części samochodowe nanodatex

skoda octavia gaz 1z

Samochody związane z zapytaniem skoda octavia gaz 1z

Pytania i odpowiedzi: skoda octavia gaz 1z

SKODA OCTAVIA II 1Z AWARIA SKODA OCTAVIA II FL 2009 Pilnie prosze o pomoc

Witam serdecznie dzisiaj mialem przygode niemila dla mnie i dla autka. Juz opisuje co sie wydarzylo skoda octavia II FL 2009 r. czerwiec 1.9 TDI 105KM BXE 3 tygodnie temu wymiana oleju filtru powietrza i oleju przebieg 35tys km teraz obecnie 39 tys km predkosc 90 kmh piaty bieg nagle delikatne szrpniecie zapalaja sie jednoczenie dwie kontrolki od grzania swiec i kontrolka esp obrotomierz spada

SKODA OCTAVIA II 1Z [O1] odcinka na 2 sekunty przy okolo 2 tys. obrotow

Witam moj problem polega na tym ze od drugiego biegu okolo 2 tys. obrotow nastepuje odciecie i po jakis 2 sekundach rekcja na pedal gazu powraca a odczuwalne przyspieszenie nastepuje dopiero po 2200 obrotach. Wczesniej auto wogole nieciagnelo i bylo zamulone dopiero po 2200 obrotch ciagnelo podlaczone pod kompa i byl blad niedoskasowania odnosnie przeplywomierza to wymienilem przeplywomierz ale problem

SKODA OCTAVIA II 1Z skoda octavia tour II

Witam serdecznie jestem nowy na formum więc chciałbym się przywitać i wszystkich pozdrowić. Mam od razu kilka pytań odnośnie zakupu skody octavia tour II. Sprzedawca twierdzi że gwarancja obejmuje 3 lata na lakier i 12 lat na perforację nadwozia. Upierał się przy tym że przez perforację można rozumieć pojawienie się rdzy na jakimkolwiek elemencie (lakierowanym). W przypadku mojego

Zgadzam się cenowo wygląda to bardzo OK. Ja bym wolał 1.6 z jakims drobnym bonusem za rezygnację z gazu (vide to pudełko z instalacją w bagażniku na gorsze czasy). Nie mam jakoś przekonania do gazu chociaż wydaje mi się że to jest bardziej ekologiczne paliwo niz benzyna. Wiem że masa ludzi jeździ non-stop na gazie. Ale co np. z trwaością silnika układu wydechowego i wszystkich elementów

i o to właśnie chodzi dlatego oczywiscie nie neguję zakupu fiata natomiast sama bym sie nie zdecydowała. Natomiast jeśli chodzi o gaz to do tej pory jezdziłam starym vw nawet bardzo starym bo 21 letnim i oczywiscie na gaz w tym roku instalacja gazowa stara ma 10 lat i z czystym sumieniem mogę powiedzieć że praktycznie nic sie nie działo. Jeździł bez problemu zreszta nawet do dziś

Spokojnie. Kasy w budżecie nie ma to i niewidzialna ręka Fiskusa wisi nad gazem w powietrzu... Dokładnie. Kombinacje koło LPG odbywają się od dawna i to tylko kwestia czasu kiedy się zmaterializują jako nowy podatek. Teraz sporo się działo koło emerytur i idą wybory więc ilość gwałtownych ruchów spadnie ale później pole możliwości w wyciąganiu pieniędzy od szarego obywatela

Spokojnie. Kasy w budżecie nie ma to i niewidzialna ręka Fiskusa wisi nad gazem w powietrzu... Dokładnie. Kombinacje koło LPG odbywają się od dawna i to tylko kwestia czasu kiedy się zmaterializują jako nowy podatek. Teraz sporo się działo koło emerytur i idą wybory więc ilość gwałtownych ruchów spadnie ale później pole możliwości w wyciąganiu pieniędzy od szarego obywatela

SKODA OCTAVIA II 1Z [O2] Pedaly z RS do Octavi 1Z

Jak wymienic pedal gazu w Octavi 2 na Pedal z Octavi 2 RS czy ktos moze mi ten temat troszke rozjasnic

tylko pedał gazu a on się czymś różni zasadniczo

Do OII nakladek nie ma tzn sa nakladki pedalu hamulca i ew sprzegla. Pedal gazu tylko i wylacznie jako komplet. Pasuje z A3 i Golfa V bo takie wlasnie sa w OII RS. Podstopnica rowniez. Istnieje mozliwosc zakupu kompletu 3 pedalow podstopnica i wychodzi ciut taniej niz normalnie. Sam pedal gazu to koszt ok. 300zl. Mam zalozone wszystko oprocz pedalu gazu bo ASO samo nie wie jaki ma miec symbol

A próbowałeś ten gaz wymienić bo głównie chodzi mi o sposób wymiany

hotrain nie wiesz czy do O1 tez przypasuje bo widze ze cena dobra a sprzeglo gaz i hamulec juz sa

SKODA OCTAVIA II 1Z Octavia Tour lub II z silnikiem Tsi12

Jestem wieloletnim uzytkownikiem samochodów skoda. Zaczynałem od 105 Favorit Felici. Obecnie chciałbym kupić nową z salonu ale zastanawiam się nad Octavią Tour z silnikiem 16 MPI z instalacją gazową na którą obecnie jest promocja bo to ostani rok produkcji i można w wyposażeniu podstawowym kupić za około 44 tyś ale po dodaniu pakietu specjalnego rozszerzonego to cena wzrośnie do ok.

SKODA OCTAVIA II 1Z Oktavia II kontra Ceed

Dzień dobry. Zastanawiam się nad kupnem samochodu i nie wiem co wybrać octavia II Ambiente 16MPI gaz lub Kia Ceed SW 16CRDI (90KM lub 115KM) Optimum. Chciałbym poznać Państwa opinie na temat tych samochodów. Dziękuję.

ile przeglądy w ceed będziesz musiał jeżdzić do nich przez cały czas gwarancji dowiedz się ile bedziesz musiał czekać na samochód kiedyś mówili że pół roku.... . jak myślisz o zakupie teraz to może warto popatrzyć na te skody wyprzedażowe... jakbyś chciał to daj znać mam w żaglu paru znajomych... . można sie jeszcze zakręcić za inną sprawą z tego co sie orientuję skoda

SKODA OCTAVIA II 1Z Zakup Skoda Octavia II - 20082009

Witam forumowiczów. Wybaczcie proszę prostackie pytanie nowego. Moja małżonce spodobała się skoda octavia II. Koleżanka ma przejechała się i spodobało się. Chce żebym jej taką nabył. Nie mam nic przeciwko cena niższa niż A4 a i tak muszę wymienić Problem w tym że nie mam zielonego pojęcia o tych samochodach oprócz kilku opinii znajomych użytkowników. Czy mógłbym prosić

jak robisz po 30 k i chcesz diesla to szukaj 1.9 a jak nei zalezy ci na mocy to szukaj 1.6 mpi i do tego mozna gaz wsadzić. ja sobie w tym roku zmieniłem o1 na o2 wlasnie z silnikiem 1.6 mpi wstawiłem gaz i sie ciesze. za auto z 2008 roku ( pierwsza data rejestracji marzec 2009) ambiente dodatki z pzrebiegiem 34 tys zaplaciłem 45000. zadowolony jestem niesamowicie

SKODA OCTAVIA II 1Z Skoda Octavia II 19 TDI - zamulona

Witam wszystkich. Mam pytanie dotyczące Skody Octavi II 19 TDI. Jeżdżę tym samochodem już rok czasu (mam je od nowości) i wydaje mi się że samochód jest zamulony. Pisząc zamulony mam na myśli fakt że wciskając pedał gazu auto nie przyspiesza płynnie tylko zachowuje się tak jakby dodanie tego gazu sprawiało mu problemy z przyspieszeniem. Czy to jest kwestia wrzucenia nowego oprogramowania

SKODA OCTAVIA II 1Z octavia 2 - kilka pytan ogolnych oraz targowanie sie z deal.

witam wlasnie staje przed zakupem octavii 2 . Planowany silnik to 19 tdi 105 KM mam zwiazane z tym pytanie - na co zwrocic uwage czy moze jednak inny silnik jakie sa mankamenty tego auta zawieszenie a moze hamulce lub sam silnik poza tym mam pytanie do osob kupujacych w salonie - jakie rabaty mozna uzyskac - osobiscie chcialbym otrzymac rabat 7% - czy jest to mozliwe czy raczej nie z gory dzieki za odpowiedzi ps. jutro ide rozmawiac z dealerem na temat rabatow

7 tys. zł za diesla przy przebiegach 25tyskmrok zwraca się po 8 latach. Przejechałem na 16AKL Oc1 z gazem ponad 110tys. Za wyjatkiem czujnika temperatury gazyu bez problemów. Instalacja DGI 4500zł zwróciła się po niepełnych dwóch latach. Obecnie wziąłem Oc2 też 16 i od razu założyłem gaz w ASO. Jeździłem parę razy Tdi 110KM. Bardziej elastyczny oszczędny. Ale zimą jest tragedia

SKODA OCTAVIA II 1Z [O2] Octavia II Tour - kolejne wymienione wtryski gazu

Witajcie Moja octavia II Tour (prod.281210) ma obecnie przejechane 44.000. Wczoraj po raz drugi w historii tego auta zostały wymienione na gwarancji wtryski gazu. Pierwszy raz przy przebiegu 20000 tylko 3 i 4 cylindra wczoraj wszystkich cylindrów. Auto za każdym razem szarpało na biegu jałowym i zapalała się kontrolka silnika. Czy u Was jest tak samo Instalacja Landi zamontowana w Interauto.Auto serwisowane w Wrocławiu. CZY TO NORMA Z TAK SUPER BEZPROBLEMOWYM gazEM PÓŁFABRYCZNYM

Ze swoją instalacją BRC przez większość roku nie mam żadnych szarpań falowań itp. Wogóle nie zauważam że ma instalcję LPG i to uznaję że TTTM. Dopiero jak temperatura spada poniżej zera i auto dlużej postoi np całą noc to ma jakby lekką zadyszkę z przełączeniem na gaz i z tym muszę pojechać do gazownika. Reasumując instalacja ma być niezauważalna w użytkowaniu jeżeli jest inaczej to coś jest zepsute lub źle wyregulowane taką mam koncepcję

U mnie niestety wymiana odbyła się po 14 450km. Wymianie zostały wszystkie wtryski. W serwisie w Głogowie to był ich drugi przypadek. Objawy to nierówna praca na gazie ale i też kiedy sterownik od gazu był włączony i gotowy do przełączenia na LPG. Jak mam wymieniać co 15 000km wtryski i olej to coś chyba nie CHALO co

SKODA OCTAVIA II 1Z Osuszacz klimatyzacji - wymiana Octavia II

Witam dziś stwierdzono w mojej octavi (2005r) zabity (zatkany) osuszacz klimatyzacji chciałem się dowiedzieć jak wygląda proces wymiany tego osuszacza i czy trzeba naprawdę rozbierać cały przód łącznie z chłodnicami... (średnio mi się taki przebieg prac podoba) Może ktoś z użytkowników OII przerabiał podobny temat i mógł by mi opisać w skrócie taką wymianę.

Osuszacz ma za zadanie wychwycenie z układu klimatyzacji wody. Nie regeneruje się go. Wymiana osuszacza wiąże się z. 1. spuszczeniem gazu z układu klimatyzacji 2. wymianą osuszacza (rozszczelnienie układu) 3. sprawdzeniem szczelności po wymianie 4. osuszenie układu przed napełnieniem gazem 5. napełnienie układu klimatyzacji nowym gazem (ilość w gramach według wytycznych producenta

SKODA OCTAVIA II 1Z Spalanie Octavia II FL 1.8 TSI

Pytanko moja kilkudniowa O II FL 1.8 TSI na krótkich odcinkach w miescie (5-7 km) z rańca i przy normalnej jezdzie spala (srednio na tym dystansie) miedzy 12 a 15 l100. To normalne W trasie (cala A1) chwilowe spalanie osycyluje miedzy 55-8 l100 (spokojne operowanie pedalem gazu predkosc miedzy 120 a 140 kmh).

Zgadzam sie zauwazylem ze jak delikatnie startowalem - to na tym samym odcinku w podobnych warunkach spalanie bylo srednio 16L100 i wolno spadalo do circa 12 po osiagnieciu celu podrozy. Natomiast jak przycisnalem nieco mocniej pedal gazu (do 80kmh i puszczam gaz) to spalnie od razu stabilizuje sie w okolicach tych 11-12L (naturalnie tu juz nic nie spada ). Wydawalo mi sie to nieco dziwne bo instrukcja

SKODA OCTAVIA II 1Z Octavia II 16 MPI - pytanie o możliwości montażu LPG

Witajcie Na wstępie chcę się przywitać ponieważ jestem tu poraz pierwszy. Mam pytanie czy ktoś montował już LPG w Octavi II z 16 mpi i jak się to ma i czy wogole się ma do gwarancji a jeśli tak to jaka firmę wybrać Serdecznie pozdrawiam.

Jak wezmiemy pod uwage koszt jaki trzeba wylozyc na przejechanie autem tych dwoch lat na benzynie w przypadku FSI paliwa 98 (takie jest zalecane) a potem koszt 5-6 tys zl za LPG (a kto wie co bedzie za 2-3 lata ) To chyba taniej wychodzi jednak jakis diesel. Liczylem ostatnio 2.0TDi vs. 2.0 FSI i doszedlem do wniosku ze po poltora roku diesel zaczyna na siebie zarabiac a wiec dopiero pol roku pozniej

Przegląd z gazem jest droższy od zwykłego - kosztuje coś koło 100 pln (nie pamietam dokładnie) 100 to kosztuje normalny przeglad z gazem kosztuje 170-180

Mam już 20000 na gazie i jest oky trzeba tylko pamiętać aby zawsze w zbiorniku było trochę benzyny ( aby nie pożegnać się z pompą paliwa ). W ubiegłym roku instalką landi renzo omegas kosztował mnie 4700 także twoja instalka wydaje mi bardzo tania ( 3300 na sekwencję to taniocha ) - oby dobrze śmigał na gazie

Przegląd z gazem jest droższy od zwykłego - kosztuje coś koło 100 pln (nie pamietam dokładnie) 100 to kosztuje normalny przeglad z gazem kosztuje 170-180 jak juz chcecie byc tacy dokladni i liczyc inne wydatki to proponuje spojrzec na ceny przegladow itd np tutaj. przykladowo przeglad jest o 30PLN tanszy dla benzyny a wymiana paska rozrzadu to 371 (lub 596 dla 1.8T) dla benzyny a dla

SKODA OCTAVIA II 1Z Dwumas Octavia 2

Witam koledzy Jako że nie dostałem odpowiedzi w innym temacie zakładam osobny temat... Mam pewien problem w przeniesieniu napędu (prawdopodobnie) w Octavii 2 1.9 tdi bjb rok 20042005. Kupiłem samochód mniej więcej miesiąc temu przeszedł sprawdzenie przed zakupowe na serwisie. Jest to samochód od pierwszego właściciela krajowy. Mniej więcej 2 dni temu przy manewrach parkingowych usłyszałem

SKODA OCTAVIA II 1Z 1.9 TDI jazda na II biegu bez gazu

Jak wiadomo auto bez dodawania gazu pieknie sunie wolniutko na 2 biegu. Mam pytanie - czy to nie jest zbytnie katowanie silnika szczegolnie nowego na dotarciu przesiadlem sie z benzynki stad pytanie... pozdrowienia JK

Nie rozumiem co sie ma meczyc Przy jezdzie bez wcisnietego gazu ECU steruje dawka paliwa i podaje tyle ile trzeba. Do tego nie jest to jazda na biegu jalowym bo w tym przypadku obroty silnika sa o okolo 100rpm wieksze. Napewno lepiej jest jechac bez gazu na II biegu niz na I i wysokich obrotach. I napewno lepiej jechac bez gazu niz na polsprzegle.

SKODA OCTAVIA II 1Z szarpie na LPG (bieg 12)przy wolnej jeździe-Octavia II tour

Witam problem na LPG szarpie przy wolnej jeździe np w korku na biegach 1 i 2 także jak schodzi z obrotów. Nie jest to jakieś mega szarpanie czy kichanie ale dosyć uciążliwe na dłuższą metę. Temperatura silnika nie ma tu znaczenia czasem szarpie po dłuższym przebiegu czasem od razu po przełączeniu na gaz. Poza tym przy szybszej jeździe na 5 biegu przy puszczaniu pedału gazu czuć lekkie

SKODA OCTAVIA II 1Z 2 sprawne sondy lambda brak katalizatora odcina gaz.

Witam mam duży problem. Jakiś czas jeździłem z niesprawną sondą lambda -1. Ostatnio zapchał mi się katalizator więc postanowiłem wyczyścić. W międzyczasie wymieniłem pierwszą sondę na nową czyli dwie sondy są sprawne. Bez katalizatora i dwiema sprawnymi sondami samochód prawie nie chce jechać po wciśnięciu gazu samochód przez krótką chwilę jedzie a potem odcina całkowicie

SKODA OCTAVIA II 1Z Skoda Oktavia 2 1.6 benzyna

Witam wszystkich bardzo serdecznie i mam takie pytanie czy ktoś miał morze podobny problem .Od pewnego czasu zwłaszcza przy redukowaniu biegów na nisze słychać jakby takie żenżenie natomiast przy przyspieszaniu nawet szybkim wchodzeniu na obroty jest cisza i oczywiście przy normalnej jeździe cisza .Natomiast przy redukcji przy wchodzeniu w zakręty słychać żenżenie (jeśli zrobię redukcje

Witam serdecznie dzisiaj zauważyłem że jak stoje na luzie i dodam gazu tak mocniej to zaczyna rzęzić i oczywiscie podczas jazdy kiedy przed wejsciem w zakręt redukuje bieg na 2 i puszczam sprzęgło i wtedy zaczyna rzęzić też. Jak stoje na luzie i bawie sie gazem to rzęzi zastanawiam sie czy moze być to coś poważnego .Nie wiem czy to może być coś związane ze sprzęgłem wydaje mi sie

Witam serdecznie dzisiaj zauważyłem że jak stoje na luzie i dodam gazu tak mocniej to zaczyna rzęzić i oczywiscie podczas jazdy kiedy przed wejsciem w zakręt redukuje bieg na 2 i puszczam sprzęgło i wtedy zaczyna rzęzić też. Jak stoje na luzie i bawie sie gazem to rzęzi zastanawiam sie czy moze być to coś poważnego .Nie wiem czy to może być coś związane ze sprzęgłem wydaje mi sie

SKODA OCTAVIA II 1Z [Inne] Fabia II FL 1.2 TSI 105 KM czy Octavia II FL 1.4 TSI

Od pewnego czasu zastanawiam się nad zakupem czegoś w co nie będę musiał co miesiąc pakować kasy w naprawy i inne cuda utrzymanie 2 aut w tym prawie 20 letnie BMW o mocy 200 KM trochę pochłania z budżetu. Wziąłem do ręki kartkę i długopis policzyłem roczne wydatki i wychodzi że taniej będzie młodsze auto. Tylko nie mam bladego pojęcia co wybrać. 90 % jeżdżę po mieście odcinki

1.5T 150 KM i 210 Nm 0-100 kmh 7.4 s V max 210 kmh - 64 900 zł 8. Nissan Juke 1.6T 190 KM i 240 Nm 0-100 kmh 8.0 s V max 215 kmh - 72 900 zł 9. Opel Astra GTC 1.6T 180 KM i 230 Nm 0-100 kmh 7.8 s V max 220 kmh - 82 600 zł 10. Peugeot 208 1.6T 156 KM i 240 Nm 0-100 kmh 7.3 s V max 215 kmh - 66 000 zł 11. Seat Ibiza 1.4T 150 KM i 220 Nm 0-100 kmh 7.6 s V max 212 kmh - 71 672 zł 12. skoda

SKODA OCTAVIA II 1Z Octavia 2 1.9 BKC Czy BJB

Witam. Wymieniam moją Octave 1 na dwójke. Wybrałem silnik 1.9 ze względu na mniejszą awaryjność i niższe koszty serwisowania. Zastanawiam się tylko który silnik jest lepszy 1.9 BKC PD 1.9 BJB PD czy może 1.9 BLS DPF ( co to DPF ) a może są jeszcze jakieś inne 1.9 montowane w dwójkach.

a czemu uważasz że 20 tdi jest bardziej awaryjny i wymaga większych nakładów finansowych Ponieważ co wezmę jakąś motoryzacyjną gazetę do rąk to cytam o pękających głowicach usterkach filtra cząsteczek stałych problemach z układem smarowania itd. Ostatni w jakiejś gazecie był ranking diesli i 2.0 tdi wypadło na ostatnim miejscu ( na czerono pisało nie polecamy ) a 1.9 tdi było na 2.

a czemu uważasz że 20 tdi jest bardziej awaryjny i wymaga większych nakładów finansowych Ponieważ co wezmę jakąś motoryzacyjną gazetę do rąk to cytam o pękających głowicach usterkach filtra cząsteczek stałych problemach z układem smarowania itd. Ostatni w jakiejś gazecie był ranking diesli i 2.0 tdi wypadło na ostatnim miejscu ( na czerono pisało nie polecamy ) a 1.9 tdi było na 2. Przeczytaj poprzednie posty - pisałem podobnie

SKODA OCTAVIA II 1Z 8000 km ze Skoda Octavia II Tour 1.4 16V liftback

Ahoj W ramach wolnego - postanowilem opisac krotko (choc mam zboczenie zawodowe pisac dluuugo) moje 127 dni ze skoda octavia II Tour 1.4 16V 80 KM

użytku za gotówkę lub na kredyt. Dziwi mnie Twoje postępowanie. Widzę w nim objaw drobnej nerwicy takie małe natręctwo nastwaione na zmiany (w tym przypadku samochodów). Z nowych samochodów dostępnych na rynku warto się przyjrzeć albo Mitsubishi ASX z silnikiem 1.8 140 koni lub jakimś większym benzynowym oczywiście gaz. Ja nie wiem czy moim następnym samochodem będzie octavia.

SKODA OCTAVIA II 1Z Montaż oryginalnego podłokietnika jumbo box w O II Mint

Moze lamerskie pytanie. Ale skoro salon zapewnia mnie o mozliwosci takiej kombinacji ( pomijam cenę) to na jakie urazy których nie zobaczę przy odbiorze samochodu) narażony jest tunel środkowy( przeciąganie dodatkowych rur itp)

_________________octavia 2 FL MINT 1.6 MPI gaz Landi Renzo Za parę dni CITIGO 1.0 MPI gaz Landi Renzo PIŁEŚ NIE JEDŹ - JECHAŁEŚ NIE DZWOŃ

SKODA OCTAVIA II 1Z GAZ W OCTAVII II

Generalnie nie jestem zwolennikiem gazu w samochodzie ale mam pytanie. Czy ktoś z Was ma istalację gazową w w Octavii z silnikiem 1.6 FSI 115 KM.

SKODA OCTAVIA II 1Z Gaz do octavii II

Koledzy stoje przed dylematemczy zakladac do Octavii II instalacji gazowej jest to silnik 16 MPI 102KM.Slyszalem ze te silniki montowane w Golfach IV nie sprawdzaly sie. Czy moze ktos za was ma zalozoną instalacje i oczywiście jak ona sie sprawuje.

To cykanie to jest normalna sprawa - u mnie też tak jest podczas pracy na benzynie - wtryskiwacze gazu są gotowe do pracy niejako przez cały czas wszystko po to żeby przełączenie na gaz nastąpiło niezauważalnie ... Cytat

SKODA OCTAVIA II 1Z Octavia II być może problemy z turbosprężarką

Witam wszystkich . Mam octavię II 1.9 TDI 2006r. 56 tys. przebiegu . Jak przycisnę mocno na gaz samochód jakby się zachłystywał paliwem na moment ok. 1 s i czuć lekkie szarpnięcie . Czasami jak mocno dodam gazu np. przy wyprzedzaniu i włączy się turbo słyszę taki odgłos jakby flaga łomotała na wietrze . Czyżby to turbina była . Samochód jest na gwarancji 2006 r. ale chciałbym się

SKODA OCTAVIA II 1Z Jak sprawuje sie 1.6 (102 KM) w Octavii II

Witajcie Mam do Was wielką prośbę jesli ktoś z Was ma lub miał do czynienia z Octavią II z silnikiem 1.6 (102 KM) to mam wielką prosbę o podzielenie się swoimi uwagami i spostrzeżeniami z eksploatacji auta z tym silnikiem. Ciekwi mnie jego eastyczność subiektywne odczucie odnośnie osiągów i ewentualne spalanie (choc wiem że spalanie zalezy w głowniej mierze od kierowcy i jego stylu jazdy). Dzieki za wszelkie opinie Pozdrawiam

MPI ma jedną zasadniczą przewagę nad FSI... - mianowicie można go zagazować elegancko IV generacją na sekwencji a wówczas ustawiając odpowiednio komputer gazu uzyskać dynamikę lepszą niż na benzynie (dla przypomnienia 104 octany gazu vs 9598 benzyny) przy akceptowalnym wzroście spalania... P.S. Znam to z autopsji - u mnie jest tak że nawet wolę jeżdzić na gazie niż na benzynie

SKODA OCTAVIA II 1Z Lewa noga i BOV w Octavia II RS - czy da rade

Hej kolega ma calkiem przyjemne autko octavia II RS 2.0T i meczy go konkretnie problem braku mozliwosci operowania lewa noga na hamulcu podczas pokonywania zakretow z wcisnietym pedalem przyspieszenia elektronika odcina wtedy paliwopowietrze i mozna sie zdziwic Czy mozna metoda softwareowej ingerencji w sterownik wylaczyc ta fukncje odcinania zasilania przy wcisnieciu hamulca A drugie pytanie

ponoc trzeba przerobic instalacje elektryczna auta - tak aby sygnal z pedalu gazu nie byl modyfikowany przez komputer do ktorego dociera rowniez sygnal z hamulcow. Tez mnie meczy ta ulomnosc auta - zauwazylem ze do pewnych obrotow i nacisku na hamulec jest ok - ale pozniej niestety gwaltownie spadaja obroty i koniec zabawy. W innych autach z potencjometrem zamiast linki gazu bylo podobnie - pug206hdi

owa ulomnosc odcinajaca gaz przy nacisnieciu hamulca (jak ktos kiedys wspominal) jest na wypadek zablokowania sie pedelu gazu w ustawieniu full power... wtedy lepiej miec mozliwosc zatrzymania auta hehe najlepiej to by bylo miec na przelaczniku onoff

SKODA OCTAVIA II 1Z Głośna oktawia II

Witam Jeszcze raz witam serdecznie -dopiero zaczynam więc mogę pytać o głupoty proszę o wyrozumiałość. Mam Oktawkę II niedawno - ma przejechane 400 km. Generalnie autko klasa mechanika super silnik już poprawiony w MT. Byłbym bardzo zadowolony gdyby nie ten hałas w aucie... Nie wiem co jest tego przyczyną jeździłem modelem testowym i innymi dieslami ale Oktawia jest bardzo głośna.

djczas ale ja nie mam BXE a szarpanie się pojawia jak mocno wcisnę gaz w momencie gdy zachodzi redukcja nie bardzo sobię potrafię wyobrazić jak możnaby temu zaradzić - chodzi o dosyć gwałtowne zwalnianie a potem dodanie gazu jeśli skrzynia miała przed hamowaniem z np. 40 kmh 4 bieg to na redukcję na 2 bieg potrzebuje około 1 sekundy jeśli w tym momencie zanim skończy się redukcja mocno

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi