części samochodowe nanodatex

skoda octavia korek wlewu na paliwa

Samochody związane z zapytaniem skoda octavia korek wlewu na paliwa

Pytania i odpowiedzi: skoda octavia korek wlewu na paliwa

SKODA OCTAVIA Korek wlewu paliwa co sie z nim robi podczas tankowania

no wlasnie mozna jakos zaczepic go na klapce od wlewu czy ma sobie dyndac sorry ale nie rozgryzlem tego "systemu" w skodzie dokladnie chodzi mi o O2 ale rozumiem ze w O1 pewnie jest tak samo... i prosze sie nie smiac...

A to tam nie ma takiego naciecia. korek sie wiesza na klapce i po krzyku. Nic nie dynda nawet w manualu do auta cos takiego napisali Oj Pawel chyba nie odrobiles zadania domowego I tak ma OI i OII ja w obu wieszam ten korek

jesli chcesz to przeprowadze dzisiaj szkolenie na spocie

o2 ma po prostu dobrze zaprojektowany uklad zbiornika i nie trzeba rzezbic z jakimis przyciskami zeby nalac "pod korek" przy tankowaniu na "3odbicia" ma sie efekt stania z pistoletem i naciskania tego guzika [ Dodano

Punkt 1 ... nalezaloby poprawic Trzymając korek kręcimy nim w przeciwną stronę niż wskazówki zegara (prawy gwint) do momentu swobodnego dyndania korka oczywiście nie mam zamiaru śmiać się ze Szkody bo ja np. jeździłem pół roku z folią na naklejce OCP i mnie też wyśmiano A propos ilości poaliwa w OI ... już nie pamiętam dokładnie ile wlałem ... ale duuużo a potem miałem piękny ślad na błotniku

SKODA OCTAVIA [O1] Korek wlewu paliwa

Mam pewien problem a mianowicie wczoraj po tankowaniu jak zwykle zakręcam korek wlewu paliwa i przekręcam kluczyk w korku w celu jego zamknięcia następnie sprawdzam czy jest zamknięty i okazało się że normalnie się odkręca na zamkniętym zamku. Sprawdzałem i przekręcałem jeszcze parę razy i nadal to samo. Przed tankowaniem korek otworzył się bez najmniejszego problemu jak zwykle bez

To w OI korki mialy kluczyk Jak jest CZ to on blokuje przeciez ta klapke i to by bylo na tyle

LXClassic mają wlew paliwa zamykany na kluczyk.A CZto jak sobie właściciel dołoży.

modele do tego roku nie miały...nawet TUR w podstawowej wersji miał wlew paliwa otwierany od środka za naciśnięciem przycisku na konsoli.....ale skoda od końcówki roku 2009 aż do chwili obecnej wprowadziła rewelacyjne korki wlewu paliwa zamykane na kluczyk .......dla mnie to żenujące ja mam O1 Tur z 2008r kupiony w salonie w styczniu 2009 i mam na szczęście wlew paliwa otwierany na konsoli centralnej przyciskiem

Też jestem zaskoczony że tam może byc kluczyk - O1 Ambiente z 2002 - CZ - jeszcze się nie przyzwyczaiłem że do korka nie mogę się dostać bez przycisku na konsoli i muszę nurkować do auta W temacie Yzerman - może wystarczy przeczyścić korek i przesmarować W Peugeocie 405 rodziców też się zaczął blokować czyszczenie suszenie i WD40 zdziałały niemożliwe.

Zobacz Korki, klapki wlewu do SKODA OCTAVIA

SKODA OCTAVIA I 1U Octavia 1.9TDI AGR 98r gaśnie albo wogóle nie odpala

Witam to mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość. Dodam że przeszukałem całe forum na temat mojego problemu z opalaniem. Kupiłem 2 m-ce temu Octavię z 98r. standardowo wymieniłem rozrząd pompę wody paski naciągacze alternatora. Kazałem ustawić 90stopniowy kąt wtrysku (miała fajne przypieszenie i paliła 6.20100l ) w czasie wymiany rozrządu czyli taki jaki był. Auto odpalało

Odkrec korek wlewu paliwa zobacz wtedy. Czy w filtrze paliwa wymieniles dwa oringi na powrocie paliwa do baku. Czy dobre przylega ten trojnik do filtra. Duzo jest babli powietrza w rurkach od filtra do pompy. Jak zapala to widac ze leci paliwo czy nie No chyba ze przestawil sie rozrzad i kat wtrysku jest do bani to zadne egzorcyzmy nie pomoga do momentu korekty

SKODA OCTAVIA Octavia nie jedzie

Witam. Od niedawna jestem posiadaczem Skody octavia z silnikiem 1.6 AEE 55kW.(benzyna). Jest to auto 5 letnie z nieduzym przebiegiem (55000 km) i jak to sie mowi kupione "z dobrych rąk". Na razie jestem na etapie poznawania samochodu i staram sie poznac wszystkie wady i zalety. Juz na samym poczatku pojawil sie problem. Polega on na tym ze w czasie jazdy auto niespodziewanie gasnie pomimo

Witam. Nie uporalem sie jeszcze z tym problemem. Jakos tak mi schodzilo ze nie wybralem sie do ASO. W zbiorniku zawsze mam ponad 20 litrow paliwa i skodzinka smiga bez zarzutu. Ale caly czas on(ten problem) mnie gnebi. Zrobilo sie cieplo to i przy skodzince przyjemniej robic. Wlasnie wymienilem olej filtr oleju filtr powietrza i filtr przecipylkowy. Po robocie odpalilem autko i zostawilem go na jakis

SKODA OCTAVIA Odpowietrzenie skrzyni korbowej

Witam mam takei pytanie. Ostatnio moj kuzynek ogladal silnik w mojej skodzie 1.9tdi 90km typ silnika AGR. I gdy sie otworzy korek wlewu oleju to przy zapalaniu czuc ze bardzo duze cisnienie jest. I on powiedzial do mnie tak sprawdz czy nie masz przytkanego odpowietrzebnia skrzyni korbowej. Wogole dowiedz sie czy twoja skodzina cos takiego ma. Wiec mam do was kochani pytanie Czy skodzina cos takiego

SKODA OCTAVIA [O1] Na cieplym silniku brak mocy gasnie blad 16705.

Witam Od pewnego czasu moja O1 1.6 (2004) glupieje po rozgrzaniu. Na zimno chodzi w porzadku (odrobine drzy na jalowym obroty okolo 800min) natomiast w kilka minut po osiagnieciu 90C (na wskazniku) zaczynaja sie schody. Objawy precyzyjniej 1) drastyczny spadek dynamiki 2) maksymalne obroty ograniczone do 5000min 3) chrapliwy odglos z wydechu 4) potrafi zgasnac na jalowym 5) po zgasnieciu

Witam Serdecznie. Pozwolicie że podepnę sie pod temat bo od jakiegoś czasu borykam się z podobnym problemem Pacjent to octavia 1 99r. 1.6 benzyna (bez gazu) U mnie wygląda to tak Zimny silnik - w miarę wszysko jest ok .W miarę dlatego że tak samo jak u Vienia silnik na wolnych obrotach delikatnie drży obroty prawie w normie okolo 800min . Ostatnio zrobiłem dystans jakieś 30 km i w

SKODA OCTAVIA Pojemność zbiornka - wątpliwości

Najwięcej wlałem 53L do baku przy zasięgu 40km. I wszystko by sie zgadzało ale...wczoraj rozmawiałem ze znajomym który pomyka fabią II 14TDI. Zarzeka się że wlewa pod 60l (katalogowo 45L) jak naciska czarny guziczek po prawej stronie wlewu. Czy to możliwe Co to za guzik Jakieś odpowietrzenie

Zbiornik paliwa posiada pusty "bufor" w którym jest miejsce na zbierające się zbyt szybko w zbiorniku opary lub (częściej występujące) pienienie się paliwa podczas jazdy. Szczególnie dotyczy to diesli ponieważ ON ma tendencję własnie do pienienia się. Jak jedziesz w długą trasę i wiesz że będziesz jechał po równym i zależy ci na "połykaniu" kilometrów to oczywiście

Ten przycisk w Fabii to zaworek odpowietrzenia baku. Miałem Fabię 1.4 16V (benzyna) i było coś takiego. korek wlewu paliwa wciska ten guzik kiedy jest wkręcony i wtedy paliwo może w miarę potrzeby przemieszczać się do zbiorniczka "buforowego". Podczas tankowania nie należy tego przycisku wciskać bo wtedy napełnimy bak plus ten właśnie bufor mający za zadanie pomieścić rozszerzające

SKODA OCTAVIA Zimowy kłopot

..niedawno pisałem że w ClassicuMincie korek wlewu paliwa jest na kluczyk... no i wynikł pewien problem. Wracając z pracy podjechałem na stację w celu zatankowania... no i właśnie klapkę jakoś udało się otworzyć bo była trochę przymarznięta ale nie mogę w żaden sposób wetknąć kluczyka do zamka w korku. Prawdopodobnie dostała się do niego woda i zamarzła. Na tej stacji nie mają

SKODA OCTAVIA Testowanie 1.8 tsi

Witam wszystkich forumowiczów prawdopodobnie (czekam jeszecze na rejestracje) odbieramy O2 w wersji kombii elegance z silnikiem 1.8 Tsi. Jestem ciekaw jak ten samochód będzie się zachowywał na drodze. Przyznam że do tej pory jeżdzę O1 z silnikiem 1.9 tdi (90 km) i prawie dwókrotna różnica w mocy jak będzie w 1.8 jest bardzo zachęcająca. Chętnie podzielę się moimi spostrzeżeniami na temat pracy jak i właściwości jezdnych samochodu. pozdr. wszystkich T

Witam ponownie od srody jezdze juz nowa skoda 1.8 tsi. Coz mega kolosalna roznica w prowadzeniu i w charakterysytce pracy silnika. moje pierwsze wrazenia co do tego samochodu zaczne od nadwozia -pod maska silnika nie jest za duzo miejsca co prawda wszystko jest na swoim miejscu ale... troche slabo zaprojektowany korek wlewu plynu do spryskiwaczy. bagaznik (2 schowki z czego jeden dosyc sporych

SKODA OCTAVIA Ciepły-zimny start problemy

witam mam O I 1.9 TDI 90km. I mam taki problem. Jeżeli wrócę z trasy i zgaszę silnik to na drugi dzień pali na dotyk bez problemu. Natomiast kiedy wrócę z trasy i zgaszę silnik np.żeby garaż otworzyć i później odpalę na parę sekund żeby wjechać i znów zgaszę to na drugi dzień mam problem z odpaleniem. Silnik bardzo długo kręci..... . Proszę o pomoc i wskazówki co dolega mojej bestii)

Trzeba zamontować pilota do otwierania bramy z garażu i będzie po problemie A tak na poważnie odkręć rano korek wlewu paliwa może w układzie paliwowym powstaje jakieś dziwne podciśnienie Może klapa gasząca przycina się

Dzis rano przed odpaleniem autka odkręcilem korek wlewu paliwa na doslownie parę sekund..no i..odpalił od przyslowowego kopa.... Filtr paliwa wymienialem 15 tyś km temu a rozrząd robil serwis okolo 45 tys temu

SKODA OCTAVIA [O2] Octavia Mint vs Ambiente

Zastanawiam się czy warto dołożyć i kupić wersję Ambiente. Więcej wyposażenia to podłokietniki ze schowkami komputer światła przeciemgielne listwy boczbe regulacja podświetlenia zegarów lepsze regolowane fotale (także pasażera) i lepsza tapicerka więcej lapek na suficie - ale czy to jest warte dużej jak dla mnie (ok 5 tys) różnicy ceny. Proszę o podpowiedź użytkowników tego modelu którzy mają doświadczenia praktyczne z eksploatacji. Z góry dziękuję za podpowiedź.

Oczywiscie wszystko kwestia "punktu siedzenia". Ja mam Minta ale...sluzbowego. Do tego karte paliwowa bez limitow wiec...jak sami rozumiecie komputer a zatem wiedza czy pale 8 czy 94l jest mi raczej niepotrzebna. U nas budzet na samochod byl tak skonstruowany ze moglem wziac albo "gole" Ambiente czyli dobrac kolor i to wszystko albo Minta z dodatkami. Zdecydowalem sie na srebrna mietowke

Przyznam że ładna robota facet zna się na rzeczy no to pozostaje ci jeszcze tylko pomalować osłone na akumulator filtr powietrza i korek wlewu paliwa....

SKODA OCTAVIA I 1U [O2] O2O2 Tour zamówienia daty i inne sprawy

Witam czy ktoś zamówił w tym roku OII FL z rocznika 2010 i już odebrał Generalnie jestem ciekaw jak długo się czeka. Ja zamówiłem 25.01.2010r. i przewidywany czas realizacji ustalono na 25.03.2010r. Podobno moze byc szybciej.

czujniki można dołożyć nawet samemu sobie zamontujesz i taniej wyjdzie. tempomat też można potem spokojnie dołożyć. z tym fabrycznym gazem to cięzko cos powiedzieć jak do tej pory chyba tylko jeden forumowicz ma takie auto w którym już na linii został gaz wstawiony. jedyna różnica jaką widac to miejsce zamontowania przycisku przełączenia i korek wlewu jest umiejscowiony przy wlewie

SKODA OCTAVIA I 1U [O1] 1.6 AEE 44 tys przebiegu i klops

Witam taki problem dziś zauważyłem przy dolewaniu oleju (właściwie nie ja a pan z warsztatu gdzie kupowałem olej) Brakło jakieś 300ml oleju ale gdy odkrecilsmy korek wlewu i powachalismy to okazalo sie ze czuc benzynke... hmm pytanie skąd ona sie tam mogla wziać Owszem auto ma swoje lata bo to 97 rocznik (szybka kalkulacja 16 latek strzeliło) no ale autko ma 44 tys przebiegu kupione

SKODA OCTAVIA 19 TDI 110KM odpala po długo trwałym kręceniu

Witam jestem w posiadaniu octavi 1 19tdi 110km problem tyczy się odpalania auta.Nie zależnie czy silnik jest ciepły czy zimny coraz gorzej odpala sprawdzałem i wychodzi na to ze schodzi ropa z pompy i się zapowietrza odkręcałem korek wlewu paliwa być może podciśnienie ale nic to nie dało.Co to może być moje ako i rozrusznik nie wytrzymają tego już za długo

SKODA OCTAVIA Po nocy-ciemnoscproszę o pomoc

Wiemze jest masa podobnych problemow na forumale nie znalazlem calkowicie analogicznej sytuacji.1.9 AHF 99r 165 tys. przebiegu od kilku dnia przeciez nie jest jeszcze tak zimnonie chce zapalic po nocy.W ciagu dnia pali z dotyku nawet po dlugim postoju i nigdy wczesniej a jezdze juz rok tym autem tak sie nie dzialo.Wymienione swiece zarowe-niepotrzebnie prawdopodobnie akumulator w bardzo dobrym stanie.CO

Dlaczego tak sie dzieje Układ conajmniej wygląda na szczelnynie zauwazylem nic pod autem.Jedyne co nasuwa mi sie na mysl to kilka dni temu zatankowalem auto pod korekzalewajac rowniez odpowietrznikokazało sie ze nie musze jechac i caly bak paliwa zostal.Zostalo jakies pol zbiornikaod tamtej pory nie otwieralem wlewu paliwa.Nie wiem czy moje rozumowanie jest trafne Co radzicie Co zrobic z powracajacym paliwem pozdrawiam

Dlaczego tak sie dzieje Układ conajmniej wygląda na szczelnynie zauwazylem nic pod autem.Jedyne co nasuwa mi sie na mysl to kilka dni temu zatankowalem auto pod korekzalewajac rowniez odpowietrznikokazało sie ze nie musze jechac i caly bak paliwa zostal.Zostalo jakies pol zbiornikaod tamtej pory nie otwieralem wlewu paliwa.Nie wiem czy moje rozumowanie jest trafne Co radzicie Co zrobic z powracajacym

SKODA OCTAVIA [O1] Korek wlewu paliwa na zamek ...

Mam pytanie czy i jak można by wymienić wkładkę zamka w korku paliwa Np. przy wymianie na nowy komplet kluczy.

_________________koda octavia Combi 16-SR AKL 99 74kW(101KM)145Nm

W innym aucie jak zgubiłem korek to zamówiłem w aso nowy z wkładką podając kod kluczyka podejrzewam że przy skodzinie podobnie da radę tak zamówić. Zapytaj w aso.

_________________ ...scout kudłaty

SKODA OCTAVIA Zbiornik paliwa

Mam pytanie dotyczące pojemności zbiornika paliwa.Ile oleju napędowego wchodzi do zbiornika Octavii TDI kombi

na wydostawaniu się powietrza ze zbiornika głównie w trakcie tankowania ON do pełna przewodami prowadzącymi ze zbiornika po zewnętrznej powierzchni rury wlewowej do wlewu pod workiem. Powietrze to poprzez zawór umieszczony z lewej strony wewnątrz rury wlewowej (wystający króciec) wydostaje się na zewnątrz w trakcie tankowania do pełna. Po odbiciu pistoletu należy jego końcem nacisnąć

SKODA OCTAVIA [O2 benzyna] Korek oleju - rdzewieją blaszki mocujące

Drobiazg a trochę mnie irytuje. W korku oleju są takie dwie metalowe blaszki które ustalają go w korpusie wlewu. Musiałem wymienić korek bo przerdzewiały na amen a resztki blaszek z rdzą wpadły do wlewu oleju. Dwa miesiące po wymianie korka blaszki znowu są mocno skorodowane i za chwilę znowu trzeba będzie go wymienić. Nie wiem co może być przyczyną.. to fakt że jeżdżę na krótkich

Na jakim paliwie auto jeździ 1. benzyna 2. benzynaLPG Czy udało się wyjąć te resztki metalu które wpadły do wlewu oleju U mnie jest podobnie ale ja jeżdżę na LPG. Strach pomyśleć jak wygląda reszta silnika której nie widać. Wydech też pewnie wkrótce będzie do wymiany bo przerdzewieje. Teraz już wiem dlaczego pierwszy przegląd przy LPG jest po roku a nie po trzech. Przyczyną

Zadaj pytanie ekspertowi