części samochodowe nanodatex

skoda octavia amortyzator klapy tylnej

Samochody związane z zapytaniem skoda octavia amortyzator klapy tylnej

Pytania i odpowiedzi: skoda octavia amortyzator klapy tylnej

SKODA OCTAVIA [O1] amortyzator tylnej klapy

Witajcie. Co 4 miesiące wysiadają mi amortyzatorki tylnej klapy w sedanie. Mam spoiler z motorsportu WRC i wiem ze jest ciężki. Prośba jakie zamienniki z innych aut podchodzą. Muszą być silniejsze niż seria. Proszę o poradę i dzieki.

SKODA OCTAVIA [O1] Amortyzator klapy tylnej - sedan

Pytanie jaki amortyzator kupić - jaka powinna być siła podnoszenia dla takiego amortyzatora Założyłem 2 nowe zamienniki 520N i przy otwieraniu klapa uderza w oganiczniki na zawiasach dachu. ...więc rezygnowałem z jednego i mam teraz 1 stary i 1 nowy amortyzator - ale za słabo podnoszą (w zimie wręcz cenka opada.... przepraszam ....klapa opada na głowę ) Czy poszukać 2 słabszych amortyzatorów czy jakaś inna opcja wchodzi w grę Jak to było u Was przy wymianie

Kolego ja miałem to samo - prawdopodobnie kupiłeś za mocne amortyzatory. zamienniki maja większą siłe ( niutonometry) do mojej skody octavii tez dobrano zamiennik i tez sie klapa nie zatrzymywała. nastepnie kupilem oryginał z za 50 zł sztuke i jest oki. a tamte oddalem. i oddali kase ( mimo ze kupowałem w necie... powodzenia.

Sprawdziłem - oryginalny amortyzator ma 470N

Może wyrobi się ja w kombi po wymianie przez pierwszy tydzień musiałem uważać żeby nie oberwać od klapy. Teraz unosi się już normalnie.

Jak wyglada zamykanie klapy w OI liftbaku Mi tak od 50 cm to klapa sama leci w dol i musze ja podtrzymywac zeby nie walnela. Nowesprawne amortyzatory utrzymja klape do samego zamkniecia czy tez trzeba ja podtrzymywac

Zobacz Klapy tylne do SKODA OCTAVIA

SKODA OCTAVIA Przełożenie tylnej klapy - jaki koszt

Witam. Kupiłem Octavie 1 i chcę przełożyć kilka elementów karoserii z drugiego egzemplarza te same kolory samochodów. Ile może rządać pieniędzy warsztatblacharz za przełożenie - tylna klapa - zderzak przód - prawy błotnik przód - zderzak tył - nadkole prawy przód - osłona silnika Nadmienię iż druga octavia również jeździ i jest w 100% sprawna dlatego moje elementy trzeba założyć

Większość elementów można przełożyć własnymi siłami chyba że się nie ma czasu i ochoty. Instrukcję demontażu zderzaków można znaleźć na forum. Odnośnie przekładki tylnej klapy to też nie jest skomplikowana. Należy - zdjąć plastiki - odłączyć światło stop wiązkę i spryskiwacz - odłączyć amortyzatory klapy - odkręcić 4 śruby typu torx - najlepiej kupić nasadkę do klucza nasadowego Montować w odwrotnej kolejności

SKODA OCTAVIA Siłowniki klapy tylnej

Zrobiło się zimno i wysiadły siłowniki klapy tylnej (i to w momencie jak dostałem w głowę bolało ) teraz jest ciut ciepło i na samym końcu trzymają ale muszę je wymienić jak dobrać się do nich od strony samochodu czy trzeba zdjąć ten biały plastik

rbs911 ze sprężynami gazowymi na allegro jest ten problem że są niewiadomego pochodzenia i ludzie je sprzedający sami nie wiedzą jaka firma je wyprodukowała I to że piszą że są gazowe a nie olejowe to też bzdura Tak dla sprostowania nie są to siłowniki tylko sprężyny gazowe czyli jak sama nazwa wskazuje znajduje się w nich gaz który się spręża natomiast sam olej nie jest w stanie

SKODA OCTAVIA Jakie amortyzatory tył kombi O1

Jakie amortyzatory kupić do Octavi 1 TD 1.9 110KM kombi. Mam okazję kupić amorki firmy sachs 190zł Kyb 210 zł i HART 120zł szt.. Czy opłaca się kupić np te z Harta zalezy mi tez na pieniądzach aby duzo nie wydac i czy faktycznie cena idzie z jakoscia Dziekuję.

Ja 2 lata temu kupiłem siłowniki klapy tylnej Hart i do tej pory działają dobrze. Jednak amorki to część wpływająca na bezpieczeństwo jazdy i w tym wypadku przychylałbym się do opinii kolegi german81.

SKODA OCTAVIA [O1] Na co zwracac uwage przy kupnie Skody Octavi

Jako nowy uzytkownik na forum witam wszystkich majacych wiekszy staz na tej stronie Planuje w najblizszym czasie zakupic taki samochodzik i chcialem dowiedziec sie od uzytkownikow co jest pieta achillesa w tym modelu i na co mam zwracac uwage przy kupnie Na poczatek interesuje mnie model z silnikiem 1.6 pierwszej generacji (1997-2001)

szukania też. Też będę nadzorował zakup STAREJ Octavii I - z tej okazji - zakupiłem vaga - przeleciałem większość wątków na temat modelu który nas interesuje - od 2 miesięcy czytamco nowego pojawia się na forum - staram się powoli zebrać pełną dokumentację skody - szukam po necie informacji Z tego jasno wniknęło że padają - Gumy stabilizatorów (absolutny przebój w skodach

SKODA OCTAVIA Awaryjność - co nas spotkało podczas eksploatacji

Wydaje mi się że warto tworzyć mowy temat dotyczący awaryjności naszych czeszek. Pozwoli to na dokonanie trawnej i bardziej świadomej decyzji o zakupie auta - nowego bądź używanego. Tych informacji nikt w serwisie lub w salonie Wam nie udzieli. Czekam na odpowiedzi. Proponuję wstępnie że by wpisywali się przedewszystkim Ci którzy przejechali jużprzynajmniej kilkadziesiąt kkm - wtedy

140 tysiecy przez terenowe ambicje producentow czyli mega nisko zawieszona miske rozwalilem ja na wroclawskich drogach. Do wymiany panewki i po czasie turbina. Okolo 135 tysiecy padl n75 i przeplywomierz. Od 90 tysiecy cos sypie sie z elektronika dokladnie rzecz biorac czasem jedna zarowka od swiatel postojowych na postoju nie pali sie. Jednak wystarczy zalaczyc auto wylaczyc i ... o dziwo swieci.

Witam szanownych forumowiczów (szczególnie z 3miasta) ale bez szowinistycznych podtekstów Mam octavkę od narodzin (czyli z salonu) z czerwca 2003. 1. Całkiem niedawno temu (jakieś 90 kkm) spotkał mnie taki przypadek Zerwał się pasek wieloklinowy ale to strasznie się zerwał w taki sposób że rozczłonkował się na paseczki i pozawijał się na kołach pasowych gdzie tylko się dało. Tak

O1 1.9 TDI ASV 2001 L&K Kupiona z przebiegiem 150kkm ocenie zbliźam się do 200kkm. Ogólnie sprzęt bezawaryjny są tylko problemy z drobiazagami Z grubszych tematów do wymianynaprawy były - odbojniki tylnych amortyzatorów - amorki przód (przy okazji podwyższenie tulejkami) - gumy stabilizatora - mikrostyk drzwi kierowcy i tylnej klapy - serwomechanizm klapy obiegu zamkniętego (dało się zregenerować) - modułu komfortu - działa OK ale nie można się z nim połączyć

SKODA OCTAVIA I 1U 6 lat i 195.000 km przejechane-opinia użytkownika

Jak w temacie. Autko od nowości w moich rękach. Usterki na gwarancji -łożysko przedniego koła -malowanie tylnej klapy (odchodzący lakier przy ramce tablicy rej. -synchronizator 2 biegu Usterki po gwarancji -przegnita gruszka turbiny -przegub lewy zewnętrzny -pedał gazu -sprężyny przód - tuleje wahaczy -2 węże pomiędzy przepustnicą a IC (wymiana z powodu nieszczelności) -odboje amortyzatorów

SKODA OCTAVIA [O1] Podsumowanie 11 miesięcy eksploatacji Octavii- co sądzi

Z braku czasu niestety rzadko tu zaglądam ale w chwili wolnego postanowiłem się z Wami podzielić wrażeniami związanymi z eksploatacją mojej Octavii przez ten rok. Auto kupione w lutym 2011 za 11 000 zł. Rocznik 2001 rej.2002. Wersja classic z klimatyzacją. Kombi. Szczerze mówiąc miałem nadzieje że auto będzie lepiej się spisywało. Na szczęście obyło się bez większych awarii jednak

Sebastian_TM ja swoim szkodnikiem zrobiłem nieco ponad 20 tys. od kupna (teraz ma jakieś 182 kkm - prawdziwy) i wydałem więcej niż Ty. Szczegóły wydatków są na motostat w podpisie ale zebrało się tego prawie 17 tys. wliczam w zasadzie wszystko oprócz płynu do spryskiwaczy i kwitów parkingowych. Mnóstwo kasy poszło w szeroko-pojęte akcesoria (m.in.program alu-felgi xenony przyciemnianie

SKODA OCTAVIA Klekocząca tylna klapa

Witajcie potrzebuje pomocy problem dotyczy hałasującej tylnej klapy w mojej o II fl 5 d. przy każdej nierówności na drodze klapa bagażnika dość głośno klekocze nawet nie stuka a właśnie wydaje z siebie dość głośny klekot . próbowałem już wszystkiego podkładki gumowe filcowe regulacja odbojników bocznych i tych wkręcanych regulacja zamka na różne sposoby i pomaga to na

a może to amortyzatory tylnej klapy w poprzednim aucie (Ibiza) musiałem wymienić.

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi