części samochodowe nanodatex

skoda fabia popychacz hydrauliczny

Samochody związane z zapytaniem skoda fabia popychacz hydrauliczny

Pytania i odpowiedzi: skoda fabia popychacz hydrauliczny

SKODA FABIA Popychacze hydraulicze

WitamJestem w trakcie wymiany uszczelki pod głowicą w fabii 1.2 HTP 6v benzyna 2004. I mam pytanie czy przed zamontowaniem starych popychaczy hydraulicznych muszę usuwac z nich olej przez wyciskanie np. w imadle Gdzieś słyszałem że jesli tego nie zrobie może to spowodować spotkanie tłoka z zaworem. Czy to prawda

wiem o czym mogłeś wyczytać. O hydraulicznym napinaczu paska wielorowkowego lub klinowego. To i owszem ściska się bardzo powoli w imadle wciska zawleczkę i zakłada ponownie bo koszt jego jest dość spory szczególnie w japończykach. Sam tak robiłem w V6 2.5 TDI. Ale nie popychacze. Nowe popychacze jak kupisz są uzupełnione olejem fabrycznie więc po co z nich przy robocie wyciskać olej

SKODA FABIA Popychacze zaworów 1.4 8v

Witam wszystkichMam problem mechanik stwierdził że mam do wymiany popychacze zaworów ponieważ słychać dziwny stukot na rozgrzanym silniku. Dodam że UPG też będzie wymieniał. Nie mogę nigdzie dostać tych popychaczy w serwisie chcą 130 zł za sztukę (potrzeba ich osiem) także suma robi się nie ciekawa na dodatek trzeba czekać 2 tyg bo muszą zamówić z czech. Nie mogę nigdzie znaleźć

Część się nazywa popychacz hydrauliczny zaworów 1.4 mpi 8v nr części 047109309

Zobacz Głowice cylindrów do SKODA FABIA

SKODA FABIA Wymiana popychaczy hydraulicznych w Fabi 1.4 Mpi 8v 44kw

Witam mam problem Czy ktoś może ma jakieś doswiadczenie w temacie wymiany popychaczY (SZKLANEK) w fabi 1.4 Mpi 8v 44Kw Auto rozkręcone na warsztacie i nie wiem jak je wyciągnąć PROSZĘ o POMOC

zenmail Tak opisał tę procedurę Nasz kolega krawiec Prosze Nastawienia podstawowego popychaczy hydraulicznych nie trzeba wykonywać gdy tylko wymieniana była uszczelka pod głowicą. Niezbędne narzędzia specjalne testery i urządzenia pomiarowe oraz wyposażenie - klucz dynamometryczny Przebieg pracy &8211 Obracać wałem korbowym aż do przekrycia zaworów 4. cylindra (zawór dolotowy otwiera się zawór wylotowy zamyka się ). &8211 W 1. cylindrze odkręcić nakrętki kontrujące śruby regulacji dźwigienek popychaczy. &8211 Następnie śruby regulacyjne wkręcić w dźwigienki popychaczy aż pomiędzy dźwigienką popychacza i zaworem wyczuwalny będzie luz. &8211 Śruby regulacyjne obu dźwigienek popychaczy lekko obrócić do zaworów aż nie będzie luzu. Poruszając dźwigienką popychacza sprawdzić czy jest jeszcze luz. Dokładne przyleganie uzyskuje się gdy skasowany zostanie cały luz. &8211 Śruby regulacyjne od tego punktu obrócić dalej o dwa obroty. Przykręcić nakrętkę kontrującą i dokręcić momentem 13 Nm. &8211 Prace nastawcze dla pozostałych cylindrów wykonać według poniższej tabeli Regulacja Przekrycie zaworów cylinder 1 cylinder 4 cylinder 3 cylinder 2 cylinder 4 cylinder 1 cylinder 2 cylinder 3 Po zamontowaniu nowych popychaczy hydraulicznych przez ok. 30 minut nie wolno uruchamiać silnika. popychacze hydrauliczne muszą osiąść (inaczej zawory mogą być cały czas otwarte i stykać się z tłokami). Tyle procedura w serwisówce. tu masz link do opisu httpwww.fabiaclub.plforum-plviewtopic.phpt9020 Pozdrawiam.

Koledzy a ja mam pytanie bo jak juz pisalem moje auto jezdzi troszke inaczej niz inne egzemplarze z tym samym silnikiem . Tak sie sklada ze tez mam 1.4 8V pytalem mechanika i tam sa popychacze hydrauliczne ktore ponoc sie nie reguluje a wypowiedz kolegi nom z innego postu mowi

nie bierz bo bedziesz musial glowice zwalac. inaczej nie wyjmiesz popychaczy a jak pomotasz z ustawieniami na klawiaturze to swiety boze nie pomoze

no i ja wymieniłem popychacze na nowe wyregulowałem wstępnie czyli skasowałem luz i dwa obroty. i auto jest jakieś zamulone zdeczka Wie może ktoś czemu

Tu jest skopiowane z serwisówki w języku polskim"Sprawdzanie popychaczy hydraulicznych Niezbędne narzędzia specjalne testery i urządzenia pomiarowe oraz wyposażenie t Szczelinomierze t Klin drewniany lub z tworzywa sztucznego Wskazówkat popychacze hydrauliczne wymieniać tylko w komplecie (nie można ich wyregulować ani naprawić). t Nieregularne odgłosy pracy zaworów podczas uruchamiania

SKODA FABIA Wstępny luz zaworowy - jak go ustawić

Witam Oczywiście nie chodzi o "bieżącą" regulację zaworów bo takiej robić nie trzeba. Chodzi o sytuację gdy np. w istotny sposób ingerujemy w pracę rozrządu (wymiana UPG drążków popychaczy zaworów itp). Jest oczywiste że generalnie wstępny luz trzeba ustawić aby umożliwić prawidłową pracę popychaczy w dostępnym dla nich zakresie. Wynika to np. z tego opracowania httpwww.zssplus.plwww_publikacjepublikacje39.htm

Prosze Nastawienia podstawowego popychaczy hydraulicznych nie trzeba wykonywać gdy tylko wymieniana była uszczelka pod głowicą. Niezbędne narzędzia specjalne testery i urządzenia pomiarowe oraz wyposażenie - klucz dynamometryczny Przebieg pracy &8211 Obracać wałem korbowym aż do przekrycia zaworów 4. cylindra (zawór dolotowy otwiera się zawór wylotowy zamyka się ). &8211 W 1. cylindrze

Wstęp Na poniższą broszurkę i na niemieckie forum dyskusyjne podobne do naszego autocentrum natrafiłem jakiś czas temu przeglądając internet w poszukiwaniu wskazówek co tu zrobić żeby zmniejszyć lub najlepiej zlikwidować zużywanie oleju w moim 2E. Akurat przewijał się tam i nadal przewija bardzo żywo omawiany wątek pt. "jaki olej". Topie ten ciągnie się od ponad roku i aktualnie

SKODA FABIA [F1] Stukanie w silniku

WitamOstatnio nawiedził mnie pewien problem. Mianowicie coś mi stuka w silniku. Jest to takie miarowe stukanie im wyższe obroty tym szybciej stuka. Ostatnio robiłem czyszczenie przepustnicy od tego czasu praca silnika się poprawiła przestał gasnąć zapala zdecydowanie lepiej ale to stukanie... Nie robiłem adaptacji przepustnicy ale to chyba na stuki nie wpływa co sądzicie

Zawór raczej się domyka ale czy trzonek zaworu od takiego ciągłego stukania się nie odkształci Jak z dobrej gatunkowo stali to dopiero w długiej perspektywie czasu nastąpić może niepełne otwieranie się zaworu. Jeżeli zawory nie otwierają się do końca to może teoretycznie nie nastąpić usunięcie całe objętości spalin z komory. A na kumulujące się niedopalone paliwo z czasem może

SKODA FABIA [F1] Klekot z popychacza a pompa oleju

WitamOd jakiegos czasu w moim aucie cos klekocze pod maska. Owe cos okazalo sie popychaczem hydraulicznym (tak twierdzi mechanik).Klekot slyszalny jest w roznych momentach na cieplym i zimnym silniku. Jak obroty zwrosna miedzy 2-3 tys klekot ustaje. Jakis czas temu mrugala mi kontrolka oleju. W czasie jazdy mrugala wylaczylem silnik i zapalilem i zgasla. Wymieniony czujnik oleju i cisza.Mam do Was

Kolego BlackPearl znawca nie jestem ale wydaje mi sie ze w tych silniczkach tez sa popychacze. Tylko ze Twoje sa o niebo tansze i latwo dostepne.Sprawa wyglada tak Auto klekotalo sobie kiedy chcialo. Czasami jak bylo zimne czasami jak bylo cieple i w czasie jazdy (345 bieg ). Auto wstawione do mechanika a tam oczywiscie popychacz sie nie odezwal. Po czasie zaczelo klekotac i mechanik zlokalizowal owy

SKODA FABIA Silnik - paskudne stukanie

Po dolaniu oleju do silnika zauważyłem iż bardzo dziwnie stuka. Nagranie na beigu jałowym Nagranie po dodaniu gazu Dodam iż oleju było min - Mobil 1 15w-40 Jestem po wymianie rozrządu. 1. Co to może być 2. Czy można jeździć autkiem z takim defektem

Wygląda to na stukające zawory (popychacze)- jeśli poziom oleju O.K nie świeci kontrolka od ciśnienia oleju na alternator to nie słychać bo to byłby szum lub buczenie jednostajnepompa wodna też raczej nie pozostaje Ci -jeśli jesteś na 200 % pewien montażu rozrządu zdjęcie pokrywy zaworów i sprawdzenie luzów zaworowych a ew.w dalszym postępowaniu popychaczy hydraulicznych. Jazda z

W tym silniku nie ma możliwości przeskoczenia łańcucha rozrządu wobec powyższego ja bym postawił na to że padł ci hydrauliczny popychacz. W tych silnikach luzy zaworowe są kasowany właśnie hydraulicznie. Olej mówisz że zawsze taki lałeś ale to zawsze to znaczy od kiedy może miesiąca. Ja osobiści lat temu 18 też miałem samochód z hydraulicznymi popychaczami i też zacząłem do

SKODA FABIA [F1] Fabia chodzi jak kraktor POMOCY

Od paru dni mam problem z samochodem moja fabia 14 MPI 44 KW przebieg 140 tys. Gdy samochód się zagrzeje zaczyna chodzić takhttpswww.youtube.comwatchvrUp7Bsr4QAoAle tylko gdy stoi na podczas jazdy jest okProszę o pomoc co jest nie tak i czy wiąże się to z dużymi kosztami może już ktoś miał taki problem

Jak dla mnie to jest popychacz hydrauliczny. U mnie też troszkę słychać ale nie aż tak. Pewnie piszesz że podczas jazdy jest ok bo to zazwyczaj się dzieje na zimnym a na ciepłym ustaje...

SKODA FABIA I 6Y2 6Y3 6Y5 [F1] Problem z pracą silnika 14 16v 2004

Witam przy wymianie olejumechanik wsłuchując się w prace silnika stwierdziłże silnik pracuje jak diesel i konieczna jest wymiana popychaczy hydraulicznych. Czy to prawda A czy może być inna przyczyna takiej pracy silnika Na komputerze nie wyskoczył żaden błąd.

Witam.Temat wielokrotnie poruszany najczęstszą przyczyną takiego stanu rzeczy w tym silniku jest problem w układzie korbowo-tłokowym głównie luz między sworzniem tłoka i tłokiem. Rzadko problem jest ten spowodowany samoregulatorami hydraulicznymi zaworów. Ich wymiana najczęściej "pomaga" na chwilę bądź w cale. Dlatego trzeba przed wymianą wszystko dobrze sprawdzić bo czasem

SKODA FABIA Padajaca głowca.

Witam. Mam oto taki problem z moja skodą fabią z roku 2002 ma przejechane zaledwie 62000km. I sprawa wygląda tak przy mojej skodzie założyłem gaz(zwykły na parowniku) przy ok 50tys. Gdy skoda miała 55tys km to padła uszczelka(pościło olej do płynu chłodniczego) to dałem do warsztatu mechanik powiedział ze to wina gazu(ze gaz nadaje się do kuchenki gazowej a nie do samochodu) przeszlifował

WitamNiestety mechanik może mieć rację co do wypalonego zaworu.Nieprawidłowy skład mieszanki gazowo powietrznej i zawory się wypalą.Przy prawidłowej regulacji gazu nic się nie stanie.Uszkodzone pierścienie to właśnie duże zużycie oleju i małe ciśnienie.Czy po dwukrotnym szlifowaniu głowicy ustawiał wstępnie zaworyNic nie powinno klekotać.Jeśli nie wyregulował zaworów to popychacz hydrauliczny nie wykasował luzu i zawory mogły się wypalić.Marek

SKODA FABIA Drgania-świerszcze w silniku

Witam Jestem tutaj nowy wiem że temat drgań był już niejednokrotnie poruszany ale z grubsza przejrzałem forum i nie znalazłem odpowiedzi na mój problem. Posiadaczem fabii jestem od niedawna bo od maja tego roku jest to mój pierwszy samochód i generalnie jeśli chodzi o silnik i te sprawy to są to moje pierwsze doświadczenia. Historia jest taka po zakupie samochodu pojechałem oczywiście

Witam jeśli chodzi o wiatrak nagrzewnicy to jest on raczej w porządku odgłosy dochodzą z silnika i wyraźnie to słychać. Jeśli chodzi o paski klinowe to były wymieniane razem z rozrządem na przebiegu 90 tyś. więc raczej nie widzę tutaj przyczyny. Co do przepustnicy wiem że kiedyś ją i tak będzie trzeba wyczyścić tylko chyba będę musiał pojechać do innego mechanika skoro ten ma

SKODA FABIA Klepanie-stukanie po uruchomieniu zimnego silnika

Jestem posiadaczem Fabi z silnikiem 14 16V (75 KM) od ponad 1 roku (17 tys. km przebiegu) i od około 2 tygodni słychać charakterystyczne klepanie-stukanie w komorze silnika podczas uruchomienia go po nocnym postoju lub po około 8 godz. Najwidoczniej potrzebny jest czas do tego aby olej w całości ściekł do misy. Odgłosy te cichną po około 30-50 sekundach od uruchomienia silnika. Serwis nie

Mam u siebie podobne odgłosy ale zawsze na zimnym silniku i odkąd sięgam pamięcią czyli od nowości-2.5 roku.Nawet w instrukcji obsługi pisze że po uruchomieniu może przez krótki czas głośniej pracować ponieważ w popychaczach hydraulicznych najpierw musi się wytworzyć ciśnienie.Jest to normalne i nie należy się tym przejmować.

SKODA FABIA Stukanie zaworów na ciepłym silmiku.

Witam forumowiczów Jest to mój pierwszy post choć od dawna Was podglądam) Do tej pory to co mogłem przeczytać na forum wystarczało aby eksploatacja mojego autka nie była zbyt uciążliwa no ale w końcu... Wszystkie wątki dotyczące stukających zaworów opisywały to zjawisko na zimnym silniku a ponadto że nie ma potrzeby ich regulacji. W moim aucie zawory stukają na rozgrzanym silniku

W tych silnikach nie reguluje się luzu zaworowego. Od tego są hydrauliczne popychacze. Jeśli są padnięte to się je wymienia. Od tego czy sprawny hydrauliczny popychacz dobrze działa ma wpływ ilość i jakość oleju. Zbyt niski stan powoduje iż popychacze nie napompowują się olejem i nie wykasowują luzu. To samo gdy olej jest niskiej jakość - może dojść do zatykania się hydraulicznych

Z tego co widzę nie występuje coś takiego jak 4lata i 60 tyś.Tylko same lata. ZAKRES PEŁNY Łączna Do 1200cm3 1201-1600cm3 1601-2000cm3 Ponad 2001cm3 36m-cy 900 1100 13801940 48m-cy 1570 1910 2390 3360 60m-cy 2670 2800 3480 4890 ZAKRES KOMFORTOWY Łączna Do 1200cm3 1201-1600cm3 1601-2000cm3 Ponad 2001cm3 36m-cy 780 960 1210 1700 48m-cy 1370 1670 2080 2930 60m-cy 2330 2450 3040 4270 ZAKRES

SKODA FABIA [F1] Głośna praca silnika 1.4 16V

witam od jakiegos czasu zauwazyłem głosna prace silnika odgłos dochodzi jakby od zaworów. jest to takie typowe klepanie jak w dieslu. zdaje sobie sparwe ze te silniki (1.4 16v 101km) są głosne ale ostatnio jest głosniejsze. pocztkowo odgłos było słuchac tylko przy zimnym silniku gdy temperatura silnika wskazywała 90 stopni nagle było ok. nawet gdy silnik juz chwile pochodził i był juz

witajgłośna praca zimnego silnika może być spowodowana zużyciem hydraulicznych popychaczy zaworówpopychacze zaworów "nie lubią" niskiego poziomu oleju silnikowego wtedy szybciej zużywają sięzalecam eksploatację silnika z poziomem oleju co najmniej w połowie pomiędzy min i max stanem poziomu najlepiej w pobliżu max poziomu oleju.

SKODA FABIA Metaliczne klekotanie w silniku 1.2 12V po włączeniu silnika

Witam wszystkich. Jestem tu poraz pierwszy i mam pytanie. Po zapaleniu silnika w mojej skodzince czasami słychać głośne metaliczne klekotanie silnika. Nadmienie fakt iż często pojawia się to gdy delikatnie przytrzymam kluczyk w stacyjce przy zapalaniu. Klekot taki cichnie po przejechaniu kilkuset metrów. Jak silnik jest ciepły i go wyłączę to przy ponownym zapaleniu silnika też tak bywa.

Witam. Ostanio byłem na przeglądzie auta ( już teraz nie ASO ) i co się okazało ( odnośnie tego metalicznego klekotania ) hydrauliczny popychacz zaworów. Jak facet spuścił stary olej z silnika to nie mógł uwierzyć że przejechane było na nim tylko 13 tys. km. Sugerował przynajmniej 30 tys ( był strasznie zabrudzony ). Nie wiem więc co autoryzowany serwis skody w Krakowie wlał mi do

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi