części samochodowe nanodatex

skoda fabia czujnik pompy wody

Samochody związane z zapytaniem skoda fabia czujnik pompy wody

Pytania i odpowiedzi: skoda fabia czujnik pompy wody

SKODA FABIA Czujnik skrętu

Jest to pierwszy post na tym forum wiec chce sie przywitac Witam Pierwsze moje pytanie do Was to Gdzie sie znajduje czujnik skrętu Mój wehikuł to Fabie z 2001 1.4 MPI Moje objawy sa takie że kierownica czasami chodzi ciężej a czasami lżej & zapala mi sie kontrolka wspomagania kierownicy Następne moje pytanie to ile kosztuje ten oto czujnik skrętu Nie chce wymieniać czujnika w ASO ponieważ

ja jeszcze proponuje z pompy ściągnąć ten plastik z gąbką ponieważ jak ja kiedyś to ruszyłem to słoik wody z tej gąbki wypłyną. w SEATach nie ma nic na pompie od wspomagania i jakoś długo żyją

Juzer ten czarno zielony zostaw bo widać że dobrze wygląda napisz czy ten który ciąłeś był pogrubiony lub po czym się kapnąłeś u mnie w ASO oglądali w tym miejscu oczywiście miałem ją już odizolowaną nic nie stwierdzili po oględzinach do puki mi nie wywali błędu nie będą wiedzieli czy szwankuje wiązka czy czujnik wywal tą obudowę z pompy plastikowo piankową ja to zrobiłem

A nie jest tak że z dużą osłoną (diesel) są mniejsze tego typu problemy Mam na myśli mniejsze przenikanie wody w okolice czujnika i pompy

Opowiem moja przygodę ze wspomaganiem w samochodzie teścia. Otóż jest to F2 rocznik 2008 1.4TDI 80KM. Wspomaganie TRW z nowym typem czujnika. Po dokładnych oględzinach i próbnych jazdach sprawa wygląda tak wspomaganie po odpaleniu działa normalnie kontrolka nie świeci światła nie przygasają jak się nie kręci kierownicą. Po jakiejś minucie dwóch zapala się kontrolka wspomaganie zaczyna

SKODA FABIA span stylecolor FF0000[F1F2] Nie działa padło problemy wspomaganie kierownicyspan

jako iz co jakis dzas zaczyna mi sie zapalac podczas jazdy kontrolka wspomagania zaczolem powoli drazyc temat-- sa 2 czujniki skretu smi-koyo-japonski i trw- moze ktos wie od czego zalezalo jaka przekladnia byla kladziona do auta cena za japonski jest jeszcze do zniesienia- od 95 do 140 zlotych ale za trw to przegiecie -- od 275 do 430. przy okazji dowiedzialem sie ze zeby nie miec klopotow z czujnikiem

Piotr1987 - czujnik czujnik i jeszcze raz czujnik - to jakieś 98% problemów ze wspomaganiem TRW. Jak się upewnić - bardzo prosto. Podepnij VAG wejdź w układ wspomagania uruchom logowanie i odpal silnik nie kręć kierownicą - domyślam się że po chwili usłyszysz zwiększanie obrotów pompy. Możesz wyłączyć silnik i zapisać plik z logiem. Odpal sobie zwykłego excela czy calca z openoffice

Zobacz Pozostałe do SKODA FABIA

SKODA FABIA [F1] F1 14 16V Przegrzewa się silnik. Notorycznie

Witam pomyślałem że opiszę problem i poszukam pomocy tutaj bo.... 1) nie mam zaufanego mechanika któremu mógłbym zawierzyć 2) nie znalazłem nic rozsądnego sam w sieci Pacjent fabia Combi 14 16V 2001r 140tys km Kupiona w październiku 2010r. Korzysta żona i przy tym bardzo rzadko [piszę o tym bo ta informacja będzie później przydatna]. Raz na tydzień po mieście ok 20-40 km raz na 2

SKODA FABIA span stylecolor FF0000[F1F2] Problemy ze wspomaganiemspan

Witam wszystkich czytam tak i czytam różne historie ze wspomaganiem w fabce i postanowiłem podzielić się z Wami moim przypdakiem. Ostatnio podczas jazdy zaświeciła mi się kontrolka wspomagania(na stałe) wspomaganie było w większości czasu (trochę słabsze niż zwykle ale było) tylko niekiedy podczas ruszania na 2 sekundy znikało. Postanowiłem odwiedzić mechanika który stwierdził

Jesli masz obudowe pompy wspomagania to radze ja usunac i ta beznadziejna izolacje z gabki bo wymiana pompy bedzie nieunikniona za jakis czas a to juz wiekszy wydatek. Nowy czujnik pewnie teraz dlugo wytrzyma ale elektronika pompy moze nie przezyc wilgoci plywania w obudowie z gagbka trzymajaca jakis litr starej smierdzacej powodujacej korozje pompy wody. Jak to zrobisz to dlugo bedziesz sie cieszyc wspomaganiem Nowsze modele fabinek byly juz pozbawione tej nieudanej obudowy.

SKODA FABIA [F1] Webasto - montaż

Witam Nosze się z zamiarem montażu Webasta w mojej Fabi 1 (mam już nawet 2szt... niestety jedno prawdopodobnie cyfrowe [top c] (pełne pompka itd... drugie analogowe bez pompki [top z].) Czy ktoś mógłby podrzucić zdjęcia gdzie zamontować webasto jak to jest u was rozwiązane Chodzi mi gdzie jest zamontowane Czy jest wpięte w szereg z nagrzewnicą Jak wygląda podłączenie się wężykiem

xpytonx po pierwsze przeróbka dogrzewacza na ogrzewanie wiąże się z wymianą sterownika na taki od niezależnego ogrzewania ( są też zestawy do takiej przeróbki ) ponieważ dogrzewacz nie ma pompy wody i potrzebuje jeszcze co najmniej dwóch sygnałów załączenia (D i czujnik temp. powietrza). Natomiast sam agregat powiesiłem u siebie od strony pasażera na podłużnicy obok alternatora chociaż

SKODA FABIA Wspomaganie wyciek płynu przerdzewiały przewód

siemaneczko klubowicze jest sprawa jak to jest ze wspomaganieniem kiedy trzba wymieniac ten jakis tam płyn itp bo z tego co wiem to zbiornik znajduje sie pod akomulatorem jak tam sie dostac trzeba wyjmowac akumulator czy jak czekam na odpowiedzi pozdro 600

Ja bym pompę wymienił gdy wszystkie możliwości reanimacji by zawiodły. Postaraj się wykluczyć możliwe usterki. Sprawdź płyn w zbiorniku wspomagania upewnij się że akumulator ma 100% sprawność (auto u mnie paliło wszystko ok a pompa 0 po podmianie akumulatora jak ręką odjął) dokonaj oględzin przewodów od pompy. Jeździłem po mechanikach wszyscy chcieli wymieniać mi pompę a nikt

1400 za regenerowaną popmpe to bardzo dużo. Nowa 1500 a moze i mniej nie wiem jak teraz a masz większą pewność. Jeśli nie podmieniłeś czujnika to powinno działać ale należy pamiętać że jeśli masz pompe Koyo to taki sam musi być czujnik. Odnośnie kontrolki. Zapala się gdy pompa mechanicznie nie działa. Skoro próba z akumulatorami nie przynosi zmian. Upatrywał bym winy po wiązce

SKODA FABIA [F1] Wywala płyn chłodzący ze zbiorniczka masło pod korkiem

Witam a więc tak jak w temacie zauważyłem że wywala mi płyn ze zbiorniczka dzisiaj zajrzałem to w ogóle już nie mam płynu w zbiorniczku a pod zbiorniczkiem jest taka mokra plama czyli plyn zostaje wywalany skąd bierze sie takie wysokie cisnienie wsrodku Wina korka Dodam że tworzy sie też masło pod korkiem oleju ale to pewnie wynika z niskich temperatur jakie mamy. Za wszelkie sugestie serdecznie dziękuje bo ja nie zarobie na ten płyn co mi wywala

Jeśli nie wywala płynu ze zbiorniczka to jest ok tak ma być ponieważ tworzy się ciśnienie na skutek pracy pompy wody co do wentylatora postaw auto na biegu jałowym w ciepły dzień i po ok 20 minutach powinien się włączyć gdzyż nie jest chłodzony w chłodnicy na skutem zimnego powietrza podczas jazdy jeśli po ok 20 do 30 minutach się nie włączy to pewnie czujnik przy chłodnicy do wymiany

SKODA OCTAVIA Moje boje z octavia 1.8T

Witam - jestem tu nowy ale na ogolnym forum skody obecny juz od dwoch lat. Pomykam octavia 1.8T ktora ostatnio zaczela niestety sprawiac problemy Pozwole sobie wkleic posta ktorego wyslalem wczoraj na forum skody Witka od pazdziernika 2002 pomykam sobie octavia 1.8T kupilem nowa po ca 6 miesiacach zawirusowalem w v-techu i zalozylem sprezyny i amortyzatory eibacha. Auto jezdzilo bez problemow i bylem

juz 3 takie usterki w audi a-4 1.8T wiec wnioskuje ze te pompy sa slabawe poprostu. a program robil V-tech bylem w Krakowie i jest raczej delikatny jak widac po wynikach 182 Km i 260 Nm. Nie sadze zeby dali dupy na maxa - wgrali mi standart jaki jezdzi w wielu autach. Natomiast te czujniki - no tutaj to chip chyba nic nie moze namieszac gowniane sa i tyle wymieniaja ich na peczki w octaviach i fabiach

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi