części samochodowe nanodatex

skoda fabia czujnik paliwowy

Samochody związane z zapytaniem skoda fabia czujnik paliwowy

Pytania i odpowiedzi: skoda fabia czujnik paliwowy

SKODA FABIA Czujnik położenia wału

Witam. Mam problem prawdopodobnie z czujnikiem położenia wału który polega głównie na tym że nie mogę go znaleźć. Czy mógłby mi ktoś opisać w którym miejscu znajduje się on dokładnie Posiadam silnik 14 MPI z 2002 roku. Wydaje mi się że jet to wina tego czujnika ale napiszę jeszcze objawy gdyż mogę się mylić. Otóż od pewnego czasu silnik bardzo ciężko zapala bez względu

być może nie trzyma ciśnienia paliwa.. słyszysz pompę paliwa po przekręceniu kluczyka Proponuję zrobić tak skoro masz gaz podczas przekręcania kluczyka przytrzymaj przycisk przełączania na gaz - wtedy odpali się bezpośrednio na gazie i jeżeli zapali normalnie to znaczy że masz problem z układem paliwowym a jeżeli to nic nie zmieni to musisz szukać dalej..

SKODA FABIA [F1] FABIA Ciekawostki różnice informacje konieczne. Ważne

W związku z przeczytaniem lektury skoda fabia Sam Naprawiam (info skad wziąść jest TUTAJ ) postanowiłem pozbierać co ciekawsze rzeczy jakie wyczytałem z tej książeczki. Niektóre rzeczy były oczywiste a o niektórych pierwszy raz czytałem. Proponuję dopisywać rzeczy w podobnej tematyce. Oto jakie rzeczy mnie zaciekawiły Różnice między silnikami 1.4 60 a 68KM -inny kolektor dolotowy

Zobacz Czujniki poziomu paliwa do SKODA FABIA

SKODA FABIA Zapłon Pomocy 16725 Błąd Fabia 44KW

Vag wyswietla błąd 16725 - Camshaft Position Sensor (G40) Implausible Signal. fabia wczesniej nie mała błedów. Wczoraj wymieniałem Rozrząd i takie cos sie pojawiło Rozrząd nastawiłem tak jak w opisie ale moim odczuciem autko nie odpala jak należy. Szukałem w necie i najprawdopodobniej jest przestawiony zapłon. Zapłon został ponownie ustawiony i nadal ten sam błąd. do tego pojawia sie błąd 17549 i troche silnik nie równo pracuje. Pozdrawiam Marek

Pozdro ------------------------------------------------------ Dopisze sie do tego Nie bede pisał nowego posta Wiec Drodzy koledzy Przypuszczenia sie sprawdziły ... Rozrząd był Przestawiony o 180stopni (warsztat który mi to robił znajduje sie w Siemianowicach Śląskich Ul. Strzelców Bytomskich mały warsztat na zakrecie przy nim jest parking Strzerzony) Po Ustawieniu ponownym rozrządu fabia

SKODA FABIA [F1] Brak mocy 1.4 MPI

Witam. Zwracam się do was z pewnym problemem. Wczoraj odebrałem auto od mechanika. W mojej fabii MPI 14 był wymieniany rozrząd popychacze oraz poprawiana głowica. Mechanik trzymał mi auto 3 tygodnie i trochę kasy zabrał. Problem pojawił się dziś. Jadąc do pracy na autostradzie zauważyłem niedobór mocy. Nie chciała jechać szybciej niż 120 kmh. Dodatkowo załączyła mi się kontrolką

sorry że odświeżam temat. Niestety dalej mam problem z moją fabią. Ale może po kolei. Po wydarzeniach opisanych w tym wątku mechanik stwierdził że brak mocy bierze się za katalizatora więc go wyczyścił. Co do kontrolki to stwierdził że to wina czujnika ciśnienia oleju i go wymienił. Po odebraniu auto przez chwilę było wszystko spoko ale po czasie znów zapalił się czujnik ciśnienia

SKODA FABIA [F1] Przy odpalaniu gaśnie gdy stoi na krzywym parkingu.

Witam Mam problem z moją fabia 1.2 12v z 2004 r. od około roku mam problem z odpaleniem jej gdy tylko stoi na krzywym parkingu tzw. gdy przód pojazdu jest lekko uniesiony ku górze gdy stoi prosto odpala bez problemu. Wygląda to tak odpalam silnik wchodzi na obroty około 1100 i po 1-2 sek. obroty zaczynają spadać do około 250 i wtedy gaśnie tak się powtarza trzy-cztery razy z rzędu po tym

SKODA FABIA kody błędów 16556 16514 16518 16500

hej byłem ostatnio na sewisie gdyz podczas jazdy na rozgrzanym silniku podczas hamowania i wrzuceniu na bieg jalowy silnik zaczyna strasznie szarpać. Podpieli go pod komputer i wyskoczyly takie bledy 16556 system pomiaru paliwa system za bogaty 16514 usterka elektryczna w obwodzie pradowym 16518 sonda 1 brak aktywnosci 16500 czujnik temperatury plynu - niezrozumiale wartosci i wszystko rząd cylindrów 1 czego to moga byc przyczyny

16556 - system dawkowania paliwa za bogaty możliwe pryczyny uszkodzony system paliwowy uszkodzona sonda lambda możliwe objawy złe informacje z sondy lambda zła praca na biegu jałowym silnika sposób naprawy wgrać prawidłowe wartości pomiarowe w grupie 30 sparwdzić działanie sondy lambda skontrolować filtr paliwa z czujnikiem ciśnienia w systemie. 16514 - usterka w układzie elektrycznym

SKODA FABIA [F1] Nie odpala....

Witam tak jak przypuszczałem to stało się. Pierwszy dzień wyższej temperatury na zewnątrz i problem odpalania powrócił. skoda odpaliła dopiero za 3cim razem. Po 2 nieudanej próbie odpalenia otworzyłem wlew paliwa odkręciłem kurek i wcisnąłem tak jak mi Szanowni Koledzy radzili ten plastikowy czarny języczek potrzymałem tak pare sekund pozamykałem wszystko siadłem za kiere i autko

Hmm... czujnik w sumie to nie wiem... za czujnik i jego wymiane dalem 50 zl. Zastanawia mnie dlaczego nikt nie porusza tematu zwiazanego z ukladem paliwowym. Bo wszystko pieknie ale wystarczylo zeby z dnia na dzien temperatura i sloneczko konkretniej poswiecilo i auto juz nie odpala za pierwszym razem. Najgorsze jest to ze mechanik u ktorego serwisuje skode twierdzi ze musze podjechac do niego wtedy

SKODA FABIA wlasne zabezpieczenie przed kradzieżą

Czy ktoś z Szanownych Klubowiczów próbował założyć samodzielnie albo zlecić panu Kaziowi zrobienie jakiegoś nietypowego zabezpieczenia przed kradzieżą na zasadzie przerwania jakiegoś obwodu elektrycznego i założenia ukrytego pstryczka itp. np. na obwodzie pompy paliwowej itp. Szukam kogoś poza ASO kto ma doswiadczenie w tego typu zabezpieczeniach (na terenie woj mazowieckiego) - tzn

Jeżeli nie zabezpieczymy mechanicznie dostępu do kostki zasilającej pompę paliwa Fabi to to podanie napięcia z zewnątrz (z gniazda zapalniczki) jest bezproblemowe i odcięcie zasilania tajnym wyłącznikiem niewiele daje. Wyłaczniki można dać na obwody zasilania 12 V 1. Pompa 2. Wtryskiwacze 3. Zasilanie gniazda diagnostycznego (lub przerwanie lini K) w celu uniemożliwienia odpalenia auta

SKODA FABIA pompa paliwa - uruchomienie silnika

mam problem (fabia 2004r disel) sprowadzilem samochod i byc moze lezal na dachu tego do konca nie jestem pewny jest problem z uruchomieniem udalo mi sie zapalic raz auto pochodzilo i nastepnie samo zgaslo tak jakby skonczylo sie paliwo dolalem paliwa ale samochod juz sie nie odpalil dostalem sie do pompy paliwa(pelen bak ropy) i nie slychac zeby chodzila odlaczyłem zasilanie od pompy i patrzac na

być moze tak jest bo to jest część alarmu czujnik utradźwiękowy być może alaram kiedy stwierdzi jakąś nieuprawnioną ingerencję w swoje obwody się zazbraja. Z tego co wiem z lektury forum w ukłądzie paliwowym w dieslu jest dużo więcej paliwa niż w benzyniaku i o tyle o ile w PB auto bez pompy gaśnie prawie natychmiast diesel może jeszcze troche pochodzić - pewnie pompa nie pracowała

SKODA FABIA Problemy na Pb

Witam wszystkich . Mam mały problem od jakiegoś czasu. Mianowicie jeżdze cały czas na gazie parę zdarzyło mi się że zabrakło mi gazu i musiałem się przejechać na benzynie. Na początku wszystko jest wporządku (nie mówiąc o falujących i minimalnie spadających podczas wciskania sprzęgła obrotach). Jednak jak autko się nagrzeje (np. dojade do skrzyżowania wciskam sprzęgło i wtedy

Mam podobny problem na gazie samochód smiga bez zastrzeżen ale na Pb po nagrzaniu szaleje i gasnie na wolnych obrotach. Vag pokazuje mi błędy z lambda i z za bogatą mieszanką. Sonde wymieniałem jakies 6 miesiecy temy wiec to nie to. Awarie sondy szybcej odczujesz na LPG niz Pb. Przeczytałem forum oraz konsultowałem sie z różnymi mechanikami niestety złotego srodka niema. Należy sprawdzać

SKODA FABIA [F1] Dziwne skoki obrotów 1.4 MPI

Witam. Mam problem z obrotami w fabce . Od jakiegos czasu po odpaleniu auta od razu rosną obroty do 3-4 tyś . Kiedyś miałem podobny problem ale odeszło na jakiś czas . Teraz powraca . Potrzebuje porady gdzie szukać przyczyny tych skoków obrotów. Szukałem troche na ten temat ale nic sensownego nie znalazłem .

musisz sprawdzić jak w rospisce kodów błąd 1 układ paliwowy Nadmierne ciśnienie paliwa Wyciek lub zanieczyszczone wtryskiwacze paliwa Wyciek regulator ciśnienia paliwa Niskie ciśnienie paliwa lub wyczerpaniu paliwa System odzyskiwania oparów Przecieki powietrza po MAF przecieki próżniowe Nieprawidłowo osadzona bagnet oleju Stuck zawór EGR przelaniem oleju rozrządu Cam cylinder kompresji

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi