części samochodowe nanodatex

skoda fabia dźwigienki zaworów

Samochody związane z zapytaniem skoda fabia dźwigienki zaworów

Pytania i odpowiedzi: skoda fabia dźwigienki zaworów

SKODA FABIA I 6Y2 6Y3 6Y5 [F1] Momenty dokręcania głowicy i luzy zaworowe 1.4 MPi

Witam Chciałbym się upewnić o momenty dokręcania śrub w głowicy po wymianie uszczelki w mojej fabce silnik 1.4 MPi (AME). Znalazłem taki opis najpierw 20 Nm faza druga obrót o 90 st. i faza trzecia też 90 st. wg tego co na obrazku A luzy zaworowe wyczytałem że nalezy ustawiać tak Na zimnym silniku 1. poluzowac nakretki kontrujace srub regulacyjnych 2. wykrecic sruby na tyle zeby dzwigienki

Witam. Niestety panowie autor tego tematu dobrze wyczytał i zacytował sposób regulacji zaworów a kolega Kapi przedstawił właściwy fragment serwisówki a pisanie o ustawianiu luzów zaworowych w jego silniku na 015 czy ile byście tam sobie nie wymyślili przyniesie skutek odwrotny czyli brak regulacji. W tym silniku ustawia się tylko wstępne naprężenie samoregulatora który jest umieszczony

SKODA FABIA Wstępny luz zaworowy - jak go ustawić

Witam Oczywiście nie chodzi o bieżącą regulację zaworów bo takiej robić nie trzeba. Chodzi o sytuację gdy np. w istotny sposób ingerujemy w pracę rozrządu (wymiana UPG drążków popychaczy zaworów itp). Jest oczywiste że generalnie wstępny luz trzeba ustawić aby umożliwić prawidłową pracę popychaczy w dostępnym dla nich zakresie. Wynika to np. z tego opracowania httpwww.zssplus.plwww_publikacjepublikacje39.htm

Prosze Nastawienia podstawowego popychaczy hydraulicznych nie trzeba wykonywać gdy tylko wymieniana była uszczelka pod głowicą. Niezbędne narzędzia specjalne testery i urządzenia pomiarowe oraz wyposażenie - klucz dynamometryczny Przebieg pracy &8211 Obracać wałem korbowym aż do przekrycia zaworów 4. cylindra (zawór dolotowy otwiera się zawór wylotowy zamyka się ). &8211 W 1. cylindrze

Zobacz Głowice cylindrów do SKODA FABIA

Widze po wypowiedziach kolegów wyżej że przydałoby się pare fotek i rysunków dla rozjaśnienia i rozwiania wszelkich wątpliwości . Na początek podstawy a więc budowa typowego popychacza hydraulicznego Uploaded with ImageShack.us Nie sugerować się rolką bo jest to popychacz z silnika VM 25 TD. Jednakże wszystkie jakie rozbierałem mają taką samą budowe i zasadę działania . Różnią

Witam Na jakim oleju jeździsz Może jest zbyt rzadki Ja używam oleju o gęstości zalecanej przez fabrykę i ze specyfikacją VW Naciśnij na dźwigienki zaworów po stronie laski może uda ci się określićktóry popychacz jest miękki a który twardy. Marek

SKODA FABIA Stukanie zaworów na ciepłym silmiku.

Witam forumowiczów Jest to mój pierwszy post choć od dawna Was podglądam) Do tej pory to co mogłem przeczytać na forum wystarczało aby eksploatacja mojego autka nie była zbyt uciążliwa no ale w końcu... Wszystkie wątki dotyczące stukających zaworów opisywały to zjawisko na zimnym silniku a ponadto że nie ma potrzeby ich regulacji. W moim aucie zawory stukają na rozgrzanym silniku

Sprawdź ciśnienie oleju na ciepłym silniku Ewentualnie mogą zapiekać się zawory w prowadnicach lub dźwigienki zaworowe co mogło być powodem skrzywienia lasek. [ Dodano 2008-03-05 1123 ] Potwierdzam - muzyka dla ucha

SKODA FABIA [F1] Wymiana popychaczy hydraulicznych w Fabi 1.4 Mpi 8v 44kw

Witam mam problem Czy ktoś może ma jakieś doswiadczenie w temacie wymiany POPYCHACZY (SZKLANEK) w fabi 1.4 Mpi 8v 44Kw Auto rozkręcone na warsztacie i nie wiem jak je wyciągnąć PROSZĘ o POMOC

zenmail Tak opisał tę procedurę Nasz kolega krawiec Prosze Nastawienia podstawowego popychaczy hydraulicznych nie trzeba wykonywać gdy tylko wymieniana była uszczelka pod głowicą. Niezbędne narzędzia specjalne testery i urządzenia pomiarowe oraz wyposażenie - klucz dynamometryczny Przebieg pracy &8211 Obracać wałem korbowym aż do przekrycia zaworów 4. cylindra (zawór dolotowy otwiera się zawór wylotowy zamyka się ). &8211 W 1. cylindrze odkręcić nakrętki kontrujące śruby regulacji dźwigienek popychaczy. &8211 Następnie śruby regulacyjne wkręcić w dźwigienki popychaczy aż pomiędzy dźwigienką popychacza i zaworem wyczuwalny będzie luz. &8211 Śruby regulacyjne obu dźwigienek popychaczy lekko obrócić do zaworów aż nie będzie luzu. Poruszając dźwigienką popychacza sprawdzić czy jest jeszcze luz. Dokładne przyleganie uzyskuje się gdy skasowany zostanie cały luz. &8211 Śruby regulacyjne od tego punktu obrócić dalej o dwa obroty. Przykręcić nakrętkę kontrującą i dokręcić momentem 13 Nm. &8211 Prace nastawcze dla pozostałych cylindrów wykonać według poniższej tabeli Regulacja Przekrycie zaworów cylinder 1 cylinder 4 cylinder 3 cylinder 2 cylinder 4 cylinder 1 cylinder 2 cylinder 3 Po zamontowaniu nowych popychaczy hydraulicznych przez ok. 30 minut nie wolno uruchamiać silnika. Popychacze hydrauliczne muszą osiąść (inaczej zawory mogą być cały czas otwarte i stykać się z tłokami). Tyle procedura w serwisówce. tu masz link do opisu httpwww.fabiaclub.plforum-plviewtopic.phpt9020 Pozdrawiam.

SKODA FABIA [F1] Wysokie ciśnienie na zaworach

Od razu mówię że jestem zielony i liczę na waszą pomoc. Gazownik podczas serwisu rocznego stwierdził że mam wysokie ciśnienie na zaworach i przydałaby mi się regulacja bo silnik jest zalewany paliwem i się męczy mimo że stałe ma na wyłączonych światłach i bez żadnego innego obciążenia. O co mu chodzi Gdzie mam z tym pojechać Może to fabii jest normalne

prawdopodobnie pan miał na myśli że trzeba ustawić luzy na zaworach bo np za słabo się otwierają. Gdyby tak powiedział o silnikach VW to powinieneś zmienić gazownika ale w twoim ma to trochę racji bytu. Ustawienie luzów zaworowych nie jest trudnym zagadnieniem do normalnego mechanika. Zasadniczo to trzeba kupić uszczelkę pod pokrywę zaworową lub silikon (jeżeli MPI takową posiada

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi