części samochodowe nanodatex

seat ibiza xenon 021a

Samochody związane z zapytaniem seat ibiza xenon 021a

Pytania i odpowiedzi: seat ibiza xenon 021a

SEAT IBIZA I 021A Xenon i kasujący się licznik

Wracam do tematu bo stary poszedł na śmietnik ... Wymyślił ktoś co trzeba robić żeby licznik przestał się kasować Jeżeli tak to proszę o dokładny opis

Ja tak właśnie zrobiłem chodź w tej ibi nie próbowałem wsadzać xenonów ale i tak pewnie by kasowały - generalnie na żarówkach jeździ się bezstresowo jeżeli chodzi o gliniarzy ale pewnie jakby tu ktoś napisał że coś można zaradzić to odkopał bym karton z xenonami

Skulek też mam ZKW ale to i tak nie są lampy którę mają homologacje na xenon samopoziomowanie i do tego spryski marcinz ja mam cyfrowe slimy i co dalej kasuję a nawet sprzedający przysłał mi jakieś super najnowsze przetwornice z can bus jakieś diody bajery drogie i było to samo

Angielskiego za dobrze nie znam ale z pomocą google tłumacz przeczytałem że chłopaki za granicą mają to samo httpwww.seatcupra.netforumsshowthread.phpt290164 httpwww.seatcupra.netforumsshowthread.phpt146219 I nie poradzili sobie za bardzo również z tym

Witam Mam ten sam problem na ZKW xenon testowałem przetwornice różne slimy i te zwykłe nic nie pomaga. Kolega elektronik ma jakiś patent na to podobno zakłada się oddzielne zasilanie poprzez przekaźnik i kondensator. Ale czy to działa to jak się zrobi ciepło to to przetestuje i powiem czy pomogło..

SEAT IBIZA I 021A Zwykłe Lampy i Xenon

Witam Posiadam Ibize 6L i chciałbym do niej założyć żarówki xenon nie mam oczywiscie soczewek czy sa jakieś żarówki xenonowe które można założyć do seryjnych lamp Licze się z tym iż jest to nie legalne.

Miejsce osadzenia zarowki jest taki same. Ale nie polecam zakladac ksenony do zwyklych lamp bo jesli ktos spawaduje wypadek to zawsze bedzie twoja wina bo samochod w zasadzie nie sprawnie technicznie. A dostal kiedys w noce takimi ksenonami od buraka ktory sobie zalozyl i ma inych w du...

No tak liczę się z tym ale jakie żarówki xenonowe bez przeróbek mogę założyć do tych lamp z 6L Proszę o jakieś nazwy bądź linki z allegro z góry dzięki.

Jeszcze prare lat temu też uważałem że to wyglada fajnie i chciałem sobie takie kupić. Ale po tym jak zaczołem zwracać uwage na koleśi w starych golfach i innych podobych autach z zamontowanymi xenonami metoda Kilofa i lopaty (czyt. metoda chalupnicza) nie majacych pojecia jak to powiino dziłac. Nie da sie wogule patrzec na takie światła jak spotkasz takeigo jadącego z na przeciwka. Co

Z tego co widze to nie sa orginalne światla od 6L a przypuszczam ze to sa te chińskie zamienniki te same co nie dawno zaczei robic do 6K FL gdzie na forum bylo juz o tym mowion. A pozatym Jak chcesz kupic juz lampy do xenonow to trzeba pamietac a 3 rzeczach. 1.reflektor musi by do tego przystosowany i musi miec homologacje. tutaj masz jakie oznaczenia powinine miec dany reflektor Uploaded with ImageShack.us

SEAT IBIZA I 021A Kasujący się licznik i zegarek po włączeniu świateł

robi się coś takiego jak w tym filmiku httppl.youtube.comwatchv6idyuOj0mPA Jak temu zaradzić odpalam auto wszystko ok przekręcam gałkę od świateł na podtojówki -jest ok przekręcam na mijania i trach obrotel leci na 0 i zmikają na sekunde wyswietlacze zeby za chwile sie skasowac i liczyć od zera przebieg dzienny i zegarek

jeżeli masz xenony nie wydaje mi sie żeby to był problem wyłącznika ja mam podobnie i zmieniałem włącznik bo miałem tamten pękniety i problem nadal istnieje z tego co wiem jest zbyt duży spadek napiecia przy załączeniu

od czsu do czasu kasował mi się licznik i bez xenonów więc coś sie zje...psuło [ Dodano 2009-06-15 2101 ] ponad to nie zawsze sie kasują o co tu chodziśniedź słaby stykstyki lekko wypalonetylko gdzie gdzieś spier...mi prąd to pewne tylko gdziejak kręce rozrusznikiem lekko przygasa lcd na szafie [ Dodano 2009-06-15 2230 ] kamilleon83 jak z tym sobie poradzic u jak wytłumaczyć ze czasami jest ok i nie kasuje wskazań

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi