części samochodowe nanodatex

skoda rapid głośnik

Samochody związane z zapytaniem skoda rapid głośnik

Pytania i odpowiedzi: skoda rapid głośnik

SKODA FABIA KODA Rapid Spaceback Style Plus - przemyślane rozwiązania.

KODA rapid Spaceback Style Plus - przemyślane rozwiązania w stylowym opakowaniu Wraz z debiutem rynkowym modelu rapid Spaceback w ofercie pojawia się wersja limitowana Style Plus. rapid Spaceback Style Plus to idealna propozycja dla tych Klientów którym z jednej strony zależy na przemyślanych rozwiązaniach przestronnym wnętrzu oszczędnych silnikach niskich kosztach użytkowania i bogatym

SKODA FABIA Skoda Rapid - pierwsze zdjęcia

skoda opublikowała pierwsze oficjalne zdjęcia modelu rapid. Ten kompaktowy liftback trafi do sprzedaży w listopadzie 2012 roku. Nazwa rapid została wykorzystana przez Skodę po raz pierwszy jeszcze przed II Wojną Światową kiedy to rozpoczęto produkcję modelu rapid Six. Kolejne wersje tego auta powstawały jeszcze do 1942 roku. skoda powróciła do nazwy rapid 40 lat później wprowadzając

Nie wiem czy kiedykolwiek był bardziej korzystny pakiet niż obecny komfort do rapida (ambition) za 1190 zł 1. Czujniki parkowania z tyłu (niedawno za to 1200 zł chcieli) 2. 3-ramienna skórzana wielofunkcyjna kierownica obsługująca radio z małym pakietem skórzanym 3. Elektrycznie sterowane szyby z tyłu 4. Fotel pasażera regulowany na wysokość 5. Wyświetlacz MAXI-DOT 6. Dwa dodatkowe głośniki z tyłu (w rapidzie chyba nie grają w kanapę)

weuek no można powiedzieć że śmieszne pieniądze rapid ma unoszoną tylnia półke jak htb więc wątpie żeby tam głośniki znajdowały sie.

O drzwiach myślałem że głośniki nie są z tyłu tylnych drzwi (jak w f2) tylko z przodu. Chyba nawet w skodzie nie walnęliby takiego babola jak głośniki w tylnej półce Znalazłem Jednak dało się to zrobić z sensem A ten pakiet to chętnie bez rapida kupiłbym same części .

SKODA FABIA Skoda Octavia III

Producent kończy testy modelu Octavia trzeciej generacji. Prototyp z minimalnym kamuflażem został przyłapany na autostradzie w Czechach. Sylwetka nowej Skody nie zmieniła się w stosunku do modelu sprzedawanego obecnie. W oczy rzuca się niżej poprowadzona linia przedniego pasa w którym umieszczono agresywne reflektory (na filmie osłonięte taśmą maskującą). Zgodnie z tradycją Octavia

proc. całej sprzedaży marki. Teraz przyszedł czas na długo oczekiwaną trzecią generację. Czy spełni ona oczekiwania w niej pokładane Nowa skoda Octavia to zupełnie nowa linia stylistyczna. Swoim wyglądem najnowsze dziecko Mlady Boleslav wpisuje się w zapoczątkowaną przez koncept Vision D nową erę stylistyczną Skody. W myśl której zostały także zaprojektowane modele Citigo i rapid.

SKODA FABIA [F2] Przymierzam się do NOWEJ Fabii - rozterki przed zakupem

Zastanawiam się nad zakupem nowej Fabii 14 75 KM w wersji Elegance i w związku z tym mam kilka pytanek -jakie są koszty przeglądów w ASO -czy jakość wykończenia w wybranej wersji różni od innych np. Ambiente - wśród opcji wyposażenia dodatkowego jest tzw. pakiet na bezdroża zawierający m.in. zmodyfikowane elementy zawiechy i czy warto to dokupić -jak jest z elastycznością sprzedających

popieram wcześniej napisałem co warto zamienić na ESP - głośniki zamontujesz dużo lepsze sam z pomocą forum schowki na okulary pod siedzenia do bagażnika też- są już tematy co i jak zrobić podgrzewane spryskiwacze też można dorobić aha maxidot też jest trochę drogi jak na 650zł za kawałek większy wyświetlać ja nie mam maxidota i jakoś jestem zadowolony bo komputer wyświetla to samo tylko trzeba sobie przyciskiem przełączyć paliwo pokazuje wyświetlacz a nie wskazówka ale wskazówka nie jest na linkę tylko jest elektroniczna więc pokazuje to samo- dokładnie ma tej samej zasadzie działa prędkościomierz na wskazówkę i na wyświetlaczu też jest opcja przełączenia na cyfrowe wyświetlanie temperatura jest wyświetlana na wyświetlaczu radia swing. Więc tak naprawdę maxi dot daje nam tylko wskazówkę temperatury ale ja mam kontrolkę niebieską która świeci jak jest zimny jak się zagrzeje to nie świeci nic a jak się przegrzeje to jest czerwona kontrolka- jeszcze jej nie miałem okazji zobaczyć. Maxi dota zawsze można dorobić a esp już nigdy nie będziesz miał bo w kołach są inne czujniki. Proponuje sprawdzić jak działa naprawdę esp i wziąć jeszcze raz jazdę i sprawdzić na trawie... Ja poznałem możliwości esp(ASR) zimą przy pierwszym śniegu- wszystkim steruje esp(ASR)- możesz wcisnąć gaz do dechy ale i tak koła nie przyśpieszą czy to na prostym czy na zakręcie porostu nie ma możliwości że przy skręcaniu i wciśnięciu zbyt mocno gazu koła stracą przyczepność a te co zaczynają tracić są przyhamowane... to po-prostu odwrotność -abs- zbawieniem jest też EDS elektroniczna blokada mechanizmu różnicowego w poprzednim aucie tego nie miałem i zimną nie mogłem ruszyć z pobocza- lewe koło na poboczu w śniegu prawe na asfalcie tylko że był lód w miejscu pod nim o na tym lodzie się kręciło... w fabii to nie wystąpi bo esp przyhamuje to koło na lodzie i mechanizm różnicowy poda moment na prawe koło to w śniegu... tu można by było jeszcze podawać przykłady dalej i pisać i pisać... EDS to również wygoda niektórzy mówią że to lepsze od napędu na 4 koła bez blokady mostu bo w 4x4 to 2 prawe koła będą na lodzie) a mechanizm różnicowy poda moment na koła co mają lżej no chyba że 4x4 ma esp MSR przyda się na śniegu i lodzie w czasie hamowania silnikiem czy przy redukcji na niższy bieg - koła też nie stracą przyczepności... w przypadku użycia hamulca zadziała ABS ale w przypadku niewciśnięcia hamulca ABS nie zadziała zastępuje go MSR hamując silnikiem w cenniku ESP jest za dopłatą w fabii i co ciekawsze zabrali ESP z pakietu i dali jako wyposażenie dodatkowe za 1500zł w wersji ambition ESP jest obowiązkowe ale w nowych samochodach czyli w citigo czy rapid... Wfabi jak narazie jest jeszcze za dopłatą 2 być może będzie od roku modelowego 2013.

sprawa) w miarę racjonalnie. - rapid ESP i tarcze są w każdej wersji TSI i niby 6 biegów w 105 KM spoko (matka VW w Polo daje fabrycznie) tylko jedno ale .. ten rapid to chyba z 250 czy 300 kg jest cięższy od Fabii (chyba) więc to co Ci może sprawiać radość w Fabii może się okazać takie sobie w rapidzie. Osobiście uważam że auto w dzisiejszych czasach powinno mieć ogólnie o skoda

hm. spojrzałem sobie z ciekawości na ofertę rapida... rapid Active 1.2TSI 55500zł komfort 1600zł 57100zł to golas... aby osiągnąć poziom wyposażenia mojej fabii elegance 2014 musiałbym dopłacić do niego jeszcze -zdalne strowanie zamka 600zł -komputer pokładowy 200zł -pakiet na bezdroża 600zł -pakiet zimowy 600zł -podłokietnik 600zł -refl.przeciwmgłowe 800zł -głośniki z tyłu

Nie chciałem ciebie urazić. Tylko nie widzę sensu płacić więcej za rapida który nie ma przynajmniej climatronica tempomatu relingów maxidota czujników parkowania MDI koła zapasowego listew bocznych pakietu na bezdroża i głośników z tyłu. Bez kierownicy wielofunkcyjnej podłokietnika czy podgrzewanych foteli mogę jeszcze żyć ale bez reszty nie wyobrażam sobie wygodnej jazdy. ps. zostaję

SKODA FABIA Co dziś zrobiliście dla swojej Fabii

Spotkałem się już gdzieś kiedyś z takim tematem a że nie znalazłem podobnego u nas postanowiłem takowy założyć Ja np. dziś u siebie wymieniłem rozrząd świece filtry oleje płyny tarcze klocki i tuleje wahaczy taki remont generalny przy okazji 120 tys km

Co Wam dają te nowe znaki skoda tzw. kury czego je zmieniacie Przecież kupiliście auto w okresie kiedy obowiązywał taki a siaki symbol rozumiem że zmiana symbolu to taka tańsza opcja na mieć nowe auto i lansować się na mieście pod blokiem. Idea słuszna w przypadku rapid i Octavia III współgra stylistycznie (nowy wizerunek) ale w starym aucie starej daty już nie. Ja się nie wstydzę

SKODA OCTAVIA Co kupić Oktavia czy Fabia

Witam Stoję przed kupnem i wyborem nowego auta mam dylemat czy zdecydować się na Oktavię tour z 16 LPG czy Fabię Combi 12 (85 KM) cena wychodzi podobnie. W Oktavi w cenie mam gaz co przy ok 15 tyś km rocznie da znacząca oszczędność natomiast Fabia nowy silnik z TSI i ostatnio pakiety za 50 zł. Co mi poradzicie Może jakiś diler by mi przedstawił ciekawą ofertę Pozdrawiam

Nie doradzam ale moje spostrzezenia Fabia Cmbi 14 16V vs moja biala Kura Fabia Zalety - mniejsze spalanie Lepsze Audio w stad [ drzwi glosniki] Wady Wyglad - ten odwlok mnie przeraza [ i nie tylko mnie] ale to rzecz gusti i osobiscie wolalbym hatchbacka Bardzo podatna na boczne wiatry Ciasny bagaznik - mimo iz Combi Wogole ciasna Octavia Zalety Bagaznik na 3 ciala Tour plus LPG zero problemow ekonomia jazdy Czesci tanie silnik niezniszczalny [ w miare dynamiczny jak sie wie do czego sluza biegi] Acetyczne wnetrze - ale to akurat lubie bo stoi w opozycji z kosmiczna fantazja konstruktorow panstwa srodka Wady Ubogie wyposazenie Wizualnie to klasyk [ moze sie opatrzyc] Miekkie zawieszenie - komfort w miare jest przechyla sie na zakretach [ balony 65 dodatkowo poteguja to wrazenie] Co ja bym zrobil Nabyl Octavie i nie mialbym takiego dylematu. Podkreslam jezdzilem fabia i jezdze tez Octavia TOUR. Dodam iz Fabia jest jest konstrukcja warta nie wiecej niz 40 k PLN majac 50 mozna rozszerzyc swoj wybor o np rapidA zamiast Fabii w tej cenie. [ jesli zostajemy w kregu samochodow z Kura na Masce)]

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi