części samochodowe nanodatex

seat ibiza reczny

Samochody związane z zapytaniem seat ibiza reczny

Pytania i odpowiedzi: seat ibiza reczny

SEAT IBIZA Czerwona ikona wykrzyknika (hamulec ręczny)

Siema wszystkim Mam taki problem z mojÄ ibi. JakiĹ miesiÄc temu w drodze do Zakopanego czasami zaĹwiecaĹa mi siÄ czerwona kontrolka hamulca rÄcznego. OczywiĹcie hamulec rÄczny nie byĹ zaciÄgniÄty ale dodatkowo dociskaĹem go do spodu Ĺźeby sprawdziÄ czy to nie guzik w hamulcu no ale dalej nie gasĹ. Po jakimĹ czasie kilkanaĹcie sekund kontrolka gasĹa. Dodam Ĺźe

nie wiem czy dobrze kojarze. moze sie myle ale sprawdz plyn hamulcowy czy masz. mi cos podobnego sie dzieje. tylko juz nie pamietam ktora dokladnoe kontrolka mryga. a spowodowane jest to ze prawdopodobnie czujnik od zbiorniczka plynu hamulcowego sie zepsul bo jak odepne kostke od zbiorniczka ten problem juz nie wystepuje.

_________________Moja ibiza. Kliknij w banner oceĹ i zostaw komentarz

No wĹaĹnie sprawdzaĹem pĹyn hamulcowy i jest tak okoĹo minimum. Jutro kupiÄ i doleje i zobaczymy czy problem dalej bÄdzie wystÄpowaĹ i czy bÄdzie wgl pĹynu ubywaÄ a to dziaÄ siÄ nie powinno. MoĹźe coĹ tam jest nie tak z hamulcami chociaĹź Ĺźadnych problemĂłw nigdy nie miaĹem. Jutro zamĂłwiÄ kabel VAG i moĹźe nareszcie zrobiÄ ten ABS bo Ĺwieci juĹź dĹuĹźszy czas a idzie do jesieni wiÄc lepiej Ĺźeby wszystko dziaĹaĹo.

_________________seat ibiza Project SDI

SEAT IBIZA święcące kontrolki ABS trakcja reczny

witam wszystkich. mam pewien problem i nie ukrywam ze oczekuje pomocy - nigdzie nie moge znalezc odpowiedzi na takie zjawiskoPosiadam ibize FL 2001r TDI 110KM. Dzisiaj rano wsiadam do auta i po odpaleniu silnika pojawia sie trzykrotny sygnal "ostrzegawczy" i zaczyna swiecic kontrolka ABSu oraz kontrolka trakcji kontrolka hamulca recznego tez swieci po przejechaniu okolo 10 metrow kontrolka

Przed momentem wĹasnie czytaĹem kilka interesujÄcych postĂłw na temat hamulca recznego i "lampki" w liczniku ktora informuje mnie o zaciagnietym haulcu rÄcznym wiec u mnie nie wĹÄcza sie jakieĹ duĹźe P na tym maĹym wyĹwietlaczu tylko mam informacje o hamulcu recznym na tym wyswietlaczu troche wyĹźej. Pewnie ktoĹ gdzieĹ kiedyĹ tak podpiÄĹ i tak juĹź jest ale

najwidoczniej coĹ jest zmienione w instalacji bo jak zaciagne reczny to wlasnie swieci kontrolka na liczniku na tym wiekszym wyswietlaczu. autko posiadam od niespeĹna roku i caĹy czas tak jest-- 23 lis 2011 o 2021 --poziom pĹynu hamulcowego jest w normie

wymiana caĹej instalacji to ostatecznoĹÄ mam jednak nadziejÄ Ĺźe to naprawde jakaĹ "pierdoĹa" padĹa i auto sie tak zachowuje. z tego co wyczytaĹem sÄ problemy z elektryka i elektronika w ibizach FL. Poczekam jeszcze troche moze ktoĹ napisze Ĺźe miaĹ podobny przypadek lub na co zwrĂłciÄ uwage w tej sytuacji

wracajÄc do tematu hamulca rÄcznego - nie Ĺwieci mi siÄ na dolnym wyĹwietlaczu tylko na gĂłrnym w zaraz obok akumulatora ( na zapĹonie ) I tak juĹź jest odkÄd jeĹźdĹźe tym autkiem. niestety nie moge znaleĹÄ informacji gdzie jak i co zrobiÄ aby to byĹo tak jak sie nalezy czyli jak w oryginale czyli na dolnym wyĹwietlaczy. jak narazie gdy zaciagam reczny hamulec ĹwiÄci

Zobacz Hamulce ręczne do SEAT IBIZA

SEAT IBIZA Ibiza nie odpala brak prądu

Witammam problem z ibiza II 96. Mianowicie auto nie chce odpaliÄ mimo Ĺźe silnik krÄci. ĹwiatĹa wogĂłle siÄ nie palÄ na zapĹonie nie wyĹwietla siÄ kontrolka hamulca rÄcznego chciaĹź jest zaciÄgniÄty do radia i szyb elektrycznych rĂłwnieĹź nie dochodzi prÄd. Autko odpalaĹo bez problemĂłw dopiero ok. miesiÄca temu auto nie chciaĹo zapaliÄ dopiero zĹapalo

tez tak uwazam bo jesli przewody to wogule by nie krecil albo krecil z przerwami tylko co ma reczny do tego swiatla radio i szyby sprawdz kolego dobrze wszystkie bezpieczniki na wstepie

SEAT IBIZA II 6K Belka tylnia Ibiza II FL PYTANKO

Witam. Mam takie pytanie miaĹam malutki wypadek mojÄ ibiza i niestety muszÄ wymieniÄ tylniÄ belkÄ razem z zawieszeniem amortyzatorem itp z lewej strony. ZnalazĹam jednÄ belkÄ ale nie jestem pewna czy to jest dobra jeĹli moglibyĹcie sprawdziÄ i mi powiedzieÄ bardzo bym byĹa wdziÄczna. Furka to ibiza z 2000roku 1.9 TDI Signo IIFL [po liftingu] z ABS. A belka tutajhttpallegro.plpolo-fabia-ibiza-cordoba-belka-zawieszenia-tyl-abs-i1936203309.htmlProszÄ

mam do wymiany ĹoĹźyska i bÄbny juĹź poĹcierane Ĺźe reczny nic nie chwyta a okladziny wzglÄdne jeszczewiec raczej caĹÄ wymienieznalazĹem teĹź od lupo u mnie w miejscowoĹci belkÄ za 80 zĹ chyba to to samo bedzieco sadzicie-- 18 maja 2012 o 1138 --spĂłĹniĹem siÄma ktoĹ takÄ belkÄ kpl w rozsÄdnej cenie

SEAT IBIZA Seat Leon 19 TDI glosna praca

Witam mam problem z leonkiem jest to wersja 131 koni... Przy wiekszych obrotach zaczyna chuczec im wieksza predkosc tym jest glosniej. (niewazne luz czy na biegu) Co do dzwieku jestem pewny ze chodzi gĹosniej bo jezdze autkiem juz 3 lata i problem pojawil sie niedawno dodam ze nie jest to na pewno razrzad bo byl wymieniony calkowicie ze wszystkim pompa te sprawy... Chuczenie dochodzi tak jak by z prawej strony silnika moze ma ktos pomysĹ co to moze byc

zaciagasz reczny skrecasz kola do oporu w lewo i ruszasz tak zeby auto podnioslo ale stalo w miejscu potem kola w prawo i to samo. jak nic sie nie tlucze nie ma wibracji to dzialaja

SEAT IBIZA Wariująca elektryka

WitamMam doĹÄ dziwny problem z moim seatem. Otóş dziĹ przy prĂłbie odpalenia caĹa elektronika daĹa mi jasno do zrozumienia Ĺźe nie bÄdzie ze mnÄ wspĂłĹpracowaÄ. MoĹźe wypiszÄ wszystko po kolei co siÄ dziaĹo. Po wĹÄczeniu zapĹonu zdziwiĹo mnie iĹź pali siÄ kontrolka od hamulca rÄcznego pomimo iĹź nie byĹ zaciÄgniÄty. Po przekrÄceniu kluczyka

To nie jest jakis standardowy przypadek licznik reczny centralny .Moze masa ale co by mial do tego reczny. Najbardziej interesujace te kontrolki licznika jakby w test vagowy wchodzily. Klemy na aku masz dobrze docisniete

SEAT IBIZA Kontrolka abs reczny --> brak swiatel nadmuchu wycieracz

Witammam problem po odpaleniu silnika wszystko jest ok gdy zapale swiatla zaplala sie kontrolka abs i recznego i wtedy gasna swiatla niedziala nadmuch wycieraczki i podgrzewanie tylniej szyby...no nie da sie tak jezdzic wiecie co to moze byc pozdrawiam

_________________zaraz po czarnych najszybsze sa czerwone

_________________Tam gdzie koĹczÄ siÄ pomysĹy ja zaczynam tworzyÄ &41

SEAT IBIZA Problem z kontrolka recznego

Witam mam taki problem kubilem auto i swieci mi kontrolka recznego ale jak chwile pojezdze to gasnie ale i tak sie po jakims czasie wlacza spowrotem patrzylem na plyn i jest i klocki tez byly niedawno wymieniane i gdzie tu tkwi problem

Ja to mam jeszcze lepiej Jak zaciagne reczny to kontrolka normalnie pali a jak spuszcze dzwignie (bez podtekstow )to zarzy sie. Wprawdzie przywyczailem sie do tego (juz 2 lata tak mam)ale chyba sie wezme za to i wlasnie zaczne od czujnika przy recznym. Czujnik przy plynie jest ok bo jak odlacze wtyczke to jest bez zmian

SEAT IBIZA Coś stuka pod fotelem lub hamulcem ręcznym

Mam takie maĹo precyzyjne pytanie ... Bo coĹ stuka mi pod fotelem lub hamulcem rÄcznym - do konca ciÄĹźko mi powiedzieÄostatnio wymieniaĹem skrzyniÄ mechanior mowil Ĺźe wymienial poduszkÄ pod skrzyniÄ - ale moĹźe ten dzwiÄk dochodzi spod drÄĹźka od skrzyni - to mozliweDodam tylko ĹźÄ dzieje siÄ tak gdy jeĹźdĹźe po dziurach a Ĺźeby mamy ich duĹźo a zawieszenie twarde to tak jest ...Mam siÄ baÄ

_________________Chcesz byÄ oryginalny PrzeraĹźajÄ CiÄ koszty zuĹźywanej energii Chcesz podĹwietliÄ szafki wnÄki poĹki blaty w kuchni ĹazienkÄ samochĂłd a moĹźe po prostu pragniesz rewolucyjnych rozwiÄzaĹ Polecam moje oswietlenie LED w formie taĹm ĹźarĂłwek czy wÄĹźy ĹwietlnychZapraszam httpledalltime.dbv.pl

a moze to wydechOn lubi sobie stukaÄ.KĹadĹ siÄ pod auto i nim pobujaj Jak nie dasz rady a jesteĹ z LDZ to sam posĹucham i postawiÄ diagnozÄ

_________________ Rzeczy niemoĹźliwe zaĹatwiam od rÄki a cuda zajmujÄ mi troche czasu..

jutro podajde na kanal i zobaczem D a Ty ELETEC tez jestes z LDZ - o kurde

VOLKSWAGEN Ibiza Nie zapala świeci abs ręczny poduszka

Witajcie. Mam problem. W mojej drugiej furze coś się zepsuło. Mianowicie dzisiaj wchodzę do autka chce nim jechać i zonk. Wkładam kluczyk przekręcam go i nawet nie drgnie. Zapalają się kontroli ABS poduszek i zaczyna świecić i mrugać kontrolka ręcznego. Dodatkowo auto samo się zamyka. Nie mam pojęcia co jest proszę o jakieś sugestie. Pozdrawiam.Autko to seat ibiza 2002 19 tdi.

SEAT IBIZA II 6K [ibiza MKII-6K]Zapaliła sie lampka od ręcznego()

witam Zapaliła się lampka od hamulców ta czerwona() -płyn wymieniony i jest poziom ok -tarcze z przodu i klocki wymienione -na przodzie brak czujników zużycia klocków czy z tyłu sa takowe -tył nie ruszany bębny Odpinanie przewodów na zbiorniczku i przy hamulcu ręcznym nic nie daje świeci się dalej Co jeszcze sygnalizuje ta lampka Jestem załamany ciągłymi usterkami dupereli.

Przykładowe oferty części samochodowych seat ibiza reczny

  • PODNOŚNIK SZYBY TYŁ LEWY SEAT IBIZA RĘCZNY 92r - MOSINA (50.00PLN)
  • PODNOŚNIK SZYBY TYŁ PRAWY SEAT IBIZA RĘCZNY 91r - MOSINA (50.00PLN)
  • PODNOSNIK SZYBY TYŁ PRAWY SEAT IBIZA RECZNY - Puszczykowo (80.00PLN)
  • PODNOŚNIK SZYBY TYŁ LEWY SEAT IBIZA RĘCZNY 92r - MOSINA (50.00PLN)
  • PODNOŚNIK SZYBY TYŁ PRAWY SEAT IBIZA RĘCZNY 91r - MOSINA (50.00PLN)
  • PODNOSNIK SZYBY TYŁ PRAWY SEAT IBIZA RECZNY - Puszczykowo (80.00PLN)
  • PODNOŚNIK SZYBY TYŁ LEWY SEAT IBIZA RĘCZNY 92r - MOSINA (50.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi