części samochodowe nanodatex

skoda fabia filtr oleju silnika

Samochody związane z zapytaniem skoda fabia filtr oleju silnika

Pytania i odpowiedzi: skoda fabia filtr oleju silnika

SKODA FABIA [F1] Mokry silnik od oleju między filtrem a jakomś czujnikiem.

Mój samochód to fabia 14 MPI 68km. Mam mokrą od oleju przednią część silnika tak między filtrem oleju a jakimś czujnikiem. Czy to standardowy problem. Jeśli tak to z kont to może lecieć. Czy dla sprawdzenia mogę przemyć krecherem. to miejsce. Oczywiście uważając by nie wleciała woda tam gdzie nie trzeba.

SKODA FABIA [F1] Cieknący olej z obudowy filtra oleju.

Witam Mam problem jakieś dwa tygodnie temu wymieniałem olej wraz z filtrem oleju wszystko było w porządku aż do dzisiaj kiedy po jeździe zauważyłem plamę oleju na parkingu otworzyłem pokrywę silnika i wszystko wokół obudowy filtra oleju było pochlapane olejem po wykręceniu nakrętki od filtra oleju wyleciało jeszcze jakieś 50 ml oleju reszta szybko zaczeła spływać do silnika tak

Zobacz Filtry oleju silnika do SKODA FABIA

SKODA FABIA [F1] Co to za czujnik Koło filtra oleju w MPI

Witam obok filtra oleju znajduje sie jakiś czujnik wokół którego wycieka olej(fabia 14MPI).Chciałem założyć nową uszczelkę i pojechałem do ASO.Koleś mi mówi że jest to czujnik ciśnienia oleju i jest tam uszczelka metalowa.Sprzedał mi uszczelkę do korka oleju i powiedział żę będzie pasowała.Po rozebraniu okazało się że czujnik ten ma uszczelkę gumową a ta od korka oczywiśćie

Na moje krzywe oko patrząc od przodu auta w komorę silnika na prawo od filtra oleju bezpośrednio przy nim jest czujnik położenia wałka rozrządu natomiast czujnik ciśnienia oleju jest bardziej na prawo prawie już przy brzegu bloku silnika. ps. uzupełnij swój profil

jak byś uzupełnił profil art533 to by było wiadomo jaki masz silnik.patrząc w etke na mój silnik to wychodziże jest to czujnik położenia wałka rozrządu. [ Dodano 2008-06-03 1910 ] chodzi o kod silnika

Jak sie zaczyna skrzynia Biegów po prawej bliżej komory kokpitu znajduje sie jest przykręcony na Imbus 5 jedną srubką dokładnie znajduje się na kole zembatym - zamachowym sprzegła. Jest on z kabelkiem około 30cm. Moge się mylić ale jest chyba drugi ale to po stronie wałka rozrządu ale w komorze silnika wkręcany jest od przodu ale moge się mylić musiał bym wiejrzeć w książkę. Pytanie z mojej strony po co ci to masz jakieś nie pokojące objawy Pozdrawiam Marek

objawy sa następujące nierówna praca silnika na wolnych obrotach zróżnicowanie w zużyciu paliwa komunikat vag-com o nieprawności tego czujnika. Czujnik który znajduje się na obudowie skrzyni biegów to chyba czujnik wału korbowego.

SKODA FABIA Dziwna praca silnika po wymiana oleju Castrol

Witam Wszystkich. Jestem nowy na forum wię proszę o wyrozumiałość. Mam taki kłopot kupiłem Fabię rocznik 2006 14 l 16V. Miała dwie wymiany oleju w ASO (zapisy z książki serwisowej) 1. na olej Castrol Magnatec 5W-30 po 12 000 km 2. na olej Castrol 5W-30 po 24 000 km Następną wymianę już zrobiłem osobiście. Nie wiedziałem jaki olej bo Magnateców nie ma 5W-30 w sprzedaży detalicznej

Szanowni Koledzy. Przyszedł mi do głowy jeszcze jeden pomysł. Otóż kupiłem filtr oleju Knechta. Ale... Z tego co zdążyłem się dowiedzieć to Knecht robi dwa typy filtrów do między innymi Skody. Otóż do tego typu silników musi być o większym ciśnieniu z jakimiś podwójnymi komorami czy coś takiego. Może zły mi sprzedali - co prawda sprzedawca sprawdzał w katalogu no ale każdy może się pomylić.

SKODA FABIA [F1] gdzie jest filtr oleju

Witajcie moze ktos wie gdzie jest filtr oleju w silniku 12 HTP 64KM Obejzalem silnik (o tyle ile moglem rzucic okiem) i jakos go nie widac. Chodzi o to ze juz 2 raz wymienilem olej w ASO. Pierwszym razem na fakturze wpisali mi rowno 3L oleju teraz o dziwo widnieje 33L oleju. No i teraz sie zastanawiam skad ta roznica 03L Moze jakis wiekszy filtr oleju mi zalozyli Choc tamtego nie widzialem che zobaczyc obecny. Moze wie ktos gdzie on jest w silnik wkrecony Pozdrawiam...

w HTP wymienia się wkład filtra oleju poszukaj od przodu silnika jest taka czarna nakrętka duża. Ale niech lepiej opiszą ci co mają HTP

Dokładnie tak jak Mayek napisał. Pod dużą czarną nakrętką dobrze widać jak zdejmiesz osłonę plastikową silnika

SKODA FABIA 1.4 16v kontrolka silnika a korek oleju

Witam wszystkich. Poszukuje intensywnie fabii 1.4 16v 100KM i ostatnio natrafiłem na ładny i zadbany egzemplarz. Zastanowiła mnie tylko jedna rzecz. Mianowicie po odpaleniu silnika wszystko ładnie chodziło w oglądanym egzemplarzu. Kiedy na włączonym silniku odkręciłem korek oleju obroty nieco spadły (powiedzmy że to normalne) ale co ciekawe zapalił się kontrolka check engine. Własciciel

U mnie również podczas wymiany oleju gdy zaleałem silnik nowym oleje i uruchomiłem silnik aby filtr oleju zassał olej w celu dolania do właściwego poziomu to również wywaliło błąd i zapaliła się kontrolka. Najprawdopodobniej jest to spowodowane tym że gdy korek jest odkręcony i silnik pracuje to nie ma własciwego ciśnienia oleju.

SKODA FABIA [F1] Niepokojąca praca silnika przy odkręconym korku oleju

Koledzy Dzisiaj odkręciłem korek od wlewu oleju przy pracującym silniku i ku mojemu zdziwieniu początkowo wzrosły obroty a później silnik zaczął się dławić. Szybko zakręciłem korek i praca silnika wróciła do normy. Niemniej jednak zapaliły się kontrolki EPC i żółty helikopterek. Odczytałem błędy VAG-iem Address 01 ------------------------------------------------------- 3 Faults

u mnie sie nic nie dzieje tylko ze ja mam inny silnik... ale tez mam tak jak pisał Kros bo idzie wężyk od pokrywy zaworów do filtra powietrza.. [ Dodano 2009-01-05 1750 ] I mam właśnie pytanie bo u mnie tez wężyk od pokrywy idzie do obudowy filtra powietrza a widziałem ze fabrycznie był do tej pokrywy przepustnicy... Podejrzewam ze zrobili to gazownicy jak zakładali LPG ale dlaczego

SKODA FABIA [F1F2] kontrolka cisnienia oleju

witam zauwazylem dziwna rzecz (nie wiem czy wczesniej tak bylo) kontrolka cisnienia oleju gasnie sama nawet jak nie uruchomie silnika (ale jak zostawie kluczyk w pozycji zaplon na kilka sec.) o co chodzi

Witam od pewnego czasu przed rozruchem silnika (obojętnie czy jest rozgrzany czy zimny) zapala mi się na pomarańczowo (najpierw oczywiście świeci na czerwono) kontrolka ciśnienia oleju. Miga 5 czy 6 razy gaśnie (wtedy odpalam silnik) i już jest normalnie znaczy kontrolka już nie świeci. Z reguły pewnie nie zwróciłbym na to uwagi ale uruchamiałem silnik zwykle po tym jak zgaśnie poduszka powietrzna a tu coś nowego. Problem pojawił się po wymianie oleju (Castrol edge 5w30) i filtra oleju (filtron) po drodze była jeszcze wymiana rozrządu po 90 kkm (zestaw SKF) paska wielorowkowego z napinaczem (SKF) i wszystkich filtrów (filtron). Nie wiem czy to ważne ale w miedzy czasie podczas odpalania padł mi akumulator (duuuuży mróz) i odpalałem na kable od taksiarza (20 PLN ) spalił mi się bezpiecznik od radia (przypomniałem sobie podczas pisania posta) może też padł jakiś bezpiecznik Pozdrawiam i proszę o pomoc. Aha auto to fabia II 1.4 Tdi 70 KM 2008.

Znam przypadek wymiany oleju ale nie filtra oleju no i filtr został w dziwny sposób zatkany i nie przepuszczał oleju ale to co mówi Todd jest 100% racja kontrolka na czerwono silnik stop i szukasz usterki a jak mówisz że coś chrobocze no to ...... cóż mam nadzieję że nie przytarłeś silnika. Ja bym już nie odpalił silnika do momentu znalezienia przyczyny.

SKODA FABIA Szum świst zimnego silnika zaraz po uruchomieniu

Witam wszystkich od miesiąca stałem się posiadaczem Skody fabia Combi z silnikiem 14 16V (75 KM) BBZ. Auto ma przebieg 91 tys. km . Po kilku dniach użytkowania samochodu zauważyłem iż po dłuższym postoju auta około 8 godzin przy odpaleniu silnika słychać delikatny świst lub wycie Świst ten dochodzi w okolic koła pasowego wału korbowego w dolnej części silnika. Po odpaleniu silnika

Nie wiem czy chodzi Ci o taki sam odgłos jaki ja ostatnio mam w aucie ale napiszę co zauważyłem. Sprawa co prawda dotyczy silnika 16 AEE w Felicji (100kkm) ale właśnie po odpaleniu mam odgłos buczeniahuczenia. Niski dźwięk trwający różnie od sekuny do pięciu. Auto u mnie tez zachowuje się poza tym w porządku. Pojawiło się to po wymianie oleju. Wymiany zawsze robię sam. Podkusiło

SKODA FABIA Metaliczne klekotanie w silniku 1.2 12V po włączeniu silnika

Witam wszystkich. Jestem tu poraz pierwszy i mam pytanie. Po zapaleniu silnika w mojej skodzince czasami słychać głośne metaliczne klekotanie silnika. Nadmienie fakt iż często pojawia się to gdy delikatnie przytrzymam kluczyk w stacyjce przy zapalaniu. Klekot taki cichnie po przejechaniu kilkuset metrów. Jak silnik jest ciepły i go wyłączę to przy ponownym zapaleniu silnika też tak bywa.

No własnie nikt dokładnie nie wie co oni wlewają na pierwszy montarz mi mówili że pólsyntetik ale słyszałem ze leją mineralny i sugerują wymiane po 2-3 tysiącach że niby dotarcie opiłki i takie tam. Po wlaniu technologicznie lepszego oleju wypukuje sie wszelkie nagary silnik się oczyszcza i staje sie automatycznie głosniejszy a w przypadku hudraulicznego sterowania luzów zaworowych

Coś tu się całości nie trzyma. Masz Fabię z 2004 i od razu zalana miała być mineralnym Ten mechanik chyba się z czymśczymś na głowę zamienił. skoda stosuje oleje full syntetyk. I nie wierzę iż w silnikach HTP jest inaczej. Dla silnika raptem 3 letniego nie prawa się nic dziać. Na panewki i pierścienie jeszcze za wcześnie. Sprawdź stan smoka i pompy oleju. Może winnym być też

SKODA FABIA [F1] Głośna praca silnika 1.4 16V

witam od jakiegos czasu zauwazyłem głosna prace silnika odgłos dochodzi jakby od zaworów. jest to takie typowe klepanie jak w dieslu. zdaje sobie sparwe ze te silniki (1.4 16v 101km) są głosne ale ostatnio jest głosniejsze. pocztkowo odgłos było słuchac tylko przy zimnym silniku gdy temperatura silnika wskazywała 90 stopni nagle było ok. nawet gdy silnik juz chwile pochodził i był juz

Witam Panie i Panowie przyszedł czas na moją skodzinę a raczej mojej lubej. W dniu dzisiejszym zabrałem się za rozbieranie. Będę zdawał po kolei relację z przebiegu naprawy. Jako że klekotało coraz bardziej oleju zjadało coraz więcej musiało to nastąpić. Cel naprawy to wyeliminowanie stukania w silniku i spalania oleju. Temat dotyczy silników o oznaczeniach AFH AFKAHW AKGAPE AUAAUB

KONIEEEEC. No więc sprawa wygląda następująco. Pierwsze odpalenie samochodu wyglądało następująco. Przekręciłem kluczyk i po 1 obrocie auto już pracowało na wszystkie cylindry. Bez problemu najmniejszego. Zaraz po zapaleniu silnika słysze MEGA stukanie tak jak było wcześniej a nawet mocniej. Mówię sobie O KU...A. Z silnika wszędzie się kopci. Straszny widok. Czekamy i czekamy i silnik

Tak ale ja miałem mobila jeszcze 3 litry prawie w domu bo nie było sensu kupować drogiego oleju jak mi samochód zjadał go ponad grubo ponad litr na 1000km. Syntetyku wole nie lać bo w silniku był wcześniej już tzw DOKTOR i pół syntetyk a nie zmieniałem simeringu na wale od strony skrzyni (mega cena za niego) i nie chciał bym żeby mi wypłukało czegoś z silnika. Znalazłem na skodaczęści

No więc od remontu minęło dokładnie 14 tyś km. W tym 3tyś km na oleju na dotarcie czego nie wliczam po czym kasowałem OIL kompem i kilka dni temu pokazał się OIL na liczniku. Zrobiłem 11tyś na valvoline maxlife 5w40 i obiecałem że się podzielę informacjami na temat oleju więc to robię. Sprawa wygląda tak Ile oleju nalałem tyle wylałem. Niżej fotka bagnetu po przejechaniu 11tyś

SKODA FABIA Kontrolka oleju

Witam mam problem jechałem i nagle zapaliła sie kontrolka oleju odrazu sie zatrzymałem i faktycznie bylo malo oleju wiec dolałem zapalam samochód juz sie nie pali (mysle ze OK) ale nie ruszam jade 10m. i znowu sie zapala... zatrzymałem i jeszcze raz dolałem ale nie pomogło... efekt jest taki ze gdy sie zapali samochod i nie wciśnie gazu to kontrolka sie nie zaświeci jednak po przekroczeniu

Witam. Uzupełnij profil o silnik i rocznik. Jeśli masz 1.4 8V 6068KM to najpewniej padł ci czujnik ciśnienia oleju. Jednakże trzeba by zmieżyć ciśnienie oleju by wyeliminować inne problemy (pompa oleju zapchany filtr). Sam czujnik nie jest drogi i wymienić można go we własnym zakresie. U mnie ten czujnik padł na trasie. Z początku pomagało wciśnięcie gazu tak ponad 3000rpm i gasła

Mam problem z układem smarowania - tak mi się wydaję fabia 1.4 16 v kombi 2001 r przebieg 120 000 Jak stoję w korku a szczególnie jak jest ciepło zapala mi się kontrolka oleju. Wymieniłem czujnik ciśnienia oleju olej filtr oleju dalej to samo. przeszedłem na 10w40 - bez zmian Ciśnienie oleju 1 bar na wolnych - 14 bara przy 3000 obrmin oleju nie bierze kompresja silnika mniej więcej 125 gg 3384803 604-193-027 oddzwonie

Tak to może być czujnik mi też kiedyś padł wymieniłem i jest narazie ok. Czujnik powinien być sprzodu silnika chyba koło filtra oleju. Dokładnie niepamiętam.

Zobacz na rysunku. Czujnik ciśnienia oleju jest oznaczony numerem 3. Tak jakby na wysokości filtra oleju ale bliżej koła zamachowego. Sprawdzenie ciśnienia oleju i czujnika ciśnienia oleju Niezbędne narzędzia specjalne testery i urządzenia pomiarowe oraz wyposażenie t przyrząd do sprawdzania ciśnienia oleju np. -V.A.G 1342- t zestaw adapterów -V.A.G 13421213 - t próbnik napięcia np.

SKODA FABIA problem z gasnieciem silnika 1.4 mpi

Na poczatek prosilbym o orade jaki kabelek kupic zeby przetestowac vagiem fabia 1.4 mpi 2002 r Mam problem z gasnieciem silnika zdarza sie to tylko na benzynie na gazie nie ma problemow. podczas przelaczania po zapaleniu roznie bywa ale najgorzej jest jak jade na gazie i przelacze a pozniej np stane na swiatlach to jest tragedia jak nie pomoge silnikowi gazem to zgasnie czym moze to byc spowodowane

SKODA FABIA Poziom oleju 1.2 htp 6V

Witam. Mam pytanie. Poziom oleju na bagnecie przekracza ok. 1 cm max. W serwisie ASO powiedzieli że to nie problem. Ale mam wątpliwości co do tego. W końcu po coś ten max. na bagnecie jest. Czy ktoś może napisać czy to normalne czy wracać do ASO Auto ma 6tyś i do tego mam wrażenie ze ilość oleju od nowości nieco wzrosła. Pomiaru dokonuje zgodnie z instrukcją na zimnym silniku. Pozdrawiam.

od całkowicie min do całkowicie max zwyczajowo jest koło litra ale nie wiem czy w fabiach jest tak samo. a)zamknięty układ odmy-olej syfi przepustnice kolektor a jak mamy bezpośredni wtrysk to pięknie się zapieka na kanałach w głowicy oraz zaworach b)EGR-awaryjneminimalnie zmniejsza osiągi jeszcze bardziej wszystko syfi jak odma c)olej specjalnie do diesli z FAP- drogi a nie smaruje lepiej

SKODA FABIA [F1] 1.2 HTP 40kw wyciek oleju

Siemka Najwyraźniej przyszedł już czas na moją Fabię. Temat z wyciekiem płynu G12 był tylko przedsmakiem tego co mnie czeka Pozimowe przeglądy w garażu stwierdziły również zarzygany olejem alternator. Sprawdziłem poziom oleju i bagnecik pokazał połowę wiec luzik. Olej zmieniam praktycznie 2 do 3 x w roku bo trochę tych kilometrów robię. Zdjęcia z wycieku poniżej No i teraz zagadka

Odgrzeje kotleta. Dziś przy montażu zgubinej zaślepki lampy. Ukazał się wyciek oleju. Zarzygany alternator część bloku i cała kopuła filtra oleju. Na bagnecie nie wiele ubyło tzn że dopiero zaczęło. Samoczynnnie nie kapie dzieje się to pewnie przy większym obciążeniu. Zdjęcia poniżej. Kiedyś coś się zatłściło w miejscu gdzie kopułka przylega do bloku silnika ale nie ciekło

że się wtrącę ale przecież uszczelka pokrywy filtra oleju to normalny oring... idziesz do sklepu z takimi rzeczami i kupujesz na sztuki bez problemu - warto jednak zmierzyć rozmiar samego gniazda a już najlepiej jakbyś wziął pokrywę ze sobągdyż ściągnięcie i nałożenie może uszczelkę trochę naciągnąć (tylko w sklepie powiedz że to do silnika -myślę że koszt będzie maks 1-2zł bo chyba same korki nie różnią się tak bardzo - opis na podstawie mojego silnika

SKODA FABIA [F1] spaliny po odkręceniu korka wlewu oleju

Ostatnio zauważyłem że na nierozgrzanym silniku po przejechaniu około 2 km słychać jakby coś dzwoniło w silniku. Po następnych paru kilometrach jest ok. Chciałem to sprawdzić na parkingu ale nie udało mi się powtórzyć - niby występuję podczas jazdy ale to nie sprzęgło bo już po przejechaniu tych 2 km na postoju jak dodaję gazu też słychać. Sprawdzając to na parkingu odkręciłem

Zgodnie z obietnicą załączam zdjęcia. Na zdjęciu poniżej fragment pokrywy zaworów - wyraźnie widać że tutaj cieknie Kolejne zdjęcie pokazuje blok silnika. Widać plamę oleju koło uszczelki głowicy oraz dużą plamę w okolicach filtra oleju. Co do plamy koło uszczelki to może ona pochodzić z wycieku spod pokrywy zaworów. Co jest w tym ciekawe plama koło uszczelki nie łączy się

SKODA FABIA [F1] Co ile wymiana oleju

Witam. Mój samochód to skoda fabia I Combi z 2007 r. benzyna 1.4 16V 80 KM. Sprawa wygląda tak że olej ostatnio został wymieniony przez poprzedniego właściciela w kwietniu 2012 r. ja tym autem jeżdżę od maja 2012 r. i zastanawia mnie czy olej należy wymieniać co roku. Dodam że w kwietniu 2012 r. przebieg wynosił 47522 km aktualnie ok. 51000 km. Poprzedni właściciel olej wymieniał po

Jeśli jeździsz po mieście w umiarkowanym terenie i średnim klimacie to co 15000. Jeśli jeździsz głównie miedzy miastowymi drogami (autostrady) i masz olej o podwyższonej żywotności i dobre filtry to możesz co 30000. Ja osobiście wymieniam po zimie. raz w roku. W fabia robię to dla świętego spokoju bo rocznie ten samochód przejeżdża 3000 km. A dlaczego po zimie a nie przed jak zalecają

SKODA FABIA [F1] 12 HTP - lokaliazcja wycieku oleju

Coś mi kosiarka zaczęła popuszczać Jakiś czas temu podczas rutynowej inspekcji zauważyłem ślad stróżki oleju za paskiem wielorowkowym. Ślad niewielki plamy pod autem nie było więc temat olałem - nie chciało mi się brudzić przy ściąganiu pokrywy z silnika Teraz przy okazji prac przy gazowni musiałem pokrywę ściągnąć - i zastałem taki widok Ciężko powiedzieć gdzie puściło.

SKODA FABIA [F1] Dziwny osad na korku wlewu oleju

Witam pomóżcie bo mi już ręce opadają i więcej mam zmartwień z tym samochodem niż przyjemności z jazdy... Ale do sedna wczoraj zauważyłem że po króciutkiej przejażdżce miałem malutki osadzik na korku wlewu oleju koloru takiego brudno żółtego. Poczytałem i wyczytałem że dzieje sie tak czasami gdy jeździ sie na krótkich odcinkach na nie dogrzanym silniku. Troche mnie to uspokoiło

W tym miesiącu brakło już funduszy na wymiane płynów i filtrów. Na początku miesiąca autko jedzie na kompleksowy serwis (wymiana płynów świec czyszczenie i adaptacja przepustnicy wymiana filtrów itd) Jak myślicie Po wymianie tego wszystkiego obserwować silnik czy od razu wspomnieć mechanikowi o tym Boje sie tylko że gość mi przytaknie powie że to to i krzyknie duuużą kwotę za

SKODA FABIA czujnik ciśnienia oleju

Witam wszystkich mam małe pytanko gdzie w skodzie fabi 1.4 mpi z 2000 roku znajduje się czujnik ciśnienia oleju

Prawdopodobnie z objawow jakie opisales masz walniety czujnik oleju wymiana jest banalnie prosta zdejmujesz wtyczke z niego i go odkrecasz w jego miejsce wkrecasz nowy zakladasz wtyczke i jazda czujnik jest z przodu silnika w okolicach dolu silnika obok filtra oleju jesli dalej bedziesz mial cyrki z olejem to warsztat i tam ci manometrem sprawdza cisnienie oleju bo czujnik to maly wydatek ale jesli to nie to to szkoda kasy na diagnozy chybil trafil

SKODA FABIA I 6Y2 6Y3 6Y5 Naprawa... i brak oleju w silniku

Witam serdecznie proszę o poradę w sprawie niesolidnej naprawy samochodu. Warsztat polecany przez kolegę wykonał w mojej Skodzie - wymianę oleju filtra oleju cewki zapłonowej zestawu rozrządu i naprawę głowicy. Pan Mechanik zapewniał że wszystko jest zrobione dobrze. Zalecił przyjechać po zrobieniu 1500 km na powtórną wymianę oleju. Więc grzecznie wyzerowałam licznik aby nie zapomnieć

Być może wyraziłem się nie ściśle. Pisząc 34l miałem na myśli maksymalną całkowitą ilośc oleju w układzie a ta jest jasno określona w specyfikacji serwisowej. Tym samym należy tą wartość traktować jako przybliżoną. Zawsze ostatecznym sędziom jest miarka w silniku. Co do oleju który zostaje w układzie to przynajmniej w swoim samochodzie czekam aż cały zleci co do kropli (pomaga

SKODA FABIA [F1] Dziwne odgłosy silnika przy rozruchu.

Witam panów i panie Potrzebuje pomocy jestem nowym użytkownikiem waszego forum i nowym narazie średnio szczęśliwym posiadaczem Fabki z silnikiem 1.4 AZE 60 KM po zakupie wymieniłem praktycznie od razu rozrząd olej filtr oleju filtr powietrza i robiłem czyszczenie przepustnicy wszystko działa ok przyzwyczaiłem się już do jego nieco klekoczacej pracy na biegu jalowym i skromnych osiagow jednak

SKODA FABIA [F1] Skoki obrotów silnika

Posiadam Skodę Fabię. Samochód był zakupiony w salonie. Jest on z 2003 roku. W czasie cofania albo ruszania na 1 jakby były skoki silnika. Gdy się nie prze gazuje samochodu to od razu gaśnie. Samochód jest na benzynę. W samochodzie były wymieniane świece filtr paliwa filtr oleju olej. Nic z tych rzeczy nie naprawiły mojego problemu. Czy ktoś może mi pomóc Samochód był na komputerze i nie było żadnych błędów.

SKODA FABIA [F1] jakie oryginalne oznaczenia filtrów

Witam Szykuje mi sie przegląd. Czy ktoś wie jakie oznaczenia maja poszczególne części np 1) filtr oleju wiem że 03D 198 819 oraz 03D 198 819a - a jaka jest różnica 2) filtr powietrza 3) filtr kabinowy Dodam że interesuja mnie oryginalne skodowskie oznaczenia do silnika 1.2 12V 64KM Ktoś wie Jakie zamienniki stosujecie Dzieki za odpowiedź.

SKODA FABIA [F1] Przewody gumowe podpięte do filtra powietrza

Mam silnik AUA . Oprócz odmy do obudowy filtra powietrza jest podpiety z prawej strony (odma jest z lewej) cienki przewód gumowy. Od czego on jest . Bo mi popekał cały i pokruszył. Czy można tak jeździć negatywnych skutków nie odczuwam.....

PVC (positive crankcase ventilation) -odma wyciąga gazy przedmuchowe z bloku silnika to wtedy tym przewodzikiem leci do skrzyni korbowej czyste filtrowane powietrze(olej przez to wolniej się starzeje) teraz jakbyś jeździł bez filtra powietrza tyle że syf leci do oleju.

Użyj trochę siły i pociągnij pokrywę silnika do góry najlepiej od strony filtra oleju. Pokrywa siedzi na czterech gumach. Później jeszcze trzeba odłączyć chyba 2 wężyki. Pod spodem jest kilka wkrętów i tam dostaniesz się do filtra. powodzenia

SKODA FABIA [F1] Kultura pracy silnika 1.4 AZE 60KM

Witam Mam pytanko odnośnie kultury pracy silnika 1.4 AZE 60KM po zakupie odwiedziłem dwóch mechaników i wymieniłem kilka rzeczy aby silniczek nie odmówił posłuszeństwa na trasie. W innym temacie rozwiązałem problem z paskiem alternatora jednak zastanawiam się czy pewne rzeczy są normalne w tym silniku tak jak powiedzieli mi mechanicy mianowicie - Czy klekocząca praca tego silnika na biegu

SKODA FABIA I 6Y2 6Y3 6Y5 szarpanie się silnika i gaśnięcie

Silnik pracuje nierównomiernie rzuca się chyba nie chodzą wszystkie cylindry. Ruszyłam od razu do najbliższego warsztatu. Po drodze okazało się że podczas hamowania a nawet podczas jazdy gdy przestawałam dodawać gazu silnik gasł. Podłączyli go pod komp i stwierdzili że do wymiany jest cewka. Wymienili i się okazało że to nie to. Skasowali za badanie komp. i odesłali do serwisu Skody.

Eeeee... ja za wymianę rozrządu kompletnego w moim silniku (500zł części) naprawę pogiętych zaworów wyciągnięcie silnika z samochodu gdzie mam też LPG nowe prowadnice zaworów i wymianę filtrów oleju uszczelek zapłaciłem 2200zł. Jak chcesz to ja za 2tyś sam mogę to zrobić to jakiś chory absurd. Przecież tu nawet nie trzeba rozrządu tykać... szukałaś tutaj serwisu viewtopic.phpf30&t6842&start45

SKODA FABIA Nierówna praca silnika

Mam Fabie z 02 rok ma przejechane 170 tys i silnik nierówno pracuje na biegu jałowym może zna ktoś przyczynę byłem w ASO i powiedzieli ze niewiedzą dlaczego sie tak dzieje

mam Fabię 1.4 60KM2002r.w 2003 ASO wymieniło wtryskiwacz 1 cylindra bo na wolnych obrotach lekko falowały obrotydziś przejechane 113tys. i jest nadal tak samo.Czyszczenie przepustnicy nic nie zmieniłozimny silnik odpala super nawet zimą-gorący przy odpalaniu szarpie silnikiem.Wymieniony rozrząd olej filtr olejupaliwaświece.Podczas jazdy niema problemów.Dlaczego szarpie przy uruchamianiu gorącego silnikajest to denerwujące i chyba szkodliwe dla rozrządu.Proszę o radę.

SKODA FABIA [F1] Klepanie-stukanie po uruchomieniu zimnego silnika

Jestem posiadaczem Fabi z silnikiem 14 16V (75 KM) od ponad 1 roku (17 tys. km przebiegu) i od około 2 tygodni słychać charakterystyczne klepanie-stukanie w komorze silnika podczas uruchomienia go po nocnym postoju lub po około 8 godz. Najwidoczniej potrzebny jest czas do tego aby olej w całości ściekł do misy. Odgłosy te cichną po około 30-50 sekundach od uruchomienia silnika. Serwis nie

Kiedyś spotkałem się z takim problemem w Felicji mojego kolegi. Zapchał się filtr oleju i chyba jakiś zawór. Skutek w aucie przez pierwsze 20-40s zawory nie miały smarowania i klepały na sucho. Powymianie filtra oleju z filtrona na Manna i wyczyszczeniu jakiegoś zaworu jak rękom odjoł. Co to był za zawór na śmierć nie pamiętam. Ale zapytam kolegi.

SKODA FABIA I 6Y2 6Y3 6Y5 [F1] Problem z pracą silnika 14 16v 2004

Witam przy wymianie olejumechanik wsłuchując się w prace silnika stwierdziłże silnik pracuje jak diesel i konieczna jest wymiana popychaczy hydraulicznych. Czy to prawda A czy może być inna przyczyna takiej pracy silnika Na komputerze nie wyskoczył żaden błąd.

ja mam to samo. Opisze jak to wygląda. Ja już popychacze wymieniłem gdyż na 3 cylindrze ciśnienie pokazywało się po kilku obrotach wału. Myślałem też że to rozwiąże problem stukania. Oczywiście popychacze wymieniłem w zestawie tj 16 sztuk. Po założeniu okazało się że jak stukało tak stuka ale ciśnienie się pokazało normalne. Teraz jestem pewien już że tłok nr 3 stuka i do

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi