części samochodowe nanodatex

suzuki vitara reduktor

Samochody związane z zapytaniem suzuki vitara reduktor

Pytania i odpowiedzi: suzuki vitara reduktor

SUZUKI onMouseOverreturn overlib(leftfieldsetlegendbPierwszy postblegendWitam wszystkich.Mam pewien problem mianowicie wziąłem się za wymianę oleju w skrzyni biegów w reduktorze już wymienione i śruba która słuzy do wlewu oleju jest cał

Witam wszystkich.Mam pewien problem mianowicie wziąłem się za wymianę oleju w skrzyni biegów w reduktorze już wymienione i śruba która słuzy do wlewu oleju jest całkowicie wyrobiona CZy istnieje jakiś sposób na tn problem . suzuki vitara 1.6 16v 97r

SUZUKI onMouseOverreturn overlib(leftfieldsetlegendbPierwszy postblegendWitam br Mam od tygodnia Vitarę 1.6 z Automatem i chciałbym co nieco dowiedzieć sie o prawidłowej obsłudze tego automatu i reduktora. O ile wiem co znaczy D P

Witam Mam od tygodnia Vitarę 1.6 z Automatem i chciałbym co nieco dowiedzieć sie o prawidłowej obsłudze tego automatu i reduktora. O ile wiem co znaczy D P R 2 to nie bardzo wiem co to L Natomiast reduktor to już całkowita tajemnica co oznaczają symbole i doczego się ich używa 2 h 4 H 4 HL N Z góry dzięki za pomoc

_________________Dominik suzuki vitara Cabrio 1.6 Automat 92 Bmw 525i M-Pack 192 KM Manual

Zobacz Części mechaniczne skrzyni biegów do SUZUKI GRAND VITARA

SUZUKI onMouseOverreturn overlib(leftfieldsetlegendbPierwszy postblegendmam dylemat prosze zerknac na aukcje GV ze stanow br httpwww.allegro.plshow_item.phpitem539584993 br na jednej z fotek widac panel gdzie nie ma pokretla

mam dylemat prosze zerknac na aukcje GV ze stanow httpwww.allegro.plshow_item.phpitem539584993 na jednej z fotek widac panel gdzie nie ma pokretla 4wd (zaslepka) a w opisie stoi jak byk 4x4 wyrazilem watpliwosc czy to jest 4WD odpisano mi " to ciekawe co robia 4 polosie w kolach". Czy to jest mozliwe ze nie ma tego sterowania systemem 4x4 a samochod mimo tego jest 4x4 W sumie bardzo duzo

miałem takie same wapliwości jak Ty jednak ja sprowadzałem auto bezpośrednio z USA (kupno wyłącznie na podstawie zdjęć). Bardzo możliwe że ta GV ze zdjęć jest 4x4. Otrzymałem oficjalną informację od suzuki usa sprawa wygląda następująco rocznik 2006 był w następujących konfiguracjach 1. 2WD 2. 4WD bez reduktora 3. 4WD z reduktorem (reduktor jako opcja wyposażenia) dopiero

Szanowni Koledzy Czy ma ktoś wiedzę na temat wymiany serwisowej uszczelniacza i flanszy reduktora w suzuki GV od rocznika 2005 z powodu wycieków oleju z reduktora na wskutek użycia złych (słabej jakości) materiałów do flanszy (na której pojawiają się rowki spowodowane ocieraniem gumowego pierścienia uszczelniacza). Obecnie flansze są wymieniane na nowe zmodyfikowane wraz z innym simeringiem.

SUZUKI onMouseOverreturn overlib(leftfieldsetlegendbPierwszy postblegendPosiadam Vitare 1.6 8v z 94 roku i zastanawiam się nad wymianą silnika z bendzyny na dizla.Prosiłbym o jakieś wiadomościporady dotyczące wymiany silnika.fieldset

Posiadam Vitare 1.6 8v z 94 roku i zastanawiam się nad wymianą silnika z bendzyny na dizla.Prosiłbym o jakieś wiadomościporady dotyczące wymiany silnika.

Już bardziej LPG. Trochę trzeba by podłubać ale efekt może być całkiem niezły. Połączyć jakoś silnik ze skrzynią vitary albo dać silnik razem ze skrzynią tylko wtedy jakoś trzeba to połączyć z reduktorem albo zmienić reduktor wtedy trzeba policzyć przełożenia żeby nie wyszedł traktor albo odwrotnie. Jak masz 1.6 8V to przełożenia w mostach chyba najwolniejsze i vitara

SUZUKI GRAND VITARA I FT GT onMouseOverreturn overlib(leftfieldsetlegendbPierwszy postblegendSuzuki Escudo 3.2 XS (japońska Grand Vitara) br httpwww.suzuki.co.jpreleasea20080626bimg080626b_img.jpg br br Wytęż wzrok i znajdź nowe elementy

suzuki Escudo 3.2 XS (japońska Grand vitara) Wytęż wzrok i znajdź nowe elementy Silnik Typ N32A V6 DOHC 24V Moc 224 KM przy 6200 obrmin Max moment 284 Nm przy 3500 obrmin suzuki Escudo 2.4 XG Silnik Typ J24B DOHC 16V Moc 166 KM przy 6000 obrmin Max moment 225 Nm przy 4000 obrmin

Witam... Dzisiaj nie w "swoich -lianowych i ignisowych" działach. Mam pytanie jako laik 4x4 czy GV ma ramę tak jak Jimny Tak jak (chyba) poprzednia wersja bo to podobno wpływa nie tylko na właściwości terenowe ale i na bezpieczeństwo. Logiczne -większa wytrzymałość i sztywność konstrukcji Gdzie można poczytać o reduktorach i innych tego typu ustrojstwach

SUZUKI GRAND VITARA I FT GT onMouseOverreturn overlib(leftfieldsetlegendbPierwszy postblegendWitam br W moim Suzuki Grand Vitara nie zapala się kontrolka 4WD po przełączeniu na pozycję 4H i 4L mimo iż napędy są sprawne.Czy może to być problem z którymś z

Witam W moim suzuki Grand vitara nie zapala się kontrolka 4WD po przełączeniu na pozycję 4H i 4L mimo iż napędy są sprawne.Czy może to być problem z którymś z czujnikówProszę o pomoc.

na reduktorze masz dwa czujniki zobacz czy wtyczki na nich sie nie zabrudziły...

SUZUKI GRAND VITARA I FT GT onMouseOverreturn overlib(leftfieldsetlegendbPierwszy postblegendwitam wszystkich br br jestem posiadaczem suzuki grand vitara 1999r 2.0 td br kupiłem ją całkiem nie dawno i mam problem z przednim mostem przy włoczeniu p

witam wszystkich jestem posiadaczem suzuki grand vitara 1999r 2.0 td kupiłem ją całkiem nie dawno i mam problem z przednim mostem przy włoczeniu przedniego napędu i ruszaniu z miejsca gwałtownie coś jakby przeskakuje nie mam pojęcia co to może być przyczyną

Przemo Proponuje zebys wszedl pod auto i trzymajc jedna reka za przedni wal a druga za wyjscie z mostu (lub z reduktora) sprawdzil czy nie masz przypadkiem walnietych krzyzakow . Nie powinno byc zadnego luzu

SUZUKI GRAND VITARA I FT GT onMouseOverreturn overlib(leftfieldsetlegendbPierwszy postblegendwitam br mam pytanie czy w suzuki grand vitara 2006r 2.0 de lux sa jakieś komunikaty z komputera pokładowego bo jeżdze i do tej pory sie nie spotkałem br 2 pyt

witam mam pytanie czy w suzuki grand vitara 2006r 2.0 de lux sa jakieś komunikaty z komputera pokładowego bo jeżdze i do tej pory sie nie spotkałem 2 pytanie ostatnio jechałem samochodem i w kabinie rozległ sie sygnał dzwiekowy jak z zegarka elekronicznego budzik (tik tik- tik tik -tik tik -itd.) co to by mogło być

auto jest krajowe kupione w salonie jestem drugim włascicielem a te odgłosy chyba juz mniej wiecej wiem wczoraj jechałem i przełączyłem reduktor i jechałem po asfalcie i był ostry zakrent po wyjściu na prosta zaczło pipac ale przestało za 30 sek tak sobie to tumacze jak niema komunikatów auto z 2006 roku i komputera pokładowego nie ma

Włączyłeś reduktor w czasie jazdy Raczej zablokowałeś tylko centrany mechanizm róznicowy. Lepiej tego nie robić na asfalcie a inne powierzczni z dobrą przyczepnością Nie bardzo rozumiem co napisałeś o tym komputerze

SUZUKI GRAND VITARA I FT GT onMouseOverreturn overlib(leftfieldsetlegendbPierwszy postblegendGrand Vitara lift zawieszenia 5cm dystanse30mm na stronę...czeka na lift budy felgi i oponki (BFG 2457516) )) br httppostimage.orgimageqyjnd1mcl br

Grand vitara lift zawieszenia 5cm dystanse30mm na stronę...czeka na lift budy felgi i oponki (BFG 2457516) Mam w związku z tym pytanie czy słyszał ktoś jakieś opinie o felgach Black Wheels 8x16

Wygląda to ciekawie ale powiedz czy na przednim amorku nie ma konfliktu Bo na zdjęciu osłona amorka zostawia z centymetr odstępu i może to przy skokach zawieszenia ja powyginać... Sam czy ktoś to robił te podkładki i amorki to koszt jakiego rzędu Słyszałem też że nie trzeba amorków (przód) nowych dłuższych a wystarczy górne mocowanie odwrócić i zyskuje się 3cm. A ponoć na

SUZUKI GRAND VITARA I FT GT onMouseOverreturn overlib(leftfieldsetlegendbPierwszy postblegendGrand Vitara 2002 rok bez przeróbek. W trybie 4H4L dołączany jest przód. Wiem że nie ma międzyosiowego mechanizmu różnicowego czyli że podział mocy przód tył j

Grand vitara 2002 rok bez przeróbek. W trybie 4H4L dołączany jest przód. Wiem że nie ma międzyosiowego mechanizmu różnicowego czyli że podział mocy przód tył jest stały. Czy podział mocy jest realizowany "na twardo" (jakieś zębatki) czy "na miękko" (wiskotycznie) Wiem też że nie ma blokady tylnego dyfra również w trybie 4H4L. A przedni dyfer Na necie znalazłem

Wg. tego co piszesz to "na twardo". Dołączany jest napęd przedniego mostu przekazywany łańcuchem w reduktorze.

SUZUKI onMouseOverreturn overlib(leftfieldsetlegendbPierwszy postblegendWitam br Dawno temu byłem właścicielem Vitary. To był dobry samochód jeszcze bym nią jeździł gdyby rdza jej nie zżarła. placze br Teraz rodzinnie rozważam

Witam Dawno temu byłem właścicielem Vitary. To był dobry samochód jeszcze bym nią jeździł gdyby rdza jej nie zżarła. Teraz rodzinnie rozważamy kupno jakiejś terenówki i m.in. pod uwagę jest brana Grand vitara ze szczególnym uwzględnieniem wersji XL7. Na początek pytania - jeśli już gdzieś są na forum odpowiedzi przepraszam za spam i proszę o ich wskazanie. 1. Podobno wersja

O którą GraVite ci chodzi pierwszej czy drugiej generacji i tak samo XL7 I czy II bo pierwszej gen. mają(GV i XL7) dołączany napęd tak samo jak vitara wajchą tylko półosie są zapinane w dyfsze. GV II ma stały napęd 4x4 z blokadą centralnego dyferencjału i reduktor a XL7 II gen. to nie wiem sie nie powiem. A szerokości wewnątrz nigdy nie mierzyłem ale 130cm jest na pewno może nawet więcej

Nie dajmy się sprowokować. Niejeden "ofrołdowiec" w swoim parchu czy innym pipie się zdziwił jak vitara go objechała. A wracając do tematu XL7 ma taki sam napęd jak "normalna" Grand vitara. Czyli napęd na tył dołączany sztywno przód reduktor. Szerokość wnętrza jest również taka sama. Różnica w nadwoziu jest taka że XL7 jest dłuższa. Poza tym to bardzo fajne rodzinne auto oczywiście z jedynym słusznym silnikiem 2.7 V6

SUZUKI onMouseOverreturn overlib(leftfieldsetlegendbPierwszy postblegendWitam mam nastepujacy problem mam nadzieje ze ktos z forum mi pomoże otóż kupiłem wczoraj suzuku vitara z 1991 roku z silnikiem 1.6 wersja cabrio br Napedy działaj

Witam mam nastepujacy problem mam nadzieje ze ktos z forum mi pomoże otóż kupiłem wczoraj suzuku vitara z 1991 roku z silnikiem 1.6 wersja cabrio Napedy działaja bez zarzutu aczkolwiek w czasie jazdy nie wazne czy naped jest na 2 wd na 4wd gałka reduktora wpada w drgania i wydaje delikatny metaliczny drazniacy dzwiek po docisniecu reka gałki i przytrzymaniu jej dzwiek ustaje ..kolejna usterka

W tych vitarach wskazówka temperatury nie wychyla się zbyt wysoko. Przejedź dłuższy kawałek i zobacz - u mnie nawet w dłuzszym staniu w korku wskazówka temperatury wychyla się maks do 14 wysokości. Co do gałki reduktora to proponuje dokręcić srubkę mocującą samą gałkę

Nawet bez termostatu wskazówka powinna drgnąć.Pewnie uszkodzony czujnik albo wskaźnik(sprawdź też przewody).Wajcha reduktora jest osadzona bezpośrednio na reduktorze bez pośrednich cięgien więc drgania przenoszą się na dźwignie porównaj drgania z drganiami dźwigni biegówjeśli są podobne to wszystko jest O.K.chyba że drgania są za duże to może sprawdź poduszki zawieszenia układu

SUZUKI onMouseOverreturn overlib(leftfieldsetlegendbPierwszy postblegendWitam br Mam pytanko dla znawców. W mojej GV przy załączeniu 4H i 4L dochodzi do głośnego uderzenia dobiegającego z napędów. Domyślam się że to w reduktorze. Os

Witam Mam pytanko dla znawców. W mojej GV przy załączeniu 4H i 4L dochodzi do głośnego uderzenia dobiegającego z napędów. Domyślam się że to w reduktorze. Ostatnio zdarzyło mi się że w sytuacji gdy przedni napęd pracuje pod obciążeniem (tył kopie się w śniegu) potrafi odłączyć przedni napęd i dochodzi taki odgłos rzężenia jakby tryby się ślizgały. Proszę o poradę w

A jeszcze mam takie pytanko. Czy do mojej vitary (Grand vitara 1.6 8V 99r) pasuje skrzynia z modelu poprzedniego Jak patrzę na zdjęcia na aukcjach to te reduktory są takie same ale nie wiem jak jest w rzeczywistości czy pasuje to do mojej skrzyni

SUZUKI onMouseOverreturn overlib(leftfieldsetlegendbPierwszy postblegendWitam br po przełączeniu na napęd na cztery koła i podczas jazdy pod górę po śliskiej nawierzchni słychać nieregularne stuki z przedniego zawieszenia. Podczas jaz

Witam po przełączeniu na napęd na cztery koła i podczas jazdy pod górę po śliskiej nawierzchni słychać nieregularne stuki z przedniego zawieszenia. Podczas jazdy po prostej lub z napędem na jedną oś jest OK. Czy wiecie co to może być jako że w mojej okolicy nie ma mechanika z prawdziwego zdarzenia a nie chcę wymieniać wszystkiego na chybił - trafił. Aha chodzi o suzuki Grand vitara 2000r. Z góry dzięki za podpowiedzi

Dzięki za odpowiedzi. Odgrzebuję temat bo sytuacja się odrobinę zmieniła (niestety na gorsze ). Po pewnym czasie z napędu na 4 koła pozostał tylko napęd na 2 koła (nie ciągnął na przód). Mechanik stwierdził że to wina reduktora - został w nim wymieniony jakiś element (pasówka - nie wiem jak to sie nazywało) - koszt 1200 zł. Niestety nic to nie zmieniło - dalej nie ciągnie na przednią oś. Kolejna diagnoza - most przedni uszkodzona jakaś membrana - podobno tylko serwis jest w stanie to naprawić. I teraz mam dwa pytania -po naprawie reduktora gdy przełączam na napęd na 4 koła (który dalej nie działa) nie pojawia mi się dioda "4x" która wcześniej działała. Czy może to oznaczać że mechanik oprócz tego że nie naprawił to dodatkowo coś uszkodził - jeżeli to wina mostu - mam możliwość kupna używanego. Jeśli moja vitara jest 25l 99 to czy most z Vitary 27l 00 bedzie pasował Z góry dzięki za podpowiedzi

SUZUKI onMouseOverreturn overlib(leftfieldsetlegendbPierwszy postblegendwitam br mam problem z napędami w mojej vitarce.postaram się wszystko jasno wyjaśnić i mam nadzieje że ktoś mi pomoże z tym problemem. br pierwsza rzecz jest

witam mam problem z napędami w mojej vitarce.postaram się wszystko jasno wyjaśnić i mam nadzieje że ktoś mi pomoże z tym problemem. pierwsza rzecz jest taka włanczając napędy podczas jazdy tak co 300-400 m jest odczuwalny jakby przeskok w tylnym wale.wyglada to tak ze jakby ktoś przywalił młotkiem w podwozie.dzieje sie tak tylko jak są załączone napedy i to trwa juz ok roku ale wszystko

Napęd na przednie koła przenoszony jest łańcuchem w skrzyni rozdzielczej popularnie zwanej reduktorem. Z czasem łańcuch ten się wyciąga co objawia się właśnie stukaniem. Nowy łańcuch dostępny jest pewnie tylko w ASO co zazwyczaj wiąże się z kosmiczną ceną. Znajdź dobry używany reduktor wymień i masz spokój. O ile to właśnie ten łańcuch. Najpierw może podjedź do jakiegoś porządnego mechanika jak sam nie potrafisz tego ogarnąć. Poza tym vitara 2000 to już produkcja hiszpańska kto wie co oni tam namotali.

SUZUKI onMouseOverreturn overlib(leftfieldsetlegendbPierwszy postblegendWitam wszystkich. br br Przymierzam sie do zakupu samochodu - do tej pory jezdzilem yarisem ale bylo bec wiec jestem teraz bez czterech kolek. br br I

Witam wszystkich. Przymierzam sie do zakupu samochodu - do tej pory jezdzilem yarisem ale bylo bec wiec jestem teraz bez czterech kolek. I wlasnie dotarlo do mnie ze chce 4 kolka. wszystkie napedzane. I najlepiej nieduza reszte. Z przyzwoitym silnikiem (nie jak wrangler 4.0) ktory nie doprowadzi mnie do bankructwa. I wymyslilem sobie X90 bo mi sie podoba. I zdania nie zmienie no chyba ze nie

Niestety zużycie paliwa bez 4x4. Taki urok 4-ro napędowców silnik ma więcej pracy bo musi "ciągnąć" trochę różnych mechanizmów których inne auta nie mająreduktor lub są mniejszeskrzynia biegówmost tylnydyfer przedni... Na drogach polnych z napędem 4x4 zużycie będzie ciut większe a w trudniejszym terenie przy załączonym reduktorze sporo większe. vitara nie posiada centralnego

Przy jeździe tylko na 2wd to możesz mieć opony jakie chcesz. Przy jeździe na 4wd muszą być takie same. Nawet minimalna różnica w wysokościach opon spowoduje naprężenia w reduktorze i jego śmierć- szybszą lub wolniejszą... vitara nie ma centralnego mechanizmu różnicowego i nie ma co tych różnic w obrotach wybierać. Tak jak marirus napisał - najlepiej opony takie same od jednego producenta czyli komplet.

SUZUKI onMouseOverreturn overlib(leftfieldsetlegendbPierwszy postblegendWitam br Przejrzałem forum w poszukiwaniu mojego problemu ale niestety nie znalazłem rozwiązania. br Otóż na początku po wrzuceniu napędu 4H wyskakiwał on po p

Witam Przejrzałem forum w poszukiwaniu mojego problemu ale niestety nie znalazłem rozwiązania. Otóż na początku po wrzuceniu napędu 4H wyskakiwał on po pewnym czasie ( większej prędkości ) z powrotem do 2H. 4L działało bez zarzutu. "Mechanik stwierdził że winne są gumy (poduszki pod reduktorem) - fakt są trochę sparciałe. Powiedział że doraźnie można sobie z tym radzić

SUZUKI onMouseOverreturn overlib(leftfieldsetlegendbPierwszy postblegendWitam szanowny kolegów mam drobne pytanie Czy muszę spuścić olej ze skrzyni biegów by wyciągnąć wał napędowy osi przedniej w automacie. Vitara 1995rfieldsetfie

Witam szanowny kolegów mam drobne pytanie Czy muszę spuścić olej ze skrzyni biegów by wyciągnąć wał napędowy osi przedniej w automacie. vitara 1995r

Z reduktora spuscic nie musisz ale miske podstawic tak bo sie wyleje

SUZUKI onMouseOverreturn overlib(leftfieldsetlegendbPierwszy postblegendMoje auto to Grand Vitara 24 VVT. Mam pytanie do doświadczonych użytkowników tego modelu - w jakich warunkach można korzystać z napędów 4L Lock. (instrukcje przeczy

Moje auto to Grand vitara 24 VVT. Mam pytanie do doświadczonych użytkowników tego modelu - w jakich warunkach można korzystać z napędów 4L Lock. (instrukcje przeczytałem ale nie jest wyczerpująca) Chciałbym wiedzieć czy można włączyć ten napęd na suchym stromym podjeździe - na asfalcie lub płytach zakładając minimalne skręty kierownicą Czy można stosować ten napęd na śliskiej stromej nawierzchni

Dziękuję za odpowiedź ale ciągle mam wątpliwość co do 4LLock. Generalnie myślałem że reduktor może także umożliwić mi np. wjazd załadowanym autem pod bardzo stromy podjazd. Pytanie 1) Co zrobić jeżeli stromy podjazd jest asfaltowy a w przełożeniu 4H silnik ewidentnie męczy się bo samochód nie jest rozpędzony Czy mogę wtedy wykorzystać 4LLock Pytanie 2) Mam też wątpliwość

Moim zdaniem jednak nie czytałeś uważnie Mokry asfaltbeton nie jest wystarczająco śliski Czy zdażyło ci się że jadąc swoją GV w warunkach o jakich piszesz włączył się ESP Jedna uwaga generalnie blokowanie centralnego dyfra poprawia stabilność jazdy na wprost ale utrudnia skręcanie Auto nie chce skręcać Jazda po krętych drogach z 4h wymaga dużej uwagi bo można nieskręcić.

I jeszcze jedna uwaga nie wolno jeździc po asfalcie dłuższych odcinków drogi jak lecisz an reduktorze i musisz przeskloczyć drogę czy coś takiego to nic nie musisz wyłączać

SUZUKI onMouseOverreturn overlib(leftfieldsetlegendbPierwszy postblegendWitam wszystkich użytkowników Vitar i nie tylko. br Pół roku temu wymieniłem oleje w mostach i reduktorze. br Zastosowałem olej Fuchs klasy GL 5. br Już po o

Witam wszystkich użytkowników Vitar i nie tylko. Pół roku temu wymieniłem oleje w mostach i reduktorze. Zastosowałem olej Fuchs klasy GL 5. Już po odkręceniu butelki uderzył mnie intensywny zapach tego oleju. Po pół roku jeżdżenia nie mogę nawet uchylić okna gdyż zapach ten dostaje się do wnętrza auta.Mosty są suche tak samo reduktor sprawdziłem odpowietrzniki wszystko OK.Na

Witamponieważ vitara to mój świeży nabytek prosiłbym o szczegółowe wskazanie jaki olej gdzie się stosuje(np.tylny most-GL5 80W90 itd.) co ile kilometrów trzeba je wymieniac i jaką ilośc wlac.Dziękuję. Jeszcze jedno czy u was tez tak jest że jadąc na 1 biegu np.w korku słychac hałas- "wycie" tylnego mostu szczególnie po puszczeniu gazu tak jak byśmy hamowali silnikiem.

i u mnie vitara jest nowym nabytkiem i mam pytanko... zastanawia mnie to czy przypadkiem mi się nie grzeje skrzynia biegów jak jadę ok 200km to poprawej stronie na dole od kierowcy patrząc pod dzwignią Skrzyni biegów czuć jak się grzeje blacha.... czyli Skrzynia się nagdziewa ale nic nie haczy i nie hałasuje... co to może być za objaw i kolejny jaki olej mam stosować w mostach... jaka gęstosc i czy taki sam z przodu i z tyłu

SUZUKI onMouseOverreturn overlib(leftfieldsetlegendbPierwszy postblegendWitam br br Ostatnio zakopałem się w koleinie tak ze jedno tylnie koło mi się kręciło (zapadło się w śniegu) a reszta się nie ruszała i niestety unieruchomiłe

Witam Ostatnio zakopałem się w koleinie tak ze jedno tylnie koło mi się kręciło (zapadło się w śniegu) a reszta się nie ruszała i niestety unieruchomiłem auto. Jak można wyjść z takiej sytuacji bez pomocy pchających sąsiadów) Mam Vitare 3D z 2008 na benzyne nie mam żadnych przełączników w aucie. Gdyby włączyły się te pozostałe 3 koła to bym wyjechał bez problemu. Może

Podobno 19DDIS 3d ma reduktor 5-biegowa skrzynia httpwww.motoforum.plM...and_vitara.html

SUZUKI onMouseOverreturn overlib(leftfieldsetlegendbPierwszy postblegendPo wymianie oleju w skrzyni biegów nie wiadomo czy za dużo nalali czy zły olej- do wymiany uszczelniacze skrzyni a właściwie reduktora. Czy ktoś zna wymiary tych us

Po wymianie oleju w skrzyni biegów nie wiadomo czy za dużo nalali czy zły olej- do wymiany uszczelniacze skrzyni a właściwie reduktora. Czy ktoś zna wymiary tych uszczelniaczy

Wymiary uszczelniaczy skrzynki redukcyjnej wychodzące na wały napędowe to 54x40x10 do nabycia tylko w serwisie. vitara 97 v6 2.0

SUZUKI onMouseOverreturn overlib(leftfieldsetlegendbPierwszy postblegendWitam. br Mam taki problem gdy jeżdżę na napędzie 4H to niekiedy wyskoczy mi napęd 4WD i wskakuje na 2WD. br Innym razem gdy pojeżdżę na 4H i przełożę na 2H to

Witam. Mam taki problem gdy jeżdżę na napędzie 4H to niekiedy wyskoczy mi napęd 4WD i wskakuje na 2WD. Innym razem gdy pojeżdżę na 4H i przełożę na 2H to po przejechaniu jakis 200 metrów bardzo mocno szarpnie autem. Niekiedy mogę jeździć na tych napędach i nic się nie dzieje a niekiedy są takie objawy jak opisałem wcześniej wie ktoś może co się dzieję Z góry dziękuje.

W vitarach występują dwa rodzaje sprzęgieł piast z przełączaniem ręcznym ( na piaście przedniego koła jest przełącznik "free->lock") lub automaty ( w piaście jest pokrywka bez przełącznika). Koszt sprzęgiełka to ok. 150-200pln za używane sprawne naprawa reduktora to już zwykle kilkaset złotych (300-600pln).

HONDA LEGEND IV onMouseOverreturn overlib(leftfieldsetlegendbPierwszy postblegendWitam serdecznie jeśli temat był to przepraszam widocznie słaby detektyw ze mnie. Posiadam GV 2.0 benzyna z 2006 roku problemem są ciężko wchodzące biegi bez reg

Witam serdecznie jeśli temat był to przepraszam widocznie słaby detektyw ze mnie. Posiadam GV 2.0 benzyna z 2006 roku problemem są ciężko wchodzące biegi bez reguły czy zimny czy ciepły największy probmem jest z jedynką coś ją hamuje muszę dać na 3kę potem wchodzi ładnie o tyle jest to irytujące że dzieje się tak ciągle nie są to sporadyczne przypadki. Wymieniałem olej bez efektu.

W życiu o czymś takim nie słyszałem. Jedynka jest normalna jak w każdym aucie. Na reduktorze nie można na jedynce jeździć Inaczej się nie da Vitarą w cięższym terenie.

Przykładowe oferty części samochodowych suzuki vitara reduktor

  • SUZUKI VITARA REDUKTOR SKRZYNI BIEGÓW 1.6 8V 96r - Szamotuły (199.00PLN)
  • SUZUKI VITARA REDUKTOR 2,0TD 98R LONG - Poznań (450.00PLN)
  • SUZUKI VITARA REDUKTOR SKRZYNI BIEGÓW 1.6 8V 96r - Szamotuły (199.00PLN)
  • SUZUKI VITARA REDUKTOR 2,0TD 98R LONG - Poznań (450.00PLN)
  • SUZUKI VITARA REDUKTOR SKRZYNI BIEGÓW 1.6 8V 96r - Szamotuły (199.00PLN)
  • SUZUKI VITARA REDUKTOR 2,0TD 98R LONG - Poznań (450.00PLN)
  • SUZUKI VITARA REDUKTOR 2,0TD 98R LONG - Poznań (450.00PLN)

Zadaj pytanie ekspertowi