części samochodowe nanodatex

skoda fabia rozruszniki

Samochody związane z zapytaniem skoda fabia rozruszniki

Pytania i odpowiedzi: skoda fabia rozruszniki

SKODA FABIA Fabia 1.4MPI problem z zapłonem

Witam wszystkich Mam problem ze swoją skodą fabią (2002r. 8V 1.4MPI LPG IIgen). Posiadam instalację LPG 2 generacji. Na gorącym silniku jak kręcę rozrusznikiem to nie zapala. Dopiero jak ostygnie (około 5 godzin ostatnio) to z ledwością zapala dusząc się. Podczas jazdy jak włączam benzynę i daję przyśpieszenie to zaczyna się dusić i zwalnia gwałtownie do zera. Na diagnostyce wyszło

SKODA FABIA Problem z rozrusznikiem w 1.4 MPi - charczy - zgrzyta

Mam problem z rozrusznikiem w fabia I 1.4 60km MPi. Od dziś mi charczy zgrzyta przy odpalaniu. Co zrobić i jak go wyciągnąć

Zobacz Rozruszniki do SKODA FABIA

tak napisałem wyżej że regulacja wstępna była robiona według tego opisu wykręcilismy świece i dwie z nich były zalane (ponieważ troche kreciłem tym rozrusznikiem) pozostałe dwie byly suche bo było spalanie mechanik też mowił ze tam gdzie byly mokre swiece w ogole nie było cisnienia (wkładał palec w miejsce swiecy a ja kreciłem rozrusznikiem)

SKODA FABIA ponawiam pytanie gdzie 12V pod maską po zapłonie

bo ktoś nie umie czytać ze zrozumieniem i wywala mojego posta do cmentarzyska....chodzi o podłączenie świateł dziennych - ale powtarzam - nie chcę ciągnąć kabla do kabiny tylko chcę w komorze silnika znaleźć taki przewód gdzie pojawi się napięcie 12V po przekręceniu kluczyka na razie szukałem i poległem - może ktoś wie i pomoże

dziękuję wszystkim za odpowiedziz tym rozrusznikiem to może być racja - tego nie sprawdziłemodnośnie pinu TFL - wiem czytałem ale po prostu nie chce mi się rozbierać pół deski rozdzielczej aby dostać się do tego pinu Jeżeli już miałbym przechodzić do kabiny to prościej jest mi się podłączyć pod bezpiecznik od klaksonu otwieram tylko klapkę wciskam kabelek i już.do kolegi koleś

SKODA FABIA Problem z rozrusznikiem

Witam Mam mały problem z rozrusznikiem. Gdy przekręcam kluczyk słychać jak kreci rozrusznik ale nie chce kręcić silnikiem. Co może być przyczyną i jakie mogą być ewentualne koszty naprawy Z góry dziękuje za pomoc. P.S. Zna ktoś w Łodzi mechanika który by to naprawił

grizlli Przychodzi mi na myśl tylko jedna usterka związana z twoim rozrusznikiem. Posypało się sprzegiełko bendixa i stąd takie odgłosyże rozrusznik słychaćże pracuje a koła zamachowego silnika nie obraca się. Mało prawdopodobne by kręcił się wieniec na kole zamachowym ale tego też nie można wykluczyć. Poprostu trzeba to sprawdzić i tyle. Pozdrawiam.

SKODA FABIA SDi Czy już po pompieco teraz

Witam i ponownie proszę o pomoc kilka dni temu za rada kolegi wykręciłem i przeczyściłem pompę paliwa ( bez większej ingerencji rozłączyłęm na kostce wykręciłem 4 śruby wykręciłem głóny przewód wchodzzący z boku i prowadzący bezpośrednio do wtrysków oraz ściągnąłem górną pokrywkę pod którą znajdował się jakiś układ elektryczny).Po zamontowaniu wszystkiego na swoje

GUMIŚ W Polsce ten system dopiero raczkuje a w ASO to można zapomnieć tam nikt nie ma sentymentów by pójść klientowi na ręke w zakupie tak co by tu nie mówić drogiego elementu jakim jest pompa wtryskowa przypuszczamże cena pompy w ASO oscyluje w granicach 1400 Euro.Spotkałem się niedawno w InterCarsieże na wymiane biorą alternatory i rozruszniki a dostaje się w zamian po regeneracji

majewskimat Odpowietrzenie ukłądu zasilania na pompie wtryskowej nie ma. Trzeba zalać filtr paliwa ropą aby ułatwić odpowietrzenie mozesz poluzować nakrętki przewodów na wtryskach kręcić rozrusznikiem z przerwami aż do momentu gdy z przewodó zacznie tryskać paliwo potem dokrecasz je z wyczuciem i pozostaje uruchomić silnik.

co do odpowietrzenia układu paliwowego to są różne sposoby - kręcenie rozrusznikiem (byle nie za długo bo może się przegrzać) skuteczne jedynie w przypadku gdy w pompie wtryskowej jest paliwo - użycie wysysarki do oleju podłączonej pod powrót pompy które zassie paliwo z baku - założenie sobie na przewodzie paliwowym pompki ręcznej którą można przepompować paliwo przez układ (koszt

SKODA FABIA Odpalanie na zimno

Witam przejrzałem sporo wątków ale nie mogę znaleźć takiego problemu a tym bardziej rozwiązania. Mam Fabie 1.4 (44kW) 60KM. Rano gdy silnik jest zimny są problemy z odpalaniem. Trzeba zakręcić jakieś trzy-cztery razy żeby zapalił (troche łapie ale nie zapala) tak jakby nie dostawał paliwa albo coś w tym stylu. Jak już zapali to nie ma żadnego problemu samochodzik jeździ jak pszczółka

gazu usterki są zauważane wcześniej - a szczególnie zapłon czyli cewki. Jednak jedyna cewka która mi się spaliła to padła na benzynie po przejechaniu ok. 200km (bez postojów). Pozostałe 3 były blisko awarii i już szwankowały (ograniczenie mocy przy większych obciążeniach silnika problemy z odpaleniem rano). Przedwczoraj wymieniłem 4 cewkę. Kupiłem ją w ASO Skody za 163zł na skodaczesci.pl

SKODA FABIA Nie odpala na zimnym Skoda Fabia 1.4 16V

Witam Panowie mam taki problem kilka dni temu rano gdy miałem jechać do pracy nie udało mi sie odpalić auta rozrusznik nawet nie zakręcił. Przekręciłem kluczyk usłyszałem tylko lekkie buczenie chyba w rozruszniku lekko przygasło swiatełko w kabinie i nic. Było koło 15 stopni mrozu. Akumulator nowy sprawdzony. od razu pomyślałem że coś z rozrusznikiem albo elektromagnesem. Podłączyłem

SKODA FABIA I 6Y2 6Y3 6Y5 Dziwne zachowanie alternatora Fabia I 19SDI przy starcie...

Witajcieostatnimi czasy mam dziwną sytuację z alternatorem. Otóż po uruchomieniu silnika alternator nie ładuje. Dopiero po przekroczeniu 2000 obrmin zaczyna ładować i już ładuje na stałe. Troszkę to dziwne bo alternator powinien (chyba) uruchamiać się zaraz po starcie silnikaZakładam post ponieważ trochę poczytałem na google ale co ludzie to opinia. Jedni piszą że tak już mają

Szczotki są zespolone z regulatorem. To jedna część. Koszt ok 80zł. Sprawdź napięcie na tych kabelkach. Przy wyłączonym silniku i załączonym zapłonie ma tam być 12V podawane. Jak jest to znczy że kabelki są ok. Szczotki z regulatorem możesz wykręcić i sprawdzić. Jak będziesz zmieniał ewentualnie szczotki to zobacz jak wyglądają pierścienie w alternatorze. Ja je czyscilem papierem

SKODA FABIA I 6Y2 6Y3 6Y5 Problem z ASR i bład 17911 na vag-u - ROZWIĄZANIE PROBLEMU

Witam chciałbym się podzielić swoją wiedzą na temat ASR-u i błędu nr 17911 wykrytym na vag-u. Od pewnego czasu miałem następujące problemy -kontrolka ASR włączała się po przejechaniu około 6 km i ten system nie działał - ładowanie akumulatora rozpoczynało się po przegazowaniu silnika powyżej 2500 obr kontrolka ładowania nie zapalała się po przekręceniu zapłonu -vag wyrzucał

WitamTa informacja bardzo mi pomogła - DZIĘKUJĘPotwierdzam przyczyną błędu (zapalanie się kontrolki ASR po ok 6-10 min) jest przerwanie dwóch cienkich przewodów przy kostce pod rozrusznikiem.Dodam tylko że naprawę można dokonać bez podjazdu lub kanału. Wystarczy podwindować prawy przód. Odkręcić dolną osłonę silnika i wcisnąć się od przodu pod auto. Zgodnie z tym co napisał kolega Forester2504 można przylutować przerwane przewody lub gdy nie ma takiej możliwości można usunąć kostkę łącznikową i przy pomocy dodatkowych przewodów przedłużających i łączówki wykonać połączenie zastępcze. Na końcu należy luźnie zwisającą wiązkę spiąć opaską lub taśmą izolacyjną z grubą wiązką dochodzącą do rozrusznika. Zniweluje się w ten sposób drgania wiązki pochodzące od silnika i ponowne przerwanie przewodów.Jeszcze raz dziękuję za opis przyczyny i pozdrawiamRobert B. (fabia kombi 1.4 TDI)

SKODA FABIA Samochod nie odpala

Witam. skoda nie odpala choc akumulator wydaje sie byc sprawny - dziala radio swiatlo kontrolki sie pala. Niestety po przekreceniu kluczyka nie slychac jakiejkolwiek proby zapalenia. Wczesniej problem pojawial sie przy pierwszej probie odpalenia jednak przy kolejnych juz sie udawalo. Teraz nie udaje sie wcale. Co moze byc przyczyna i co moge sprawdzic sam zanim odholuje samochod do elektryka pozdr.G

witam trochę odświeżę temat. Ponieważ mam problem moja fabia 1.4 16V z roku 2006 o przebiegu 75000 nie chce odpalić po kilku krotnym zakręceniu rozrusznikiem zapala się kontrolka oleju. Dzisiaj mnie będą holować na warsztat proszę pomóżcie. [ Dodano 2010-12-12 1352 ]Szkoda że nikt nie pomógł. Mój post jest już nieważny. Przyczyna nie odpalania silnika jest znana liche paliwo ze

SKODA FABIA Zakupiona Fabia nie odpala

Witam wszystkich forumowiczów. Jest to mój pierwszy post na tym forum więc proszę o wyrozumiałość ale do rzeczy. Zakupiłem na przetargu samochód skoda fabia 1.4 silnik AME z instalacją gazową BRC ale nie sekwencją. Przywiozłem go do domu na lawecie. Założyłem akumulator okazało się że pompa paliwa nie tłoczy bo nie ma przekaźnika. Kupiłem przekaźnik założyłem go i samochód

zastanawiam się czy ten silnik jest "bezkolizyjny". Znaczy się jeżeli rozrząd stał w miejscu a ty kręciłeś rozrusznikiem czy zaworów Ci nie pokrzywiło. A kompresji nie było bo jeżeli rozrząd stał w miejscu to i zawory są niektóre otwarte i kompresja szła np. w wydech.

SKODA FABIA [F1] brak ciśnienia w 3 cylindrze - 1.2 kontrolka check en

brak ciśnienia w 3 cylindrze - czy da się to sprawdzić vagiem czy wie ktoś jakie mogą być koszty naprawy (((( proszę o odpowiedź - pilne - czy da się to zdiagnozować vagiem czy wiecie może gdzie można znaleźć wykaz kanałów z opisami Vaga

dareks9 z tym EPC to faktycznie masz racje - nie pomyślałem o tym wcześniej ale czy usterki dot. emisji spalin nie może powodować zła praca silnika Niby robiłem taki pomiar ale wyniku nie widziałem - kręciłem w tym czasie rozrusznikiem i mechanik niby powiedział że jest za małe ciśnienie w 3 cylindrze - a może chodziło mu tylko o to aby ściągnąć ze mnie kasę a o konkrety pomiaru

kurcze.. ja bym od razu nie obstawiał uszkodzenia zaworów itp. Żółta lampka helikopter oznacza kontrolę spalin (też zły skład mieszanki) czyli np uszkodzona cewka świeca uszkodzony kasownik luzu zaworowego nieregularne spalanie na cylindrze uszkodzony zawór chyba też zablokowany zawór EGR uszkodzona sonda i inne. Z ciśnieniem sprężania nie jest taka prosta sprawa. w zeszłym roku mierzyłem u mnie w serwisie skody i było min. 129 i max 159 chyba Barów. Zależy też np. od tego jak długo kręcisz rozrusznikiem na początku jest mniejsze. Uważaj na wyłudzaczy naprawiaczy co znajdują bardzo kosztowne w naprawie usterki tylko po to żeby dużo zarobić na naiwnych. Najpierw zrób VAG to kosztuje do 100zł. Jeśli zapala się lampka to jest zarejestrowany błąd w kompie Od tego zacznij. U mnie w instrukcji auta pisze że można tankować paliwo o wyższej wartości oktanowej bez ograniczeń. Ja tankuję od pól roku tylko 98. Jak wiadomo osiągi te same lub mniejsze ale cichsza praca większa czystość paliw premium. Sądzę że u nas takie paliwo 98 ma max 95 oktanów natomiast 95 ledwo przekracza 91. Takie moje gdybanie. Ważny jest olej - kasowniki luzu zaworowego (może się przypchał jakiś i zawór się nie domyka) - musi być czysty i rzadki najlepiej odpowiadający specyfikacji VW 504 (ja leje Castrol Edge 5W30). Ponoc te małe zaworki kasowniki luzu lubią się zapychać czasem od kiepskiego oleju. Myśle że trzeba nieźle katować silnik żeby zawór uszkodzić chyba że to jakaś częsta wada tych HTP. Prześlij mi maila na PW to wyślę Ci instrukcję po Polsku do fabiana. Tam jest ładnie opisany silnik. Pozdrawiam

SKODA FABIA Fabia 1.2 12V 47KW nie odpala

Co może być przyczyną losowego braku odpalania skody Fabii 1.2 HTP 47kW z roku 2005 przebieg około 40600 km. Podczas próby uruchomienia nie słychać pracy pompy paliwowej i samochód nie odpala. Rozrusznik kręci nowy akumulator. Byłem w ASO stwierdzili że może to być alarm który odcina dopływ paliwa i zrobili obejście ale po dwóch dniach bezproblemowego odpalania znowu to samo( Za każym

hehe już po diagnozie autko jeździ. Choć przyznam że powód był dość dziwny niespodziewany ale bardzo szczęśliwy. Okazało się że miałem przerwany przewód elektryczny między rozrusznikiem a akumulatorem dlatego rozrusznik nie działał Swoją drogą zastanawiam się jak to możliwe żeby kabel sam się przerwał ot tak pewnego razu. Mam nadzieje że to nie był sabotaż pana mechanika w słabym humorze u którego byłem miesiąc temu więcej tam tak czy siak już nie pojadę

SKODA FABIA POMOCY fabia nie chce odpalić

witam wsztkich użytkowników fabii. Potrzebuje waszej pomocy mianowicie Gdy poszedłem odpalic samochód on nie chciał zapalic akumulator jest nowy rozrusznik jest tesz dobry bo był sprawdzany rozrusznik nie daje rady przekrećić giną wszystkie kontrolki i wląćza sie alarm dodam że dzień wczesniej jeździłem samochodem i było wszystko wpożądku aha dodam że jest to silnik 1.9 TDI z 90 tyś przebiegu.

Spróbuj na hol odpalić jak odpali to mu si być coś z rozrusznikiem jak nie to coś innego. Z tym holem nie przesadzaj.

SKODA FABIA I 6Y2 6Y3 6Y5 Fabia 1.2 benzyna 64KM rok 2006 - PROBLEM nie zawsze odpala

Mam problem i jeśli mi ktoś może pomóc - bardzo o to proszę bo ASO nie umie poradzić sobie z tym za bardzo. Pojawiła mi ostatnio dziwna usterka (po roku użytkowania) po dłuższej jeździe albo po krótkiej ale przy wyższej temperaturze zewnętrznej (25-30 st.C) przy włączonej klimie radiu po kilkuminutowym wyłączeniu silnika i ponownej próbie auto nie odpala nie kręci rozrusznik wszystkie

Witaj Na samym wstępie sugerowałbym czyszczenie przepustnicy... Sprawdzałeś u siebie w jakim stanie masz wiązkę elektryczna ta co biegnie po podłużnicy pod aku Możliwe że może coś być z rozrusznikiem. Sprawdz te podstawowe rzeczy... pomyślim

SKODA FABIA Problemy z odpaleniem.

Witam Mam następujące objawy związane z trudnościami z odpaleniem.fabia w zimne dni stoi około 10 godz na mrozie.Odpalam ją bez problemów.Przejeżdżam ok 500 metrówgaszę ją (muszę zrobić zakupy) i potem jest problem z odpaleniem tzn.trzeba długo kręcić rozrusznikiem aby załapała.Jak załapie to ją szarpie jakby dostawała zamało paliwa lub jakiś czujnik od ssania nie działał.Proszę

SKODA FABIA Gaz niszczy silniki Ale nie wszystkie..

Jeśli zamierzacie pod wpływem ekstremalnej ceny benzyny założyć instalację gazową w aucie sprawdźcie czy się ono do tego nadaje. Coraz więcej samochodów choć da się zagazować będzie z tego powodu sprawiać kłopoty. Jakie to modeleProblemy zaczęły się prawdopodobnie już wcześniej ale pierwsze objawy które zaniepokoiły kierowcę i właściciela zagazowanego Forda Focusa 1.6 z 2004

SKODA FABIA Części oryginalne czy zamienniki

Oferta samochodowych części zamiennych na rynku jest bardzo duża i poza elementami oryginalnymi przeznaczonymi na tzw. pierwszy montaż fabryczny dostępnych jest szereg zamienników. Przed podjęciem decyzji które z nich wybrać powinniśmy się dowiedzieć jakie są faktyczne pomiędzy nimi różnice i jak wpływają na eksploatację pojazdu. Części oryginalne czy zamiennikiOryginalne części

SKODA FABIA Funkcjonariusze ITD z paralizatorami

Jak podaje "Dziennik Gazeta Prawna" funkcjonariusze Inspekcji Transportu Drogowego będą wkrótce wyposażeni w paralizatory elektryczne o potencjale ponad 10 mA. To jedna z propozycji nowelizacji ustawy o środkach przymusu bezpośredniego i broni palnej. Niestety jak dotąd nie określono w żaden sposób zasad stosowania tych urządzeń. Nie wiadomo zatem jak długo funkcjonariusze będą

SKODA FABIA II 54 58 Kia na IAA 2007

Źródło KIA Motors Polska Na rozpoczynającym się jutro Salonie Samochodowym we Frankfurcie Kia zaprezentuje trzy premiery ekologiczny samochód koncepcyjny o nazwie "Eco-cee&8217d" najnowszą płytę podłogową pojazdu elektrycznego zasilanego energią ogniw paliwowych (FCEV) oraz 3-drzwiowego ceeda o nazwie Pro-ceed. Wywodzący się z trzydrzwiowego hatchbacka Pro-cee&8217d "Eco-cee&8217d"

SKODA FABIA [F1] Dodatkowe zabezpieczenie

Witam Zakładam ten watek ponieważ nie znalazłem nigdzie potrzebnych informacji.Chce zamontować dodatkowe zabezpieczenie tzw. pstryczek. Nie chce montować na pompie paliwa bo mam gaz i mogę odpalać awaryjnie z gazu z rozrusznikiem można poradzić sobie odpalając na popych. Czytałem ze najczęściej zakłada się na przewody przy stacyjce lub przy zegarach ale oczywiście nie jest napisany

SKODA FABIA [F1F2] Światła do jazdy dziennej - jak podłączyć przewody

Witam.Zakupiłem zestaw świateł do jazdy dziennej firmy NSSC model DRL510HP. Mam jednak problem z podłączeniem ich do instalacji a dołączona instrukcja jest trochę mało szczegółowa. W zestawie jest moduł sterujący z którego wychodzą z jednej strony dwa przewody do lamp (tu podłączenie jest oczywiste) jednak problem pojawia się z drugiej strony. Są tam trzy przewody jeden podłączamy

dokładnie tak jest z chwilą przekręcenia kluczyka zapala się kontrolka przeciwmgielnych a gdy odpalam silnik to do czasu krecenia rozrusznikiem światła się wyłączają. Czyli mozna pozostawić podłączenie w takim stanie bez montowania przekaźnika

SKODA FABIA [F1] 1.4 16V - problem z odpalaniem - dopiero za 3 razem.

Pojechałem rodziców Fabią 1.4 16V LPG 2007r. na uczelnię. Po całej nocy auto normalnie zapaliło. Po przejechaniu 3km z pod noclegu pod uczelnię 15godz. wykładu miała problemy z odpaleniem. Za pierwszym razem kręciła i nic. Za drugim weszła na bardzo niskie obroty i zgasła. Za trzecim normalnie zapaliła. Wcześniej jeździłem też tym autem pali normalnie na zimnym i na ciepły. Po prostu

Witam.Oprócz sprawnej cewki do szczęścia jeszcze jest potrzebny sprawny wtryskiwacz podmień z innego cylindra pojeździj i sprawdź błędy a następnie wyciągnąć całą listwę wtryskową z wtryskiwaczami podłożyć czystą białą szmatkę pod nie i jeden kręci rozrusznikiem a drugi obserwuje jak rozpryskują i czy równe plamy na szmatce zostawiają. Poza tym oczywiście do sprawdzenia

SKODA FABIA DZIWNY DZWIĘK PO ODPALENIU

PROBLEM POLEGA NA TYM ŻE JAK ODPALĘ SILNIK TO PRZEZ 2 SEKUNDY SŁYCHA COŚ NA WZÓR PISKU PASKA KLINOWEGO Z DOMIESZKĄ BUCZENIA.DZIWNY DŹWIĘK SŁYCHA DOPIERO PO ODPALENIU SILNIKA W MOMENCIE PRZEKRĘCENIA KLUCZYKA I OBROTU ROZRUSZNIKA JEST WSZYSTKO OK.DŹWIĘK TEN SŁYSZĘ OD KILKU TYGODNI NIGDY SIĘ NIE ZMIENIA CZY SILNIK GORĄCY CZY ZIMNY JEST ZAWSZE TAKI SAM I TRWA ZAWSZE OK 2 SEKUNDYPASEK

ten dźwięk się nie zmienia i dochodzi z rozrusznika trwa 2 sekundyjest to dźwięk taki jak po odpaleniu silnika nadal trzymamy kluczyk kręcąc rozrusznikiem mimo że silnik już pracuje

SKODA FABIA [F1] Nie odpala....

Witam tak jak przypuszczałem to stało się. Pierwszy dzień wyższej temperatury na zewnątrz i problem odpalania powrócił. skoda odpaliła dopiero za 3cim razem. Po 2 nieudanej próbie odpalenia otworzyłem wlew paliwa odkręciłem kurek i wcisnąłem tak jak mi Szanowni Koledzy radzili ten plastikowy czarny języczek potrzymałem tak pare sekund pozamykałem wszystko siadłem za kiere i autko

Ja nadal nic nie ustalilem... na CAG-u błędów brak szykuje mi sie przeglad przy 90 tkm to powymieniam co trzeba filtry itp i rozpoczne eliminacje dzis testowalem czy jak autko nie odpala to przekrecilem kluczyk i krecac rozrusznikiem okolo 10-15 sekund normalnie zaskoczyl

SKODA FABIA Stacyjka

Witam. Mam mały problem z odpalaniem auta . Wkładam kluczyk przekręcam kluczyk i nic sie nie dzieje . Wszystkie kontrolki sie zapalają jest ok. A nawet rozrusznikiem nie zakręci . Musze kilka razy wsadzić kluczyk i pokręcic aby załapało . Czyzby szykowała sie wymiana stacyjki

SKODA FABIA Świece żarowe

Witamzima i problem z odpaleniem musiałem dłużej kręcić rozrusznikiem zanim zapalił i jak zapalił to nie równo pracował i kłęby dymu nie miałem czasu się tym zająć i skoro palił to jeździłem ale gdy przy -13 st.C prawie rozładowałem akumulator zanim zapalił to musiałem się tym zająć.Więc sprawdzam świece i ku mojemu zaskoczeniu żadna nie grzała (sprawdzałem poprzez wykręcanie

SKODA FABIA Wymiana akumulatora

Witam. Moja fabia stała jakieś 4 tygodnie na parkingu. Dzisiaj zachodzę a tu centralny zamek nie działa. Oczywiście akumulator padł. Muszę go wymienić ale jest mały problem Nie mogę go wyciągnąć Odpiąłem kable i ciągnę za "rączki" a on nawet nie drgnie. Co jest Czy on jest gdzieś jeszcze przykręcony To jest mój pierwszy samochód więc nie znam się za bardzo... Aha jakie polecacie akumulatory Jaki mam kupić

Czym wiekszy tym lepiej. Zależy też od tego co masz w fabce... jezeli klime i jakieś dobre car audio to kup nawet wiecej niz 70 Ah ale nie niżej niż wsadził producent. Ilu letnie masz autko (AKUMA CZ 70 Ah sa fabrycznie montowane. Więc zapewne on bedzie miał tyle latek co Twoje autko) Mi pozatym kiedyś również aku sie rozładował. Robiłem przy aucie pare rzeczy i cały czas słuchałem

SKODA FABIA Warkot przy odpalaniu.

Witam.Czasem przy odpalaniu słychać warkot przez jakieś 2 3 sekundy takie "RRRrrrrr" i cichnie. Dźwięk podobny jakby do kręcącego wiatraczka przyłożyć kijek. Co to może oznaczać. Dodam że tylko na zimnym po postojach (1 dniowym np.)

Dzięki "koleś" za sugestie. Mój adres mailowy wyślę na PW.Znalazłem w necie coś takiegoKatalog Produktów Samochodowe Części Zamienne firmy Boschhttpwww.bosch-automotive-catalog.com Pod tym linkiem można się dowiedzieć dużo ciekawych rzeczy.Może już ktoś ten link podał na forum.Opcję językową wybiera się z lewej strony (Wybierz swój kraj)Dowiedziałem się np.że rozruszniki

SKODA FABIA [F1] Problem z odpaleniem auta

Witam.Od około miesiąca jestem posiadaczem skody fabii (szczegóły obok). Zrobiłem jak na razie mało bo około 200km z czego to wszystko były krótkie trasy (przeważnie ok 5km).No i ostatnio auto odmówiło posłuszeństwa. Nie chciało zapalić przy czym elektrycznie wyglądało w porządku. Rozrusznik kręcił po przekręceniu kluczyka było słychać syk czyli najprawdopodobniej pompa wody

Autko zapala losowo - 3 na 5 razy wszystko jest OK. 2 na 5 razy kręci tylko rozrusznikiem bez efektu. Po ok. 10 razie zakrztusi się na sekundę i zgaśnie. Po kolejnych 2-3 próbach zapala wreszcie i można jechać bez problemu. Moje odczucie jest takie że jak jest zimny silnik odpala bez problemu i gdy jest nagrzany do tem. roboczej też nie ma problemu z odpaleniem problem jednak się pojawia

SKODA FABIA W chwili otwarcia dźwi nie słychać w tle syczenia.

Witam. Tata ma Fabie 1.2 z 2004 roku po otwarciu drzwi od strony kierowcy nie słychać specyficznego syczenia w tle które było słyszalne wcześniej. Nie wiemy co jest przyczyną . Co może być przyczyna

Sorrki. Co to jest krańcówka O tych innych elementach jak lampka i brzęczyk nic mi nie wiadomo. A czy to może mieć związek z tym że przy rozruchu zapala po chwili gaśnie i trzeba pokręcić rozrusznikiem by ponownie odpalić

SKODA FABIA I 6Y2 6Y3 6Y5 Nowy akumulator - co jak i gdzie

Witam Zima nadchodzi dużymi krokami a ja sobie wymyśliłem że pasowałoby zmienić akumulator na noofkę. Ten który mam to 44Ah i jest w aucie od nowości - niestety poprzedniej zimy nie grzeszył energią i chęcią do współpracy a i na przeglądzie (po przeprowadzeniu testu) kolega z ASO stwierdził że niezbyt długo pożyje i tej zimy może nie przetrwać. W związku z powyższym mam pytania

Ja też niedawno zmieniłem akumulator gdyż fabryczny był prawie na padnięciu po 6latach eksploatacji. Od jakiegoś miesiąca mam Centra Futura CA530. Bardzo ładnie kręci rozrusznikiem. Jestem ciekawy czy faktycznie będzie bezobsługowy przez kolejne lata eksploatacji. Jest hermetycznie zamknięty. Zastosowano tam wiele ciekawych rozwiązań technicznych. Jego używanie ogranicza się do sprawdzenia oczka czy jest ciągle zielone.

SKODA FABIA Nie odpala za pierwszym razem

Witam wszystkich klubowiczów po raz pierwszy. Od niedawna jestem posiadaczem Fabki 1.2 12v benzyna i już mam problem. Mianowicie gdy rano odpalam a temperatura na zewnątrz nie przekracza 10st. Celsjusza zachowuje się tak Po włączeniu zapłonu czekam kilka sekund aż kontrolki zgasną wciśnięte sprzęgło bieg jałowy odbiorniki elektryczne wyłączone rozrusznik zakręci 1-2 sekundy silnik

To ja moze podepne się pod temat . Mam Podobny problem ale z tym ze jak silnik jest zimny to odpala bez problemu . Natomiast gdy juz osiągnie ok 90stopni to juz jest gorzej . Pierwsze zgaszenie silika na tej. temp powoduje ze musze chile pokrecic rozrusznikiem drugie tak samo a za trzecim razem nie ma wogóle szany na zapalenie silnika . Co to moze byc Swiece Czujnik temp czy moze Przepustnica Albo coś innego

SKODA FABIA Spalanie 11.5L100km

Witam. Mam problem ze sporym spalaniem.silnik 1.4 MPI rok 2000 w wersji clasic. W mieście około 115l a poza mieści się w 10 Nie raz nie mogę zapalić auta i czuć ostro benzyną. pomyślałem że świece są do wymiany zmieniłem na takie jakie mi doradzili w sklepie ale na nowych świecach też sie zdarza że się zaleją i auto nie może zatrybić Po zdjęciu listwy i sprawdzeniu iskry wydaje

Witam.Dwie małe uwagi których nie znajdziesz w serwisówce a które Ci się przydadzą jak już wyczerpiesz wszystkie możliwości z serwisówki . Na początek oczywiście zacznij od vag-a i na pierwszy strzał czujnik temperatury i sonda.Sprawdź na vag-u czy nie masz przypadkiem błędu wypadania zapłonu i czy dawki paliwa nie masz podniesionej tak do około 8 jeśli dodatkowo temu będzie towarzyszyło

SKODA FABIA pulsujące podświetlenie na wyświetlaczach licznika

Witam mam taki problem na postoju jak stoje i mam włączony silnik i zapalone światła mijania delikatnie pulsuje podświetlenie wyświetlaczy na zegarach drażni mnie to jak tego się pozbyć

Już wiem co tp było kabel był niedokładnie podłączony do rozrusznika kurcze kto by to pomyslał super teraz wszystko działa okazało się że kabel dobrze nie stykał z rozrusznikiem poprawiłem go i super wszystko działa i nie pulsuje

SKODA FABIA pompa paliwa

wiem ze temat walkowany ale nei znalazlem jednoznacznej odpowiedzi. Czy pompa paliwa przy otwieraniu lewych drzwi powinno sier uruchamiac zawsze czy komputer cos sprawdza i nie zawsze ja wlacza Czasami ja slysze czasami nie chyba jak ja czasami nie slychac to auto odpala ale tzra dluzej potzrymac rozrusznik poniewaz tak jakby zlapal braklo mu paliwa i znowu lapie (pewnie jak sie kreci rozrusznikiem

SKODA FABIA brak ładowania akumulatora

Witam Znalazłem parę opinii na ten temat ale chciałbym się upewnić. Miesiąc temu kupiłem Skodę Fabię 1.9TDI. Po dwóch tygodniach padł akumulator. A z tego względu że sprzedający mówił że trzeba go wymienić to bez zastanowienia pojechałem i wymieniłem akumulator na nowy. Akumulatror działał przez 1.5 tygodnia i znowu padł. Kupiłem miernik napięcia i zmierzyłem napięcie. Na

Witam. Zakładając że słynna wiązka jest dobra to zostają Ci dwa miejsca do sprawdzenia. Kostka przy lewym dolnym rogu chłodnicy i pod rozrusznikiem (około rozrusznika) różne modele miały różne rozwiązania. Szczególnie zwróć uwagę na kabel koloru niebieskiego. Jest to rzeczywiście przypadłość skody że w kostkach jest brak przejścia bądź przewód jest przerwany choć z zewnątrz

cze miałem ten sam problem powodem był przerwany kabel który znajduje się od strony akumulatora pod rozrusznikiem należy zdemontowac osłone silnika na kanale. Połączyłem kabelki i akumulator jest ładowany od razu po uruchomieniu silnika a wczesniej zaczynał ładowac po przegazowaniu powyżej 2500 obr. Kabelki są dwa (niebieski czerwony) w jednym peszlu pozdrwiam

SKODA FABIA Zapalanie samochodu

Silnik 1.2 12V HTP 2003 Zdarza się że zarówno przy kompletnie zimnym silniku (po nocy) lub nie do końca rozgrzanym rozgrzanym (np. po 2- 3 minutach jazdy po nocy) pojawiają się problemy z rozruchem. Problem ten widać szczególnie w zimne dni. Przy kręceniu rozrusznikiem silnik chwyta lecz nie dostaje - tak to wygląda dla mnie - odpowiedniej porcji paliwa co objawia się albo zgaśnięciem

Ciekawa przypadłość też mam 12 12V z 2003r i jedyny problem jaki miałem to rozładowujący się akumulator jak sie okazało źle podłączyłem radio i cały czas ciągnęło prąd zamiast wyciszyć się po 30 sekundach. Może to jest kwestia zbyt krótkiego kręcenia rozrusznikiem przypuszczam że próbujesz uruchamiać na dotyk.

SKODA FABIA abs

witam serdecznie jestem włascicielem fabii z 2004 nie miałem dotychczas problemów mimo ze jeżdze nią 4 lata ostatnio zauwazyłem ze po odpaleniu silnika zapala sie ponownie lampka abs i gasnie po ok 3 sekundach zastanawia mnie jaka jest przyczyna czy ktoś zna odpowiedz pozdrawiam

Kolego sgotowy jest to normalny objawa spowodowane to jest tym iz majac kilkuletnie auto masz juz gorszy akumulator tzn. w chwili krecenia rozrusznikiem spada napiecie akumulatora a abs potrzebuje dobrego akumulatora pomaga wymiana akumulatoraale po co skoro na tym jeszcze zapalasz. U mnie w zimie na starym akumulatorze mialem tak co dzien(wiadom diesel potrzebuje wiecej pradu) na nowym poki co nie mam tego objawu

SKODA FABIA problem z uruchomieniem Fabii

Wiatam grupowiczow i prosze o rademam problem z uruchomieniem mojej skodyzawsze po tym jak silnik wystygnie (rano lub po pracy)gdy silnik jest cieply wszystko jest jak byc powinno. zapala natychmiastPodjalem juz niektore kroki opisane w Wszych postachmam nowy akumulator nowy filtr paliwa nowy czyjnik temperatury wodynowe swiece zaplonowe. Po podpieciu VAG-a zadnych bledow nie ma nie pali sie tez zadna

Ty możesz szukać po lini gazu w aucie. U mnie cyrk z zapalaniem pojawia się jakoś raz dwa razy w miesiącu. NIedawno wstałem rano i pojechałem do bankomatu (1km) po pieniądze ze ściany Postawiłem auto na parking na jakies 5-6 minut silnik nie był dogrzany wskazówka temp jakoś w połowie drogi do połowy skali- czyli do temp własciwej pracy silnika. No i zapalm se auto zaterkotało kilka

SKODA FABIA [F2] Zapalająca sie kontrolka ABS podczas kręcenia rozruszni

Witam mam problem zauważyłem ze podczas odpalania samochodupo tym jak zgasną wszystkie kontrolki gdy kręcę rozrusznikiem zapala sie kontrolka ABS i po odpaleniu swieci jeszcze z 2-3 sekundy. Autko jest w sumie nowe ma przebieg 6 tyś jest sporadycznie używane. Druga sprawa od momentu zakupu poziom płynu chłodniczego w zbiorniczku wyrównawczym spadł ok 1cm poniżej minimum. Może ktoś wie co sie dzieje.
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi