części samochodowe nanodatex

skoda fabia zawór zbiornika

Samochody związane z zapytaniem skoda fabia zawór zbiornika

Pytania i odpowiedzi: skoda fabia zawór zbiornika

SKODA FABIA Zawór przewietrzania zbiornika.

Moj problem polega na tym ze pokazala sie na ikona silnika. Pojechalem wiec na komputer i wykazal on przerwe na zaworze przewietrzania zbiornika. Gdzie jest ten zawór i jakie on ma zadanie Czy mozna z tym jezdzic Jaka moze byc przyczyna Proszę o odpowiedź. Z gory dziekuję

kazek5 jeśli chodzi o odpowietrzenie zbiornika paliwa to jest on z boku wlewu paliwa kros kiedys foto zarzucał może udostępni jeszcze raz

Hmm o ile mnie pamięć nie myli to powinien być w komorze silnika. Doprowadza on opary ze zbiornika paliwa do silnika. Na zdjęciu element numer 11. Zdjęcie pochodzi ze strony www.vagcat.com

zawór ten zazwyczaj znajduje się w pobliżu zbiornika wyrównawczego cieczy chłodzącej. Jest to taki plastykowo-gumowy pierścień na przewodzie paliwowym (dodatkowym nie na głównym). Dochodzi do niego wyczka.

u mnie często pojawia się błąd nr 16825 - zawór oparów EVAP - nieprawidłowy przepływ (incorrect flow detected) co mam z tym zrobić

SKODA FABIA Zawór elektromagnetyczny.

Mam problemy z zaworem elektromagnetycznym pojemnika z węglem aktywnym. Mógłby ktoś sprawdzić czy przez ten filtr można ustami przedmuchać odłączony od zasilania ten zawór zgodnie ze strzałkami bo mój nie ma przedmuchu. zawór jest obok zbiornika wyrównawczego cieczy chłodzącej 2 węże zasilanie (czarny okrągły). Z góry dziękuję za odpwiedź.

Zobacz Zbiorniki paliwa do SKODA FABIA

SKODA FABIA Odpowietrznik zbiornika paliwa

Witam Po ostatniej wizycie w serwisie zaczęła mi mocniej buczeć drgać (wibrować) pompa paliwa . Sprawdzając sobie po kolei części układu paliwowego zauważyłem że nie mam chyba zaworu odpowietrzającego zbiornika paliwa . Sprawdzałem na ETCE i w tym miejscu httpwww.fotosik.plpokaz_obrazek186 ... 6ed9a.html (wlew - górna część) chyba powinien być odpowietrznik o nr kat 6X0201136 i

SKODA FABIA [F1] Prośba o identyfikację podzespołu w komorze silnika

Już wcześniej pisałem że coś mi buczy pod kokpitem. Ustaliłem że jest to część która jest na zdjęciach. Nie wiem czy to tak powinno buczeć. Właściwie to nie przeszkadza mi to ale lubie mieć wszystko zrobione. I teraz zastanawiam się czy jest to zawór zbiornika węgla aktywnego czy jest to zawór ciśnienia turbiny czy jest to zawór EPG czy może jest to wszystko to samo. Prosze o

SKODA FABIA [F1] Elektro-zawór N80

Witam poniewaz od dłuższego czasu zmagam się z problemem odpalania samochodu w ciepłe dni po dłuższym postoju chciałem założyć temat w którym ktoś mógłby mi podpowiedzieć czy to poprostu pech czy coś innego. Sprawa jest następująca ze w przeciągu 4 miesięcy wymieniłem juz 3 elektrozawory i własnie trzeci też zaczął szwankować. Prosiłbym o sprawdzenie przez kolegów tego dziadostwa czy u Was jest on szczelny itp. Z góry wielkie dzięki.

Lesio_Dj a sprawdzałeś przewody od zbiornika do elektrozaworu i z powrotem z tego co wiem w instalacji przewodów znajduje się filtr węgla aktywnego mozliwe ze zapchany czy coś i stąd problem no albo któryś z przewodów niedrożny pozdro

Google się kłania.Uzupełnij profil bo jasnowidzem nikt nie jest.Opis z passata ale zasada działania ta sama. zawór elektromagnetyczny zbiornika z węglem aktywnym N80(system odpowietrzenia zbiornika paliwa)W obecnych pojazdach paliwo wtryskiwane jest bezpośrednio do cylindrów. Mieszanka paliwowo-powietrzna przygotowywana jest za pomocą sterowania powietrzem. Dlatego zbiornik z wkładem węgla

wynik z WIKI FAULTSprawdź emisji oparów (EVAP) Purge zawór kanistra regulatora (N80)Wykonaj test wyjściaSprawdź emisji oparów (EVAP) Purge Solenoid zawór kanistra (N115)Sprawdź emisji oparów (EVAP) kanisterWykonać podstawowe ustawieniaSprawdź Przewody pomiędzy odpowietrzania zbiornika paliwa oraz obudowy przepustnicytak jak pisałem sprawdż przewody od zbiornika filtr aktywny poprzez zawór az do przepustnicy cosik nie tak i uwala ci cały czas n80 pozdro

SKODA FABIA Zbiornik węgla aktywnego - błąd układu sterowania silnikiem

Witam serdecznie wszystkich Jestem tu pierwszy raz bo ... skończyła się gwarancja i zaczęły się problemy... a w ASO robią w balona i ściemniają jak mogą no w końcu skoda to "przemyślane rozwiązania..." Mianowicie ostatnio zapała mi się żółta kontrolka sterowania silnika. Więc udałem się do ASO w celu zdiagnozowania błędu. Najpierw troszkę podzwoniłem po warszawskich

Nalewając paliwo pod korek jest duża szansa iż zalejesz pojemnik z wkładem węglowym (na rysunku krosa element 21). W pojemniku tym opary paliwa ze zbiornika są filtrowane i podawane do silnika wraz z powietrzem w przepustnicy. Objaw zalania tegoż filtra sygnalizuje problem z zaworem elektromagnetycznym (na rysunku krosa mały element tuż przy zbiorniczku wyrównawczym). Ponadto paliwo z przelanego

Jeśli chodzi o błąd 16825 to przyczyną niekoniecznie musi być zalanie zbiornika z węglem aktywnym. U mnie np. przyczyną był nie do końca sprawny zawór N80. Zamiast wyraźnego cykania pykał sobie tak że żeby to usłyszeć trzeba było ucho nadstawić. Pomogło przeczyszczenie zaworu sprężonym powietrzem. To mogłoby tłumaczyć dlaczego w autach z silnikami TDI gdzie o ile wiem tego zaworu nie ma lanie pod korek często nie powoduje jakichkolwiek problemów. Pozdrawiam

SKODA FABIA Nieszczelność w układzie odprowadzania oparów paliwa

Koledzy Jeżdzę już ponad pół roku z żółtą kontrolką MIL. ASO najchętniej wymieniłoby mi połowę auta żeby usunąć błąd. Na początku stwiedzili że napewno przelałem paliwo i filtr węgla aktywnego zalałem. Nie pomogły tłumaczenia że jeżdzę na LPG i byłbym skończonym idiotą gdybym zalewał pełny bak i później jeszcze dolewał benzyny odpowietrzając bak... Wymieniłem

W układzie odprowadzania oparów paliwa ze zbiornika paliwa jest węgiel aktywny (moim zdaniem do wymiany co 100.000km) oraz zawór elektromagnetyczny. Zawory były 2 typów. Z membrankami odpornymi na paliwo i nie. Przelanie paliwa oprócz zalania filtra węglowego par powodowało zalanie paliwem zaworu. zawór cyklicznie otwiera i zamyka odprowadzanie par paliwa ze zbiornika do silnika. Zawory z

SKODA FABIA Kontrolka pomarańczowa - helikopter

Witam Na wstępie chciałem wyrazić ogromne uznanie dla uczesnitków forum - jestem posiadaczem Skody od 4 dni i juz sporo zdążyłem przeczytać. Przeszukałem forum w odpowiedzi na mój problem ale tematy są porozrzucane. Kupiłem auto 4 dni temu - przebieg 49 tyś - 2003 r. Zatankowałem do pełna paliwo Shell (ponoć dobre) i jadąć dzisiaj po obwodnicy z prędkością 110 kmh przyhamowałem

Wczoraj u mnie też po zatankowaniu do pełnaw czasie jazdy zapaliła się CHECK ENGINE.Dziś odpalamdalej jest.Telefon do ASOmożna podjechać.Jadę.Na parkingu przy ASO sam szef serwisu podpiął mały przenośny VAG i odczytał mi że mam więcej paliwa w baku niż wynosi pojemność zbiornikacoś o zapowietrzeniu zbiornika.Spytał czemu leję więcej niż pojemność zbiornika a ja mu na to że

SKODA FABIA Co to jest N80 zawór odpowietrzania zbiornika paliwa

Mam takie pytanko dotyczące silnika. Co to jest httpwww.fotosik.plpokaz_obrazek142 ... e3167.html httpwww.fotosik.plpokaz_obrazek751 ... 5cfda.html Ostatnio nawet to przeczyściłem.

N80 zawór w układzie odpowietrzania zbiornika paliwa

A czy ten zawór jest w jakimś stopniu odpowiedzialny za mieszankę itp

Allen wielkie dzięki. [ Dodano 2008-12-17 2230 ]kros dzieki za podpowiedź.

SKODA FABIA Fabia 1.2 12V duzo pali bledy 1792516825

WitamJak w temacie. Kolega posiada Skode Fabie z silnikiem 1.2 12v. Od pewnego czasu fabia pali mu jak smok chwilowe spalanie potrafi pokazac 100l Auto podpiete pod VAG-COMa blad 1792516825 ktos ma jakies pomysly na ten temat Moze ktos z okolic Tychow potrafi sprawdzic sonde lambda Albo macie jakis opis co i jak zrobic w vagu zeby to dobrze sprawdzic Dzieki za odpowiedzi

16825 zawór N80 zacięty lub uszkodzony (odpowietrzania zbiornika paliwa) albo nieszczelność przewodu odpowietrzania zbiornika paliwa do korpusu przepustnicy. (Nie zalewał przypadkiem Fabki pod korek )17925 Przekażnik zasilania sterownika silnika uszkodzony lub wiązka do niego.

SKODA FABIA Problem z zapalaniem jak jest cieplo fabia 1.4 16V

Witam Mama problem z Fabią 1.4 16V 59KW rok 2006 (combi). jest problem z odpalaniem jak jest ciepło na zewnątrz pow. ok. 22 C (na zimnym silniku) Auto odpali mi ale dopiero za 5-6 razem. Mam takie wrażenie jak by nie dochodziło paliwo.Ostatnio pojawił mi się błąd CHECK podłączyłem kompa i wyszło - P0441 Układ sterowania odprowadzeniem par paliwa. Nieprawidłowy przepływ oczyszczający.

masz konkretny błąd i na nim się skupzapożyczone16825 P0441 System kontroli emisji wydechu (EVAP) niewłaściwy przepływ odpowietrzania. Przedewszystkim sprawdz czy zaworek odpowietrzajacy zbiornik paliwa jest sprawny . lub czy silnik nie zasysa lewego powietrza zaworek znajduje sie przewaznie w okolicach komory silnika lewe lub prawe nadkole w skodzie zdaje sie jest z prawej strony na przewodzie

SKODA FABIA I 6Y2 6Y3 6Y5 Skoda Octavia III kontra Toyota Auris i Ford Focus

Przedstawiciele Skody liczą że trzecia generacja Octavii będzie wkrótce hitem sprzedaży. Nowa Octavia ma jednak wielu groźnych rywali zwłaszcza wśród nowych modeli. Przed trzema miesiącami do salonów wjechała Toyota Auris II mająca pokazać że Japończycy potrafią konstruować nie tylko trwałe ale i ładne auta. Inżynierowie Toyoty bardzo przyłożyli się do pracy by finalnego produktu

SKODA FABIA Popychacze zaworów 1.4 8v

Witam wszystkichMam problem mechanik stwierdził że mam do wymiany popychacze zaworów ponieważ słychać dziwny stukot na rozgrzanym silniku. Dodam że UPG też będzie wymieniał. Nie mogę nigdzie dostać tych popychaczy w serwisie chcą 130 zł za sztukę (potrzeba ich osiem) także suma robi się nie ciekawa na dodatek trzeba czekać 2 tyg bo muszą zamówić z czech. Nie mogę nigdzie znaleźć

viewtopic.phpf2&t14617&hilitregulacjazawor%C3%B3w&start45Temat wałkowany.Zamienniki z AJUSA masz tuhttpwww.iparts.plczescpopychacz-za ... 09200.htmlOryginały masz tuhttpwww.skodaczesci.plofertaczesc.phpid924Kosztował oryginał jakoś koło 100-wy ale nie ma ceny więc pewnie na zamówienie tak jak pisałeś.Generalnie nie pakowałbym się w zamienniki bo szukałem opinii na forach o firmie

SKODA FABIA Auto czasem nie odpala

Witam serdecznie jestem nowy na tym forum totez chcialbym sie ze wszystkimi przywitac) Pol roku temu kupilem sobie 8 letnia Fabie i po kilku mniejszych problemach z elektronika mam teraz powazniejszy. Jakis czas temu przestal mi dzialac immobilizer nie trzeba bylo odblokowywac auta pilotem zeby odpalilo ale odpalalo normalnie. No i tak bylo przez jakis czas. Jakis miesiac temu auto wogole nie chcialo

oleju olej świece cewki) i doszedłem do wniosku że może to być coś w układzie zasilania silnika w paliwo. Jako że filtr paliwa z zaworem ciśnieniowym miał juz przejechane 52tys. km (oficjalnie wg książki serwisowej) postanowiłem go wymienić. I okazało się że...to był strzał w dziesiątkę . Po wymianie filtra paliwa (oryginał z zaworem ciśnieniowym zakupiony na www.skodaczesci.pl

SKODA FABIA Głowica do wymiany w tygodniowym autku

Witam wszystkich Nie dawno zakupiłam fabisię i po tygodniowej jeździe zupełnie padła. O to przebieg zdarzeń Niedziela 27-01-2008 &8226 samochód uruchomiliśmy bez problemów &8226 tankowanie paliwa na stacji benzynowej BP &8226 przejechaliśmy ok. 150 km i było wszystko w porządku &8226 po ok. półtorej godziny przerwy nie można było uruchomić auta rozrusznik kręcił pompa paliwa działała

Totalna bzdura od kiedy to nagar z pod zaworów może uszkodzic głowicę diagnoza wyssana z palca Skoro podczas odkręcania korka paliwa był syk to znaczy że było zapchane odpowietrzenie zbiornika paliwa . Autko nie dostawało paliwa co w rezultacie mogło uszkodzić pompę paliwową . ale to jest też mało prawdopodobne . Walcz o swoje i wez niezależnego rzeczoznawcę niech on stwierdzi przyczynę

bardzo ciekawie ten silnik wygląda. Na jedeym ze zdjęć wygląda jak by 2 zawory uderzyły w denko tłokadziwne ale zawory są proste. Z ciekawości aby pochamować ASO można zajrzeć do zbiornika paliwa i zobaczyć co tam ciekawego jest....ale na moje oko to co zostało na zaworach i tłokach to przepalony olej. Przypadkiem nie ubywało Ci go za dużo

SKODA FABIA [F1] Błąd Vag16825

Witam kilka tygodni temu wyskoczyla kontrolka silnika po podłączeniu do Vaga pokazuje błąd 16825. Według kodów Vag jest to 16825 P0441 System kontroli emisji wydechu (EVAP) niewłaściwy przepływ odpowietrzania.Co z tym zrobic[b]

WitamProblem może być rzeczywiście w zaworze N80. Ja się z problemem uporałem poprzez przeczyszczenie go (przedmuchanie sprężonym powietrzem) i przesmarowanie (zastosowałem WD40). Teraz słychać wyraźnie jego cykanie i błąd przestał się pojawiać. Dodatkowo możesz "przedmuchać" cały układ odprowadzania oparów ze zbiornika z węglem aktywnym. W tym celu odłączasz od zaworu

SKODA FABIA I 6Y2 6Y3 6Y5 Kody vag 16825 i 17925

Witam. W penym momencie jazdy moja fabka (12v) zamuliła ina tym moja jazda sie zakończyła do 2000obrmin szła a potem zmulanie. Podpiołem sie do vaga i wyszły kody 16825 -zawór oparów - nie prawidlowy przepływ EVAP- oraz17925- przekaźnik silnika otwarty obwód . natępnie wykasowałem błędy i dokonałem jazdy probnej Wynik mizerny po 100m dalej zmula po 2000obrmin i moge sie poruszć tylko

SKODA FABIA [F1] Pali na trzy cylindry

Witammam taki problem ze swoją Fabią ( w zasadzie to więcej niż jeden ale ten opisywany poniżej jest najjaskrawszy). Mianowicie tak jak napisałem w temacie zapala ona na zimnym silniku na 3 cylindry. Jako że świece NGK miałem prawie nowe bo przejechane na nich miałem ok. 5000 km postanowiłem je wymienić. Mechanik znalazł mi nowe firmy Bosch z masywniejszą elektrodą podobno i wymienił.

WitamNie rozumiem dlaczego odkręcasz korek zbiornika Przecież poziom gorącego płynu jest zawsze większy.Ten układ sam się odpowietrzy.W korku są zaworki jeden nadciśnieniowy a drugi podciśnieniowy.Więc może podmień korek.Ciśnienie sprężania jest dobre więc uszczelka też ok.Sprawdzaj poziom oleju bo może woda wchodzi do oleju przez uszczelkę tulei cylindrowej.Czy przy kole pasowym pompy nie kapieMarek

SKODA FABIA znikający płyn chłodniczy

Witam mam problem z Fabią mojej matki.Ma Skodę Fabie 1.4 MPi z 2002r z przebiegiem 58tyś.Po zimie ubywa płynu chłodniczego G12.Co tydzień trzeba dolewać około 300ml.Nie ma nigdzie wycieku i nic się nie poci ani na chodniku pod samochodem nie żadnej plamy.Wie ktoś jak rozwiązać taki problem

Witam Korek zbiornika wyrównawczego może narozrabiać.W skodzie 120 były w nim 2 zaworki podciśnieniowy dopuszczał powietrze gdy płyn stygł i nadciśnieniowy otwierał się gdy ciśnienie płynu nadmiernie wzrosło np przegrzanie.Utrzymywał też odpowiednie ciśnienie w układzie. Sądzę że w nowych układach też tak jest.Termostat wymieńkosztuje niewiele a często się psuje.Marek

SKODA FABIA [F1] Problemy po czyszczeniu przepustnicy

WitamPrawie dwa tygodnie temu postanowiłem wyczyścić przepustnicę w mojej F1. Nie demontowałem jej z auta tylko wacikami do uszu i papierowym ręcznikiem kuchennym usunąłem tyle syfu ile było możliwe. Po zabiegu przepustnica wyglądała na czystą.Zabrałem się za czyszczenie przepustnicy ponieważ silnik delikatnie pływał na obrotach... za to po czyszczeniu jest masakra.Telepie się jak

To nie jest EGR. Jest to zawór przez który podawane są opary ze zbiornika paliwa. Chyba

W Fabii benzynowej nie ma EGRu przynajmniej w mojej... a z tym zaworem par paliwa ze zbiornika to jest bardzo prawdopodobne...PozdrawiamP.S. Ale to w dalszym ciągu nie rozwiązuje mojego problemu

SKODA FABIA Wymiana płynu w chłodnicy

No właśnie co i jak pokolei treba zrobić czy trzeba coś odpowietrzyć ile wchodzi płynu

witam dzisiaj wymienialem plyn chlodniczy mechanik odkrecil zawor spustowy i plynu wylecialo nie za duzo wlal do zbiornika wyrownawczego jedna butelke G12 i litr wody i juz jest max czytalem ze uklad ma 6l jak to mozliwe ze zlecialo tylko 25l

SKODA FABIA Wyciek oleju spod pokrywy zaworów 1.4MPI

co może być przyczyna tego wycieku pocenia sie itd. widoczne jest to na załączonym zdjęciu czy to jakaś nieszczelność nie mam pojęcia co to moze byc i co sie moze dziać dodam ze auto zostało przerobione na gaz w styczniu 2008 i ze mam problemy z szarpaniem na obrotach w okolicach 1500-2000 przy intensywnym dodawaniu gazu moze to ma jakies znaczenie wszelkie uwagi mile widziane

Fotek nie wyślę ponieważ zrobiłem eksperyment i czekam na efekty. Wyczyściłem zacieki naftą aż lśnią i sprawdzam czy są zmiany. Na razie przejechałem ok 600 km i nadal jest czysto. Sprawdzam olej - mam wrażenie że poziom się nie zmienia. Płynu jeszcze nie musiałem dolewać. Masełka nie ma. Jedynie w zbiorniku wyrównawczym niepokoją mnie bezbarwne krople na ściankach zbiornika. Będę informował o każdej zmianie.

SKODA FABIA Błędy w sterowniku silnika

Koledzy Wróciłem z samochodu po zabawie z VAGiem i wyskoczyły mi błędy w sterowniku silnika ( VAG 409-1) Control Module Part Number 047 906 033 J Component andor Version 14l SIMOS3PB 00HSSJ35 Software Coding 00031 Work Shop Code WSC 13765 Additional Info TMBPH46Y333678126 SKZ7Z0B1626790 6 Faults Found 17523 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating Circuit B1 S1 Short to Ground P1115 - 35-00 - -

SKODA FABIA Informacja o pompie do wspomagania naszych fabi

Witam Potrzebuję więcej informacji o pompie do wspomagania np. TRW. Chodzi mi o jej wydajność na min i jak ona pracuje tzn. czy jeżeli zostanie podpięte do niej samo zasilanie to czy ona będzie pompować płyn hydrauliczny czy potrzeba też innych sygnałów do jej sterowania (wiem że do podpięcia jej używa się trzech kostek). Czy w naszych autach ona pracuje cały czas po uruchomieniu auta

witam z tego co się oriętuje to pompa z fabi nie będzie pasować choćby z tego względu że chyba ona nie chodzi cały czas tylko uruchamia się poprzez czujnik skrętu w chwili ruszenia kołem kierownicy chociażby z tego względu że pobiera dość duże ilości prądu. Jeżeli chodzi o wydajność pompy to nie wiem jaką może być. Najleprza byłaby pompa np. z vw golf ponieważ ta pompa funkcjonuje

SKODA FABIA Wskazania komputera-spalanie

W mojej Fabii komputer pokazuje zaniżąną wartość spalania dokładnie o 0.6L benzyny w porównaniu z moimi wyliczyniami.Czy u was istnieje to zjawisko Czy można ustawić komuter żeby wszystko grało Proszę o opinie.[center][center]

Nie wydaje mi się żebyś miał rację ... Jeśli każdy ze sprzedawców ustawiałby dystrybutory po swojemu to by nas strzygli na taką kasę że się w głowie nie mieści (i tak strzygą ale to inny rozdział bajki ). Każdy dystrybutor musi być wykalibrowany i zalegalizowany jak każde inne urządzenie pomiarowe - inaczej byłby bur... (dom publiczny znaczy ) A to o czym mówisz to różnie

SKODA FABIA Recyrkulacja spalin )

Witam od pewnego czasu mam problem ze swoja fabka pojawia mi sie ikonka tzw "helikopterek" bylem u mechanika podpia pod kompa i wyskoczyl blad zly przeplyw spalin wykasowal mi go jakis czas byl spokuj a teraz znow sie pojawia i za jakis czas znika on twierdzi ze jest uszkodzony " zawor odpowieczania wegla aktywnego zbiornika" a ja nie jestem do konca pewnie czy mial juz ktos podobny
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi