części samochodowe nanodatex

toyota corolla przewód paliwowy

Samochody związane z zapytaniem toyota corolla przewód paliwowy

Pytania i odpowiedzi: toyota corolla przewód paliwowy

TOYOTA COROLLA VERSO E10 przewód paliwowy

Witam Mam corolke e10 z silnikiem 4efe (1332cm3) i mam pytanie ktry to jest przewd doprowadzajacy paliwo Domyslam sie ze jest to jeden z dwch pod kolektorem dolotowym przymocowany do glowicy. Jesli ktos wie... bede wdzieczny.

hm... za bardzo nie wiem o ktora glowice tobie chodzi... przewod paliwowy w latwy sposob mozna znalezc po filtrze paliwa ktory jest przymocowany z prawej strony do tylnej scianki komory silnika. Przewod ten ma na oko mniej niz cm srednicy (okolo 6mm) i jest ciagniety pod plastikowa oslona a przynajmniej ja tak mam w swojej E10

No wlasnie tylko nie wiem czy to jest filtr czy nie przypadkiem ragulator cisnienia paliwa... w kazdym razie ma na grze wyraznie OUT i stad wnioskuje ze paliwo tamtedy wychodzi a nie wchodzi) Patrzac na magistrale paliwowa czyli listwe przewd doprowadzajacy wchodzi od spodu aodprowadzajacy z gry obok gumowego przewodu podcisnieniowego) Czy dobrze mwie)

TOYOTA COROLLA VERSO Spadek mocy po wymianie przewodów paliwowych

Dzis mialem chwile grozy stopniowa auto tracilo moc przy ruszania bez gazu gasl bylo trzeba mocno wcisnac pedal gazu aby przyspieszyc do tego szarpal. W pewnym momencie zgasl calkowicie. Zjechalem na bok postalem chwile - cos mnie tknelo i odkrecilem wlew paliwa - uslyszalem dlugi syk chyba wciaganego powietrza. Na stacji podczas tankowania chyba tak nigdy nie bylo. Potem auto odpalilo i powoli dojechalem

U mnie jak odkrecam - szczegolnie po dluzszej jezdzie w cieplym - to zawsze syczy.

To chyba nie to Po warsztacie zrobilem 400km na zakreconym korku i nie bylo problemw. Najgorsze ze jak dojechalem do serwisu to wszystko bylo OK i zadna kontrolka sie nie palila.

Tzn tak bak powinien miec odpowietrzenie - to wiadomo bo by sie prznia zrobila a pompa zrobilaby sobie kuku. Tez mam syk przy odkrecaniu jak pojezdze troche. Nie mam doswiadczenia w temacie ale szukalbym powodu w tym httpwww.toyodiy.compa...GMRKW_7701.html 77201 wyglada mi na jakies odpowietrzenie. Jedyne logiczne wytlumaczenie to dla mnie takie ze po wyjechaniu duzej czesci paliwa zrobilo sie takie podcisnienie ze pompa przestala dawac rade

Sprawa sie rozwiazala dzis drugi raz odebralem auto i jechalem przez 15 minut. Moc znw spadla gasl pod swiatlami pomiedzi 2-3k rpm szarpal przy lekkim nacisnieciu gazu. Zatrzymalem sie odkrecilem korek (dlugi syk) lekko zakrecilem i powoli wrcilem do serwisu. Okazalo sie ze z skraplacza oparw benzyny cieknie paliwo (podczas jazdy czuc bylo zapach benzyny). Ponoc rurka skraplacza byla zgieta (wymieniane

Zobacz Przewody paliwowe do TOYOTA COROLLA

TOYOTA COROLLA VERSO Przewód paliwowy

witam Wczoraj odebralem autko od mechanika nie wymienil filtra paliwa - diagnoza - bardzo skorodowany przewd paliwa. I teraz pytanie czy ktos zakladal przewd miedziany mechanior powiedzial ze nie ma czym zakuc koncwki tej co sie wkreca do filtra. Podobno wszedzie sie dopytywal i lipa. Jaka ma byc srednica wewnetrzna przewodu - nie chce zeby mulilo jak bede wyprzedzal I jeszcze ostatnia mysl - czy moze

TOYOTA COROLLA VERSO Przewody paliwowe

Witam chcialbym sie podzielic ostatnimi doswiadczeniami z corolla. Chcialem przed zima skontrolowac stan podwozia i w razie koniecznosci zakonserwowac. Po dostaniu sie pod auto obejrzalem co kryje sie pod oslona od przewodw paliowych i hamulcowych. I tu nastapil szok po ruszeniu ta oslona cos trzaslo i za chwile cieklo juz paliwo ciurkiem Przewody paliwowe byly tak skorodowane ze od doslownie dotkniecia

Twoja E11 w najlepszym przypadku ma 10 lat - przewody paliwowe po tym czasie maja prawo miec najlepsze czasy za soba - w Maluchu jesli masz miedziane - to juz byly wymieniane gumowe w innym aucie tez raczej watpliwe - benzyna jest agresywna i nie zaleca sie puszczania jej w gumowych nawet wzmocnionych przewodach - swoja droga jutro czeka mnie wymiana przewodw paliwowych w 20 letnim Polonezie (hamulcowe

TOYOTA COROLLA VERSO [E11] Problem hamulcowo-paliwowy

Szanowni państwo byłem wczoraj u mechanika i się przeraziłem na spodzie w mojej rolce e11 pojawiła się straszna rdza w zgięciu tylnych przewodów hamulcowych i paliwowych (4 sztuki). Wyglada to jak by jakaś osłona poszła bo one nie są okryte takim plastikiem. W każdym razie... Jakie to przewodygdzie można je dostać i czy wymiana ich jest opłacalna

Dołaczam się do pytania. Jaki koszt wymiany Obok są jeszcze przewody paliwowe i też jest trochę rdzy. Warto je ruszać

a ja mysle że ogarnięty wymieni od razu całe (szybko i dokładnie) a kombinator chcąc rzeźbić dowie się że zarobić stare stalowe przewody jest raczej niemożliwe i nie wskazane pozdrawiam

a za pół roku okaże się że te stare odcinki przewodów też szlak trafia. Skoro zaczęły lecieć przewody w jednym miejscu to jest bardzo prawdopodobne że gdzie indziej też jest nieciekawie

byłem u mechanika podliczył mi około 500 zł powiedział trzeba pruć i 4 przewody zmieniać 2 paliwowe 2 hamulcowe

TOYOTA COROLLA VERSO [e10] 93 rok przewody paliwowe do wymiany

Witam Mam ostro skorodowane przewody paliwowe. Paliwo albo juz ucieka albo zacznie. Ktos ma jakies doswiadczenia w wymianie moze polecic jakas firme lub oszacowac koszt Pozdr.

skoro przewody hamulcowe wytrzymuja znacznie wyzsze cisnienie i mozna dorabiac je specjalnymi przyrzadami to z przewodami paliwowymi nie powinno byc wogle problemu

ja dokladnie tydzien temu to wymienialem przewody paliwowe. wstawiono mi przewody miedziane gietkie. przy tej wymianie okazalo sie ze tosamo zaczyna sie dziac z przewodami hamulcowymi. narazie plyn nie ucieka takze moze poczekam ale napewno w najblizyszym czasie czeka mnie wymiana. a z przewodow paliwowych to mialem wyciek. maly bo maly ale byl. ja zaplacilem 88zl .

TOYOTA COROLLA VERSO Rdza zeżarła mi przewód hamulcowy

witam jak w temacie rudy zjadl mi przewd hamulcowy i ucieka mi plyn .Drugi przewd tez sie konczy .Wiec potrzebuje info gdzie moge kupic te rurki biegnace pod samochodem orientacyjny ich koszt oraz koszt wymiany . Z gry dziekuje hawy

Mi tez kiedys pekl sztywny przewd z tylu w corollce. Polecam miedziane przewody firmy WP z Pruszkowa - do nabycia m.in. w Focie. Na stronie WP jest katalog mozna sobie dobrac wg marki konkretny przewd i odpowietrznik. Energo - tam sie nic nie spawa wszystkie polaczenia sa skrecane. Ja zawsze sam sobie wymienialem przewody uszczelki w pompie czy na cylinderkach. I dlatego zawsze bylem pewny ze mam sprawne

TOYOTA COROLLA VERSO Diesel - rano nie pali -( - wiekszosc sposobów wyprobowalem

Witam Mam maly problemik moja corollka (diesel 1C) po nocnym postoju w ujemnej temperaturze nie chce palic a jeszcze miesiac temu przy takich samych mrozach bylo ok Akumulator jest ok bo kreci i grzeje swiece ktore tez sa ok(moze nie w 100% ale grzeja) Paliwo bylo lane na 2 roznych stacjach i jest tak samo Po dluzszym postoju w temp. dodatniej pali od razu czyli wniosek bylby ze cos w przewodach paliwowych

TOYOTA COROLLA VERSO przegląd w ASO w ramach Serwisu Dobrych Cen

Moja rolka E12 dobija do 70 tys. km chce zrobic dokladny przeglad i zastanawiam sie nad oferta ASO z tzw Serwisu Dobrych Cen w ramach Pakietu Obslugi Serwisowej. Czy ktos z Was korzystal z tej oferty i czy rzeczywiscie sa to dobre ceny toyota na swoich stronach pisze ze Zwracamy szczeglna uwage Panstwa ze usluga POS nie zastepuje standardowej uslugi przegladowej omwionej szczeglowo w publikacji Serwis

TOYOTA COROLLA VERSO [E11] nie pali na mrozie ale ....

Witam Mam maly problem ze swoja toyota. Jest to autko 1997 z silnikiem 1332cm3 z gazem. Problem polega na tym ze auto nie pali gdy ma zimno w kabinie. Gdy podgrzeje wnetrze kabiny farelka po chwili auto odpala od dotyku. Podgrzanie silnika nic nie daje a gdy we wnetrzu jest cieplo silnik odpala. Moze ktos wie w czym jest problem prosze o szybka odpowiedz. Pozdrawiam

Ja mam podobny obecnie problem - nie wiem czy juz rozwiazany. Tez 4E-FE z gazem. Na mrozie (nawet -3 - -4 rozrusznik kreci ale jak by paliwa nie mial postoi godzine w garazu i pali od razu. Wymienili mi w piatek filtr paliwa i przeczyscili uklad paliwowy - ponoc filtr byl zapchany i w przewodzie paliwowym bylo duzo rdzy. Na razie jest dobrze ale jak mwie nie ma mrozw. Mozliwe ze masz wode w ukladzie

TOYOTA COROLLA IX E12 Toyota Corolla D4D 2004 gaśnie na wolnych obrotach

Auto plynnie jedzie. ruszajac ze skrzyzowania nie wchodzi silnik na obroty tylko 1000 obrotowmin .zapalajac ponownie silnik znowu plynnie jedzie i wszytko dziala jak powinno .po spr na komputerze wyskakuje tylko niestrzelnosc w ukladzie paliwowym wymienilem filtr paliwa i caly uklad paliwowy jest bez wycieku. co moze byc tego przyczyna

Interpretacja błędu jest taka ze spada cisnienie w ukl.paliwowym tak to juz jest opisane w toykach) jaki masz tester i czy mozesz sprawdzic cisnienie na commonrailu i korekcje wtryskow I dla sprawy omin filtr paliwa złącz przewody bez filtra-podstawki tez dają w kosc.

TOYOTA COROLLA VERSO wysoka korekcja ciśnienia wtrysków

Dzisiaj samochd byl podpinany do komputera i wyskoczyl blad wysoka korekcja cisnienia wtryskw i waha sie w granicach od 7do 9(tak stwierdzil Pan doktor) Co moze byc przyczyna Samochd ma przejechane 160 tys. ostatnio na dlugiej trasie zachowal sie dosyc dziwnie przyspieszajac do predkosci 100-120 kmh silniczek dobrze sie zawijal a po wytraceniu predkosci do okolo 80-90 km nie reagowal na pedal gazu

W e12 wersja 3 drzwiowa d4d srodek tylnej kanapy metalowa oslona na chyba 3 wkrety odpinasz przewody elektr.oraz zlaczki z krccw paliwowych nastepnie odkrecasz taka solidna centralna nakretke tu uwaga uwazac aby ni opierac sie o miejsca polaczenia przewodw paliwowych i elektrycznych -przy brutalnym potraktowaniu wyciek gwarantowany przy zatankowaniu do pelna.Siateczka filtra jest na samym dole i bez

TOYOTA COROLLA VERSO Benzyna w cylindrach nie odpala

Witam To mj pierwszy post na tym forum. Potrzebuje pomocy z moja corolla. Do rzeczy posiadam Corolle E9 z 1990 roku 1.3 12V 2E-E przebieg okolo 220000 km. Kilka dni temu po powrocie z pracy musialem wyjechac i nim wyjechalem z garazu- auto zgaslo i nie odpalilo. Po przeprowadzeniu standardowych czynnosci okazalo sie ze w cylindrach jest pelno niespalonego paliwa oprznienie ich zajelo troche czasu.

TOYOTA COROLLA VERSO Potrzebna pomoc OGIEŃ POD MASKĄ

Witam dzisiaj mialem drobna awarie poawdopodobnie pekl przewd paliwowy i zajaralo sie pod maska straty moze nie sa wielkie ale zjarala sie wiekszosc elektryki i przewodw (podcisnienia itp.) Moja prosba jest taka zeby osoby ktre posiadaja zdjecia silnika szczegnie okolic gaznika pompki paliwa filtra paliwa wkleily je albo przeslaly mi na meila dzieki temu szybciej poskladam toyke w sumie jest tego

TOYOTA COROLLA VERSO Toyota Corolla 1.6 vvti

Witam Posiadam od niedawna Corolle 1.6 vvti-benzyna z 2003. Zapaliła mi się kontrolka engine check. Czy ktoś z forumowiczów z okolic Chorzowa mógł by mi na to zerknąć z podpięciem kompa do OBD II. Z góry dziekuję Pozdrawiam

Mi to samo mówili z katalizatorem Okazała się sonda lambda i przytkany przewód paliwowy. Sonde kupiłem z Boscha za 300zł a przewód mi przetkali w ASO za darmo

TOYOTA COROLLA VERSO E11 Zamulony - pomocy

Witam. Mam Toyote Corolle E11 z 1998r. Kupilem ja 3 miesiace temu i wydaje sie ze przez jakis czas chodzila ok. Po jakims czasie samochod zaczal nieco mulic wiec pojechalem do mechanika. Ten zalecil wymiane przewodow. Po wymianie samochod chodzil duzo lepiej ale... przez tydzien chyba. Okazalo sie ze swieca byla uwalona i wypychala jeden z przewodw wysokiego napiecia. Wymienili mi wiec rowniez swiece

Przewody juz dawno wymienilem na oryginalne - niestety bez efektw. Przy okazji wymiany przewodw postanowilem rowniez zmienic swiece na nowe. Podczas kolejnych diagnoz z podlaczeniem komputera diagnosta zauwazyl ze zaplon jest ok tylko na jednym cylindrze. Na pozostalych zanikala iskra. Co ciekawe iskra zanikala tylko gdy swiece byly wkrecone. Gdy diagnosta je wykrecil na dwuelektrodowych swiecach byla

TOYOTA COROLLA VERSO Corolla E11 wymiana filtra paliwa

moze odkopuje ale FAQ nie rozwial moich watpliwosci czy wymiana filtra paliwa w E11 zwiazana jest z jakimis niespodziankami i lepiej dac do warszatu czy spokojnie mozna samemu wykonac i moze ktos ostatecznie rozwiaze czy wymienia sie go po okreslonym przebiegu czy przy wystapieniu obiaww

Czesc Podlacze sie pod temat. W E11 4EFE chcialem filterek wymienic jednak mj mechanik polegl twierdzac ze nie da rady odkrecic przewodu paliwowego bo mu sie nakretka obraca razem z przewodem i sie boi ukrecic przewd. Mam niby zakupic sobie przewd paliwowy ktry idzie od baku i dopiero wymieniac. Nie wiem do konca jak to pod spodem wyglada. Mozliwa jest taka opcja A moze ktos podpowie gdzie w Krakowie ktos sie podejmie wymiany. Pozdrawiam. Jarek.

Czy ktos wie jaki numer ma przewd paliwowy do E11 4efe wchodzacy bezposrednio w filtr paliwa (ten co sie lubi zapiec przy odkrecaniu filtra) na toyodiy nie moge znalezc tego przewodu. Wymienial go ktos u siebie jesli tak to jaka cena w ASO

TOYOTA COROLLA VERSO Ciężkie zapalanie D4D

Witam wszystkich. ok 2 tygodnie temu nabylem corolle D4D 20 116KM. Jest to moja pierwsza toyota. Jezdzilem rznymi markami wszystkie w dieslu. Zastanawia mnie zapalanie rano tego silnika. Mimo iz nie jest zimno silnik nie pali od tyku. Rozrusznik musi kilka razy przekrecic az silnik zapali. Przy temp. 4 stopnie C zapalil za 2 razem . Zastanawiam sie jak zapali przy - 25st.C. Filtr paliwa prawdopodobnie

a przez caly dzien jak jestA jak pali jak jest cieply Bo przyczyn moze byc kilka np rozrusznik jak ma za male obroty to ten silnik ciezko pali a jak nie to cos z ukladem paliwowym czyli wtryskiwaczepompaprzewodybyc moze gumowe przewody puszczaja gdzies powietrze i auto przez cala noc sie zapowietrzy sprawdz zaciski na przewodach czy sa dobrze dokrecone a filtr paliwa jaki jest zalozonyPiszesz ze byles

TOYOTA COROLLA VERSO [E10] Toyota nagle zgasła i nie chce odpalić

Mam spory problem. Toyocie odechciało się palić. Sprawdzono iskrę po przewodach WN- jest. Świec nie odkręcałem na razie ale podejrzewam że przechodzi przez świece. sprawdzono układ paliwowy- pompa załącza się razem z rozrusznikiem ale na zapłonie już nie sprawdzałem i komputer nie podaje masy na przekaźnik na zapłonie ani na chwilę ale już na rozruchu załącza pompę pompa podaje

TOYOTA COROLLA VERSO [E9] ssanie - 4A-F

Mam pytanko bo mnie zaczelo zastanawiac... Na zimnym silniku obroty sa bardzo ladne - ok 800min - silniczek pracuje rwnitko gdy sie juz dobrze rozgrzeje to obroty na biegu jalowym oscyluja w granicy 1100min. Tak sie zastanawiam przeciez przy zimnym powinno sie zalaczyc automatyczne ssanie chyba a potem obroty powinny spasc... Jesli ustawie obroty na 800-900 to przy zimnym silniku pewnie mi bedzie gasl. Dodam ze Toyka jest zagazowana. Jak myslicie co zrobic

A co z zaworem ktry odcina paliwo pomiedzy pompka a gaznikiem (nie przed pompa a za zbiornikiem) po przelaczeniu na LPG Z tego co pamietam z 2E 13 tak to powinno byc - zdaje sie ze na pompce sa trzy krcce do przewodw paliwowych - zasilanie i powrt. Powinno byc tak - od zbiornika do pompy jak w fabryce - ew jeszcze filterek paliwa. Dalej na przewodzie od pompki do gaznika powinien byc zawr odcinajacy

TOYOTA COROLLA VERSO czuć zapach benzyny przy hamowaniu silnikiem

Witam Pytanie do was Mam rolke e12 kombi 1.6. Czasami czuc zapach benzyny przy hamowaniu silnikiem. Najczesciej jak silnik sie juz nagrzeje i to nie zaleznie od predkosci przy jakiej to hamowanie jest. W innych samochodach nie mialem takiego objawu. autko po gwarancji i przed pytaniem w serwisie i placeniem za szukanie niewiadomo czego chcialbym podpytac czy spotkalisci juz taki przypadek. pozdrawiam

Sprawdz zlaczke przewodu paliwowego. Idz po przewodzie paliwowym od strony silnika w strone filtra. Jest tam taka zlaczka. Mnie kiedys przy uruchomieniu silnika rozlaczyla sie i paliwo poszlo w komore silnika. Ty patrz na nia a ktos niech odpali silnik. Wystarczy kilka kropel zeby smierdzialo. Szybko odparowuje dlatego trzeba to robic we dwie osoby. Jak kapie to zlaczka do wymiany. Nie ma co tam samemu uszczelniac. Bezpieczniej zalozyc nowa.

TOYOTA COROLLA VERSO Corolla Verso słabnie podczas jazdy

Witam Posiadam od 2 lat Toyote Corolle Verso z 2004 r. z silnikiem D-4D 2.0 przebieg 199tys. Do jakiegos czasu nie mialem zadnych problemw. Mam nastepujacy problem podczas jazdy auto jakby samo hamowalo tzn.silnik hamuje obroty spadaja - trwa to kilka sekundpo czym auto znowu jedzie normalnie. Dzieje sie to czasami nawet 10 razy podczas podrzy (jezdze do pracy codziennie 2x25km) a czasami tylko 2-3

nie ma rady zapal fure i ruszaj przewodami paliwowymi i zobacz czy gdzies sie mleko nie robi.Lub znajdz jakies laczenie gdzie tluste jest etc... [ Dodano

TOYOTA COROLLA VERSO Prośba o pomoc w wycenie

Witam Stoję przed decyzją zakupu modelu E12 Hatchback 2003 rok. Pierwszy właściciel silnik 1.6 elektryka tylko przednie szyby klima podstawowa czyli bez sterowania elektronicznego CD nie do naprawy - spalony laser. Katalizator do wymiany - co 2000 km zapala się check engine i serwis twierdzi że to właśnie katalizator jest do wymiany. Do tego ślizga się sprzęgło brak tylnej wycieraczki z

No niestety ten katalizator najbardziej mnie martwi trochę poczytałem o problemach z zamiennikami. A stan jego jest taki że po resecie kontrolka zapala się po przejechaniu 1500-2000 km przy tankowaniu dobrym paliwem. Trzy razy po zatankowaniu na BP kontrolka check engine zapalała się po przejechaniu kilku kilometrów czyli pewnie od razu po przepłynięciu poprzedniego paliwa z przewodów paliwowych. Po tankowaniu na Orlenie zapaliła się po wypaleniu 14 zbiornika paliwa.

TOYOTA COROLLA VERSO trudności z uruchomieniem po kilkunastu godz

mam Toyotę Corollę D4D diesel 1.9 (z roku 2004 luna) mam trudności z uruchomieniem silnika po kilkunastu godzinach postoju (lub gdy stoję przodem na wzniesieniu dłuższy czas) czy ktoś wie co może być przyczyną

W prawdzie nie w Toyocie ale kumpel miał podobny problem i po wielu miesiącach walki z tym problemem okazało sie że ma pekniety przewód paliwowy w skutek czego paliwo cofało się z powrotem do baku(nie było widać żadnego wycieku ).Dopiero jak porządnie zakęcił łapało i silnik w końcu odpalił. Napisz jakie masz trudności z zapłonem konkretnie. Pozdro  

TOYOTA COROLLA VERSO Problem z uruchomieniem Corolli 14 benzyna 2002

Witam wszystkich Forumowiczów od 15 miesiąca jestem posiadaczem Toyoty Corolli 14 benzyna kombi z 2002 roku. Przebieg ok. 157000 km. Mam problem z rozruchem silnika po nocy lub gdy samochód stał przez dłuższy czas tzn. ok. 9-10 godzin. Nie chce zapalić za pierwszym razem za drugim też ciężko czasem zapala za trzecim. Jak na razie jedyną receptą na to jest dodanie gazu przy zapalaniu. Jednak

Może być problem np. z jakąś drobną nieszczelnościa przewodów paliwowych - paliwo spływa przez noc i trzeba trochę pokrecić zeby się podpompowało (choć wtedy prawdopodobne że śmierdziałoby benzyną) może coś z pompką paliwową albo... jeśli świece ponownie są do czyszczenia to może być to związane z braniem oleju (masz taki problem).

TOYOTA COROLLA VERSO Mróz a odpalanie silnika

odpalanie na mrozie po nocnym staniu (w tej chwili temp w nocy ok -10C) kończy sie na 2-3krotnym kreceniu silnika (diesel). czy to normalne a może olej jest nieodpowiedni (Mobil 15W30) akumulator jest ok (kreci normalnie - tylko z zaskokiem silnika gorzej) jak jest ciepły to pali na dotyk co o tym sadzicie pozdr.  8)

nawet na najbardziej markowych stacjach paliwo może być jowe. Niewielka domieszka parafiny i na mrozie sie oddzieli- zalepić potrafi przewód paliwowy filtr pompe wtryskową itp. Dlatego warto dodawać te dodatki do paliwa na mrozy. Niektórzy nawet na 30 l oleju leją 1 litr bezołowiówki (rozpuszcza parafinę).

TOYOTA COROLLA VERSO Niedziałające Wtryski Pomocy Może ktoś będzie genialny

Witam Mam problem z silnikiem 1.6 4a-fe 16v 114km 93r toyota corolla e10 Problem polega na tym ze Kiedys regenerowalem wtryski bo myslalem ze sa walniete nie chodzil rwno silnik i przed regeneracja wymienialem przewodyswiece i nic. W koncu wyregenerowalem wtryski Facet stwierdzil ze dwa mi nie chodzily i wymienil a reszte przeczyscil. Dodam ze mam gaz i na gazie silnik pracuje rwno. Pochodzila dwa

a uklad paliwowy pompa filtr przewody syf w baku

TOYOTA COROLLA VERSO [E12] D4D słabe odpalanie po postoju

Witam Zakupilem niedawno Toyote Corolle E12 silnik 2.0 d4d 116km z 2003 roku. Mianowicie mj problem polega na tym ze jak zostanie na mrozie w garazu czy na dworze to rano dosyc slabo odpala (czyt. dlugo kreci). Po odpaleniu i zgaszeniu pzniej juz odpala lepiej na calkowicie cieplym silniku odpala idealnie. Czasami mam wrazenie ze to niekoniecznie slabo odpala przez mrz tylko dlatego ze po prostu dlugo

Obejrzalem filmiki i jest to jakis horror Stara Camry TD z 300000 km na blacie i rozregulowanymi zaworami (stad nierwna praca silnika na poczatku) odpalala przy -18 tak httpvimeo.com33531144 Generalnie diesel potrzebuje kopa a ten daje mu mocny akumulator i sprawny rozrusznik. Czasami pojawia sie nieszczelnosc przewodw paliwowych ktre sztywnieja na mrozie wtedy uklad zapowietrza sie i efekty odpalania

TOYOTA COROLLA VERSO E12 rozrząd

Witam serdecznie. Czeka mnie niedlugo wymiana rozrzadu i chcialbym sie dowiedziec czy wiecie jaka firma robi rozrzad dla corollki Moja wersja to D-4D 2003r 90 KM. Na allegro twierdza httpallegro.plitem622...rav_4_d_4d.html ze niby to jest tam montowane. Myslicie ze to to montuja faktycznie Z kolei ASO podaje cene z wymiana 560 zl ale nie wiem czy to jest caly komplet httpwww.sdc.nextmedia....el1&version19 ale cos szczerze watpie w ta cene. Z gry dzieki.

Caly rozrzad z pompa wody wymiana plynu chlodniczego i kilkoma mocowaniami za podana cene razem z robocizna Niestety w piatek czeka mnie jeszcze wymiana przewodow paliwowych od wtryskow bo ropa cieknie Mam nadzieje ze bede mial juz spokoj na lata...

TOYOTA COROLLA VERSO Problem z odpalaniem zimnej corolli 2008rok d4d 126km

Witam. Mam Corolke z 2008r (wersja z odpalaniem na przycisk). Przebieg 104000km. Od pewnego czasu (ok. 4 m-ce) mialem problemy z odpalaniem zimnego silnika. Po calonocnym postoju samochodu (obojetnie czy na dworze czy w garazu) przy temperaturze na dworze 5-18 stopni po przycisnieciu przycisku START samochd odpalal ale od razu przechodzac na nierwne obroty (tak jakby nie palil na wszystkie cylindry).

w silnikach ad ciezkie palenie(w niskich temp) zawr scv do sprawedzenia ktos napisal rozrusznik ale to nie ten modelrozruszxniki w silnikach cdzawsze zaczynamy od droznosci przewodw paliwowych oraz odpowiedniego filtra paliwa pozdrawiam

TOYOTA COROLLA VERSO szrpanie mulenie itp.

Problemiki z E11 4AFE. 1. Nierwna praca na nizszych obrotach. Jade np. 2-25k obrotw na czwartym biegu i szarpie. Na jalowym trzyma obroty choc odglosy wydaje nierwne. 2. Brak mocy. Pki samochd jest zimny jest ok zaczyna sie jak sie nagrzeje. Do okolo 3k obrotw muli strasznie potem jakby cos sie odtyka i ladnie przyspiesza. Czyli pracuje w dwch trybach ZAMULONY i ZWYKLY. Jak dobrze przegazuje (duza

Z przewodami juz walczylem i nic nie pomoglo Ostatnio z racji ze posiadam LPG postanowilem przeczyscic uklad paliwowywtryskowy (benzyna) Zatankowalem Pb 95 i dolalem STP do czyszczenia wtryskiwaczy. Pojezdzilem troche. Niestety z tym muleniem nic nie pomoglo. Jednak doszedl jeszcze jeden objaw zwiazany z muleniemszarpaniem tzn. tak jak w opisie kolegi pabloii

TOYOTA COROLLA VERSO FILTR PALIWA E11

Witam Potrzebuje pomocy . Prosze o wskazanie gdzie w E11 po lifcie 1.6 znajduje sie filtr paliwa

ale tylko tych na wyspach w japonskich E11 VVT-i jest normalnie na przewodzie paliwowym filtr paliwa. Zarwno w 14 jak i 16

ale tylko tych na wyspach w japonskich E11 VVT-i jest normalnie na przewodzie paliwowym filtr paliwa. Zarwno w 14 jak i 16 O no to zajefajnie bo akurat mam japonczyka to chyba nie dlugo go poszukam i mu sie dobiore do du.. skry

TOYOTA COROLLA VERSO filtr paliwa

witak koledzy powiedzcie mi gdzie w e11 g6 jest filtr paliwa bo jusz szukalem i nie mam pojecia moze ktos zmienial to wie. pozdrawiam

jesli filtra nie ma w komorze silnika to moze poszukaj w okolicy baku pod samochodem. a jak nie to po przewodach paliwowych idz na pewno gdzies musi byc.

Przykładowe oferty części samochodowych toyota corolla przewód paliwowy

  • Toyota Corolla E11 01' przewód paliwowy - Jabłonna k. Lublina (50.00PLN)
  • Toyota Corolla E11 01' przewód paliwowy - Jabłonna k. Lublina (50.00PLN)
  • Przewód paliwowy 2.0 D4-D Toyota Corolla VERSO - Libertów (50.00PLN)
  • Toyota Corolla E11 01' przewód paliwowy - Jabłonna k. Lublina (50.00PLN)
  • Przewód paliwowy 2.0 D4-D Toyota Corolla VERSO - Libertów (50.00PLN)
  • Toyota Corolla E11 01' przewód paliwowy - Jabłonna k. Lublina (50.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi