części samochodowe nanodatex

tlumik pierwszy skoda fabia

Pytania i odpowiedzi: tlumik pierwszy skoda fabia

SKODA FABIA [F1F2] Tłumik

W mojej szykuje się wymiana tłumików wytrzymały 5 lat i 45 000 km A ile u Was

Man tłumik pierwszy i ostatni wytrzymał 4lata i 80tys.km..........Gość który man wymieniał powiedział że pierwszy też pójdzie więc wymieniliśmy obydwa tłumiczki........fabia śmiga jak szalona.....Pozdrawiam wszystkich fabiarzy.......

u mnie już do wymiany 120kkm i 6 lat szachu mam pytanie ile dałeś za kata i który ten ostatni czy pierwszy no i jak chodzi nie ma błedów . dzięki i pozdro

Ja tam kupiłem pierwszy z brzegu komplet i nie odnotowałem różnicy w głośności względem fabrycznego. A też nie znoszę hałasów wszelakich szczególnie generowanych przez maszyny. I muzyki w aucie cicho słucham. Dlatego doskwiera mi mnogość trzeszczeniaskrzypienia fabiolota a nie tłumik.

Ciekawe... Kupiłem pierwszy zestaw od Polmostrowa. I powiem szczerze nie polecam. Tłumik końcowy GWIZDAŁ powyżej 3000 RPM. Tak jakby była zainstalowana turbina. Teraz mam BOSAL-a a ten gwiżdże od 4500 RPM. Taki urok nieoryginalnych i tańszych od fabrycznych rozwiązań.

SKODA FABIA [F1] Siatka tłumika przedniego

Wymienialiście może już siatkę w pierwszym tlumiku Ciekwi mnie czy jest to element wymienny osbno czy trzeba go wymieniać z pierwszym tłumikiem

Zobacz Tłumiki do SKODA FABIA

SKODA FABIA Wymiana tłumika

Cześć W związku z głośną pracą wydechu zajrzałem dziś po spód mojego auta by obadać co konkretnie przekorodowało. Okazało się że perforacja pojawiła się w przedniej części środkowego tłumika. Ogromnie się zdziwiłem gdyż zauważyłem jednocześnie że tłumik środkowy stanowi jedną całość z tłumikiem tylnym (). Wymontowanie całości prócz rozkręcenia łącznika za katalizatorem

Krzychu robiłem to jakieś dwa tygodnie temu ja zrobiłem to tak 1 Między pierwszym a ostatnim tłumnikiem (pierwszy to ten zaraz za katalizatorem) przeciąłem rurę kątóweczką czy jak kto woli przecinarką kątową 2 zdjąłem z zawieszek gumowych (2 szt.) tylny tłumnnik i wyjąłem go z samochodu (w tył samochodu) 3 rokręciłem łącznik między katalizatorem a pierwszym tłumnikiem dwie

SKODA FABIA [F2] Wibracje pod pedałem gazu w TDI

witam tydzien temu kupilem skoda fabia II 19 TDI (2007) i juz podczas testowania zauwazylem takie chwilowe mrowienie wibracje pod pedalem gazu (nie sprzegla) poczas ruszania czy tez dodawania gazu na kolejnych biegach... poczytalem forum... temat jakby troche znany ... i ze wychodzi na to ze TTTM ale jeszcze nie sprzedalem mojej ambiente tez 19 TDi (czyli motor ten sam) i miodzik zadnych wibracji itd...

rownomiernie co ciekawe nie przenosi drgan na karoserie na biegu jalowym... dziwne to jest bo w aucie czuc drgania pracujacego silnika zas pod autem poprzez dotyk elementow karoserii wogole go nie czuc szukalem poduszek ale chyba nawet wizualnie sie ich nie oceni mysle jeszcze czy to nie jest wina pedalu hamulca i bo serwo jest na ow sciance wspomaganie tez jest dosc blisko w tej czesci... no i tlumik

SKODA FABIA [F1] Skoda Fabia 1.4 16V szarpie nie wchodzi na wysokie obroty

Witam Fabie posiadam od roku i 6 dni. i co śmieszne 7 dni temu byłem jeszcze szczęśliwym posiadaczem.. Problem Przy dodawaniu gazu powyżej 2500-3000 (wyjątek 1-bieg 3500-4000) obrotów samochód zaczyna się trząść w dokładnie taki sam sposób jakby zabrakło mu paliwa powietrza - efekt niemal identyczny jak w przypadku odcięcia przy maksymalnych obrotach tylko że bardziej nasilony. Testowo

SKODA FABIA Dziwny dźwięk z pod silnika

Witam wszystkich forumowiczów mam takie pytanie które mnie męczy juz jakiegoś czasu a mechanicy jakich spotkałem w życiu nie potrafią udzielić kompetentnej odpowiedzi na pytanie co mi brzęczy pod maską. Sprawa wygląda następująco skoda fabia 1.4 MPI 2002 rok (44kw) Uruchmiam silnik wszystko chodzi równiusieńko zarówno na zegrach jak i na słuch silnik osiąga temperaturę i tu sytułacja

sprzęgła. Dlatego jeżeli wymieniamy tarczę zupełnie zużytą z powodu dużego przebiegu na wszelki wypadek wymieniamy też docisk. Skąd ten hałas Jeżeli mamy zwyczaj podczas postoju na światłach włączać bieg i trzymać długo wciśnięty pedał sprzęgła po niedługim czasie zauważymy że gdy go naciskamy pojawia się charakterystyczny głuchy coraz wyraźniejszy odgłos. To pierwszy

SKODA FABIA [F1] Fabia 1.4 8V ciężko pali

Witam Trochę przeglądnąłem forum i podobne tematy już były jednak nie znalazłem odpowiedzi na mój problem stąd ten temat. Jestem od nowości posiadaczem Fabii 1.4 8V 2001r i do niedawna raczej pozytywnie wypowiadałem się o tym samochodziku ale pojawiły się problemy. Najpierw tłumik następnie zostały wymienione hamulce z tyłu (strzelił jeden z cylinderków) a ostatnio także z przodu

SKODA FABIA Pożegnanie z Fabią

No więc wczorajszym popołudniem moja Fabka zmieniła właściciela. Smutne to zdarzenie więc zatopiłem smutki w kieliszku ale..... Dziś nabyłem drogą zakupu Takżę Skode ale tym razem Octavię z silnikiem TDI 90KM Hatchback . I właśnie w tej chwili także topie robala. Jako że po raz pierwszy mam styczność z takim silnikiem powiedzcie na co zwracać uwagę podczas eksploatacji tak żeby

Nie ma co ogladąć Pojechaliśmy wczoraj po nią wsadziliśmy do ASO Opla żeby przejżeli mówia ze techicznie super autko tylko blacharka do poprawki. Przeglądając dokumenty dowiedzieliśmy się ze to 2000 a nie 2001 rok juz bylo censored....e. Wkońcu się na nią zdecydowałam zapłaciliśmy na umowe wpisaliśmy 1200zł ( pierwszy mega błąd) i pojechalismy nakarmić samochodzik zatankowaliśmy

SKODA FABIA [F1] Furczy- brzęczy po zdjęciu nogi z gazu

Od jakiegoś czasu zaobserwowałem właśnie efekt jak w temacie występuje często niemniej jednak nie zawsze. Dzieje sie to na ciepłym silniku np. dojeżdżając o do skrzyżowania hamując silnikiem przy około 1500 obrotów słychać drażniący dźwięk przypominający furkot przepalonego tłumika dzieje sie to również na postoju na biegu jałowym w okolicach 1500 obrotów. Silnik jak w opisie

SKODA FABIA W grudniu pierwsza edycja Moto Tuning Show - Lublin

Międzynarodowe Targi Lubelskie zapraszają na organizowane po raz pierwszy targi Moto Tuning Show które odbędą się w dniach 9-10 grudnia. Zakres tematyczny targów obejmuje tuning mechaniczny tuning optyczny chip tuning car audio specjalistyczne podzespoły tuningowe felgi opony tłumiki sportowe końcówki układów wydechowych świece żarówki i zestawy ksenonowe folie i lakiery samochodowe

SKODA FABIA [F1] Tajemnicza utrata mocy na długich trasach (1.2 47kW)

Witam Mam dość intrygujący i irytujący zarazem problem. Od jakiegoś roku (mało tym samochodem jeżdżę i głównie po mieście) przy praktycznie każdej dłuższej trasie (ok. 50km i więcej) pojawia się dokładnie ten sam problem. W pewnym momencie silnik zaczyna troszkę nierówno pracować (to ledwie wyczuwalne początkowo nawet nie zwracałem na to uwagi dopiero przy kolejnych awariach

SKODA FABIA Złącze elastyczne wydechu do spawania czy skręcania

Mam wymienić wydech i nie wiem jaką wersję plecionki wybrać (tzn. zalety i wady mnie interesują) a) standardowa do spawania b) już z przyspawanymi końcówkami (nie będzie to za długie jak uszczelnić) Będę wdzięczny za wszelkie opinie.

Robota nie jest w takim razie trudna wywalasz wszystko odkręcasz od tylu kolektor kawał rury odpinając oczywiście sondę lambda Dospawujesz do rury z sondą plecionkę a z drugiej strony kat i dokładasz pozostałe klocki pierwszy i drugi tłumik podwieszasz na gumach finito. przy wymainie całego wydechu operacja idzie sprawnie czas ok 30-60 min zależności jak zapieczone mocowanie kolektora

SKODA FABIA kopcenie w fabii 1.4 8v

Witam mam mały problem który mnie niepokoi w mojej fabii mam przebieg 186000 na zimnym silniku samochód nie kopci jednak z podwyższeniem temperatury fabia zaczyna kopcic wiecie co jest grane

tak tak auto garażowane mysle ze to raczej nizsze temperatury tak jak omron pisze bo przy pierwszym odpalaniu rano woda leci z tłumika a jak sie rozgrzeje to woda nie leci tylko sam dym jest

SKODA FABIA problem z uruchomieniem Fabii

Wiatam grupowiczow i prosze o rade mam problem z uruchomieniem mojej skody zawsze po tym jak silnik wystygnie (rano lub po pracy) gdy silnik jest cieply wszystko jest jak byc powinno. zapala natychmiast Podjalem juz niektore kroki opisane w Wszych postach mam nowy akumulator nowy filtr paliwa nowy czyjnik temperatury wody nowe swiece zaplonowe. Po podpieciu VAG-a zadnych bledow nie ma nie pali sie

Zakręciłem rozrusznikiem drugi raz cos prychło- strzeliło ( chyba w wydechu) i lipa. Za trzecim razem zaskoczył i muzyka grała. Jestem swieżo po wymianie tłumika końcowego troche mi głosno chodzi- kosztował 130złzamiennik. Środkowy wymieniany był w styczniu przez poprzedniego właścicia na oryginał . Po dwóch dniach sytuacja powtórzyła się tyle że nie zapalił mi za pierwszym

SKODA FABIA Co dziś zrobiliście dla swojej Fabii

Spotkałem się już gdzieś kiedyś z takim tematem a że nie znalazłem podobnego u nas postanowiłem takowy założyć Ja np. dziś u siebie wymieniłem rozrząd świece filtry oleje płyny tarcze klocki i tuleje wahaczy taki remont generalny przy okazji 120 tys km

a ja dziś wymieniłem olej na mobil1 5w50 wymieniony filtr oleju podkladka pod filtr nowy filtr powietrza nowy filtr paliwa (po 10ciu latach doczekal sie wymiany)) filtr kabinowy wymienione dwa tlumiki pierwszy i środkowy. portfel lzejszy jest od powietrza ale mam spokoj na jakis czas

SKODA OCTAVIA II 1Z Octavia II RS - wrażenia z jazdy

Witam Panów śpieszę donieść że dziś o 17.20 odebrałem w zaprzyjaznionym salonie Octavie II RS Kombi na jazdy testowe . Oto wrażenia i porównania do mojej dawnej 1.8 T oraz obecnej Fabii RS na gorąco - na pierwszy rzut oka z zewnątrz auto nie wyróżnia się prawie wcale (praktycznie nikt nie zwracał na mnie uwagi jak jeździłem) drobne różnice w przednim zderzaku większe w tylnim

MITSUBISHI CARISMA I DA Artykuł na stronę Mitsumaniaki.com

Witam wszystkich Mam prośbę do użytkowników Carism aby napisali kilka zdań o użytkowanym przez siebie aucie. Coś na wzór autocentrum. Na wstępie krótka informacja. Np. Rocznik 1999 Model Cari 18 GDI Skrzynia MT Przebieg 250kkm Użytkuję od 3 lat. LPG TakNie W tym miejscu krótka historia jak staliście się posiadaczem auta. Co podoba się w nim najbardziej co się nie podoba. Za co lubicie

coś wybrał. Chciałem kupić Acorda z 2000 ale typ nie chciał opuścić ceny no cóż. padło na Cari (1050Euro) później szybka wizyta w ichniejszym wydziale komunikacji i wracaliśmy wszyscy do polski. Po powrocie wiadomo trzeba było nieco auto odpicować i wystawić ogłoszenie. małe zainteresowanie sprawiło że zdecydowałem się zostawić auto dla siebie. żeby było jasne to był pierwszy

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi