części samochodowe nanodatex

toyota camry wlew oleju

Samochody związane z zapytaniem toyota camry wlew oleju

Pytania i odpowiedzi: toyota camry wlew oleju

TOYOTA CAMRY IV Wymiana oleju Camry 22 95 r

Mam pytanko Przy wymianie oleju w mojej camry 95 miska olejowa jest tak pochylona że nie cały olej stary do się usunąć odkręcając korek spustowy . Czy macie jakieś pomysły na wymianę całego oleju Pozdrawiam Wicio

Jest wystarczająco dobrze - odkręć korek wykręć filtr oleju oraz odkręć korek wlewu w silniku. Całego oleju i tak nie wylejesz bo się nie da. Japońce to przemyśleli i wymiana przez zlanie korkiem jest wystarczająca.

TOYOTA CAMRY Wymiana oleju w skrzyni automatycznej - ceny

Dzwoniłem dzisiaj do dwóch warsztatów samochodowych w celu sprawdzenia ceny wymiany oleju i ewentualnego umówienia się na ww.  W pierwszym warsztacie specjalizującym się w naprawie Japończyków za wymianę oleju zażyczyli sobie niecałe 300 zł.  W drugim warsztacie zajmującym się wyłącznie skrzyniami automatycznym za tę samą usługę wyliczono ponad dwa razy więcej 650 zł

Tu nie chodzi o oszczędości tylko złe doświadczenia. Zawsze kupuje części sam albo ufam MarcinowiM. Mrówcza jest ok jeżdżę tam od 4 lat i tylko raz coś spieprzyli dostali zj..e i znów są ok. Samko cóż wlewają nie wiadomo co z łaski informacja co zrobili itd. i ta fatalna podrabiana uszczelka która zaczęła się pocić po 6 miesiącach. Ale ja wole tylko 40 zł zaoszczędzić stojąc w korkach no nie

Zobacz Korki, klapki wlewu do TOYOTA CAMRY

TOYOTA CAMRY Ile &8222oleju&8221 w automacie&8230

Witam Mam pytanie jak prawidłowo sprawdzić ilość oleju w skrzyni automatycznej tej od silnika 1MZ-FE (gaz). Na bagnecie są dwa miejsca zimno i ciepło (na każdym z nich również jest MIN &8211 MAX a pomiędzy nimi około 15-2 cm miejsca). I wszystko było by OK ale&8230 Ktoś kiedyś mi powiedział że olej czy płyn w skrzyni powinno się sprawdzić po przejściu przez wszystkie tryby&8230

olej powinno sie sprawdzac na rozgrzanym silniku (pop przejechaniu około 20-25km) olej sprawdza sie na pozycji N  lub P... (silnik musi chodzic)...  Sprawdzanie poziomu na zimnym silniku tez jest mozliwe ale nie jest tak dokładne.... czyli przejedz sie autem następnie nie gas go daj na N lub P i sprawdz HOT jak bedzie miedzy kreskami  to jest OK. (przy bardzo dynamicznej jezdzie zdaża

TOYOTA CAMRY Toyota Avalon 3.0V6 - czyżby problem ze skrzynią automatyczną

Tak się zastanawiam co robić bo chyba skrzynia chodzi lekko nie tak jak powinno mianowicie zauważyłem dość nieprzyjemne szarpnięcie przy przerzucaniu z D na R ale odwrotnie trochę słabiej. Również kiedy jadę skrzynia jakby za bardzo zwleka z przełożeniem na wyższy bieg i w efekcie auto jedzie na zbyt wysokich obrotach m.in przy niskich prędkościach po mieście jest to uciążliwe gdy

skrzynia jest w stanie idealnym  ( podobno to jest  taka sama skrzynia jak w nowych lexusach już 6-cio biegowa i one się podobno nie psują ) a auto ma raczej taki przebieg jak na szafie  PRAWDOPODOBNIE  poprzedni właściciel po sprowadzeniu auta do Polski zmienił olej na dextrona lub jakiś inny do automatów nie wiadomo jaki ale na 100 % zły czyli nie taki  jak zaleca toyota

TOYOTA CAMRY kable wentylatora

Witam przy wentylatorze chłodnicy mam 2 czerwone kable które sa odłączone. do czego mogły służyć kable httpkable.zbl.patrz.pl widok ogólny httpogolny.patrz.pl

Witam Pokrywa silnika to potocznie maska pokrywa zaworów to pokrywa zaworów jest to ten dekiel z korkiem do wlewania oleju. Tempomat masz faktycznie wymontowany komuś się może popsuł. Musisz szukać na Allegro w częściach. httpmoto.allegro.plitem797465853_toyota_camry_3_0_94r_kick_down.html Kolga ma silnik z camry IV gen ale nadal jest to 2.2 httpmoto.allegro.plitem796526204_silnik_toyota_5s_2_2_16v_camry.html

TOYOTA CAMRY Jaki olej zalać do Camry

witam wszystkich i mam pytanko jaki polecacie olej to camry bo musze zmienic ale jeszcze nie wiem na jaki obecnie mam elfa prospirti 15w40 ale chce przejsc na jakiś półsyntetyk. Zaznacze że wczesniej latała na półsyntetyku. poprawiłęm temat i interpunkcję Swoop

Najważniejszą sprawą jest lepkość oleju. W toyocie camry lepkość oleju jest napisana na korku wlewu i tego się trzymajcie. Wynosi ona np.dla silnika 1mzfe 5w30 Ja swoją camry (kanada 1995r.)przejechałem już ponad 400 tyś. Jeżdże na oleju amerykańskim Texaco. Ja już to pisałem ale temat ciągle powraca Nie poprawiajcie fabryki.

Jeśli samochód jest zza wody to rodzaj oleju jest napisany na korku wlewu  Płyn zalej jakikolwiek może być Prestone może być Dynagel. Byle nie była to woda. Chyba nie podejrzewasz że ktoś na podstawie koloru płynu powie Ci co to za jeden bo jedyne co mi się ciśnie pod palce to że na pewno jest to oranżada. pzdr

Najważniejszym parametrem jest lepkość oleju. Ja mam w camry kanada 1995r lepkość podana na korku wlewu oleju 5W30 i taki olej trzeba wlewać. Juz o tym pisałem. Firma jest drugorzędna oczywiście mówimy o olejach z górnej półki. Ja leje Texaco 5W30 i oleju przy przebiegu ok.400 tyś od wymiany do wymiany mi starczamimoże troche mi się poci silnik. Wątek ten jest strasznie rozdęty. Także

TOYOTA CAMRY Lucas Oil Synthetic 10W30

Witam. Mam zamiar wrócić swojej klamerce(1993r)(3VZ-FE) przypisany fabrycznie olej. Na korku wlewu(zza wielkiej wody) stoi 10w30. Znalazłem oleum takie jak w tytule postu.Trochę drogie ale pies drapał. Do 2009 kamrak latał na syntetycznym Helixienastępny właściciel chyba w ramach oszczędności zalał go 10w40 Mobil.Jestem ciekaw czy ktoś z kolegów leje kamrakowi olej zalecany fabrycznieNie

Witaj Marku 100 Widze ze duzo wiesz o olejach oby te wiedze posiadali inni uzytkownicy. camry 22 byla zbudowana tylko i wylacznie dla oleji syntetycznych.Silnik 5S-FE wymaga takowe oleje szczegolnie w europiektora zmusza swoich uzytkownikow do dlugich przebiegow na jednej wymianie.Rynek USA nie rozpatrujemy gdyz tam leja zadkie oleje 5w-30 w zimie a wlecie10W-30 ale zmieniaja te oleje max co 7tyskm

TOYOTA CAMRY I V10 Stuka przy zmianie z D na R i z R na D Camry 2.2 automat z 95 roku i 260kkm

Witam Znów mam problem ( Przy zmianie położenia z D na R i z R na D stuka coś niemiłosiernie jakby w dyferku i silnikiem pod maska przekrzywia niesamowicie ( Mój typ to któraś z poduszek olejowych. Chciaż wchodziłem pod auto i nie mogłem znaleźć miesca stuku i zdiagnozować czy poduszki są dobre czy już do wymiany. Pozatym auto smiga jak do tąd zmian biegów następuje płynnie. Po

He Ze jak Ja u siebie znalazlem tylko jeden spust oleju a wlewalem przez rurke od begnetu    Swoja droga przy zmianie wylalo sie tylko okolo 15-16 L a powinno okolo 25L 

W skrzyni w camry 2.2 właśnie tak jest jak pisał ETZ - spust oleju jest w skrzyni oraz w dyfrze (śruby na klucz imbusowy). A wlewanie oleju do dyfra przez otwór rewizyjny Ja kupiłem do tego celu strzykawkę 100ml i zapodaławałem tym sposobem olej ...

Kurcze blade... Gdzie jest drugi upust. Masz jakies fotki Albo jestem slepy albo co ale poza korkiem spustowym widze tylko sruby do zdjecia miski olejowej  Co do wlewania oleju to przez bagnet zle Wiedzialem ile mi sie zlalo w butelkach Castrol Dextron III jest taki fajny dziubek ktory idealnie tam pasowal i teoretycznie poszlo ok. Tylko jednego juz nie rozumiem. Skoro z dyfra wylewa sie przez korek spustowy i wlewa przez bagnet to jak sie spuszcza ze skrzyni i tam wlew

TOYOTA CAMRY Pompa wodna czy uszczelka pod głowicą

Witam. Zastanawiam się co dolega mojej camry 1 gen bo zaczęła trochę dymić i pojawiło się masełko na korku wlewu oleju. Wskazywałoby to na przedostawanie się płynu chłodniczego do oleju ale teraz nie wiem czy winna jest uszczelka pod głowicą czy pompa wodna. Przy pompie wodnej zauważyłem mały wyciek oleju... ale z drugiej strony w wakacje wymieniałem uszczelkę pod głowicą bo musiałem

masełko na korku wlewu oleju może byc spowodowanie niedogrzaniem silnika szczególnie w zime koleś też ma taki sam problem w audi 100 sprawdz czy nie masz oleju w zbiorniczku z płynem chłodzącym i czy na wysokich obrotach nie pojawiają sie pombelki z zbiorniku z płynem.

TOYOTA CAMRY Płyny eksplatacyjne w nowej Camry

Przy wymianie opon dowiedziałem się że mam filtr cząstek stałych (camry 08&039 24vvti) a myślałem że ten temat dotyczy diesli ... Miałem teraz zabrać się za wymianę płynów ale ponieważ poprzedni właściciel nie przekazał mi żadnych książek serwisowych nie wiem jakie są zalecane przez Toyotę ( szczególnie olej silnikowy płyn hamulcowy i na przyszłość olej do automatu) proszę nadawać wątkowi temat odnoszący się do zawartych w nim treści kafara1

w serwisówce do mojej solary jest bardzo wyraźnie napisane że wymiana oleju w skrzyni jest nie zalecena - jest oczywiście podany rodzaj oleju ile litrów tam się go wlewa ale wszystko jest z adnotacją że zabieg ten wykonywany jest w przypadku jakiegoś większego serwisowania skrzyni

wszystko jest z adnotacją że zabieg ten wykonywany jest w przypadku jakiegoś większego serwisowania skrzyni Na tym forum znalazłem taką informację Plyny wymienia sie wedlug ilosci przejechanych kilometrow lub przebytego czasu. I tak Olej  w silniku co 15000km tylko syntetyczny. Olej w skrzyniu biegow co 40000km i najlepiej rowniez syntetyczny przekladniowy.Zobacz w instrukcji obslugi.toyota

TOYOTA CAMRY PYTANIE O OLEJE

WITAM WSZYSTKICH KLUBOWICZÓW POSIADAM TOYOTE camry 2L TURBO DISEL Z 1988r JAK JA KUPIŁEM TO POPRZEDNI WŁASCICIEL NIC MI NIE POWIEDZIAŁ WIEC MAM KILKA PYTAN JAK OLEJ wlewA SIE DO SKRZYNI BIEGÓW DO WSPOMAGANIA I JAKI JEST NAJLEPSZY DO SILNIKA ORAZ JAKI WLAC DO HAMULCY POZDRAWIAM WSZYSTKICH Proszę o nieużywanie dużej czcionki. Mała jest także czytelna. Kryspin

Do hamulcy nie wlewa się oleju tylko płyn hamulcowy proponuję wymienić go w serwisie lub u dobrego mechanika ale po sprawdzeniu szczelności i stanu całego układu hamulcowego. Co do olei silnikowych i do skrzyni to polecam lekturę FAQ httpwww.tkp.org.plindex.phptopic8556.0.html Tu jest dużo podstawowej wiedzy o Toyotkach camry i nie tylko Do zbiornika olej napędowy albo słonecznikowy choć

Witam. W każdej toyocie na korku wlewu oleju jest napisana lepkość oleju silnikowego i tego trzeba się trzymać. W mojej 3 litrowej camry powinno się stosować olej  syntetyczny o lepkości 5w30. Pozdro.

TOYOTA CAMRY olej w aparacie zaplonowym

olej w aparacie 3VZ-FE moze ktos mil podobna sytuacje jak to naprawic

ja jak odkręciłem korek od wlewu oleju to powstało takie buchanie na zapalonym silniku to jest normalne macie też tak czy to jest właśnie te za duże ciśnienie jak pisał camry2.2

TOYOTA CAMRY Skrzynia biegów

Witajcie może wie ktoś z was gdzie w mojej camry 2.2 automat 95 rok znajduje siębezpiecznik od komputera skrzyni biegów.Pozdrawiam D  a jeszcze jedno i gdzie sięznajduje wlew oleju do skrzyni ...............1

Cześć   Z tego co wyczytałem w instrukcji jest to bezpiecznik pierwszy od góry po prawej stronie (ECU-IG [15A]) w panelu po lewej stronie od kierownicy za małym schowkiem. Po za skrzynią odpowiada za cruise control i ABS. Co do wlewu oleju do automatycznej skrzyni to faktycznie przez kanał bagnetu skrzyni. Pozdrawiam  -DD

TOYOTA CAMRY I V10 Jakie świece i przewody WN do camry - LPG j

Witam Jakie będą najlepsze świece do silnika 2.2

Nie to nie dolewka. w oleju kąpią się te 2 świece które są najdalej od wlewu oleju)

TOYOTA CAMRY chłodnica grzeje sie...

witam pare dni temu jechalem nad mozre i nagle mi temperatura zaczeła podnosić jak troche zwolniłem (ok50kmh) hm... zatrzymałem sie odczekałem troche i dolałem wody bo stwierdziłem ze poprastu było mało to pewnie dlatrego. po przejechaniu następnych 300km było ok ale jak juz dojechalem do kołobrzega to temperatura znou zaczeła sie mocno podnosic (wentylator sie załącza bo wyl). sparwdziłem

A bombelki masz w zbiorniku wyrównaczym Wody w oleju nie masz Ewentualnie masła pod korkiem wlewu oleju Jak zapalisz ma 5 minut silnik (tylko żeby był zimny lub ewentualnie letni ) to po zgaszeniu ewentualnie w czasie pracy to czy po odkręceniu korka wlewu od chłodnicy to czy płyn wybija I czy płyn Ci nie ubywa Wg mnie to któraś z uszczelek pod głowicą. Posprawdzaj to co Ci napisałem wyżej

bąbelków własnie nie ma w zbiorniku (nic sie z biornikiem nie dzieje) wody w oleju nie mam a pod korkiem wlewu oleju jest czysto (widac srebrną blache) i wody tez nie ubywa...    wniosek

TOYOTA CAMRY III CAMRY 93 2.2 automat BG - gotuje wode

Witam Mam problem z Toyotą jak w temacie - a mianowicie po chwili jazdy ok 2km wskaźnik temp silnika podchodzi pod czerwoną kreskę a z pod maski wydostaję sie para. Wentylatory nie załączają się (1 zatarty juz usuniety 2 sprawny). Po podłączeniu tego jednego na krótko do akumulatora kręci . Po odpięciu czujnika w dolnej częsci chłodnicy i zwarciu wtyczki wentylator nie załącza się

Wiec sprawa wyglada w mojej camrzycy tak - najprawdopodobniej padl czujnik temp na kroccu gdyz po odlaczeniu czujnika i zwarciu go wentyl zaczal dzialac - aczkolwiek nie wiem czy jest cos jeszcze co pokazuje temp na desce rozdzielczej - niewazne. Bylem u mechanika i kazal zrobic nastepujaca czynnosc zalać woda chlodnice nalac do zbiorniczka miedzy min a max . Ponaciskac weze i dolac wody - wszystko

TOYOTA CAMRY Czy wymieniać olej w automacie

Dzieki Rmoteka poszukam mechanika. Ale o skrzynie sie boje z tego samego powodu dlaczego nie zmienia sie oleju mineralnego na syntetyka po prostu moze mi wszystko przemyc i pozatykac w niektorych miejscach. A pozatym jak sie dowiadywalem wymiana oleju kolo 300zl kosztuje jakbym wymienial co 30 tys to juz dawno bym zaplacil cene nowej skrzynki

Wymiana statyczna polega na odkręceniu korka wylaniu oleju zakręceniu i wlaniu nowego wymienia się wtedy ok 30-40% oleju w skrzyni. Wymiana dyanmiczna polega  na podłączeniu do wlewu i wylewu naczyń i stopniowym wypuszczaniu oleju i dolewaniu nowego na pracującym silniku. Wymienia się wtedy ok 90% całego oleju. Moża tego dokonać wymieniając olej 2-3 krotnie. Ale wtedy więcej oleju

TOYOTA CAMRY jaki olej do camry

witam mam pytanienie wiem jaki zalac olej do mojej toykiw tej chwili mam zalany elfa 10w40 mineralny a prawdopodobnie wczesniej był zalany jakiś pułsyntetyk i nie wiem co teraz zrobic. za tym mineralnym zrobiłem zaledwie 100km czy moge zmienic spowrotem na jakiś pułsyntetyk czy mam zostac na tym mineralnym od kilku dni jestem pośiadaczem tego auta i stąd te moje pytanie pozdr.

Witam Na korku wlewu oleju masz napisane jaki olej jest najlepszy do danego silnika zalecany przez fabrykę  Wystarczy przeczytać. Pzdr.

Rozumiem  ale czy moge potem przejść na połsyntetyk słyszałem rozne wypowiedzi koleszka mi powiedział zebym po 8 tyś zmienic na 10w40 mobilka  i bedzie dobrze a na korku wlewu oleju mam 10w30 ale za puzno zobaczyłem. czy zostac na mineralnym czy zmienic na polsyntetyk.

TOYOTA CAMRY Co może oznaczać - pomarańczowa kontrolka

Witam Już podczas mrozów zaczęła zapalać mi się czasami kontrolka pomarańczowa na desce w prawym rogu jak od oleju konewka pod nią spirala Dzieje się to podczas jazdy jak wrzucę na chwilę luz to gaśnie i po jakimś czasie znowu potrafi się zapalić. Co to może być oznaczać V6 GX &03992. Pozdrawiam Wojtek Sprecyzowałem temat wątku dla potrzeb przejrzystości - Marcjan

poprostu na zakretach albo nierównosciach poziom oleju sie zminia i sie zaswieca  ta kontrolka gdzy poziom oleju bedzie mniejszy niz min. (na bagnecie moze być lekko powyżej minimalnej kreski) ale na nierównosciach olej jest w ruchu i dlatego sie zapala (ostrzega ze jest juz mało)     mi pali bardzo mało oleju jak wymieniam olej (wlewam prawie maks.) to gdy przejade ok.15.000km

TOYOTA CAMRY nierówna praca silnika

Witam wszystkich Mam pytanko. otóż co jakiś czas przy prędkości około 70 kmh odczuwam taką nierówną pracę silnika... przeważnie na gazie ale ostatnio przydarzyło mi się to i na Pb... I dzieje się tak tylko podczas utrzymywania stałej prędkości. jak trochę zwolnię lub przyspieszę to wszystko gra jak należy. i drapiąc sie po głowie się zastanawiam cóż być tego przyczyną może... może ktoś na coś wpadnie) pozdro Wątek został przeniesiony Szymon14

Witam kolegów   Mam dziwnego typu problem (dla mnie). Odpaliłem dzisiaj Camerę (z rana zimny silnik i stoi pod chmurką) i słyszę że silnik dziwnie pracuje i szarpie tak jakby pracował nie na wszystkich cylindrach. Przejechałem kawałek i dalej to samo więc zawróciłem do domu żeby silnika nie zatrzeć jak dojechałem pod dom to zdążył się już silnik zagrzać i przełączyć na

TOYOTA CAMRY Problem z Układem chłodzenia

Witam  Jestem tutaj nowy (camry 92r. 3.0) i mam problem z gotujaca si ciecza chłodzca... wiec wszystko zaczeło sie od szarpania samochodem gdy podniosłem maskę w góre okazalo sie ze zamarza mi mieszalnik od gazu stwierdzilem ze jest za malo plynu wiec dolalem nie przynioslo to zadnych efektow ( w domu uzupelnilem jeszcze raz plyn bo gdy wracalem z miejsca awarii ok 1km zaczelo mi wyrzucac

Żeby cię nie stresowaćto sprawdż czy płyn jest czysty(Plamy oleju) Sprawdż korek wlewu oleju(Biała maż na korku)Jak płyn czystymazi na korku brak to może być duperela a nie problem z uszczelką głowicy czy tez z głowicą.(To jest zbiorniczek przelewowy nie wyrównawczy)

TOYOTA CAMRY Uszczelnienie silnika

Witam Dojrzałem powoli do decyzji o uszczelnieniu silnika a w zasadzie raczej pokryw zaworowych gdyż to z pod nich cieknie olej.Nie jest to jakiś megawyciek i nie znaczę swojego miejsca parkingowego jak przysłowiowy Reksio swojego rewiru.Tym niemniej razi mnie widok dość obficie zapoconego aluminium.Według mnie przyczyną wycieku jest założenie pokrywy na starą uszczelkę świadczy o tym

Witam No faktycznie ton wypowiedzi kolegi Marcina jest trochę a może nawet bardziej niż trochę zjadliwy .Kolega widzę doczytał się między wierszami jakichś ukrytych treści mojej wypowiedzi.Otóż stać mnie na utrzymanie V6 gdyby tak nie było nadal jeżdziłbym Cariną diesel .Nie stać mnie na razie na utrzymanie Lesia LS400 nad czym ubolewam.Nigdzie też nie napisałem że chcę uszczelnić

Widocznie jestem przeczulony albo po kupnie mojej V6-dawcy gdzie druciarnia byłoby komplementem albo przez inne tego typu doświadczenia. Żeby nie być gołosłownym to wrzucam kilka fotek zaniedbań poprzedniego właściciela mojego dawcy  - wszechobecny piękny czerwony silikon - nawiasem mówiąc ktoś nie wpadł na pomysł że olej rozpuszcza ten akurat typ silikonu wskutek czego silnik

TOYOTA CAMRY opona się zdziera

Chcialem kupic camry z 1993 roku 3.0 V6 na gaz. Jednak zdziwilo mnie że prawa opona od zewnątrz sie zdziera. Wlasciciel powiedzial ze to kwestia wymiany sworznia w prawym kole. Co o tym sądzicie Czy nie ma to nic wspólnego z geometrią

Jeśli w zbiorniku wyrównawczym po dodaniu gazu pojawiają się bąble powietrza lub na korku wlewu oleju jest &039masło&039 to może być to uszczelka pod głowicą a to już większe pieniądze Co do zdzierania opon - auto może mieć np krzywy wahacz po dzwonie itp. dobrze radzi  Arek_R - jechać do speców od zawieszeń niech się wypowiedzą..

TOYOTA CAMRY Oznaczenia silników

od niedawna jestem posiadaczem camry i mam pytania co do oznaczen bo wszyscy tutaj operuja oznaczeniami i ja nie wiem jaki silnik ma jakie oznaczenie

Ja mam 1mz-fe) i z tego co ja wiem to moja toyka ma 255NM spalanie chyba ma mniejsze bo slyszalem ze niektorym potrafi spalac 18-20l w miescie mi pali 16 Dobrze wiedziec ze nie ma przewodow WN bo wlasnie zbieralem na wymianeD Ma jeszcze ladna czarna atrape i wlew oleju gdzie indziej(to raczej niewazne ) Arysen jak bedzie spocik to Ci pokazeP

TOYOTA CAMRY Pomóżcie prosze zielony jestem...

Wiele już wiem i nauczyłem siędzieki Wam ale na parępytań odpowiedzi nie znalazłem... Moja Toyka camry 3.0 A.D 1995 (wersja  USA) jest zakupiona w komisie za niezłą w miare cenę lecz sprzedawca nic na jej temat nie umiał powiedziec... Fakt jest taki że napaliłem sięna jej wygląd ( 17 calowe aluski m.in i innebajery ) i inne takie natomiast chciałym dowiedzieć sięczegoś konkretnego

hm o oleju RS10W60 Castrola są rózne opinie głównie średnio pozytywne z powodu jego bazy. Oczywiście to nie jest zły olej tylko nie jest tak dobry jak sięmoże wydawać mnie też to zaskoczyło ale tak jest . Ja tym razem wlewam RS-a którego krytykuję-D bo kupiłem wczesniej ale u Chojnackiego ( www.chojnacki.com.pl ) można kupić z beczki Castrola 10W60 TWS (i kosztuje tyle co RS a  o niebo lepszy -D

TOYOTA AVENSIS Problemy ze znikającym płynem chłodzącym...

Witam witam. Mam takie właśnie pytanko. Ciekawi mnie czy ubywa w waszych Ave cieczy chłodzącej (zwłaszcza w upały) i jakiego rzędu są to ubytki. Interesują mnie raczej silniki benzynowe - sam takowy posiadam i po założeniu LPG zauważyłem spory ubytek chłodziwa (około 15 litra). Obecnie poziom się ustabilizował ale bywa tak że autko na zimnym zasysa płyn prawie do minimum a po przejechaniu

Witajcie Dorzucę troszkę z mojego doświadczenia. W mojej 19 letniej Carince mam niewielkie ubytki płynu naturalne parowanie. Jak odkręcam korek od chłodnicy na zimnym silniku wody jest zawsze pod czubek gdy ściskam górny wąż widać wyraźnie że poziom się podnosi - krótko mówiąc wszystko OK. W camry zaś wody muszę dolewać co kilka dni (w jeździe miejskiej) . Początkowo pilnowałem

TOYOTA COROLLA VERSO Przejście z półsyntetyka na syntetyk

Niedawno kupilem Corolke E12 niby jest swiezo po wymianie oleju na Mobil1 10W40 chcialem zalac dedykowany w ksiazce serwisowej syntetyk. Koles maksymalnie oszczedzal na tym samochodzie .. no wiec nie wiem czy jest sens ma ktos jakies doswiadczenia w tym temacie samochd przebieg 172000

sie stalo z tymi 0.3L1000km Jak ci powiem ze zaczol brac w ciagu kilku dni 0.6L na 300km to uwierzysz Reanimacja mineralnym mobilem 15w40 na nic sie zdala trzeba bylo zrobic pierscienie i wszystko wyczyscic. Wiec ja sie trzymam z daleka od valvolina. Poza tym sa ludziska na tym forum ktorzy sami twierdza ze mobil sie spala bardzo szybko powyzej 4000-4500obrm. Kolega zmienil olej w starletce camry

TOYOTA YARIS jaki olej Yaris Ts 1.5

Witam jaki olej najlepiej kupić do Yaris T.s z 2002 r- przebieg około 150 tys km. Ile tego oleju Z gory dzięki za odp.

rozpuszczając różne brudy powstające w trakcie spalania paliwa. Miałem przez kilka lat teskę zrobiła 100 tys. Sprzedana. Na liczniku  50 tys kilometrów więcej. Silnik działa bez zarzutu. Zawsze w użytku Mobil 5w50 i niewielkie dolewki między wymianami. Wymiany co 10-15 tys. kilometrów. Przyznam szczerze rozmowy o olejach przypominają zaklinanie rzeczywistości. Moja camry

Przykładowe oferty części samochodowych toyota camry wlew oleju

  • TOYOTA CAMRY 1998r KOREK WLEWU OLEJU - mazowieckie (15.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi