części samochodowe nanodatex

skoda octavia czujnik ciśnienia paliwa

Samochody związane z zapytaniem skoda octavia czujnik ciśnienia paliwa

Pytania i odpowiedzi: skoda octavia czujnik ciśnienia paliwa

SKODA OCTAVIA fsi problem z ukladem paliwowym

witam mam pytanie czy jak bym w moim 1.6 fsi mial uszkodzona pompke cisnieniowa paliwa ta przy silniku to powinien mi wyskoczyc jakis blad poniewarz mam taki problem ze auto jak sie nagrzeje to przy stalych obrotach czy to na luzie czy jakimkolwiek biegu lekko faluja obroty nie widac po obrotomierzu ale ja wyczowam czy ktos mial juz taki problem i wie co z tym zrobic swiece zmienione cewki tez ok filtry ok wody w zbiorniku nie ma

z tego co pamientam to w fsi jest czujnik cisnienia paliwa na listwie i jesli by sie cos działo z pompa wyskiego cisnienia to by wywalało bład

SKODA OCTAVIA I 1U [Inne] Audi A6 99r.. Bledy VAG

Witam szukam dla Szwagra samochodu ogladalismy Audi A6 99r. po podlaczeniu VCDS wyskoczyly mi takie bledy ... przebieg 212 tys. moze ktos sie wypowiedziec odnosnie tych bledow 550 -Kontrola startu wtrysku > przewody elektrozawór czasowy wtryskiwacza niski poziom paliwa zakres czasowy pompy 519-czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym MAP (G71) wadliwa wartość 376-Sygnał obrotów pompy

Zobacz Czujniki poziomu paliwa do SKODA OCTAVIA

SKODA OCTAVIA Maly wyklad o pudelkach z moca czyli BOXach ...

Witam Pozwolilem sobie napisac pare slow o BOXACH i PROGRAMACH jako ze ostatnio na tym forum i innych sporo sie pisze o "boxach z Allegro" ... Trzeba rozdzielic dwa przypadki silniki na pompie wtryskowej VP i na pompowtryskach PD . Te pierwsze uzyskuja niezle efekty po "oporniku" czy boxach z alegro. Natomiast z pompowtryskami jest problem - boxy z allegro daja przyrost kilku KM

SKODA OCTAVIA Filtr cząstek stałych

Witam. Mam pytanko - czy ktoś miał problemy z filtram cząstek stałych Mam problem w Passacie silnik 170 koni- ten co w RS- po 77 kkm wywala coraz częściej kontrolkę check engine - przekroczone ciśnienie spalin. Niby jak się go przebutuje to kontrolka gaśnie ale po niedługim czasie znowu się zapala. Większość przebiegu po trasie fura ma 15 m-cy paliwo tylko z Shell VPover Diesel. Nie

pierwsza sprawa silnik nie ten co w RS. To jest chyba BMR a nie BMN. Kiedys na LC opisywano problem z czujnikiem cisnienia spalin w wydechu. mozliwe ze to on nawala a nie sam DPF (gdyby to byl dpf to zapalala by sie kontrolka dpfa). paliwa typu Vpower Ultimate Verwa nie pomagaja DPFom lepiej lac dobraj jakosci zwykly ON mi poszukiwania w okolicy stacji na ktorej paliwko Leon reaguje najlepiej zajely

SKODA OCTAVIA [O1] Lambda regulacja

Witam mam może proste pytanie ale nie moge zakumać o co biega.... Czym różnią się regulacja lambda krótko i długo terminowa... Za co odpowiada lambda wiem doskonale lecz co to oznacza regulacja krótko i długo terminowa.

Są to korekty składu mieszanki paliwowej zasilającej silnik wprowadzane przez "komputer" na podstawie odczytów z czujnika tlenu w spalinach. W wielkim skrócie wygląda to tak W fabryce do pamięci ECU została wpisana trójwymiarowa mapa czasów wtrysku paliwa. Zmiennymi w niej są najczęściej prędkość obrotowa i obciążenie silnika (czyli np sygnał podciśnienia w kolektorze

SKODA OCTAVIA [O1] Gdzie znajdują się poszczególne czujniki

Witam Jak w temacie. Gdzie znaleźć poszczególne czujniki w AHF 19 tdi Głównie zależy mi na G71 i G72 bo vag wykazał mi błędy na tych czujnikach. Jak ktoś wie gdzie znajdują się inne to też bedzie pomocne dla innych. Mi akurat w danym momencie zależy na tych dwóch... Pozdrawiam i proszę o pomoc. I jeszcze jedno do czego to czujniki

no właśnie mi powiedziano że G72 to czujnik temperatury silnika a G71 to czujnik ciśnienia powietrza zasysanego. Objawy mam takie że jak jest zimny pali na dotyk ciepły już gorzej. Podłączałem dziś pod vaga i pokazał mi że problem właśnie z tymi dwoma czujnikami. A dziś wieczorem odkryłem jeszcze że mam pęcherzyki powietrza w przewodzie paliwowym. Wymieniałem filtr paliwa ostatnio

SKODA OCTAVIA [O1] KLIMA - KLIMATYZACJA - montaż klimy... gdzie

Witam Byłem szczęśliwym posiadaczem Octavi I 1.6MPI z 2004r. (bez klimy) do momentu w którym urodził mi się syn - jest mi go okropnie szkoda w te upały Jestem zdecydowany żeby zainwestować w klimę Troszeczkę się rozglądałem po necie i naszym forum no i mam narazie 2 firmy które to robią 1.Tech-mot z piotrkowa trybunalskiego (chwalony na naszym forum) 3300zł 2. Zaklad znaleziony

Ja zakładałem climatronic do Seata Cordoby w zakładzie w Piotrkowie w lutym w czasie tęgich mrozów siedziałem cały czas w zakładzie bo nie przyszło mi do głowy że można fajnie spędzić czas na mieście - dzisiaj powiem że bym poszedł do kina albo w inne ciepłe miejsce bo było cholernie zimno w zakładzie. Ale jak będziesz zakładał latem to nikt Cię z zakładu nie wygoni. W Piotrkowie

SKODA OCTAVIA [O1] Problem z Cisnieniem oleju oraz z licznikiem

Witam zacznę od początku jakieś 3 tygodnie temu wymieniłem skrzynie biegów bo sie rozsypała jak juz to robiłem to mechanik miał od razu naprawić rozrusznik gdyż zaciągał przy odpalaniu do tego chwile wcześniej wymieniłem świece i filtr paliwa Po tych na prawach wydawał się że jest wszystko dobrze lecz za wiele samochodu nie używałem i teraz po kilku dniach pojawił się problem

SKODA OCTAVIA Objawy padających pompowtryskiwaczy

Zauważyłem to kilka dni temu. Lekkie szarpnięcia jakby chwilowe(dosłownie setne sekundy) nagłe braki mocy zdarzyło się nawet że auto zgasło na światłach. Takie objawy na początku sporadyczne mają miejsce tylko przy pracy silnika nieobciążonego w zakresie bardzo niskich obrotów(czyli np na światłach albo przy stałej prędkości na bardzo równej drodze). Szybsze wciśnięcie pedału

O błędach o których piszesz już wiedziałem wcześniej. Podgrzewanie foteli bo przełożyłem z nich bezpiecznik gdy spalił się ten od gniazda zapalniczki I jakoś zawsze zapominam założyć nowy. Co do spryskiwaczy reflektorów(których nie mam) czy sterownik dźwięku cyfrowego(którego również nie mam) to wynik złego kodowania którym się jakiś czas temu bawiłem ustawiając światła

001618 - Sensor Reference Voltage B Too Low P0652 - 000 - - 000564 - Boost Pressure Regulation Limit Exceeded (Overboost Condition) P0234 - 000 - - Te dwa są zwiazane z czujnikiem cisnienia doladowania... jest albo uwalony albo cos z kabelkologią. Stad auto słabe i "nie włacza" sie turbina... no w sumie normalne auto jezdzi w trybie awaryjnym. Co do kiepskiego odpalania... caly

Czyli podsumowując Sprawdzić czujnik ciśnienia czyli ten G31 (gdzie go szukać w BKD) Sprawdzić czujnik G40 - co w wypadku gdy wszystko z nim będzie ok A G28 128 i 4 pojawiało się tylko w momencie dodania i odpuszczania gazu czyli gdy zapotrzebowanie na paliwo było większe. Na wszelki wypadek wymienię jeszcze filtr paliwa.

1. Sprawdzicpodmienic czujnik cisnienia doladowania... znajduje się na rurze dolotowej. 2. Sprawdzic cisnienie paliwa jakie wytwarza tendem pompa i pompa w zbiorniku. Wymiana filtra paliwa nie zaszkodzi.

SKODA OCTAVIA I 1U [O2] 1.9TDI BXE nie zapala przestal nagle i nie wiadomo dla

Wczoraj po pracy postawilem Octavke na parkingu pod blokiem dzis rano wsiadam chce zapalic a tu kiszka. Auto kreci ale nic cisza. Lece do mieszkania po laptopa podpinam sie i nic zero bledow. Sciagam przewod paliwa przekrecam zaplon paliwo sie leje sciagam przewod powrotu krece rozrusznikiem paliwo sie leje. Podlaczam jeszcze raz laptopa odpalam VAG wchodze w silnik bloki pomiarowe i widze ze nawet

SKODA OCTAVIA Filtr powietrza K&N - warto zakladac

Witam mam znajomego troche maniaka on twierdzi ze do nowego autka warto zainwestować w taki filtr nie jakis stozek tylko K&N ale jak fabryczny twierdzi ze silnik wtedy lepiej oddycha - nie ma przyrostu mocy to nie ta bajka) zakup takiego filtra to jakies 220 zl pytanie teraz czy naprawdę warto jesli będzie to dobre dla silniczka to dziś jadę kupić Smile moze ktos sie wypowie jak

Odswierze bo znalazlem cos takiego " Filtry stożkowe - tak czy nie - Jacek Chojnacki Chciałbym wrzucić kamyczek do ogródka z filtrami powietrza. Mam na myśli filtry stożkowe tzw. "kity". Być może rozpętam małą burzę ale robię to tylko i wyłącznie w trosce o stan silników tych Użytkowników którzy zdecydowali się na ten rodzaj tuningu . Na pewno nie powodują mną

SKODA OCTAVIA [O1] Wibracje drgania samochodu..

Witam Mam maly (a moze duzy) problem octavia 1.8 T 150kkm. Na wolnych obrotrach auto sie trzesie na wysokich wpada w wibracje nawet na postoju. Wszystkie poduchy silnika wymienione. Slyszalem o 2 przyczynach. 1.Kolo dwumasowe 2.Wtryskiwacz ( w Vagu nie ma bledow) Samochod jedzie normalnie nie przerywa itp. Co o tym myslicie Kto moze to zdiagnozowac w Wawie Z gory dzieki. Pozdrawiam Rafal

A przy okazji osiągi nie zmieniły się jak piszesz Nie wiem co to może być na odległość ciężko stwierdzić. A może koło pasowe z przodu Choć ono nie powoduje raczej tak dużych wibracji a stukanie. Spróbuj włączyć klimę i zaobserwuj czy to coś zmienia. Tak sobie gdybam co moze powodować takie drgania - koło pasowe - koło dwumasowe - cewka (spada moc) - wtryskiwacz (zalewa

SKODA OCTAVIA Problem z odpalaniem silnika

Może mi ktoś pomoże . Mam skodę 2 z 2006 r 105KM. Jak postoi trochę dłużej to jest problem z odpaleniem . Niby lapie próbuje wejść w obroty i gaśnie . Muszę trochę pokręcić i dopiero złapie . Do 3 godz jest OK Jak jestem w pracy muszę tak co 3 godz ją odpalić żeby pochodziła kilka min . To wtedy nie ma problemu . Swiece sprawdzone . Filtr paliwa wymieniony na nowy . Kiedyś pomagalo

czujnik dzisiaj sprawdzony VAGVCDSem . Ponoć wszystko w najlepszym porządku . Mechanik twierdzi że to problem paliwowy albo któraś z pomp albo coś z filtrem paliwa np. zawór zwrotny nie trzyma i paliwo się cofa . muszę gdzieś podjechać żeby pomierzyć ciśnienia paliwa na obu pompach

SKODA OCTAVIA [O1] CO TO JEST (co to za część)

Witam serdecznie Mam pytanko Co to za część Dzisiaj byłem w warsztacie odkręcili mi osłony silnika ( plastikowe ) i spadło coś takiego ( kształt okrągły ). To wszystko jest po poprzednim właścicielu ale co to Zaznaczam że wszystko jest ok z autem. Majster powiedział że m oże to być sprężarka klimatyzacji ale jak bym włączał to by było słuchać szumienie i buczenie DSC01178.JPG

Przy uruchomionym samochodzie gdy temp powietrza jest wieksza niz 5C wskazanie chwilowe zuzycia paliwa wynosi najczesciej 06-08lh po wlaczeniu klimy powinno ono podskoczyc Jak mialem spuszczony czynnik ze sprezarki to ta wartosc sie nie zmieniala bo czujnik cisnienia klimy nie pozwalal jej uruchomic. U mnie sprzegielko bylo cale ale zmielil sie wieloklin na walku sprezarki wlasnie ten od tego sprzegielka.

SKODA OCTAVIA [O2] POMOCY SZUKAM CZĘŚCI

mam problem. w żadnym z okolicznych serwisów nie udało mi sie zdobyc części dzięki której moje autko będzie w stanie jeździć. za 4 dni planowałem dłuższy wyjazd a tu okazuje się że czas oczekiwania w Skodzie to 2 tygodnie. Część której szukam to coś co się nazwywa czujnik FILTRA NISKIEGO CISNIENIA paliwa w ETCE ma on kod 03C906051A moze ktos z was ma jakis pomysł

SKODA OCTAVIA [O2] CHECK ENGINE

witam pojawil mi sie maly problem po zatankowniu jakiegos shitu na BP. Po kilku kilometrach pojawila sie kontrolka check engine. w ASO stwierdzili ze moze to być zabrudzenie albo uszkodzenie czujnika filtra niskiego ciśnienia paliwa (cokolwiek to znaczy) albo uszkodzenie samego filtra. z tego co podejzałem to kod błędu to G410 Wykasowali ten błąd i kazali obserwować jak pojawi się znowu to

SKODA OCTAVIA Dywagacje o różnych wtryskach

wtryski 216 - tki rządzą teraz juz wiesz skąd się bierze moc wykres praktycznie idealnie pokrywa się z moim na podobnym setupie Cytat

Panowowie by Was pogodzić powiem tylko tyle - pierwsza moc wzięła się z ciśnienia ładowania rzędu 165-17 bara. Skąd to się wzięło - założyłem Map Sensor od ARL. Ma on inne wartości oporności dla zadanego ciśnienia (chyba) od standardowego czujnika ASVALH. I tak np dla ciśnienia 1 bar rzeczywistego podawał on dla komputera taką oporność jak seryjny czujnik od ALH dla 09 bara. Rozbieżność

SKODA OCTAVIA Uruchamianie na mrozie

Witam Przyszła zima a wraz z nia silniejsze przymrozki. Moje auto stało od piątku pod chmurką. Dzisiaj rano za oknem było -8C. Wychodzę i próbuje odpalić. Silnik uruchomił od pierwszego razu ale trochę stekał i dymił na niebiesko przez ok 20s. potem juz równo pracował. Dałem mu popracować dobre 5 minut zanim ruszyłem. Przez ten czas odrapałem sobie szyby z lodu Mam pytanie .... jak uruchamiaja wasze silniki Masters

Z całym szacunkiem dla Ciebie i Twojej wiedzy chciałbym nadmienić ze sa różne szkoły dotyczące exploatacji aut. W tym co piszesz jest sporo racji. Z mojej strony sa tylko zalecenia jak troche lepiej troszczyć sie o prywatne a nie służbowe auto. Oczywiscie że mozna ruszac pełnym butem zaraz po odpaleniu na mrozie i napewno istnieje duża grupa ludzi którzy sobie nawet tego do głowy nie

Witam wszystkich zainteresowanych tematem nagrzewania (bądź nie )silnika na postoju. Nie wiem dlaczego kilka osób z uporem maniaka wypomina mi coś czego nigdy nie twierdziłem. Już chyba trzykrotnie wyraźnie podkreślałem żeby dążyć do jak najszybszego nagrzania silnika ale broń Boże poprzez natychmiastowe ruszanie z gazem w podłodze. Powtórzę jeszcze raz żeby ruszyć po ustabilizowaniu

SKODA OCTAVIA [O1] 1.6 BFQ z gazem

mam pytanie czy u innych posiadaczy tego modelu przy otwieraniu dzwi kierowcy slychac ze strony komory silnika takie ( jakby trzeszcenie szorowanie czgos po czyms) nieprzyjemny dzwiek. Domyslam sie ze moze to cos od gazu ale nie jestem pewien. Amoze tylko ja tak mam)

Koledzy bzyczenie i syczenie jest normalnym objawem jeśli u kogoś nie bzyczy tzn że ma skopany czujnik otwarcia dzrwi kierowcy. Po otwarciu drzwi pompa paliwa jest uruchamiana w celu napompowania paliwa i stworzenia ciśnienia w układzie dzięki temu od razu po przekręceniu kluczyka można uruchomić silnik. Natomiast późniejsze sycenie to zapewne zawór który gdy stworzy się za duże ciśnienie

SKODA OCTAVIA Migająca kontrolka oleju

Witam Mam takie pytanie. Wczoraj zakopałem się na nie odśnieżonej drodze po wbiciu sie w nią ok 60-70m. Musiałem wycofać tyłem co nie obyło się bez kilkunastu minut jazdy na dość wysokich obrotach. Pod koniec jak już się wykopałem z tej drogi piknęło 3 razy i zaczęła migać kontrolka oleju. Po wystudzeniu silnika i ponownym odpaleniu kontrolka migała nadal i na dokładkę silnik

OWRONE jesli ten wyciek jest wokolicy 4 cylindra to bym obstawiał pompe tandem [vacym pompa i pompa paliwa sredniego cisnienia ]moze uszwlka pod nia albo sama pompa sie rozszczelniła lub oring na wiazce przewodów idacych do pompek .wedłuk mnie pomki nie maja nic wspólnego z wyciekiem bo sa pod pokrywa zaworów. ADIWAW a jak próbowałes pozbyc sie tej lamki i brzeczyka niesprawnosc moze byc bardzo

SKODA OCTAVIA Nie odpala po nocytrzeba dlugo krecicsilnik 1.9 ATD.

Rz na 10 uda się ze zapali rano od strzału.Pozostałe 9 trzeba kręcić 3-5sektak jakby schodziło paliwo.Na wiosnę była robiona głowica.Później okazało się ze pokrzywili punkty do czujnika położenia wałka rozrządu(czujnik do wymiany).Następnie było wszystko ok.Od 2 tyg problemy z odpalaniem. Ostatnio jak zapali to trochę nie równo pracujepo chwili uspokaja się.Po tym jak nie równo

Skąd wziąć nr ssakawykręcić z baku Na zasilaniu przed sama pompa(ta przy głowicy) nie ma żadnych pęcherzykówdopiero na powrocie przed samym filtrem paliwa jest powietrze(nie wiem jak zaraz za pompabo tam przy jakiś czujniku wymieniłem od razu wężyki na nowe[trudniejszy dostęp]).Na zasilaniu nie widać żeby coś się działo.Nie wiem jak pompa czy w niej coś się nie dzieje ze pojawia

SKODA FABIA Czy człek jest zadowolony z zakupu Fabii Wyraź swoją opinie

Witam i przy okazji chcę zapytać użytkowników Fabii czy po zakupie autka (udanym zresztą) są tak do końca zadowoleni Otóż zadaję sobie to pytanie od końca października ub. r kiedy to stałem się posiadaczem z salonu Skody Fabii hatchback 1.4-16V-75 koników v. Joy(klima alusy skórzane dodatki). Po przejechaniu 2600 km zagazowałem sekwencją BRC i do dzisiaj nakulałem 27000 km i nic

Za miesiąc będą 2 latka... Kombiak wersja Joy 12 64 KM 4 poduchy klima ABS alusy centralny zamek skórzane dodatki przebieg 50 tyś.km Na plus rewelacyjna jak dla mnie skrzynia biegów spory bagażnik Na minus Fabryczne letnie opony Barum głośne a na mokrym strach jechać szybciej niż 100kmh (zimówki kupiłem już Fuldy). Po roku przednie prawe łożysko z piastą (gwarancja) Miesiąc temu

SKODA FABIA Czy człek jest zadowolony z zakupu Fabii Wyraź swoją opinie

Witam i przy okazji chcę zapytać użytkowników Fabii czy po zakupie autka (udanym zresztą) są tak do końca zadowoleni Otóż zadaję sobie to pytanie od końca października ub. r kiedy to stałem się posiadaczem z salonu Skody Fabii hatchback 1.4-16V-75 koników v. Joy(klima alusy skórzane dodatki). Po przejechaniu 2600 km zagazowałem sekwencją BRC i do dzisiaj nakulałem 27000 km i nic

Za miesiąc będą 2 latka... Kombiak wersja Joy 12 64 KM 4 poduchy klima ABS alusy centralny zamek skórzane dodatki przebieg 50 tyś.km Na plus rewelacyjna jak dla mnie skrzynia biegów spory bagażnik Na minus Fabryczne letnie opony Barum głośne a na mokrym strach jechać szybciej niż 100kmh (zimówki kupiłem już Fuldy). Po roku przednie prawe łożysko z piastą (gwarancja) Miesiąc temu

ALFA ROMEO Katalogi online producentówsprzedawców części do Alf

Zamierzeniem jest udostępnienie każdemu możliwości sprawdzenia jaka część pasuje do jego auta oraz ewentualnie sprawdzenie ceny tej części. PRODUCENCI AC Delco - kosmetyki akumulatory paski rozrządu i klinowe płyny hamulcowe tarcze i klocki hamulcowe sprzęgła filtry powietrza oleju paliwa i przeciwpyłkowe oleje świece amortyzatory wycieraczki httpwww.acdelco.eu.com httpwww.elcome.co.ukACDecatindex.asp

VOLKSWAGEN Dziwny objaw przy ruszaniu mul przez pierwsze 100 metrow

Witam Autko to skoda octavia z 2003 roku 1.9TDI 90 koni Przy pierwszym odpaleniu po postoju (niezaleznie ile trwal) autko zupelnie nie jedzie pedal wcisniety w podloge autko dociaga bardzo powoli do 2000 tys obrotow i praktycznie nie chce ich przekroczyc...pedal caly czas w podlodze i po przejechaniu okolo 100 metrow (pedal caly czas podloga) nagle dostaje kopniecie i od tej chwili juz jezdzi tak jak

Zadaj pytanie ekspertowi