części samochodowe nanodatex

subaru legacy turbo

Samochody związane z zapytaniem subaru legacy turbo

Pytania i odpowiedzi: subaru legacy turbo

SUBARU LEGACY subaru legacy gt-b twin turbo 97r

dzieki za szczerość najpierw kupiłem auto a potem dopiero zaczełem czytać o przekładce

subarulegacygtb na spocie pokażę Ci jaką masz możliwość jeżeli chodzi o przekładkę ale bi-turbo to już nie będzie .

subarulegacygtb oczywiście że trzeba - to pierwszy ruch przy przekładce potem deska rozdzielcza wiązka elektryczna pedały. Komputer musisz zostawić ten sam bo sterowanie bi-turbo jest inne niż z jedną turbiną więc wiązka będzie musiała być przerobiona na lewostronną. Podobnie sterowanie klimatyzacją nawiewami - muszą powędrować z okolic nóg kierowcy na stronę pasażera... na mój

tak pracuje w jasienicy a auto będzie wyglądać zjawiskowo jak będzie miało kierownice po lewej stronie mam taką nadzieje -- Śr wrz 07 2011 910 am -- szukam kogoś kto potrawi zestroić turbiny w moim GT-eku mam delikatną turbo dziure pomiedzy 4700 a 5200 obr wydaje sie mi że nie powino tak być a jeszcze jedno jeżeli wytne środkowy tłumik to zmieni się odgłos na tą chwile mam bardzo cichy wydech ale nie chce ruszać ostatniego tłumika jest orginalny z gt 35cala

a legaców 94-98 widziałem sporo żaden z nich nie miał klimatronica dla uściślenia ja gadałem z Jako o przekładaniu legacy Twin turbo B4 RSK z 2001roku. I to dla takiego podobno wg Jako występuje klimatronik bez problemu

SUBARU LEGACY I BC BJF Subaru Legacy 1993r 2.2 turbo rs czy gt

Witam poszukuje kilku odpowiedzi na temat mojego autka jest to subaru legacy 1993r 2.2 turbo EJ22TAW3BB wersja USA ile to ma seryjnie koni słyszałem ze nie posiada IC jakie tam jest turbo i ile dmucha chce uzyskac moc 300-350 KM czy wytrzyma tyle bez kucia jakie mody zeby uzyskac tyle mocy narazie zrobiłem tylko wydech 2.5 i ile mniej więcej moge uzyskac przyrostu podkrecając cisnienie doładowania

samochodem - tym bardziej ze narzekales ze cos nie gra wiec doprowadz go do porzadku przede wszystkim - dowiedz sie co sie czym je co mozna czego nie ma sensu robic i wtedy zacznij kombinowac. Bo jak na razie odnosze wrazenie ze jestes na dobrej drodze do zepsucia conajmniej silnika Tak nawiasem mowiac chwila googlania i znalazlbys odpowiedz na pytanie o turbo - wyglada na to ze vf11 jesli Twoje subaru

nie no spoko pierwsze auto turbo mówisz pierwszy turbo wózek to był 200sx s13 i sam w nim co nieco pozmieniałem jak by turbo z t25 na t28 fakt nie miałem sporej wiedzy wtedy bo zamiast kupic mbc to przełozyłem wg z t25 do t28 zeby wiecej pompowało ..... To jest moje pierwsze subaru dlatego pytam silnik boxer jest zupełnie inny i wogóle więc pytam wiem ze seria popmuje 0.6

A czy to pierwsze 4x4 Jezeli tak to troche pokory musisz miec do autabo nie jeden sie przewiozl na subaru turbo 4x4(to tylko radanie kwestionuje umiejetnosci prowadzenia auta)Z tego o co prosisz wynika ze pedzisz w strone mocya w legacy jest sporo do poprawy w trakcji auta.No chyba masz juz wszystko zrobione to inna bajka.Zeby bylo jasne rady te sa tylko z troski o nowego forumowicza.

subaru będzie słuzyło do jazdy na codzien i tylko do 14-nic z tego nie bedzie bo musisz sie nastawic albo ulica albo 14 chyba ze ulica i marne osiagniecia w 14-tak na marginesie to posluchac szczura 75 jest starszy i ma wiecej doswiadczenia [ Dodano Pią Paź 17 2008 952 am ] 1. Exhaust 2. Boost Guage (So you know whats happening and when) 3. Coffee Cup Mod 4. De-snork (Prolly same day as Coffeecup

Zobacz Turbosprężarki, kompresory do SUBARU LEGACY

SUBARU LEGACY Legacy Turbo - na co zwrócić uwagę przed kupnem

Cześć wszystkim na codzień jeżdżę starą Beemkę 535i 87 którą chciałbym zmienić na coś japońskiego i z charakterem i pomyślałem o legacy turbo. Do legacy mam ogromny sentyment - mając trzynaście lat nauczyłem się jeździć wówczas nowym Outbackiem mamusi... Znalazłem ładny egzemplarz legacy turbo w Niemczech a że w przyszłym tygodniu jadę do Niemiec żeby sprowadzić inne auto

być cisza. Po dobrym rozgrzaniu zrób taki test czwarty bieg i 60 kmh czyli ok 25 tysiąca obrotów - delikatnie przyśpieszaj tak do 35 tysiąca i zwalniaj hamując silnikiem. Jeśli pojawią się klekoczące dźwięki przy rozpędzaniu które będą cichły przy zwalnianiu to najprawdopodobniej panewki są trafione. Najlepiej jakbyś zabrał ze sobą kogoś kto słyszał dźwięk pracy subaru.

Dzięki wielkie dokładnie o takie informacje mi chodziło Z subaru jestem dość osłuchany bo oprócz wspomnianego w pierwszym poście legacy w rodzinie był Forester turbo którego równie ciepło wspominam. Mam tylko zdjęcia tego legacy turbo ale samochód wygląda naprawdę dobrze aż ZA dobrze. Nie ma żadnych modyfikacji (jest seryjna końcówka wydechu) a na jednym ze zdjęć widać fotelik

Mam tylko zdjęcia tego legacy turbo pochwal się tutaj

SUBARU LEGACY Subaru Legacy RFRB twin turbo

Własnie kupilem takie subaru legacy rok 99 wersja 2.0 RFRB (pelen pakiet) twin turbo anglik po nie udanej przekladce tzn ktos cos popsuł w kabelkach auto nie wchodzi w doladowanie odpala jezdzi (jest idealnie blacharsko i silnikowo) ale nie zalancza turbin. Pytanie czy oplaca sie to robic czy rozbrac na czesci.... Edytowany przez PiciuPn 19 lipiec 2014 - 2113.

SUBARU Dylemat zakupowy - Forester S-Turbo vs Legacy IIIgen 2.5

Proszę na wstępie o wyrozumiałość gdyż wiem że oba auta się różnią lecz naprawdę nie wiem na który się zdecydować W grę wchodzi Forster S-turbo 98-02 lub legacy III generacji 98-03 z wolnossącym 2.5l. Auto chcę kupić w maju mam więc jeszcze trochę czasu na przemyślenia oraz odkładanie gotówki jednak pomoc i podpowiedzi są dla mnie bardzo cenne Auto służyłoby jako 1 w rodzinie

Chłopaki ale kolega nie pyta JAK kupować tylko CO To prawda ale to nie legacy - i od Forestera turbo jednak tez jedzie wolniej. A do gazu rzeczywiście się nie nadaje. IMO opcja słabsza i od Foretsrea turbo i od wolnossącego legacy 2.5 sumuje raczej ich wady niż zalety. Ale co kto lubi.

Hehe to fakt też oddam swój głos na Dareckiego w konkursie Niestety nie miałem jeszcze przyjemności przejechać się S-turbo ani legacy 2.5. Jedynie kiedyś za granicą jeździłem do pracy razem z brytyjczykiem który miał Imprezę Prodrive podłubaną na okolice 270KM subaru podobały mi się zawsze a jak jeszcze ten mnie woził do roboty swoją Imprezą to codziennie wstawałem rano do pracy

Infiniti niestety dla mnie na razie poza zasięgiem Chodzi o to że sprzedałem SAABa i na razie do pracy toczę się Astrą I 1.4 82KM z zamiarem jej sprzedania w przyszłym miesiącu a to wszystko dlatego że 3 maja się hajtam więc wydatków sporo. Po weselu chcę kupić subaru. Wszystko zależy ile uzbieram a raczej ile zostanie na auto a to ze względu na koszty na dom itd. Dlatego raczej też

SUBARU Subaru Legacy SPEC B 2.5 Turbo

Szanowne Koleżanki Szanowni Koledzy Bardzo proszę o pomoc. Chce się przesiąść z saka Outback-a 2006 na Outback-a XT lub legacy GT. Największy problem to czysty Carfax zazwyczaj namieszane z milami (w najlepszym przypadku) główny problem to auta bite i nawet mega bite a sprzedawane jako po lekkich stłuczkach. Znalazłem czyste auto subaru legacy SPEC B 2.5 turbo dla mnie jest tylko jeden minus

Świetne auto. Zdaniem wielu najbardziej udane subaru wszechczasów. Obiekt cichych (i głośnych) westchnień licznych maniaków marki. Ale z jakichś powodów wzdychać to jedno - a kupić... drugie Dlaczego Po pierwsze podaż dobrych egzemplarzy na rynku wtórnym jest znikoma co sam już zauważyleś. Pewnie dlatego ze jako nowych w salonach też nie sprzedano ich duzo (w końcu to samochód dla

SUBARU LEGACY Popychacze hydrauliczne Turbodziadek

Jakie trzeba wykonać gimnastyki warsztatowe przy wymianie popychaczy hydraulicznych w legacy turbo 94 I jaki numer katalogowy mają te klepiące maleństwa

E12 bo do konkretnego modelu łatwo dostępnego manuala nie ma na dobrą sprawę to co pokazuje link jest do wolnossącej wersji ale chodziło o ogólną zasadę. Kto nie ma manuali to nie ma poczytam najpierw a póżniej szpeca na forum strugamlol A poważnie pierwsze 3 zdięcia pokazują głowicę subaru Leone i XT potem jedno subaru legacy SOHC a ostatnie subaru Impreza turbo 94 96

SUBARU LEGACY 2.5 turbo 250 KM

Witam forumowiczów. Jestem świeżak i nie mam bladego pojęcia o marce subaru. Z żoną chcemy nabyć legacy z silnikiem 2.5 turbo lub bez.Znalezliśmy fajny eglemplarz z turbiną i zastanawiamy się na zakupem. Nigdy wcześniej nie mieliśmy doczynienia z marką.Obecnie jeździmy mercedesem c klasa z 2001 oraz CL(SEK) 500 z 1999 r. Diesel nam się znudził i szukamy sedana do jazdy codziennej. W

SUBARU LEGACY Realne osiągi turbodziadka

Szukam i nie mogę znaleźć nic satysfakcjonującego. Jakie realne osiagi ma legacy turbo Chodzi mi o te stare poczciwe turbodziadki. Jak się ma tamoc w przełożeniu na przyśpieszenie Jest szansa aby coś jeszcze wycisnąć z takiego legasia Pytam bo wdałem się w takową dyskusję gdzie nawet pojawia się stwierdzenie że ibizą w dieslu da się objechać wrxa. pewnie chodzi o prostą drogę httpforum.streetw... ... &start705 owa dyskusja

btw czy to prawda ze legacy turbo mialy closed-deck i opinie sa sprzeczne... ja slyszalem ze EU spec miało blok polzamkniety ale zeby miec pewnosc musialbym chyba ten silnik rozebrac. Natomiast US spec mialo silnik 2.2 bez intercoolera zamkniety blok chyba najwytrzymalszy z owczesnie produkowanych przez subaru.

btw czy to prawda ze legacy turbo mialy closed-deck i Amerykanskie 2.2 turbo - o ile mnie pamiec nie myli. Pozdrawiam

SUBARU LEGACY niebieski dym w legacy turbo

niestety od mniej więcej tygodnia z rury wydechowej i czasami znad intercoolera wydobywa się niebieski dym. Ma to miejsce tylko na postojach przy rozgrzanym silniku i to też nie zawsze. Na mocy nic nie stracił lecz mimo wszystko podejrzewałem turbosprężarkę. Pojechałem do warsztatu w Katowicach ale tam panowie żadnych wycieków nie zauważyli i powiedzieli żeby na razie tak jeżdzić. NIE

SUBARU LEGACY BH5 GT-B Twin Turbo wymiana silnika - identyfikacja

Witam po przerwie zakupilem kolejne legacy twin turbo i oczywiscie pojawily sie problemy. Kupilem auto z nie dzialajacaym prawidlowo sterowaniem turbinami (polecam strone o twin turbo httpwww.veloce.pw...technical 1.htm podczas testow na postoju auto zaczelo stukac posrodku silnika bardziej z przodu. Domyslam sie ze to cos powazniejszego. Nie wiem czy sie wkurzac ze ktos auto podpicowal z pechem sie

Denso. Czy to ma znaczenie jaki komp ma dawca. w silnikach sprzed liftu 98-00 jest inny silnik (kolektor ssacy i przepustnica dla przykladu) i inna wiazka niz w polifcie (przerabialem to w praktyce) httpwww.veloce.pwp.blueyonder.co.uktechnical%201.htm przyda mi sie) dzieki. przejechalem 100km czesto pod czerwone pole i nic nie stukalo. a sprawdziles stan oleju przed palowaniem zakupilem kolejne legacy

SUBARU LEGACY wydajnosc water IC turbodziadek vs. standard GT

hello nurtuje mnie jedna sprawa odnosnie wydajnosci seryjnego wodnego ukladu chlodzenia powietrza w legacy turbo 92. Jak sie ma to np do typowego standardoweg ukladu z GT 99 Robil ktos testy kombinacje w tym temacie Na pewno zyska sie kilka kg wyrzucajac chlodnice przewody i kilka litrow plynow ale jak to sie ma do wydajnosci chlodzenia bede wdzieczny za wszelkie informacje pozdr

legacy ma 200KM Impreza 211 potem 218 między innymi z powodu IC. Pierwsza impreza GT ma 211KM z praktycznie takim samym silnikiem ale wydaje mi się że to nie kwestia IC tylko ECU- mapa jest bardziej dopracowana. GT 97-98 i 99-00 mają zupełnie inny silnik więc nie ma co porównywać. GTek 96 na przelocie 3 z CHIP Polar Performance osiąga około 270KM legacy turbo z VOSchipem 3 małe przeróbki

Pierwsza impreza GT ma 211KM z praktycznie takim samym silnikiem ale wydaje mi się że to nie kwestia IC tylko ECU- mapa jest bardziej dopracowana. GT 97-98 i 99-00 mają zupełnie inny silnik więc nie ma co porównywać. A jakie jest turbo w legacy Chyba inne niż w pierwszym GT. Nie wyobrażam sobie żeby na td05 zrobić max moment przy 3600 obr. A co do różnicy w mocy. Czy przypadkiem seryjny legacy nie ładuje raptem ok 05 bar

legacy ma TD05 i ładuje 08 bara Właśnie nie wiem czy te parametry legacy które podąłem są prawdziwe takie znalazłem na kilku stronach w necie- może to zasługa tego magicznego IC Nie jeździłem GT 94-96 więc nie mam porównania Jeździłem tylko Gt 9900 ale to zupełnie inna charakterystyka momentu obrotowego. uamzim przeczytaj sobie ten wątek httpwww.rsliberty... ... hpt46419 Zobacz ile

SUBARU LEGACY Legacy Turbo knock sensor error. Od czego pasuje

Wyskakuje mi błąd knock sensora (kod 22) - legacy turbo &3993 Odkręciłem pacjenta okazało się że pęknięty. Trzeba wymienić najchętniej na używkę. Czy każdy który tak samo wygląda będzie działał Czy musi być konkretny od tego modelu Już wiem. Dla potomnych pasuje od wszystkich boxerów 89-96 Edytowany przez viperski 09 lipiec 2013 - 1841.

SUBARU LEGACY I BC BJF Legacy I turbo hamulce oglnie

Muszę zmienić tarcze przód i tył. Przód bije tył ma wżery od postoju i zapieczonych zacisków. Co polecacie Nie potrzebuję apgrejdować autem jeździ kobieta. Czy w myśl legacy turbo to to samo co Impreza GT hamulce (klocki tarcze) pasują zamiennie

Ten sam zestaw występuje m.in. w Imprezie GD 2.0 NA (i innych) niektórych Forkach. To jest akurat bzdura. W turbodziadku tarcza (z przodu) rzeczywiście jest 277 mm ale klocki są tzw damskie czyli mają wcięcia wna prowadnice do wewnątrz klocka. Takie były tylko w GT -96. Później była zmiana na męskie. Katalogi czasem mylnie podają ponieważ podobne klocki występowały w legacy na i imprezie na z tarczami 266 mm ale były mniejsze.

Ten sam zestaw występuje m.in. w Imprezie GD 2.0 NA (i innych) niektórych Forkach. To jest akurat bzdura. W turbodziadku tarcza (z przodu) rzeczywiście jest 277 mm ale klocki są tzw damskie czyli mają wcięcia wna prowadnice do wewnątrz klocka. Takie były tylko w GT -96. Później była zmiana na męskie. Katalogi czasem mylnie podają ponieważ podobne klocki występowały w legacy na i imprezie

SUBARU LEGACY legacy twin turbo import japonia

witam. mam problem z moim legacy twin turbo nie równo pracuje na biegu jalowym i przy dodawaniu gazu przydusza sie bardzo przerywa przy 90km do 110km . sa nowe swiece zaplonowe i nowe cewki zaplonowe i silniczek krokowy. samochod to import z japoni 2001r

SUBARU LEGACY I BC BJF Turbina do Legacy Turbo 1993

Witam Mam pytanie Jaki jest symbol turbiny do legacy turbo z 1993 roku i czy ewentualnie można zamontować turbinę od Gt-ka

SUBARU LEGACY IC w Legacy Turbo

Może mi ktoś wyjaśnić jak działa IC w turbodziadku

W legacy turbo jest osobny obwód do chłodzenia IC. Popka w lewym przednim nadkolu chłodnica pierwsza od przodu. IC zalewa się zwykłym niezamarzanym płynem do chłodnic.

SUBARU LEGACY I BC BJF Legacy I turbo - słabe z niskich obrotów czy to normalne

Jeżdżę swoim subru na co dzień i wszystko jest niby fajnie gada przyjemnie przyspiesza sapie gwiżdże zap...ala ludzie się gapią ale dziś przejechałem się znajomego audi 1.8T i jestem w ciężkim szoku bo okazało się że moje subaru w ogóle nie przyspiesza z niskich obrotów. Audi około 100kilo lżejsze ale to nie usprawiedliwia takiej przepaści w przyspieszeniu z obr. poniżej turbo

SUBARU LEGACY II BD BG Legacy Twin-turbo - Legacy II

witam Czy kompletna zwrotnica przód z legacy 2.0 twin turbo 1999r. podejdzie do legacy II 2.0 awd

dziękuje za odp. dodam że te zwrornice są z angielskiej wersji legacy twin turbo. Nigdzie nie mogę znaleść nr. oem właśnie tych zwrotnic.

SUBARU moduł zapłonu Legacy Turbo

Wita wszystkich mam pytanie w jaki sposób można zdiagnozować czy moduł jest sprawny W moim samochodzie mam objawy typu silnik słaby na niskich obrotach czasami gaśnie zacina się (niezależnie od temperatury) a czasami pracuje znakomicie. Ponieważ przyczyną nie są świece (wymienione) podejrzewam moduł zapłonu lub cewki. Za ewntualne porady z góry dziękuję. pozdrawiam jerzy

W legacy turbo są osobne cewki na każdy cylinder...

W legacy turbo są osobne cewki na każdy cylinder... w Imprezie GT do 96r tez...

SUBARU LEGACY ROZKODOWANIE ROKU PRODUKCJI TURBODZIADEK

CZEŚ POTRZEBUJE POMOCY W ROZKODOWANIU ROKU PRODUKCJI MOJEGO LEGASIA. SAMOCHÓD SPROWADZONY BYŁ Z WŁOCH. NGDYBY SIĘ DAŁO TO POTRZEBUJE TEZ POTWIERDZI AUTOMATYCZNIE DATĘ PIERWSZEJ REJESTRACJI. NUMER VIN JF1BC5CL0BG045572 . NA STACJI DIAGNOSTYCZNEJ PO PODANIU NUMERU NADWOZIA WYCHODZI ROCZNIK 2011 NIEŹLE A WYPRODUKOWANO MIEDZY 1991- 1994 BEZ KONKRETÓW. POZDRAWIAM

Rok modelowy 1992 - z całą pewnością . legacy BCBF miały inną standaryzację kodowania roku produkcji w vinie niż współczesne samochody. Masz stabilizator tylny z łącznikami w kształcie prawie Y z poprzecznymi śrubami łączącymi z drążkiem stabilizatora. Pierwsze rejestracje tego samochodu zaczynają się pod koniec 1991 roku a kończą nawet w 1995 - co skutkuje takimi właśnie wpisami

Moje legacy jest z 94 roku i ma Vin JF1BC5DL0BG....Wychodzi na to że są identyczne tylko u Ciebie jest C a nie D. Na rozum można wnioskować że masz 1993 rok ale głowy nie dam Mój program diagnostyczny niestety nie umie odczytać roku produkcji po tym nr. Też się zgadzam że przy takim wieku rok czy dwa nie ma znaczenia Twój legacy rok modelowy 1993. 1994 NIE BYŁO. A - 1990 B - 1991 lift

SUBARU LEGACY Luźno latający drążek skrzyni biegów w turbodziadzie

Ja mam pytanie czy tak być powinno czy może coś można z tym zrobić. Legac o którym piszę ma wybebeszone ze wszystkiego wnętrze czy w zasadzie wszystko jerst na wierzchu. Drążek ma tylko założony gumowy fartuch (fabryczny) izolujący. lata jak szalony machanie nim przypominam mi mieszanie chochlą w garnku. Nie da się bezproblemowo przejść z dwójki na trójkę bo automatycznie trafia się w przestrzeń między tymi biegami. Czy coś na to można poradzić

No widzisz a Szwagier w Radomiu nabył sprowadzone legacy 2.0 NA FWD które posłużyło do przeszczepu bebechów z turbodziada) Finansowo wyszło lepiej niż zakup oryginalnego turbo i zabawa w jego modernizacje pod imprezy KJS

Przykładowe oferty części samochodowych subaru legacy turbo

  • MASKA SUBARU LEGACY TURBO WLOT LEGACY MASKA SUBARU - Lubasz POZNAŃ (570.00PLN)
  • Maska Subaru Legacy turbo diesel 2004 - Ożarów Mazowiecki (700.00PLN)
  • Maska SUBARU LEGACY Turbo 2003-2009 03-09 PŃ - Poznań (600.00PLN)
  • MASKA SUBARU LEGACY TURBO 2005^^^ - Kokoszczyn.Tarnowo Podgórne.Poznań (570.00PLN)
  • MASKA SUBARU LEGACY TURBO WLOT LEGACY MASKA SUBARU - Lubasz POZNAŃ (570.00PLN)
  • MASKA SUBARU LEGACY TURBO WLOT LEGACY MASKA SUBARU - Lubasz POZNAŃ (570.00PLN)
  • MASKA SUBARU LEGACY TURBO WLOT LEGACY MASKA SUBARU - Lubasz POZNAŃ (570.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi