części samochodowe nanodatex

skoda fabia czujnik powietrza

Samochody związane z zapytaniem skoda fabia czujnik powietrza

Pytania i odpowiedzi: skoda fabia czujnik powietrza

SKODA FABIA [F1] Fabia 1.4 16V gaśnie - działa po wypięciu czujnika ciśnienia

Witam Mam taki dosyć nietypowy problem ze swoją Skodą Fabią. Model 2005 FL z silnikiem benzynowym 14 16V (75KM) Zamontowana instalacja LPG STAG4Plus Pewnego dnia po odpaleniu silnika zauważyłem nierówną jego pracę na wolnych obrotach jak również po dodaniu gazu. Ewidentnie silnik przerywał dławił a czasami gasł na wolnych obrotach. O jeździe nawet nie było mowy. Sprawdzałem zarówno

SKODA FABIA Przepływomierz powietrza

Witam. Gdzie znajduje się przepływomierz w fabii 1.2 Domyślam się że za przepustnicą. Przy okazji czym czyścić przepływke

Nie ma w silniku 1.2 przepływomierza są dwa czujniki w jednej obudowie czujnik temperatury zasysanego powietrza i czujnik ciśnienia powietrza w kolektorze dolotowym. Są one wkręcane w kolektor dolotowy od strony pierwszego cylindra.

Zobacz Przepływomierze, czujniki przepływu powietrza do SKODA FABIA

SKODA FABIA Brak ciepłego powietrza w dmuchawie. Wskaznik temp na 0

Czesc. Od pewnego czasu pojawia mi sie problem z brakiem cieplego powietrza w dmuchawie. Nie ma znaczenia czy jade 3 godziny czy godzine zawsze dmucha letnim powietrzem przy ustawieniu pokretła na full czyli na czerwone pole. Wskaznik na zegarach od temp nawet nie drgnie. Czasami jest sytuacja ze chodzi dobrze.Czasami nawet w trakcie jazdy na jakis czas jest ok jednak po pewnym czasie wskaznik wraca

SKODA FABIA Czujnik skrętu

Jest to pierwszy post na tym forum wiec chce sie przywitac Witam Pierwsze moje pytanie do Was to Gdzie sie znajduje czujnik skrętu Mój wehikuł to Fabie z 2001 1.4 MPI Moje objawy sa takie że kierownica czasami chodzi ciężej a czasami lżej & zapala mi sie kontrolka wspomagania kierownicy Następne moje pytanie to ile kosztuje ten oto czujnik skrętu Nie chce wymieniać czujnika w ASO ponieważ

Po zeskanowaniu auta Vagiem mam komunikat(blad) 01290 - Reference Voltage Steering Assist 29-00 - Short to Ground Swieci sie caly czas kontrolka od wspomagania. Samo wspomaganie w miare normalnie dziala tyle ze czasami ciagnie tyle pradu ze nawet podswietlenie zegarow przygasa. Co to za blad Przypuszczam ze czujnik do wymiany Jak sprawdzic jaki czujnik mam Przypuszczam po przeczytaniu wczesniejszych

A jak odkrecic ta srubke nad czujnikiem Bo ta pod czujnikiem udalo mi sie od spodu odkrecic. Ale tej od gory czujnika za zadne skarby nie moge z kanalu dostac( Czy ja nie trzeba jakos od gory okrecac Trzeba zdejmowac filtr powietrza

Mógłbym napisać dokładanie to samo. Na dzisiaj - wymieniłem czujnik na nowy bez poprawy - na diagnostyce (ale nie w ASO) stwierdziłem że pompa pracuje jakby prawidłowo czyli po uruchomieniu uzyskuje obroty ok. 1300 1min czasami obroty nagle wzrastają do ok. 3000 i dzieje się to niekoniecznie podczas kręcenia kierownicą. Wnioski - wymieniony czujnik też jest padnięty - jak już pisałem

Jeśli się nie mylę to czujnik TRW stary od nowego można rozpoznać po przewodzie a dokładniej po tym czy na przewodzie jest czarny peszel w którym są 3 przewody (stary typ) czy też przewód ma ładną czarną podwójną izolację (nowy typ). Po zdjęciu obudowy filtra powietrza od razu widać ten przewód i można określić jaki typ mamy. Poza tym nowy typ czujnika wszedł w 2003-2004r. Także

SKODA FABIA Czujnik temperatury czynnika chłodzącego

Witam od paru dni swiruje mi czujnik temepratury. Czasami po odpaleniu auta wogole nie pokazuje - caly czas jest 0. Jak silnik jest nagrzany i czujnik nie zaskoczy to problem jest zeby auto uruchomic. Pytanie gdzie jest montowany w fabii ten czujnik z ktorego sa brane wskazania na deske MOze jakis screen Mial juz ktos takie cudo. Mam nadzieje ze to tylko gdzies nie laczy i nie trzeba od razu wymieniac czujnika. Pozdrawiam

Miałe ten problem jakieś 7 dn temu pomogła wymian czyjnika tem. nie wiem gdzie on jest umieszczony koszt z wymina chyba ok 40 PLN bo robilem cały przeglą który wyniósł mnie 400 PLN a wymieniałem olej świece filtr oleju i powietrza wymian czujnika tep. wymiana amrotyzatorów z tyłu...to chyba nie duzo co ..

Wymiana bardzo prosta mocowanie na stecko czyli zawleczka i oring w twoim silniku czujnik widać odrazu po zdjęciu pokrywy sterczy pięknie do góry widać wtyczke z dwoma przewodami wymieniaj na zimnym silniku i zakręconym zbiorniku płynu chłodzącego. Jak wyjmiesz stary zoabczy czy wuszedł też oring. Po wyjęciu czujnika odkręciłem troszke zbiornik płynu co by wypełnił się otwór montarzu czujnika tak aby powietrza nie było. 29 to czujnik z oringiem

SKODA FABIA [F1] Czujnik temperatury parownika

postanowilem napisac ten temat po rozmowie z Koralem po nacieciu go przez serwis na fajna kaske gdy przestanie dzialac klima (tak ni z tad ni z owad) pierwsza rzecz to podpiecie vaga - on nam powininie powiedzic prawde. bardzo czesto przyczyna jest czujnik temperatury parownika (zdjecie nizej) - jest to czujnik G263 dostepny na zamowienie (nie psuje sie) - wymiana wymaga troche zrecznosci ale praktycznie

Witam. Ja najpierw odkręciłem półkę pod kierownicą potem takie kolanko od nawiewu powietrza na nogi następnie odczepiłem z zatrzasków moduł komfortu odsunąłem go troszkę żeby mieć dostęp do czujnika od czujnika odpiąłem wtyczkę i czujnik wysunąłem) Życzę powodzenia.

SKODA FABIA [F1] Czujnik temperatury cieczy G62 SDI

Witam Czy może mi ktoś pomóc zlokalizować w Fabii SDI czujnik cieczy (G62) Czy wymiana jest prosta tzn. czy dostęp do niego nie jest utrudniony

czujnik znajduje się obok filtra powietrza na silniku pod przewodem idącym do chłodnicy jest zamontowany w ten plastykowy rozdzielacz najlepiej zdemontować obudowę filtra i upuścić trochę płynu ale i tak trochę uleci. czujnik jest wciśnięty i zabezpieczony tylko plasykową klamrą i oczywiście uszczelka oring. Jest on od spodu tej rozdzielki z tyły słabo widoczny ale poznasz bo tylko z niego wychodzą kable

SKODA FABIA Czujnik temperatury albo termostat

Mam problem z czujnikiem temp albo termostatem. Nie wiem z czym ale podam objawy bo są dosyć dziwne. Mianowicie po odpaleniu zimnego silnika temperatura rośnie do około 14 wskaźnika. Po czym nie zależnie czy jadę czy stoję w korkach to spada temperatura do 0 i od nowa zaczyna się nagrzewać po ruszeniu. I po nagrzaniu do połowy czyli jak zawsze już więcej razy się coś takiego nie dzieje.

szuti jak dla mnie to obstawiam czujnik temperatury termostat jak padnie to nagrzewanie jest długie i powolne lub zgrzewa się aż za bardzo a te objawy co opisałeś to wg. mnie czujnik temperatury. U mnie jak padł objawy miałem prawie identyczne po za tym jak jeździsz na jedynce. Możesz dodatkowo sprawdzić termostat jeżeli włączysz nagrzewnicę i obserwuj czy temperatura powietrza dmuchanego

SKODA FABIA czujnik ciśnienia oleju

Witam wszystkich mam małe pytanko gdzie w skodzie fabi 1.4 mpi z 2000 roku znajduje się czujnik ciśnienia oleju

ponowny problem sie pojawil z czyjnikiem olejuolej jestczujnik nowy wiec co moze byc problememznajomy wspomniał i filtrze powietrza-co sadzicie o tej koncepcji

SKODA FABIA Przekładnia czujnik skrętu

Witam Miałem do wymiany przekładnie w swojej Fabii więc kupiłem regenerowana na allegro. Okazało się po założeniu jej że gniazdo czujnika skrętu jest nowego typu. Kupiłem więc czujnik nowego typu też na allegro i po podpięciu do samochodu i przekładni wywala błędy G250 uszkodzony J285 magistrala danych can i świecą się kontrolki. Niewiem co może być nie tak auto stoi już ponad

Wieszwiązki nie miałem podwieszonejdopiero jakiś rok temu po przeczytaniu paru postów na ten temat sam sobie podwiesiłem..... [ Dodano 2009-07-05 2041 ] Cześćwiesz co zauważyłem ostatnio Przy wysokich temperaturach powietrza kontrolka wspomagania zaczyna gasnąć zaraz po przekręceniu stacyjkiczyli standartowotylko że po chwili zaczyna świecićale to już jakiś krok co nie Jak myślisz co to może byćmoże ten czujnik temperatury płynu wspomagania co

SKODA FABIA Problem z nawiewem - brak powietrza z kratek po ok 1h

Witam klubowiczow mam dziwny problem z nawiewem polegajacy na tym jak ustawie temperature na ok 20 stopni sile nawiewu na pozycje 2 lub 1 (klimatyzacja wylaczona) - przy ciaglej pracy przy stalej predkosci ok 120kmh powietrze wylotowe z kratek najpierw slabnie a po ok 1h pracy powietrze calkowicie jest odlaczone. Jak wyciagne filtr kabinowy to dmuchawa non stop dmucha i powietrze leci przez otwor filtra

Zastanawia mnie zachowanie sie temperatury w grupie 2. Najpierw spada do zera pozniej rosnie a pozniej spada do temperatur -10 stopni - co jest troszke dla mnie dziwne szczegolnie jak klimatyzacja jest wylaczona (w grupie 2 w kolumnie no units wartosc 6 ) ogrzewanie mialem nastawione na 19 stopni na zewnatrz bylo ok 9 stopn wiec skad -10 Czyzby to byl szkodzony czujnik temperatury

Hm... faktycznie dziwne te skoki temperatury u mnie było troche inaczej - ustawione przykładowe 21 nagle wiało 30 stopni. Nie było takich skoków. Możliwe że faktycznie uszkodzony czujnik. Zacznij od tego go to nie jest drogie. Ten zespół siłowników będzie parę złotych kosztował. A te skoki masz tylko na klimie czy bez jest to samo

Witam polecam wyczyścić z kurzu czujnik temperatury znajdujący się przy przełącznikach klimatyzacji i cyrkulacji wewnętrznej ściągnąć ramkę będzie widać że jest zakurzony wygląda jak główka zapałki najczęściej koloru czarnego dmuchnąć sprężonym powietrzem u mnie pomogło z tego czujnika odczytuje temperaturę w aucie zakurzenie to tak jakby owinięcie jego jakimś materiałem

Witam dziekuje za wskazowke Czy moglbys opisac jak moge dostac sie do tego czujnika Czy musze siagnac oslone pod kierownica i schowek aby sciagnac ta ramke przy przelacznikach Czy moze mozna jakos dostac sie do tego bezposrednio bez ulamania czegokolwiek... W ktorym miejscu sa przekazniki od nawiewu Masz moze zdjecia tych miejsc Dziekuje

SKODA FABIA Nadmuch ciepłegozimnego powietrza

Witam Mam dziwny problem z nadmuchem ciepłegozimnego powietrza tzn. po przekręceniu regulatora dopływu ciepłego powietrza aby w samochodzie było ciepło zaczyna od razu lecieć gorące powietrze (bez względu na usatwienie pokrętła) gdzy chcę przykręcić ogrzewanie tak żeby tylko leciało zimne powietrze andal jest nawiew gorącego powietrza. Po jakimś czasie w końcu zaczyna lecieć zimne

Piszą że trzeba wybebeszyć deskę rozdzielczą ale wiem że koledzy wymieniali np. czujnik temp. parownika bez demontażu deski choć isntrukcja pisała że trzeba.

SKODA FABIA wymiana filtra powietrza

witam jak w temcie-co ile wymieniecie filtr pow.

Ta różnica była wyraźna (i w osiągach i w spalaniu) przy starych gaźnikowych układach zasilania gdzie stopień przepuszczalności filtra miał proste przełożenie na skład mieszanki. We współczesnych silnikach sterownik otzymuje na bieżąco sygnały z licznych czujników (przede wszystkim z sondy lambda) więc odpowienio dozuje dawki paliwa aby skład mieszanki był właściwy w szerokim

SKODA FABIA Dlugie zapalanie na cieplym silniku - czujnik temperatury...

Oddalem dzisiaj auto na przeglad i miedzy innymi powiedzialem o koniecznosci dluzszego przytrzymania zaplonu na cieplym silniku zeby zapalil. Prowdopodobnie czujnik temperatury... Koszt wymiany to 75zl (nowy czujnik wymiana 75PLN) Pytanie do Was Wie ktos moze czy moge go gdzie dostac taniej Dla biednego studenta kazdy grosz sie liczy

Witam mam Fabię 1.4 8v 68KM przebieg 42tys bez gazu. Auto jest bardzo elastyczne ale bardzo słabo przyśpiesza mam wrażenie że przy mocniejszym wciśnięciu gazu zwalnia a po lekkim odpuszczeniu zbiera sie trochę lepiej. Silnik ma nowe świece NGK 3 ele nowy filtr paliwa i powietrza wyczyszczoną i kalibrowaną przepustnicę ( w ASO ) zero blędów w pamięci paliwo BP i Shell. W ASO stawiają

Ja mam silnik 12 i po wyczyszczeniu nie robiłem adaptacji.Po złożeniu wszystkiego do kupy odpaliłem silnik i bez dodawania gazu pracował aż temperatura doszła do połowy skali.Po ponownym uruchomieniu pracował bez zastrzeżeńprzy jeździe próbnej też było okale coś mnie podkusiło i za mocno go testowałemprzy wjeździe na parking zapaliła się kontrolka silnika ale po ok 20 odpaleniach

Uszczelka pod przepustnicą jest OKnie puszcza czasem lewego powietrza

SKODA FABIA [F1] Nadmuch ciepłego powietrza

Od pewnego czasu mam problem z nadmuchem ciepłego powietrza w samochodzie. W aucie niema klimatyzacji. Cały czas leci zimne powietrze. Po bardzo długiej jeździe jest trochę ciepłego ale trzeba ustawić na 1-2 bo wytrzyma to około 5 minut natomiast na 3-4 po około minucie mamy zimne powietrze. Na desce wyświetla mi się ikonka Elektryczne sterowanie silnika która nie gaśnie.

czujnik ani drga. Ciągle leży.

polecam polski za 37 zl jest solidny i nie narzekaja ludzie ori to koszt około 70 zł.. co do wymiany spuszczasz płyn zdejmujesz przewody odkręcasz stary wsadzasz nowy zakładasz przewody wlewasz plyn odpowietrzasz czujnikiem temperatury odpalasz auto zeby się nagrzało ( wskazówka na połowe) potem sprawdzasz czy płynu jest ile trzeba i po balu

wyciągnij czujnik temperatury . weź śrubokręt i sprawdź delikatnie czy ta sprężynka się trzyma ( w moim przypadku latała po całej obudowie wiec byłem pewien że ten uchwyt plastikowy puścił ) PS. widze że masz identyko autko jak moje chodzi mi o silnik AZF i wyposażenie RUN jeszcze powiedz że masz z 2003 roku to będą bliźniaczki

czujnik był wyciągnięty i sprężyna się trzyma (chodzi tylko przód tył). Więc to odpada. PS. Tak jest to rocznik 2003

SKODA FABIA span stylecolor FF0000 [F1] Gnijąca wiązka elektrycznaspan

Czy obiło się komuś o uszy o bardzo zawilgoconej wiązce elektrycznej pod obudową filtra powietrza Co z tym fantem zrobić P-zdr

Hi Tak czytam o tej wiązce i czytam i mam pytanie czy we wszystkich modelach z lat 2000-2003 problem z tą wiązka występuje Z tego co wywnioskowałem to chyba 90 % fabi w Polsce na to cierpi. Swoją drogą ojca znajomy z austrii jest mechanikiem w serwisie VW skoda i nie pamięta takiej akcji serwisowej fabi na jakieś podwieszanie wiązek ale ma mi sie dowiedzieć. Ciekawe jak w innych krajach

czujnik nadal był załączony do masy. - stwierdziłem coś musi być z przewodami. Z drugiej strony myślę przecież w serwisie wymieniono czujnik i przewód. - ....te pikanie doprowadzało mnie do szału - wyciągnąłem akumulator - odkręciłem podstawę obudowy akumulatora - odkręciłem filtr powietrza - gdzieś w necie wyczytałem o gnijącej wiązce kabli na lewej podłużnicy( httpwww.skoda-fabia-club.pro24.plfo

Witam wszystkich uzytkownikow tego forum od jakiegos miesiaca jestem jak narazie odpukac szczesliwym posiadaczem Skody fabia z 2006 roku 14 TDI 70 KM zaraz po kupieniu samochodu wymienilem oczywiscie olej i filtr oleju i filtr powietrza zamierzam takze filtr paliwa i pylkowy wymienic ale moj mechanik powiedzial ze na te dwa filtry mam jeszcze czas na wymiane. Fabka smiga az milo nie ma z nia problemow.

SKODA FABIA [F2] Przymierzam się do NOWEJ Fabii - rozterki przed zakupem

Zastanawiam się nad zakupem nowej Fabii 14 75 KM w wersji Elegance i w związku z tym mam kilka pytanek -jakie są koszty przeglądów w ASO -czy jakość wykończenia w wybranej wersji różni od innych np. Ambiente - wśród opcji wyposażenia dodatkowego jest tzw. pakiet na bezdroża zawierający m.in. zmodyfikowane elementy zawiechy i czy warto to dokupić -jak jest z elastycznością sprzedających

staff mnie zaskoczyl calkowicie swoja historia az szczeka opadla wobec tego Panowie mamy 2 miesiace na przygotowanie sie do konfrontacji klient kontra salon bardzo prosze o przestudiowanie mojej konfiguracji i opis na co powinieniem zwrocic uwage przy odbiorze nowego samochodu. przyda sie wszystko opis slowny filmy na YT prywatne zdjecia cokolwiek co pomoze nie dac sie oszukac JUŻ ZAMÓWIONY skoda

SKODA FABIA [F1] Kontrolki ABS hamulec palą się

Witam Wszystkich Dziś moja fabia po kilku latach bezawaryjnej pracy zapaliła dwie kontrolki pomaranczową ABS oraz czerwoną kontralkę płynu hamulcowego. Ta druga miga a przy każdorazowym włączeniu zapłonu rozlegają się trzy sygnały dźwiękowe. Sprawdziłem płyn hamulcowy- jest żadnego wycieku pod samochodem hamulce hamują. Jedynie system ABS się nie załącza i opony piszczą przy

czytam różne czasopisma motoryzacyjne no i to forum to o takim przypadku nie słyszałem. No chyba że płyn jest złej jakości i zaabsorbował wodę z powietrza Może jeszcze ktoś coś powie bo nie wiem czy mam płyn odciagać czy jechac na wymianę płynu (wtedy będzie taniej niż kontrola ukłądu w ASO) Czy nic nie robić i czekac łaskawie na nadejście terminu wizyty w serwisie skoda

SKODA FABIA Czy jesteś zadowolony z zakupu Fabii Wyraź swoją opinię.

Witam i przy okazji chcę zapytać użytkowników Fabii czy po zakupie autka (udanym zresztą) są tak do końca zadowoleni Otóż zadaję sobie to pytanie od końca października ub. r kiedy to stałem się posiadaczem z salonu Skody Fabii hatchback 1.4-16V-75 koników v. Joy(klima alusy skórzane dodatki). Po przejechaniu 2600 km zagazowałem sekwencją BRC i do dzisiaj nakulałem 27000 km i nic

niższej cenie Fiat Albea Fiat Punto Renaut Talia Dacia Logan Opel Corsa ale moim zdaniem są to samochody dla naprawdę biednych i zdesperowanych którzy na siłę chcą mieć tanio kupiony samochód. Mój sąsiad ma Albe jeszcze na gwarancji a już 5 razy odwiedzał ASO z naprawde błachymi rzeczami które w Fabii wcale nie występują. Pozatym w jakości wykończenia dbałości o szczegóły skoda

SKODA FABIA Potrzebuje pomocy co to za blad 16497

witam wszystkich mam problem mam fabie 1.4 16v 101km .mam problem poniewaz kiedy odpalam moja fabie raczej wydaje mi sie ze wszystko jest ok dopuki nie przejade jakis 2 kilometrow potem wszystko sie zaczyna samochod nagle traci moc nie ma reakcji na pedal gazu obroty strasznie skacza i nie wiem co mam z tym zrobic . Obecnie samochod stoi u mechanika ale on nie moze sobie z tym poradzic podlaczal go

mialem cos podobnego jest to czujnik cisnienia powietrza polaczony z czujnikiem temperatury zasysanego powietrza 2 w 1. wkrecony jest w dolocie po lewej stronie jak patrzysz na silnik. u mnie ta czesc ma nr 036 906 051. orginal jest dosc drogi ja kupilem zamiennik na skodaczesci za ok 90 zl z przesylka [ Dodano 2009-07-17 2313 ] no jak czujnik jest uwalony to zaklada ze temperatura powietrza jest

SKODA FABIA G 70

Witam wszystkich. Czy ktoś wie gdzie znajduje się czujnik ciśnienia zasysanego powietrza o symbolu G70. skoda fabia 1.4 8 zaworów. Na forum nic podobnego nie znalazłem. Z góry dziękuję za odpowiedź.

SKODA FABIA Skoda Octavia III

Producent kończy testy modelu Octavia trzeciej generacji. Prototyp z minimalnym kamuflażem został przyłapany na autostradzie w Czechach. Sylwetka nowej Skody nie zmieniła się w stosunku do modelu sprzedawanego obecnie. W oczy rzuca się niżej poprowadzona linia przedniego pasa w którym umieszczono agresywne reflektory (na filmie osłonięte taśmą maskującą). Zgodnie z tradycją Octavia

Nowa skoda Octavia - znamy ceny skoda Octavia to auto ustanawiające nowe standardy w swoim segmencie. Trzecia generacja tego modelu oferuje nie tylko rekordową przestrzeń i bogate wyposażenie ale także korzystny stosunek ceny do jakości. Nowy model zadebiutuje na polskim rynku już marcu 2013 roku i będzie oferowany w trzech wersjach Active Ambition i Elegance. Nowa skoda Octavia Active z silnikiem

SKODA FABIA kody błędów 16556 16514 16518 16500

hej byłem ostatnio na sewisie gdyz podczas jazdy na rozgrzanym silniku podczas hamowania i wrzuceniu na bieg jalowy silnik zaczyna strasznie szarpać. Podpieli go pod komputer i wyskoczyly takie bledy 16556 system pomiaru paliwa system za bogaty 16514 usterka elektryczna w obwodzie pradowym 16518 sonda 1 brak aktywnosci 16500 czujnik temperatury plynu - niezrozumiale wartosci i wszystko rząd cylindrów 1 czego to moga byc przyczyny

Mam podobny problem i dokonałem pewnej analizy ale opiszę szerzej - może komuś się przyda takie zestawienie Samochód fabia Classic 1.2 40kW AWY 2003 Objawy 1. Występują nieregularnie i w pewnych okresach czasowych niezależnie od warunków pogodowych (upał w lecie mróz w zimie deszcz jesienią) czy temperatury silnika (aktywuje się zarówno po starcie jak i po przejechaniu kilkudziesięciu

SKODA FABIA [F1] F1 14 16V Przegrzewa się silnik. Notorycznie

Witam pomyślałem że opiszę problem i poszukam pomocy tutaj bo.... 1) nie mam zaufanego mechanika któremu mógłbym zawierzyć 2) nie znalazłem nic rozsądnego sam w sieci Pacjent fabia Combi 14 16V 2001r 140tys km Kupiona w październiku 2010r. Korzysta żona i przy tym bardzo rzadko [piszę o tym bo ta informacja będzie później przydatna]. Raz na tydzień po mieście ok 20-40 km raz na 2

SKODA FABIA [F1] wskazówka temperatury [TDI]

Witam Od jakiegoś czasu mam problem ze wskazówką temperatury. Otóż bardzo długo muszę czekać aż wskazówka osiągnie 90 stopni. Nawet teraz gdy jest ciepło. Muszę przejechać około 10km żeby wskazówka łaskawie się podniosła. A po krótkim postoju wskazówka opadała nawet w trakcie jazdy. Po przeszukaniu forum było jasne - czujnik albo termostat. Najpierw wymieniłem czujnik - jednak

Witam Miałem podobny problem z temperaturą silnika po wymianie czujnika temperatury. Identyczne objawy jak kilka opisanych. Wskazówka ledwo się ruszała łaskawie odchyliła się o jakieś 45st. Wygląda na to że sprawy tego typu mogą nie być z winy uszkodzonych czujników a powietrza które się zbierze w okolicy tego czujnika w termostacie. Problem opisywany także tu httpwww.fabiaclub.plforum-plviewtopic.phpt3825

SKODA FABIA II 54 58 Skoda Fabia 12 12V 2007 Przerywa do 3.5 tyś obrotów

Witam Somochodzik w benzynce przebieg 85 tys. km. Borykałem się z problemem zbyt ubogiej mieszanki paliwa po dzwonie chłopaki z Bednarka nie założyli mi prowadnic powietrza po uzupełnieniu braków problem został rozwiązany. kod silnika BME Lecz aktualny problem polega na przerywaniu przy przepustnicy otworzonej na maks i tyko pod obciązeniem przerywa do jakiś 3.5 tys obrotów (problem się

robi cię w H... sterownik albo pada albo buja zimne luty to bajka w technologi smd przynajmniej w sterowniku niech poszuka dalej a stera zostawi w spokoju tu masz rospiske błedu 16555 możliwe przyczyny Mass czujnik przepływu powietrza (G70) wadliwe Nieszczelność układu dolotowego (s) możliwe rozwiązania Sprawdź Mass czujnik przepływu powietrza (G70) Sprawdź regulamin ciśnienie paliwa Sprawdź

SKODA FABIA [F1] Prośba w odczytaniu błędów

Witam ostatnio pojawily mi sie bledy w mojej fabce mialem jakas nieprawidlowa recyrkulacje spalin zaniski poziom paliwa co jest nie mozliwe bo nie dopuszczam do rezerwy wyskoczenie zaplonu bylem u mechanika powiedzial ze to przez czujnik wegla aktywnego wymienilem i nic dalej wyskakuje helikopterek i te bledy drugi mechanik powiedzial mi ze sonda lambda jest uszkodzona nie wiem czy to na 100% to nie wiem czy wyminiac czy mial juz ktos takie objawy prosze o pomoc

od zaworu wegla aktywnego do silnika jest zagiety i on nie przepuszcza powietrza do tego zaworu tylko zasysa i przez to wszystkie te bledy sie pojawialy wymienilem ten przewod jak narazie jest ok zrobilem autem ok 40-50km zobaczymy co dalej czy to juz wszystko czy za chwile jeszcze cos wyskoczy hehe jak narazie jest ok dzieki za pomoc [ Dodano 2010-01-06 1000 ] kurcze przejechalem 100km i moja fabia

SKODA FABIA Czas trwania wtrysku

Hej Mam Fabie 6Y3 sedan 1.4MPi 68KM benzyna. Od 2 m-cy zauważyłem że zużycie paliwa wzrosło do ok 11 l100km (jazda głównie w mieście) Znajomy mechanik powiedziałże zimno i dlatego więcej pali. Do tego szarpie bujają się wolne obroty ciepły trudniej odpala. Ale... na przeglądzie wyszło że węglowodory przewalone x3 (CO i NOx ok.) Zrobiłem test (KTS Bosha) oto wyniki - czas wtrysku

Witam Mój problem jest bardzo podobny więc dołączę się tutaj zamiast tworzyć nowego tematu. Silnik to 8 zaworowy 1.4 MPI 60KM Czasy wtrysku na biegu jałowym mam podobne jak tworca tematu czyli od 25ms do 41 ms w zależności od obciążenia. Maksymalny czas wtrysku jaki osiąga ten silnik to 195ms przy pedale w podłodze na każdym biegu. Za to przy normalnej spokojnej jeździe z prędkością

SKODA FABIA [F1] 1.4 16V - problem z odpalaniem - dopiero za 3 razem.

Pojechałem rodziców Fabią 1.4 16V LPG 2007r. na uczelnię. Po całej nocy auto normalnie zapaliło. Po przejechaniu 3km z pod noclegu pod uczelnię 15godz. wykładu miała problemy z odpaleniem. Za pierwszym razem kręciła i nic. Za drugim weszła na bardzo niskie obroty i zgasła. Za trzecim normalnie zapaliła. Wcześniej jeździłem też tym autem pali normalnie na zimnym i na ciepły. Po prostu

Podepnę się pod temat mam sporadyczny problem z odpalaniem fabianki (zawsze na zimnym silniku). Raz na półtora dwa miesiące odpala za 3 razem. Pierwszy raz problem wystąpił w grudniu 2012r. Od tamtej pory w aucie wymieniłem - akumulator - z racji przebiegu świece zapłonowe i filtr paliwa (oraz filtr powietrza przy tej wymianie) - rozrząd Sprawdziłem czujnik temperatury silnika zarówno

SKODA FABIA [F1F2] Silnik szarpie dławi się ksztusi brak mocy

mam taki problem momentami moj silnik zachowuje sie w taki sposob -jak stoje na luzie to traci obroty nawet do 04 i potem wraca do 08 -w trakcie jazdy momentami obroty zatrzymuja sie np na poziomie 3 tys i nie nie przsypiesza po redukcji wszystko wraca do normalnosci ze tak to nazwe zadna kontrolka sie nie zapala i nie wiem co z tym zrobic pomozecie

17549P1141004417 - Obliczanie obciążenia Sprawdź Cross Nieoczekiwane wartości Możliwe przyczyny czujnik przepływu masy powietrza (G70) lub czujnik ciśnienia w kolektorze (G71) wadliwe Linie próżniowe uszkodzony Możliwe rozwiązania Sprawdź Mass czujnik przepływu powietrza (G70) lub czujnik ciśnienia w kolektorze (G71) Sprawdź Linie próżniowe Sprawdź warunki pracy silnika pom. Bloki

SKODA FABIA [F1] 1.4 16V BKY - problem () przy odpalaniu auta - zima

Cześć Mam problem z odpalaniem samochodu w zimne dni to znaczy takie kiedy na wyswietlaczu komputera pokazuje sie temperatura z platkiem sniegu. Wowczas silnik odpala sie jakby na raty. Najpierw wstaje na 800-900 obrotow a potem wskakuje zdaje sie na prawidlowe rpmy tzn. okolo 1100. Bylem z tym w serwisie i jakis miesiac temu zalozono mi nowe swiece wyczyszczono przepustnice i czujnik podcisnienia.

SKODA FABIA I 6Y2 6Y3 6Y5 Błąd 17573 i 17584

witam czy wiecie co to za błędy 17573 i1 17584 z góry dziekij[b]

17911P1503 - Sygnał obciążenia z Term Alternator. DF Range Performance Nieoczekiwane sygnału Możliwe przyczyny Alternator uszkodzony Voltage Regulator uszkodzony Okablowanie i lub błędnych połączeń Możliwe rozwiązania Sprawdź Zamień Alternator Sprawdź Zamień Voltage Regulator Sprawdź kable i połączenia Zaznacz pole wyboru bezpiecznik który jest w baterii tacy to może być

SKODA FABIA przy lekko nagrzanym silniku nie pali od pierwszego razu

fabia 12 12Vrano zimny silnik odpala od pierwszego razujak jest ciepły lub gorący teżale po porannym odpaleniu i przejechaniu np.2 kilometrów i próbie odpalenia powiedzmy po 10 minutach odpala dopiero za drugim lub trzecim razem. Czy szwankuje jakiś czujnikSwiece wymienione 1000 km temu.

To na jakim oleju pracuje silnik w tej sytuacji nie ma żadnego znaczenia. (moze mieć znikomy wpływ w nowoczesnym dieslu z pompowtryskiwaczami ale nigdy w benzynie). Róznice w odpalaniu silnika zimnego i ciepłego najczęściej spowodowane są różnicą w składzie mieszanki paliwowej. Przy zimnym silniku jest bardziej bogata w ciepłym zawiera wiecej powietrza. W samochodach bez wtrysku wystarczyłoby

Przykładowe oferty części samochodowych skoda fabia czujnik powietrza

  • Czujnik temperatury powietrza Skoda Fabia I 1.4 - Pabianice (30.00PLN)
  • SKODA FABIA CZUJNIK POWIETRZA 1.4 MPI - Legionowo (20.00PLN)
  • Czujnik temperatury powietrza Skoda Fabia I 1.4 - Pabianice (30.00PLN)
  • SKODA FABIA CZUJNIK POWIETRZA 1.4 MPI - Legionowo (20.00PLN)
  • Czujnik temperatury powietrza Skoda Fabia I 1.4 - Pabianice (30.00PLN)
  • SKODA FABIA CZUJNIK POWIETRZA 1.4 MPI - Legionowo (20.00PLN)
  • Czujnik temperatury powietrza Skoda Fabia I 1.4 - Pabianice (30.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi