części samochodowe nanodatex

subaru legacy tłok

Samochody związane z zapytaniem subaru legacy tłok

Pytania i odpowiedzi: subaru legacy tłok

SUBARU LEGACY IV B13 Subaru Legacy 2.5 GT 2005- US-spec - opinie

Witam mam prośbę do wszystkich posiadaczy obecnego legacy 2.5 GT 250KM (najlepiej w manualu) z rynku USA chodzi mi o to abyście napisali o typowych usterkach tego modelu z tym silnikiem czym jesteście zachwyceni a czego macie dość oraz oczywiście spalanie miastotrasamieszane ceny części i dostępność i ogólnie wszystko co może być istotne. Z góry dzięki Pozdrawiam Kuba

Witam Też dość długo (ok 6 miesięcy) szukałem takiego samochodu. Ogólnie udało mi się zabaczyć kilkanaście samochodów po zebraniu opinii posiadaczy i przeglądach ww samochodów w serwisach... kupiłem H6... Samochody z USA z 2.5T najczęściej są dość mocno zużyte albo w cenach absurdalnych. Usterki tego silnika (wg. znawców) przegrzewanie się (temp. oleju potrafi znacznie przekraczać

Długo szukałem ale nic nie znalazłem na temat silnika legacy GT US spec. Czy silnik ten ma coś wspólnego z STI httpen.wikipedia...._subaru_engines -- httpen.wikipedia....ubaru_EJ_engine EJ255 - legacy 2005 - present tylko w wiki jest mała pomyłka bo moc tego silnika to w przypadku legacy to 250 hp (tak podaje subaru.com i inne źródła) Temu silnikowi montowanemu w legacy powinno bliżej do

SUBARU LEGACY kupno subaru legacy

Witam wszystkich jestem nowy na tym forum i mam pytanie odnośnie kupna subaru legacy. Chcę sobie kupić subaru [b]legacy twin turbo b4 i nie mam pojęcia na co zwracać uwagę przy kupnie tego auta tak jestem najarany żeby kupić to auto ale nie chce kupić bajzlu dlatego prosił bym o rade na co zwrócić uwagę przy kupnie i czy warto kupować to auto jaki jest w eksploatacji ( nie chodzi mi o

w sumie mechanicznie chyba z grubsza tak samo jak w starszej Imprezie Za wyjątkiem silnika który tłoki i blok ma chyba z czołgu zapożyczone - co w tym przypadku jest bardzo pozytywne

To jak z ta opłacalnością dokładania turbo warto do takiego silnika zamontować NIE 2.2 wolnossący to wspaniały silnik i niech taki pozostanie. Nie wiem skąd przeświadczenie że silnik turbo to zwykły wolnossący z dołożoną turbiną. To są zupełnie inne silniki różnią się materiałami z których wykonane są tłoki panewki stopniem sprężania chłodzeniem (legacy GT z tamtych czasów

Zobacz Tłoki, korbowody, pierścienie tłokowe do SUBARU LEGACY

SUBARU LEGACY IV B13 Jakie popychacze w EJ20 2.0 DOHC z 2007 roku

Witajcie kolega niezrzeszony ma problem - bardzo prosi o info czy w takim motorku EJ 20 DOHC 150KM wolno ssający zmienne fazy rozrządu (ponoć) siedzi w Legasiu z roku 2007 są popychacze hydrauliczne czy mechaniczne. za manual w pdf (jakikolwiek) do owego silniczka będzie dozgonnie wdzięczny _______________________________________________ widzę że się już zrzeszył

IMHO MY08 Moc kW(PS)obr 110 (150) 6000 Moment obr. Nm przy obrmin 1963200 Średnica cylindra skok tłoka mm 920x750 Stopień sprężania 1021 Norma emisji spalin EURO 4 Jak najbardziej DOHC wraz z systemem zmiennych faz rozrządu (AVCS). Regulacja mechaniczna zaworów na tzw.szklanki. W porównaniu do MY07 (165PS) w MY08 dokonano drobnych zmian w krzywej przebiegu mocy i momentu obrotowego.

w MY06 była pierwsza zmiana a kolejna w MY08 więc kalendarzowo nie możemy tego porównywać. Gdyż zmieniała się nieco konstrukcja silnika główna zmiana w MY06 to z SOHC na DOHC. Tutaj pisaliśmy o silniku z 07 ale MY08. Gdybym brał pod uwagę silnik z Imprezy NA np MY06 i legacy NA MY06 to wówczas zapewne byłby to ten sam silnik. WRX jest zaturbiony i pełne oznaczenie to EJ205. subaru

SUBARU LEGACY IV B13 Legacy 2006 2.0 165 KM regulacja zaworów wymiania dwumasy

Witam przy okazji wymiany koła dwumasowego na jednomasowe mam sie zamiar zabrać za zawory w związku z tym silnik wychodzi z auta i chciałem sie dopytać o części czy o niczym nie zapomniałem. Auto subaru legacy MY06 Kombi 2.0R 165KM Zawory - uszczelka pokrywy zaworów (komplet razem z uszczelkami świec) - strona lewa i prawa - symeringi uszczelki wałków rozrządu na obie strony - szkalanki

1. Jak przygotować blok na nowe głowice (czytałem o papierze wpodnym żeby usunąć zabrudzenia ale nie bardzo podoba mi sie ten pomysł ponoć jest jeszcze jakiś środek do usuwania pozostałości po uszczelkach itp na bloku) 2. Na tłokach i na cylindrach przy samym końcu mam niewielki nagar jak sie go pozbyć gdzieś za wielką wodą gość opisywał swoje przygody z silnikiem subaru

SUBARU LEGACY 2.5 turbo 250 KM

Witam forumowiczów. Jestem świeżak i nie mam bladego pojęcia o marce subaru. Z żoną chcemy nabyć legacy z silnikiem 2.5 Turbo lub bez.Znalezliśmy fajny eglemplarz z turbiną i zastanawiamy się na zakupem. Nigdy wcześniej nie mieliśmy doczynienia z marką.Obecnie jeździmy mercedesem c klasa z 2001 oraz CL(SEK) 500 z 1999 r. Diesel nam się znudził i szukamy sedana do jazdy codziennej. W

To jednostka podwyższonego ryzyka UPG pękające tłoki. Auto super gdy kupione z pewnego źródła . Do jazdy na co dzień i jako pierwsze subaru najlepiej poszukać legacy z wolnossącą jednostką 2.5 (pod gaz) lub H6 do jazdy na benzynie ponieważ w tym przypadku LPG przynosi nikłe oszczędności.

Jako użytkownik legacy 25GT MY 2010 (czyli nowa buda) polecam to auto. W USA ten model z tym silnikiem był tylko sedan z 6MT a w Europie sedany i kombi ale tylko z automatem. Europejski z automatem robi od 0-100kmh w 62s i to robi naprawde spore wrażenie. Zdaje się że starsze modele z automatem były znacznie wolniejsze. H6 też jest znacznie wolniejszy i manualem i z automatem zarówno stare

SUBARU LEGACY Legacy GT USDM - warto

Witam Mam na oku legacy GT z 2005 oczywiście Import z USA aczkolwiek jeździ po Polsce od 2007 roku. No i pojawia się pytanie - warto Silnik z Imprezy WRX (domyślam się ale nie wiem czy są jakieś różnice) więc może się pojawić UPG. Chciałbym się więc dowiedzieć na co zwrócić uwagę przy oględzinach bo nie chcę się wpakować na minę. Może jest na forum właściciel podobnego cudeńka

mackiek323 Dzięki wielkie za odpowiedź i chęć pomocy ale niestety temat tymczasowo odłożony na półkę bo samochód się sprzedał. Cena była taka że pewnie było UPG do robienia (albo i tłoki) bo nikt raczej z własnej woli nie sprzedaje sprawnego samochodu za 60% jego wartości. Zacząłem się nawet orientować tak w razie czego ile kosztowałby rebuild na kutych gratach ale koszta szybko

Silnik ma więcej z STI niż WRX Nie szalej. Znacznie bliżej mu do WRX-a (tłoki korby wałki) niż sti.

Silnik ma więcej z STI niż WRX Nie szalej. Znacznie bliżej mu do WRX-a (tłoki korby wałki) niż sti. Zgadza się od 2006 również montowany w WRX ale konstrukcja to ta sama jak w STI nawet co niektóre części mają te same numery przyjemniej takie wnioski po przeczytaniu High - Performance subaru Builder&39s Guide Jeff Zurschmeide. Co ciekawe w WRX został wystrojony na 230hp w LGT na 250hp.

SUBARU LEGACY I BC BJF Subaru Legacy 1993r 2.2 turbo rs czy gt

Witam poszukuje kilku odpowiedzi na temat mojego autka jest to subaru legacy 1993r 2.2 turbo EJ22TAW3BB wersja USA ile to ma seryjnie koni słyszałem ze nie posiada IC jakie tam jest turbo i ile dmucha chce uzyskac moc 300-350 KM czy wytrzyma tyle bez kucia jakie mody zeby uzyskac tyle mocy narazie zrobiłem tylko wydech 2.5 i ile mniej więcej moge uzyskac przyrostu podkrecając cisnienie doładowania

nie ma ic co ma kute tłoki korbowód i co jescze jak narazie zamierzam tylko kupic mbc i bov ew swinke i wydajniejszą pompe paliwa ciekawe jak będzie latał

SUBARU LEGACY I BC BJF Legacy I Turbo - remont czy zmiana silnika

Witam auto było użytkowane z wiatrakiem od WRX i doładowanie ustawione na 1.3 bar.... przy 200 kmh auto zaczęło tracić moc biały dym z wydechu olej wystrzelony na masce... póki co diagnoza jest taka że brak kompresji na 4 cylindrze i trza wyjąć silnik by zobaczyć co dalej... w najlepszym wypadku to pierścienie w najgorszym tłoka już może nie być i Bóg wie co jeszcze... pytanie brzmi pakować się w remont czy szukać silnika jakie mogą być koszty remontu

tłok wypalony... trzeba jeszcze sprawdzić w jakim stanie jest cylinder i ewentualnie polerka... po remoncie myślę żeby przykręcić mbc do 1.1 aby uniknąćograniczyć powtórkę z rozrywki...... do tylu chyba maksymalnie wystrojony jest komp w dziadzie EDIT Jednak będzie nowy motor Edytowany przez sentex 19 sierpień 2013 - 1824.

SUBARU LEGACY IV B13 Legacy 2.0D 2008 wymiana wtrysków

Witam forumowiczów Mam problem z wtryskami w moim aucie (legacy 2.0D 2008) Co najmniej jeden z nich jest do wymiany. bez wyjęcia nie wiadomo jak pozostałe - to tyle co usłyszałem w serwisie Przy tym koszty kosmiczne 1 wtrysk w ASO 5tyssztuka uszczelki i wężyki 25 tys. robocizna itp oryginalne wtryski znalazłem w cenie stanowiącej 13 tej z ASO Czy ktoś miał podobny problem - i podzieli się

Jeżeli wtrysk leje to może np.wypalić dziurę w tłoku.

Jeżeli wtrysk leje to może np.wypalić dziurę w tłoku. Dokładnie a to jeden przykład dodaj bardzo nierównomierna pracę paliwo w oleju co może spowodować zatarcie silnika. Na początku wtrysk źle rozpyla paliwo co niekorzystnie wpływa na proces spalania nastepnie podaje zbyt dużą dawkę paliwa która znacznie podnosi temperaturę w komorze spalania co bardzo źle wplywa na olej smarny

SUBARU LEGACY Legacy MY2006 - remont silnika - gdzie

Mam uszkodzony silnik 2.0. Padła panewka i korbowód. Przebieg prawie 200 tys. Ktoś robi porządne remonty

Ktoś robi porządne remonty nowy shortblock ( 2 lata gwarancji ) komplet uszczelek ....i będzie porządnie. ps. oczywiscie można pomierzyć i wyjdzie ze 4 tloki pierścienie 1 korbowod wał komplet uszczelek szlif i porządny mechanik ..( pól roku gwarancji...może )

SUBARU LEGACY I BC BJF Turbina do Legacy Turbo 1993

Witam Mam pytanie Jaki jest symbol turbiny do legacy Turbo z 1993 roku i czy ewentualnie można zamontować turbinę od Gt-ka

No ale jak mu wybilo dziure w bloku to zgaduje ze sie raczej korba uwolnila albo cos w tym stylu Czy stuknelo az tak ze tloki fruwaly

SUBARU Subaru Legacy 2.5 4CAM kolizyjny czy nie

Cześć wszystkim Jak w temacie. Czy subaru legacy 2.5 z czterema wałkami rozrządu (4CAM) jest kolizyjny czy bezkolizyjny

silnik subaru jest kolizyjny na 99 % przzypadków tłoki podginają zawory w co najmniej w jednej z głowic

SUBARU LEGACY koło jednomasowe-panewki-poduszki silnika

Witam serdecznie. Bardzo proszę o pomoc w następującej sprawie. W moim legacy 04 poj. 2.0 137KM przebieg 170.000 zdecydowałem się na wymianę sprzęgła wraz z kołem jednomasowym. Mniej więcej od tego czasu zaczęły się problemy. Samochód stał się wyraźnie głośniejszy. Przy odbiorze nic nie zauważyłem. Słyszalny hałas wiązałem z szumiącym łożyskiem koła przedniego które miało

Mam ten sam problem.Pukanie stukanie zauważyłem po wymianie sprzęgła i koła . Aso stwierdziło panewki . Zrobiłem remont silnika u szanowanego mechanika od subaru tj. wymiana panewek obróbka bloku nowe tłoki i pierścienie i dalej to samo. Witki mi opadły. Czy nadal po takim zabiegu może pukać panewka Przedział obrotów slyszalnego stuku 3-4 tys. Tylko podczas jazdy.

SUBARU LEGACY Tuning 2.0R

Wiem ze latwiej i teroretycznie taniej jest zrobic swap na turbo ale Czy ktos mapowalzakladal walkipolerowal kanaly w 2.0R I jakie byly tego wyniki

Turbina w tym wypadku tez jest czescia silnika. Nie mozesz jej pominac. Tak samo jak lozyska walu korbowego topiace sie tloki i korbowody ktore wychodza bokiem. I to wszystko sa usterki uturbionych subaru...

SUBARU LEGACY 3.0 vs 2.5 GT - co lepsze

Witam Na forum nie znalazłem informacji dotyczących porównania tych silników. Chetnie poczytam waszych opinni na ich temat. ich plusy i minusy spalanie wybór skrzyni manualautomat. Będę wdzięczny za info. pozdrawiam

- 3.0 będzie trwalsze z tymi silniami nie ma żadnych problemów. - 2.5GT ma hesitation problem i pewnie mniej trwale panewki tłoki (piston slap) itp. - Na autostradzie 3.0 pewnie będzie lepsze - niższa prędkość na wale ciszej ale powyżej 180 3.0 przestaje już fajnie ciągnąc załącza się 4rka i trzeba już trochę czekać na prędkość. - 3.0 ma podane 8.7 sec do 100 nie wiem jak subaru

SUBARU LEGACY V Legacy 09 - to by bylo na tyle...

...w temacie fajnych subarakow. Anglojezyczny marketoidalny belkot Ocencie sami

Ta awaryjność - w sytuacji wyłącznie dupowożenia także groźna czy raczej tylko przy używaniu auta zgodnie z Legendą i Etosem marki i modelu tzn. przy poważniejszym katowaniu Ewentualna terapia (szpilki tłoki etc.) - w kosztach jak przy starszych generacjach 2.5 turbo czy coś się zmienia Perwers

SUBARU LEGACY III BE BH Luzy zaworowe w legacy III 2.0 na

Jak w temacie tak i tu... ustawiłem niby tak jak ma być 0.2 i 0.25 ale nie daje mi to spokoju że ten silnik tak klepie tymi zaworami czy każdy silnik w subaru tak klepie czy poprostu w imprezie itp wydech to ładnie zagłusza ) Czy ktoś tu na forum próbował może ustawiać ciaśniejsze luzy w szukajce szukałem ale nie znalazłem nic ciekawego... Pozdro od nowego posiadacza legacy

A jesteś pewien że to zawory tak klepią U mnie silnik też trochę klepie ale to chyba wina tłoków.

tłok też słychać jak jest zimny ale w miare nagrzewania ten dźwięk niknie ) u mnie na 100% słychać zawory ale może to być spowodowane tym ze ja coś sknociłem przy ustawianiu bądź eksploatacją auta przez poprzednią właścicielkę auto jeździło na bardzo krótkich odcinkach przed 6 lat i w lecie wogóle nie było używane z czego na gazie pracuje od bodajże 2004-6r.

SUBARU LEGACY I BC BJF legacy I 1993 20 bezkolizyjny

WItam Jako że jest to mój pierwszy post na forum chciałem się przyiwtać)... oraz od razu zadać pierwsze pytanie. Mam na oku stare legacy rocznik 93 sinik 20 115KM-czy ten silnik jest bezkolizyjny Przeszukałem całe forum ale jednoznacznej odpowiedzi nie znalazłem -wszystko na zasadzie słyszałem że...

W sumie to lepiej że 2.0 Bo mnie doszły słuchy że jak masz 2.2 i zakładasz gaz to wypalają się albo tłoki albo zawory chyba że nie chcesz zakładać gazu... Ale mimo wszystko 2.0 lepiej znosi LPG Jeżeli chodzi o sprzęgło to ja mam 1.8 z 93r. kombi i nie chodzi ciężko. Tam jest CHYBA na linkę bo jak wymieniałam to tam było trochę tych linek ale raczej na linkę bo przecież sprzęgło się podciąga linką.

2.0 i 2.2 są bankowo bez kolizyjne ja mam 2.2 i przy wymianie rozrządu sprawdzałem tłok na żadnym zaworze się nie zatrzymuje. A co do gazu mój ma przejechane 330 tyś i na gazie lekko ponad 100 bo mam papiery musiał bym sprawdzić. Zawory się na pewno nie wypaliły bo jakieś pół roku temu sprawdzałem kompresje to było od 115 do 13 coś takiego. A co do sprzęgła to nie pomogę bo automat.

SUBARU LEGACY II BD BG Frankenmotor - Legacy II 2.2

Powitawszy po długiej przerwie Z racji tego iż w garażu stoi buda legacy BD7 (II gen.) z motorem 2.2 wpadłem na szatański pomysł tchnienia weń drugiego życia. Do przeróbki pójdzie sterowanie silnikiem (Megasquirt) być może montaż ITB (leży mi luźny cały wtrysk z GSXra). Czytając zagraniczne fora natknąłem się na myk zwany FRANKENMOTOR - z montażem głowic od 2.5 do bloku 2.2 jaki

a dokładnie tu Wieczorem gdy już spokojnie wracałem do domu silnik dokonał żywota. Da się co prawda jechać ale prawdopodobnie spadły półki z tłoków (jak zrobi się cieplej zrobię sekcję). Tak więc wnioski - ori ej22 jest mało podatny na uturbianie - 04 bara z większej sprężarki zabija ten silnik bardzo szybko

SUBARU LEGACY II BD BG Legacy 2.2 96 - Problemy z potworem

Krótko i na temat Pacjent legacy 2.2 16v SOHC 96r. przelot 280kkm LPG 1. Auto nie trzyma obrotów wymieniona przepływka filtry itd. sprawdzony silnik krokowy - żyje i dostaje to co trzeba założone nowe kable od przepływomierza do złącza przy motorze. 2. Po odkręceniu korka wlewu oleju czuć dziwny zapach jakby spaliny pomieszane z benzyną coś w ten deseń. Uszczelka pod głowicą czy motor

Paneweki pukają zwłaszcza na ciepłym silniku kiedy olej jest rzadki gęsty olej tłumi wiele dzwięków Stuki na zimno to moze być regulator zaworowy lub fikołkujący tłok

Owszem ale regulator zaworowy czy tłok stuka na zimno trochę dłużej niż przy pierwszych kilku obrotach - jak panewki.

SUBARU LEGACY EJ204 a turbo...

Zaczalem ten temat na kilku forach i zbieram informacje. Interesuja mnie tylko fakty dot. tematu. Ludzie uturbiaja 2.5i na 4-6psi i osiagaja okolo 270 koni na kolach. 2.5 ma stopien kompresji 101 EJ204 ma taki sam skok i srednice tloka jak 2.0 turbo Ten sam wal korbowy co do korbowdow i tlokow nie jestem pewny. Inna tez jest glowica stopien sprezania to Edm 11.11 Jsm 1151. Dla przykladu ostatnio Accelerate

SUBARU LEGACY Jakie są objawy spalania stukowego

Tak jak w tytule. BYłem na białorusi zatankowalem benzyne 92oct (odpowiednik naszej pseudo 95) i takie mam wrazenie jak by silnik zaczał delikatnie klekotac tak jak by ktorys zawor lekko klepal czy to moze uszkodzic silnik czy po zatankowaniu na polskiej stacji ten odglos zniknie

poniewaz paliwo w Usa posiada troche mniej oktanow niz to nasze i niezalecane jest zalewanie do niego lepszej benzyny. Posiada tyle samo. Różnica tkwi w jednostkach miary (normach). Lepszą benzynę o większej niż zalecana liczbie oktanowej można zalać zawsze (nie wykorzysta się jej dobrodziejstw ale nie zaszkodzi) gorszej o mniejszej niż zalecana liczbie oktanowej nie należy zalewać (spalanie

Ja wiem jak wali panewka tez mi kiedys padla tylko ze w kadecie. Zalalem normalnego paliwa to ciut lepiej ale mozna by uznac ze dalej stuka jak stukalo. wrecz mozna zauwazyc zaleznosc ze im zimniej tym bardziej wali przebieg cos koloo 80tys km zawory regulowane jakies 20 tys temu. co procz tego moze jeszce walic na zimno przy cieplym silniku ten odglos w zasadzie znika ale ja jako wlasciciel jestem

SUBARU LEGACY Realne osiągi turbodziadka

Szukam i nie mogę znaleźć nic satysfakcjonującego. Jakie realne osiagi ma legacy turbo Chodzi mi o te stare poczciwe turbodziadki. Jak się ma tamoc w przełożeniu na przyśpieszenie Jest szansa aby coś jeszcze wycisnąć z takiego legasia Pytam bo wdałem się w takową dyskusję gdzie nawet pojawia się stwierdzenie że ibizą w dieslu da się objechać wrxa. pewnie chodzi o prostą drogę httpforum.streetw... ... &start705 owa dyskusja

mnie intryguje jeszcze jedno i moze ktos mi to wyjasni - chodzi o magiczne kute elementy w silniku. Czyli co dokładnie Najczesciej tloki korby i korbowod. Elementy te sa wykuwane z kawakja metalu a nie odlewane.

Najczesciej tloki korby i korbowod. Elementy te sa wykuwane z kawakja metalu a nie odlewane. to wiem intryguje mnie co dokladnie jest wykuwane z kawalka metalu w EJ20T ktory siedzi w turbodziadku tłoki Korbowód Coś innego

SUBARU LEGACY Kapitalka silnika w turboantyku.

Żeby nie śmiecić w wątku Simon1 założyłem oddzielny. Jak w nim wspomniałem trochę narozrabiałem jeździłem z obrócoconą panewką dopóki silnik nie umarł. Decyzja - remont. Chciałem to zrobić porządnie. Ustaliliśmy z mechanikiem że wkładamy nowy wałek rozrządu szlif i osiowanie bloku i ewentualnie pierścienie. Po rozebraniu się okazało że jeden z cylindrów (ten od panewki)

Żeby nie śmiecić w wątku Simon1 założyłem oddzielny. Jak w nim wspomniałem trochę narozrabiałem jeździłem z obrócoconą panewką dopóki silnik nie umarł. Decyzja - remont. Chciałem to zrobić porządnie. Ustaliliśmy z mechanikiem że wkładamy nowy wałek rozrządu szlif i osiowanie bloku i ewentualnie pierścienie. Po rozebraniu się okazało że jeden z cylindrów (ten od panewki)

SUBARU EJ22T z Legacy USA

Szukam informacji o silniku Ej22 z legacy turbo USA. Wiadomo zamknięty blok pełna kucizna. Plusy zamkniętymocny blok kute wytrzymałe elementy zmontowane fabrycznie Minusy gorsze chłodzenie zamkniętego bloku Co jeszcze wiadomo o tych silnikach 1)Czy pasują pod głowice od GT-ka 2)Czy mają problem z panewkami 3)Jak z żywotnością gładzi cylindrów bo to juz wiekowe egzemplarze

To nawet kute tłoki i korby są do kosza To jeszcze raz.Mamy blok EJ22. Celujemy - 300-330KM. Auto uliczne. Jaki do tego wał Panewki podejrzewam ACL . tłokikorby MRT Jaki jest koszt zrobienia takiego bloku.Czyli cześcizłożenie bez montażu w samochodzi i sprawdzenia Okołooczywiście Jaką by taki blok polubił turbinę przy głowicach GT aby się nim przyjemnie jeździło w więc dół i środek kosztem wysokich obrotów

SUBARU LEGACY brak klimy

Witam moje legacy jest z 2008 roku diesel sedan padła klima ciśnienie w układzie jest środek chłodniczy jest wszystko szczelne czujnik zewnętrzny temeperatury wskazuje dobrą temperature sprzęgiełko od startu sprężarki działa panel klimatyzacji też jest ok a klima wraz nie chce działać co mogło się popsuć i jak to zdjagnozować

To mogą być 3 lub 4 a nawet więcej przyczyn 1) urwana krzywka na wale kompresora - objawia się to tym że wał się kręci ale tłoki łub łopatki stoją w miejscu 2) wyrobiony frez na tarczy - objawia się to tym że tarcza się kręci wraz z kołem ale wał stoi w miejscu oba przypadki dzieją się gdy kompresor ulega zatarciu. 3) zawór rozprężny uległ rozregulowaniu lub zawiesił się w

SUBARU LEGACY I BC BJF Remont silnika i duże zużycie oleju

Witam   subaru 99 25l   Robiłem uszczelki pod głowicą i przy okazji wymieniłem pierścienie. Przed tą operacją silnik brał ok. 3 litrów oleju na 10tys.   Po tej operacji silnik bierze ok. 1litra oleju na 200 kilometrów   Wiem że do czasu dotarcia się pierścieni ma być zwiększone zużycie ale aż tak Czy wg Was jest to normalne   Samochód zostawia za sobą niebieski

Trzeba by wyjąć świece i zobaczyć czy wszystkie są równo zaolejone czy któraś jest mocniej od pozostałych.   Jeśli problem jest na jednym cylindrze to stawiam na pękniętyprzytarty przy montażu pierścień. Jeśli problem jest na wszystkich cylindrach to albo również błąd montażu albo źle dobrane pierścienie tłokowe.   Tak czy siak raczej silnik do rozbiórki.   Takie zużycie jest zdecydowanie nie normalne.

danielofski procedura docierania silnika po kapitalnym remoncieczyli szlif blokunowe tłokinowe pierścienie i panewki etctrwa ok.3 tys.km. Przy wymianie pierścieni na ich ułożenie z reguły wystarcza 400-500km i po sprawiejeśli z tulejami jest w miarę ok. to pobór oleju powinien zmniejszyć się niemal natychmiasta nie zwiększyć kilkukrotnie.Bajka o układaniu się pierścieni i dopasowywaniu mało wiarygodnaprzynajmniej dla mnie. Wymiana oleju nie zaszkodzi motorowi.

SUBARU LEGACY Uszczelka pod głowicą do natychmiastowej wymiany

Mam legacy 25 US i ostatnio zauważyłem że kapie olej. No i niestety tak jak się obawiałem od spodu po lewej stronie cieknie olej. Przebieg dokładnie 100600mil. Aktualnie trochę krucho z pieniędzmi i dlatego zakładam ten temat. Co może się stać oprócz tego że muszę dolewać olej ( od wymiany ubyło około 100 mililitrów) a przejechałem coś koło 1500 km. Czy mogę uszkodzić silnik Czy do wymiany uszczelki trzeba wyjmować cały silnik

Jak chcesz rozbierać blok i sprawdzać stan panewek to od razu sprawdź osiowość łożysk głównych. I zamontuj nowe pierścienie tłokowe z definicji. Edytowany przez house_1 23 luty 2014 - 0834.

SUBARU LEGACY Czy spec.b ma jakieś wady dot. my06 itp

Cześć przymierzam się coraz bardziej do cywilizowanego subaru. Zawsze mi się podobało spec.b 6mt kombi. czy to auto ma jakieś większe wady (nie jest dla mnie wadą spalanie) chciałbym rocznik my06 itp budach. znam kolesia który ma wersję us narzeka na 18 i że nie da się założyć 17 i na beznadziejne hamulce jak na taką moc. czy ktoś może podrzucić na ca zwrócić uwagę czy jest tam

Cieszy mnie że nie piszecie o pękających tłokach czy rdzewiejącej graciarni. Na chwilę obecną uważam że to mgło być drugie moje idealne auto. Podoba i się w miarę OBK ale nie było mt albo ten przeklęty 2.5 NA z otwartym blokiem. w 2.5t półzamknięty i uszczelka pada to 2.5 na otwarty to nie ma siły uszczelka to kwestia czasu. dzięki za opinie zaczynam poszukiwanie pozdrawiam

SUBARU LEGACY Kod silnika

Zakupiłem subaru legacy model 1997. Zakup był przypadkowy ale trafiony. Jest to moje pierwsze subaru i na pewno nie ostatnie. Proszę o podpowiedź gdzie mogę odczytać kod silnika.

fabrycznie zakute. nie. ale np niektore JDMy maja mocniejsze i ciezsze tloki w porownaniu np z wrx eu

SUBARU LEGACY check engine

witam wszskich to znowu ja. cały czas od kąd mam subaru legacy 1.8 z 1990r świeci sie mi kontrolka check engine. poprzedni właściciel twierdił że to od paliwa (mamy na gaz on benzyny wogóle nie tankował i teraz na benzynie nie chodzi dlatego też tankujemy tylko gaz). co to może być sprawdezam w słowniku i pisze silnik w kratę. czy ktoś wie o co chodzi

wiecie co jakoś nie umiem tego sprawdzić... czy jesteście pewni że w tym modelu też to tak działa mam wrażenie że w pewnych momentach silnik pracuje tylko na 3 tłokach a nie na 4 oraz że ciągnie olej czy to może mieć coś wspólnego z tym check engine przepraszam ale internet mam tylko w weekendy. na benzynie się praktycznie nie da jechać (myślę że to pompka paliwa skoro prawie rok go nie tankował poprzedni właściciel). kiedyś to trzeba zrobić

SUBARU LEGACY Diesel czy benzyna

Przy rocznym przebiegu ok 20k na trasach do 8-9 km miastem 4razy w miesiący po 60km opłaca się 2.0CVT2.5CVT czy diesla Słyszałem że wersja 2.5 pali mniej z CVT bo jedzie na niższych obrotach. Dzięki.

Benzynka FB20 to głównie krok w stronę emisji i spalania (-10%) zmieniony design tłoków moc raczej bez zmian i brak bezpośredniego wtrysku - raczej bez ucieczki do przodu httpwww.autoblog.... ... -it-matter

SUBARU LEGACY Silnik 2.0 D - dym przy odpalaniu

Mam legacy 2.0 D rocznik 2008. Przebieg 62 000. Bez żadnej reguły co do regularności przy odpalaniu auta raczej na chłodnym silniku z rur wylatuje dym ale nie w kolorze czarnym lecz raczej jasnym (jestem pewnego rodzaju daltonistą ale nazwałbym ten kolor niebieskim lub niebieskim z popielatym). Krótko mówiąc silnik potrfi zadymić jak w starym dieslu tyle że kolor inny). NIe jest to częste

Dolewek mam około 05 l na 15 000 km. Co do samego dymu to nie kłębi się tylko znika) Spalanie oleju w normie. Problem (o ile w ogóle jakiś jest) to jest niewielki. Jeżeli podczas normalnej jazdy nie widzisz za sobą kłębów białegoniebieskiego dymu to myślę że możesz spać spokojnie. Diesel w gruncie rzeczy bardziej dymi niż benzyna. Może to być związane z bogatą dawką rozruchową.

SUBARU LEGACY REMONT SILNIKA

witam wszystkich. jest moze ktos na forum kto orientuje sie jaki jest koszt remontu silnika w legacy z 1999 roku. silnik 2.0 wolnossacy

moje pytanie wzielo sie z tego ze pojawily sie nastepujace objawy silnik stal sie slabszy zaczal lekko dymic na niebiesko swieca w jednym cylindrze jest zawsze nadpalona i w oleju wiec pewnie uszkodzony lub pekniety pierscien spadla kompresja i przepala olej.Ciezko tak powiedziec bo moze sie skonczyc na tulejowaniu cylindrow na pierwszy szlif nowe tloki i pierscienie a moze wyjsc cos jeszcze.Najlepiej zrobic jak mowili koledzy wyzej -czyli dobry mechanik

tzn. jak bardzo odbiega. jak za bardzo pojdzie zaraz tlok. Jabar wie co mowi

Przykładowe oferty części samochodowych subaru legacy tłok

  • TŁOK TŁOKI SUBARU LEGACY 2.5 EJ25 DOHC - Lwówek Śląski (120.00PLN)
  • TŁOK SUBARU LEGACY 1998 2.0 EJ20 FV XEDOS - SZCZECIN (78.00PLN)
  • TŁOK + KORBOWÓD 2,5 16V EJ25 SUBARU LEGACY - GŁOGÓW (170.00PLN)
  • SUBARU 2.0 DIESEL 10' FORESTER IMPREZA LEGACY TLOK - Gniezno (449.00PLN)
  • TŁOK SUBARU LEGACY 1998 2.0 EJ20 FV XEDOS - SZCZECIN (78.00PLN)
  • TŁOK 2,5 16V EJ25 SUBARU LEGACY - GŁOGÓW (100.00PLN)
  • TŁOK SUBARU LEGACY 1998 2.0 EJ20 FV XEDOS - SZCZECIN (78.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi