części samochodowe nanodatex

skoda fabia rozruszniki

Samochody związane z zapytaniem skoda fabia rozruszniki

Pytania i odpowiedzi: skoda fabia rozruszniki

SKODA FABIA [F1] Problem z rozrusznikiem w 1.4 MPi - charczy - zgrzyta

Mam problem z rozrusznikiem w fabia I 1.4 60km MPi. Od dziś mi charczy zgrzyta przy odpalaniu. Co zrobić i jak go wyciągnąć

Witam Proponuję sprawdzić łożyska ewentualnie to bendix moze hałasować.

Zanim przystąpisz do demontażu rozrusznika bez względnie rozłącz akumulator. Zwróć też uwagę jak są podłączone kabelki Jeśli choć trochę się orientujesz w mechanice to powinieneś sobie poradzić z wymontowaniem. Jednak naprawę samego rozrusznika proponuję zlecić fachowcowi.

SKODA FABIA Problem z rozrusznikiem

Witam Mam mały problem z rozrusznikiem. Gdy przekręcam kluczyk słychać jak kreci rozrusznik ale nie chce kręcić silnikiem. Co może być przyczyną i jakie mogą być ewentualne koszty naprawy Z góry dziękuje za pomoc. P.S. Zna ktoś w Łodzi mechanika który by to naprawił

grizlli Jak kręci rozrusznik a nie kręci silnikiem W takim razie czym kręci Trochę więcej szczegułów proszę.

Jak przekręcam kluczyk to slychac jakiś odgłos (krecenia) ktorego wczesniej nieslyszałem...

No to coś się tam urwało. Kręci wirnik ale już nie bendix. Musisz go wyciągnąć lub jechać do elektryka. Tylko jak skoro nie da się zapalić Na popych nie polecam. Chociaż może raz to aż tak strasznie nie będzie. Najlepiej jakbyś sam go wyciągnął ale to nie jest łatwe. W mojej poprzedniej fabii wymieniałem 2x rozrusznik. Psuł się równo co dwa lata. Musiałem kupować nowy bo nie nadawał się do naprawy. Kosztował ok. 230 zł. (zamiennik).

grizlli Przychodzi mi na myśl tylko jedna usterka związana z twoim rozrusznikiem. Posypało się sprzegiełko bendixa i stąd takie odgłosyże rozrusznik słychaćże pracuje a koła zamachowego silnika nie obraca się. Mało prawdopodobne by kręcił się wieniec na kole zamachowym ale tego też nie można wykluczyć. Poprostu trzeba to sprawdzić i tyle. Pozdrawiam.

Zobacz Rozruszniki do SKODA FABIA

SKODA FABIA Fabia 1.4MPI problem z zapłonem

Witam wszystkich Mam problem ze swoją skodą fabią (2002r. 8V 1.4MPI LPG IIgen). Posiadam instalację LPG 2 generacji. Na gorącym silniku jak kręcę rozrusznikiem to nie zapala. Dopiero jak ostygnie (około 5 godzin ostatnio) to z ledwością zapala dusząc się. Podczas jazdy jak włączam benzynę i daję przyśpieszenie to zaczyna się dusić i zwalnia gwałtownie do zera. Na diagnostyce wyszło

SKODA FABIA Odpalanie na zimno

Witam przejrzałem sporo wątków ale nie mogę znaleźć takiego problemu a tym bardziej rozwiązania. Mam Fabie 1.4 (44kW) 60KM. Rano gdy silnik jest zimny są problemy z odpalaniem. Trzeba zakręcić jakieś trzy-cztery razy żeby zapalił (troche łapie ale nie zapala) tak jakby nie dostawał paliwa albo coś w tym stylu. Jak już zapali to nie ma żadnego problemu samochodzik jeździ jak pszczółka

gazu usterki są zauważane wcześniej - a szczególnie zapłon czyli cewki. Jednak jedyna cewka która mi się spaliła to padła na benzynie po przejechaniu ok. 200km (bez postojów). Pozostałe 3 były blisko awarii i już szwankowały (ograniczenie mocy przy większych obciążeniach silnika problemy z odpaleniem rano). Przedwczoraj wymieniłem 4 cewkę. Kupiłem ją w ASO Skody za 163zł na skodaczesci.pl

SKODA FABIA I 6Y2 6Y3 6Y5 [F1] Problem z ASR i bład 17911 na vag-u - ROZWIĄZANIE PROBLEMU

Witam chciałbym się podzielić swoją wiedzą na temat ASR-u i błędu nr 17911 wykrytym na vag-u. Od pewnego czasu miałem następujące problemy -kontrolka ASR włączała się po przejechaniu około 6 km i ten system nie działał - ładowanie akumulatora rozpoczynało się po przegazowaniu silnika powyżej 2500 obr kontrolka ładowania nie zapalała się po przekręceniu zapłonu -vag wyrzucał

Witam Ta informacja bardzo mi pomogła - DZIĘKUJĘ Potwierdzam przyczyną błędu (zapalanie się kontrolki ASR po ok 6-10 min) jest przerwanie dwóch cienkich przewodów przy kostce pod rozrusznikiem. Dodam tylko że naprawę można dokonać bez podjazdu lub kanału. Wystarczy podwindować prawy przód. Odkręcić dolną osłonę silnika i wcisnąć się od przodu pod auto. Zgodnie z tym co napisał kolega Forester2504 można przylutować przerwane przewody lub gdy nie ma takiej możliwości można usunąć kostkę łącznikową i przy pomocy dodatkowych przewodów przedłużających i łączówki wykonać połączenie zastępcze. Na końcu należy luźnie zwisającą wiązkę spiąć opaską lub taśmą izolacyjną z grubą wiązką dochodzącą do rozrusznika. Zniweluje się w ten sposób drgania wiązki pochodzące od silnika i ponowne przerwanie przewodów. Jeszcze raz dziękuję za opis przyczyny i pozdrawiam Robert B. (fabia kombi 1.4 TDI)

SKODA FABIA [F1F2] Problemy z odpaleniem na mrozie

Witam Mam następujące objawy związane z trudnościami z odpaleniem.fabia w zimne dni stoi około 10 godz na mrozie.Odpalam ją bez problemów.Przejeżdżam ok 500 metrówgaszę ją (muszę zrobić zakupy) i potem jest problem z odpaleniem tzn.trzeba długo kręcić rozrusznikiem aby załapała.Jak załapie to ją szarpie jakby dostawała zamało paliwa lub jakiś czujnik od ssania nie działał.Proszę

SKODA FABIA [F1] brak ciśnienia w 3 cylindrze - 1.2 kontrolka check en

brak ciśnienia w 3 cylindrze - czy da się to sprawdzić vagiem czy wie ktoś jakie mogą być koszty naprawy (((( proszę o odpowiedź - pilne - czy da się to zdiagnozować vagiem czy wiecie może gdzie można znaleźć wykaz kanałów z opisami Vaga

kurcze.. ja bym od razu nie obstawiał uszkodzenia zaworów itp. Żółta lampka helikopter oznacza kontrolę spalin (też zły skład mieszanki) czyli np uszkodzona cewka świeca uszkodzony kasownik luzu zaworowego nieregularne spalanie na cylindrze uszkodzony zawór chyba też zablokowany zawór EGR uszkodzona sonda i inne. Z ciśnieniem sprężania nie jest taka prosta sprawa. w zeszłym roku mierzyłem u mnie w serwisie skody i było min. 129 i max 159 chyba Barów. Zależy też np. od tego jak długo kręcisz rozrusznikiem na początku jest mniejsze. Uważaj na wyłudzaczy naprawiaczy co znajdują bardzo kosztowne w naprawie usterki tylko po to żeby dużo zarobić na naiwnych. Najpierw zrób VAG to kosztuje do 100zł. Jeśli zapala się lampka to jest zarejestrowany błąd w kompie Od tego zacznij. U mnie w instrukcji auta pisze że można tankować paliwo o wyższej wartości oktanowej bez ograniczeń. Ja tankuję od pól roku tylko 98. Jak wiadomo osiągi te same lub mniejsze ale cichsza praca większa czystość paliw premium. Sądzę że u nas takie paliwo 98 ma max 95 oktanów natomiast 95 ledwo przekracza 91. Takie moje gdybanie. Ważny jest olej - kasowniki luzu zaworowego (może się przypchał jakiś i zawór się nie domyka) - musi być czysty i rzadki najlepiej odpowiadający specyfikacji VW 504 (ja leje Castrol Edge 5W30). Ponoc te małe zaworki kasowniki luzu lubią się zapychać czasem od kiepskiego oleju. Myśle że trzeba nieźle katować silnik żeby zawór uszkodzić chyba że to jakaś częsta wada tych HTP. Prześlij mi maila na PW to wyślę Ci instrukcję po Polsku do fabiana. Tam jest ładnie opisany silnik. Pozdrawiam

SKODA FABIA Krótkie pytanie - krótka odpowiedź

Biorąc przykład z innych forum postanowiłem założyć taki temat w tym temacie wpisujemy konkretne krótkie pytania i oczekujemy konkretnych krótkich odpowiedzi np. 1. Co to za część 2. Kiedy zmiana opon na zimówki Przy jakiej temp.pogodzie. Jeszcze za wcześnie 3. Czy ta część będzie do fabi pasować tylko żeby nie było pytań na które odpowiedzi będą bardzo obszerne bo wtedy

specjalnie dla naszego klubowego mistrza tak pali fabia przy -5C po calonocnym staniu na dworze - podobnie palilaby przy -20 tylko pewnie dluzej by musiala zakrecic rozrusznikiem pod maska jakas Centra 1 roczna bo oryginal wyzional ducha w zeszlym roku

tak napisałem wyżej że regulacja wstępna była robiona według tego opisu wykręcilismy świece i dwie z nich były zalane (ponieważ troche kreciłem tym rozrusznikiem) pozostałe dwie byly suche bo było spalanie mechanik też mowił ze tam gdzie byly mokre swiece w ogole nie było cisnienia (wkładał palec w miejsce swiecy a ja kreciłem rozrusznikiem)

SKODA FABIA ponawiam pytanie gdzie 12V pod maską po zapłonie

bo ktoś nie umie czytać ze zrozumieniem i wywala mojego posta do cmentarzyska.... chodzi o podłączenie świateł dziennych - ale powtarzam - nie chcę ciągnąć kabla do kabiny tylko chcę w komorze silnika znaleźć taki przewód gdzie pojawi się napięcie 12V po przekręceniu kluczyka na razie szukałem i poległem - może ktoś wie i pomoże

dziękuję wszystkim za odpowiedzi z tym rozrusznikiem to może być racja - tego nie sprawdziłem odnośnie pinu TFL - wiem czytałem ale po prostu nie chce mi się rozbierać pół deski rozdzielczej aby dostać się do tego pinu Jeżeli już miałbym przechodzić do kabiny to prościej jest mi się podłączyć pod bezpiecznik od klaksonu otwieram tylko klapkę wciskam kabelek i już. do kolegi

SKODA FABIA [F1] SDi Czy już po pompieco teraz

Witam i ponownie proszę o pomoc kilka dni temu za rada kolegi wykręciłem i przeczyściłem pompę paliwa ( bez większej ingerencji rozłączyłęm na kostce wykręciłem 4 śruby wykręciłem głóny przewód wchodzzący z boku i prowadzący bezpośrednio do wtrysków oraz ściągnąłem górną pokrywkę pod którą znajdował się jakiś układ elektryczny).Po zamontowaniu wszystkiego na swoje

co do odpowietrzenia układu paliwowego to są różne sposoby - kręcenie rozrusznikiem (byle nie za długo bo może się przegrzać) skuteczne jedynie w przypadku gdy w pompie wtryskowej jest paliwo - użycie wysysarki do oleju podłączonej pod powrót pompy które zassie paliwo z baku - założenie sobie na przewodzie paliwowym pompki ręcznej którą można przepompować paliwo przez układ (koszt

SKODA FABIA Nie odpala na zimnym Skoda Fabia 1.4 16V

Witam Panowie mam taki problem kilka dni temu rano gdy miałem jechać do pracy nie udało mi sie odpalić auta rozrusznik nawet nie zakręcił. Przekręciłem kluczyk usłyszałem tylko lekkie buczenie chyba w rozruszniku lekko przygasło swiatełko w kabinie i nic. Było koło 15 stopni mrozu. Akumulator nowy sprawdzony. od razu pomyślałem że coś z rozrusznikiem albo elektromagnesem. Podłączyłem

SKODA FABIA [F2] Fabia 1.2 HTP praca na dwa gary.

witam posiadam problem z fabią 1.2 HTP LPG a mianowicie przeglądając forum znalazłem podobne tematy jednak wszystko sprawdzone tak jak zalecano i jest ok a problem dalej zostaje. Chodzi głównie o kontrolkę składu spalin i przechodzenie na pracę dwóch cylindrów. Byłem nawet w ASO podobno wszystko posprawdzali i stwierdzili że wymiana silnika nie pytajcie o koszty... . Zabrałem autko i

nie jest powiedziane. W mojej fabce pan od głowic powiedział że głowica i prowadnice zaworowe są w opłakanym stanie. W opisie naprawy można znaleźć info że jak kręciłem rozrusznikiem to 3 cylindry były ok a jeden miał 14 barów dopiero po 3cim okręceniu wałem. Tam też świeca była w najgorszym stanie. Poza tym to tylko luźna uwaga jaka może być ostateczność. Może olej brać

SKODA FABIA I 6Y2 6Y3 6Y5 [F1] Dziwne zachowanie alternatora Fabia I 19SDI przy starcie...

Witajcie ostatnimi czasy mam dziwną sytuację z alternatorem. Otóż po uruchomieniu silnika alternator nie ładuje. Dopiero po przekroczeniu 2000 obrmin zaczyna ładować i już ładuje na stałe. Troszkę to dziwne bo alternator powinien (chyba) uruchamiać się zaraz po starcie silnika Zakładam post ponieważ trochę poczytałem na google ale co ludzie to opinia. Jedni piszą że tak już mają

Szczotki są zespolone z regulatorem. To jedna część. Koszt ok 80zł. Sprawdź napięcie na tych kabelkach. Przy wyłączonym silniku i załączonym zapłonie ma tam być 12V podawane. Jak jest to znczy że kabelki są ok. Szczotki z regulatorem możesz wykręcić i sprawdzić. Jak będziesz zmieniał ewentualnie szczotki to zobacz jak wyglądają pierścienie w alternatorze. Ja je czyscilem papierem

SKODA FABIA [F1] Fabia 1.2 12V 47KW nie odpala

Co może być przyczyną losowego braku odpalania skody Fabii 1.2 HTP 47kW z roku 2005 przebieg około 40600 km. Podczas próby uruchomienia nie słychać pracy pompy paliwowej i samochód nie odpala. Rozrusznik kręci nowy akumulator. Byłem w ASO stwierdzili że może to być alarm który odcina dopływ paliwa i zrobili obejście ale po dwóch dniach bezproblemowego odpalania znowu to samo( Za każym

hehe już po diagnozie autko jeździ. Choć przyznam że powód był dość dziwny niespodziewany ale bardzo szczęśliwy. Okazało się że miałem przerwany przewód elektryczny między rozrusznikiem a akumulatorem dlatego rozrusznik nie działał Swoją drogą zastanawiam się jak to możliwe żeby kabel sam się przerwał ot tak pewnego razu. Mam nadzieje że to nie był sabotaż pana mechanika w słabym humorze u którego byłem miesiąc temu więcej tam tak czy siak już nie pojadę

SKODA FABIA [F1] Wiązka stacyjki - przewód start rozrusznika

Witam Moje pytanie dotyczy przewodu z pozycji start rozrusznika wiązki biegnącej od stacyjki - czy idzie on bezpośrednio na przekaźnik sterujący rozrusznikiem (czy może do sterownika silnika a ten już robi resztę roboty) - czy jego odłączenie i przekręcenie kluczyka w pozycję rozrusznik start spowoduje jakieś błędy lub inne niezbyt dobre skutki - jak w prosty sposób dostać się do tej wiązki i który to jest kabel (sprawdzić jest łatwo ale jak ktoś wie to ... )

Ze stacyjki idzie bezpośrednio do rozrusznika przewód gruby (2.5mm2) kolor czerwono czarny. Nie ma przekaźnika pośredniczącego. Do centralnej jednostki sterującej idzie cienki przewód (0.5mm2) kolor czerwono czarny. Styki XS4 T18a14 . Przewód ten jest łatwo dostępny. Na tych przewodach w momencie startu rozrusznika jest 12 V ze stacyjki (50 50b). Schematy w załącznikach Vog [ Dodano 2007-06-01 0737 ] W załączniku połączenia z rozrusznikiem Vog

SKODA FABIA Gaz niszczy silniki Ale nie wszystkie..

Jeśli zamierzacie pod wpływem ekstremalnej ceny benzyny założyć instalację gazową w aucie sprawdźcie czy się ono do tego nadaje. Coraz więcej samochodów choć da się zagazować będzie z tego powodu sprawiać kłopoty. Jakie to modele Problemy zaczęły się prawdopodobnie już wcześniej ale pierwsze objawy które zaniepokoiły kierowcę i właściciela zagazowanego Forda Focusa 1.6 z

SKODA FABIA Części oryginalne czy zamienniki

Oferta samochodowych części zamiennych na rynku jest bardzo duża i poza elementami oryginalnymi przeznaczonymi na tzw. pierwszy montaż fabryczny dostępnych jest szereg zamienników. Przed podjęciem decyzji które z nich wybrać powinniśmy się dowiedzieć jakie są faktyczne pomiędzy nimi różnice i jak wpływają na eksploatację pojazdu. Części oryginalne czy zamienniki Oryginalne części

SKODA FABIA Funkcjonariusze ITD z paralizatorami

Jak podaje Dziennik Gazeta Prawna funkcjonariusze Inspekcji Transportu Drogowego będą wkrótce wyposażeni w paralizatory elektryczne o potencjale ponad 10 mA. To jedna z propozycji nowelizacji ustawy o środkach przymusu bezpośredniego i broni palnej. Niestety jak dotąd nie określono w żaden sposób zasad stosowania tych urządzeń. Nie wiadomo zatem jak długo funkcjonariusze będą mogli obezwładniać

SKODA FABIA II 54 58 Kia na IAA 2007

Źródło KIA Motors Polska Na rozpoczynającym się jutro Salonie Samochodowym we Frankfurcie Kia zaprezentuje trzy premiery ekologiczny samochód koncepcyjny o nazwie Eco-cee&8217d najnowszą płytę podłogową pojazdu elektrycznego zasilanego energią ogniw paliwowych (FCEV) oraz 3-drzwiowego ceeda o nazwie Pro-ceed. Wywodzący się z trzydrzwiowego hatchbacka Pro-cee&8217d Eco-cee&8217d ze żywiołowym

SKODA FABIA [F1F2] Problem z odpaleniem - temat zbiorczy

WITAM dzisiaj rano nie mogłem odpalić skodzinki po kilku kręceniach rozrusznikiem dałem sobie spokój i po godzinie poszedłem jescze raz i o dziwo zapaliła parę razy gasiłem i zapalałem i jest ok ale po 4 zapaleniu zapaiła mi się żółta kontrolka taka pompka czyli chyba elektroniczna praca silnika po przełączniu na gaz zgasła po ponownym przełączeniu na paliwo nie paliła się. nie wiem co sie stało wszystko staram sie zmoieniać na bieżaco co to moze być

Autko zapala losowo - 3 na 5 razy wszystko jest OK. 2 na 5 razy kręci tylko rozrusznikiem bez efektu. Po ok. 10 razie zakrztusi się na sekundę i zgaśnie. Po kolejnych 2-3 próbach zapala wreszcie i można jechać bez problemu. Moje odczucie jest takie że jak jest zimny silnik odpala bez problemu i gdy jest nagrzany do tem. roboczej też nie ma problemu z odpaleniem problem jednak się pojawia

Mam problem z odpalaniem zimnego silnika (po nocy lub kilku godzinach postoju). Trzeba kręcić rozrusznikiem jakieś 3 - 4 s żeby odpaliła. Ponowne odpalenie po zgaszeniu już bez problemu to samo ciepły silnik. Najgorsze że problem z odpalaniem na zimno nie zawsze występuje mniej więcej 50 % przypadków. Co może być przyczyną pompa świece czujnik temperatury Mam interfejs jak zdiagnozować przyczynę

SKODA FABIA [F1] Czujnik temperatury

Witam wiem ze sie powtazam ze mam moja fabla niedlugo ale obiecuje ze juz ostatni raz to pisze... W kazdym razie problem jest nastepujacy na wyswietlaczu komputera nie wyswietla sie temperarura w zamian za ta mam (chyba) ---- co moze byc przyczyna Jak to naprawic

tak dokładnie. Ibiza siostry tak miała też w podobnych zakresach i ciepła ibiza nie chciała odpalać w momencie jak był właśnie w tej temperaturze. Zimna paliła super i 90c też paliła ok. Tylko jak wychłodła do tego zakresu to trzeba było kręcić rozrusznikiem dłużej.

SKODA FABIA [F1] gasnie na wolnych obrotach maleje napiecie

Witam mam powazny problem ze swoja fabia Rano sprawdzajac napiecie mialem 142v na wlaczonym silniku czyli wynika z tego ze ladowanie jest po przejechaniu 5km ladowanie spada do 1378v silnik zaczyna gasnac na wolnych obrotach glosniki przestają w aucie grac gra tylko subower w bagazniku. A i jeździłem tez bez radia zeby nie wlaczal.sie wzmacniacz i dalej to samo

być może masz nawalony regulator napięcia lub szczotkotrzymacz się wiesza i nie ładuje pełnym prądem. Samochód wykrywa niskie napięcie i świruje. Wyżej napisał już CZP że skodzinka to mądra bestia ale ma humory Pooglądaj sobie kabelki przy alternatorze i spróbuj wykręcić szczotki i poczyścić je trochę i zobacz w jakim stanie są i czy dobrze sprężynki pracują. Zerknij też

SKODA FABIA I 6Y2 6Y3 6Y5 [F1] Rozrząd do Fabii I 1.4 16V

Witam. Jaki rozrząd polecacie do Fabii I 1.4 16V 75 KM silnik BBY i gdzie w Warszawie dobrze i tanio je wymianią) Ile kosztuje taka wymiana Pozdrawiam Sławek.

Zgadzam się z Tobą weuek w 200% Wg mnie jedyna różnica to taka że nie każdy mechanik chce dać na wymianę rozrządu i części 2 lata gwarancji.Ja za wymianę rozrządu i części zapłaciłem w ASO 1180złnastępną zrobię już u pana Stasia Pozdrawaim Części oryginalne czy zamienniki Oryginalne części przeznaczone na pierwszy montaż fabryczny dostępne są w autoryzowanych stacjach obsługi

SKODA FABIA [F1] Wymiana akumulatora - samochód nie odpala

Witam od jakiegoś czasu miałem problem z akumulatorem jeżdżę głównie na krótkich odcinkach po mieście i wczoraj akumulator padł. Po przekręceniu kluczyka próbował trochę kręcić ale nie było szans żeby odpalić... ostatecznie przestał kręcić w ogóle. Zrobiłem trzy próby uruchomienia samochodu 1. Na krótko - zero zmian w ogóle nie kręci. 2. Podłączenie akumulatora pod prostownik

Popieram skoro wszystko działa to coś z rozrusznikiem lub jego przekaźnikiem możesz ostukać rozrusznik trzonkiem młotka może puści. uszkodzony bendinx czy bendinks jak to się pisze oznacza wyjący i kręcący jak szalony rozrusznik z brakiem reakcji wału

SKODA FABIA [F1] napięcie

witam chce podpiąć kilka urządzeń elektrycznych do mojej fabii i potrzebuje podpiąć się w różnych miejscach 1. aby napięcie pojawiło się po przekręceniu stacyjki na pierwszą pozycję 2. aby napięcie pojawiło się po przekręceniu stacyjki na pozycje zapłon czy ktoś wie gdzie mogę znaleźć takie punkty z dużym natężeniem bo to będą dosyć mocne odbiorniki i podpinanie się pod inny odbiornik nie wchodzi w grę. pozdrawiam

Przekaźnik X kontakt odłącza w chwili kręcenia rozrusznikiem odbiorniki światła dmuchawę radio szybę ogrzewaną itp. Przekaźnik X normalnie jest zwarty ( NC ) rozwiera go napięcie podawane na automat rozrusznika. Przekaźnik X jest pod deską tam gdzie inne przekaźniki. Mam problem z wysłaniem schematu jak coś to PW omron

SKODA FABIA [F1] Nie odpala....

Witam tak jak przypuszczałem to stało się. Pierwszy dzień wyższej temperatury na zewnątrz i problem odpalania powrócił. skoda odpaliła dopiero za 3cim razem. Po 2 nieudanej próbie odpalenia otworzyłem wlew paliwa odkręciłem kurek i wcisnąłem tak jak mi Szanowni Koledzy radzili ten plastikowy czarny języczek potrzymałem tak pare sekund pozamykałem wszystko siadłem za kiere i autko

Ja nadal nic nie ustalilem... na CAG-u błędów brak szykuje mi sie przeglad przy 90 tkm to powymieniam co trzeba filtry itp i rozpoczne eliminacje dzis testowalem czy jak autko nie odpala to przekrecilem kluczyk i krecac rozrusznikiem okolo 10-15 sekund normalnie zaskoczyl

wykręć świece i połóż je na silniku (np na pokrywie zaworowej) z podpiętymi kablami zapłonowymi i pokręć czy jest iskra. Jak jest iskra to znaczy że nie ma paliwa. JAk nie ma paliwa to poproś kogoś o psikanie samostartem do przepustnicy w momencie jak będziesz kręcił silnikiem. Ale z umiarem oczywiście JAk coś zagada to znaczy że paliwo. NA końcu listwy wtryskowej masz zaworek jakby

Ok to akurat może być inaczej rozwiązane niż w zegarach poliftowych. Zastanawia mnie dlaczego gaśnie EPC i check przy kręceniu rozrusznikiem.

SKODA FABIA Problem z ładowaniem

Witam wszystkich Mam mały problem i zanim udam się w odległą wyprawę do ASO zapytam najpierw szacowne grono kolegów klubowiczów. Mianowicie od pewnego czasu dzieje się rzecz następująca w 90% przypadków po uruchomieniu silnika nie gaśnie kontrolka ładowania akumulatora dopiero gdy troszkę podgazuję do około 3 tyś obrotów słychać długi sygnał dzwiękowy i kontrolka gaśnie. Czy może wie ktoś z was lub miał podobny problem - co się dzieje Pozdrawiam

napisał właśnie że gaśnie kontrolka a jak gaśnie tzn. że jest wzbudzenie. Sprawdź jakie napięcie idzie kablem od wzbudzenia. Załącz zapłon i miernik na kabelek i silnik. Jak masz 12V to wzbudzenie jest ok i twój rezystor też powinien być dobry w liczniku. Ewentualnie możesz po przekręceniu zapłonu między kabel wzbudzenia a masę wpiąć żaróweczkę 12V 5W (z postojówek). Jak zaświeci

SKODA FABIA DZIWNY DZWIĘK PO ODPALENIU

PROBLEM POLEGA NA TYM ŻE JAK ODPALĘ SILNIK TO PRZEZ 2 SEKUNDY SŁYCHA COŚ NA WZÓR PISKU PASKA KLINOWEGO Z DOMIESZKĄ BUCZENIA. DZIWNY DŹWIĘK SŁYCHA DOPIERO PO ODPALENIU SILNIKA W MOMENCIE PRZEKRĘCENIA KLUCZYKA I OBROTU ROZRUSZNIKA JEST WSZYSTKO OK. DŹWIĘK TEN SŁYSZĘ OD KILKU TYGODNI NIGDY SIĘ NIE ZMIENIA CZY SILNIK GORĄCY CZY ZIMNY JEST ZAWSZE TAKI SAM I TRWA ZAWSZE OK 2 SEKUNDY PASEK

ten dźwięk się nie zmienia i dochodzi z rozrusznika trwa 2 sekundy jest to dźwięk taki jak po odpaleniu silnika nadal trzymamy kluczyk kręcąc rozrusznikiem mimo że silnik już pracuje

SKODA FABIA [F1F2] Światła do jazdy dziennej - jak podłączyć przewody

Witam. Zakupiłem zestaw świateł do jazdy dziennej firmy NSSC model DRL510HP. Mam jednak problem z podłączeniem ich do instalacji a dołączona instrukcja jest trochę mało szczegółowa. W zestawie jest moduł sterujący z którego wychodzą z jednej strony dwa przewody do lamp (tu podłączenie jest oczywiste) jednak problem pojawia się z drugiej strony. Są tam trzy przewody jeden podłączamy

dokładnie tak jest z chwilą przekręcenia kluczyka zapala się kontrolka przeciwmgielnych a gdy odpalam silnik to do czasu krecenia rozrusznikiem światła się wyłączają. Czyli mozna pozostawić podłączenie w takim stanie bez montowania przekaźnika

SKODA FABIA [F1] Dodatkowe zabezpieczenie

Witam Zakładam ten watek ponieważ nie znalazłem nigdzie potrzebnych informacji. Chce zamontować dodatkowe zabezpieczenie tzw. pstryczek. Nie chce montować na pompie paliwa bo mam gaz i mogę odpalać awaryjnie z gazu z rozrusznikiem można poradzić sobie odpalając na popych. Czytałem ze najczęściej zakłada się na przewody przy stacyjce lub przy zegarach ale oczywiście nie jest napisany

SKODA FABIA [F1] 1.4 16V - problem z odpalaniem - dopiero za 3 razem.

Pojechałem rodziców Fabią 1.4 16V LPG 2007r. na uczelnię. Po całej nocy auto normalnie zapaliło. Po przejechaniu 3km z pod noclegu pod uczelnię 15godz. wykładu miała problemy z odpaleniem. Za pierwszym razem kręciła i nic. Za drugim weszła na bardzo niskie obroty i zgasła. Za trzecim normalnie zapaliła. Wcześniej jeździłem też tym autem pali normalnie na zimnym i na ciepły. Po prostu

Witam. Oprócz sprawnej cewki do szczęścia jeszcze jest potrzebny sprawny wtryskiwacz podmień z innego cylindra pojeździj i sprawdź błędy a następnie wyciągnąć całą listwę wtryskową z wtryskiwaczami podłożyć czystą białą szmatkę pod nie i jeden kręci rozrusznikiem a drugi obserwuje jak rozpryskują i czy równe plamy na szmatce zostawiają. Poza tym oczywiście do sprawdzenia

SKODA FABIA Świece żarowe

Witam zima i problem z odpaleniem musiałem dłużej kręcić rozrusznikiem zanim zapalił i jak zapalił to nie równo pracował i kłęby dymu nie miałem czasu się tym zająć i skoro palił to jeździłem ale gdy przy -13 st.C prawie rozładowałem akumulator zanim zapalił to musiałem się tym zająć. Więc sprawdzam świece i ku mojemu zaskoczeniu żadna nie grzała (sprawdzałem poprzez wykręcanie

SKODA FABIA Światła przez cały rok jak najprościej przerobić instalację

Panowie Przeczytalem w instrukcji ze w niektorych wersjach eksportowych zapaleniu swiatel postojowych towarzyszy zapalenie swiatel mijania Ze_Zmniejszona_Jasnoscia. Ciekawe czy jest to opcja ktora mozna wlaczyc VAGiem... pozdr krzysn

Trzeba zostawić włączony któryś kierunkowskaz - miał być przecie prosty układ Światła są wyłączane przy kręceniu rozrusznikiem.

SKODA FABIA Wymiana akumulatora

Witam. Moja fabia stała jakieś 4 tygodnie na parkingu. Dzisiaj zachodzę a tu centralny zamek nie działa. Oczywiście akumulator padł. Muszę go wymienić ale jest mały problem Nie mogę go wyciągnąć Odpiąłem kable i ciągnę za rączki a on nawet nie drgnie. Co jest Czy on jest gdzieś jeszcze przykręcony To jest mój pierwszy samochód więc nie znam się za bardzo... Aha jakie polecacie akumulatory Jaki mam kupić

Czym wiekszy tym lepiej. Zależy też od tego co masz w fabce... jezeli klime i jakieś dobre car audio to kup nawet wiecej niz 70 Ah ale nie niżej niż wsadził producent. Ilu letnie masz autko (AKUMA CZ 70 Ah sa fabrycznie montowane. Więc zapewne on bedzie miał tyle latek co Twoje autko) Mi pozatym kiedyś również aku sie rozładował. Robiłem przy aucie pare rzeczy i cały czas słuchałem

SKODA FABIA Warkot przy odpalaniu.

Witam. Czasem przy odpalaniu słychać warkot przez jakieś 2 3 sekundy takie RRRrrrrr i cichnie. Dźwięk podobny jakby do kręcącego wiatraczka przyłożyć kijek. Co to może oznaczać. Dodam że tylko na zimnym po postojach (1 dniowym np.)

Dzięki koleś za sugestie. Mój adres mailowy wyślę na PW. Znalazłem w necie coś takiego Katalog Produktów Samochodowe Części Zamienne firmy Bosch httpwww.bosch-automotive-catalog.com Pod tym linkiem można się dowiedzieć dużo ciekawych rzeczy.Może już ktoś ten link podał na forum. Opcję językową wybiera się z lewej strony (Wybierz swój kraj) Dowiedziałem się np.że rozruszniki

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi