części samochodowe nanodatex

seat ibiza włącznik szyb

Samochody związane z zapytaniem seat ibiza włącznik szyb

Pytania i odpowiedzi: seat ibiza włącznik szyb

SEAT IBIZA elektryczne szyby - problem

Witam. Mam ibize 1.9 tdi 2000 od miesiaca. super auto. tylko denerwujace sa drobne w nim usterki. samochod jest 3drzwiowy i ma pelną elektryke. wlasciwie to mial bo ostatnio podjezdzajac do Mcdonalda dowiedzialem sie ze wysiadla mi elektryka od strony kierowcy((((( cos tam stuka (delikatny dzwiek załaczania jest ale brak reakcji) co to może być za przyczyna jak ją usumąć. może ktoś wie jak najbezpieczniej zdjąc tapicerke z drzwi dzieki za pomoc

thend - to mogą być styki w przełączniku - spray do czyszczenia styków i zobacz czy działa Przeczytałem cały wątek i nie znalazłem podobnego problemu seat ibiza 2001 wersja 5d 1.4 MPI Elektryczne szyby z przodu. Pourywałem w zimie plastiki łączące szybę z prowadnicą Udało mi się na szrocie dorwać takie od wersji 5d - wyglądają identycznie - ale po zamontowaniu szyba mi się nie

witam w ibizie 3d fl 2000r nie dzialaja mi szybki No bo do sprzedazy ktos wrzucil mi kijek zamiast mechanizmow. Lato idzie trzeba zrobic ale nie wiem czy elektryka tez sprawna Wie ktos jakie napiecie idzie na silnik z włacznika u mnie pokazuje okolo 9V nie troszku mało Szkoda wydac ze 150zł zeby nie dzialało

Witam Posiadam Ibize z 2004r 3D 6L model były w niej dokładane szyby i przyciski (z podświetleniem) zostały umieszczone w tunelu środkowym przy hamulcu ręcznym. Zakupiłem tapicerkę od wersji z klamka z przelicznikami podłączyć nowe przełączniki i jest problem.. W tunelu Leca kable od Lewej i prawej szyby i dodatkowy leci plus. Schemat starego przełącznika wygląda tak. i chcialem podlaczyc pod seryjny wlacznik szyb. Jest jakis sposob na podlaczenie

SEAT IBIZA Problem z mechanizmem szyby

Witam wszystkich.ibiza 2000r 1.9 TDI 110 km.Wreszcie po roku szukania udało mi sie kupic mechanizm na lewa strone od kierowcyjest on na 12 pin. Po zamntowaniu okazało sie ze szyba podnosi sie tylko do goryw dol juz nie Na zalączonym zdjeciu httpw786.wrzuta.plobraz8a8jrbKGypjibiza cyferka 1 oznacza ten prawidłowy włącznik i na nim szyba idzie tylko w goreale gdy przepne pod 2 to idzie tylko w

SEAT IBIZA III 6L ogrzewanie tylnej szyby ibiza 06

witam mam problem z ogrzewaniem tylnej szyby naciskajac wlacznik ogrzewania tylnej szyby nie zalacza mi sie pomaranczowa dioda na wlaqczniku ani nie pyknie wlacznik wiec nie ogrzewa mi szyby z tylu prosze o podpowiedz gdzie moze byc problem ...podejrzewam ze wlacznik moze byc zepsuty ale pewnosci nie mam...pozdrooo

SEAT IBIZA III 6L Gdzie znajduje się włącznik czujnika deszczu w Ibizie 03 6L

Witam mam pytanie W którym miejscu w Seacie ibiza 2003 6L znajduje się włącznik czujnika deszczu Wiem że szyba jest wyposażona w czujnik deszczu wycieraczki po włączeniu o 1 stopień w górę działają automatycznie (tzn ich szybkość jest ustalana automatycznie w zależności od intensywności opadów) jednak nie wiem w jaki sposób uruchomić je aby przy pojawieniu się opadów zaczynały

SEAT IBIZA Nie otwierają zamykają się szyby

Ostatnio podczas jazdy zauważyłam że elektryczne szyby nie chcą się otworzyć. Dziwne jest to że siłownik nawet nie daje znać nic sie słuchać. Co może być tego powodem

U mnie jak jest mróz to normalne że nie działają bo szyba przymarza. Zależy kiedy próbowaliście te szybki. Jak słychać cykanie to można spróbować pomóc im się upuścić rękoma (potrzebna druga osoba do wciskania włącznika).

proponuję wziąć poprostu śrubokręt i wyjąć włączniki od szyb i rozebrać je na części pierwsze (da się chociaż w serwisie mówili że nie). problem może być na stykach blaszek przełączników na których jest nalot który trzeba zdrapać śrubokrętem lub papierem ściernym. u mnie pomogło pomimo tego że serwis sugerował po konsultacji telefonicznej zakup nowych przycisków za 120zł od sztuki) mam nadzieję że pomoże)

witam serdecznie. prosze o pilna pomoc. auto seat ibiza 99. nie dzialaja wogoleszyby z przodu - ani w gore ani w dol. rozebralem wlaczniki sa ok. zdjalem boczki z drzwi i tu co ciekawe - silniki sa ok. problem polega na tym ze po odpieciu kabla od silnika i podlaczeniu do miernika wychodzi napiecie 0.7v ( podobnie po przycisnieciu przycisku w dol) natomiast kiedy jeden przewod miernika podepne pod

SEAT IBIZA III 6L Ibiza 6L z początku produkcji a silniczek podnośnika szyb

Witam Jestem Michał i zarejestrowałem się tutaj bo mam pewien problem przepraszam więc za brak postu w dziale powitania. Otóż mam wóz Ibize TDI 130 3d z 2002 roku. Zepsuł się w niej silnik podnośnika prawej szyby. Na szybkości zakupiłem więc przez internet pierwszy lepszy silniczek i jak to bywa w takich sytuacjach mogę go sobie wsadzić bo posiada obszary tylko na dwie kostki. U mnie

SEAT IBIZA II 6K schemat podłączenia przełącznika el. szyb Ibiza 6k

witam panowie miałem mały pożar w aucie i spaliła mi się instalacja od el.szyb prawdopodobnie było zwarcie i zapaliły się przewody które dochodzą do przycisków sterowania szybami. Na szczęście byłem w aucie i miałem sprawną gaśnicę więc straty nie są duże. Teraz jednak nie wiem jak podłączyć kable do tych przycisków bo cała izolacja się stopiła do samej skrzynki. Potrzebuję

Bo siłowniki mogą być oryginał a ktoś tylko wiązkę i włączniki uniwersal założył.Zresztą w oryginale przewody od szyb idą w całej wiązce więc popalone byś miał też inne przewody.W poprzednim aucie miałem te uniwersalne siłowniki a instalacja i przełączniki mi zostały jak bedziesz potrzebował odezwij się na PW. -- 20 kwi 2012 o 2156 -- Cały schemat ci nasmarowałem. Jak szyba by chodziła odwrotnie zamieniasz kable A i B

SEAT IBIZA DYm z włącznika od świateł.

Panowie dzisiaj miałem dość niebezpieczną sytuację... Wysiadłem z auta zgasiłem i chciałem wyłączyć światła - rzecz w tym że się nie dało tylne zgasły a przednie nadal świeciły. Nagle buchnął dym z włącznika od świateł i cały plastik nad kierownicą zrobił się ciepły O W panice zacząłem włączać i wyłączać światła - w końcu za którymś razem zgasły przednie

SEAT IBIZA zmiana gniazda pod sterowanie szybami

Witam mam pytanko jak sobi troche pogrzebalem w aucie to wyszlo ze mam w drzwiach inne gniazda pod przyciski od szyb tzn. od pasazera mam gniazdo pod takie duze miedzane piny (takie same mam w 1.4MPI 99-01) a od kierowcy gniazda pod takie maluskie srebrne piny jako ze od kierowcy sterowanie szybami mi nie dziala (ponoc byly zalane i ponoc sa drogie) zastanawiam sie czy mozna zmienic (tzn uciac) i dac

ja w Cordobie 6K FL miałem wtyczki we włacznikach szyb takie jak na zdjęciu 003.JPG

Owszem w ibi 6l tez przeprogramowałem i śmiga. W ibi 6K2 nie można się połączyć z modułem komfortu. Domykanie jedynie z kluczyka Ja także miałem zalane włączniki ale nie dało się ich uratować Osobiście nie polecam kupować z odzysku a nowy kosztuje około 70 pln w serwisie seata.

SEAT IBIZA Samootwierająca się szyba - problem

Witam jeżdżę FL-ka 2001r 3d. (elektryczne szyby) Od dwóch dni mam problem z szyba która sama się otwiera. Początkowo myślałem że to od drgania w samochodzie na zimnym silniku coś w drzwiach się telepie i samo uruchamia proces otwierania okna ale dziś zauważyłem że szyba sama opada przy przekręconym kluczyku... Jest to o tyle denerwujące że dzieje się to losowo i raz się otwiera

SEAT IBIZA I 021A 6L2 sterowanie szyby PP i składanie lusterka P

Witam Potrzebuję pomocy w 2-ch sprawach - nie działa sterowanie szybą PP a z strony kierowcy wszystko działa (oczywiście sterowanie szyb jest odblokowane). Dodam tylko iż kostki wszystkie są podłączone dodatkowo podam że nie jest podświetlony przycisk w tych drzwiach. Elektryk twierdzi jednak że włącznik w tych drzwiach jest OK - nie składa się lusterko w tych drzwiach PP a w PL składa

SEAT IBIZA problemy z domykaniem szyb z pilota moduł komfortu

witam mam seata ibiza 98 i zastanawiam sie czy można zmienic elektronike standardową by bez montowania modułu zamukania szyb aby mozna zamknąć szyby przy wyłączonym aucie znaczy sie wyłączony silnik i zapłon oraz stacujka w pozycji zero a szyby się da zamknać bojak narazie jak wyłącze auto a mam otwarte szyby musze włączyć zapłon by je zamknać i jest to uciżżliwe troszeczke zapewnie

kupiłem moduł na aledrogo i za cholere nie moge go podłączyc chyba że robię coś nie tak postępowałem tak jak w poradzie odnośnie FL i kicha kto wie jakie kable gdzie i jak daje schemat z paczki może ktoś przetłumaczyć na polski a potem na NASZ jezor wiem ze sygnał do wyzwalania to - bo po styknieciu z masa cyka ale nie podtrzymuje gdzie we wtyczki przy wlącznikach sie wpiac

chodzi mi o to ze jesli masz ori szyby w fl to masz krancówki przy silniczkach.. zreszta Marianoo to napisał p .. nie niema zadnego pokrętlika .. ja mam programowalny moduł SSM2 a tamten cytat to jakieś herezyje sa.. widać ze koleś jest mechanikiem i moze i dobrze niech sie za elektronike nie bierze p prądy i tak płyna duże czy masz moduł czy nie ja w poprzednim aucie sam robiłem el. szyby

SEAT IBIZA I 021A Przycisk i przekaźnik ogrzewania tylnej szyby

Hej Czy w ibizie 6L po naciśnięciu przycisku ogrzewania tylnej szyby powinna zaświecić się jakaś kontrolka U mnie normalnie przycisk jest cały czas podświetlony po naciśnięciu nie dzieje się nic przycisk świeci dalej a ogrzewanie chyba nie działa. Sprawdzałem bezpieczniki ale wszystkie wyglądają ok więc może przekaźnik Jeśli ktoś wie który to przekaźnik byłbym wdzięczny.

Przekaznik ogrzewania tylnej szyby nie istnieje w tym modelu. Prad ogrzewania idzie prosto z wlacznika. Tylko teraz ciezko mi powiedziec bo mam w glowie dla kolory przewodow - bialy i czarny i oba grube. Prog przy nogach kierowcy tamtefy ida przewody a dokladniej pod ta rączka otwierania maski. Nakluj sie w przewod miernikiem i wlacz ogrzewanie szyby tyl jesli pokaze 12v to jest to ten przewod i pod niego sie podlutuj

SEAT IBIZA Mechanizm do szyb elektrycznych

czy Ibizka z 2001 roku ma juz wyprowadzona instalacje elektryczna aby mozna bylo zamontowac osprzet do elektrycznych szyb Prosze o pomoc.

Możliwe jest na pewno. Musisz dokupić takie elementy jak podnośniki szyb włączniki instalację lub dorobić i chyba sterownik bo nie wiem czy orginalnie się znajduje. Najlepiej szukać z rozbitej albo może ktoś na forum będzie miał coś takiego. Pozdrawiam.

SEAT IBIZA ogrzewanie tylnej szyby

Witam posiadam seata ibize 94r. i miałem problem z ogrzewanie tylnej szyby w sumie to mam nadal ale wcześniej nieraz działała a nieraz nie a teraz w ogóle nie chce działać wiecie możne co to może być co moze być przyczyną

ostatnio mialem podobnie i okazalo sie ze wsuwka (konektor) na szybie sie lekko zesunela i nie laczylo wystarczylo poprawic i ok proponuje tez sprawdzic kable w gumowej harmonijce miedzy klapa a karoseria moze ze zuzycia popekaly moze to bezpiecznik w co watpie raczej wlacznik-przekaznik

SEAT IBIZA Co to za kontrolka włącznik-wyłącznik

Co to za włącznik od czego służy httpzapodaj.net26a704e02a373.jpg.html

Śmiej się ostatnio miałem taką sytuacje że musiałem wyskoczyć szybko do sklepu a moja dziewczyna mówi żebym ją zamknął. No to pstryk na pilocie i poszedłem wracam po 5min. alarm wyje ona nie wie co się dzieje.. uśmiałem się wtedy a wszystko to z przyzwyczajenia po poprzednim aucie bez alarmu a ibi mam od miesiąca jakoś i zapomniałem o alarmie

SEAT IBIZA Montaż elektrycznych szyb

Witam Planuję w mojej ibizie zainstalować elektryczne szyby i wpadłem na pomysł kupna całych drzwi (z boczkiem i całym mechanizmem itd.) Teraz moje pytanie. Czy mogę te siłowniki podpiąć po prostu do prądu czy są wymagane jakieś specjalne kombinacje

Jak użyłeś włączników nisko prądowych a nie zbudowałeś centralki wysoko prądowej to długo ci nie pośmigają.

SEAT IBIZA I 021A Problem z dwoma seatami Ibiza (2000r) i cordoba (2002r) FL

Witam panowie i panie Otóż przedstawię Wam 2 problemy i w miarę możliwości proszę o diagnostykę przyczyny i zasugerowanie sposobu naprawy. Mój seta ibiza (2000r) FL Sporadycznie i wybiórczo zdarza się iż po przekręceniu kluczyka na zapłon i dalej odpalenie auta powoduje iż zaczyna iść dym jakby spod kolumny kierownicy jak kluczykiem dam na off to znika. Ponowne przekręcenie kluczyka

SEAT IBIZA migajaca kontrolka od swiec zarowych

sprawdzilem brak swiatel stopu ale dodatkowe swaitlo stopu jest brakuje tylko 2 poidstawowych bezpieczniki sa ok.

przejadę się ok 10-30 km to zobaczę czy wyskoczy jeszcze raz (będzie mrugać kontrola świec żarowych) jeżeli tak to pozostaje mi sprawdzić dokładnie bezpieczniki przekaźnik i zabrać się za włącznik świateł STOP przy pedale. Najpierw zobaczyć co z nim (przeczyścić czy coś takiego) jak nie da to rady wymiana na nowy już ustaliłem że ma numer 6Q0 945 511 koszt w ASO seat

SEAT IBIZA I 021A Bezpieczniki i przekaźniki - rozpiska

Czy ktoś może wie gdzie znajduje się bezpiecznik od podnoszenia szyb w przejściówce ibizie 99-02 Pierwsze 24 szt. są umieszczone pionowo jeden obok drugiego. Następne ósemka poziomo na górze ponad tymi pierwszymi. Nie ma jednak wśród nich bezpiecznika np. od szyb-prądów. Dzięki koledze Nightmare (któremu chwała za instrukcję) dowiedziałem się że elektryczne szyby zabezpiecza bezp.

Witam. Rozpiskę mam (przydała się). Wszystkie bezpieczniki wymienione na nowe i działać powinno. Ale mam pytanie w sprawie przekaźników. Domyślam się iż brakuje mi jednego z przekaźników (brak sygnału dźwiękowego) oraz jeden do wymiany (przerywacz). Proszę mi powiedzieć czy mam komplet czy jednak moje przypuszczenia są prawdziwe. ibiza z 96r. 1.4 benzyna silnik AEX. Przekaźnik numer

SEAT IBIZA Brak wentylacji do 4 biegu

Witam nie działa mi nawiew na 1 2 i 3 biegu. Na 4 chodzi ale przy włączaniu go zauważyłem w nocy że świata przygasają i podczas jego chodzenia takimi falami przyciemniają się co kilka sekund. Natomiast sterowanie na nogi szyby i ręce zupełnie jest pozamieniane. Co może być Opornica

Ok dzięki wielkie będę z tym walczył tylko dziwi mnie jeśli to opornica to dlaczego poprzestawiane są opcje na nogi ręce i szyby. Bo od niej to chyba nie zależy -- 25 wrz 2013 o 1953 -- Wymieniony wina opornicy. Dojście było po prostu super. Tylko teraz mam problem bo pali mi się air bag i pika. Przy wymianie musiałem odlaczyc w schowku wlacznik kluczyka air bagu i teraz pika i swieci na

SEAT IBIZA Montaż alarmu - posukiwanie kabli...

Witam Wpadłem na genialny pomysł założenia alarmu do mojego autka i natknąłem się na kilka problemów. 1. Ogólnie alarm działa ale mam problem z podłączeniem alarmu do tylnej klapy - wiem że można przeciągnąć kabel do lampki oświetlającej bagażnik ale to sporo rozbierania tapicerki której chciałbym uniknąć. Czy jest może w skrzynce pod kierownicą przewód odpowiedzialny za

SEAT IBIZA Elektrycznie Składane Lusterka

Mam el. lusterka w mojej ibizie i problem z prawym. Nie dziala. W drzwiach sa miejsca na 4 kostki - ja mam zajete tylko 2 kostki - pierwsza i ostatnia. Co z dwoma pozostalymi Brakuje mi kostki od lusterka - czy wystarczy ze ja wepne czy brakuje jeszcze jednej. Jesli tak to skad ona powinna isc

Nie potrzeba całej konsoli odkręcać. wystarcz że 1. Zdejmiesz ten plastik co jest naokoło pokręteł (podważyć od doługóry) 2. Pod nim ukażą ci się 2 śrubki które trzymają ten panel z przyciskami od lusterek i szyb od góry. 3. Ten panel od dołu trzymają 2 zaczepy. Delikatnie i z wyczuciem podważ. Tylko delikatnie bo teraz jest zimno i plastik sztywniejszy i możesz coś połamać.

SEAT IBIZA poduszka powietrzna AIR BAG - kontrolka

Mam problem mam ibize z konca 99 roku i świeci mi sie kontrolka poduszki powietrznej i nie wiem czemu zaswieciła mi sie tak nagle co mam zrobic

Witam. Moja kochana ibizka wyposazona jest w dwie poduszki powietrzne. Pod wlacznikiem ogrzewania tylnej szyby znajduje sie kontrolka od powyzszych. Zastanawiam sie czy wszystko jest ok gdyz po wlaczeniu silnika kontrolka ta nie swieci sie. (w astrze mojego ojca swieci sie przez kilka sekund i stad moje obawy). Czy to prawidlowy objaw Dodam ze koles ktrory sprowadzal moja Ibi przywlaszczyl sobie juz

Przełącznik ten jest w lewym górnym rogu schowka pasażera przelącza się go kluczykiem w połozenie AIRBAG OFF lub ON. Wyłącza on poduszkę pasażera jesli chcesz np. wozić fotelik dla dziecka na siedzeniu pasażera. Jesli na konsoli środkowej nad radiem obok włącznika ogrzewania tylnej szyby masz kontrolkę z napisem AIRBAG OFF to musisz w schowku mieć ten wyłącznik.

SEAT IBIZA Kabel od akumulatora.

Którędy przeciągnąć kabel zasilający radio cb od akumulatora spod maski do kabiny

ja kiedys mialem od zapalniczki teraz mam od tylnych szyb tzn od wlacznika tylnych szyb ktory mam w konsoli srodkowej. Zero zakłóceń

SEAT IBIZA Problem z przednimi wycieraczkami wycieraczką

Witam mam problem z wycieraczkami same sie włączją bez dotykania dzwigienki przy kierownicy. Zauwazyłemże w module tzn. w kosteczce cos pyka i wtedy sie zaczyna latanie wycieraczek. Kosteczke wymienilem ale jest to samo dzwignienki tez sprawdzalem i nawet czyscilem. Podejzewam ze gzdzies jest zwarci i dlatego tak sie dzieje ale nie jestem pewien dlatego prosze o pomoc bo moze ktos z was mial z tym juz do czynienia i wie mniej wiecej jak ten problem rozwiazac. Posze o pomoc . POZDRAWIAM

witam mam też problem z wycieraczkami. otóż nie jak dam raz na dół to nie chodza dam raz do góry ponad zero tez nie chodza dam dwa razy do góry tez nie chodza dopiero jak dałem 3 raz do góry to chodzi mi na szybkim biegu z Tyłu działają normalnie kupiłem nowy przełacznik i nadał tak samo nie wiem o co chodzi. jeszcze na dodatek przy zmienianiu włacznika cos mi się stało ze spryskiwaczami

panowie mam problem już go opisałem ale przypomnę nie działa mi prawidłowo włącznik czasowy tzn ta najkrótsza przerwa jest w momencie gdy mam przełącznik ustawiony na najdłuższą tak jak to jest na tym obrazku wtedy robi machnięcie co ok 5s jak daje na szybsze (przesuwam w prawo przełącznik ) to nic się nie dzieje dziś przyszła manetka sprawdziłem ten sam objaw wiec kolejne pytanie co może siedzieć

SEAT IBIZA IV 6J Szalona ele. w Ibizie 6J 2008r

Witam Mam problem z kilkoma rzeczami może ktoś przerabiał i doradzi -VCDS błąd 03444 przez niego nie działa mi sterowanie radiem przy kierownicy po skasowaniu go pilot zaczyna działać przez parę sekund po czym znów wybija błąd i przestaje działać i tak w kółko można -Nie potrafię ustawić ustawić w VCDS funkcji aby automatycznie po odpaleniu silnika zapalały się światła mijania

opis bledu bo te 03444 nic mi nie mowi( 2008r hmmm to masz pewnie jeszcze stary system i kurde zawsze to w ibizie od tylka strony bylo porownujac inne vagi. Ano automatyczne mijania to ona ma za pomoca zmostkowanego 3 pinu wlacznika swiatel a coming home to ona ma za pomoca przekaznika. A wiec vcds tu nic nie da. Ale moze jest opcja zeby to obejsc bo z tego co pamietam po 2010r juz vcdsem te rzeczy

SEAT IBIZA Kierownica multifunkcyjna - dziwne działanie

Jakiś czas temu w moim radiu (alana mp3) urwał się włącznik to pokrętło nie widziałem szans na naprawę więc znalazłem inne radio zastępcze kupiłem również seryjne radio ale alana bez mp3 włożyłem nowe radio wcisnąłem wszystkie kostki na miejsce. Zadowolony za długo nie byłem bo zauważyłem że guziki z kierownicy multifunkcyjnej nie działają za pierwszym razem tylko trzeba

SEAT IBIZA III 6L Dziwnie działająca dmuchawa ciepłego powietrza 6L

Witam Panowie i Panie Może jestem przewrażliwiony na punkcie mojej Izki ale dziś zauważyłem że dziwnie zaczęła działać dmuchawa w aucie. mam Ibize 6L 1.4 70KM z Climatronikiem dwa pokrętła (temp i moc dmuchawy) oraz wyświetlacz po środku. Otóż wydaje mi się że nagle progi dmuchawy zwiększyły swoją moc tzn. kiedyś na pierwszej kresce dmuchawy ustawionej na kierowce i pasażera

Wczoraj jechaliśmy z żoną autem i przetestowałem na początku Climatronic. Po dziwnych testach jakie sobie wykonał ukazały się następujące informacje z lewej - 444 z prawej - 02. kręciłem w różne strony gałką zmiany temp. ale nic więcej się nie pojawiło Co dziwne wczoraj wentylator i temperatura działała normalnie. Po przerobieniu 444 na system dziesiętny wychodzi mi liczba 1092

SEAT IBIZA przerywacz stuka

WITAM Cordoba 99-02 po zapaleniu cały czas stuka przerywacz. Kupiłem używkę i ta sama sytuacja. Może ktoś miał taki problem .Proszę o podpowiedź.

Wracajac do tematu cyncykatora U mnie też cyka myślałam że to włącznik awaryjnych kupiłam używkę i to samo. Wszystko działa - kierunki światła awaryjne nic nie włącza się samoczynnie. W momencie włączenia kierunku szybkie cykanie zamienia się w normalny dźwięk pracujacego kierunku. Czy to oznacza że mam już szukać manetki czy tam są jakieś styki co mozna przeczyścić czytaj

SEAT IBIZA montaż podgrzewanych lusterek

Witam posiadam w mojej Ibizie FL elektryczne lusterka jednak nie są one podgrzewane jedno lustro mam pęknięte więc pomyślałem nad zakupem wkładów z matami na allegro są po ok 30 zł za strone Moje pytanie brzmi czy był by problem z podłączeniem tego czy ktoś już to przerabiał a może w ibizach jest już gotowa instalacja do tego udogodnienia jak w niektórych autach wyszukałem

w ibizie jest włącznik podgrzewania lusterek wraz z tylną szybą

Oryginalnie jest podłączony pod włącznik tylnej szyby To nawet super by było bo łatwo można by było sobie to samemu zrobić

SEAT IBIZA przypominacz wyłączenia świateł

Witam mam problem z sygnalem dżwiękowym który sygnalizuję nie wyłączenie świateł kiedy otwieramy dzrzwi .Na 10 prób raz moze zapiszczy proszę o pomoc gdzie znajduję się ten czujnik w drzwiach bo wydaje mi się ze to z nim jest jakiś problem jeżeli ktoś ma inny pomysl prosze pisac z góry dziękuję. moje autko to ibiza IV sdi

Prawie juz mam ibize 6Lcos 2008r 14TDI mechaniczne lustra el.szyby zwykla klima Pytanie bo nieiwem tego ale dzwie sie ze tego typu auto nie piszczy mi o recznym rezerwie czy wlaczonych swiatlach Lampka w srodku zapala sie po wylaczeniu silnika przy otwieraniu drzwi natomiast nic mnie nie brzeczy (vel buczy czy nawet piszczy) ze wylazelm z przekreconym wlacznikiem swiatel - jedyne co zauwazylem to to

SEAT IBIZA Podświetlenie licznika

Witam wszystkich mam mały problem z podświetleniem licznika. w pewnym momencie przestało mi świecić pół podświetlenia załaczam fotke dla jasności sytuacji. moja Ibi to 1.4 z maja 99. mam airbag w kierownicy. Czy ktos może mi poradzić jak wymienić tą żaróweczke tak bardzo łopatologicznie bo nie bardzo sie znam na samochodach a nie chciałbym całkowicie popsuc D ewentualnie jak już jestem zmuszony rozbierać licznik to jako mozna zmienić kolor podświetlenia pozdro

kiedyś moje zegary wyglądały jak wasze natomiast później troszke je zmodyfikowałem i wyglądały jak na zdjęciu a jakieś 6 miesięcy temu dodałem jeszcze alu ramki na zegary i powiem ze świeci zarąbiście. Do tego jeszcze kiedyś zmieniłem podświetlenie pokręteł od nawiewów na niebiesko potem podświetlenie tylnej szyby i podświetlenie włącznika od światel wszystko na niebiesko.

SEAT IBIZA Podgrzewane lusterka

Jak w tamacie - idzie zima warto by pomyśleć o podgrzewaniu lusterek. Na allegro jest mnóstwo ofert mat przylepianych do szkła lusterka które pod napięciem mają grzać i rozmrażać szkła lusterek. Co Wy na to Czy ktoś bawił się w instlację takiego patentu Mac (lub inni eksperci) może moglibyście przedstawić laikowi (mnie ) pomysłsposób poprowadzenia instalacji od lusterka do miejsca

110tka seryjnie miała grzane lusterka. Zobacz czy nie ma w nich dwóch luźnych przewodów. Możesz wyposażenie auta sprawdzić po nalepce znajdującej się w bagażniku (pod podłogą). Jeśli było coś tworzone to kup całe szkła podgrzewane i przeciągnij kable od włącznika ogrzewania tylnej szyby i to tyle

SEAT IBIZA III 6L Nie dziala podgrzewanie lewego lusterka 6l

Witam Wczoraj zauwazylem ze nie dziala mi podgrzewanie lusterka. Co moze byc przyczyna Jak sprawdzic gdzie lezy problem Co trzeba wymienic Trudno sie dostac do srodka

Mam wlacznik grzania szyby tylnej. Ale lusterka nie sa ustawiane elekt. tylko recznie.

artur_91.1991 6L ma tez ze tylnia szyba włączona ustawienie włącznika odlusterek w pozycji grzanie czyli na środku..

SEAT IBIZA Brak podgrzewania lusterek oraz dodatkowe dziwne objawy

Witam problemem bylo brak grzania lusterek ale z tego co po roznych diagnozach wyszlo jest chyba powazniejszy problem wiec licze na wasza pomoc. W celu sprawdzenia czy poszly maty czy cos innego mierzylem czy dochodzi napiecie do lusterek i dochodzi lecz problemem jest to ze powiedzmy pokazuje ze jest 14v (z tego co mi sie wydaje ze jak dzialaja to dzieli sie napiecie na pol na kazde lusterko tak u

Wiec tak na jednym lusterku 60 omow a drugie ma 35 omow co do wlaczenia tylenj szyby bez zmian gdyz lusterka maja swoj wlacznik wiec co dalej proponujecie

lusterka swój włącznik to chyba jakieś patentowe rozwiązanie normalnie jest wszystko pod ogrzewaniem tylnej szyby

wiesz u mnie np( bo to chodzi o auto brata )jest tak ze ja nie mam zadnych wlacznikow czy cos nie musze wlaczac ogrzewania tylnej szyby tylko automatycznie poniezej 12 st lusterka mi grzeja i maja termostat czy jakis czujnik ze jak trzymaja cieplo to sie nie wlaczaja i nic nie musze robic jesli trzeba same sie wlaczaja ja mam audi a3

SEAT IBIZA Błąd airbag

Witam posiadam Ibizę 6L z 2003r 1.9TDI. Ostatnio po przyjeździe z przeglądu rejestracyjnego włączyła mi się kontrolka poduszek powietrznych i nad radiem koło włącznika grzania szyby tylnej zaczęło migać Airbag off. Pojechałam do Ikei potem wsiadłam do samochodu i na liczniku kontrolka dalej świeci ale airbag off przestał migać. Na dodatek znowu nie działa mi światło wsteczne a

SEAT IBIZA rozpiska kontrolek na desce rozdzielczej

Witam jako świeży posiadacz proszę o pomoc i opis kontrolek na desce rozdzielczej mam książkę do Ibizy ale 93-96 nie ma opisanej deski z 98-99r. Chodzi o układ kontrolek pod zegarami co w kolejności powinno lecieć - na pewno zapala mi się ABS i świece żarowe ładowanie akumulatora oraz oleju a co wiecej gdzie np poduszki powinny byc z góry dzieki

Nie nie zapalają mi się wszystkie. Zapala mi się od świateł mijania przy włączonym zapłonie ładowanie i ciśnienie oleju kontrolka ręcznego przy zaciągniętym hamulcu i rezerwa wiadomo kiedy Nie mam ABSu więc już dwie odpadają Jeśli Ty masz to powinna chyba zamrugać przy włączeniu zapłonu. Sprawdź żarówkę. Mam benzynowy silnik więc kontrolka świec żarowych niepotrzebna kontrolka

Przykładowe oferty części samochodowych seat ibiza włącznik szyb

  • SEAT IBIZA WŁĄCZNIK PODGRZEWANIA SZYBY 02-08R - DZIERŻONIÓW (10.00PLN)
  • SEAT IBIZA Włącznik ogrzewania tylnej szyby VAT - SZCZECIN STOBNO (54.00PLN)
  • SEAT IBIZA WŁĄCZNIK PODGRZEWANIA SZYBY - DZIERŻONIÓW (10.00PLN)
  • SEAT IBIZA WŁĄCZNIK PODGRZEWANIA SZYBY 02-08R - DZIERŻONIÓW (10.00PLN)
  • SEAT IBIZA Włącznik ogrzewania tylnej szyby VAT - SZCZECIN STOBNO (54.00PLN)
  • VW POLO SEAT IBIZA WŁĄCZNIK PODGRZEWANIA SZYBY - DZIERŻONIÓW (30.00PLN)
  • SEAT IBIZA WŁĄCZNIK PODGRZEWANIA SZYBY - DZIERŻONIÓW (10.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi