części samochodowe nanodatex

skoda octavia zamek centralny zamek

Samochody związane z zapytaniem skoda octavia zamek centralny zamek

Pytania i odpowiedzi: skoda octavia zamek centralny zamek

SKODA OCTAVIA [O1] Centralny zamek problem z drzwimi kierowcy

Witajcie Potrzebuję pilnej pomocy bo już kilka razy zostawiłem auto otwarte... Ostatnio wygłuszałem drzwi kierowcy i wymieniałem głośniki. Po tej zabawie złożyłem wszystko do kupy i się okazało że zamykam drzwi z pilota wszystko się zamyka a drzwi kierowcy się zamykają i od razu otwierają W sensie tak jakby próbuje zamknąć ale odbija. Dodatkowo w momencie zamykania i otwierania

Mam to samo - zamek kierowcy się otwiera po zamknięciu z panela (centralny go zamyka). Więc luty. Ale - nie mam też na szafie kontrolki otwartych drzwi i nie zapala mi lampki - więc też mikrostyk mi padł -dobrze kumam Bo jak już się zabiorę za drzwi to lepiej od razu całość zrobić na raz.

_________________skoda octavia I 1.8 20V & Seat Toledo 1.8 20V - JAK BRACIA BLIŹNIAKI Pozdrawiam

Pilnie potrzeba pomocy okazało się że czasami coś nie łączy na zamku... Gdzie szukać ewentualnych uszkodzeń Jak poruszam czujnik zamknięcia lub zamek to centralny zamyka domyka szyby itd. Zdjęcia poniżej... 20120706_210634.jpgzamek 1

Witam Mam podobny problem i myslęże mogę się podpiąć pod ten temat. Problem z moim centralnym mianowicie polega na tym iż zamykając centralny z pilota rygluje wszystkie drzwioprócz drzwi kierowcy. Zamykając centralny z kluczylka problem jest identyczny-zamyka wszystkie drzwioprócz drzwi kierowcy. Natomiast jeśli chce otworzyć dzwi to obojętnie czy z kluczyka czy z pilota centralny

SKODA OCTAVIA [O1] Centralny zamek..

Witam . Kluczyk od strony kierowcy wchodził do zamka trochę ciasno i postanowiłem ze troszkę towotu mu pomoże więc posmarowałem go towotem i włożyłem do zamka na początku chodził dobrze ale po jakimś czasie zaczął otwierać tylko jeden zamek a resztę już nie .Od strony pasażera działa wszystko na 100%. Czy możecie pomóc w tej sprawie jak pozbyć się tego towotu jakim preparatem

_________________skoda octavia II 2.0TDI 16V BKD v. Elegance. fura

Zobacz Zamki, centralne zamki do SKODA OCTAVIA

SKODA OCTAVIA [O1] zamki drzwi oszalały - centralny zamek

Mniej wiecej w rownym momemcie cos popsulo sie z zamkami. Objawem jest to iz drzwi kierowcy mozna otworzyc tylko z zewnatrz a drzwi pasazera nie zamykaja sie (mechanicznie sie nie zamykaja przy zamknieciu odbija je). Aby zamknac drzwi pasazera nalezy zamknac na panelu kierowcy zamki (kolek schodzi na dol ale jakby nie do konca) wcisnac mocniej kolek otworzyc na panelu kierowcy zamki i dopiero teraz

u mnie działał jak chciał zamek centralny zarówno z pilota jak i ze środkowego panela raz ryglował drzwi kierowcy raz nie problemem było wielokrotnie opisywane połączenie wiązki z modułem komfortu zaśniedziałe piny po wyczyszczeniu problem zniknoł

SKODA OCTAVIA I 1U Centralny zamek problem. 1 zamek zamnął się na stałe

Koledzy proszę o pomoc. Obczytałem wszystkie posty w tym problemie i nie znalazłem rozwiązania. zamek prawych tylnych drzwi po uprzednim 2-dniowych szwankowaniu zablokował się w pozycji ZAMKNIĘTY i tak został nie pomogło rozłączanie akumulatora przejrzałem też kostkę w gumie między drzwiami a słupkiem (jest ok). Czytałem podobny temat ale nikt nie podał rozwiązania dlatego NOWY TEMAT. Proszę Panowie o pomoc...

_________________skoda octavia I 1.9 TDI ALH 66 kW90 KM UNIDEN PRO 520 XL SIRIO ML 145

W skodach czesta przypadlosc - cena zamku po rabatach to 380-400 PLN. Mozna kupic w CZ za 300 PLN. Nie wiem jak inni ale w ASO otwieraja drzwi bez rozwalania boczka takze polecam jednak ichnia usluge ze swoja czescia co najwyzej

SKODA OCTAVIA [O1] Zamek centralny z kluczyka

Witam wszystkich. To mój pierwszy post ponieważ dzisiaj zakupiłem Octavie z 98r w wersji SLX 1.9 TDI AGR. Niestety nie zwróciłem uwagi na zamek centralny i po przyjeździe do domu nie mogłem ani zamknąć ani otworzyć drzwi kluczykiem od strony kierowcy. Muszę iść od strony pasażera albo przekręcić w bagażniku. Do tego po przekręceniu kluczyka w prawo odbija on normalnie a po przekręceniu

httpforum.octaviaclub....derasc&start0 to jest ten linq działający sebu

SKODA OCTAVIA [O1] Centralny zamek

Wiem że tematów było sporo z centralnymi ale nie znalazłem nigdzie konkretnie pasującej odpowiedzi pod mój problem. Od pewnego czasu nie działa mi zamek u kierowcy. Po zamknięciu z pilota wszystko się zamyka a kierowcy się nie zamyka. Jak w środku siedzę i zamykam centralny z przycisku na podłokietniku kierowcy zamyka się wszystko drzwi od kierowcy nie. Gdy wciskam cypel po stronie

... Niestety ta kostka i jej korodujące piny jest przyczyną większości problemów z elektrycznymi podzespołami zamontowanymi w okolicach drzwi. U mnie po wymianie skorodowanych pinów zaczął działać siłownik w drzwiach kierowcy (miałem tak samo jak Ty zamek działał z klucza nie działał z pilota) i "naprawiło się" sterowanie prawego lusterka. A też byłem przekonany że umarł siłownik centralnego zamka. Zaczekaj do wiosny albo zostaw sprawę elektrykowi...

Witam Mam problem z działaniem centralnego zamka z pilota. centralny jest oryginalnie z pilota konkretnie to mam takiego httpallegro.plkluczyk...1477997347.html Niestety nie działa centralny z pilota. Pilot na 100% sprawny i bateria też jest dobra (sprawdzany i kodowany w grudniu w ASO) Niestety drugi pilot jest walnięty i nie mogę się nim posłużyć. Na forum jest sporo tematów na

A może mi ktoś powiedzieć co odpowiada za sygnał z pilota zamek czy sterownik ten przy silniczku od szyb Bo sam zamek działa w 100% przy wymianie mikrostyku nawet go rozbierałem czyściłem i smarowałem i tam nie bardzo jest coś do popsucia Ewentualnie mała płytka drukowana od sterowania silniczkiem. Ale przecież mechanicznie otwiera i zamyka. Z kluczyka jak i od wewnątrz z panelu sterowania szybami. Nie chcę wymieniać sprawnego zamka...

Podepne sie mialem podobne problemy jak EVIL zamek od kierowcy martwy i tylko czasami dzialal (czyli jakis styk nawalal). Obecnie padl na amen Musze zamykac mechanicznie recznie przez obrot kluczykiem w zamku i jest to wyraznie "ciezkie" bo cala prace robie reka. Wczesniej mechanizm zamka wyczuwal obrot klucza i "dociagal" zamek juz elektrycznie prawie tego czlowiek nie czul. Teraz

SKODA OCTAVIA II 1Z [O2] Problem z modułem komfortu Octavia II (centralny zamek)

Panowie mam następujący problem. Posiadam Skodę Octavię II i chciałem do niej dorobić składany kluczyk wraz z pilotem. Dorobiłem kluczyk wprogramowałem do immobilisera a następnie wymieniłem moduł komfortu do którego wprogramowałem też kluczyk (pilota) oraz zaprogramowalem wszystkie funkcje. Problem jaki się pojawił dotyczy pracy centralnego zamka (nie działa). Moduł reaguje na

SKODA OCTAVIA [O1] Centralny zamek

Witam Od jakiegoś czasu obserwuję forum ale dopiero dziś się przedstawiam i pytam o rade. W dniu dzisiejszym odebrałem samochód (O1 1.9 TDI 2002) od lakiernika (kilka drobnych napraw malowanie dachu). Przy próbie zamknięcia za pomocą kluczyka zamykaja mi się tylko drzwi z przodu. Tylne drzwi oraz klapa bagażnika nie reagują. "Sobczyp" miał podobny problem ale z tego z przeczytałem

Męczy mnie mój centralny zamek. Otóż mogę go zamknąć i otworzyć kluczykiem ale nie działa on z pilota przy kluczyku(oryginał. Wymieni8łen baterię i dalej nic. Co się mogło stać Dodam że jestem nowym posiadaczem tego auta i nie wem od kiedy nie działa. Dziękuję ze pomoc.

Koledzy przyłączam się do tematu. Ostatnio miałem problem z moim kluczykiem trzymałem go w kieszeni pracując z dala od samochodu. Kiedy chciałem coś wyciągnąć z samochodu okazało się że centralny nie reaguje (czerwona dioda przy kluczu nie mruga przy naciskaniu). Dodam że zamek od kierowcy mam zaśniedziały i nie mogłem otworzyć samochodu. Na szczęście dowieziono mi 2 kluczyk i

SKODA OCTAVIA [O1] Centralny zamek szaleje-proszę o pomoc sugestie.

Witam. Przejrzałem posty powiązane z centralnym zamkiem i nic podobnego nie rzuciło mi się w oczy. Bylem dzisiaj u jednego elektryka w Gdyni co to niby dobry jest i auto alarmy montuje. Po moim opisie powiedział że muszę poczekać aż się coś popsuje całkowicie bo inaczej to on nic nie poradzi bo za dużo szukania a i tak może nie znaleźć. Lekka załamka uprzejmie podziękowałem i zamknąłem

Ja miałem podobny problem. Przy odpalaniu zamek kilkukrotnie się zamykał i otwierał a przy starcie (uruchomionym aucie) na początku był w pozycji zamkniętej. Co zauważyłem...to się dzieje zawsze wtedy gdy jest duża wilgoć w powietrzu lub jest niska temperatura i auto odpalam pierwszy raz (zazwyczaj to się działo rano). Poczytałem trochę o tym - dużo jest w sieci na ten temat i są

SKODA OCTAVIA Zamek centralny dziwnie działający

Witam Mam taki mały problem gdy zamykam drzwi pilotem wszystkie sie zamykaja oprócz jednych (pasażera) a gdy otworz pilotem to wtedy wszystkie sie otworzą a te od kierowcy sie zamkną tak na przemian to dziala dla tych jednych drzwi. Co to moze byc Pomoże ktoś

hm zamek rozebralem niby jakas sprezynka wyleciala zamek dzialal ale sie cos zacinal postanowilem kupic nowy i problem zalatwiony d ale sttary zamek niby dziala wiec sam nie wiem o co biega hehe dzieki wszystkim za podpowiedzi ]

SKODA OCTAVIA zamek centralny przód

witam wszystkim jestem nowy na forum i mam pewien problem. szukałem na forum ale opisu mojej usterki nie znalazłem. mianowicie zamek centralny drzwi kierowcy nie otwiera się po dłuższym postoju. jeżeli zamknę drzwi z pilota w kluczyku i otworze je po kilku minutach to jest ok i się otwierają ale po dłuższym postoju po naciśnięciu przycisku w kluczyku otwierają się wszystkie drzwi oprócz

kolego a słychać jak zamek pracuje za pierwszym razem czy nie włóż kluczyk w drzwi i spróbuj zamknąć i otworzyć czy lekko chodzi porównaj z drzwiami pasażera może zamek się przycina oczywiście mowa jest o fabrycznym czy nie

witam dzieki za porady zamek jest fabryczny i mam tylko wejscie na kluczyk od strony kierowcy. jak wlaczam z przycisku na kluczyku za 1 -ym razem to widac ze silownik pracuje i bo porusza sie ten dzyndzel w tpicerce ale nie wyskakuje. musze nacisnac dopiero 2 raz zeby sie otworzyl. wg mnie chodzi lekko bo probowalem z klucza otworzyc i nie ma oporów zadnych. to wyglada tak jakby ten silownik nie

witaj rozebralem caly zamek jeden lut byl pekniety. zlozylem do kupy ale teraz mam dopiero problem bo zamek dziala ale wogole nie rygluje drzwi. cos zle podpialem kurcze oszaleje zaraz. na zewnatrz zama jest sprezyna nie wiem czy ja dobrze zakladam. jaki element rygluje drzwi

dzięki tomuś) zamek sni mi sie juz po nocach.. mam stary zamek z golfa IV spróbuje wtmienic caly uklad drukowany bo z tego co widzialem nie sa popekane luty. jednak brakuje mi mikrostyku ale dzieki twoim linkom wiem jak zamontowac nowy... bede walczyl w tygodniu dzięki jeszcze raz))

SKODA OCTAVIA [O1] centralny zamek z pilota

Witam Jak można uruchomić centralny zamek z pillotaWiem że mam moduł komfortu bo szyby się otwierajązamykają przy odpowiednim przekręceniu kluczyka. Mam też dwa piloty "scyzoryki" baterie wymieniłem na nowe w pierwszym kluczyku po wciśnięciu i przytrzymaniu przycisku zamykania dioda mruga natomiast jak nacisnę przycisk otwierania to nic się nie dzieje a drugi pilot w ogóle nie

Witam serdecznie.Piszę po raz pierwszy więc proszę o wyrozumiałość i POMOC Przeszukałem forum lecz takiego przypadku nie znalazłem. Mam taki problem z moim autkiemże jak zamykam z pilota to wszystkie drzwi się zamykają a od kierowcy otwierają i odwrotnie.Kostka w drzwiach jak najbardziej O.K Kable przetarte polutowane i dalej to samo.Dodam tylkoże zamek wymieniony w sierpniu.Niestety

SKODA OCTAVIA [O1] centralny zamek - przednie prawe drzwi

Od wczoraj zamek prawych przednich drzwi nie działa - nie reaguje kiedy zamykam auto lewym zamkiem lub zamkiem bagażnika - nie załącza się dioda w drzwiach kierowcy. Pilota i alarmu nie mam. Gdy zamykam przez zamek od strony pasażera wszystko jest ok - zamykają się wszystkie drzwi i dioda świeci. Co mogę z tym zrobić Odpięcie od akumulatora pomoże

SKODA OCTAVIA Zamek centralny na pilota

Witam wszystkich moje pytanie jest nastepujace mam zamek centralny otwierany za pomoca kluczyka czy jest mozliwosc przerobienia zebym mogl otwierac auto z pilota czy sa jakies zestawy do tego zaby podpiac sie pod obecna instalacje centralnego zamka

Potrzebny jest klucz typu Torx zamek.png

SKODA OCTAVIA [O1] Centralny zamek sam się zamyka - czy to normalne

Witam. Drodzy koledzy mam pytanie kilka dni temu odebrałem swoją Octavke i jedna jak na razie rzecz nie tyle martwi mnie co zastanawia Mianowicie po zatrzymaniu auta wyjęciu kluczyka i wyjsciu z auta zamyka mi się ok 2 sek po trzaśnięciu drzwami kierowcy centralny zamek. Nie mam nawet czasu żeby otworzyć bagażnik lub tylne drzwi musze otwierać samochód jeszcze raz..(zamek centralny mam

Koledzy macie rację Po otwarciu drzwi od strony kierowcy światło w środku się nie pali. Natomiast jak otworze inne drzwi i zamyknę to zamek nie zamyka się. Decyzja podjęta kupuję mikrostyk i wymieniam. Dzięki jeszcze raz.

SKODA OCTAVIA Fiksujący centralny zamek

Witam serdecznie Otóż mam tego typu problem zamek centralny nie działa poprawnie. Gdy zamykam samochód kluczykiem zamykają się wszystkie drzwi. Natomiast gdy siedzę w samochodzie zamykam drzwi przyciskiem od strony kierowcy odbijają mi tylne drzwi (zamykają się i automatycznie otwierają). Wcześniej problemu nie zauważyłem jednak uwydatnił się przy zakładaniu alarmu. Co jest tego przyczyną Siłownik Jednak czemu przy zamykaniu kluczykiem zaskakuje octavia I 98 1.9 TD

Witajcie to samo przerabiam. odbijał mi na początku tylny lewy zamek centralnego potem przeszło na cały samochód. Równocześnie zapalają sie wszystkie kierunkowskazy i sie świeca cały czas. Rozebrałem wszystkie drzwi i przejrzałem kostki podnośników szyb oraz siłowników zamków brak śladów korozji. kostki na łączeniach przy słupkach tez są ok. przewody w tylnych lewych drzwiach

SKODA OCTAVIA zamek tylnej klapy

Mam taki problem z tylnym zamkiem ze nie moge klucza przekrecic jakby do konca nie wchodzil (jedyny sposob na otwarcie to nurkowanie do bagaznika otwieranie od srodka) Probowalem odmrazaczy wd40 i nic to niestety nie dalo. Poprzedni wlasciciel mowil ze sie po prostu zacial nic o wlamie nie wspominal ale spodziewam sie ze bede musial wkladke wymienic jednak czy dopasuja mi zamek pod klucz bo nie chce kolejnego klucza specjalnie do bagaznika i jaka cena mniej wiecej jakby ktos orientowal

zaluz centralny zamek i bedziesz mial spokoj z glowy

SKODA OCTAVIA [O1] Centralny zamek a ogrzewanie lusterka

Witam straszne problemy z elektryką naszły moją Octavie. Najpierw padł alarm póżniej siłownik zamka w drzwiach kierowcy. Wyjeżdzam z myjki włączam ogrzewanie lusterek a tu po paru minutach na lewym lusterku pełno wody a prawe suche. Jeszcze nie rozbierałem drzwi więc tu się pojawia moje pytanie - gdzie szukać problemu na kablach W drzwiach czy gdzieś pod deską rozdzielczą Z góry dziękuję

Centralka działa oprócz zamka w drzwiach kierowcy. Działają szyby i sterowanie lusterek. Nie działa zamek lampka i ogrzewanie lusterka (prawe działa normalnie) Mechanior powiedział mi że to jakiś moduł

SKODA OCTAVIA [O2] Centralny zamek nie zamyka drzwi.

Witam Mam problem. Jestem obecnie za granicą i zauważyłem że prawe tylne drzwi nie zamykają się. Prawdopodobnie jest uszkodzony microswitch ponieważ gdy otwiera się te drzwi samochód nie reaguje... Światło nie zapala się alarm nie reaguje. Czy jest jakiś sposób na ich zamknięcie bez ściągania boczku Nie wiem czemu producent nie zrobił w tym modelu rygli zamek reaguje na

Po otwarciu drzwi przy zamku w okolicach rygla albo ściąga się zaślepkę albo jest otwór wkładasz grot klucza popychając element zamka i od zewnątrz nie otworzysz ponowne otwarcie przez pociągnięcie klamki od wewnątrz. Alarm zacznie działać jak zostanie naprawiony ten zamek. W oryginalnej instrukcji obsługi pojazdu jest to opisane.

Przykładowe oferty części samochodowych skoda octavia zamek centralny zamek

  • SKODA OCTAVIA I CENTRALNY ZAMEK KLAPY HB - Kłoczew (40.00PLN)
  • SKODA OCTAVIA II CENTRALNY ZAMEK TYŁ ORYGINAL - OPOLSKIE (100.00PLN)
  • SKODA OCTAVIA ZAMEK CENTRALNY DRZWI TYŁ MAZOWIEC - siedlce (59.99PLN)
  • SKODA OCTAVIA I CENTRALNY ZAMEK KLAPY HB - Kłoczew (35.00PLN)
  • SKODA OCTAVIA I CENTRALNY ZAMEK KLAPY HB - Kłoczew (40.00PLN)
  • SKODA OCTAVIA ZAMEK CENTRALNY DRZWI TYŁ MAZOWIEC - siedlce (59.99PLN)
  • SKODA OCTAVIA I CENTRALNY ZAMEK KLAPY HB - Kłoczew (35.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi