części samochodowe nanodatex

skoda fabia przekaźnik świateł

Samochody związane z zapytaniem skoda fabia przekaźnik świateł

Pytania i odpowiedzi: skoda fabia przekaźnik świateł

SKODA FABIA Brak świateł mijania

WitamMam problem(akurat dziś sięto musiało stać) padły mi światła mijania z lewej strony-tyłprzód.Czytałemze ponoć to może być przekaźnik świateł a Wy co o tym myślicie

Wymień kolego przekaźnik...u kumpla w oplu tak było-też nie miał lewej strony i to był przekaźnik. Pozdrawiam.

właśnie...rozebrałem elementy deski rozdzielczej żeby dostać się do przekaźników i są tam 2.Z tego co pamietam jeden nr.18 i drugi hmmm(niepamiętam).Wyciągnołem oba by sprawdzić czy to to i niestety po ich usunięciu obu lewa nie świeci a prawa świeci.

dzięki za liste bezpieczników ale mi chodzi o przekaźniki.

Cześć odgrzeje.Wczoraj nagle zdechły światła mijania. Co sprawdzone- dzienne postojowe długie stop wsteczne przeciwmgielne działają poprawnie- bezpieczniki sprawne (podmieniane etc)- żarówki oka pod aku świecą- na kostce która idzie do żarówki mam 005V przy włączonych światłach.- z tego co czytam nie ma w fabii przekaźnika od świateł mijania więc to odpada- co dziwne nie świecą

SKODA FABIA Przygasanie świateł

Otóż jak w temacie mam problem z przygasaniem przednich świateł mijania. W momencie jak auto nie na obrotów widać jak światła przygasają a po dodaniu lekko gazu od razu świecą wyrażniej. Odbywa się to tylko w światłach mijania natomiast na oświetleniu konsoli środkowej nie występuję. Jeśli mieliście podobne problemy napiszcie.

[quote"wokan"]Potwierdzam - w przypadku przygasania swiatel - na 95% to czujnik i od tego sie zaczyna A jeżeli przygasanie występuje w czasie jazdy np. na wprost z jednoczesnym takim "klik" jakby przekaźnik pyknął szczególnie zauważalne w zimie na zimnym silniku i tak kilka razy w czasie jazdy na chwilę przygasają światła i po kliknięciu następnym znowu robią się jasne - czy to też czujnik

Podłączę się do tematu. Mam Fabię Sedan SDI z 2001 roku (już trochę latek minęło). Nie miałem z nią większych problemów. Oczywiście przygasanie świateł przy kręceniu na postoju lub domykaniu szyb występowało ale bbyło to przygasanie. Wczoraj jadąc do domu zauważyłem mruganie świateł - wyrażne mruganie a nie przygasanie. Mając do domu jeszcze ponad 500km trochę się zmartwiłem.

Być może to właśnie przełącznik bo gdy przejechałem trochę na halogenach (ten sam przełącznik) testując różne konfiguracje aby sprawdzić czy wszystkie światła mrugają to nagle przestały mrugać i problemu od tamtego momentu nie zauważyłem. Piszesz że bezpieczniki od świateł są osobne Ostatnio sprawdzałem i znalazłem tylko jeden bezpiecznik do świateł mijania (nawet pod niego

SKODA FABIA [F2] Światła dzienne

Dopadł mnie taki problem Jadąc dostałem mrygnięcia od samochodu z przeciwka. Zachodze w głowę czy gdzieś może patrol stać - nic nie ma więc jade dalej trasą i kombinuję bo mrygniecia były ewidentnie do mnie. O światłach nie myślę bo mam dzienne pzrecież czyli włączać nie musże ale zaczęło mnei coś drązyć w tym kierunku. Sprawdziłem w odbiciu n aczystym samochodzie - cholera

[ F1] Sprawdzałeś wyłącznik od świateł po lewej stronie kierownicy Mnie wariowały światła przeciwmgłowe same się włączały i wyłączały po pewnym czasie . Okazało się że halogeny chyba bezpośrednio są podłączone pod wyłącznik i styki na wyłączniku pod wpływem ciepła sie zdeformowały . Podgiąłem je tak jak powinny być i na razie mam spokój . Zamierzałem przekaźnik

Jeśli załączają się dzienne na wyłączonym silniku to pozostaje dobrze nasłuchiwać gdzie coś klapie . Tylko wyłącz ogrzewanie bo może coś ci się załączać chociaz nie powinno . U mnie jest dodatkowe ogrzewanie elektryczne na przekaźnikach . Na Allegro sprzedawali jakieś urządzenia do świateł dziennych i działało na tej zasadzie że wtykało się patent między wyłącznik

Moje dzienne skandynawskie znowu się wyłączają. Byłem dziś na pzreglądzie i podrodze patrze wyłaczyły sie. Sukces powiem i mi zrobią. Ale jak jest na recepcji serwisu dziewczyna to jest rygorystyczna i się nie pogada z mechanikiem więc co nie znaleźli usterki i oddali auto. Po serwisie odpaliłem postałem pocykałem przełącznikiem ale zgasnąć nie chciały więc musiałem się przejechać

WitamOdświeżę trochę temat ale chciałem wrócić do tematu świateł dziennych w F2.Pewnego dnia okazało się że się nie włączają myślałem że dostanę szału bo tydzień wcześniej auto wróciło z przeglądu okresowego.Sam układ automatycznego włączania świateł nie jest zbytnio skomplikowany składa się z przełącznika koło bezpieczników przekaźnik 484 i standardowo bezpieczniki.Najpierw

SKODA FABIA [F2] Brak świateł drogowych

Witam Chłopaki mam problem zakładałem Sobie xenony i oczywiście jak w temacie przy F2 nie miałem świateł długich ale powiem teraz ciekawszą rzecz założyłem z powrotem żarówki i tu jest problem również nie ma długich a wcześniej były.Problem jest jeszcze bardziej zawikłany bo sprawdziłem bezpieczniki a że mam jeszcze stare lampy to podłączyłem zwykłą lampę która była

Witam Cosmos Właśnie to jest dopiero dziwne że to jest na dwóch lampach chorera ale niestety nie posiadam woltomierza sprawdzałem tylko zwykłą próbówką i wyszło mi że na mijania jest a na drogowych nie ma w ogóle bezpiecznik 36 chorobcia sprawdzałem z 10 razy ale zrobię tak jak mówisz spróbuje wymienić go na inny. A mam pytanko czy jest jakiś przekaźnik świateł w tym pojeździe

dla H4 masz bezpiecznik 15A (zasilanie dodatkowego włókna w żarówce) a dla H7 jest 5A i jest on tylko i wyłącznie do zasilania cewki przesłony. może być że po zmianie na soczewki rodzaj obciążenia tego bezpiecznika (indukcyjne zamiast rezystancyjnego) ogłupia jakoś instalację i napięcie jest odcinane. dlatego najlepiej byłoby sprawdzić woltomierzem co się dzieje z podłączonym obciążeniem

O kurza stopa 5A a nie 15 A bezpiecznik do H 7 to Ciekawe ale ja na soczewkach jeździłem z miesiąc co prawda w tym czasie ze dwa razy włączyłem długie może po prostu i tak by się to stało tylko później.Ale wracając do tematu może uda mi się jutro kupić w jakimś hipermarkecie jakieś urządzenie pomiarowe i wtedy postaram się zmierzyć napięcie. Dziś wieczorem wymienię bezpiecznik

Powiem CI jedno musisz zmienić przekaźnik w samochodzie do lamp soczewkowych. - do H4 - Masz styk zwierny i rozwierny zwierny dla świateł mijania rozwierny dla długich jak manetka zmienisz światła zmieni przekaźnik położenia i dlatego zanika ci napiecie z świateł mijania a długie się zapaly - H7 ma styk zwierny cały czas jeden bo H7 cały czas sie pali się tak samo nie przełączają

SKODA FABIA Kontrolka przedniej przeciwmgły przy włączonych DRLach.

W związku z tym że wydziergałem już światła do jazdy dziennej chciałbym dociągnąć sprawę go końca i podpiąć je pod wolną kontrolkę od przedniej przeciwmgły oraz uruchomić automatyczne włączanie. I teraz jak to sobie wyobrażam Ciągnę kabel z włącznika świateł (miejsca gdzie pojawia się napięcie po włączeniu zapłonu i znika przy włączeniu mijania ponoć jest tzw. TAGFAHRLICHT)

SKODA FABIA przycisk świateł awaryjnych - budowa (Fabia a Toledo III)

Z góry przepraszam wszystkich użytkowników forum jestem tu nowy i nie posiadam Fabii lecz inny samochód koncernu VAG - pogardzanego i wyszydzanego Seata Toledo III. Potrzebuje informacji na temat budowy włącznika świateł awaryjnych w Skodzie Fabii o nr 6Y0953235 czy znajduje się między jego częściami taka swego rodzaju gumka - jak klawisze telefonu - i ona odpowiada za docisk i włączenie

wiem że jesli chodzi o przycisk z przerywaczem (tzw. przekaźnikiem) to seat ibizacordoba FL (2000-2002 r) miały to ustrojstwo bo kumplowi zaczelo to wariować np świeciły się cały czas kierunki

SKODA FABIA Włącznik Świateł

Potrzebuje opisu wtyczki włącznika świateł

Jesteś pewny że fabia ma przekaźniki pośredniczące między włącznikiem a żarówkami jesli tak to gdzie one są

SKODA FABIA [F1F2] Światła do jazdy dziennej - jak podłączyć przewody

Witam.Zakupiłem zestaw świateł do jazdy dziennej firmy NSSC model DRL510HP. Mam jednak problem z podłączeniem ich do instalacji a dołączona instrukcja jest trochę mało szczegółowa. W zestawie jest moduł sterujący z którego wychodzą z jednej strony dwa przewody do lamp (tu podłączenie jest oczywiste) jednak problem pojawia się z drugiej strony. Są tam trzy przewody jeden podłączamy

Z przekaźnikiem to nie taka prosta sprawa bo do świateł dziennych wykorzystałem instalację od przednich halogenów a to wiązałoby się z dodatkowymi kabelkami i prawdopodobie z dwoma przekaźnikami. Ale dwie żarówki 21W12V to jakieś 35A nawet tyle nie wytrzyma ten styk Nie chciałbym robić pajęczyny i montować dodatkowych przekaźników (za dużo ustrojstwa to też nie za dobrze). PORADŹCIE COŚ

prąd płynie przez przekaźnik świateł który jest załączany sterownikiem sieci pokładowej za pośrednictwem samego włącznika

SKODA FABIA Włącznik świateł - nie działają przednie halogeny

To ja mam inny problem. Krótka historia 1. Do Fabii 1 zostały domontowane przednie halogeny odpowiedni włącznik świateł głównych. 2. Wszystko działało. 3. U pewnego elektryka wymieniono czujnik temp. parownika. 4. Samochód wrócił i po pewnym czasie dowiedziałem się że nie ma podświetlenia wskaźników i nie świecą domontowane halogeny. 5. Doczytałem że za brak podświetlenia

Cześć. Halogeny świecą. Co prawda biały przewód był oderwany ale dodatkowo nie była podłączona masa do przekaźnika. Złączkę kupiłem za 50 gr w sklepie motoryzacyjnym - były POLMOZBYT. Nie świeci jednak kontrolka od przednich halogenów - od tylnego świeci. Niestety nie jestem w stanie powiedzieć czy po zamontowaniu halogenów kontrolka świeciła... Powiem jeszcze to że podłączenie

SKODA FABIA przerabial ktos z H4 na H7

witam wszystkich... mam prozbe.... moze mi ktos poradzic jak przerobic instalacje do zarowek H4 na H7 kakretnie chodzi o instalacje w samochodzie VW Vento 92r 1.8 automat. z gory dzieki... pozdrawiam

rozumiem zatem że ta nowa lampa to jakby 2 w 1 czyli w jednym kloszu dwie lampy pierwsza mijania i druga drogowa W takim razie jest bardzo prosty sposób na podłączenie (choć ma jedną wadę) z potrójnej kostki H4 wystarczy znależć który pin jest (-) a który () do mijania a który () do drogowych Te dwa plusy trzeba rodzielić i zrobić dwie dwupinowe kostki. Jedną do świateł mijania

Wydaje mi się że to powinno być coś takiego M-mijania D-długie Poprawcie mnie jeśli walnąłem byka nie znam sie na tym za bardzo tylko co nieco tam kiedyś sobie majstrowałem w maluchu. Jedyne co mnie zastanawia to czy cewka przekaźnika nie spowoduje spadku napięcia na żarówce lewej długiej i tym samym pogorszenia jasności świecenia Wtedy można zmodyfikować układ i fabryczny

Kros pięknie to narysowałeś ---cewka przekażnika spowoduje minimalny spadek napięcia który napewno nie spowoduje pogorszenia jasności świecenia długich świateł moim zdaniem to rozwiązanie jest OK ----nie upiram się że nie ma innych [ Dodano 2008-02-22 1024 ] Wariant nr.2 ---Zabudować przekażnik pod kokpitem do nóżki cewki przekażnika podpiąć plus po załączeniu stacyjki ---odszukać

W lampach H4 masz światła drogowe i mijania w jednej żarówce (3 przewody mijania drogowe masa). W lampach z osobnymi żarówkami masz H7 mijania i H1 drogowe (takie jak w fabiach). Proste co nie. Wstawiasz lampy z wkładami H7. Bierzesz nową kostkę 2 pinową do H7. Ze starej kostki H4 zabierasz zasilanie światel mijania i mase podpinasz to do kostki żarówki H7. Ze starej kostki H4 zabiersz

SKODA FABIA doświetlanie zakrętów z halogenów

Witam W nowej Skodzie Roomster w standardzie mamy system doświetlania zakrętów. Skręcam np w lewo to zaświeca mi się lewy halogen. Testowałem to i działa super. Da się takie cosik wymodzić w naszych fabiach Podejżewam iż dla szpeca nie jest to problem i kosztowne aż też nie powinno być.

Ja mam inny pomysł na wykorzystanie halogenów tylko nie wiem jak to zrobić. W nowych Octaviach II jest wspólna lampa dla świateł dziennych i przeciwmgielnych. Ja z kolei nie używam przednich przeciwmgielnych bo nigdy nie widziałem różnicy po ich zapaleniu nieważnie nie o to chodzi. Chcę używać halogenów jako świateł do jazdy dziennej czyli zapalają się same halogeny i żadne inne

SKODA FABIA [F1] Potrzebuje Schemat Elektryczny Radę jak podłączyć DRLe

Witam.Czy ktoś posiada w pliku lub zna jakąś stronę ze schematem elektrycznym Może być po Czesku Angielsku jakoś sobie z tymi językami radze. Chyba że ewentualnie ktoś zaoszczędzi mi grzebaniny i powie gdzie znajduje się ten magiczny kabelek ze stacyjki do którego podłączamy plus przy montażu świateł DRL Jest co prawda artykuł o montażu takowych świateł w dziale "we własnym zakresie" ale to bardziej reklama Philipsa niż instrukcja podłączenia. Pozdrawiam.

A nie prościej zrobić moduł który załączy przekaźnik wtedy gdy napięcie na akumulatorze będzie wyższe niż 13V. Oczywiście moduł by wyłączał światła po włączeniu świateł mijania. Cały moduł by miał 4 kabelki Stały (brany bezpośrednio klemy z aku) stał - (brany bezpośrednio klemy z aku lub z masy samochodu) Wejście sygnału załączonych świateł mijania (brany bezpośrednio

SKODA FABIA Automatyczny włączik świateł

Witam Przedstawiam opis mojego automatycznego włącznika świateł. Niestety zdjęcia robiłem telefonem i nie nadają się do pokazania. Jak tylko będę miał możliwość to postaram się zrobić aparatem jak to wygląda i dołączyć. Ze względu na zasadę pracy mamy kilka rozwiązań. Ja wybrałem wersję napięciową czyli po uzyskaniu odpowiedniego napięcia (ok. 13V) światła zostają załączone

Szukam obwodu w komorze silnika na którym pojawia się zasilanie po stacyjce (nie chcę ciągnąć kabla z kabiny)Powinien to być jakiś bezpieczny obwód z którego branie zasilania nie wpłynie negatywnie na instalację i urządzenia.Potrzebuję niewielkiej mocy do zasilania diodowych świateł dziennych to podpięcie bardzo ułatwiło by podłączenie takich świateł.Na przewodzie do świateł

SKODA FABIA Światła przez cały rok jak najprościej przerobić instalację

Panowie Przeczytalem w instrukcji ze "w niektorych wersjach eksportowych" zapaleniu swiatel postojowych towarzyszy zapalenie swiatel mijania Ze_Zmniejszona_Jasnoscia. Ciekawe czy jest to opcja ktora mozna wlaczyc VAGiem... pozdr krzysn

Nie trzeba niczego ciac. Wystarczy spiac na stale swiatła mijania (przewod 56 do czarno czerwonego) a swiatla mijania poprzez przekaznik (podwojny) ale bez ciecia kabla nr 30. Wtedy w pozycji "0" po przkreceniu kluczyka zapla sie wszystkie swiatelka a jak zapragneimy wlaczyc postojowki to wystarczy wlaczyc na pozycje "postojowe". Minusem calej imprezy (nawe tego wczesniejszego rozwiazania)

Można na 1 przekażniku plus po stacyjce przez zestyk zwarty przekażnika i do ledy lub buzera -----plus z przełącznika świateł do cewki załączysz światła przekażnik złapie i leda zgaśnie 2New jeżeli się z tym zgodzisz to możesz to rozrysować i podać dalej bo ja nie mam takiej możliwości

Szukam obwodu w komorze silnika na którym pojawia się zasilanie po stacyjce (nie chcę ciągnąć kabla z kabiny)Powinien to być jakiś bezpieczny obwód z którego branie zasilania nie wpłynie negatywnie na instalację i urządzenia.Potrzebuję niewielkiej mocy do zasilania diodowych świateł dziennych to podpięcie bardzo ułatwiło by podłączenie takich świateł.Na przewodzie do świateł

SKODA FABIA Przepalając e się żarówki od postoju

Słuchajcie byłem szcześliwy czytając tematy o przepalających się żarówkach h7 że mnie to nie dotyczy. No ale od 3 tygodni co drugi dzień wymieniam prawy postój z przodu i z tyłu. Jest to delikatnie mówiąc wnerwiające . Nie wiem za bardzo co może być przyczyną bo z lewej nic się nie dzieje wszystko świeci. Może ktoś już miał taką historię.

Dokładnie chodziło o jakiś przekaźnik który się spierdzielił i przepalał się prawy przód i tył w momencie włączania świateł drogowych. Dzięki lilo za podpowiedź gdzie tego dziadostwa szukać. Kumpel sprawdził napięcia na wszystkich przekaźnikach i sie okazało że właśnie "przekaźnik od świateł drogowych podaje za wysokie napięcie gdzieś na światła mijania tylko nie

SKODA FABIA Automat do wyłączania świateł

Witajcie. Niestety w Skodzie nie ma automatu do wyłączania świateł. Kupiłem urządzonko które ma wyłączać światła automatycznie jak wyłączony zostanie silnik. Nagłowiłem sie i nie wiem jak to podłączyć. W załączniku załączam schemat podłączenia. mam problem z podłączeniem czarnego cienkiego przewodu do linii alternator-lampka ładowania. Proszę o pomoc

ja bym nie cudowal i podlaczal wszystko w jednej kostce tzn. tej ktora idzie do swiatel. fakt ze swiatla beda migaly przy odpaleniu rozrusznika ale takie rozwiazanie jest w wiekszosci samochodow zeby ograniczyc zuzycie pradu podczas rozruchu. mozna tutaj cudowac i dokladac np. kondensator ktory podtrzyma prace przekaznika ale im wiecej kombinacji tym wiecej moze sie popsuc... ogolnie juz pisalem gdzie

SKODA FABIA [F1F2] Night Panel

Naszło mnie (oczywiście po natknięciu się niechcący na zdjęcia wnętrz Saabów) czy nie udałoby się takiego patentu zastosować w naszych Fabkach. Generalnie całe podświetlenie ma zamykany obwód we włączniku świateł (tam gdzie niektórzy mają regulację). A gdyby tak z tego obwodu wypiąć diody podświetlające prędkościomierz i dać na osobnym który by na wyłącznik całego podświetlenia nie reagował Co myślicie

tak czytam i czytam temat całkiem ciekawy tylko zaczynam się zastanawiać czysto teoretycznie czy nie można by zamiast dostawiać dodatkowe diody nie dało by się zrobić podziału licznika na sekcje tzn(teoria na podstawie zdjęc z działu we własnym zakresie)licznik a dokładnie podświetlenie jest doprowadzone do niego pewnie jednym przewodem (nie mam schematu więc nie powiem którym jesli

SKODA FABIA Podgrzewanie lusterek

Witam Moja fabia ma to szczescie ze ma podgrzewane lusterka ale niestety slabo to cos dziala. Ponizej jest zdjecie lusterka po 15 minutowej jezdzie przy wlaczonym jego ogrzewaniu przy temperaturze -7 st. Prawe tak samo slabo odlodzone. To co widac na nieodmrozonej czesci lustra to nie jest woda tylko lód Czasami w czasie dluzszych tras jest to samo. Mam pytanie czy u Was ten bajer dziala lepiej czy

- nie ma włącznika i trzeba samemu porzeźbić jak to podłączyć i włączać. Ja w sumie zanabędę drogą kupna włącznik podgrzewania tylnej szyby. Wybebeszę go (podpiłuję ramkę w konsoli gdyż każde miejsce przewidziane jest dla innego włącznika ESP ABS pogrzewanie siedzeń itp - i poprostu w puste pole obok drugi włącznik bez mechanicznej ingerencji nie wejdzie gdyż skoda

SKODA FABIA Gdzie umieścić siłownik zamka centralnego

Witam Mam pytanie do wszystkich fabiomaniaków(głównie do tych co rozbierają swoje autka) Gdzie należy najlepiej umieścić siłownik zamka centralnego w przednich drzwiach i jak go podłaczyć do rygla (w tylnich juz wiem ) Najchetniej prosiłbym o zdjęcia takiego podłaczenia lub rysunek. Pozdrawiam Paulek

Modzenie zakończone. Doprowadziłem do końca sprawę przycisków zamykaniaotwierania w podłokietniku kierowcy. Druga sprawa to dołożenie automatycznego włącznika świateł mijania i pozycyjnych. Światła włączają się w pozycji "0" włącznika ok. 8 sekund po uruchomieniu silnika sygnalizowane jest kontrolką świateł na liczniku (standardowa żółta) nie ma oświetlenia kokpitu

SKODA FABIA [F2] Skrzynka bezpiecznikow - wpiecie kabelka

Jak w temacie. Potrzebuje wpiac sie sterownikiem DRL do skrzynki bezpiecznikow. Moje pytanie Czy ma ktos moze zdjecie rozpiske co nalezy sciagnacodkrecic aby swobodnie dostac sie do tej skrzynki Potrzebuje podlaczyc sie pod swiatla drogowe i wsio chce zrobic w srodku auta.Dzieki wielkie

mijania. A jeżeli na prawdę drogowe to zapewne masz ściemniacz do świateł drogowych co jest nielegalne jeżeli na kloszu nie masz wybitych znaków a nie masz Poszukaj lepiej rozpiski pinów wyłącznika świateł. Tu masz przekaźniki wstawione przez Amadeusz86a tutaj masz rozpiskę pinów z wyłącznika świateł skopiowane z FCPwidok pinów ( --- ) od strony wyłącznika 6Y1 941 531 DJDY fabia

SKODA FABIA Automatyczny włącznik świateł plus światła do jazdy dziennej

Witam mam zamontowany w fabii automatyczny włącznik świateł chciałbym jednak zamontować światła dzienne ledowe i podłączyć po ten włącznik ale nie mam pojęcia jak to zrobić.Proszę o rade może ktoś miał podobny przypadek.

Zależy co robi ten automat. Jeśli włącza światła dopiero po uruchomieniu silnika i trzyma je aż do wyłączenia kluczykiem - to można go zostawić. Jeśli zaś jest to zwykły przekaźnik odpowiednio podpięty - to faktycznie wystarczy wykorzystać styk TFL tak jak pisze Żubr. Nawet nie potrzeba przekaźnika bo obciążalność styku TFL jest wystarczająca dla świateł dziennych (łącznie

SKODA FABIA [F1] Włącznik świateł - zwarcie pinów przy św. mijania

Hejka.Mam następujący problem. Zaczął wariować włącznik świateł w mojej F1. Na początku zapalając światła mijania włączały się również przeciwmgłowe tylne. Dzisiaj światła mijania nie włączyły się już w ogóle.Postojówki przeciwmgłowe przód i tył chodzą ok.Rozebrałem włącznik na części pierwsze .. i pytanie które piny powinny być zwarte przy włączonych światłach

Poszedłem myślą zestawu do wzmacniania świateł który był kiedyś bardzo popularny do "malucha" aktualnie to można kupić przekaźnik i kostkę dodam że montuję to głównie w Golfach3 Passatach Octavkach i innych głównie z grupy VW.Nie miałem złych świateł w mojej Fabii ale zauważyłem że podczas jazdy światła na wybłysku świecą mocniej jak w pozycji drogowych świateł

SKODA FABIA Automatyczny włącznik świateł nie działa - co robić - F2

Witam serdecznieDzisiaj zauważyłem że w mojej Fabii II 19TDi nie włączają się światła dzienne. Moją F2 mam od nowości tj. zakupiłem ją w salonie i jak sądzę fabrycznie (nie w salonie) został zamontowany włącznik który pozwala zapomnieć o włączaniu świateł. Wszystko było dobrze aż do dzisiaj kiedy to nagle światła przestały się zapalać. Automatyczny włącznik załączał

Miałem identyczny przypadek a powodem był padnięty przekaźnik który znajduje się pod deską rozdzielczą i dostęp do niego jest tragiczny. Robiłem to w ASO koszt nie pamiętam dokładnie ale wyniósł mnie ok 150 zł za przekaźnik wymiana. Nie znam sie na tym za bardzo ale też może sie zdarzyć ze przekaźnik sie zawiesił - u mnie jednak stwierdzili że trzaba wymienić i wymieniłem bo zależało mi na czasie.

WitamNo i skończyło się tym że znalazłem się ze swoim samochodem w serwisie. Tak jak któryś kolega wcześniej napisał padł przekaźnik 484 (numer skoda 5J0 941 589). Koszt wymiany 120 zł w tym przekaźnik 70 zł.Pozdrawiam i dziękuję za rady.

SKODA FABIA problem z odpaleniem silnika PILNE

WITAM dzisiaj rano nie mogłem odpalić skodzinki po kilku kręceniach rozrusznikiem dałem sobie spokój i po godzinie poszedłem jescze raz i o dziwo zapaliła parę razy gasiłem i zapalałem i jest ok ale po 4 zapaleniu zapaiła mi się żółta kontrolka taka pompka czyli chyba elektroniczna praca silnika po przełączniu na gaz zgasła po ponownym przełączeniu na paliwo nie paliła się. nie wiem co sie stało wszystko staram sie zmoieniać na bieżaco co to moze być

Mój kolega miał podobny problem. Skodzina nie odpalała - nawet na zapych. Kumpel pojechał do magika i okazało się że to jeden przekaźnik jest padnięty. przekaźniki te znajdują za komputerem sterującym elektroniką (układ komfortu). Musisz zdjąć część deski rozdzielczej od strony kierowcy (ta część z włącznikiem świateł). Co ciekawe jak skoda mu nie paliła mechanik uderzył

SKODA FABIA Brak 2 stopów (trzecie działa)

Witam wszystkich Mam problem ze swoją FabiąZapaliła się spirala świec żarowych i przestały świecić światła stopu w lampach (trzecie światło świeciło)Wymontowałem czujnik kupiłem nowy (fioletowy) nie pomogło nadal miga spirala świec i brak świateł.Gdzie szukać dalszej przyczyny Niestety nie mam interfejsu żeby podłączyć i sprawdzić błąd a nie ukrywam że chciałem sobie

SKODA FABIA gdzie jest sygnalizator włączonych świateł

Gdzie znajduje się sygnalizator włączonych świateł Czy on także odpowiada za te pykanie kiedy się włączy kierunek bo i to mi wysiadło. Najlepiej jeśli ktoś wrzuciłby zdjęcie.

Dzęki KROS jednak całe życie człek się uczy a zanim napisałem tego posta specjalnie byłem w aucie to sprawdzić i byłem pewien że to pyka przekażnik [ Dodano 2007-11-22 2152 ]maptacy --- jeżeli tak ci zależy na sygnalizacji świateł to zanim kupisz sobie BUZER to taki grajek z karty wlutuj pomiędzy minus z drzwi a plus świateł postojowych i gra muzyka

SKODA FABIA Szukam kabelka od świateł pozycyjnych pod deską rozdzielczą.

Hej wszystkim. Jestem w trakcie montazu halogenów i musze sie wpiąć przekaźnikiem do kabelka ze swiateł pozycyjnych najlepiej przy module sterującym lub przy kostce od włącznika świateł. Niestety za cholere nie wiem który to kabelek prosze o pomoc bo nie chce mi sie z braku czasu szukać tego kabla na własną reke. Z góry dziekuje i pozdrawiam.

SKODA FABIA I 6Y2 6Y3 6Y5 Fabia -dmuchawa i palenie bezpiecznika na wyższych obrotach

Witam mam problem. Na 3 i 4 biegu dmuchawy pali się bezpiecznik ale tylko wtedy gdy pracuje silnik. Jeśli silnik nie pracuje to bezpiecznik się nie pali. Ktoś się spotkał z czymś takim

Najpierw sprawdź napięcie na akumulatorze przy pracującym silniku powinno być maxymalnie 14.5 V. (daj 3000 obr). Prawidłowo od 13.5V do 145V). Dmuchawa jest zasilana poprzez tzw X-kontakt. Napiecie idzie ze styku przekaźnika .Służy on do odłączania napięcia (światła mijaniadmuchawa itp.) na czas pracy rozrusznika. Aby się dostać do niego trzeba zdjąć osłonę deski rozdzielczej pod

SKODA FABIA Halogeny dalekosiężne - Skoda Fabia

Czy jest możliwe założenie halogenów dalekosiężnych do Skody fabiiCzy jest to z natury technicznej możliwe do zrealizowaniaMa ktoś może schemat takiego podłączenia Pozdrawiam

Z natury techniczneh możliwe jest na pewno. Tylko chyba nie sa produkowane takie dedykowane do fabii więc musiałbyś coś porzeźbić z montażem żeby jako tako wyglądało... Najprościej chyba zrobić układ na przekaźniku sterowany manetką od długich świateł. Z dodatkowym wyłącznikiem żeby można było samemu decydować czy włączasz tylko długie czy długiedalekosiężne.

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi