części samochodowe nanodatex

skoda octavia koło zamachowe

Samochody związane z zapytaniem skoda octavia koło zamachowe

Pytania i odpowiedzi: skoda octavia koło zamachowe

SKODA OCTAVIA Koło dwumasowe O2 DSG - symbol dostępność

Szukam koła dwumasowego do Octy 19 TDI z DSG (2005r) Z tego co się dowiedziałem jest dwóch producentów - Sachs i LUK Numer VIN wskazuje na LUK-a (tak mi w ASO powiedzieli) Cena dwumasy w ASO to 3100 PLN po 5% upuście W sklepach hurtowniach na dźwięk słów "do DSG" kręcą przecząco głową Pomożecie

sluchajcie koledzy macie na alledrogo ful dwumas trzeba tylko dopasować silnik httpwww.allegro.plite...olf_touran.html httpwww.allegro.plite...sat_2_0tdi.html httpwww.allegro.plite...t_a3_z_dsg.html httpwww.allegro.plite...rzynia_dsg.html httpwww.allegro.plite...skoda_nowe.html httpwww.allegro.plite...105_266_bd.html ale jesli macie watpliwości jest taka stronka i tam macie koła zamachowe

dziękuję wszystkim za pomoc Kompletnie zapomniałem że kupując auto w serwisie skody (używkę) w programie "sprawdzone auto" dokupiłem sobie gwarancję która normalnie była na 3 miesiące a ja za 400 PLN przedłużyłem ją do roku (obejmuje silnik skrzynię biegów układ przeniesienia napędu układ hamulcowy układ kierowniczy wał napędowy). Jest sporo wykluczeń dotyczących

bez znajomości(no może oprócz znajomości internetu ) jak w moim poscie powyżej ale jesli macie watpliwości jest taka stronka i tam macie koła zamachowe do 20 httpwww.skoda-dily.cz...-octavia-2.html do 19 httpwww.skoda-dily.cz...-octavia-2.html

SKODA OCTAVIA Koło dwumasowe - jakiś zamiennik

Ponieważ czeka mnie prawdopodobnie wymiana koła zamachowego to mam pytanie czy poza oryginałem firmy LUK i chyba zamiennikiem Sachsa są jeszcze jakieś inne Szczególnie atrakcyjne cenowo opcje mnie interesują A z tych dwóch to które byście bardziej polecali I gdzie można się w takie tanio

No i już mam nową jednomasówkę. Valeo. W hurtowni za komplet koło zamachowe tarcza docisk i łożysko zawołali 1250zł. Po wymianie ustąpiło przycinanie się przy toczącym się samochodzie. Teraz idzie gładko. Chociaż jestem bo ten objaw akurat najmniej łączyłem z kołem zamachowym. Drżenie kierownicy przy prędkości 120-140 i jednoczesnym mocniejszym przyspieszaniu (sic) bardzo

Zobacz Koła dwumasowe, zamachowe do SKODA OCTAVIA

SKODA OCTAVIA Dwumasowe koło zamachowe

Większość producentów samochodów podkreśla że w ich aucie zastosowano dwumasowe koło zamachowe. Czy to aż takie ważne Jednocylindrowy czterosuwowy silnik spalinowy wykonuje pracę jeden raz na cztery suwy. Do akumulacji wykonanej pracy i zapewnienia bardziej równomiernego biegu w silniku wykorzystuje się koło zamachowe osadzone na wale korbowym. Im większa masa koła tym silnik jest

SKODA OCTAVIA Octavia koło dwumasowe.

Witam mam skodę octavię 2.0 tdi 140km dsg 2005 rok silnik BKD mam objaw identyczny jak ten httpwww.youtube.comwatchvx9e3LVEH2ag 1.czy potwierdzacie że to na 100% dwumasa 2.czy mogę poczekać z tym jeszcze 3-4 tyś km czy coś się psuje jak się z tym jeździ 3.Jakie części są mi potrzebne same nowe koło dmumasowe zawiera wszystko czy jeszcze jakieś części razem z tym się wymienia typu łożysko czy doscisk.nie wiem co... dziękuje z góry za odpowiedź i pozdrawiam.

Z tego co wiem dwumas mimo wszystko jest solidną konstrukcją i nie rozpadnie się a służy tylko do tłumienia drgań" większość osób jeździ z tym długo aż uzbiera kasę na wymianę albo sprzedaje samochód. raczej nie słyszałem żeby dwumas zablokował samochód po prostu działa nie prawidłowo ale jeździć się da tylko telepie i to wszystko teoria duże koło zamachowe rozdzielono

SKODA OCTAVIA I 1U [O1] Wymiana sprzęgła i dwumasa na zamach G60 i sprzęgło AGR

Witam koledzy w koncu znalazły sie fundusze na wymiane moje sprzęgła w aucie przypomne AHF obecnie po wirusie 130ps i 295 NM. I moje pytanko brzmi bo przeszukałem juz wile for ale chce sie upewnic jeszcze u was czy owy zestaw podejdzie i nadaje się do skodzinki. A więc koło zamachowe od G60 nr katalogowy VW 037 105 273C - kompletne sprzęgło (tarcza docisk łożysko) 228mm 28 zębów nr

Powiedzcie mi jak sprawdzić bez rozkręcania czy na 100% mam dwu-mas jeden mechanik jak tam coś zaglądał przy okazji powiedział ze jest ale chciałbym być pewny na 100 octa z 11.1998. 1.9TDI AGR sprawa wygląda tak że mam bardzo niskie sprzęgło mechanik stwierdził że docisk trzeba wymienić wiec stwierdziłem że od razu wyrzucę dwu-mas (na zimnym silniku trochę telepie wiec sądzę że

Wolas ja w samochodzie audi a3 AGR mam zwykłe koło zamachowe. Jeżeli chodzi o to jak rozpoznać to zadzwon do serwisu i po nr vin powinni ci to sprawdzić. Je natomiast porównywałem koła a3 i octavi przez wizjer do ustawiannia punktu 0 na kole zamachowym. W ten sposób można zauważyc niewielkie zewnętrzne różnicę w budowie koła zamachowego. Jak będę miał chwilę to postaram się zrobić

IMHO taki zestaw jak u autora wątku będzie odpowiedni ale proszę bardziej doświadczonych kolegów o potwierdzenie - koło zamachowe od G60 nr katalogowy VW 037 105 273C - kompletne sprzęgło (tarcza docisk łożysko) 228mm 28 zębów nr kat. Sachs 3000 332 001 - śruby do mocowania koła zamachowego mają nr katalogowy N 101 010 01 - śruby do mocowania docisku (od G60) mają nr katalogowy N 902 061 03 koło może być jeszcze chyba od 1Z ilub jakiegoś transportera.

Witam wszystkich. Jako nowy forumowicz i szczęśliwy posiadacz Skody Octavi 1.9 tdi 90 KM rok według dowodu 1999 a nr vin 2000 proszę o pomoc związaną ze sprzęgłem. Oznaczenia silnika nie znam ponieważ nie mam żadnej naklejki. Mianowicie chodzi mi o przerobienie 2M na 1M i jak rozumie z powyższych postów mam założyć taki zestaw - koło zamachowe od G60 nr katalogowy VW 037 105 273C

SKODA OCTAVIA Zgrzyt przy ruszaniu

Witam Mam problem z Octavią którą niedawno kupiłem. Przy ruszaniu zdarza mi się słyszeć coś jakby zgrzyt lub chrobot z przodu samochodu (nie wiem dokładnie skąd). Objaw pojawia się czesto choć nie za każdym razem i nie zawsze zgrzyt jest jednakowo silny. Występuje tylko przy ruszaniu z miejsca bez znaczenia czy w przód czy w tył. Jeśli samochód się toczy choć minimalnie wszystko

Znalazłem na allegro aukcję ze sprzęgłem do TDI. I za cholerę nie widzę w tarczy sprężyn. Czy to właśnie miałeś na myśli że gość nie rozbierał sprzęgła w TDi Auto-Wimar gratulujemy fachowców. No chyba że gość nie zajarzył że to TDi bo byłem u nich pod koniec dnia pracy. Pogrzebałem dalej i dowiedziałem się że to koło zamachowe (dwumasowe) ma w sobie redukcję drgań.

SKODA OCTAVIA Posypało się sprzęgło w OII FL 1.4 tsi

Pomóżcie Blondynce Mam problem memu ojcu posypało się w Bydgoszczy sprzęgło objawy to przy dodawaniu gazu na 3 4 biegu auto ledwie przyśpiesza i wyje wchodzac na wysokie obroty.Poza tym jakby pedał sprzęgła zbyt wysoko wystaje z podłogi Na szczęscie w Bydgoszczy gdzie pojechał ojciec jest ASO i ojciec w sobotę 7.11.2010 oddał tam auto do naprawy.Serwisant po przejechaniu kilkuset

Ka mać koło zamachowe ponad 900 sprzęgo 420 450 łożysko 136 robota 450 Rozumiem sprzęgło ale koło zamachowe Co trzeba zrobić żeby zjechać koło zamachowe po 20 tyś ani ja niemalże 40 letnia baba ani mój 70 letni Ojciec nie piszczymy zimom prawie nie jeździmy w yscigach też nie bierzemy udziału chyba wezme żeczoznawcę by kuknoł czy to koło z tego auta..100 kosztuje minimum ale będzie pewność czy nas nie ruchają.

W moim hitlerwagenie po 280tys km oryginalne sprzeglo (tarcza) mialo jeszcze daleko do nitow ale zaczelo sie i tak slizgac. Kolo zamachowe... oczywiscie zostalo stare. Jedyna mozliwosc kiedy kolo bedzie do wymiany to jego nadpalenie (ale to mozna wyjac kolo i go zabielic) albo wyrycie w nim dziur od nitow zuzytej tarczy. Jak macie inne propozycje piszcie Dlatego pewnie chca wymienic kolo bo tam jest

Te koło zamachowe mnie intryguje ale jeszcze bardziej że ci macherzy coś krecą Ojcupowiedzieli że gdyby chciał zużyte częsci to te nowe będa ponad 200 stówy drozsze z uwagi na recykling Śmierdzi mi tu coś zastanawiam sie czy staruszkowi pokazali to koło i to sprzegło Gdyby koło było przypalone od nitów i wogule zmasakrowane to jak by Ojczulęk takm dojechał Powiedziałam ojcu

SKODA OCTAVIA [O1] Dziwne stukanie

Witam Od wczoraj zaobserwowałem a u siebie dziwne stukanie podczas jazdy. Występuje tylko kiedy samochód jedzie na biegu na luzie jest cisza. Obstawiam koło dwumasowe ponieważ dźwięk jest identyczny jak na filmikach httpswww.youtube.comwatchvx9e3LVEH2ag httpswww.youtube.comwatchv28IEjgeZouE Tylko tutaj taki dzwięk występuje na luzie a u mnie takie "tykanie" podczas jazdy i

I niestety moje podejrzenia były słuszne. Po wyciągnięciu skrzyni biegów okazało się że dwumasa zaczęła już ocierać o obudowę skrzyni biegów także przystąpiliśmy do wymiany dwumasy i kompletnego sprzęgła. Przy okazji wymieniony został simering wału ponieważ ciekł. Do samochodu założyłem koło zamachowe G60 Dla potomnych 1. koło zamachowe od G60 nr katalogowy VW 037

SKODA OCTAVIA Trzesacy sie silnik. Podejscie drugie )))

Witam ponownie. Trzoche poobserwowalem Octe i zauwazylem ze silnik trzesie sie przy wysprzeglaniu kiedy np dojezdzam do skrzyzowania - noe za kazdym razem ale mam wrazenie ze coraz czesciej - hamowanie w takim przypadku wzmaga te drgania - Pomaga dodanie delikatne gazu i wtedy silniczek pracuje rowno. Natomiast co ostatnio zauwazylem to ze kiedy silnik pracuje rowno i wcisne sprzeglo i je odpuszcze

tak w woli przypomnienia -koło dwumasowe zamachowe httppl.wikipedia.orgwikikoło_zamachoweKo.C5.82o_zamachowe_dwumasowe Ogólnie jak padnie koło dwumasowe trzęsie nie miłosiernie całą buda auta przynajmniej tak w golfie miałem. Jesli już kupić to firmy LUK

SKODA OCTAVIA Wieniec koła zamachowego

Małe pytanie do szanownych Klubowiczów. Mam Octe 19 tdi AGR 2000r.200 tyś km. Rozsypuje mi się wieniec zębaty koła zamachowego (codziennie dziesiątki razy uruchamiany silnik). Sprzęgło działa bez zarzutu nie ma szarpań w układzie napędowym i nie bardzo mi się chce wymieniać koło zamachowe razem z kołem dwumasowym. Czy istnieje możliwość wymiany samego wieńca zębatego Czy to

koło zamachowe dwumasowe tzw. dual mass fly wheel to jedna część(aczkolwiek rozbieralna). Za wymiane wieńca bym się nie brał bo montuje się go na gorąco więc trzeba to jakoś wygrzać a potem trzeba go precyzyjnie nałożyć na koło zamachowe - każde odchylenie nałożenie nierównomierne będzie skutkowało utrudnionym rozruchem (wersja optymistyczna która i tak może doprowadzić do uszkodzenia rozrusznika) lub niemożliwością rozruchu wogóle.

SKODA OCTAVIA [O1] ile Nm wytrzyma sprzęgło w AHF

cześć. szukałem ale nie ma jasnej odpowiedzi. mam AHF EGS nalatane 117kkm przymierzam się do zamiany całego sprzęgła i tu moje pytanie. ile Nm wytrzymuje standardowy zestaw chciałbym zrobić lekki wirus bo to auto to w sumie dupowóz dla rodziny więc nie będę przesadzał. chciałbym uzyskać ok. 150KM i 300Nm. co mam kupić to co było czy inny zestaw jeśli tak to poproszę o nr katalogowy itd. z góry dzięki za pomoc.

no więc tak... pogadałem w paru miejscach i powiedziano mi że te łożyska tak mogą wyglądać. wszystko zależy od tego kto w danym momencie produkuje dla LUK-a. gorzej jest z zamontowaniem tego wszystkiego. po dograniu terminów z mechanikiem zaczęliśmy prace. do połowy wszystko szło dobrze pozdejmowaliśmy co trzeba itd. potem na sucho przymierzyliśmy koło do tarczy i docisku było OK.

SKODA OCTAVIA octavia 19 tdi asv 110 km

panowie mam problem musze wymienic sprzeglo i kolo zamachowe i tu pojawia sie problem poniewaz jeden mechanik twierdzi ze to jest dwumas natomiast drugi ze zwykle kolo zamachowe a zeby bylo smieszniej dzwoniac do serwisu uslyszalem odpowiedz ze na dwoje babka wrozyla bo moze byc albo to albo to takze prosze o pomoc

SKODA OCTAVIA [O2] Przedłużenie gwarancji

Z racji tego ze zbliza sie termin podjecia decyzji o przedluzeniu gwarancji chcialbym abyscie poradzili mi z wlasnego doswiadczenia ktory wariant i na jaki okres to wykupic. Sa cztery warianty i mozliwosci przedluzenia o 12 24 36 m-cy. Moze sa rzeczy ktore sie poprostu nie psuja i nie warto sobie czyms zaprzatac glowy. A moze ktos z Was juz korzystal z takich napraw Allianza Klopot jest tylko

No i problem się rozwiązał. Odpowiedź od SAP [2010-02-22 094135] Witam Czy w silniku 1.4 TSI 122 km (montowanym w skodzie octavia II) występuje dwumasowe koło zamachowe Dziękuje za odpowiedź. Odpowiedź koda Info [2010-02-22 143947] Witam W tym silniku jest zamontowane lite (zwykłe) koło zamachowe. Z wyrazami szacunku Zespół INFO

SKODA OCTAVIA [O1] Koło dwumasowe

Stoję na światłach i czuję lekkie szapnięcia autem nie zawsze ale pojawia się to. Czyżby czyżby A jezeli tak to długo się da z tym jeździć Będzie się wzmagało czy tak z partyzanta zaatakuje A jak łupnie to dojade do warsztatu czy lawetę wołać

pomocy powiedzcie czy w ALH jest zwykle kolo zamachowe czy dwumasa bo w ksiazce Sam Naprawiam wyglada tak jak by to bylo zwykle kolo zamachowe dzieki za help

SKODA OCTAVIA ALH czy mam dwumase

Witajta Orientujecie sie może czy w ALH jest jednomas czy dwumas Jak to szybko sprawdzić bez grzebania w silniku

można zamontować kolo zamachowe jednomasowe np dedykowane do ALH sprzęgło kompletne z kołem jednomasowym firmy Valeo ale cena jest podobna jak sprzeglo z dwumasa trwałość tez około 200 -300 tysiecy jednak wtedy mało zuzywa sie kolo zamachowe i jest to ekonomiczne przy ewentualnej kolejnej naprawie. W takim zestawie tarcza jest ze wzmocnionymi tlumikami drgań skrętnych.

SKODA OCTAVIA [O1] sprzegło do AGR

Czy ktoś z kolegów orientuje sie jaki bedzie koszt kompletnego sprzęgła do 1.9 tdi AGR rocznik 99.

Panowie wasze rozbieżności cenowe wynikają zapewne z tego że jeden z was liczy cene nowego koła zamachowego a drugi używanego. Ta część jest na tyle odporna że nie ma sensu kupować nowego (tak twierdził każdy mechanik z którym o tym rozmawiałem czyli chyba 4) a używka jest znacznie tansza. 2 tyg temu zmieniałem sprzegło w swoim ASV na jednomasowe w sumie koszt z robocizną wyszedł

SKODA OCTAVIA dziwny odgłos przy odpalaniu...

Witam od razu mowie ze jestem nowy i to jest moj pierwszy post . NIedawno zakupilem swoja piekna skode oct 2.0. w sumie od dawna juz mam ten problem ale dopiero teraz postanowilem sie tym zająć. wiec. jak pale silnik to wydaje takie odgłosy jak stara sieczkarnia chrzeszczy brzeszczy pod supermarketem czy gdzies na parkingu ludzie sie patrzą na mnie bardzo dziwnie. na poczatku myslalem ze

czyli całe koło zamachowe do wymiany slyszalem ze jak sie juz to wymienia to sprzeglo tez by pasowało ...i jak to jest jedno kolo zamachowe jest do wszystkich benzyniakow czy kazdy ma inne

SKODA OCTAVIA I 1U [01] Sprzęgło

muszę w 01 L&K Kombi (AHF) wymienić sprzęgło. czy mogę zakupić do niej zwykłe sprzęgło czy konieczna jest też koło dwumasowe Wszędzie słyszę inaczej i powoli zaczyna mnie to drażnić. jak to jest

odradzał bym takie eksperymentykoło też ma jakąś swoją żywotność koło zamachowe potrzebujesz od poprzecznych 1Z o numerze VW 028 105 269 B lub od ABF (2.0 16V Golf III GTI 150 KM) 9A (2.0 16V 136 KM) PG (G60) o numerze VW 037 105 273C." niech poda ci numer zazdzwoń do niegoi daj do niego kompletne sprzęgło (tarcza łożysko docisk) od G60 nr Sachs 3000 332 001. - potrzebujesz

SKODA OCTAVIA [O2] Turbina czy dwumasa

Mam taki problem. W mojej Octavii II 2.0 tdi DSG jest do wymiany dwumasa i turbina. Ze względu na to iż są to duże wydatki muszę coś zrobić w pierwszej kolejnościa coś w drugiej ( jedna naprawa w grudniu druga myślę kolo lutego-marca). Stąd pojawia się moje pytanie czy najpierw robić dwumase czy turbinę nagłą awaria której z tych rzeczy może mi bardziej zaszkodzić Objawy uszkodzenia

koło zamachowe musisz wymienić tak czy tak. Gdy się rozleci całkiem to staniesz gdzieś w nocy w środku Polski i zapłacisz za holowanie 1000 złotych. Na padniętym turbo - jakoś tam ledwo pojeździsz jeszcze zanim się rozsypie. Ale większa szansa na jazdę niż z rozlecianym kołem zamachowym. Ja bym wpierw wymienił koło zamachowe. Tom

SKODA OCTAVIA wymiana koła zamachowego

witam na początku uprzedzę że szukałem odpowiedzi ale nie znalazłem... Poleciało mi sprzęgło w O1 18turbo AUM. w tym silniku montowane jest koło zamachowe dwumasowe które też już muszę wymienić. Jak dowiadywałem się i podobno nie trzeba zakładać dwumasy... można ją zamienić kołem sztywnym dzieki czemu koszy robi sie o połowę mniejszy. Czy ktoś już ma jakieś doświadczenia w tym temacie

SKODA OCTAVIA [Inne] Prosba o sprawdzenie w ETKA

Potrzebuje zeby ktos sprawdzil w ETKA czy kolo zamachowe w Golfie 3 1.9 TDI 1Z (90KM) jest takie samo jak w Vento 1.9 TDI 1Z (90KM). Pytanie zrodzilo sie stad ze w sprzedazy sa 2 rodzaje zestawow sprzegiel Sachsa. 3000 332 001 to od golfa octavi toledo i innych 3000 426 001 to do vento i caddy 2 (i niczego wiecej). Oba samochody maja ten sam silnik tak samo ulozony taka sama skrzynie (ASD) srednice

SKODA OCTAVIA [O2] Drżenie samochodu 20051.9 tdi105KM148k km

Siema. Ostatnio zakupiłam ww samochodzik i mam lekki problem z nim a mianowicie - drży lekko na biegu jałowym jak stoje np. na swiatlach. Przy lekkim dodaniu gazu przestaje drżec. Wiecie co to moze byc i czy mozna z tym jezdzic Nie znam sie na samochodach zabardzo a nie chce zebym w przyszlosci musiala wydawac jakies horendalne sumy na remont silnika Dzieki za info. Pozdr

Drgania na pewno to nie "uroda" 1.9 TDI. Jak jest wszystko w porządku to nie drga. Moim zdaniem koło zamachowe wymieniałbym jako ostatnie. Trzeba przede wszystkim sprawdzić pompowtryskiwacze. Bardzo często bywa że pod wpływem zanieczyszczeń pompowtryskiwacze nie dawkują równomiernie i najbardziej odczuwalne to jest na wolnych obrotach. W serwisach mają dostęp do środków firmy

SKODA OCTAVIA Czy sprzęgło od AGR-a pasuje do ASV

W dzisiejszym "Motorze" wyczytałem że silniki AGR nie mają dwumasy (trochę się zdziwiłem bo myślałem że wszystkie diesle ją mają). Dzwoniłem do serwisu Skody i gość potwierdził że tak jest. Poza tym powiedział że z powodzeniem można zamontować sprzęgło od AGR (koło jednomasowe). Czy ktoś już tak robił jakieś problemy przeciwwskazania

Nie jedz tam Pierwsze AGRy nie mialy dwumasy pozniejsze juz mialy. Do sprawdzenia po VINie ( o zgrozo chyba w serwisie) ) oraz po zdjeciu skrzyni. Przejscia z dwumasa na jednomasa byly opisywane. Potrzebujesz kolo zamachowe od np. 1Z albo AGR (tego wczesnego) lozysko tarcza sprzeglo śruby do mocowania kola do wału korbowego i do mocowania docisku do koła zamachowego.

SKODA OCTAVIA ustawienia kol rozrzadu silnik 16 AEE

prosze o podanie schematu ustawienia rozrzadu w skodzie 16 interesuje mnie sprawa ktory znak na kole zamachowym jest prawidlowy do ustawienia paska rozrzadu pierwszy czy drugi obracajac silnik zgodnie z jego praca mam dwa znaki a roznica miedzy nimi to ok 4 zabki na kole rozrzadu. nie chce zrobic kuchy niestety brak serwisowki a kolega przepchnal auto w warsztacie na biego i teraz nie wiem jak ustawic. Pozdrawiam Piotr

Na kole zamachowym jest jeden znak. Znak wygląda mniej więcej tak jakby ktoś uderzył przecinakiem w koło zamachowe (lekkie nacięcie). Po odkręceniu zielonego korka na obudowie skrzyni (wewnątrz od strony koła zamachowego) jest wskaźnik w postaci trójkąta. Wierzchołek tego trójkąta ma się pokryć z nacięciem na kole zamachowym. Pozdrawiam

SKODA OCTAVIA Skoda Octavia

Witam. Mam kłopot ze Skodą Octavią 19 tdi 110km (rok 2000 typ silnika ASV nadwozie w kombi).Samochód ma przebieg ok. 195000. Zauważyłem że podczas jazdy od 1 do 3 biegu do ok prędkości 50kmh wyczuwalne jest dość duże kołysanie nadwozia.Podobne do takiego gdy krzywa jest jedna z felg.Samochód zachowywał się tak na komplecie kół letnich a teraz gdy zmieniłem opony z felgami na zimówki

SKODA OCTAVIA różnice w silnikach 19 TDI - na co uważać

Panowie na wstępie przepraszam ale nie mam czasu przeszukiwać forum. Urodziło mi się niedawno dziecko więc nie mogę długo siedzieć na necie a chciałbym kupić auto żonie co by z dzieckiem mogła się łatwo przemieszczać. Wybór dla mnie jest jeden O1 z dieslem 19. Myślę że to trwałe auto i ma duży kufer co się przyda do wożenia wózka itd. Zauważyłem tylko że 1.9TDI występuje

"Silniki Diesla TDI (o ile nie zaznaczono inaczej) AGP - 1.9 SDI - 67KM (133Nm) - wolnossacy diesel AQM - 1.9 SDI - 67KM (133Nm) - wolnossacy diesel ALH - 1.9 VP - 90KM (210Nm) [115285 ] AGR - 1.9 VP - 90KM (210Nm) [115285 ] AHF - 1.9 VP - 110KM (235Nm) [135303 ] ASV - 1.9 VP - 110KM (235Nm) [135303 ] ATD - 1.9 PD - 101KM(240Nm) [130300 ] AXR - 1.9 PD - 101KM(240Nm) [130300 ] ASZ - 1.9 PD - 130KM (310Nm) [165370 ] ARL - 1.9 PD - 150KM (320Nm) - nie stosowany w Octavii ale czesto do tuningu wykorzystuje sie z niego podzespoly [180390 ] VP - Pompa rotacyjna PD -Pompo wtryskiwacze" pow. cyt. za httpforum.octaviaclub....erasc&start15 Oznaczenie silnika jest w książce serwisowej np. na wew stronie okładki. Jest też na silniku ale od strony turbiny więc trudno dostępne. Generalnie uważa się że silniki na pompie (VP) są bardziej odporne na jakość paliwa. Ciśnienie wtrysku i wysilenie paska rozrządu jest również mniejsze przy VP niż przy pompowtryskiwaczach. Do pompowtryskiwaczy trzeba warto lać olej z normą 505.01 - jest on zwykle trochę droższy od olejów które leje się do silników z VP - tutaj norma 505.00 502.00. Silniki od 110 KM wypozażone w dwumasowe koło zamachowe i turbinę ze zmienną geometrią. Pompowtryskiwacz httpskoda.wtychach.pl...133&kind34135 Wtryskiwacz httpskoda.wtychach.pl...133&kind34555

SKODA OCTAVIA Problem z szumem podczas spadku obrotów w octavi TDI ASV

Witam wszystkichMam nową octavie TDI 110 koni z przebiegiem 1500km i mam problem.Otóż podczas spadku obrotów silnika po przygazowaniu słychać szum jakby coś obcierało (miałem wrażenie jaby wiatrak obracał sie na strym łożyszku).Pojechałem do serwisu powiedzieli że tak pracuje turbina i tak musi być co mnie dziwi bo na początku tego szumu nie było.Ostatnio były ok.20 stopniowe mrozy

Witam Panowie chyba wiem co to jest miałem to u siebiejak sprowadziłem oktavie .. Objaw był taki że po wciśnięciu sprzęgła w miarę cicho po puszczeniu to tak jakby jakieś sprężynki latały w skrzyni lub w okolicach. Do wymiany koło zamachowe dwumasowe.Mechanik mówił że mogą być różne objawy.Jak wyciągnołem koło to są tam w nim takie taśiemki metalowe które amortyzują drgania

SKODA OCTAVIA Octavia TDI81kW Stukanie

Witam. Jestem posiadaczem Octavii rocznik 2004 z silniczkiem TDI81kW.Auto ma przejechane 30k km i od pewnego czasu po zgaszeniu silnika tak po upływie 1-2 sek spod maski wydobywa się stuknięcie dość głośne bo słyszalne do środka.Zgłosiłem problem w ASO przy przeglądzie 30k ale moje zgłoszenie zostało zignorowane - nic się tam nie dzieje nie ma żadnych luzów nie ma powodów do niepokoju.

Ostatnio znajomy kupował do Passatacena około 1600 PLN za kompletne sprzegło sachsa (tarczadociskłożysko) oraz koło zamachowe. Co ciekawe właściciel Passata (kupił go kilka miesięcy temu) był przekonany że silnik to PD130 dopiero przy zamawianiu sprzęgła po kodzie silnika wyszło że to 100tka.Gdy odbyła się jazde próbna z VAGiem to okazało się że jest po modyfikacji i to dosyć ostrej - pewnie dlatego wysrało się koło po niecałych 80kkm

SKODA OCTAVIA [O1] Szarpanie TDI na 2 i 3 biegu przy 1100 -1200 obr.

Witam mam mały problem. Posiadam Octavie 1 z 2002 roku 1.9 TDI 110 koni ale prawdopodobnie ma miał przekładke silnika bo mam silnik AGR ale to nie oto chodzi. Od kiedy ja kupiłem (czyli od roku) ma mały feler. Na początku mi to nie przeszkadzało wiec nie było problemu ale coraz bardziej mnie to denerwuje. Otóż chodzi o szarpanie. Najczęściej na dwójce i trójce jadąc po mieście jak wyhamuje

A więc tak mój mechanik powiedział że błąd z czujnikiem prędkość zniknął chociaż nic w tym kierunku nie robiłem ale za to wiem że to nie jest koło dwu masowe po zamianie tego koło na zwykłe koło zamachowe i wymianie całego sprzęgła problem dalej pozostaje. [ Dodano

SKODA OCTAVIA I 1U octavia 2003r. 1.9 TDI - stukanie

Witam mam problem z ... sam nie wiem co to. w czasie ruszania coś mi stuka z przodu - tylko przy niskich prędkościach - na wyprostowanych kołach. Przy zakupie samochodu zawieszenie było sprawdzane. sprzegło wyminiłem - z dwumasy na sztywne koło zamachowe może ktoś miał taki problem pozdrawiam

przede wszystkim sprzęgła nie da się wymienic na "zwykłe" co najwyżej można zastąpic koło zamachowe dwumasowe na koło sztywne typ VALEO bo tylko ten producent takie robi. Stakac w zawieszeniu może wszystko... drążki końcówki łączniki stab. sworznie i prędkośc nie ma nic do rzeczy co najwyżej zerwała się któraś poduszka i w momencie dodawania i upuszczania gazu słychac jak silnik sie przesuwa własnie na którejś z poduszek.

SKODA OCTAVIA drgania silnika

od jakiegoś czasu zauważyłem że do wnętrza zaczęły przenosić się drgania silnika (1.9 TDI AHF przebieg 134kkm). najbardziej odczuwalne to jest przy ok. 1200 - 1500 obrmin (szczególnie podczas postoju) - tak jakby na sztywno przymocować rurę wydechową do nadwozia. dodatkowo silnik zaczął chodzić głośniej - tak jak diesel bez filtru powietrza (no może trochę ciszej). oglądałem silnik

Chodzi o koło zamachowe. Taki kawał mela do którego dociskane jest sprzęgło a jednocześnie ma on zapewniać płynność ruchu obrotowego silnika pomimo tego że siła od tłoków działa tylko momentami. Ma też zapewniać energię potrzebną do sprężenia powietrza w cylindrach. Fabrycznie montowane jest koło dwumasowe. To takie które składa się z dwóch części połączonych sprężynami

SKODA OCTAVIA [o1] odelżone koło jednomasowe

ponieważ nie znalazłem u nas albo nie potrwafię szukać informacji 1. jaki jest sens 2. gdzie to zrobić 3. szacowany koszt 4. plusy i minusy odelżenia koła jednomasowego w silnikach doładowanych czy to ON czy PB jeśli ma ktoś jakąś wiedzę lub chciałby się podzielić wiadomościami to myślę że może sie kiedyś przydać w ogóle jaka jest waga tych kół do ON i PB przed odelżeniem...

odelżone koło zamachowe ma sens w typowo sportowymwyścigowymrajdowym aucie. efekt jest taki że silnik bardzo szybko nabiera obrotów ale równie szybko je traci co przy zwykłym dupowozie nie jest pożądanym efektem. moim zdaniem szkoda prądu jeśli nie zamierzasz ścigać się na ćwiarę ale OI to już chyba za późno. lepiej skupić się na optymalizacji reszty bebechów suszarka dolot wydech hample zawias program.

SKODA OCTAVIA [Inne] Sprzęgło G60VR6 do TDI VP

Mam problem - w silniku 19 TDI VP AFN (ale dotyczy to również wszystkich VP stosowanych w octaviach) chcę zamontować koło jednomasowe i klasyczne sprzegło. Koła pasują od poprzecznie postawionych 1Z początkowych AGR oraz od benzyn ABF (2.0 16V Golf III GTI 150 KM) 9A (2.0 16V 136 KM) PG (G60). Sprzęgła pasują do nich od G60 lub VR6 motor AAA (tarcze 228 mm na 28 zębów) łożysko wyciskowe

Dzięki Panowie za porady. Kupiłem już komplet (koło zamachowe i całe sprzęgło od G60). Dlaczego tak po pierwsze g60 obliczone ma tłumiki drgań pod 4 cylindry pod drugie sprzęgło G60 przenosi z palcem w oku potrzebne mi ok. 300 Nm po trzecie Radzikowski tak mi radził po czwarte nr katalogowe docisku VR6 i G60 są te same więc sprzęgło spokojnie przeniesie założony moment po piąte

SKODA OCTAVIA Pierwsze w Polsce TDI z ponad 100% przyrostem mocy to Octa

Aligatorowa oczywiscie Link do topicu na forum Mastersa httpforum.tdi-tuning.plviewtopic.phpt818 Ali - sorki ze wychodze przed orkiestre ale wiem ze ostatnio masz malo czasu dlatego to wrzucam bo musi sie to na OCP znalezc

Mastersolot czyli moje stare Caddy to był jeden wielki klopot. Problem w tym ze zespół napędowy całkowicie nie nadawał sie do hardcorowych modyfikacji co pociągało za sobą kolosalne koszty. Sama modyfikacja silnika polegała na wymianie wtryskiwaczy na większe od 150PS AXG silnika głowica tłokoroździelacza 11mm (taka jaką ma Ali). Cały dolot został zrobiony z rur 3 IC od 150PD spręzarka

SKODA OCTAVIA silnik TDI 110 KM

witam jade z moim tatusiem ogladac samochodzik bo tatuś zmienia. i mam male pytanko bo samochod ten to audi a3 1.9 TDI 110 KM 99r. i pytanko do kolegow z tym silniczkiem bo w octaviach (o ile sie nie myle.) jes taki sam silniczek na co w szczegolnosci zwracac uwage jak bedziemy sprawdzac. prosze o porade bo to bardzo pilne a tatus nie chce innej opcji jezeli chodzi o silnik. pozdrawiam

Bardziej doswiadczeni koledzy zaraz napiszą więcej ale z podstaw i tak na szybko to warto zwrócić uwagę na 1. turbo - czy nie świszczy i czy nie łapie notlaufów (tryb awryjny utrata mocy przy przyśpieszaniu na wyzszych obrotach) jak auto z 99r. to może było już wymienione lub czyszczone 2. kiedy była ostatnia wymiana rozrządu (pasek napinacze pompa) wiele osób wymiena przy okazji

SKODA OCTAVIA [O1] Ustawienie koła zębatego na wałki rozrządu.

Jak zamontować koło zębate na wałku rozrządu. skoda octavia 1.9 TDi. Rozkręciła inna osoba i nie zaznaczyła punktów na kole i rozrządzie. Jak ustawić to koło zębate httppicasaweb.google.c...featdirectlink

To dobrze zrobiła że nie zaznaczyła Ustawienie koła zębatego na wałku rozrządu ma dopiero znaczenia podczas zakładania paska. Ustawiasz wałek rozrządu i koło zamachowe w odpowiednich pozycjach blokujesz pompę zakładasz pasek i dopiero dokręcasz kolo zębate do wałka. Tak co najmniej mi się wydaje ...

SKODA OCTAVIA Sprzęgło do ALH

Cześć Mam pytanie. Może ktoś wie czy można w silniku ALH wymienić sprzęgło na takie od któregoś z silników 110 KM A jeśli tak czy potrzebna jest jakaś przeróbka czy będzie pasować od kopa Pozdrawiam P.S. Jest tu ktoś z Kuj-Pom

Witam wszystkich. Ja również jestem posiadaczem silnika ALH i też przymierzam się do wymiany sprzęgła na wiosnę. Nie ślizga się ale wydaję mi się że koło zamachowe jest już u krańca swego żywota... Ja osobiście robiłem rozeznanie i nie polecałbym Valeo...podobno jest za słabe do dłubanych autek jest to dobry odpowiednik serii ale nic poza tym. Dużo lepszy jest natomiast SACHS

Przykładowe oferty części samochodowych skoda octavia koło zamachowe

  • SKODA OCTAVIA 1.6 8V 98r KOŁO ZAMACHOWE - Zbuczyn (90.00PLN)
  • VW GOLF IV Skoda OCTAVIA 1.6 SR koło zamachowe - Chojnów (50.00PLN)
  • Skoda Octavia I 1.6 koło zamachowe - Chojnów (50.00PLN)
  • SKODA OCTAVIA 1.9 TDI 02 110KM ASV kolo zamachowe - Kielce (330.00PLN)
  • SKODA OCTAVIA 1.4 16V 04 75KM BCA kolo zamachowe - Kielce (48.00PLN)
  • SKODA OCTAVIA 1.6 AEE Koło zamachowe - Włodawa (145.00PLN)
  • Koło zamachowe Skoda Octavia 1,9TDI GWARANCJA - Przeworsk (400.00PLN)

Zadaj pytanie ekspertowi