części samochodowe nanodatex

skoda fabia osłona zimowa

Samochody związane z zapytaniem skoda fabia osłona zimowa

Pytania i odpowiedzi: skoda fabia osłona zimowa

SKODA FABIA zatykać wlot powietrza osłona zimowa chłodnicy

Witajcie mam pytanko czy w fabii mozna zatykac wlot powietrza (ten pomiedzy swiatlami) w celu szybszego nagrzewania sie silnika w czasie duzych mrozow. Gdzies kiesys czytalem ze przy nowoczesnych silnikach nie zaleca sie zatykania tych wlotow powietrza na chlodnice nawet zima. Niedawno przemknela mi fabia z zatkanym wlotem ponadto ten element zatykajacy byl bardzo elegancko wykonany i doskonale tam

Ależ oczywiście Ja swoją osłone kupiłem w ASO za 53 zł. Na allegro kosztuje chyba 45 koszt przesyłki ok. 7zł czyli na jedno wychodzi prawie. Musze powiedzieć że jestem zadowolony z tej osłony. Silnik się szybciej nagrzewa i np. jak w moim przypadku szybciej sie przełącza na gaz. Jeżdze po mieście na krótkich odcinkach więc jest ok.bo mi tak szybko silnik nie stygnie znowu.Jeździłem

A tego to nie wiedziałem... Skoro i w ASO sprzedaja takie rzeczy to raczej można to stosować... [ Dodano 2006-01-27 1213 ] No więc zdecydowałem się podjechać do ASO akurat mieli taką osłonę zimową do fabii ale najlepsza jest cena tylko 45 PLN (przykrecana na śrubki) normalnie taniej niż w sklepie motoryzacyjnym a tyle samo co np. na allegro (dotego odpada koszt przesyłki). Ukłon w strone

Niby szybciej się nagrzewa - ale i szybciej się zagotuje w korku. Zależy na jakich odcinkach używasz auta na krótkich OK szybciej Ci sie zagrzeje silnik mniej spali jeżeli w korkach to nawet zimą cześciej będzie ci się gotował silnik znaczy włączał wentylator - kiedyś chyba był poruszany ten temat na forum np. tu OSŁONA użyj opcji SZUKAJ

Dokładnie. Nawiew na 3 temperatura na maxa i za chwilkę na postoju mniej jak 90 się robi. Dziś doszła mi osłona od Krzysiu Run1.4 i powiem że temperaturę łapie szybciej i matowa osłona wygląda lepiej jak te błyszczące

SKODA FABIA [F2] Osłona zimowa - ktoś tego używa

jeżdżę na krótkim dystansie silnik ledwo się dogrzewa może na większe mrozy jest sens założyć takie coś

z tego linku co michał wkleił Jeżeli silnik jest zimny termostat włącza tzw. mały obieg płynu chłodzącego i płyn nie przepływa przez chłodnicę - w tym momencie więc osłona nic nie daje. Potem otwiera dopływ płynu do nagrzewnicy więc grzeje się wnętrzne. Potem (gdy w środku już jest ciepło) otwiera się dopływ płynu chłodzącego do chłodnicy i dopiero wówczas silnik jest

skoda fabia 19sdi temperatura -20stopni żeby termostat puścił obieg na grzanie trzeba zrobić jakieś 30kilometrów z kartonem za atrapą po około 15 już się w środku robiło ciepełko. Musze tu zaznaczyć że nie zaobserwowałem takiego zjawiska przy htp czy 14 tdi. One sie grzeją dużo szybciej (około 5kilometrów)

A jest taka osłona do przedliftowej F2 Ja w chwili obecnej zastosowałem prowizorkę w postaci płyty dyktowej pomalowanej na czarno(co by to wyglądałoheh) ale płyta jest na dole. Jak jeżdżę z osłoną to silnik szybciej łapie temp niż jak bez niej. Zawsze jej używam jak jest poniżej zera.

Ja tylko używam osłony tej dolnej i nie widzę aby przegrzewał mi się samochód a że do pracy mam kawałek tylko 8km po mieście to widzę wyraźną poprawę nagrzewania się silnika z osłoną. Bez niej też grzał nie powiem ale trwało dłużej. Zresztą kolega mi mówił że dobrze nie rozgrzany olej tworzy maź na korku wyglądającą jakby uszczelkę szlak trafił. Robiłem test rok temu

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi