części samochodowe nanodatex

skoda fabia filtr oleju silnika

Samochody związane z zapytaniem skoda fabia filtr oleju silnika

Pytania i odpowiedzi: skoda fabia filtr oleju silnika

SKODA FABIA Kontrolka oleju

Witam mam problem jechałem i nagle zapaliła sie kontrolka oleju odrazu sie zatrzymałem i faktycznie bylo malo oleju wiec dolałem zapalam samochód juz sie nie pali (mysle ze OK) ale nie ruszam jade 10m. i znowu sie zapala... zatrzymałem i jeszcze raz dolałem ale nie pomogło... efekt jest taki ze gdy sie zapali samochod i nie wciśnie gazu to kontrolka sie nie zaświeci jednak po przekroczeniu

Witam. Uzupełnij profil o silnik i rocznik. Jeśli masz 1.4 8V 6068KM to najpewniej padł ci czujnik ciśnienia oleju. Jednakże trzeba by zmieżyć ciśnienie oleju by wyeliminować inne problemy (pompa oleju zapchany filtr). Sam czujnik nie jest drogi i wymienić można go we własnym zakresie. U mnie ten czujnik padł na trasie. Z początku pomagało wciśnięcie gazu tak ponad 3000rpm i gasła

Mam problem z układem smarowania - tak mi się wydaję fabia 1.4 16 v kombi 2001 r przebieg 120 000 Jak stoję w korku a szczególnie jak jest ciepło zapala mi się kontrolka oleju. Wymieniłem czujnik ciśnienia oleju olej filtr oleju dalej to samo. przeszedłem na 10w40 - bez zmian Ciśnienie oleju 1 bar na wolnych - 14 bara przy 3000 obrmin oleju nie bierze kompresja silnika mniej więcej 125 gg 3384803 604-193-027 oddzwonie

Tak to może być czujnik mi też kiedyś padł wymieniłem i jest narazie ok. Czujnik powinien być sprzodu silnika chyba koło filtra oleju. Dokładnie niepamiętam.

Zobacz na rysunku. Czujnik ciśnienia oleju jest oznaczony numerem 3. Tak jakby na wysokości filtra oleju ale bliżej koła zamachowego.Sprawdzenie ciśnienia oleju i czujnika ciśnienia oleju Niezbędne narzędzia specjalne testery i urządzenia pomiarowe oraz wyposażenie t przyrząd do sprawdzania ciśnienia oleju np. -V.A.G 1342- t zestaw adapterów -V.A.G 13421213 - t próbnik napięcia np. -V.A.G

SKODA FABIA Dziwna praca silnika po wymiana oleju Castrol

Witam Wszystkich. Jestem nowy na forum wię proszę o wyrozumiałość. Mam taki kłopot kupiłem Fabię rocznik 2006 14 l 16V. Miała dwie wymiany oleju w ASO (zapisy z książki serwisowej) 1. na olej Castrol Magnatec 5W-30 po 12 000 km 2. na olej Castrol 5W-30 po 24 000 km Następną wymianę już zrobiłem osobiście. Nie wiedziałem jaki olej bo Magnateców nie ma 5W-30 w sprzedaży detalicznej

Szanowni Koledzy. Przyszedł mi do głowy jeszcze jeden pomysł. Otóż kupiłem filtr oleju Knechta. Ale... Z tego co zdążyłem się dowiedzieć to Knecht robi dwa typy filtrów do między innymi Skody. Otóż do tego typu silników musi być o większym ciśnieniu z jakimiś podwójnymi komorami czy coś takiego. Może zły mi sprzedali - co prawda sprzedawca sprawdzał w katalogu no ale każdy może się pomylić.

Zobacz Filtry oleju silnika do SKODA FABIA

SKODA FABIA Nierówna praca silnika

Mam Fabie z 02 rok ma przejechane 170 tys i silnik nierówno pracuje na biegu jałowym może zna ktoś przyczynę byłem w ASO i powiedzieli ze niewiedzą dlaczego sie tak dzieje

mam Fabię 1.4 60KM2002r.w 2003 ASO wymieniło wtryskiwacz 1 cylindra bo na wolnych obrotach lekko falowały obrotydziś przejechane 113tys. i jest nadal tak samo.Czyszczenie przepustnicy nic nie zmieniłozimny silnik odpala super nawet zimą-gorący przy odpalaniu szarpie silnikiem.Wymieniony rozrząd olej filtr olejupaliwaświece.Podczas jazdy niema problemów.Dlaczego szarpie przy uruchamianiu gorącego silnikajest to denerwujące i chyba szkodliwe dla rozrządu.Proszę o radę.

Wstęp Na poniższą broszurkę i na niemieckie forum dyskusyjne podobne do naszego autocentrum natrafiłem jakiś czas temu przeglądając internet w poszukiwaniu wskazówek co tu zrobić żeby zmniejszyć lub najlepiej zlikwidować zużywanie oleju w moim 2E. Akurat przewijał się tam i nadal przewija bardzo żywo omawiany wątek pt. "jaki olej". Topie ten ciągnie się od ponad roku i aktualnie

SKODA FABIA span stylecolor FF0000 [F1] Gnijąca wiązka elektrycznaspan

Czy obiło się komuś o uszy o bardzo zawilgoconej wiązce elektrycznej pod obudową filtra powietrza Co z tym fantem zrobić P-zdr

nadal był załączony do masy. - stwierdziłem coś musi być z przewodami. Z drugiej strony myślę przecież w serwisie wymieniono czujnik i przewód. - ....te pikanie doprowadzało mnie do szału - wyciągnąłem akumulator - odkręciłem podstawę obudowy akumulatora - odkręciłem filtr powietrza - gdzieś w necie wyczytałem o gnijącej wiązce kabli na lewej podłużnicy( httpwww.skoda-fabia-club.pro24.plfo

Witam wszystkich uzytkownikow tego forum od jakiegos miesiaca jestem jak narazie odpukac szczesliwym posiadaczem Skody fabia z 2006 roku 14 TDI 70 KM zaraz po kupieniu samochodu wymienilem oczywiscie olej i filtr oleju i filtr powietrza zamierzam takze filtr paliwa i pylkowy wymienic ale moj mechanik powiedzial ze na te dwa filtry mam jeszcze czas na wymiane. Fabka smiga az milo nie ma z nia problemow.

Witam.Czy jest ktoś w stanie określić za co odpowiedzialne przewody są w tej wiązce Czy jest tego za dużo a objawy mogą być "nieskończenie" różneU mnie czasem lewy przedni kierunkowskaz nie zaskakuje za pierwszym mrugnięciem. Tzn jak go włączę to dopiero po chwili (2-3 sekundy) zaczyna prawidłowo mrugać najczęściej po pierwszym uruchomieniu auta - później działa ok. Poza

SKODA FABIA kontrolka cisnienia oleju

witam zauwazylem dziwna rzecz (nie wiem czy wczesniej tak bylo) kontrolka cisnienia oleju gasnie sama nawet jak nie uruchomie silnika (ale jak zostawie kluczyk w pozycji " zaplon" na kilka sec.) o co chodzi

Witam od pewnego czasu przed rozruchem silnika (obojętnie czy jest rozgrzany czy zimny) zapala mi się na pomarańczowo (najpierw oczywiście świeci na czerwono) kontrolka ciśnienia oleju. Miga 5 czy 6 razy gaśnie (wtedy odpalam silnik) i już jest normalnie znaczy kontrolka już nie świeci. Z reguły pewnie nie zwróciłbym na to uwagi ale uruchamiałem silnik zwykle po tym jak zgaśnie poduszka powietrzna a tu coś nowego. Problem pojawił się po wymianie oleju (Castrol edge 5w30) i filtra oleju (filtron) po drodze była jeszcze wymiana rozrządu po 90 kkm (zestaw SKF) paska wielorowkowego z napinaczem (SKF) i wszystkich filtrów (filtron). Nie wiem czy to ważne ale w miedzy czasie podczas odpalania padł mi akumulator (duuuuży mróz) i odpalałem na kable od taksiarza (20 PLN ) spalił mi się bezpiecznik od radia (przypomniałem sobie podczas pisania posta) może też padł jakiś bezpiecznik Pozdrawiam i proszę o pomoc. Aha auto to fabia II 1.4 Tdi 70 KM 2008.

Znam przypadek wymiany oleju ale nie filtra oleju no i filtr został w dziwny sposób zatkany i nie przepuszczał oleju ale to co mówi Todd jest 100% racja "kontrolka na czerwono silnik stop" i szukasz usterki a jak mówisz że coś chrobocze no to ...... cóż mam nadzieję że nie przytarłeś silnika. Ja bym już nie odpalił silnika do momentu znalezienia przyczyny.

SKODA FABIA Szum świst zimnego silnika zaraz po uruchomieniu

Witam wszystkich od miesiąca stałem się posiadaczem Skody fabia Combi z silnikiem 14 16V (75 KM) BBZ. Auto ma przebieg 91 tys. km . Po kilku dniach użytkowania samochodu zauważyłem iż po dłuższym postoju auta około 8 godzin przy odpaleniu silnika słychać delikatny świst lub wycie Świst ten dochodzi w okolic koła pasowego wału korbowego w dolnej części silnika. Po odpaleniu silnika

Nie wiem czy chodzi Ci o taki sam odgłos jaki ja ostatnio mam w aucie ale napiszę co zauważyłem. Sprawa co prawda dotyczy silnika 16 AEE w Felicji (100kkm) ale właśnie po odpaleniu mam odgłos buczeniahuczenia. Niski dźwięk trwający różnie od sekuny do pięciu. Auto u mnie tez zachowuje się poza tym w porządku. Pojawiło się to po wymianie oleju. Wymiany zawsze robię sam. Podkusiło

Z tego co widzę nie występuje coś takiego jak 4lata i 60 tyś.Tylko same lata. ZAKRES PEŁNY Łączna Do 1200cm3 1201-1600cm3 1601-2000cm3 Ponad 2001cm3 36m-cy 900 1100 13801940 48m-cy 1570 1910 2390 3360 60m-cy 2670 2800 3480 4890 ZAKRES KOMFORTOWY Łączna Do 1200cm3 1201-1600cm3 1601-2000cm3 Ponad 2001cm3 36m-cy 780 960 1210 1700 48m-cy 1370 1670 2080 2930 60m-cy 2330 2450 3040 4270 ZAKRES

SKODA FABIA zapytanie ze zdjęciem - silnik skoda fabia 12HTP

Czy ktoś może mi powiedzieć co to jesthttpshjobt.orangespace.plskoda_fabia.jpgZ góry dziękuję.Pozdrawiam shjobt

ja walcze z takim problemem od tygodnia i powoli mam dość (musiałem odwołać zaplanowany wyjazd do Niemiec bo się bałem jechać samochodem z którego kapie olej). Problem pojawił się bo naprawie wypalonych zaworów chociaż mechanik mówi że nie ruszał filtra oleju. Olej sączy się przy wyższych obrotach (powyżej 3000) spod tej obudowy (podstawki) filtra oleju były już 4 próby uszczelnienia

SKODA FABIA [F1] 1.2 HTP 40kw wyciek oleju

SiemkaNajwyraźniej przyszedł już czas na moją Fabię. Temat z wyciekiem płynu G12 był tylko przedsmakiem tego co mnie czeka Pozimowe przeglądy w garażu stwierdziły również zarzygany olejem alternator. Sprawdziłem poziom oleju i bagnecik pokazał połowę wiec luzik. Olej zmieniam praktycznie 2 do 3 x w roku bo trochę tych kilometrów robię. Zdjęcia z wycieku poniżej No i teraz zagadka

Odgrzeje kotleta. Dziś przy montażu zgubinej zaślepki lampy. Ukazał się wyciek oleju.Zarzygany alternator część bloku i cała kopuła filtra oleju. Na bagnecie nie wiele ubyło tzn że dopiero zaczęło. Samoczynnnie nie kapiedzieje się to pewnie przy większym obciążeniu.Zdjęcia poniżej.Kiedyś coś się zatłściło w miejscu gdzie kopułka przylega do bloku silnika ale nie ciekło nie

że się wtrącę ale przecież uszczelka pokrywy filtra oleju to normalny oring... idziesz do sklepu z takimi rzeczami i kupujesz na sztuki bez problemu -> warto jednak zmierzyć rozmiar samego gniazda a już najlepiej jakbyś wziął pokrywę ze sobągdyż ściągnięcie i nałożenie może uszczelkę trochę naciągnąć (tylko w sklepie powiedz że to do silnika -myślę że koszt będzie maks 1-2złbo chyba same korki nie różnią się tak bardzo -> opis na podstawie mojego silnika

SKODA FABIA [F1] spaliny po odkręceniu korka wlewu oleju

Ostatnio zauważyłem że na nierozgrzanym silniku po przejechaniu około 2 km słychać jakby coś dzwoniło w silniku. Po następnych paru kilometrach jest ok. Chciałem to sprawdzić na parkingu ale nie udało mi się powtórzyć - niby występuję podczas jazdy ale to nie sprzęgło bo już po przejechaniu tych 2 km na postoju jak dodaję gazu też słychać. Sprawdzając to na parkingu odkręciłem

Zgodnie z obietnicą załączam zdjęcia. Na zdjęciu poniżej fragment pokrywy zaworów - wyraźnie widać że tutaj cieknie Kolejne zdjęcie pokazuje blok silnika. Widać plamę oleju koło uszczelki głowicy oraz dużą plamę w okolicach filtra oleju. Co do plamy koło uszczelki to może ona pochodzić z wycieku spod pokrywy zaworów. Co jest w tym ciekawe plama koło uszczelki nie łączy

SKODA FABIA [moto-nasz autka]Opisujcie tutaj swoje przezycia cało roczne

To już nam wspólnie minął rok&8230 ja i moja fabia Wszystko zaczęło się 30.06.04 jak wydusiłem rabat ponad 65tys zł od cenny wyjściowej. Otrzymałem auto w wersji JOY z silnikiem 14 16V 55kW oraz cały niezłym wyposażeniem jak na samochód klasy B co najbardziej cenie bo AC nie często jest w tej klasie. Po roku czasu znalazłem kilka nie dociągnięć jak i parę pozytywów. To co mi

fabia 14MPI (60KM) CLASIC data zakupu 01.08.2002 Obecny przebieg 80100 tys.km Po 3 roku użytkowania przy stanie licznika 68300 tys.km została założona instalacja LPG BRC Sequent24. Średnie zużycie paliwa (przez pierwsze 3 lata) 675 l100km. (min 59l100 &8211 max 90kmgodz bardzo spokojna jazda) Obecnie na gazie 86 l100km (LPG) 06l100km (etyliny) Przeglądy wg książki serwisowej Olej silnikowy

SKODA FABIA [F1] Mokry silnik od oleju między filtrem a jakomś czujnikiem.

Mój samochód to fabia 14 MPI 68km. Mam mokrą od oleju przednią część silnika tak między filtrem oleju a jakimś czujnikiem. Czy to standardowy problem. Jeśli tak to z kont to może lecieć. Czy dla sprawdzenia mogę przemyć krecherem. to miejsce. Oczywiście uważając by nie wleciała woda tam gdzie nie trzeba.

SKODA FABIA Co to za czujnik Koło filtra oleju w MPI

Witam obok filtra oleju znajduje sie jakiś czujnik wokół którego wycieka olej(fabia 14MPI).Chciałem założyć nową uszczelkę i pojechałem do ASO.Koleś mi mówi że jest to czujnik ciśnienia oleju i jest tam uszczelka metalowa.Sprzedał mi uszczelkę do korka oleju i powiedział żę będzie pasowała.Po rozebraniu okazało się że czujnik ten ma uszczelkę gumową a ta od korka oczywiśćie

Na moje krzywe oko patrząc od przodu auta w komorę silnika na prawo od filtra oleju bezpośrednio przy nim jest czujnik położenia wałka rozrządu natomiast czujnik ciśnienia oleju jest bardziej na prawo prawie już przy brzegu bloku silnika. ps. uzupełnij swój profil

SKODA FABIA I 6Y2 6Y3 6Y5 filtr oleju i olej

witam jak myslicie czy wymienic po dotarciu filtr i olej w ksiazce serwisowej mam wbite wymiana po 15kkmnarazie mam 4kkm wymienic teraz olej i filtrsilnik 1.6tdi crbtw moze ktos napisac jakie oznaczenie ma oryginalny filtr oleju do tego silnika (ewentualnie prosze o link)pozdr

SKODA FABIA czujnik ciśnienia oleju

Witam wszystkich mam małe pytanko gdzie w skodzie fabi 1.4 mpi z 2000 roku znajduje się czujnik ciśnienia oleju

Prawdopodobnie z objawow jakie opisales masz walniety czujnik oleju wymiana jest banalnie prosta zdejmujesz wtyczke z niego i go odkrecasz w jego miejsce wkrecasz nowy zakladasz wtyczke i jazda czujnik jest z przodu silnika w okolicach dolu silnika obok filtra oleju jesli dalej bedziesz mial cyrki z olejem to warsztat i tam ci manometrem sprawdza cisnienie oleju bo czujnik to maly wydatek ale jesli to nie to to szkoda kasy na diagnozy chybil trafil

SKODA FABIA Klepanie-stukanie po uruchomieniu zimnego silnika

Jestem posiadaczem Fabi z silnikiem 14 16V (75 KM) od ponad 1 roku (17 tys. km przebiegu) i od około 2 tygodni słychać charakterystyczne klepanie-stukanie w komorze silnika podczas uruchomienia go po nocnym postoju lub po około 8 godz. Najwidoczniej potrzebny jest czas do tego aby olej w całości ściekł do misy. Odgłosy te cichną po około 30-50 sekundach od uruchomienia silnika. Serwis nie

Kiedyś spotkałem się z takim problemem w Felicji mojego kolegi. Zapchał się filtr oleju i chyba jakiś zawór. Skutek w aucie przez pierwsze 20-40s zawory nie miały smarowania i klepały na sucho. Powymianie filtra oleju z filtrona na Manna i wyczyszczeniu jakiegoś zaworu jak rękom odjoł. Co to był za zawór na śmierć nie pamiętam. Ale zapytam kolegi.

SKODA FABIA pierwszy przeglad fabia 2 16 tdi (15000)

panowie wiem ze podobny temat byl o tsi ale u mnie w tdi-ku pojawia sie problembo takchce przyjechac z wlasnymi gratamiolej wiadomo motul norma 507.00problem zaczyna sie przy filtrze oleju. jaki filtr akceptuja ASOi skad kupic originalny filtr do tego silnikaMANN ( nawet nie wiem czy aso go akceptuje) nie robi filtra do tego sinika

SKODA FABIA [F1] problemy z Fabią 1.4 TDI czy to turbina

Witam wszystkich użytkowników serdecznie to mój pierwszy wpis na forum (czyli debiuty ). Mam pewien problem i chciałbym zasięgnąć opinii bardziej doświadczonych użytkowników Fabki. Niedawno (15 miesiąca) kupiłem Fabię 1.4 TDI 2003 rocznik 110000km. Wymieniłem - rozrząd (cały nie tylko pasek) - olej (wlałem syntetyk) - filtry oleju powietrzna - amortyzatory tylnie (był już ich

SKODA FABIA I 6Y2 6Y3 6Y5 Naprawa... i brak oleju w silniku

Witam serdecznie proszę o poradę w sprawie niesolidnej naprawy samochodu. Warsztat polecany przez kolegę wykonał w mojej Skodzie - wymianę oleju filtra oleju cewki zapłonowej zestawu rozrządu i naprawę głowicy. Pan Mechanik zapewniał że wszystko jest zrobione dobrze. Zalecił przyjechać po zrobieniu 1500 km na powtórną wymianę oleju. Więc grzecznie wyzerowałam licznik aby nie zapomnieć

Być może wyraziłem się nie ściśle. Pisząc 34l miałem na myśli maksymalną całkowitą ilośc oleju w układzie a ta jest jasno określona w specyfikacji serwisowej. Tym samym należy tą wartość traktować jako przybliżoną. Zawsze ostatecznym sędziom jest miarka w silniku. Co do oleju który zostaje w układzie to przynajmniej w swoim samochodzie czekam aż cały zleci co do kropli (pomaga

SKODA FABIA jakie oryginalne oznaczenia filtrów

Witam Szykuje mi sie przegląd. Czy ktoś wie jakie oznaczenia maja poszczególne części np 1) filtr oleju wiem że 03D 198 819 oraz 03D 198 819a - "a" jaka jest różnica 2) filtr powietrza 3) filtr kabinowy Dodam że interesuja mnie oryginalne skodowskie oznaczenia do silnika 1.2 12V 64KM Ktoś wie Jakie zamienniki stosujecie Dzieki za odpowiedź.

SKODA FABIA gdzie jest filtr oleju

Witajcie moze ktos wie gdzie jest filtr oleju w silniku 12 HTP 64KM Obejzalem silnik (o tyle ile moglem rzucic okiem) i jakos go nie widac. Chodzi o to ze juz 2 raz wymienilem olej w ASO. Pierwszym razem na fakturze wpisali mi rowno 3L oleju teraz o dziwo widnieje 33L oleju. No i teraz sie zastanawiam skad ta roznica 03L Moze jakis wiekszy filtr oleju mi zalozyli Choc tamtego nie widzialem che zobaczyc obecny. Moze wie ktos gdzie on jest w silnik wkrecony Pozdrawiam...

w HTP wymienia się wkład filtra oleju poszukaj od przodu silnika jest taka czarna nakrętka duża. Ale niech lepiej opiszą ci co mają HTP

SKODA FABIA 1.4 16v kontrolka silnika a korek oleju

Witam wszystkich. Poszukuje intensywnie fabii 1.4 16v 100KM i ostatnio natrafiłem na ładny i zadbany egzemplarz. Zastanowiła mnie tylko jedna rzecz. Mianowicie po odpaleniu silnika wszystko ładnie chodziło w oglądanym egzemplarzu. Kiedy na włączonym silniku odkręciłem korek oleju obroty nieco spadły (powiedzmy że to normalne) ale co ciekawe zapalił się kontrolka check engine. Własciciel

U mnie również podczas wymiany oleju gdy zaleałem silnik nowym oleje i uruchomiłem silnik aby filtr oleju zassał olej w celu dolania do właściwego poziomu to również wywaliło błąd i zapaliła się kontrolka. Najprawdopodobniej jest to spowodowane tym że gdy korek jest odkręcony i silnik pracuje to nie ma własciwego ciśnienia oleju.

SKODA FABIA [F1] Rezonans przy prędkości od 40 wzwyż

Witampacjent fabia 1 kombi 2006 rok przebieg 174.000 km z gazemObjaw przy przekroczeniu ok 40 km słychać rezonans z przodu auta (może być to mylne) im większa prędkość tym bardziej słyszalny.Szczegóły - wciśnięcie sprzęgła nie daje nic- różne biegi tak samo- luz tak samo- zwiększenie obrotów silnika nie wpływa na dźwiękJest on uzależniony od prędkości.Co zrobiłem i nic nie

SKODA FABIA Przepocony silnik Mokry silnik

WitamAutko mam od miesiąca. W sumie nie porównywałem poziomu oleju. Sprawdziłem dzisiaj i za jakiś czas porównam kolejny raz.Nie wiem czy bierze olej ale z tego co widać to skądś się musi wylewać bo tego jest za dużo. Tak mi się tylko wydaje.Proszę o Waszą opinię. Spotkał się ktoś podobną sytuacją co by to mogło byćSilnik 1.2 64 kM rok 2004 combi zamieszcze 6 zdjęćhttpimageshack.usphotomy-images1879023536.jpgZ góry dziękuję za pomoc. PozdrawiamKonrad

Ze zdjęć wynika że leci ci najprawdopodobniej z uszczelki między krućcem filtra olej a blokiem silnika. Prawdopodobnie od kilkukrotnego mocniejszego zakręcania i odkręcania filtra uszczelka się rozszczelniła i leci ci olej a pęd powietrza plus pasek klinowy rozbruzguje olej po calym silniku.Ewentualnie albo uszczelka filtra oleju lub uszczelka pokrywy łańcucha rozrządu.

SKODA FABIA [F1] Dziwne odgłosy silnika przy rozruchu.

Witam panów i panie Potrzebuje pomocy jestem nowym użytkownikiem waszego forum i nowym narazie średnio szczęśliwym posiadaczem Fabki z silnikiem 1.4 AZE 60 KM po zakupie wymieniłem praktycznie od razu rozrząd olej filtr oleju filtr powietrza i robiłem czyszczenie przepustnicy wszystko działa ok przyzwyczaiłem się już do jego nieco klekoczacej pracy na biegu jalowym i skromnych osiagow

SKODA FABIA [F1] Skoki obrotów silnika

Posiadam Skodę Fabię. Samochód był zakupiony w salonie. Jest on z 2003 roku. W czasie cofania albo ruszania na 1 jakby były skoki silnika. Gdy się nie prze gazuje samochodu to od razu gaśnie. Samochód jest na benzynę. W samochodzie były wymieniane świece filtr paliwa filtr oleju olej. Nic z tych rzeczy nie naprawiły mojego problemu. Czy ktoś może mi pomóc Samochód był na komputerze i nie było żadnych błędów.

Użyj trochę siły i pociągnij pokrywę silnika do góry najlepiej od strony filtra oleju. Pokrywa siedzi na czterech gumach. Później jeszcze trzeba odłączyć chyba 2 wężyki. Pod spodem jest kilka wkrętów i tam dostaniesz się do filtra. powodzenia

SKODA FABIA Fontanna oleju....

Witam. Powiedzcie mi co to jest przyczyna i jak temu zaradzic. Dzis jadąc do pracy spod korka oleju wywaliło mi prawie pół stanu oleju. Co moze byc przyczyna W oleju znajdowało się dużo "masła". Czy przyczyna może być niska temperatura Co sie stało

Przyznam sie ze mnie zaskoczyles ta informacja. Mam ten sam silnik i myslalem ze takie cos nie jest mozliwe. A o co chodzi Na skutek niskich przebiegow w komorze silnika zbiera sie wilgoc ktora zamarza przez noc. Zamarza rowniez w odmie silnika w fiacie jest to gumowa rurka laczaca blok silnika z obudowa filtra powietrza. A gdy odma jest zatkana wzrost cisnienia w komorze silnika (tam gdzie jest olej)

Zajrzalem dzis na moj silnik i kurcze rzeczywiscie u mnie tez malo co by sie to nie stalo. Mialem wyrazny ale na szczescie maly wyciek w okolicy korka wlewu oleju. Taka tlusta plama wiec pewnie tez chcialo u mnie wycisnac olej. Mam do pracy jakies 7km wiec jade przewaznie okolo 10-15 minut. Dzis w polowie drogi przystanalem i sprawdzilem ten waz co leci ze skrzyni korbowej do obudowy filtra powietrza

Właśnie wróciłem do domu i już wszytko opisuje. Naszczęście wywaliło jedynie 07 l oleju (wczoraj wywaliło cały stan ale naszczeście w pore zauważyłem i zareagowałem). Dziś mimo rozgrzania silnika problem sie pojawił kolejny raz dlatego pisałem posta. Oto co zrobiłem 1. Rozebrałem obudowe filtra powietrza i dokładnie wyczysciłem przewód odmy który tam jest 2. Dogrzałem silnik

SKODA FABIA [F1] wymiana rozrządu 1.4 (68 KM) AME AQW ATZ

Zakupiłam sobie zestaw do wymiany łańcuszka rozrządu. W skład wchodzą łańcuch na kołach okrągła uszczelka płaska uszczelka (chyba pod obudowę) i filtr oleju. Do czego służy ten filtr oleju Do miski olejowejlink do aukcji z której kupowałam httpcgi.ebay.co.ukTiming-Chain-Kit- ... 1294%3A50Tej dużej uszczelki ze zdjęcia nie dostałam... nic nie kumam.Ktoś z was to robił

Jeśli olej jest w miarę świeży to spokojnie możesz go spuścić do czystego naczynia i użyć ponownie. Tylko nie wlewaj z powrotem do silnika tej porcji która jest w filtrze oleju bo syf wyłapany przez filtr wróci do miski...

SKODA FABIA Silnik 1.2 12V dygocze na niskich obrotach

Czołem Panowie Jak dotąd byłem zadowolony ze swojej Fabii chociaż "ostrożny" i "sprawdzający" bo mam ją od miesiąca ale dzisiaj z samego rana miałem niemiłą niespodziankę. Odpaliłem silnik (po zgaśnięciu wszystkich kontrolek) - odpalił bez problemu ale zaczął chodzić nierówno na niskich obrotach odczekałem minutkę i lekko przygazowałem wszedł na obroty powyżej

Zrobiłem Pierwsze dwa pytania - nieaktualne Powód awarii - CEWKA ZAPŁONOWA Poszedłem za radami kolegów z silnikami 1.4. Wyjąłem pokrywkę i od razu na "rzut okiem" było widać która cewka poszła do lamusa (przytlona z zewnątrz - stąd ten swąd). Mianowicie poszła na 2 cylindrze. Pojechałem od razu do motoryzacyjnego i kupiłem oryginalną (140 zł). W jednym ze sklepów chcieli

SKODA FABIA Jeszcze o kontrolkach

Wiem że temat kontrolek był już wałkowany ale nie natrafiłem nigdzie na forum na omówienie przypadku który zaistniał w mojej Fabce (1.4 MPI Comfort z 2002 r.). Dlatego poruszam ten temat z prośbą o wskazanie co robić. Otóż stosunkowo niedawno wymieniałem olej i filtr oleju. Nim to zrobiłem na liczniku w miejscu gdzie "nabijane" są kilometry przejechane ogółem i dzienne po

SKODA FABIA Czujnik położenia wału

Witam. Mam problem prawdopodobnie z czujnikiem położenia wału który polega głównie na tym że nie mogę go znaleźć. Czy mógłby mi ktoś opisać w którym miejscu znajduje się on dokładniePosiadam silnik 14 MPI z 2002 roku.Wydaje mi się że jet to wina tego czujnika ale napiszę jeszcze objawy gdyż mogę się mylić. Otóż od pewnego czasu silnik bardzo ciężko zapala bez względu na

czujnik ten znajduje sie z przodu silnika nad filtrem oleju zdarza sie ze sa z niego wycieki olejuHeh to jest od rozrządu mój błąd

SKODA FABIA pierwszy wyciek

Niedawno zauważyłem parę kropli jakiegoś oleju na podłodze w garażu pod silnikiem zajrzałem pod spód i okazuje się że na połączeniu silnika ze skrzynia biegów (aczkolwiek specem nie jestem) widać brudne mokre miejsce "pocenie się". W garażu mam plamę wielkości 5 cm i 3 cm na betonie. Byłem z tym w ASO usterkę obejrzano wytarto brudne miejsce papierem do sucha (na fotce zakreślone

ostatnio zauważyłem ze na połączeniu silnika z pokrywa rozrządu tuż nad filtrem oleju pojawiają sie kropelki oleju tzn. jest lekko wilgotny silnik i tu moje pytanie czy warto to uszczelniać pewnie wiąże sie to z demontażem osłony łańcucha itp może dać sobie spokój albo uszczelnić po wierzchu jakimś odp. silikonem ta pokrywa jest tez montowana chyba na jakiś silikon czy coś podobnego

SKODA FABIA I 6Y2 6Y3 6Y5 Dziwne zachowanie auta i problem z EPC

Witam Jestem tu nowy.. na codzień jezdze golfem w TDI ale takie cudo jak fabia kupiłem okazyjnie dosłownie wczortaj tzn fabie 12 AWY 40kW... Autko od szwagierki pierwszegoi własciciela przebieg 55 tysiecy - własnie przyjechałem nią ze szwecji. I teraz kilka pytań bo na fabiach sie nie znam sie do końca a mam pewien problem tzn - Kontrolka EPC - świeci sie cały czas na włączonym zapłonie

Jak nie wróciły to na razie nic nie rób jak wrócą to wtedy tak jak wg. tematów co sprawdzić. Zwróć uwagę na rozrząd czy łańcuszek nie grzechocze itp. Wymiana filtrów oleju itd to chyba norma i nie musze pisać Reszta lać i jeździć a co do silnika - httpwww.fabiaclub.plforum-plviewto ... 39&start0

SKODA FABIA I 6Y2 6Y3 6Y5 szarpanie się silnika i gaśnięcie

Silnik pracuje nierównomiernie "rzuca się" chyba nie chodzą wszystkie cylindry. Ruszyłam od razu do najbliższego warsztatu. Po drodze okazało się że podczas hamowania a nawet podczas jazdy gdy przestawałam dodawać gazu silnik gasł. Podłączyli go pod komp i stwierdzili że do wymiany jest cewka. Wymienili i się okazało że to nie to. Skasowali za badanie komp. i odesłali do serwisu

Eeeee... ja za wymianę rozrządu kompletnego w moim silniku (500zł części) naprawę pogiętych zaworów wyciągnięcie silnika z samochodu gdzie mam też LPG nowe prowadnice zaworów i wymianę filtrów oleju uszczelek zapłaciłem 2200zł.Jak chcesz to ja za 2tyś sam mogę to zrobić to jakiś chory absurd. Przecież tu nawet nie trzeba rozrządu tykać...szukałaś tutaj serwisu viewtopic.phpf30&t6842&start45

SKODA FABIA [F1] w którym miejscu znajduje się termostat w TDI

Proszę o podpowiedż zamierzam wymienic termostat bo się nie nagrzewa już go mam tylko gdzie on się znajduje Co ile wymienia się olej I czy ktoś ma instrukcje obsługi w wersji elektronicznej..

Odwierasz maseczke zdejmujesz osłone silnika i juz nie pamietam na jakiej wysokosci ale przygladasz sie w okolicach pomiedzy alternatorem a filtrem oleju. Z bloku bedzie wystawac kawałek czarnej rureczki pod którą podpięty jest wąż z obiegu chłodzenia i to to ustrojstwo to termostat. Znaczy pod tą czarną z tworzywa rureczką wyskoczy Ci to co Cie być może trapi Pozdro.

SKODA FABIA [F1] AZF czujnik wałka rozrządu

witam mam pytanie do posiadaszy silnika typu AZF czy ktoś kiedyś próbował uruchomić silnik bez podpiętego czujnika wałka (tego przy filtrze oleju) Mnie się to dziś udało samochód zapalił bez problemu pytam bo po rozwiązaniach z elektryką w tym samochodzie to można się wszystkiego spodziewać

SKODA FABIA głośna praca silnika

Witam. Już o dłuższego czasu wydawało mi się że jakoś tak głośniej zaczął mi pracować silnik. Na zimnym jest to wyraźnie słyszalne (prawie jak diesel ). Ale myślę sobie przesadzam. Jednak ostatnio byłem u elektryka i gdy już wyjeżdżałem to zamachał do mnie i zapytał czy mam 16V czy MPI. Powiedziałem że 16V. Wtedy zwrócił mi uwagę że jakoś dziwnie głośno pracuje silnik

lobo82 ja mam jednak inny silnik więc może tu są bardziej "przemyślane rozwiązania" Świece miałem wymienane 2 lata temu to były jakieś NGK (nie pamiętam dokładnie typu wymieniał mechanik). Co do oliwienia to nie za bardzo rozumiem o co chodzi (czyżby ). A na poważnie to samochód był w dobrym stanie (sprawdzony tuż po wymianie oleju i filtrów). kika na razie chyba zostanę przy 5W50. Z resztą zobaczę co powie mechanik.

SKODA FABIA siadła klima... czemu

przed 1 tys km robiłem caly przegląd klimy razem z nabijaniem czyszczeniem i filtrami. Wczoraj ładowałem akumulator w garażu i jak go dzisiaj rano zamontowałem to od tego czasu klima zachowuje sie tak jak wcisnę guzik to 05 sekundy leci zimniejsze powietrze a poźniej juz z dworu ciepłe. Widać ze klima nie pracuje bo obroty nawet nie drgną przy włączaniu i wyłączaniu. co to może być - wczoraj działała super...

Ostatnio pojechałem na przegląd klimy bo mi sie nie włączała. Po chwili diagnoza padnięta sprężarka i pierwszy bieg wentylatora klimy. Koszt wymiany sprężarki osuszacza napełnienie naprawa wentylatora wyniosły mnie.................................1250 zł Znajomy powiedział mi że obowiązkowo co 2-3 lata TRZEBA wymieniać osuszacz poniewaz najczęściej to przez niego pada sprężarka.

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi