części samochodowe nanodatex

skoda octavia swiece zarowe 1u

Samochody związane z zapytaniem skoda octavia swiece zarowe 1u

Pytania i odpowiedzi: skoda octavia swiece zarowe 1u

SKODA OCTAVIA I 1U Świece żarowe do S.Octavia 01 1.9TDI 110km

Witam. Szybkie pytanko jakie świece żarowe do S.octavia 01 1.9TDI 110km Przeszukałem allegro i wszystko by trybiło gdyby nie fakt że każda aukcja podaje różny numer katalogowy świec a wszystkie mają pasować niby. Generalnie chodzi mi o numer katalogowy. Z góry dzięki.

Polecam Ci świece ceramiczne z iskry kielce założyłem je przed zimą i sprawują się rewelacyjnie. Poniżej masz link z kodami a na allegro jest tego trochę i są w bardzo dobrych cenach a biją na głowę tradycyjne świeczki httpwww.iskra-kielce.p...&cval1.9%20TDI

_________________S - Stowarzyszenie K - Kierowców O - Omijających D - Definitywnie A - ASO

nr kat. N 10140105

_________________ O I 19 TDI AHF < SLX > bardzo miłe wspomnienia O II FL < Ambition > powoli do przodu O I sprzedam lusterko prawe elektr. czarne-metalic

SKODA OCTAVIA I 1U Octavia 1.9TDI AGR 98r gaśnie albo wogóle nie odpala

Witam to mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość. Dodam że przeszukałem całe forum na temat mojego problemu z opalaniem. Kupiłem 2 m-ce temu Octavię z 98r. standardowo wymieniłem rozrząd pompę wody paski naciągacze alternatora. Kazałem ustawić 90stopniowy kąt wtrysku (miała fajne przypieszenie i paliła 6.20100l ) w czasie wymiany rozrządu czyli taki jaki był. Auto odpalało

Przeciez swiece zarowe mozna sprawdzic. Filtr pomijam. A czujnik no tak mozna wymienic i nawet caly silnik a problem nie zniknie. Czujnik jest akurat diagnozowalny. Przeciez mozna zdjac wtyczke od czujnika wtedy bedzie grzal swiece zarowe wiecznosc i powinno odpalac ale jak mysle to nie tam jest problem.

SKODA OCTAVIA I 1U Rok z uzywana O2 1.9 TDI BJB - relacja i POZEGNANIE...

Witajcie wlasnie minal rok i dwa tygodnie od kiedy powoze O2 1.9 TDI. poniewaz jest to auta uzywane a spora czesc z nas szuka tego typu samochodow to ponizej moja relacja z uzytkowania tego auta przez te 12 miesiecy. Zawsze podobala mi sie skoda octavia ale jednak w roku 2008 we wrzesniu kupilem nowa skoda Fabie II 1.4 TDI korzystajac z bardzo dobrej oferty jaka zaproponowal mi Danielcio. Fabia

SKODA OCTAVIA I 1U Octavia 99 1.9 TDI - wymina świc żarowych.

Witam Ojciec posiada auto skoda octavia 99 1.9 TDI jest jej pierwszym i zarazem jedynym właścicielem Auto ma przejechane 160 tyś. km i mam zamiar wymienić mu świece żarowe. Jakie świece polecacie Czy jest to trudne i na co trzeba zwrócić szczególna uwagę A propos co to są za oznaczenia silników 1.9 TDI (alharl...) Z góry dziękuję za odpowiedzi.

SKODA OCTAVIA I 1U [O1] Próba rozruchuświst po czym metaliczny zgrzyt i cisza

Witam chciałbym poradzić się Was ponieważ dzisiaj rano przy temp -14 st po włączeniu zapłonu i jednorazowym podgrzaniu świec nie zgasla kontrolka temperatury i poziomu płynu chłodzącego. Nie kontynuowałem rozruchu - wyłączyłem zaplon i profilaktycznie sprawdziłem poziom plynu i oleju silnikowego. Wszystko OK tylko nie sprawdziłem czy plyn chłodzący był w stanie plynnym( Po tym

SKODA OCTAVIA I 1U Octavia I 2000r. 1.9tdi problem prośba.

Witam serdecznie wszystkich Mam zamiar kupić Skode Octavie z 2000r. z wielkim przebiegiem 300 000 km no ale cena jest zachęcająca. Z tego co się dowiedziałem to coś tam jest z uszczelką pod głowicą bo bierze trochę płynu chłodzącego również zapobiegawczo należałoby wymienić rozrząd. Tu chciałbym zadać pytanie Wam jako doświadczonym ile to może kosztować Przesiadam się z...deawoo

czesc ja za OC place 550zl(Pzu - wszystkie znizki) rozrzadswiece zarowe przetoczenie tarcz i pare jeszcze pierdol 1300zl a co do czesci zamiennych to istnieje duza gama zamiennikow bierz i smigaj

SKODA OCTAVIA I 1U [O1] Kontrolka świec żarowych Octavia I TOUR

Problem jest tego typu że podczas jazdy zaczeła mrugać kontrolka świec żarowych (sprężynka). Z silnikiem nic się nie dzieje normalnie pracuje i uruchamia się. Czy mruganie tej kontrolki oznacz że nie działają mi świece żarowe (rok temu wymieniłem na nowe) może jakiś przekaźnik szlak trafił. Proszę o pomoc gdzie mam szukać przyczyny i czy jest nadzieja że obejdzie się bez wizyty

SKODA OCTAVIA I 1U dziwne zachowanie auta przy odpalaniu octavia 98 AGR TDI

Witam i na wstępie wszystkim Forumowiczom życzę wesołych świąt. Ostatnio zauważyłem u siebie w octavii następujący problem. Przy uruchamianiu auta tylko w momencie przekręcenia kluczyka i uruchomienia silnika pojawia się żółta kontrolka świec żarowych ( proszę nie mylić z momentem gdy wstępnie przekręca się kluczyk i czeka aż m.in. kontrolka od świec żarowych zgaśnie aby

Podstawa - sprawdzić świece żarowe i ewentualnie przekaźnik odpowiedzialny za wstępne podgrzewanie świec.

Tuż po świętach sprawdzę świece żarowe oraz przekaźnik i zobaczę co dalej. Tylko te wyższe obroty trochę mnie niepokoją. Wcześniej tego nie było.

WITAM MAM TO SAMO CO adamek82 NIE MAM SIŁY- AKU 80-NOWE ŚWIECE ŻAROWEKOMPRESJA WZOROWAWYMIENIONY CZUJNIK TEMPERATURY CIECZY CHŁODZĄCEJSPRAWDZONY ROZRUSZNIKROZRZĄDPOMPA WTRYSKOWA RANO POJAWIA SIĘ PROBLEM Z URUCHOMIENIEM. PODGRZEWANIE ŚWIEC ŻAROWYCH NAWET 4 RAZY NIE DAJE EFEKTU ZAWSZE ODPALA ZA 2 RAZEM .DODAM ŻE KOMPUTER NIC NIE WYKRYWA.POMOCY [ Dodano

SKODA OCTAVIA I 1U Octavia I 2000r 19 TDI kilka usterek

Witam kupiłem niedawno skodę Octavię 19 tdi 110km z 2000r. Mam w niej kilka niepokojących mnie usterek i chciałbym się dowiedzieć co o tym sądzicie... 1. Auto ciężko zapala na zimnym silniku - trzeba trochę pokręcić jak odpala to obroty podskakują tak do 1300 i od razu się stabilizują na niecałym 1000. 2. Przy odpalaniu zimnego silnika auto dymi - dość duża chmura biało - szarego

Witaj Do sprawdzenia świece żarowe - najlepiej wymień od razu koszt śmieszny - 100 zł Następnie zrób rozrząd ustawiony zostanie od razu poprawny kąt wtrysku (Ważne przy odpalaniu na zimno) Trzecia rzecz najtańsza termostat Koszt max 40-50 zł około 2 litry płynu Akumulator raczej fabryczny nie jest. Pozdro

SKODA OCTAVIA I 1U porównanie 1.9 i 2.0 tdi jakie jest naprawde 2.0 tdi

Pomyslałem żeby zapytać użytkowników 2.0 tdików...o prawdę. sam mam 1.9 tdi. Poprostu - wielu mechaników i to bardzo dobrych uważa że silnik 2.0 tdi to niewypał koncernu vw. Ze są dużo bardziej wadliwie niż 1.9 i w zasadzie nie potrzebna była ta zmiana. Co o tym sądzicie Podobno dużo częsciej się psują elektronika czujniki różne...itp dzis sam bylem świadkiem jak w passacie

Osobiście olej wymieniam co 10-12kkm(Mobil ESP 5w30). Najwiecej od wymiany do wymiany dolałem 05 litra Użytkuję ją od roku fakt że przebieg mam niecałe 110 kkm(udukomentowane przez ASO) sam zrobilem ok 30 kkm. To ogolnie na tym dystansie to tylko olejfiltry świece żarowe( 2 były spalone) i czujnik parkowania. Tak wygląda podsumowanie roku użytkowania) Oby tak dalej) Nie byłem tak nigdy zadowolony z auta]

Tak jak napisal tam autor "Zasadnicza różnica dotyczy dołu silnika BMP ma AGW (wałki wyrównoważające) a BMM nie. Druga różnica dotyczy głowicy BMM ma świece żarowe stalowe a BMP ceramiczne więc też różni się ich sterowaniem (ceramiczne pracują przy ok. 7 V)." Tylko mnie bardziej interesuje roznica w awaryjnosci BMM i BKD. Patrzac na forum widze ze wiekszosc BKD jest z DPF a mam kumpla z O2 BKD z 2006 i on nie ma filtra.

SKODA OCTAVIA I 1U Klimatyzacja i wentylator

Bylem dzisiaj na przegladzie klimatyzacji i koles powiedzial mi ze jak wlacza sie klima (manualna) to powinny aie wlaczac dwa wiatraki na 1 bieg. Umnie wlacza sie tylko ten mniejszy. Podlaczylem vag w domu i w zaklatce silnik zrobilem test elementow z vaga wlaczyl mi sie tylko jeden wiatrak natomiast drugi nie. Jak powinny pracowac wiatraki przy klimatyzacji manualnej Czy z vaga mozna przetestowac dwa wiatraki

Zgadza się. 1 - pompa układu ABS 2 - zawór układu ABS 3 - pierwszy wentylator chłodnicy 4 - świece żarowe (tylko klekoty ) 5 - elektroniczne urządzenie sterujące silnikiem a w benzynowych dodatkowo przekaźnik pompy paliwa 6 - drugi wentylator chłodnicy 7 - doprowadzenie prądu do panelu bezpieczników 8 - alternator bezpieczniki.JPG

SKODA OCTAVIA I 1U [O1] Co wymienić i gdzie po zakupie autka [Wroclaw]

Witam Czy ktos sie orientuje co nalezy wymienic sprawdzic po zakupie uzywanego auta Osoba od ktorej kupuje auto twierdzi iz zostaly wymienione naprawione - klocki - plyny hamulcowy i chlodniczy - nabita klima - zawieszenie jest sprawne oraz ze nalezy najpewniej wymienic - olej (po przeczytaniu kilku postow uznalem ze MOTUL SPECIFIC 505.01 5W-40 powinien byc ok) - pasek rozrzadu - pasek

...pasek rozrzadu rolki pompa wody klinowy jak wszystko jest w porzadku to sobie odpusc swiece zarowe sprawdzic (jak co najmniej dwie sa uszkodzone to wymienic wszystkie) filtr paliwa filtr oleju filtr pylkowy sprawdz grubosc tarcz hamulcowych (przed sprzedaza nikt nie wymienia kompletu tylko klocki) Po zmianie rozrzadu koniecznie sprawdz ustawienia pompy Darek [ Dodano

SKODA OCTAVIA I 1U trudności podczas odpalania (19 TDI 2000 90KM AGR -)

Witam ponieważ nie udało mi się znaleźć odpowiedzi w wyszukiwarce proszę Was o pomoc. Moja Skodzianka po nocnym lub dłuższym staniu ma problem z odpaleniem. Niby odpala za 1 razem ale trzeba ją kręcic z 15 sek zanim zaskoczy najgorsze że problem nie pojawia się zawsze. Wtedy byoby łatwiej VAg serwis itp a tak to nawet trudno przewidzieć jak jej się zachce odpalić sprawdzony

Przychodzi mi na myśl jeszcze kąt wtrysku... do sprawdzenia. Zacznij od kąta wtrysku świece żarowe są niepotrzebne do około -5 -10 st C. Dodatkowo sprawdź czujnik temp korzystając z VAGa po to jest ...

SKODA OCTAVIA I 1U dziwn hałas i problemy z zapalaniem

Witam. Kupiłem ostatnio octavie1 19tdi mam 2 pyania 1 Czy to normalne ze przy 80kmh i wzwysz pojawia sie dziwne buczenie 2. Rano jak zapalam pojawia sie czarna chmura a w dodatku niema mrozu a ja musze troche krecic zeby odpalił (akumulator jest nowy). Czy to normalne nie jezdziłem nigdy dizelkiem i niemam pojecia.

Radziłbym również sprawdzić czy sprawne są świece żarowe a potem podjechać do np. ASO żeby podpieli pod VAG-a i sprawdzili ustawienie kąta początku wtrysku (to to o czym pisał Maicroft

SKODA OCTAVIA I 1U AEE i wrażenia z eksploatacji...

Kupiłem sobie Skode O. w 2004r. rocznik 98 GLX i oto jej historia wraz z kosztami... Trochę się już załamuje ale sami przeczytajcie 135000 instalacja LPG na wtrysku 4000zl 136000 wymiana akumulatora 180zl 145000 wymiana silnika krokowego 150zl 148000 wymiana kabli napięcia 200zl 150000 naprawa cewki 200zl 151000 wymiana plastikowego elementu łączący drążki 150zl 152000 wymiana przedniego

Mój klekot z 99 (czyli sprzed liftingu) ma już nalatane troche wiecej i owszem bywały ciezkie chwile ale po wymianie newralgicznych elementów (koło dwumasowe zawór EGR i N75 przepływka przeguby całe zawieszenie świece żarowe troche uszczelek i uszczelniaczy jakies łozyska itp wszystko za ładnych pare kplnów) od jakichś 10 kkm nie sprawia żadnych klopotów. Niestety mając samochód

SKODA OCTAVIA I 1U Czy warto kupic uzywana Octavie z 99r z przebiegiem 150kkm

Czy warto kupic uzywana Octavie 1.9TDI z 99r z przebiegiem 150kkm lub wiecej Czy juz nie warto bo od takiego przebiegu auto zaczyna sie psuc i rozkladac Na co zwrocic uwage przy kupnie Jak wyglada spalanie glownie w miescie na krotkich odcinkach 5km

Silniki 90 i 110 KM sa bardzo podobne wiec i awaryjnosc jest podobna (i przy jako takim obchodzeniu się z silnikiem nie bedziesz mial problemów) jedynym elementem przemawiajacym na niekorzysc 110 KM i nowszych 90 KM (oznaczenie ALH) jest bardziej skomplikowana sprężarka która jest oczywiscie wydajniejsza ale potencjalnie może przysporzyć nieco więcej problemów niz prosta sprężarka z silnika

SKODA OCTAVIA I 1U najdłuższy przebieg Octavii i jego przekręt AGR czy inny

witam nie ukrywam że octavia TDI jest moim marzeniem czytam wszystko co możliwe na ten temat również często i tutaj jestem. Rozważająć możliwość zakupu samochodu 5 letniego zastanawiam się jaki powinien on mieć maksymalny przebieg tak aby po kupnie nie dokładać jeszcze paru tysiecy.... Spotkalem pewnego handlarza który chwalił mi się że kupil 2 letniego AGR a z przebiegiem 270

Tak ładnie tu pisano o pięknych komisach z myjniami z ładnym biurem itp. Tylko proszę odpowiedzcie mi na pytanie PO CO Statystyczny przeciętny Polak po pierwsze patrzy na cenę auta potem długo długo nic później na przebieg a póżniej na inne pierdoły. Sprzedałem już kilka samochodów ostatnio sprowadzam samochody z UE i chcąc być uczciwym i wszystko zrobić na tip top jest ekstremalnie

SKODA OCTAVIA I 1U laik o murzynku kokietującej kontrolce zimie i nie tylko

Dobry. Już się przywitałem w odpowiednim dziale więc przechodzę do meritum. skoda Octaviia II 1.9 TDI z grudnia 2005. Niewiele jeżdżę tym autkiem (mam jeszcze corsę do codziennego tłuczenia) nie mniej jednak zauważyłem kilka objawów 1. To mój pierwszy diesel więc nie wiem ale czy to normalne że po kilkudniowymtygodniowym postoju w garażu przy odpalaniu na świat przychodzi niewielki

Dodam tylko że przy tem. w granicach -30 stopni powinna palić od kopa nawet tak jak moja stojąc pod chmurką sprawdż świece żarowe.

SKODA OCTAVIA I 1U [19TDI 98] - problem z uruchomieniem silnika na biegu jałow

Witam Kupiłem auto i nagle jak go uruchamiam na biegu jałowym to mi silnik pracuje nierówno jakby na 3 garach (nie zawsze bo przy zakupie odpalałem na luzie i było ok ) - moje podejrzenie sprzęgło (ma to coś wspólnego z dwumasą 90 konny silnik chyba ma koło zamachowe - czy ono też może mieć wpływ na tą nierówną pracę silnika ) Mam skodę z 1998 roku 19TDI i nie wiem jaki konkretnie model silnika mój VIN początkowy to TMBZZZ1U

Do sprawdzenia statyczny kąt wtrysku i swiece zarowe. Wykonaj logi statyczne... bedzie wiadomo jaki masz silnik.

SKODA OCTAVIA I 1U Zapalił zgasł i nie odpalił ... - paliwo pompa zawór

Witam Wczoraj podszedłem do auta przekręciłem kluczyk odpaliło bez problemu pochodzilo 30 sec i zgasło ... więcej nie odpaliło Wstawiłem do garażu auto odtajało więc myślę że gdyby przyczyną było zamarznięte paliwo to również powinien zator puścić. Kręciłem dzisiaj parę razy aż rozładowałem akumulator Filtr paliwa - dolałem ropy bo nie był pełen dolałem do wężyków

Tak czytam co dolewacie i kombinujecie i dziwie się... W tamtym roku w zimie miałem poniżej -20 (-23najmniej) i żadnego problemu z odpaleniem jazdą itp. Paliwo tylko Shell Diesel Extra w tym roku leje czasami EkoDiesel z Orlena lub bliskiej ale to narazie tylko -12 zaliczyłem przy odpalaniu więc ciężko tym się sugerować. Więc absolutnie mnie to nie ogranicza że mam klekota w zimie. Tylko trzeba mieć sprawne świece żarowe.

SKODA OCTAVIA I 1U [Inne] Problem z odpaleniem i wolnymi obrotami

witam jestem posiadaczem "zaprzyjaźnionego autka" znaczy się leona... zakładam mowy temat bo nie mogę znaleźć na forum odpowiedzi...i mam powoli dość... kupiłem leonka we wrześniu wszystko było ok wymieniłem rozrząd oleje itd... jak zaczęła się zima zaczęły się problemy szczególnie z porannym odpaleniem...autko odpalało ale długo kręciło czasami na kilka razy....na

W 000BS odczytywane sa jednostki a nie stopnie. Przykladowe 51 nie oznacza ze kat wtrysku wynosi 51 stopni. W takim przypadku 180 oznaczaloby ze wtrysk sika do siebie Jedz do kogos kto ma vaga i zloguje co trzeba 000 004. Oczywiscie wszystko przy zalozeniu ze jestes pewien tak prozaicznej rzeczy jak sprawne swiece zarowe (gdy temp spada ponizej 5C)

SKODA OCTAVIA I 1U [o1]na zimno żle pali 2001 asv

moja o1 na zimno żle pali przy tych temperaturach pali dosyć szybko ale silnik przez 5s. chodzi tak jakby na dwóch garach.Podłączana była do testera i nic nie wyszłoświece żarowe wymienione rok temu(teraz sprawdzone i są git)czy macie jakiś pomysł

SKODA OCTAVIA I 1U [O1] Świece żarowe przestają grzać po 1 sekundzie

Witam Mam problem z moim silnikiem 1.9 TDI ALH. Mianowicie jak jest powyżej kilku stopni to pali od kopa. Przy niższej temperaturze po dłuższym staniu pali niechętnie i na początku silnik chodzi nierówno. Jak na razie mechanikowi (przy ciepłym silniku) udało się ustalić że świece (nowe) grzeją tylko przez ok. 1 sekundę pomimo a) odłączonego czujnika temperatury b) podłączonego

_________________Pozdrawiam zdan

Wszystko jest mozliwe Ogólnie bez vaga to ten mechanik strzela na ślepo. A czy jak jest jest poniżej zera to kontrolka swiec świeci około 5s czy odrazu gaśnie.

_________________skoda Fabia Combi jeżdzi i trąbi

To nie wina czujnika bo jak już pisałem po pierwsze jest nowy po drugie przy odłączonym czujniku jest to samo. Świece są nowe po drugie test był robiony przy odpiętych wszystkich świecach - żaróweczka gasła po 1 sekundzie. Faktycznie warto sprawdzić bezpiecznik - który odpowiada za grzanie świec Bo w instrukcji opcje "silniki wysokoprężne - sterownik" mam na pozycjach 10

SKODA OCTAVIA I 1U [02] Świece żarowe problem

Mam taki można powiedzieć problem ze świecą żarową w O2 1.9 tdi bjb na obrazku poniżej widać świecę wszystkie 4 tak wyglądają no i pojawia się pytanie czy to normalne żeby wszystkie 4 tak wyglądały bo znajomy który pomagał w wymianie stwierdził ze w jego mniemaniu tak świece nie powinny wyglądać i może to świadczyć że coś się nie dobrego dzieje z autem Kontrolki

za słabo grzejesz silnik a tak na serio to wydaje mi się że po pewnym przebiegu to norma że tak świece wyglądają w dieslu

ja jeżdziłem różnymi dislami i świece zawsze tak wyglądają to nie benzyna i tu nigdy świeca nie ma koloru cegiełki więc opinie że coś jest nie tak są bezpodstawne jak świece grzeją kontrolka nie informuje że jest awaria to można przed zimą świece wyciągnąć przeczyścić i dalej cieszyć się z jazdy mnie pierwsza świeca w skodziance padła po 60 tys wymieniałem komplet i dokładnie wszystkie były okopcone od razu uprzedzę że silnik chodzi jak szwajcarski zegareczek

sesik pytał czy tak mają wyglądać świece i czy jak są okopcone to nie jest to oznaka ze coś się dzieje złego z autem moja wypowiedz tego dotyczyła A to że mu wywalało błąd to inna sprawa jak sam napisał miał 3 uszkodzoneale niegrzejące świece nie mają nic wspólnego z okopceniem świecy w diselkach zawsze są okopcone dodam odrazu że są czarne i suche

SKODA OCTAVIA I 1U [O1] świece żarowe i podgrzewające płyn chłodzący-do specjal

witam zaniepokojony długim nagrzewaniem silnika oraz max temperatura jaką osiąga 80oC nawet po 45 min jazdy po mieście postanowiłem sprawdzić jak działają świece (zamontowałem do każdej diodę świecącą) Więc po kolei (test przy temp -5oC) 1. kluczyk w pozycji zapłon

jesli chodzi o temperatury to najlepiej bedzie jak podepniesz samochod pod VAGa - bo zarowno czujnik jak i wskaznik na blacie moga oszukiwac. w ostatecznosci zmierz temperature (i porownaj ze wskaznikiem) w zbiorniku wyrowanwczym termometrem ale musi byc pow 100C nawet w zimie temperatura TDI powinna dochodzic do pionu skoro z zaslonieta chlodnica tego nie masz to przyjrzyj sie termostatowi. inna

to tak jak u mnie. Ostatnio pozwoliłem sobie na pewien test. Droga z pracy do domu - 6 km. Temp w okolicach -10 -15 gdy jechałem z włączonym ogrzewaniem na max to wskazówka nie raczyła się ruszyć nawet o mm. W przypadku kiedy ogrzewanie było wyłączone to po dojechaniu do domu temp sięgała ponad 70C. Czy pojemność nagrzewnicy w 01 jest tak duża że aż tak opóźnia nagrzewanie płynu Dodam że nie zasłaniam chłodnicy bo w to nie wierzę.

_________________"Naród wspaniały tylko ludzie ch..e" - Józef Piłsudski

normalne zjawisko w dislach nagrzewnica tak skutecznie potrafi schłodzić płyn na wolnych obrotach że silnik często bywa niedogrzany ale wystarczy na moment wdepnąć i wskazówka od razu łapie pion . A tak na marginesie nie ma jak dawne ogrzewanie w ładzie 2107 tam to był piekarnik

SKODA OCTAVIA I 1U pojawiajacy sie blad czujnik skretu i swiece zarowe

witam pojawia sie blad czujnika skretu i swiec zarowych na 1 i 3 cylindrze. dodam ze auto zapala dobrze wspomaganie dziala ok- kontrolka od wspomagania tez nie swieci- czy te bledy sa z czyms powiazane ( np. w fabii rozne cuda sie dzialy z powodu gnijacej wiazki) czy po prostu trzeba wymienic swiece i czujnik skretu

SKODA OCTAVIA I 1U [O1] Devil Eyes Octavia I

httpwww.superskoda.com...eadlights-black Moim zdaniem zapowiada się ciekawie. Zobaczymy jak w praktyce będzie to wyglądać ale trochę się napaliłem na nie)

Ponieważ ewentualni chętni nie maja gdzie zasiegnąć wiadomości wrzucam co nieco zamontowane w maju tego roku.koszt 910pln z przesyłka -wtyczki pasuja bez problemu -żarówki soczewka mijania H1drogowe H1 górnehalogen H3 dół -brak mozliwości przykręcenia ucha pod kierunkiem(chyba że do montażu zdejmiemy zderzak)w niczym nie przeszkadza -ciężko wchodzą jak ori ksenon - brak oznaczenia

SKODA OCTAVIA I 1U [O1] Zmiana tylnich kloszy z modelu z 1997r na po FL

Po pierwsze chciałem się przywitać gdyż jestem nowym użytkownikiem na forum jak również skody octavii glx 1.6 75KM. Chciałem się zorientować czy wymiana tylnich kloszy z takich na takie ogranicza się do jedynie wymiany samego klosza czy jakiś zmian wewnątrz- przekładaniawymieniania zarowek zman w ukladzie kabli etc oraz czy istnieją jakieś zastrzeżenia odnośnie rożnicy w rozmiarachkształcie

O czym ty piszesz Może masz źle założoną żarówkę. Ja nie zauważyłem czegoś takiego po wymianie kloszy lamp tylnych razem z żarówkami. Jeśli klosze kupi razem z listwami żarówek to jedyną przeróbką jest albo docięcie listew pod lampami albo zamontowanie listew poFL z lekkim docinaniem zderzaka. Nie ma żadnych problemów ze świeceniem się czegoś więcej niż trzeba.

SKODA OCTAVIA I 1U Philips NightGuide &8211 3 - w -1- czy bezpieczne ( O1

Witam W mojej ocie od nowości (O1 2001r) padły żaróweczki . I nie byłoby w tym nic dziwnego jak odstęp w przepaleniu-około 1 godzina jazdy(oryg. Philips). Kupiłem żarówki NARVA 5560w i totalna tragedia . Dają bardzo słabe żółtawe światło. Zwracam się z prośbą o podzielenie się Waszymi doświadczeniami na temat nowych żarówek Philipsa NightGuide &8211 3 - w -1. Wiele razy czytałem

Ja mam octe przed liftem - czyli szklane klosze i mialem zarówki Philipsa Vision Plus 50%. Świeciły ładnym bialym światłem mozenawet dawaly wiecej swiatła le nie o50% jak niby milay. Niestety czas swiecenie tych zarówek nie jest długi padły mi po 8 miesiacach uzytkowania. Dodam tylko ze jezdze na swiatłach cały rok. Terza zastanawiam sie na innymi ale juz nie philipsami- za krotko siweca

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi