeni i robi w niej spustoszenie 2-3 razy w miesiacu Postanowilem zalozyc LPG do mojej corollki tylko musicie mi co nieco pomoc i doradzic Rezygnuje z seqwencji bo nie mam na to kasy wiec seqenty odpadaja pozosyaje tylko mieszalnik II generejszyn Obdzwonilem kilka punktow

ja uwazam ze slowo generalka okresla remont generalny dalej cos przekrecam czy ja gdzies powiedzialem ze zaprojektowanie silnika toyoty bylo prosteefekt koncowy--silnik 4a4e uwazam za prosty w sensie ogolnopojetej konstukcjitzn.serwisowanie remonowanie nie stwarza problemowwszystkie rozwiazania sa przejrzyste itp. z konstruowaniem mam kontakt na studiach (kier.mechanika i budowa maszynspec.samochody i ciagniki) Cytat

TOYOTA COROLLA VERSO Corolla RWD - zdjęcia i dyskusje

Czesc.Chcialem porosic wszytskich ktorzy maja Corolle z tylnym napedem o zamieszczanie ich zdjec tutaj moze a moze juz jest utworzymy przeglad ae86 ke70 ke50 itd itp na tym forum Sa to bardzo modne auta a stanach. Bardzo popularne do swapow silnika na 4age(ae86 nie bo juz ma). Prosze o konkretne osoby a nie tych co chca sobie nastukac postow bzdurnych troche . Dziekuje

Wybralem nissana wlasnie ze wzgledu na latwosc swapu. Gotowa jednostka bez kombinowania. Ka24DE dlatego ze ma pojemnosc i generuje dobry Nm. Jest troche czesci do tego silnika. Na poczatku miala byc CA18 ale po rozebraniu i obejrzeniu walu zrezygnowalem. Ile ciezko powiedziec to co zlecilem do zrobienia to glownie klatka. Obspawanie dolot wydech i reszte zmudnego spawania robil mj przyjaciel Marcin

TOYOTA COROLLA VERSO [E11] 4AFE zapytanie o wymiane pasków klinowych

Witajcie zakupiłem komplet pasków klinowych stare są chyba jeszcze oryginalne i piszczą. jest to wersja z klimatyzacją więc paski mam 3 gdyby ktoś dysponował jakimś w miare szczególowym opisem to byłbym bardzo wdzięczny dzięuje i pozdrawiam Chrispeedy

A więc tak. Przewiduje że to będzie u Ciebie analogowo. Ja mam 7a-fe ale budowa jest podobna więc zobaczysz jak to wygląda to sam dojdziesz co dalej xD A więc tak U mnie są 2 paski mały od wspomagania i duży od całej reszty. Nie posiadam klimy więc domyślam się tylko jak biegnie 3 pasek bo na kole silnika mam wolne miejsce na dodatkowy pasek. Więc najpierw bierzesz się za alternator

TOYOTA COROLLA VERSO Corolla e11 swap 3s-ge

Witam serdecznie zaglada tu co jakis czas nawet raz na spota sie wybralem ale z miernym rezultatem co oczywiscie do niczego mnie nie zrazilo. Jak widac w temacie wzialem sie za taka sprawe.Baza jest e11 przedlift 99 1.6 G6 (silnik bedzie za nieduze pieniadze na sprzedaz pzniej bez lpg jezdzil )Silnik z Celicy gt juz stoi i czeka wraz ze skrzynia przegubami zwrotnicamipompa kompem i wiazka. Na pewno

2zz 325 hp przy 14 PSI - kompresor 340 hp przy 12 PSI - turbo Zestaw kompresora o ktrym mowa jest pomyslany do seryjnych silnikw od Lotusw. Ktre mialy faktycznie malo wydajne kompresory. Wynik z turbo - silnik przygotowany. Prawdopodobnie juz odprezony i wzmocniony. Teraz zerknij na wykresy i powiedz ktry jest lepszy httpwww.monkeywrenchra...roducts_id1043 httpwww.monkeywrenchra...roducts_id1600 Jak

TOYOTA COROLLA VERSO Rozrząd E10

Witam wszystkich fajnie ze udalo znalezc mi sie takie forum zwlaszcza ze czeka mnie chyba troche roboty przy mojej E10 (silnik 1332cm3automat rok koniec96). Pierwsza sprawa to kwestia rozrzadu... po ilu wymiana Gdzie w Poznaniu prcz serwisw ASO zrobia to najlepiej i najtaniej Poprostu komu mozna zaufac nie narazajac sie na koszty Gdzie najlepiej wykonywac takie serwisy Czy oplaca sie zalatwiac czesci

Pasek nie moze byc ani kolizyjny ani bez kolizyjny. Bezkolizyjna moze byc budowa glowicy silnika toyotki nasze maja kolizyjne glowice.

TOYOTA COROLLA VERSO 4e-fe doładowanie

Ile bar mozna max podac na dolocie i ile mial fabrycznie 4e-fte

Kolego nie da sie budowac pojazdu bez podstawowej wiedzy. Proponuje poczytac nieco. Co do wysadzania silnika. W kompecie nie ma uszczelki a byc powinna. Wystarczy jakos ja wyczarowac. Nie ma bo nie ma latwo dostepnych uszczelek do 4efe.

TOYOTA COROLLA VERSO Prośba o pomoc zawór biegu jałowego - silnik krokowy E12

Witam was wszystkich szczesliwych posiadaczy corolli E12 i mam do was serdeczna prosba dot. silnika krokowego - zaworu biegu jalowego. Mianowicie prosba moja dotyczy czy ktos z was mierzyl ten element za pomoca omomierza jezeli tak to jakie sa wartosci oporu miedzy srodkowym pinem a zewnetrznymi. Mj mechanik mwi mi ze u mnie jest on walniety bo na jednym zewnetrznym pinie a srodkiem ma wartosc 60 Kiloomw

Zgadza sie co napisales tylko jezeli dobrze ten fragment przetlumaczylem to autorowi chodzilo o to ze w trakcie pracy nie jest mozliwy pomiar rezystancji gdyz sterowany jest on sygnalem z ECM-komputera. Mi chodzi o pomiar rezystancji w spoczynku czyli gdy ten zawr jest odlaczony i nie pracuje. Jak gdzies znalazlem na niemieckiej stronie budowa takiego zaworu ISCV sklada sie z wirnika i dwch cewek przy

TOYOTA COROLLA VERSO Koszty rajdowej Corolli

Mam taki ambitny plan zeby kiedys zbudowac rajdwke z Corolli. W tej chwili jezdze w KJS-ach Fiatem CC mniej-wiecej juz sie obeznalem co i jak a z sentymentu do mojej Corolli mam taki plan zeby kiedys na bazie Corolli zbudowac rajdwke. Mysle ze auto ma potencjal - dobre zawieszenie z szerokimi mozliwosciami regulacji korzystny rozklad mas bezawaryjne silniki do tego samochd juz mi jakos znany oswojony

Ok dzieki za odpowiedzi. Ale co takiego ma AE82 czy E9 czego nie ma E11 Tak patrze w dane i ani to specjalnie lzejsze ani silniki nie mocniejsze. E11 ma tu taka zalete ze to jeszcze w miare swiezy samochd - latwo kupic jeszcze w miare popularne dostepne czesci itp. A najmlodsza E8 ma w tej chwili 22 lata E9 w tej chwili dobija do pelnoletniosci. Nie szukalem ale obawiam sie ze trafic egzemplarz w dobrym

TOYOTA COROLLA VERSO Alternator E10 E11

Czy alternatory w tych modelach dla silnika 4E-FE sa takie same Mocowanie na zdjeciach wyglada tak samo a co z wtyczka Czy sinik 4A-FE ma zamocowany inny alternator I jeszcze jedno - jakie jest prawidlowe napiecie ladowania na wolnyuch obrotach bez obciazenia i z wlaczonymi swiatlami. Pozdr. Michal

Alternatory w silnikach 4AFE I 4EFE maja podobna budowe wewnetrzna-jak wszystkie innelecz rznia sie miedzy soba budowa zewnetrzna oraz sposobem naciagu paska klinowegowniosek-bez przerbek nie beda pasowac do ww modeli silnikw.Odnosnie napiecia ladowania akumulatora to jak widze wszyscy odpowiadajacy w temacie pisza max ladowanie144v.Ksiazka obslugi na temat napiecia lad nic nie mwinatomiast Poradnik

TOYOTA COROLLA VERSO Problem z benzyna

Witam Mam pewien dziwny problem szukalem na forum ale nic konkretnego nie znalazlem. Mianowicie samochod od penego czasu zle chodzi mi na benzynie tzn. jak jest zimny to jest wszystko ok ale niestety na cieplym silniku nie odpale samochodu . a co lepsze na lpg samochod chodzi jak zegarek. Podejrzewam czujnik temp plynu chlodniczego ale nie mam 100%. Moze ktos sie spotkal z podobnym problemem

mialem podobnie w clio nie wiem jak jest z budowa silnika w rolkach ale w renwce byla to kwestia wyczyszczenia czujnika polozenia walu( lub wymiana)Jak jest to w rolce to moze w ta strone sprbuj

TOYOTA COROLLA VERSO szpera w fwd - za i przeciw...

Temat zaczal sie w hyde parku ale mysle ze spokojnie moznaby obgadac go tutaj... Jezeli macie jakies doswiadczenia z zeszperowanym samochodami to jest to odpowiednie miejsce zeby o tym napisac do celiny - szpera TRD - 549 Funtw... Cytat

nie mylcie szper typu torsen z plytkowymi bo maja zupelnie inna zasade dzialania normalny dyfer dziala tak ze przenosi wiecej momentu na kolo nieobciazone - patrz stoisz w zimie w zaspie i jedno kolo ktore jest na lodzie zapie a drugie ktore ma przyczepnosc stoi w miejscu jak na suchym dasz w pale na zakrecie to palisz wewnetrzna opone natomiast torsen dziala jakby odwrotnie - przekazuje moment na

TOYOTA COROLLA VERSO Odpieta turbina w D4D

Witam Mialem dzis malo ciekawe zjawisko w mojej rolce. WYruszylem z domku jak zawsze - tym razem na maly weekendowy wypad (ok 100 km) jednak po ruszeniu okazalo sie ze cos jest nie tak. Niby wszystko bylo ok - jechala skrecala hamowala jednak po wcisnieciu pedalu gazu nic sie nie dzialo... czulem sie jakbym jechal jakims innym autem. Silnik po osiagnieciu okolo 1800 obr. dostawal jakichs dziwnych wibracji

A wlasnie ze odpali. Kolego mj znajomy mial w focusie walniete turbo a jezdzil na wlasnych kolach do serwisu dojechal. Bez Turbiny robi sie z ssilnika doladowanego silnik wolnossacy rozprezony z bogata mieszanka ale to nie znaczy ze nie zapali. No chyba ze lopatki w turbinie stanely na amen i utrudniaja zasysanie powietrza ale wtedy sciagasz wszystko podpinasz zwykla rure do kolektora ssacego i nie

TOYOTA COROLLA VERSO Curtain Air Bag - kurtyna pow.

Mam Corolle E11 czy mozna wymienic kurtyne lub ja odlaczyc

jest to sterownik budowa przypominajacy sterownik silnika montowany w zaleznosci od modelu w tunelu srodkowym np ave pod panelem srodkowym np e 11

TOYOTA COROLLA VERSO No i zakladam LPG... ale co i gdzie

Jak w temacie nie wytrzymalem ostatniej podwyzki PB i postanowilem definitywnie ukrocic ten proceder ktory nie moze ominac mojej kieszeni i robi w niej spustoszenie 2-3 razy w miesiacu Postanowilem zalozyc LPG do mojej corollki tylko musicie mi co nieco pomoc i doradzic Rezygnuje z seqwencji bo nie mam na to kasy wiec seqenty odpadaja pozosyaje tylko mieszalnik II generejszyn Obdzwonilem kilka punktow

ja uwazam ze slowo generalka okresla remont generalny dalej cos przekrecam czy ja gdzies powiedzialem ze zaprojektowanie silnika toyoty bylo prosteefekt koncowy--silnik 4a4e uwazam za prosty w sensie ogolnopojetej konstukcjitzn.serwisowanie remonowanie nie stwarza problemowwszystkie rozwiazania sa przejrzyste itp. z konstruowaniem mam kontakt na studiach (kier.mechanika i budowa maszynspec.samochody i ciagniki) Cytat

TOYOTA COROLLA VERSO Ile kucy łyka klima

Czy ktos z bardziej doswiadczonych Corolkowcw wie ile trzeba zaplacic za uzywana klime do E11 14 oraz jej montaz Czy bardzo mocno spadaja doznania fizyczne podczas przyspieszania O ile wzrasta spalanie (chociaz to juz mniej istotne) I CZY WOGLE WARTO ZAKLADAC KLIME DO E11 Z SILNICZKIEM 14

uklad przeniesienia jest praktycznie identyczny roznice wymuszone sa budowa i umiejscowieniem silnika ale nie maja wplywu na prace na przykladzie modelu 120 hb uk wszystkie sprezarki sa takie same 14 16 18 nawet 20 jedyna roznica to klima montowana u dealera ale to raczej kwestia poddostawcy niz roznic konstrukcyjnych pod tym wzgledem beda takie same. obciazenie wywolywane przez sprezarke zawsze bedzie

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi