części samochodowe nanodatex

toyota camry filtr oleju skrzyni biegów

Samochody związane z zapytaniem toyota camry filtr oleju skrzyni biegów

Pytania i odpowiedzi: toyota camry filtr oleju skrzyni biegów

TOYOTA CAMRY [VIgen] [2GR] Wymiana oleju skrzyni biegów

Witam Od 2 lat jestem posiadaczem Toyoty camry 3.5 V6 XLE z 2010r. i moje pierwsze pytanie brzmi Czy trzeba wymieniać olej w automatycznej skrzyni biegów tego modelu Dzwoniłem do serwisu Toyoty i nie wiedzieli bo to z Juesej . Wcześniej miałęm Camerke 2.2 z 97&039 i tam olej zmieniałem. Ten 3.5 litrowy silnik jak i prawie całe podwozie montowane jest też w bodajże Lexusie ES350 więc to może

Mam pytanie jakimi momentami przykręcić filtr oleju i miskę.

filtr 11 Nm miska 78 Nm.

TOYOTA CAMRY awaria skrzyni biegów

Witam. Mam problem. Moja toyota camry 24 rok 2004 automat przestała przerzucać biegi. Gdy wyłączę silnik chwilę poczekam odpalę i wrzucę D to rusza normalnie jakby do drugiego lub trzeciego biegu. Po przejechaniu ok 100m. rozłącza i pomimo że manetka pozostaje nadal w położeniu D samochód nie ciągnie. Wtedy nie ciągnie na żadnym biegu (DRL). Po zatrzymaniu wyłączeniu silnika i ponownym

to też kupowanie kota w worku. Na cenie 6500 zapewne się nie skończy znając życie to pewnie coś mechanicy zdiagnozują po wyjęciu skrzyni ( Ja cały czas obstawiam że pewnie ci poszedł jeszcze sterownik. W super skrócie (jeżeli się myle to proszę o poprawę) - konwerter odpowiada za przeniesienie momentu z silnika na skrzynię - to jest taka wielka owalna rzecz (widoczny np tu httptoyotasolara.plimagesnewsskrzynia10.jpg

Witajcie Konverter to jest zwykla turbina ktora daje cisnienie oleju ktory z koleji napedza walek zdawczy .Nie wypowiadam sie dalej gdyz tak znam je jak Marcinm.Duzo ich rozebralem w zyciu z ciekawosci ale to byly czasy przedpotopowe. Tez bym sie rogladal za uzywana w dobrym stanie i na drugi raz zmienial filtr i olej jak nakazuje instrukcja obslugi. Koledzy zmienilem marke samochodu. Od teraz sie

Zobacz Filtry oleju skrzyni biegów do TOYOTA CAMRY

TOYOTA CAMRY IV Filtr oleju w automacie Camry 2.2 1994r gdzie kupić takie cudo

Witam Serdecznie Poszukuje filtra oleju do automatycznej skrzyni biegów do Toyoty camry 2.2 1994r. (kupiona w USA czyli produkcja Japonia) dzowniłem do kilku sklepów motoryzacyjnych i nigdzie nie ma. Ponadto Wiecie jaki dokładnie ma symbol ta skrzynia i czy olej mobila klasy dextron II będzie odpowiedni no i najważniejsze ile oleju potrzeba Proszę o pomoc najbardziej interesuje mnie sklep w okolicach Trójmiasta. Pozdrawiam

TOYOTA CAMRY SKRZYNIA AUTOMAT - poziom oleju nieprzyjemne szarpanie.

witam mam maly dylemat ostatnio sprawdzałem stan oleju w skrzyni i zaniepokoiłem sie ponieważ był na 2 kresce COLD fakt że przejechałem tylko 7km ale dziś po przejechaniu 15km stan sie nie zmieniłpojechałem do gościa który naprawia auta ze skrzynio automatyczno i nietylko i powiedział mi że prawidłowy poziom powinno sie sprawdzic po przejechaniu 30km troche nmie to zdziwiło i on twierdzi

walducha po dolaniu oleju skrzynia zaczyna pracowac inaczej to normalne czy jak dodasz gazu na jedynce a potem odpuscisz to tez nie zmienia. Nie wiem jak dlugo masz camry ale na zmiane biegow ma tez wplyw ustawienie linki jak jest za mocno naciagnieta to skrzynia zmienia na wyzszych obrotach. Napisz przy jakich obrotach nastepuje zmiana z 1 na 2. Ogolnie jest tak ze operujac pedalem gazu mozesz wymuszac

TOYOTA CAMRY Olej w automatrycznej skrzyni biegów Camry 2.4 VVTI

Prosze o informacje jaki czesto powinno zmieniac sie olej w skrzyni automatycznej w camry 2.4 VVTI czy wystepuje filtr w skrzyni dla tego modelu i najważniejsze jaki olej używać i czy mozna samemu wymienic olej i filtr.

Ja wymieniam olej w skrzyni co 2 wymiany oleju w silniku czyli co 25-30kkm. Moja skrzynka często znosi pracę na 6k RPM -)) więc muszę o nią dbać. filtr w ASB w camry musi być także w VVT-i. Ściągnij jakiś manual i pooglądaj. Co do typu oleju - najlepiej zapytaj w ASO. Ja przy wymianie oleju w LS się przerobiłem i musziałem wymienić cały olej (10 litrów ) bo wlałem Dexron II a okazało

TOYOTA CAMRY Uszczelka miski skrzyni biegów(Made in Samko)

Nadeszła pora wymiany oleum w skrzyni automatixa(Jak mawia mój ulubiony moderator) .filtr z Samko podobno spełnia wymaganiaa uszczelka już nie.Natknąłem się na taką opinię w jakimś poście.Chciałbym to zweryfikować za waszą pomocą.Panowieużytkuje Któś takową uszczelkę Uszczelka w mojej skrzyni cieknielekko ale cieknieczęstogęsto z tej przyczyny sprawdzać muszę stan.W Samko mogę

Chłopaki muszę się z wami podzielić treścią tej rozmowy.Zadzwoniłem do gości prowadzących duży zakład mechaniczny w sprawie wymiany oleju w skrzyni. Treść rozmowy miej więcej taka Dzień dobry.Chciałbym wymienić olej w skrzyni automatycznej. Olej mój uszczelka i filtr również.Jaka była by cena usługi Padły fachowe pytania o markę autaroczniksymbol skrzyni. Chwila ciszy i usłyszałemNopanie

TOYOTA CAMRY płukanie automatycznej skrzyni biegów w 3VZ-FE

witam szukałem po forum ale nie znalazłem mam pytanie dotyczace wymiany płynu w ASB. jak wypłukac (wymienić) całośc płynu w skrzyni     ktos moze cos takiego juz robił sobie

Może o to chodzi 1. Na początek odkręcamy korek spustu oleju i czekamy. 2. Zdejmujemy miskę olejową. Nie jest to konieczne jeżeli wymieniamy tylko olej jednak więcej go wtedy spłynie. 3. Przykręcamy miskę olejową z powrotem przykręcamy korek i nalewamy olej przez bagnet (około 2l) 4. Po przejechaniu około 30 km wylewamy jeszcze raz i zdejmujemy miskę. 5. Odkręcamy filtr (znowu spłynie

TOYOTA CAMRY Toyota Avalon 3.0V6 - czyżby problem ze skrzynią automatyczną

Tak się zastanawiam co robić bo chyba skrzynia chodzi lekko nie tak jak powinno mianowicie zauważyłem dość nieprzyjemne szarpnięcie przy przerzucaniu z D na R ale odwrotnie trochę słabiej. Również kiedy jadę skrzynia jakby za bardzo zwleka z przełożeniem na wyższy bieg i w efekcie auto jedzie na zbyt wysokich obrotach m.in przy niskich prędkościach po mieście jest to uciążliwe gdy

skrzynia jest w stanie idealnym  ( podobno to jest  taka sama skrzynia jak w nowych lexusach już 6-cio biegowa i one się podobno nie psują ) a auto ma raczej taki przebieg jak na szafie  PRAWDOPODOBNIE  poprzedni właściciel po sprowadzeniu auta do Polski zmienił olej na dextrona lub jakiś inny do automatów nie wiadomo jaki ale na 100 % zły czyli nie taki  jak zaleca toyota

TOYOTA CAMRY Wyciek oleju z silnika 5S-FE

Witajcie i pomozcie Silnik po przebiegu 430 000km. Wyciek mam w dwoch miejscach. Pierwsze to w polowie dlugosci glowicy z boku pod kolektorem ssacym. ten wyciek juz byl 10 lat temu ale tak minimalny ze nie zwracalaem uwagi toyota tez.Okolo 0.2l tracilem na 10 000km.teraz potrafi sobie pokapywac.Co proponujecie na ten problem.Zdjecie glowicy i wymiane uszczelki czy jest mozliwosc tego zaklejenia i czy

Witaj Agiless Oj kapie i to dobrze kapiepo takim przebiegu ma prawona tyle tysiecy kilometrow to zmieniono  slownie 5 komletow swiec5 kompletow paska rozrzadu i paska wspomaganiawszystkie uszczelki siemera lacznie z skrzynia biegow wentyl odpowietrzajacy pokrywe zaworowazreszta  urwany przez mechanika ktoremu sie niechcialo zdjac weza tylko odginal jak zagladal.Ot groma filtrow powietrza i olejowego no i chyba z pare beczek mobil No-1.Wiecej nie pamietam ale mam wszystko   zapisane w ksiazce pojazdu ktora prowadze.No raz szczotki oraz caly alternator z kable wysokiego napieciakopolke i cewke no i raz caly alternatorstary robil bokami ni pracowal w opcji awaryjnej tak aby dojechac do chalupy. Spiewal glosno. NO I WENTYLATOR Z CHLODNICY I RAZ SAMA CHLODNICE.wIECEJ NIE PAMIETAM. Dwa razy sprzeglo. Panowie to sa normalne servisowe  czesci.To jest nic na tak duzy przebieg i na katowany motor bezlitosnie na autostradach. poprzednio mialem Mercedesa dieslato remont kapitalny silnika zrobilem po 380 tyskmszczelina miedzy tlokiem a cylindren (foder -gilza)byla okolo 0.5mm a cisnienie na cylindrach bidula miala juz tylko 16bar.To prawda ze inne czasy inne technologie ale cholera raz w tygodniu musialem maske otwierac. W Camrze otwieram przyzmianie oleju a obecnie przy dolewaniu oleju. Jestem zadowolony z tego autanajwiecej cieszy ze zawsze Ciebie ta osliczka do domu dowiezie. Pzdr.camry 22

TOYOTA CAMRY Zapach oleju w kabinie

Mam pytanie do znawców. Posiadam camry z 93 roku 3.0 z manualną skrzynią biegów. Podczas jazdy jak się na chwilę zatrzymam czuć w kabinie zapach oleju. Sprawdzałem filtr powietrza ale jest w miarę czysty. Zastanawiam się czy silnik jest już słaby czy może to coś innego. oleju tochę bierze. Wycieków specjalnych nie widać. Jak myślicie co to może być

TOYOTA CAMRY Automat poszarpuje przy zmianie biegów.

Ostatnio odnoszęwrażenie że moja skrzynka czasami szarpie przy zmianie z jedynki na dwójkę. Jak jadęłagodnie to zmiana jest miodnie lekko ale jak jadętroszeczkęostrzej to czujęsporą różnicęi może o szarpaniu to nie mogęmówić ale nie jest to płynna zmiana biegu. No i nie jest tak zawsze tylko czasami. Najczęściej jak szybko ruszam.  Na pozostałych jest miodzio. na PMS doczytałem

już znalazłem przyczyne pukania w skrzyni jest to tłumnik na pierwszym mocowaniukedyś jadoć zachaczyłem troszke i całe mocowanie z tłumnikiem poszło do góry i rura od wydechu była podparta o mise olejowo i stad te pukniecie przy przełączeniu biegu. Poziom oleju jest poprawnyolej i filtr w skrzyni jest wymieniony. Dzieki za odp i pozdr

TOYOTA CAMRY FAQ - Camry

Witamy wszystkich maniaków w FAQ o camry PIĘ PRZYKAZAŃ 1. Przed zadaniem pytania przejrzyj poniższe zestawienie aby uniknąć niepotrzebnego dublowania wątków. 2. Jeśli utworzyłeś wątek a dopiero potem znalazłeś odpowiedź gdzieś poniżej zwróć się do opiekuna z prośbą o zamknięcieusunięcie wątku.  3. Jeśli uważasz że jakiś wątek powinien się tu znaleźć lub należy

TOYOTA CAMRY III CAMRY 5sfe 22 rocznik 92

Witajcie byłem w serwisie i jest problem Stwierdzili że padły panewki w wale jak wyliczyli to koszt naprawy włącznie ze szlifem wału i ponoć głowicy to koszt około 2000 - 2500 . Powiedzieli że lepiej kupić silnik i zafundować podmiankę . A teraz gdzie mogę kupic silnik 5 SFE oczywiście dobry i w miarę nie drogo i pewnie . Ma działać z przebiegiem do 150 tyś oczywiście nie jakiś bubel bo chcę się cieszyć dalej moją camry . Na co mam zwracać uwagę przy zakupie.

Witaj Alvorada Po otrzymaniu silnika wykonasz nastepujace czynnosci 1-obejrzec i zobaczyc czy sa jakies nieszczelnoscigora i dol.Jezlei zobaczysz gora przod mokry wymienic wszystkie uszczelki siemera jakie sa  z przadu. Uzywaj ty7lko orginalow reszta czesci innych firm to chlam. Albo te ktore poleca toyota. 2-Wymnienic swiecenajlepiej na platyny. 3-Wymienic wszystkie paski wieloklinowe chyba ze

TOYOTA CAMRY Toyota Camry 22

witam was i prosze o pomoc przybywam tu z kacika francowate ale do tematu szukam pomocy na temat auta z 2000r toyota camry 2.2 benzyna  na automacie 5 drzwi z przebiegiem 165tys ful wypas chce sobie sciagnac takie auto z szwecji od pierwszego wlasciciela stan auta jest jak nowa starsi ludzie to autko maja i chca na nasze 20 tys oplaty celne czy jest warte tej kasy jak to pali i czy czesci sa w miare tanie i jaki gaz czeba kupic wogule co wiecie to poczytam dzieki  wielkie

stacyjki i drzwiowych.  Przy  silniku smaruje sie cieglo od gazu rowniez teflonem.Tutaj sie wymienia rowniez wszystkie paski wieloklinowewspomagania i alternatora. teraz wiesz ze bedziesz podnosil maske  tylko do wymiany oleju co 10 lub 15 tys.km. az do 300 tyskm. Potem do 400 tys km. Warto kupic auto jest zadbane. To kosztuje klient placi ale nigdy nie staje i wzywa pomocy.Dlatego toyota

TOYOTA CAMRY Olej do ASB

Witam Pytanko jaki olej do ASB i co ile należy go wymieniać Pytanko drugie czy ktoś mi powie co oznaczają tajemne skróty na wajsze od tempomatu Z góry dzieki. pozdrawiam.[code]

To ja swoje parę groszy 1. manual a automat to dwa światy - płytki sprzęgła (jest ich chyba -naście w camrowej ASB) są wewnątrz ASB i siłą rzeczy okładziny na nich podlegają ścieraniu. Pył oczywiście krąży w oleju zapychając filtr oraz maleńkie kanaliki którymi przepływa lub powinien olej sterujący życiem skrzyni pod naprawdę dużym ciśnieniem. Załączanie biegów hamowanie skrzynią itp to wszystko jest oparte na hydraulice której elementem pośrednim jest olej. Nie wierzę więc w dobrego mechanika który nie zaleci wymiany oleju w ASB - są co prawda targi nawet w ASO o konieczność wymiany filtra w skrzyni ale pył z okładzin gdzieś się odkłada. Odszukam zdjęcie z mojej pierwszej wymiany oleju w ASB gdzie poprzedni właściciel tego nie robił i wstawię tutaj - zobaczycie ile błota jest w misce. 2. Grzechoo a jaka teoria na temat wrzucania na N na światłach jest wg. Ciebie wadliwa W moim prywatnym odczuciu więcej szarpnięć układu napędowego jest w trakcie wahlowania dźwignią zmiany biegów niż trzymaniem samochodu na D i wciśniętym hamulcem 3. Moją regułą jestbyło wymieniać olej w skrzyni (koszt pomijalny bo raptem 150PLN z filtrem i uszczelką) raz na dwie-trzy wymiany oleju silnikowego. Te kilkaset złotych przez okres eksploatacji samochodu to niezła cena w stosunku do naprawy skrzyni gdzie za wyjęcie jej z auta śpiewają 1k. Teraz zbieram się na wymianę oleju w ASB ponieważ zrobił się brązowawy - nie jest już przezroczysty i różowy a na dokładkę jego zapach też stracił na wartości - zrobię fotki tego co zlałem ze skrzyni i tego co do niej wleję - zobaczysz różnicę. Nie uda się sfotografować gęstości - chyba że na czystej kartce papieru zrobię wyścig dwóch oleji - gwarantuję że przchodzony będzie wolniejszy. Moje doświadczenia to z lekko biorąc 200kkm wyrobami toyotowymi z ASB. Oczywiście jak zostaniesz właścicielem camry z ASB będziesz robił co chcesz.

TOYOTA CAMRY camry 2.2 a automat

Witam panowie zostałem świeżo upieczonym włascicielem toyoty camry z 1993 roku z automatyczna skrzynia biegów oraz silnikiem 2.2 na instalacji lpg.Wiec tak kupiłem autko i czas na pierwszy serwis ale martwi mnie dziwny objaw skrzyni biegów a mianowicie kiedy wrzucam po odpaleniu auta drive auto tak jakby delikatnie szarpnie po czym załapuje bieg i auto po puszczeniu hamulca zaczyna sie toczyćprzy

TOYOTA CAMRY szukajac Camry .... czym sie rozni kanadyjczyk

czym sie rozni mechanicznie kanadyjska wersja od japonskiej 2.2 95 pzdr  asearch  - próbowalem

A moja kanada ma 4T1  Nie zauwazylem tez nic u podstawy filtra oleju. Za to nie mam chlodnicy skrzyni biegow 

ośka na którą nakręcało się filtr. Jeśli masz skrzynię automatyczną to raczej masz chłodnicę oleju tylko o tym nie wiesz Są to znowu dwa wężewęzyki wchodzące i wychodzące na dole głównej chłodnicy wody - w jej dolnej części jest około 05litrowy obwód do chłodzenia oleju ASB. Zaraz wrzucę fotkę z lexa z pełnej wymiany oleju w ASB - pomysł na chłodnicę jest ten sam w camry.

TOYOTA CAMRY Kupiłem Camry 97 poj. 22 wersja USA ( z gazem - mikser )

Witam wszystkich na forum   Jestem tutaj nowy a to za sprawą kupna Toyoty camry. Wcześniej dosyć długo zastanawiałem się jaki samochód kupić i po przeczytaniu wielu opinii ocen zdecydowałem się na ww auto czy słusznie - czas pokaże.  Do rzeczy Samochód nie z salonu przebieg 120 tys. mil (ok. 190 tys. km) wiadomo po kupnie parę złotych trzeba w niego zainwestować. Znalazłem

TOYOTA CAMRY Automat stuk podczas zmiany na bieg

Kupilem camry wreszcie zbieralem sie do tego pol roku tu brakowalo kasy tu brakowalo samochodow i wreszcie kupilem... Kupilem ja w jarocinie w komisie stala w nim chyba dosc dlugo bo OC ani przegladu od lutego nie bylo no niewazne na pierwszy rzut oka wszystko w porzadku (w miare) mechanicy tez nie mowili o zadnych powazniejszych usterkach na kontroli spalin wyszlo ok... no i byloby super gdyby nie

ja jak kupilem (notabene z komisu i juz wiecej z komisu pewnie nic nie kupie) to tez mi szarpalo przy zmianie biegow wymiana oleju w skrzyni filtra oleju w skrzyni (na starym mialem opilki metalu) i uszczelki pod deklem pomoglo teraz chodzi elegancko i bardzo gladko jedynie jak jest zimny to szarpnie a jak juz pochodzi to ideal

filtry do V6 sa takie same przy skrzyni A540E i A541E (czyli do 93 i 93-96) zrobilem wczoraj wymiane oleju z filtrem po raz pierwszy w zyciu toyoty i powiem ze spodziewalem sie ze toyota zacznie latac a nie zmienilo sie nic przelacza biegi jak przelaczala czyli dobrze. Jak spuszczona mi olej to mechanik stwierdzil ze widzial duzo bardziej zasyfionych filtrow i olei. W 2.2 skrzynia jest inna ale nie

TOYOTA CAMRY chyba chcę Kupić Camry V6 - kilka pytań

Witam Coraz bardziej dojrzewam o kupna camry ale mam trochę wątpliwości więc piszę i pytam Podoba mi się i ze względów budżetu - w grę wchodzi rocznik 94-95 . Silnik z tego co czytam to będzie mi pasował 3.0 v6 -)  np wersja LE (sedan) Samochodu nie chcę gazować - bo to będzie mój 2 wóz często jeżdżę służbowym więc nie będą to aż tak wielkie przebiegi ... 0 To

v6 2) a dla mnie automat to bajka - jak szukalem samochodu to zaznaczalem w wyszukiwarkach automat a reszta mnie nie interesowala. W solarze skrzynia jest w rewelacyjnym stanie - przy zmianie na postoju nie ma nawet drgniecia samochodu w czasie jazdy nie wazne czy wolno czy dynamicznie nie rzuca nic a nic a jedynie widze ze zmieniaja mi sie obroty (ale ten smochod nie byl zajezdzony) natomiast w camry

TOYOTA CAMRY Jaki olej zalać do Camry

witam wszystkich i mam pytanko jaki polecacie olej to camry bo musze zmienic ale jeszcze nie wiem na jaki obecnie mam elfa prospirti 15w40 ale chce przejsc na jakiś półsyntetyk. Zaznacze że wczesniej latała na półsyntetyku. poprawiłęm temat i interpunkcję Swoop

Mobil 1   0W-50   wymiana co 10kkm. Oczywiscie za kazdym razem nowy filtr oleju.Pamietaj o filtrze powietrza ktory sie wymienia co 45kkm. skrzynia biegow co 24kkm automnat jak i manual.Z jakiego rejonu kilmatycznego USA pochodzi ten samochod  bardzo wazne odpowiedz. Pzdr.camry 2.2

TOYOTA CAMRY Czy wymieniać olej w automacie

Dzieki Rmoteka poszukam mechanika. Ale o skrzynie sie boje z tego samego powodu dlaczego nie zmienia sie oleju mineralnego na syntetyka po prostu moze mi wszystko przemyc i pozatykac w niektorych miejscach. A pozatym jak sie dowiadywalem wymiana oleju kolo 300zl kosztuje jakbym wymienial co 30 tys to juz dawno bym zaplacil cene nowej skrzynki

Wymiana statyczna polega na odkręceniu korka wylaniu oleju zakręceniu i wlaniu nowego wymienia się wtedy ok 30-40% oleju w skrzyni. Wymiana dyanmiczna polega  na podłączeniu do wlewu i wylewu naczyń i stopniowym wypuszczaniu oleju i dolewaniu nowego na pracującym silniku. Wymienia się wtedy ok 90% całego oleju. Moża tego dokonać wymieniając olej 2-3 krotnie. Ale wtedy więcej oleju

TOYOTA CAMRY II V20 Camry automat 96 - brak II biegu

Witam Posiadam camry 22l 1996 rok wersja kanadyjska z automatyczna skrzynia biegów. Objawy sa nastepujące W pozycji N - wchodzi pierwszy bieg ale nastepnie nie wrzuca dwójki tylko od razu trójkę. Rónież brak jest OD. Pozycje PARK N R L są ok. W pozycji DII natomiast dwójka wchodzi już normalnie. Czy możecie poradzić co jest uszkodzone i jaka jest tego przyczyna Pozdrawiam Michał

Reanimacja to lepsze słowo rozpadł się w kawałki przy zdejmowaniu. Ten przełącznik to w zasadzie bardzo prosty stycznik ale bez niego nawet nie uruchomimy auta. W moim przypadku o jego niedomaganiu świadczył brak świateł cofania i brak podświetlenia na desce rozdzielczej (mimo sprawnych żarówek) wskazań położenia wajchy od biegów. W zasadzie nie powinno się tam nic rozlecieć ale

TOYOTA CAMRY Drgania przy przyspieszaniu

Witam wszystkich po małej przerwie. Mam mały problemik ze swoja Camrzycą 22 automat. Od kilkunastu tys km jak przyspieszam na 1 biegu powyzej okolo 4tys obrotow kierownica (ale czuc tez lekko na budzie) zaczyna mi wpadac w drgania. Zjawisko tylko na pierwszym biegu i tylko przy mocniejszym przyspieszaniu. Generalnie jak delikatnie wcisne gaz i powoli przyspieszam to wsyzstko ok. Na innych biegach

Witam Ja bym niestety stawiał na automat. Kolega miał podobny problem. Tyle że pojawiły się znacznie drastyczniej i szybciej. Też miał wszystko ok. A co konkretnie u niego&8230 Padło sterowanie skrzyni czyli zmiana biegów - nie elektronika a hydraulika zmiany biegów. Na początku wymiana oleju (najlepszy jest mobil &8211 bo te orlenowskie to nie za bardzo) razem z filtrem (do tego od razu

TOYOTA CAMRY diagnoza silnika....

OK rozpoczełem nowy wątek (bo w wątku który jest związany z rozrządem juz ten temat nie ma za duzo do czynienia...  chyba mnie moderator za to nie zabije P  Wiec zrobiłem sobie diagnoze silnika.... połączyłem te styki TE1 i E1 i dałem stacyjke na ON i zaczeło mrugac(CHECK ENGINE).. 1 _ 1 1 1 1    czyli kod 14scie. (No IGF signal to the ECM)  ( co to to ECM i IGF) 

nie mam gazu i nie mam zamiaru psuc sobie auta gazociągiem P no było duzo robione (naprawa skrzyni biegów wyminy oleju w skrzyni nowe tarcze hamulcowe filtry....  ale z silnikiem dokładnie nigdy sie nic nie działo.... wiec go nie ruszałem.... 

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi