części samochodowe nanodatex

toyota corolla chlapacz verso

Samochody związane z zapytaniem toyota corolla chlapacz verso

Pytania i odpowiedzi: toyota corolla chlapacz verso

TOYOTA COROLLA VERSO chlapacze

witam. w moim autku brak chlapaczy i mysle nad ich zalozeniem. co powiecie o tych httpallegro.plchlapacze-aygo-auris-yaris-corolla-verso-gratis-i1791091239.html oryginalne sztywne kosztuja ok 200zl czy z tych powyzej bede zadowolony

Witam Każdy zadowolony może być z czegoś innego. Moje oryginalne chlapacze wysiadły w Corolli po 22 latach i też kupiłem coś podobnego. Niestety po roku ich używania już widzę że dłużej niż 2 - 3 lata chyba nie wytrzymają ale za tą cenę pewnie można spróbować. Oryginały miały w środku metalowe zbrojenie i były zrobione naprawdę perfekcyjnie. Nie wiem jaki poziom teraz prezentują

W poprzednim samochodzie miałem takie właśnie chlapacze uniwersalne ( bo nie są dedykowane do konkretnego modelu tylko docinasz w nich wewnętrzną gumę odpowiednio) i przez rok czasu gdy użytkowałem auto nic się nie działo. Nie jest to jakość orginałów ale przelicznik cenajakość to jest rewelacja  Teraz do Yariski również zakupiłem takie uniwersalne po 35zł za kpl przód i tył i jestem zadowolony.

TOYOTA COROLLA VERSO [E11] Chlapacze

Wlasnie planuje zalozyc sobie komplet chlapaczy (przd tyl). Czy te chlapacze sa cos warte A moze ktos je kupil i zakladal Sa to niby uniwersalne gumy ale jak cos jest do wszystkiego to i do niczego... httpmoto.allegro.plit...ta_toyota_.html httpmoto.allegro.plit...ota_nowosc.html Druga opcja to komplet z ASO 2x80zl (przd tyl) 60zl (zalozenie) Ma ktos moze jakas fotke tych oryginalnych co by zobaczyc

moim zdaniem chlapacze zdaja egzamin szczegolnie w zime. nie masz calego boku w blocie tylko pol.

Ja kupilem te pierwsze chlapacze (matowe) w zwyklym sklepie samochodowym i kosztowaly mnie ok 19zlkomplet. Bardzo fajne i niezle sie prezentuja. Odpowienio montujac nie bedziesz mial nawet malej ryski pomiedzy karoseria a guma. Co do walorw urzytkowych to nawet nie wspominam bo rznica przed i po zalozeni jest kosmiczna) Ja polecam.

dalem co mialem niezbyt czesto robie zdjecia chlapaczy

wznawiam ponownie. pisalem do ASO w Katowicach. Sprowadza mi srubki mocujace za 280 zl za sztuke. Pytanie - czy do zamocowania tych chlapaczy wystarcza tylko te srubki Bo na toyodiy.com w schemacie chlapacza jest jeszcze cos takiego jakby blaszany gwint dla grnej srubki ktry zdaje sie trzeba jakos wsunac w krawedz zderzaka zeby ta sruba sie miala na czym trzymac httpwww.toyodiy.compa...LMDKW_7601.html

TOYOTA COROLLA VERSO chlapacze [E12]

Witam Jak montowane sa oryginalne chlapacze w E12 Trzeba cos wkrecac w blache czy na zatrzaski Mysle czy by sobie nie zalozyc) pozdr

2 albo 3 srubki bodajze 11-stka. Montaz jaki i demontaz prosty. Masz tam specjalne miejsce wywiercone juz na chlapacze. Ostatnio sciagalem to zajelo mi to cala minute Pzdr.

Ja kupowalem do swojej zamienniki w Toyocie 45 zl za sztuke. Oryginalny kosztuje 200 zl za sztuke gosc z Toyoty mwil ze ogladal te i te i nie widzi rznicy poza cena. W zestawie masz instrukcje montazu i srubki. Montaz trwa kilka minut wszystkie otwory sa oryginalnie porobione w karoserii czyli nic nie trzeba wiercic

sorry ze odgrzebuje temat ale zauwazylem teraz po powrocie do domu ze chlapacz przedni mi troche odstaje- wyrwalo sie chyba jakies mocowanie (po zewnetrznej stronie auta lata od srodka trzyma) - latwo to tam zamocowac wystarczy zwykla srubanakretka czy sruby sa zintegrowane z chlapaczem i trzeba bedzie kupic nowy ciemno jest teraz i pogoda nieciekawa wiec chce wiedziec co mnie jutro rano czeka) zapomnialem dodac corolla e11 japan

hej pytanko do znawców E12 - kupiłem komplet oryginalnych chlapaczy i nie mogę zamontować tylnej pary. Kupiłem z rozbitka anglika 5d HB do mojej 3d HB poliftowej jednak mam w innym miejscu plastiki montażowe te za tylnym kołem - parę centymetrów wyżej niż otwory montażowe w chlapaczach. Czy możliwe że była różnica w wersjach samochodów z góry dzięki za pomoc

TOYOTA COROLLA VERSO chlapacze-kupował ktoś

Witamchce zakupic chlapacze do swojej verso. Z racji ze oryginal jest dosc drogi patrze co maja na allegro. Moze ktos z forum kupowal u allegrowicza ponizej jesli tak prosze o opinie httpallegro.plchlapac...1959656942.html

Kupowalem u niego dywaniki i wlasnie chlapacze do Corolli jakies 3 lata temu. chlapacze jezdza do tej pory- sa wykonane z miekkiej gumy wiec nie ma szans ich polamac. Jakosc moim zdaniem bardzo dobra ale jak pisalem to bylo 3 lata temu. Jak jest teraz nie wiem. Z wygladu identyczne.

ja od niego chcialem kupic ale po dopytaniu sie czy one sa dedykowane do konkretnego modelu (chodzilo o starlete) nie dostalem konkretnej odpowiedzi tylko wykrety jakies. W starlecie jest taki problem ze prog tak jakby wystaje na zewnatrz i jedynie dopasowany chlapacz bedzie siedzial dobrze a taki uniwersalny - sprawdz jaki masz ksztalt przylgni tego chlapacza.

Odgrzeje troche przymierzam sie do zakupu chlapaczy ( weszla felga 7 z opona 195 ciut wystaje z nadkola i mysle ze bok bedzie non toper ubryzgany przy wiadomej pogodzie) i teraz zastanawiam sie czy kupic orginal (badz cos w podobie) czy cos ala kjs np httpallegro.plchlapac...2401757519.html Moze ktos przerabial temat

Ja mam zamontowane podobne od nowosci - wlasnej roboty bo oryginalne nie chronia progw przed erozja. Te z linku latwo bedzie urwac przy cofaniu najezdzajac na prg bo wtedy prg docisnie chlapacz do kola i po zawodach. Ja U siebie chlapacze odchylilem troche do tylu i wtedy w takiej sytuacji chlapacz sie podwija ale nie ma kontaktu z kolem (opona).

TOYOTA COROLLA VERSO Chlapacz do E9

witam no i urwalo mi tylny chlapacz w mojej rolce E9 sedan na wysokim krawezniku ale go nie znalazlem uniwersalnych chlapaczy nie zaloze bo nie wchodza porzadnie. Dzwonilem do firmy sprzedajacej uzywane czesci ale maja tylko chlapacze do Hatchback a z 1991. Czy takie chlapacze pasuja do sedana Podpowiedzcie prosze. pozdrawiam forumowiczw

Powinny pasowac. A po co ci chlapacze

witam chlapacze oslaniaja karoserie od blota brudu i kamieni wyrzucanych przez opony (zwlaszcza na zakretach) . Poza tym E9 znacznie lepiej wyglada gdy ma chlapacze. Czyzby chlapacze w starych corolkach nie byly trendy W mojej corolce mam nadkola a chlapacze pomimo to sa potrzebne tak uwazam. Pozdrawiam

Tiaa a z tylu to masz blache za chlapaczem Wg mnie chlapacze sa zbedne - chyba ze w rajdach po szutrze. Wystarczaja nadkola i zderzaki. Orginaly pasujace do zderzakw chyba ciezko dostac nie pognite a w ASO pewnie majatek i do sciagniecia z JPN

ok rozumiem ze jezdzisz bez chlapaczy a jak u Ciebie jesienia brudzi sie karoseria od blota lecacego ze skreconych kl

TOYOTA COROLLA VERSO [E9] Chlapacze i pióra wycieraczek...

Witam Mam takie pytania odnosnie tych chlapaczy i pir wycieraczek... Mianowicie chcialbym sie dowiedziec jakie powinienem kupic pira wycieraczek do E9 Sedan zeby to pasowalo bo niedawno kupilem jedne gdzie pisalo ze pasuja do Corolli 88-92 ale jednak nie pasuja do konca bo musza byc na jednej srubie i juz raz jedno piro odpadlo Stad pytanie bo teraz chce juz kupic takie zeby to pasowalo wiec pytam

ja do E11 kupilem pira w oszolomie 2 za 12 zeto i sa 100 razy lepsze niz te co byly z serwisu a co do chlapaczy to tez tam kupilem takie gumowe i tylko trzeba bylo dziury zrobic i przykrecic(koszt 11zeto komplet)

Co do wycieraczek to w Japan Cars na 100% kupowalem jedna ok miesiac temu w cenie ok 20 zl. A chlapacze to najprosciej kupic uniwersalne i wymierzyc do miejsc na sruby na samochodzie.

W zasadzie pies z wycieraczkami obecnie bardziej mnie ciekawi jak sprawa z chlapaczami ale chyba bede musial poprostu zmierzyc rozstaw srub i uniwersalne kupic Wycieraczki tymczasowo sa funkcjonuja zalozylem gumki z nowych pir do starych i w zasadzie gra ale te pira obecne to strupy straszne wiec niebawem pojade i kupie porzadne pasujace Spro-ket

TOYOTA COROLLA VERSO chlapacze do corolli Liftback 2E-E

Moze ktos z Wasz wie gdzie mozna takie dostac w Warszawie lub okolicach oczywiscie odpada ASO bo tam drozyzna.

mysle ze mglbys zeswapowac chlapacze od mocniejszych wersji...

Ostatnio przed myciem zdjalem chlapacze - i juz nie zalozylem Leza sobie w garazu ( jakby byly kiedys jakies problemy to je zaloze ). Furka wyglada lepiej bez nich

Jedyny problem maja kierowcy jadacy za Toba w czasie deszczu No ale wiele fur fabrycznie nie ma takiego luksusowego gadzetu jak chlapacze wiec na pewno nie bedziesz mial problemw

Jak ktos mi na dupie siedzi i sa trudne warunki - to go puszczam Skoro ma jechac szybciej niech jedzie A co do braku chlapaczy to np. Mondeo nie ma z tego co zaobserwowalem. Zdjalem bo PvD tak doradzil - i mial racje bo o niebo lepiej wyglada rolleczka

Przykładowe oferty części samochodowych toyota corolla chlapacz verso

  • ...:::TOYOTA COROLLA VERSO CHLAPACZE:::... - Łódź (70.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi