części samochodowe nanodatex

suzuki vitara reduktor

Samochody związane z zapytaniem suzuki vitara reduktor

Pytania i odpowiedzi: suzuki vitara reduktor

SUZUKI Suzuki Vitara 1.6 GLX GAŁKA REDUKTORA WPADA W DRGANIA

Witam mam nastepujacy problem mam nadzieje ze ktos z forum mi pomoże otóż kupiłem wczoraj suzuku vitara z 1991 roku z silnikiem 1.6 wersja cabrio Napedy działaja bez zarzutu aczkolwiek w czasie jazdy nie wazne czy naped jest na 2 wd na 4wd gałka reduktora wpada w drgania i wydaje delikatny metaliczny drazniacy dzwiek po docisniecu reka gałki i przytrzymaniu jej dzwiek ustaje ..kolejna usterka

W tych vitarach wskazówka temperatury nie wychyla się zbyt wysoko. Przejedź dłuższy kawałek i zobacz - u mnie nawet w dłuzszym staniu w korku wskazówka temperatury wychyla się maks do 14 wysokości. Co do gałki reduktora to proponuje dokręcić srubkę mocującą samą gałkę

dzieki za info u mnie wskazówka od temp całkiem leży wiec coś jest jednak nie tak i przejechałem koło 150 km nie podniosła sie a co do gałki to miejmy nadzieje ze to to bo jest to bardzo denerwujacy dzwiek

u mnie obluzowała się sama gałka (ta gumowa kulka) i wtedy właśnie słychać było taki denerwujący dźwięk. A wystarczyło dokręcić jedną śrubkę

Nawet bez termostatu wskazówka powinna drgnąć.Pewnie uszkodzony czujnik albo wskaźnik(sprawdź też przewody).Wajcha reduktora jest osadzona bezpośrednio na reduktorze bez pośrednich cięgien więc drgania przenoszą się na dźwignie porównaj drgania z drganiami dźwigni biegówjeśli są podobne to wszystko jest O.K.chyba że drgania są za duże to może sprawdź poduszki zawieszenia układu

SUZUKI pęknięta obudowa reduktora vitara 1.6 16v

Witam wszystkichjestem nowy na tym forum więc prosze o wyrozumiałość vitare nabyłem niedawno moja wiedza na temat aut terenowych jest raczej słabaproblem polega na tym iz dwa dni temu zauważyłem plamę oleju pod autem więc to sprawdziłem i okazało się że mam pękniętą obudowę reduktora od strony tylnej auta zaraz pod miejscem w którym wychodzi wał do tylnej osi . Pęknięcie jest

Poszukaj i popytaj na tym forum httpsuzuki.a-ng.eufor...3cd1dc11f860549 jest możliwość przerabiania tematu w dziale Układ napędowy

wielkie dzięki

Zobacz Części mechaniczne skrzyni biegów do SUZUKI GRAND VITARA

SUZUKI GRAND VITARA II JT Grand Vitara - 20062007 V6 - prośba o opinie

Witam Od jakiegoś czasu szukam nowego autka miałem już prawie zaliczkowane mondeo jednak znajomy podkusił mnie ofertą importu autka z USA. No i stanęło na Grand Vitarze. Pojeździłem testówką od dealera 2.0 benzyna. W sumie ok. Jak pewnie wiecie import z USA ogranicza się do vitary z silnikiem 27 V6 4x4 i automat. Cieżko porównywać te 2 silniki może ktoś z Szacownych Forumowiczów podzieli

nie jest tak (przynajmniej wg informacji jakie udało mi się zebrać) kupując w chwili obecnej nową GV (rok modelowy 2009) napęd 4x4 jest opcją w standardzie jest 4x2 (napęd tył) poniżej link httpwww.suzukiauto.com...nd_pricingtop (kliknąć później po lewej stronie ekranu na Key Features) wyraźnie jest napisane że 4-Mode full-time 4WD system with transfer case lock and low-range gear jest

SUZUKI GRAND VITARA I FT GT grand vitara 1.6 99r.

Witam Mam pytanko dla znawców. W mojej GV przy załączeniu 4H i 4L dochodzi do głośnego uderzenia dobiegającego z napędów. Domyślam się że to w reduktorze. Ostatnio zdarzyło mi się że w sytuacji gdy przedni napęd pracuje pod obciążeniem (tył kopie się w śniegu) potrafi odłączyć przedni napęd i dochodzi taki odgłos rzężenia jakby tryby się ślizgały. Proszę o poradę w tym

Kurcze czasami murgnie ale to przy włączaniu. Dziś np. miałem problem z załączeniem 4H nie chciało wskoczyć. Dopiero jak wrzuciłem N i wróciłem na 4H to dopiero był załączony napęd. Ale standardowo jak jechałem na 4H to pojawiały się te straszne uderzenia i 2 razy pojawiło się rzężenie i nie było przedniego napędu. Czuć to od razu na śniegu bo się momentalnie zakopuje na

Tak właśnie myślałem. Nie ma się co oszukiwać trzeba wyciągać reduktor i zamówić następny. Dzięki za pomoc. Odezwę się na pewno po naprawie i napiszę co się zepsuło może komuś innemu mój przypadek awarii pomoże w problemach z napędem w GV. Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuje Piotr.

A jeszcze mam takie pytanko. Czy do mojej vitary (Grand vitara 1.6 8V 99r) pasuje skrzynia z modelu poprzedniego Jak patrzę na zdjęcia na aukcjach to te reduktory są takie same ale nie wiem jak jest w rzeczywistości czy pasuje to do mojej skrzyni

Witam mam odpowiedz moich problemow z przednim napedem. Po wizycie u fachowca od 4x4 okazalo sie se mam uszkodzone sprzegielka w przednich piastach. reduktor pracuje wzorowo ale to szarpanie i stuki to wlasnie przednie sprzegieka gdy dostaja obciazenia. Kolejny rzecz do jakiej sie przyczepil mechanior to fakt ze mam roznej firmy i rodzaje opon miedzy przednia a tylnia osia. To se za te same rozmiary opon to nic. W terenowce maja byc wszstkie opony take same i tego samego producenta. Pozdrawiam

SUZUKI Grand Vitara na śniegu

Witam Zima w pełni napiszcie jak wam się jeździ waszymi GV lepiej gorzej niż płaskimi tak samo Napiszcie o innych spostrzeżeniach dotyczących jazdy po śliskim jak ze stabilnością jazdy itd

z wyjazdem. Nie robi jej różnicy głęboki śnieg błoto czy też lód. W październiku (podczas pierwszego ataku) było tyle śniegu że jadąc w nocy musiałem się zatrzymać w połowie górki i odwalić śnieg z ..... maski i świateł bo światło się już nie przebijało. Oczywiście 2 m na wstecznym dla rozpędu i jazda do domu ALE BARDZO DUŻYM MINUSEM JEST TEN TYLNI NAPĘD NA 2H suzuki

SUZUKI Vitara 3D - jedno koło się kręci w śniegu

Witam Ostatnio zakopałem się w koleinie tak ze jedno tylnie koło mi się kręciło (zapadło się w śniegu) a reszta się nie ruszała i niestety unieruchomiłem auto. Jak można wyjść z takiej sytuacji bez pomocy pchających sąsiadów) Mam Vitare 3D z 2008 na benzyne nie mam żadnych przełączników w aucie. Gdyby włączyły się te pozostałe 3 koła to bym wyjechał bez problemu. Może

Podobno 19DDIS 3d ma reduktor 5-biegowa skrzynia httpwww.motoforum.plM...and_vitara.html

Owszem 3d GV 16 reduktora nie posiada.ale wyjedzie wszędzie.kwestia dobrania biegu i rpm.Posiada natomiast takie coś jak LCD i ta blokada dyfra sprawdza się ale przy przynajmniej czesciowym obciążeniem auta.Sam podróżując w pojedynkę w zimie woziłem mały worek starego cementualle 20-ka kanister z paliwem jest w zimie rozsądniejsza.Efekt tył nie pływakoła są pod kontrolą bo tył nie

SUZUKI Rama grand vitara

Witam lekka kolizja grand vitara 2.016v 2003 r prawa strona zgięta rama na przodzie i przy mocowaniu budy.Wajha reduktora się przesuneła że nie można nią operowac.Da się to zreanimowac IMG_20140424_153032 (1).jpg

SUZUKI Wyskakiwanie biegu 4H - Vitara Long

Witam. Mam taki problem gdy jeżdżę na napędzie 4H to niekiedy wyskoczy mi napęd 4WD i wskakuje na 2WD. Innym razem gdy pojeżdżę na 4H i przełożę na 2H to po przejechaniu jakis 200 metrów bardzo mocno szarpnie autem. Niekiedy mogę jeździć na tych napędach i nic się nie dzieje a niekiedy są takie objawy jak opisałem wcześniej wie ktoś może co się dzieję Z góry dziękuje.

W vitarach występują dwa rodzaje sprzęgieł piast z przełączaniem ręcznym ( na piaście przedniego koła jest przełącznik free-lock) lub automaty ( w piaście jest pokrywka bez przełącznika). Koszt sprzęgiełka to ok. 150-200pln za używane sprawne naprawa reduktora to już zwykle kilkaset złotych (300-600pln).

SUZUKI GRAND VITARA II JT Zmiana napędu Grand vitara 2006

Witam. Jestem na tym forum nowy i mam do was pytanie odnośnie zmiany napędu w vitarze z 2006r. Słyszałem kiedyś że gdy używam 4H Lock lub 4L Lock i potem chce wrócić do 4H to musze przełącznik od zmiany napędu najpierw przekręcić na N a następnie cofnąć kawałek do tyłu aż zgaśnie kątrolka i wrócić do 4H. Powiedzcie mi jak to jest i jak najlepiej to przełaczać ponieważ nie

Wracając do tematu czy załączenie reduktora może odbyć się tylko na postoju Mam na myśli nową vitarę. W foresterze wystarczyło na ruchu wcisnąć sprzęgło i załączyć reduktor. Po puszczeniu sprzęgła oczywiście obroty były odpowiednio wyższe.

Trzeba zatrzymać samochód. W foresterze przełożenie reduktora nie jest nawet większe niż połowa(forester 2.0benz bodajże 1 do 144) a w GV II jest redukcja prawie o drugie tyle 1 do 197

To prawda. W foresterze jest można powiedzieć - reduktorek. Przełożenie miał niewielkie. Ale zasada jest ta sama. Dlaczego w GV nie można go włączyć na ruchu Np. na luzie ale jadąc.

SUZUKI Vitara - Problem z napędem

Witam jako że jestem tu pierwszy raz chciałbym się z wszystkimi przywitać. Dobra a teraz do sedna otóż jestem aktualnie posiadaczem Vitary 90 1.6 i mam kilka męczących mnie spraw. Otóż po pierwsze co macie ustawione na przednich kołach - FRee czy Lock Chodzi oto że jeżdżę z napędem na tył a spalanie mam na poziomie 15l100km co wg. mnie jest znacznie za duże zwłaszcza że nie jeżdżę

Jeżeli nie chcesz mieć napędu na przednie koła to powinienś ustawić pozycję Free a na reduktorze napęd tylko na tył (2H). Jak będziesz potrzebował napędu na 4 koła to przestawisz reduktor na (4H albo 4L) i zapinasz sprzęgiełka w piastach w pozycję Lock. Obroty za raz po zapaleniu na poziomie 1600 obrmin są chyba normalne w Suzukach ale chwilę po uruchomieniu powinny spaść. Jeżeli

Jak masz zapięte na LOCK tzn że łączysz koło z półosią napędową. Jak zapniesz w 2 kołach to się będzie obracał przedni most owszem nie będzie napędzany od silnika lae będzie pracował. W zimie można jeździć jak są ośnieżone jezdnie mokre itd ale jak będziesz skręcał to wykończysz sprzęgiełka. Decyzja należy oczywiście do użytkownika bo to Użytkownik nie będzie miał

Sprzęgiełek się nie wykończy bo półosie będą połączone z dyferencjałem który będzie umożliwiał obracanie się przednich kół z różnymi prędkościami na zakrętach tak jak pisze jerryS. Nic się nie stanie od jazdy z zapiętymi sprzęgiełkami i reduktorem ustawionym na 2H

Też mam Suzę z tego rocznika tyle że 2.0TD w automacie. Pierwsza sprawa to rodzaj sprzęgiełek w kołach - automatyczne czy manualne Można to poznać po napisach na dekielkachtychże sprzęgiełek i po samym ich wyglądzie.Te manualne będą miały pokrętło do przełączania na funkcję LOOCK(zapięte) lub FREE(rozpięte).Inaczej jest przy automatach -tam widać tylko plastikowy dekielek z napisem

SUZUKI GRAND VITARA II JT Suzuki Grand Vitara II

Witam Szanownych Kolegów Przymierzam się prężnie do wymiany samochodu z sedana na pierwszy samochód terenowo - rekreacyjny. Jako że posiadam mitsubishi poszukiwania wiedzy i opinii nt. auta zaczęły się od pajero II 2.52.8 TD. Brałem też pod uwagę RAV4 cherokee. Chciałbym się drodzy koledzy coś od was dowiedzieć własnie o grand vitara I 2.0TDHDi. Czy posiada środkowy mechanizm różnicowy

GV I zbudowana jest jak tradzycyjna terenówka ma ramę i sztywny most z tyłu z przodu półmost i kolumny MacPherson. Przeniesienie napędu to klsyka z dołączanym pzrzodem na sztywno i reduktorem(przełożenie H 1-L 1816) bez centralnego mech. różnicowego co wyklucza jazdę z napędem na obie osie po asfalcie itp. Blokada tylnego mostu to LSD. Od 1998-2000 silnik Mazdy 20TD(87KM) słabawy ale

Mam doświadczenie z jazdy (w sensie dłuższym powyżej roku) dwoma samochodami typu SUV RAV4 2.0B 5D GV I 2.0TD 92KM 5D (GV I - SUV). Po pierwsze polecam więcej KM w obojętnie w jakim to aucie SUV lub terenowym z oczywistych względów koła buda masa - wszystko większe. 150-konna RAV4 przyspiesza prawie jak dobra osobówka GV I i 92KM poczujesz się jak kierowca ciężarówki. Wymiary tych aut

nie polecam automatu w tym aucie... Właśnie dane mi było pojeździć krótką rav I i cały czas meczy mnie myśl że gdyby włożyć jej opony terenowe to tak strasznie z gv by nie przegrała ale to moja subiektywna opinia. aaaaa i wiem co to reduktor i rama

SUBARU Suzuki Grand Vitara VS Subaru Forester

suzuki Grand vitara VS Subaru Forester suzuki Grand vitara 5

z dwoma małymi uwagami - vitara ma blokadę centralnego dyfra - ma budę samonośną ale z dodatkami ja jeździłem (chwilę) Grand Vitarą 2007 i jeżdżę Leśnikiem (ale starym - 2007). GV na asfalcie to rzeczywiście była porażka. wół głośny bujający idiotyczna plastikowa imitacja drewna skutecznie obrzydzająca wnętrze. GV w terenie nie jeździłem ale wiem z autopsji że blokada centralnego

SUZUKI stuki w przednich kołach vitara

Witam mam problem z moją vitarką od pewnego czasu podczas jazdy na reduktorze strasznie strzela w przednich kołach pomóżcie co to może być....mam nadzieje że to nic poważnegodzięki za pomoc

Przy 4H i 4L przód działa tak samo może ci sie wydawać że to z przodu. Jeżeli tylko na 4L to problem będzie tkwił w samym reduktorze. Zajrzyj jeszcze tu httpsuzuki.info.plfor...0039ad39ec356f7 ktoś na pewno pomoże

SUZUKI GRAND VITARA I FT GT Grand Vitara 1.9 Silnik nagle zgasł i już się nie uruchomił

Jechalismy wczoraj naszą GV 2005r 3d nowa buda 1.9 trasa siekierkowska i sie nagle problemy zaczeły( Silnik zaczął spadać z obrotów w lusterku wstecznym dym jak za lokomotywa barwy białej(wszystko sie szybko działo ale białej to najlepsze chyba okreslenie) wciskanie gazu nic nie pomogło. Stanelismy. Próba uruchomienia silnika nic nie dała pol obrotu silnika i stop az swiatła w srodku gasły.

Witaj. Holowanie tylko z reduktorem na pozycji N. Biały dym jak z lokomotywy z reguły pojawia się w momencie padnięcia turbosprężarki a co za tym idzie tłoczenie przez nią oleju do cylindrów przez zawory dolotowe co skutkuje zatarciem silnika. Tak że nie ciekawie

SUZUKI GRAND VITARA II JT Piny od sygnalu sond lambda Grand Vitara 2.7 v6 08

Pomocy Przetrzepalem juz chyba wszystko rosyjskie amerykanskie i inne strony poswiecone Suzi posciagalem manuale serwisowe a auto-dacie 2011 tez szukalem i nic. Potrzebna mi wiedza ktore piny (banki ) odpowiadaja w komputerze sterujacym za odbior sygnalow z sond lambda. Kazda pomoc mile widziana. Z gory wielkie dzieki Aha auto to Grand vitara II 2.7 v6 automat LLN8ESD33 JB627W33 H27A-261710

Dzieki Wielkie Kolego Mam nadzieje ze to wystarczy. Kolo ktory sprzedawal fure wstawil na sztuke gaz w sekwencji dal najtanszy i za maly reduktor za male dysze wogole po lebkach i nie podlaczyl sond i stad moje pytanie. Dam znac co i jak. Jeszcze raz dzieki

SUZUKI GRAND VITARA I FT GT Grand Vitara 2004 2.0 J20A

Witam Może ktoś miał ten problem i znalazł rozwiązanie Dodając spokojnie (delikatnie) gazu na biegu podczas jazdy auto poszarpuje. Wymieniłem świece na takie same jak były (jakieś francuzkie) i nic dalej to samo a nawet jakby mocniej. Efekt ten występuje tak samo na gazie jak i na benzynie. Proszę o pomoc. Może któraś cewka przepuszcza

To nie musi być elektronika. Może sprzęgło się kończy Na reduktorze taki sam objaw ps. Nie wiem jaką masz instalację lpg ale checkengine nie powinna się zapalać. Błąd lambdy to albo uszkodzona sonda albo mieszanka daleko poza zakresem pracy sondy - taka mieszanka trudno się zapala i może wywołać właśnie szarpanie przez losowy brak zapłonu.

SUZUKI GRAND VITARA I FT GT Kontrolka 4WD Grand Vitara 2.5V6 1999r

Witam W moim suzuki Grand vitara nie zapala się kontrolka 4WD po przełączeniu na pozycję 4H i 4L mimo iż napędy są sprawne.Czy może to być problem z którymś z czujnikówProszę o pomoc.

na reduktorze masz dwa czujniki zobacz czy wtyczki na nich sie nie zabrudziły...

SUZUKI GRAND VITARA I FT GT Grand Vitara I lift - mała wyprawówka

Chcę zamienić swojego Samuraja na coś czym się sensownie jeździ po czarnym (komfort prędkość spalanie bagażnik) i dość naturalnie moje oczy zwracają się ku Grand Vitarze w pierwszej wersji. W zamierzeniach miałaby to być jedyny samochód który na cywilnych kołach służyłby do śmigania na co dzień i po Polsce a na urlopie włóczyć się po bezdrożach. Jazda z głową zero upalania

Przepraszam uzupełnione - jestem z Warszawy. Na stronie MTM nie widzę cen zadzwonię w tygodniu ale celowałem raczej w 50mm liftu nie 30mm. Miałem również nadzieję na bardziej szczegółową odpowiedź niż MTki osłony i jazda Po pierwsze chciałbym skompletować zestaw lift kit (lub same sprężyny i amorki) największe opony które na 100% nie będą obcierać przy maksymalnym skręcie -

SUZUKI GRAND VITARA I FT GT Nowa Grand Vitara (Escudo) 3.2 i 2.4 (2008)

suzuki Escudo 3.2 XS (japońska Grand vitara) Wytęż wzrok i znajdź nowe elementy Silnik Typ N32A V6 DOHC 24V Moc 224 KM przy 6200 obrmin Max moment 284 Nm przy 3500 obrmin suzuki Escudo 2.4 XG Silnik Typ J24B DOHC 16V Moc 166 KM przy 6000 obrmin Max moment 225 Nm przy 4000 obrmin

Witam... Dzisiaj nie w swoich -lianowych i ignisowych działach. Mam pytanie jako laik 4x4 czy GV ma ramę tak jak Jimny Tak jak (chyba) poprzednia wersja bo to podobno wpływa nie tylko na właściwości terenowe ale i na bezpieczeństwo. Logiczne -większa wytrzymałość i sztywność konstrukcji Gdzie można poczytać o reduktorach i innych tego typu ustrojstwach

SUZUKI GRAND VITARA I FT GT Grand Vitara lx7 2004 2.0HDI-Oleje przekładniowe

Mam pytanie do kolegów Nie posiadam instrukcji do swojego samochodu. Czy w skrzyni reduktorze i mechanizmie różnicowym wymienia się olej Jeśli tak to co ile jaki i jakie pojemności. Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam

SUZUKI Offroad Vitara

Witam jestem nowym posiadaczem Vitarki i zwracam sie do was z taką prosbą pomocy zastanawiam sie jaki rozmiar oponki zamontowąć do mojej vitarki(aluminiowe orginalne felgi) i jakie tuleje wytoczyć by ja podnieść mam jeszcze taki mały problem z reduktorem przy zmianie z 4 kół na dwa jest takie udrzenie czy to jest coś nie tak a jak to naprawić Dziękuję bardzo i pozdrawiam ..

Fajne są bf mt sam na nich jeżdżę albo cooper też daje radę kwestia kasy. Swoją przygodę zaczynałem na nalewkach perschini wzór jodełka z góry odradzam zakup tani ale robią dużo szkody po 3 latach jazdy wszystko do wymiany włącznie z reduktorem i mostami. Jak chcesz podnieś auto to lepiej jakieś markowe zawieszenie gumy i kombinowane amortyzatory to zabawa na krótką metę. reduktor

SUZUKI Problem z załączaniem blokady mostu w suzuki grand vitara

Witam. Kupiłem suzuki Grand Vitare 2.0 TD z roku 2002. Koleś od którego ją kupiłem powiedział że przedni most jest do wymiany bo nie działa przedni napęd... wymieniłem most i dalej nie działa. Okazało się że to pompka która załącza blokadę mostu jest do wymiany. Dzisiaj kupiłem pompkę ale w kablach do których jet podpięta nie ma prądu i moje pytanie jest takie czy jest jakiś

jutro sprawdzę tą wiązkę kabli ale trudno bedzie. Lewarek jak jest w pozycje 4 H i zapłon włączony to też nie ma napięcia. Może w reduktorze jest jakiś czujnik

Kable są całe nie są nigdzie przetarte ani nic innego. Dochodzą do kostek z przodu od strony pasażera i nie wiem gdzie dalej idą Bezpieczniki jeszcze raz sprawdziłem i wszystkie są dobre. Może ktoś wie czy może w reduktorze jest jakiś czujnik odpowiedzialny za załączanie tej pompki albo coś innego

SUZUKI przełącznik napedu w suzuki grand vitara

witam wszystkich mam prośbę czy moze mi ktoś powiedziec czy mogę wyciągać np. z błota lub z piachu drugi samochód na 4l lock mam suzuki grand vitarę 2006 2.0 z góry dziekuję

Na 4LL to tym bardziej bo wówczas masz załączony reduktor a co za tym idzie niższe przełożenie większą zdolność uciągu a i przy tym mniej męczysz sprzęgło jak i silnik A tak BTW wypadałoby się przywitać w odpowiednim do tego miejscu . Na temat GV również piszemy w innej zakładce.

SUZUKI Czy Grand Vitara potrzebuje silników 2.4

Jeszcze w sierpniu pojawią się pierwsze GV z nowymi większymi silnikami w Europie. W Japonii już są a w USA będą wkrótce. Przy obecnych cenach benzyny i rosnącej tendencji wprowadzanie większych silników jest nieco dziwne... . Oczywiście producent twierdzi że silnik 2.4 będzie mniej spalał niż obecny 2.0 bo będzie mniej wysilony i bo to nowa konstrukcja spełniająca surowe normy emisji.

Jestem szczęśliwym właścicielem Vitarki 2.4 w manualu. Zrobiłem nią 8000 kilometrów. Na co dzień jeżdze w korkach po Warszawie a w weekendy - jeżeli tylko pozwoli mi na to czas - wyjezdżam do Szczyrku i ciesze sie z jazdy w umiarkowanym terenie. Średnie spalanie plasuje się w okolicach 108 litra. W mieście jeżdże między 2 a 3 tyś obrotów a w terenie nie używam reduktora. Autko zalewam

SUZUKI 4H 4HLock 4LLock Grand Vitara

Moje auto to Grand vitara 24 VVT. Mam pytanie do doświadczonych użytkowników tego modelu - w jakich warunkach można korzystać z napędów 4L Lock. (instrukcje przeczytałem ale nie jest wyczerpująca) Chciałbym wiedzieć czy można włączyć ten napęd na suchym stromym podjeździe - na asfalcie lub płytach zakładając minimalne skręty kierownicą Czy można stosować ten napęd na śliskiej stromej nawierzchni

Dziękuję za odpowiedź ale ciągle mam wątpliwość co do 4LLock. Generalnie myślałem że reduktor może także umożliwić mi np. wjazd załadowanym autem pod bardzo stromy podjazd. Pytanie 1) Co zrobić jeżeli stromy podjazd jest asfaltowy a w przełożeniu 4H silnik ewidentnie męczy się bo samochód nie jest rozpędzony Czy mogę wtedy wykorzystać 4LLock Pytanie 2) Mam też wątpliwość

Przykładowe oferty części samochodowych suzuki vitara reduktor

  • SUZUKI VITARA REDUKTOR SKRZYNI BIEGÓW 1.6 8V 96r - Szamotuły (199.00PLN)
  • SUZUKI VITARA REDUKTOR 2,0TD 98R LONG - Poznań (450.00PLN)
  • SUZUKI VITARA REDUKTOR SKRZYNI BIEGÓW 1.6 8V 96r - Szamotuły (199.00PLN)
  • SUZUKI VITARA REDUKTOR 2,0TD 98R LONG - Poznań (450.00PLN)
  • SUZUKI VITARA REDUKTOR SKRZYNI BIEGÓW 1.6 8V 96r - Szamotuły (199.00PLN)
  • SUZUKI VITARA REDUKTOR 2,0TD 98R LONG - Poznań (450.00PLN)
  • SUZUKI VITARA REDUKTOR 2,0TD 98R LONG - Poznań (450.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi