części samochodowe nanodatex

subaru legacy tłoki

Samochody związane z zapytaniem subaru legacy tłoki

Pytania i odpowiedzi: subaru legacy tłoki

SUBARU LEGACY IV B13 Subaru Legacy 2.5 GT 2005- US-spec - opinie

Witam mam prośbę do wszystkich posiadaczy obecnego legacy 2.5 GT 250KM (najlepiej w manualu) z rynku USA chodzi mi o to abyście napisali o typowych usterkach tego modelu z tym silnikiem czym jesteście zachwyceni a czego macie dość oraz oczywiście spalanie miastotrasamieszane ceny części i dostępność i ogólnie wszystko co może być istotne. Z góry dzięki Pozdrawiam Kuba

Długo szukałem ale nic nie znalazłem na temat silnika legacy GT US spec. Czy silnik ten ma coś wspólnego z STI httpen.wikipedia...._subaru_engines -- httpen.wikipedia....ubaru_EJ_engine EJ255 - legacy 2005 - present tylko w wiki jest mała pomyłka bo moc tego silnika to w przypadku legacy to 250 hp (tak podaje subaru.com i inne źródła) Temu silnikowi montowanemu w legacy powinno bliżej do

SUBARU LEGACY kupno subaru legacy

Witam wszystkich jestem nowy na tym forum i mam pytanie odnośnie kupna subaru legacy. Chcę sobie kupić subaru [b]legacy twin turbo b4 i nie mam pojęcia na co zwracać uwagę przy kupnie tego auta tak jestem najarany żeby kupić to auto ale nie chce kupić bajzlu dlatego prosił bym o rade na co zwrócić uwagę przy kupnie i czy warto kupować to auto jaki jest w eksploatacji ( nie chodzi mi o

w sumie mechanicznie chyba z grubsza tak samo jak w starszej Imprezie Za wyjątkiem silnika który tłoki i blok ma chyba z czołgu zapożyczone - co w tym przypadku jest bardzo pozytywne

To jak z ta opłacalnością dokładania turbo warto do takiego silnika zamontować NIE 2.2 wolnossący to wspaniały silnik i niech taki pozostanie. Nie wiem skąd przeświadczenie że silnik turbo to zwykły wolnossący z dołożoną turbiną. To są zupełnie inne silniki różnią się materiałami z których wykonane są tłoki panewki stopniem sprężania chłodzeniem (legacy GT z tamtych czasów

Zobacz Tłoki, korbowody, pierścienie tłokowe do SUBARU LEGACY

SUBARU LEGACY 2.5 turbo 250 KM

Witam forumowiczów. Jestem świeżak i nie mam bladego pojęcia o marce subaru. Z żoną chcemy nabyć legacy z silnikiem 2.5 Turbo lub bez.Znalezliśmy fajny eglemplarz z turbiną i zastanawiamy się na zakupem. Nigdy wcześniej nie mieliśmy doczynienia z marką.Obecnie jeździmy mercedesem c klasa z 2001 oraz CL(SEK) 500 z 1999 r. Diesel nam się znudził i szukamy sedana do jazdy codziennej. W

To jednostka podwyższonego ryzyka UPG pękające tłoki. Auto super gdy kupione z pewnego źródła . Do jazdy na co dzień i jako pierwsze subaru najlepiej poszukać legacy z wolnossącą jednostką 2.5 (pod gaz) lub H6 do jazdy na benzynie ponieważ w tym przypadku LPG przynosi nikłe oszczędności.

Jako użytkownik legacy 25GT MY 2010 (czyli nowa buda) polecam to auto. W USA ten model z tym silnikiem był tylko sedan z 6MT a w Europie sedany i kombi ale tylko z automatem. Europejski z automatem robi od 0-100kmh w 62s i to robi naprawde spore wrażenie. Zdaje się że starsze modele z automatem były znacznie wolniejsze. H6 też jest znacznie wolniejszy i manualem i z automatem zarówno stare

SUBARU LEGACY Legacy GT USDM - warto

Witam Mam na oku legacy GT z 2005 oczywiście Import z USA aczkolwiek jeździ po Polsce od 2007 roku. No i pojawia się pytanie - warto Silnik z Imprezy WRX (domyślam się ale nie wiem czy są jakieś różnice) więc może się pojawić UPG. Chciałbym się więc dowiedzieć na co zwrócić uwagę przy oględzinach bo nie chcę się wpakować na minę. Może jest na forum właściciel podobnego cudeńka

mackiek323 Dzięki wielkie za odpowiedź i chęć pomocy ale niestety temat tymczasowo odłożony na półkę bo samochód się sprzedał. Cena była taka że pewnie było UPG do robienia (albo i tłoki) bo nikt raczej z własnej woli nie sprzedaje sprawnego samochodu za 60% jego wartości. Zacząłem się nawet orientować tak w razie czego ile kosztowałby rebuild na kutych gratach ale koszta szybko

Silnik ma więcej z STI niż WRX Nie szalej. Znacznie bliżej mu do WRX-a (tłoki korby wałki) niż sti.

Silnik ma więcej z STI niż WRX Nie szalej. Znacznie bliżej mu do WRX-a (tłoki korby wałki) niż sti. Zgadza się od 2006 również montowany w WRX ale konstrukcja to ta sama jak w STI nawet co niektóre części mają te same numery przyjemniej takie wnioski po przeczytaniu High - Performance subaru Builder&39s Guide Jeff Zurschmeide. Co ciekawe w WRX został wystrojony na 230hp w LGT na 250hp.

SUBARU LEGACY IV B13 Legacy 2006 2.0 165 KM regulacja zaworów wymiania dwumasy

Witam przy okazji wymiany koła dwumasowego na jednomasowe mam sie zamiar zabrać za zawory w związku z tym silnik wychodzi z auta i chciałem sie dopytać o części czy o niczym nie zapomniałem. Auto subaru legacy MY06 Kombi 2.0R 165KM Zawory - uszczelka pokrywy zaworów (komplet razem z uszczelkami świec) - strona lewa i prawa - symeringi uszczelki wałków rozrządu na obie strony - szkalanki

1. Jak przygotować blok na nowe głowice (czytałem o papierze wpodnym żeby usunąć zabrudzenia ale nie bardzo podoba mi sie ten pomysł ponoć jest jeszcze jakiś środek do usuwania pozostałości po uszczelkach itp na bloku) 2. Na tłokach i na cylindrach przy samym końcu mam niewielki nagar jak sie go pozbyć gdzieś za wielką wodą gość opisywał swoje przygody z silnikiem subaru

SUBARU LEGACY I BC BJF Subaru Legacy 1993r 2.2 turbo rs czy gt

Witam poszukuje kilku odpowiedzi na temat mojego autka jest to subaru legacy 1993r 2.2 turbo EJ22TAW3BB wersja USA ile to ma seryjnie koni słyszałem ze nie posiada IC jakie tam jest turbo i ile dmucha chce uzyskac moc 300-350 KM czy wytrzyma tyle bez kucia jakie mody zeby uzyskac tyle mocy narazie zrobiłem tylko wydech 2.5 i ile mniej więcej moge uzyskac przyrostu podkrecając cisnienie doładowania

nie ma ic co ma kute tłoki korbowód i co jescze jak narazie zamierzam tylko kupic mbc i bov ew swinke i wydajniejszą pompe paliwa ciekawe jak będzie latał

SUBARU LEGACY Legacy MY2006 - remont silnika - gdzie

Mam uszkodzony silnik 2.0. Padła panewka i korbowód. Przebieg prawie 200 tys. Ktoś robi porządne remonty

Ktoś robi porządne remonty nowy shortblock ( 2 lata gwarancji ) komplet uszczelek ....i będzie porządnie. ps. oczywiscie można pomierzyć i wyjdzie ze 4 tloki pierścienie 1 korbowod wał komplet uszczelek szlif i porządny mechanik ..( pól roku gwarancji...może )

SUBARU LEGACY I BC BJF Turbina do Legacy Turbo 1993

Witam Mam pytanie Jaki jest symbol turbiny do legacy Turbo z 1993 roku i czy ewentualnie można zamontować turbinę od Gt-ka

No ale jak mu wybilo dziure w bloku to zgaduje ze sie raczej korba uwolnila albo cos w tym stylu Czy stuknelo az tak ze tloki fruwaly

SUBARU Subaru Legacy 2.5 4CAM kolizyjny czy nie

Cześć wszystkim Jak w temacie. Czy subaru legacy 2.5 z czterema wałkami rozrządu (4CAM) jest kolizyjny czy bezkolizyjny

silnik subaru jest kolizyjny na 99 % przzypadków tłoki podginają zawory w co najmniej w jednej z głowic

SUBARU LEGACY koło jednomasowe-panewki-poduszki silnika

Witam serdecznie. Bardzo proszę o pomoc w następującej sprawie. W moim legacy 04 poj. 2.0 137KM przebieg 170.000 zdecydowałem się na wymianę sprzęgła wraz z kołem jednomasowym. Mniej więcej od tego czasu zaczęły się problemy. Samochód stał się wyraźnie głośniejszy. Przy odbiorze nic nie zauważyłem. Słyszalny hałas wiązałem z szumiącym łożyskiem koła przedniego które miało

Mam ten sam problem.Pukanie stukanie zauważyłem po wymianie sprzęgła i koła . Aso stwierdziło panewki . Zrobiłem remont silnika u szanowanego mechanika od subaru tj. wymiana panewek obróbka bloku nowe tłoki i pierścienie i dalej to samo. Witki mi opadły. Czy nadal po takim zabiegu może pukać panewka Przedział obrotów slyszalnego stuku 3-4 tys. Tylko podczas jazdy.

SUBARU LEGACY Tuning 2.0R

Wiem ze latwiej i teroretycznie taniej jest zrobic swap na turbo ale Czy ktos mapowalzakladal walkipolerowal kanaly w 2.0R I jakie byly tego wyniki

Turbina w tym wypadku tez jest czescia silnika. Nie mozesz jej pominac. Tak samo jak lozyska walu korbowego topiace sie tloki i korbowody ktore wychodza bokiem. I to wszystko sa usterki uturbionych subaru...

SUBARU LEGACY 3.0 vs 2.5 GT - co lepsze

Witam Na forum nie znalazłem informacji dotyczących porównania tych silników. Chetnie poczytam waszych opinni na ich temat. ich plusy i minusy spalanie wybór skrzyni manualautomat. Będę wdzięczny za info. pozdrawiam

- 3.0 będzie trwalsze z tymi silniami nie ma żadnych problemów. - 2.5GT ma hesitation problem i pewnie mniej trwale panewki tłoki (piston slap) itp. - Na autostradzie 3.0 pewnie będzie lepsze - niższa prędkość na wale ciszej ale powyżej 180 3.0 przestaje już fajnie ciągnąc załącza się 4rka i trzeba już trochę czekać na prędkość. - 3.0 ma podane 8.7 sec do 100 nie wiem jak subaru

SUBARU LEGACY Realne osiągi turbodziadka

Szukam i nie mogę znaleźć nic satysfakcjonującego. Jakie realne osiagi ma legacy turbo Chodzi mi o te stare poczciwe turbodziadki. Jak się ma tamoc w przełożeniu na przyśpieszenie Jest szansa aby coś jeszcze wycisnąć z takiego legasia Pytam bo wdałem się w takową dyskusję gdzie nawet pojawia się stwierdzenie że ibizą w dieslu da się objechać wrxa. pewnie chodzi o prostą drogę httpforum.streetw... ... &start705 owa dyskusja

mnie intryguje jeszcze jedno i moze ktos mi to wyjasni - chodzi o magiczne kute elementy w silniku. Czyli co dokładnie Najczesciej tloki korby i korbowod. Elementy te sa wykuwane z kawakja metalu a nie odlewane.

Najczesciej tloki korby i korbowod. Elementy te sa wykuwane z kawakja metalu a nie odlewane. to wiem intryguje mnie co dokladnie jest wykuwane z kawalka metalu w EJ20T ktory siedzi w turbodziadku tłoki Korbowód Coś innego

SUBARU LEGACY Kapitalka silnika w turboantyku.

Żeby nie śmiecić w wątku Simon1 założyłem oddzielny. Jak w nim wspomniałem trochę narozrabiałem jeździłem z obrócoconą panewką dopóki silnik nie umarł. Decyzja - remont. Chciałem to zrobić porządnie. Ustaliliśmy z mechanikiem że wkładamy nowy wałek rozrządu szlif i osiowanie bloku i ewentualnie pierścienie. Po rozebraniu się okazało że jeden z cylindrów (ten od panewki)

Żeby nie śmiecić w wątku Simon1 założyłem oddzielny. Jak w nim wspomniałem trochę narozrabiałem jeździłem z obrócoconą panewką dopóki silnik nie umarł. Decyzja - remont. Chciałem to zrobić porządnie. Ustaliliśmy z mechanikiem że wkładamy nowy wałek rozrządu szlif i osiowanie bloku i ewentualnie pierścienie. Po rozebraniu się okazało że jeden z cylindrów (ten od panewki)

Żeby nie śmiecić w wątku Simon1 założyłem oddzielny. Jak w nim wspomniałem trochę narozrabiałem jeździłem z obrócoconą panewką dopóki silnik nie umarł. Decyzja - remont. Chciałem to zrobić porządnie. Ustaliliśmy z mechanikiem że wkładamy nowy wałek rozrządu szlif i osiowanie bloku i ewentualnie pierścienie. Po rozebraniu się okazało że jeden z cylindrów (ten od panewki)

SUBARU LEGACY V Legacy 09 - to by bylo na tyle...

...w temacie fajnych subarakow. Anglojezyczny marketoidalny belkot Ocencie sami

Ta awaryjność - w sytuacji wyłącznie dupowożenia także groźna czy raczej tylko przy używaniu auta zgodnie z Legendą i Etosem marki i modelu tzn. przy poważniejszym katowaniu Ewentualna terapia (szpilki tłoki etc.) - w kosztach jak przy starszych generacjach 2.5 turbo czy coś się zmienia Perwers

SUBARU LEGACY I BC BJF legacy I 1993 20 bezkolizyjny

WItam Jako że jest to mój pierwszy post na forum chciałem się przyiwtać)... oraz od razu zadać pierwsze pytanie. Mam na oku stare legacy rocznik 93 sinik 20 115KM-czy ten silnik jest bezkolizyjny Przeszukałem całe forum ale jednoznacznej odpowiedzi nie znalazłem -wszystko na zasadzie słyszałem że...

W sumie to lepiej że 2.0 Bo mnie doszły słuchy że jak masz 2.2 i zakładasz gaz to wypalają się albo tłoki albo zawory chyba że nie chcesz zakładać gazu... Ale mimo wszystko 2.0 lepiej znosi LPG Jeżeli chodzi o sprzęgło to ja mam 1.8 z 93r. kombi i nie chodzi ciężko. Tam jest CHYBA na linkę bo jak wymieniałam to tam było trochę tych linek ale raczej na linkę bo przecież sprzęgło się podciąga linką.

SUBARU EJ22T z Legacy USA

Szukam informacji o silniku Ej22 z legacy turbo USA. Wiadomo zamknięty blok pełna kucizna. Plusy zamkniętymocny blok kute wytrzymałe elementy zmontowane fabrycznie Minusy gorsze chłodzenie zamkniętego bloku Co jeszcze wiadomo o tych silnikach 1)Czy pasują pod głowice od GT-ka 2)Czy mają problem z panewkami 3)Jak z żywotnością gładzi cylindrów bo to juz wiekowe egzemplarze

To ja powiem tak że takich trzech jak nas dwóch to nie ma ani jednego A Azrael niewątpliwie powinien mieć na forum status - konsultant.Albo szef działu technicznego. PS. A pytam bo zaup niewłaściwych gratów to podrażanie i tak drogiej zabawy.Tego bym chciał uniknąć. Najpierw planpotem zakupy i projekt. PS.2 Przynajmniej forum się wzbogaca w merytoryczne zagadnienia.Trudno w Polsce o wiedzę

To nawet kute tłoki i korby są do kosza To jeszcze raz.Mamy blok EJ22. Celujemy - 300-330KM. Auto uliczne. Jaki do tego wał Panewki podejrzewam ACL . tłokikorby MRT Jaki jest koszt zrobienia takiego bloku.Czyli cześcizłożenie bez montażu w samochodzi i sprawdzenia Okołooczywiście Jaką by taki blok polubił turbinę przy głowicach GT aby się nim przyjemnie jeździło w więc dół i środek kosztem wysokich obrotów

Jakiekolwiek mogą być nawet z AVCS przerobone na bez AVCS. Ja bym rozważał jakieś STi 2.0 na dużych zaworach. ECU z GTeka pewnie mozna ale przy tak dużym projekcie pokusiłbym się o coś nowszego i lepszego. Nic nie pisałem o szlifie blok 2.2 z wałem 2.5 ma 2.33 litra. Szlify honowania przy tak starym silniku i budowie motoru za tyle kasy to sprawa oczywista z resztą trzeba jakoś spasować nowe tłoki przecież.

budowanie takiego bloku do takich mocy to imo nieporozumienie. mam taki ej22 zamkniety na tulejach dartona na 25l korbach pauterach panewkach clevite kutym wale z 4T tylko jest spasowany na ponad 500koni wiec do swojej mocy musialbys wymienic tloki. ja nie mam narazie do czego go zamontowac zbudowanie takiego bloku o jakim myslisz to gruubo ponad 20k. jednak jedyna droga do np.550-600koni i tylko do takich mocy lub sportu jest sensowne budowanie takiego bloku. 380KM znosi seria sti.

SUBARU LEGACY brak klimy

Witam moje legacy jest z 2008 roku diesel sedan padła klima ciśnienie w układzie jest środek chłodniczy jest wszystko szczelne czujnik zewnętrzny temeperatury wskazuje dobrą temperature sprzęgiełko od startu sprężarki działa panel klimatyzacji też jest ok a klima wraz nie chce działać co mogło się popsuć i jak to zdjagnozować

To mogą być 3 lub 4 a nawet więcej przyczyn 1) urwana krzywka na wale kompresora - objawia się to tym że wał się kręci ale tłoki łub łopatki stoją w miejscu 2) wyrobiony frez na tarczy - objawia się to tym że tarcza się kręci wraz z kołem ale wał stoi w miejscu oba przypadki dzieją się gdy kompresor ulega zatarciu. 3) zawór rozprężny uległ rozregulowaniu lub zawiesił się w

SUBARU LEGACY I BC BJF Remont silnika i duże zużycie oleju

Witam   subaru 99 25l   Robiłem uszczelki pod głowicą i przy okazji wymieniłem pierścienie. Przed tą operacją silnik brał ok. 3 litrów oleju na 10tys.   Po tej operacji silnik bierze ok. 1litra oleju na 200 kilometrów   Wiem że do czasu dotarcia się pierścieni ma być zwiększone zużycie ale aż tak Czy wg Was jest to normalne   Samochód zostawia za sobą niebieski

danielofski procedura docierania silnika po kapitalnym remoncieczyli szlif blokunowe tłokinowe pierścienie i panewki etctrwa ok.3 tys.km. Przy wymianie pierścieni na ich ułożenie z reguły wystarcza 400-500km i po sprawiejeśli z tulejami jest w miarę ok. to pobór oleju powinien zmniejszyć się niemal natychmiasta nie zwiększyć kilkukrotnie.Bajka o układaniu się pierścieni i dopasowywaniu mało wiarygodnaprzynajmniej dla mnie. Wymiana oleju nie zaszkodzi motorowi.

SUBARU LEGACY Kod silnika

Zakupiłem subaru legacy model 1997. Zakup był przypadkowy ale trafiony. Jest to moje pierwsze subaru i na pewno nie ostatnie. Proszę o podpowiedź gdzie mogę odczytać kod silnika.

fabrycznie zakute. nie. ale np niektore JDMy maja mocniejsze i ciezsze tloki w porownaniu np z wrx eu

SUBARU LEGACY Jakie są objawy spalania stukowego

Tak jak w tytule. BYłem na białorusi zatankowalem benzyne 92oct (odpowiednik naszej pseudo 95) i takie mam wrazenie jak by silnik zaczał delikatnie klekotac tak jak by ktorys zawor lekko klepal czy to moze uszkodzic silnik czy po zatankowaniu na polskiej stacji ten odglos zniknie

poniewaz paliwo w Usa posiada troche mniej oktanow niz to nasze i niezalecane jest zalewanie do niego lepszej benzyny. Posiada tyle samo. Różnica tkwi w jednostkach miary (normach). Lepszą benzynę o większej niż zalecana liczbie oktanowej można zalać zawsze (nie wykorzysta się jej dobrodziejstw ale nie zaszkodzi) gorszej o mniejszej niż zalecana liczbie oktanowej nie należy zalewać (spalanie

SUBARU LEGACY REMONT SILNIKA

witam wszystkich. jest moze ktos na forum kto orientuje sie jaki jest koszt remontu silnika w legacy z 1999 roku. silnik 2.0 wolnossacy

moje pytanie wzielo sie z tego ze pojawily sie nastepujace objawy silnik stal sie slabszy zaczal lekko dymic na niebiesko swieca w jednym cylindrze jest zawsze nadpalona i w oleju wiec pewnie uszkodzony lub pekniety pierscien spadla kompresja i przepala olej.Ciezko tak powiedziec bo moze sie skonczyc na tulejowaniu cylindrow na pierwszy szlif nowe tloki i pierscienie a moze wyjsc cos jeszcze.Najlepiej zrobic jak mowili koledzy wyzej -czyli dobry mechanik

SUBARU Legacy H6 - sprzęgło a moc silnika

Moje legacy 3.0 Spec B wykazało wyjątkową słabość na hamowni (206 KM) Rozważam różne tropy które mogłyby ten dziwny wynik wyjaśnić. Jeden z nich opiera się o rozwiązanie stosowane w niektórych pojazdach elektronika silnika ogranicza moc gdy pojawia się poślizg na sprzęgle przy całkowicie zwolnionym pedale sprzęgła. Tak się składa że sprzęgło w moim aucie wykazuje powoli oznaki

No jeżeli auto bierze dużo oleju to dobry wybór - my też tak w naszym robimy ) ale trochę mnie zaskoczył wybór do wolnossącego auta. W klimacie równikowym może ale tutaj trochę zaskakujące. Na pewno bym za nic nie zalał przy chłodach do codziennego auta. Możliwe że skoro bierze sporo oleju to ma juz problem z pierścieniami ale to tak zdalnie ciezko stwierdzić. H6 ma bardzo płaskie tłoki i to przyspiesza zużycie.

SUBARU Najczęściej zadawane pytania na forum technicznym (FAQ).

Ogolne P Szukam informacji na tematy ogólne P Dlaczego nie ma osobnych działów dla Imprezy Forestera legacy Justy etc P Ile kosztuje subarowe nic P Nie znalazłem w niniejszym dokumencie informacji których szukam co robić P Mam imprezę EDMUSDM i... P Chciał(a)bym sprzedaćkupićzamienić samochódczęściakcesoria... Oleje P Jaki olej P Syntetyk Półsyntetyk Minerał P Moje auto ma 200-300-400kkm

SUBARU IMPREZA Migracja głowic GT - Forrester

Czy do bloku silnika z GT MY94 będą pasowały głowice z Forka 2003 ( 2.0 T ) - ze zmiennymi fazami rozrządu Forester EJ205NWTBB 2000 DOHC.

Grzesiek_67 W modelach z grubą uszczelką - EJ20G - tłoki wystają z bloku. W modelach z cienką uszczelką - EJ20 od modelu 98 w górę - GT Forester WRX STI tłoki SĄ NIŻSZE. Skoro do twojego Forestera pasowały głowice od GT to znaczy że pochodziły od MY99. Jestem pewnien co piszę. Właśnie skończyłem remont silnika w mamolocie - Forester S-Turbo z wałkami od WRX-a i tłokami od legacy

W modelach z grubą uszczelką - EJ20G - tłoki wystają z bloku. W modelach z cienką uszczelką - EJ20 od modelu 98 w górę - GT Forester WRX STI tłoki SĄ NIŻSZE. OK zrobiłem zastrzeżenie na brak wiedzy co do starszych jednostek niż EJ205. Informację przyjmuję za dobrą monetę Właśnie skończyłem remont silnika w mamolocie - Forester S-Turbo z wałkami od WRX-a i tłokami od legacy

SUBARU IMPREZA I GC Remont... i po remoncie ale coć nie gra

Witam 4 miesiące temu ukończyłem prace nad silnikiem GTka tzn generalny remont. Silnik jaki był z niewiadomych mi powodów przeszczepoiony do tej Imprezy z 98r. pochodził prawdopodobnie od legacy.   Z uwagi na fakt że jest on na bloku zamkniętym z natryskiem na denko tłoka postanowiłem doinwestować i przywrócić mu dawną sprawność.   Główny problem zaczął się przy kupnie

SUBARU IMPREZA Delikatne stukanie przy zimnym silniku

Witam. Ostatnio przy okazji zimy zauważyłem że przy dodawaniu gazu na zimnym silniku słychać delikatny stukot. Sytuacja ma miejsce od odpalenia do prawie całkowitego rozgrzania silnika. Zauważyłem też że stuki są bardziej słyszalne przy obciążeniu (ruszanie powolne puszczanie sprzęgła na ręcznym bez dodawania gazu - tak dla sprawdzenia nie żebym tak jeździł ). Poziom oleju jest

jak bym wymienil jak masz gwarancje. Moj znajomy kupil legacy 2004 i po roku wystapil taki problem i pojechal do serwisu i mu wymienili 2 tloki poczym tuz przed uplywam gwarancji problem powrocil i wowczas wymienili mu caly blok silnika. Do dzisiaj jezdzi i jest bez problemowo i ma juz na tym aucie zrobione 190k. Mialem kilka WRX z takimi objawami i raz klijent kazal zmienic tlok to zrobilem. Ale reszta aut chodzi do dnia dzisiejszego i nikt nie chce placic za takie naprawy.

SUBARU FORESTER Przybywa płynu chłodniczego

Witam jak w temacie po przeglądzie zauważyłem że coś kapie - okazało się że zbiorniczek wyrównawczy jest pod korek i kipiał. Pomyślałem że serwis dolał od serca i tyle (linia max jest głęboko ukryta na dole zbiorniczka więc jakiś praktykant mógł przelać). W serwisie okazało się ponoć że termostat zepsuty (niech im będzie) - naprawili wymienili płyn był pod kreską max na

U mnie w legacy było podobnie sprawdzałem termostat korek od chłodnicy nawet jeździłem bez termostatu ale problem wciąż powracał po ostrzejszym pokręceniu silnika. U mnie ewidentnie była to uszczelka pod głowicą. Jest takie badanie któro bardzo łatwo może potwierdzić obecność CO2 w płynie chłodniczym - popytaj w warsztatach koszt ok. 20z. Umieszcza się fiolkę z jakimś niebieskim

SUBARU Remont silnika H6

Po dwóch miesiącach użytkowania zabiłem silnik w Outbacku. Dostał ostatnio trochę bo zrobiłem prawie 3k km w ramach kropkowej Subariady w Rumunii (bardzo fajny wyjazd tak na marginesie). Po powrocie w trakcie jazdy zapaliła się choinka na desce doturlałem się do warsztatu. Dzisiaj rozebrali silnik i efekt to stopiony tłok na pierwszym cylindrze i wytarta tuleja. Teraz pytanie Remontować

Wg tego serwisowki (jak nie masz to moge Ci jakos podeslac - 115MB w PDF) i tego httpopposedforces.compartslegacye ... rankshaft wystepuja oryginalne tloki nadwymiarowe. Jesli bedziesz mial cos pokombinowane na jednym tloku (jakies szlify nadwymiary etc) to istnieje bardzo duze prawdopodobienstwo ze silnik po zlozeniu bedzie pracowal nierowno ze wzgledu na zle wywazenie. Generalnie tam tolerancje

SUBARU trzęsie i telepie silnikiem

Post już umieściłem na SIPie ale tam jakoś chyba niemrawo się zrobiło więc pozwalam sobie skopiować w nieco uzupełnionej wersji Auto legacy outback 2005 XT przebieg jakieś 235kkm 100kkm temu przeszedł remont silnika - wymienione UPG( i wszystkie inne uszczelki przy okazji) i jeden tłok (pękł był sobie) pierścienie takie tam. Od jakiegoś czasu obserwuję taki objaw - co jakiś czas

SUBARU Pomocy przy rozrządzie.

Jeśli ktoś wie to proszę o informację. Pękł mi pasek rozrządu w moim bolidzie (legacy 1991 20 116 KM 4x4 ). Jestem do niego przywiązany i chcę go reanimować ale nie wiem czy uszkodzeniu nie uległy zawory i tłoki. Jeżeli tak to tanio sprzedam bo całość zbyt drogo kosztuje. Jeżeli ktoś miał taki przypadek to proszę o info. Z góry dziękuję i pozdrawiam

JEEP GRAND CHEROKEE II WJ podkrecony wjwg 100-150KM

Wiadomo ze Jeepy nie sa demonami predkosci ale moze kogos zainteresuje httpwww.ebay.comitmU...ht_6699wt_1396

większym doładowaniu (powyżej 03-04bar) trzeba odprężyć motor. 5) Na koniec moc - przy doładowaniu ok 04-05 bar przyrost mocy powinien wynieść 50-60% więc wyjdzie sporo więcej niż 300KM . Jest się o co bić ale wydaje mi się że taniej i bardziej bezproblemowo będzie rozstać się z wj i kupić hemi 57. Kiedyś dawno dawno temu wpadłem na pomysł przykręcenia turbosprężrki do subaru

AUDI [V6 V8] Dywagacje - temperatura oleju

Każdy silnik ma chyba inną temperaturę pracy w zależnosci od konstrukcji. Np. peugeot 607 - po 15km przejechanych spokojnie osiąga 110 stopni - i taką temperature trzyma cały czas niezaleznie od ostrosci jazdy i obrotów natomiast 4.2 AEC - po 15 km spokojnej jazdy osiąga jakies 90 stopni BMW M5 e 39 - po 15 km spokojnej jazdy ledwo osiąga 70 stopni.... żeby w tym aucie dojsc do 100 stopni to trzeba je na prawde ostro pogonic Może po prostu V6 szybciej sie grzeją niż V8

Znajomy zajmuje się serwisem aut subaru i do wszystkich SWOICH silników Turbo od zawsze zalewa oleje 5W50 Mobila i nigdy nie miał problemów z silnikami. I taki też olej zaleca do wszystkich turbo-benzyn. subaru zaleca do swoich silników turbo (WRX STI legacy GT Forester Turbo) olej 5w30. Zdaniem wielu znawców jest to jednak olej zbyt rzadki i szczególnie podczas szybkiej jazdy autostradowej

TOYOTA COROLLA VERSO No i zakladam LPG... ale co i gdzie

Jak w temacie nie wytrzymalem ostatniej podwyzki PB i postanowilem definitywnie ukrocic ten proceder ktory nie moze ominac mojej kieszeni i robi w niej spustoszenie 2-3 razy w miesiacu Postanowilem zalozyc LPG do mojej corollki tylko musicie mi co nieco pomoc i doradzic Rezygnuje z seqwencji bo nie mam na to kasy wiec seqenty odpadaja pozosyaje tylko mieszalnik II generejszyn Obdzwonilem kilka punktow

raczej nie gaz w przypadku gazu problemem jest wyzsza temperatura spalania (ok 150-200 C wyzsza) co ma niekozystny wplyw na gniazda zaworowe. dlatego tez nie zaleca sie gazu do 7afe (1.8) ten silnik i tak pracuje na ubogiej mieszance a podanie mu gazu przy sterowaniu przez Ecu moze topc tloki moj kumpel z Krakowa zrobil 300 000 na gazie ale w subaru legacy 2.0 bez turbo

TOYOTA COROLLA VERSO No i zakladam LPG... ale co i gdzie

Jak w temacie nie wytrzymalem ostatniej podwyzki PB i postanowilem definitywnie ukrocic ten proceder ktory nie moze ominac mojej kieszeni i robi w niej spustoszenie 2-3 razy w miesiacu Postanowilem zalozyc LPG do mojej corollki tylko musicie mi co nieco pomoc i doradzic Rezygnuje z seqwencji bo nie mam na to kasy wiec seqenty odpadaja pozosyaje tylko mieszalnik II generejszyn Obdzwonilem kilka punktow

raczej nie gaz w przypadku gazu problemem jest wyzsza temperatura spalania (ok 150-200 C wyzsza) co ma niekozystny wplyw na gniazda zaworowe. dlatego tez nie zaleca sie gazu do 7afe (1.8) ten silnik i tak pracuje na ubogiej mieszance a podanie mu gazu przy sterowaniu przez Ecu moze topc tloki moj kumpel z Krakowa zrobil 300 000 na gazie ale w subaru legacy 2.0 bez turbo

Przykładowe oferty części samochodowych subaru legacy tłoki

  • TŁOK TŁOKI SUBARU LEGACY 2.5 EJ25 DOHC - Lwówek Śląski (120.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi