części samochodowe nanodatex

renault clio przegub wewnętrzny

Samochody związane z zapytaniem renault clio przegub wewnętrzny

Pytania i odpowiedzi: renault clio przegub wewnętrzny

RENAULT CLIO [inny niż ClioThalia] Wymiana przegubu wewnętrznego jaki wybrać

Wymiana przegubu wewnętrznego jaki wybrać przez maciek30_pl » 23 sty 2013 o 1900 Siemanko może ktoś ma jakieś rozeznanie w przegubach Ostatnio odkryłem że niestety ale rozerwała mi się guma osłaniająca przegub a z racji że nie wiem ile już tak jeżdżę to postanowiłem kupić nowy. Tylko że kompletnie nie wiem jakiego producenta wybrać. Znalazłem parę na allegro ale nie wiem

przez cura » 23 sty 2013 o 2325 Witam Jeśli chodzi o przegub z pierwszej aukcji to faktycznie nie wiadomo jakiej firmy można podejżewać że to import z chin z kolei aukcja druga to szczerze nie miałem styczności z częściami tej firmy wiec się nie wypowiem natomiast jeśli chodzi o ostatnią aukcje z przegubem maxgear to jest to tani zamiennik miałem styczność z częściami tej firmy

przez maciek30_pl » 24 sty 2013 o 0052 Z tym może być problem bo nie wiem ile z tym jeżdżę i zaczynam odczuwać drgania podczas jazdy Tylko co to znaczy normalnej jazdy Czy ja mam szukać przegubu z ABS czy wewnętrzny się nie dzieli na z i bez ABS

RENAULT CLIO II BB0 1 2 CB0 1 2 SB0 1 2 [Clio 2 faza 2] [1.4 16v] przegub wewnętrzny

[1.4 16v] przegub wewnętrzny przez atelega » 16 kwi 2012 o 1727 WitamNigdzie nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi.Czy w clio II 2003rok silnik 1.4 16v 98KM przegub wewnętrzny (od strony skrzyni biegów) występuje jako oddzielna część czy tylko razem z półosią.

przez sokol » 16 kwi 2012 o 1956 tak

przez atelega » 16 kwi 2012 o 2058 i z jakimi numerami szukać częściJeżeli chodzi o całość to co wchodzi w skład (jakieś osłony itp.)sokol Ty chyba zajmujesz się sprzedażą ile coś takiego kosztuje chodzi mi o stronę lewą i prawą.

przez sokol » 16 kwi 2012 o 2108 62

przez atelega » 18 kwi 2012 o 1801 i co kryje się pod kwotą 62złjakiej marki częściami handlujesz

Zobacz Półosie, przeguby do RENAULT CLIO

RENAULT CLIO II BB0 1 2 CB0 1 2 SB0 1 2 [Clio 2 faza 1] Przegub wewnętrzny

przegub wewnętrzny przez negral » 11 lis 2011 o 0818 WitamWczoraj wieczorem miałem dziwne zdarzenie ruszajac ze stopu normalnie z jedynki po wrzuceniu dwójki usłuszałem uderzenie. i tyrkotanie z lewej strony silnika. Auto przestało jechac.. Na postoju po wrzuceniu jedynki dwójki i probie ruszenia sluchac tylko terkonie a lewa pół oś stoi w miejscu. Renata na linke i pod izbe przyjęc

przez sokol » 11 lis 2011 o 0856 Spadł pierścień z koła koronowego

przez Master » 11 lis 2011 o 0859 search.phpkeywordsprzegubwewn%C4%99trzny&fid[0]10 jeśli występowały takie objawy to już wiesz co należy zrobić poczytaj może się problem sam rozwiąże

przez negral » 15 lis 2011 o 2116 zanim mi sie to stało to robilem zbieżność bo wymieniałem drążki kierownicze jest taka możliwość że ten co mi ustawiał zbieżność poprostu to zdup.. zepsuł i zbyt mocno wkręcił końcówkę drążka na drążek i mi wyciąga przegub z koła koronowego przed ustawianiem zbieżności nie bylo problemów

przez negral » 22 lis 2011 o 1529 problem rozwiązany rozsypał się przegub zewnętrzny prawy niedawno rozebrali go w pewnym warsztacie i źle zabezpieczyli wymieniłem cała półoś i po problemie

RENAULT CLIO I B C57 5 357 S57 [Clio 1 faza 1] Luz półosi

Luz półosi przez patryk89 » 12 sty 2012 o 1520 Witam cliu 1.2Sprawa ma sie następująco przy skrecie w prawo strasznie stuka w lewo zresztą też ale na maxymalnym skręcie. Wymieniona została prawa półoś z przegubami lecz wciąż to samo. Przy predkości powyżej 80 km kmh też czuć słychać stukanie. Wiec zobaczyłem na podniesionym przodzie samochodu i rozpedzenie go w powietrzu do

RENAULT CLIO II BB0 1 2 CB0 1 2 SB0 1 2 [Clio 2 faza 2] [clio 2 faza 2] prawa półoś - demontaż i naprawa

[clio 2 faza 2] prawa półoś - demontaż i naprawa przez Arturclio2 » 14 sty 2011 o 1853 Witam dzisiaj próbuje ruszyć spod zakładu pracy a tu... kuku Samochód ruszył może z 10cm i trzask a później szuranie. Po podlewarowaniu zdjęciu koła okazało się że przegub zewnętrzny ukręcił się zaraz przy łożysku tak że ten wielowypust został w piaście a półoś dynda Zostawiłem

przez Arturclio2 » 14 sty 2011 o 2156 ale powiedz firme bo nie chciałbym się zdziwić że to chińszczyzna albo coś podobnego Już wszystko rozebrałem półoś wyszła bez problemu ze skrzyni. Okazało się jeszcze w dodatku że pękł pierścień wewnętrzny łożyska od strony silnika.Dodaje zdjęcie tego uszkodzonego przegubu. Wygląda o takciekawe dlaczego pękł skoro kiedyś ruszało

RENAULT CLIO II BB0 1 2 CB0 1 2 SB0 1 2 [Clio 2 faza 2] jak wymienić gumę prawego wewnętrznego przegubu w 15 dci

jak wymienić gumę prawego wewnętrznego przegubu w 15 dci przez stolpin83 » 4 wrz 2011 o 2129 Witam wszystkich chcących mi pomóc forowiczów i z góry dziękuje za jakiekolwiek sugestie. Tak jak w temacie zrobiłem niechcący niewielki otwór w gumie prawego wewnętrznego przegubu co obrazuje punkt 1 na pierwszym zdjęciu poniżej. Chciałem to jakoś zalepic nic jednak sie nie dało z tym

RENAULT CLIO III BR0 1 CR0 1 KR0 1 [Clio 3 faza 1] problem z nieustającymn zmiennym buczeniem w kole

problem z nieustającymn zmiennym buczeniem w kole przez makaweli69 » 22 lut 2013 o 2158 witam wszystkich mam pewien problem który zaczął się po kolizji mojej renóweczki . Wiec zaczęło się tak uszkodzone miałem lewe przednie koło od kierowcy wymieniłem wahacz i kolumnę mcperson jak i zwrotnicewszystko poskładałem i w drogę problem zauważyłem podczas jazdy wkurzające buczenie

przez Master » 24 lut 2013 o 0928 A ja bym sprawdził przegub wewnętrzny w skrzyni. Jeśli piszesz że auto dostało w koło to część energii uderzenia na pewno poszła w skrzynie. Jeśli coś tam pękło to jedź do mechanika niech targa półoś i sprawdzi przegub w skrzyni. To tylko propozycja nie rozwiązanie problemu.

RENAULT CLIO I B C57 5 357 S57 [Clio 1 faza 1] metaliczny piskwycie - poduszka

metaliczny piskwycie - poduszka przez Lechu » 8 lip 2012 o 1501 Stało sie to wczoraj ot tak z jednych swiateł pojechałem oporowo nim dojechalem do drugich cos zaczeło wyc przy przyspieszaniu. Rudy i Wafel po przejazdzce obstawili ktores z lozysk w skrzyni jednak po glebszym przemysleniu obstawiam cos innego. Efekt wystepuje tylko przy gwaltownym przyspieszaniu jesli rozpedzam sie bardzo wolno

przez Screw » 12 lip 2012 o 2330 Dobra podpowiedz co do tej skrzyni. Dyfer skonczony ... z tym sie nie spotkalem. Moze przegub wewnetrzny prawej polosi poszedl i zgubil krzyzak Łatwo to sprawdzić. Dziwne to ze Ci nie telepie-i to mnie zbija z tropu. Co do poduch do wysiadłbyś i pobujał motorem to byś wiedział wizualnie też byś to stwierdził. Przyszłościowo załóż poduszkę blok-sanki albo skrzynia sanki . Wszystko opisane w dziale renault sport w ogólnej dyskusji o 16v. Bardzo usztywnia współpracę)

RENAULT CLIO I B C57 5 357 S57 [Clio 1 faza 1] clio1 1.8 16v wibracje przód po dodaniu gazu podczas jazdy(

clio1 1.8 16v wibracje przód po dodaniu gazu podczas jazdy( przez gelolbn24 » 25 paź 2010 o 2109 Witam mam problem i prosze o pomoc kupiłem clio które miało uszkodzoną półos napedowa prawa wymieniłem na nową poniewarz było dziwne bicie na drążku skrzyni i ustało ale radość trwała krótko kiedy znowu pojawił sie taki sam objaw...a dzieje się tak tylko wtedy gdy jade na biegu

RENAULT CLIO III BR0 1 CR0 1 KR0 1 [Clio 3 faza 1] ciągłe duże drgania powyżej 60kmh

ciągłe duże drgania powyżej 60kmh przez yaric » 5 kwi 2013 o 0919 WitamMam pytanko w clio III 15 dci 2007 w momencie jazdy powyżej 60kmh samochod wchodzi w drgania najmniej odczuwam je na kierownici ale draga normalnie caloasc lacznie z drazkiem zmiany biegow. Drgania sa ciagle w momencie kiedy wcisne przy 70-80kmh sprzeglo drgania ustaja puszcze sprzeglo drgania powracajaJaka moze byc tego przyczyna Z góry dziękuję za pomoc.Pozdr

przez Milek941 » 7 kwi 2013 o 2132 A powyżej tej prędkości drgania ustają...koła wyważone...Ja stawiał bym na półoś a konkretnie przegub wewnętrzny lub podporę...z której strony drgania są bardziej wyczuwalne...miałem tak w lagunie tyle że u mnie było to wyczuwalne pomiędzy 70-90 kmh a później powyżej 100kmh i w górę nic się nie działo

RENAULT CLIO II BB0 1 2 CB0 1 2 SB0 1 2 [Clio 2 faza 3] Wycieki oleju

Wycieki oleju przez mariooo_87 » 24 paź 2012 o 1312 Witam szukałem szukałem ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytania.Otóż mam możliwość kupno clio ale jest kilka wątpliwości1. Wyciek oleju z uszczelniacza lewej półośki oraz z połączenia skrzyni z silnikiem. Czy te naprawy są kosztowne Ile - wynosi każda z nich Czy to problem często występujący2. Wskaźnik temperatury

przez filo90 » 24 paź 2012 o 1600 Jeśli chodzi o rozrząd to ok 250-300 zł robocizna pompa jest na rozrządzie termostat do wymiany ( sam kiedyś miałem cały czas 2 krechy a po wymianie bodajże 4 albo 5 nie pamietm bo niemam juz diesla ) przegub wewnętrzny ok 60-80 zł i wymiana mniej więcej tyle samo co do wycieku z połączenia skrzyni i silnika to trudno cos powiedzieć może to uszczelniacz wału a może poprostu gdzieś zaciekło i tak wygląda.

RENAULT CLIO II BB0 1 2 CB0 1 2 SB0 1 2 [Clio 2 faza 1] stuki przy przyspieszaniu

stuki przy przyspieszaniu przez przeklinak » 30 mar 2012 o 2030 mam problem tego typu że w momencie naciśnięcia pedału gazu słyszę stuki w lewym przednim kole i nie mam pojęcia co może być przyczyną przypominają one jakby przeguby były do wymiany ale właśnie je wymieniłem (sworzeń również) a one są dalej może teraz mniej słychać ale jednak dalej macie może pomysł co to może być

przez sokol » 30 mar 2012 o 2053 przegub wewnętrzny

RENAULT CLIO I B C57 5 357 S57 [Clio 1 faza 1] auto trzesie sie na boki podczas przyspieszania.

auto trzesie sie na boki podczas przyspieszania. przez Screw » 25 gru 2011 o 2035 Witamwymienialem ostatnio cale.zawieszenie z przodu. Wymienione amortyzatory z poduszkami i sprezynamiMaglownica(dolozone wspomaganie) wraz z koncowkamiwahacze z tulejami. Oprocz magla wszystko praktycznie nowe. Odkrecalem poduszke dolna(osemke) ale dokrecilem. Gorma lape od rozrzadu tez. Auto jak dodaje gazu i

przez belcikxxl » 28 gru 2011 o 2207 przegub wewnętrzny (Tulip) Łożysko piasty.Jedno i drugie do sprawdzenia myślę

RENAULT CLIO II BB0 1 2 CB0 1 2 SB0 1 2 [Clio 2 faza 2] Szarpanie przy zdejmowaniu nogi z gazu

Szarpanie przy zdejmowaniu nogi z gazu przez Lim » 3 sty 2012 o 1027 Witam wszystkich w nowym roku .Od dłuższego już czasu męczy mnie problem szarpania silnika.Podczas zdejmowania nogi z pedału gazu i dodawaniu czuć podwójne szarpnięcie. Na obrotomierzu zauważalny jest minimalny skok obrotów. Najbardziej odczuwalne (denerwujące) jest to na biegach (123 4) i przy obrotach do 3 tys.Na

przez Farquad » 7 sty 2012 o 1605 Może przegub wewnętrzny

RENAULT CLIO II BB0 1 2 CB0 1 2 SB0 1 2 [Clio 2 faza 3] drżenie calego samochodu po puszczeniu gazu na biegu

drżenie calego samochodu po puszczeniu gazu na biegu przez Bambrush » 16 sie 2011 o 1821 Witam objaw jak w temacie. Gdy tylko odpuszcze gaz na nizszych obrotach calym samochodem zaczyna telepac-widac tez mocne bicie na kierownicy. w momencie kiedy samocho przyspiesza albo jest na biegu jalowym objaw ustepuje.. w momencie kiedy zaczelo sie to dziac zauwazylem tez dziwne stukanio-brzeczenie jakby

przez sokol » 16 sie 2011 o 1938 przegub wewnętrzny

RENAULT CLIO II BB0 1 2 CB0 1 2 SB0 1 2 [Clio 2 faza 3] Drgania

Drgania przez Kazik1000 » 28 kwi 2011 o 1557 Witam wszystkich szukałem już wszędzie i postanowiłem napisać na forum. Posiadam clio2 z 1998 roku.Występują duże drgania półosiek prawa strona delikatnie natomiast lewa jest bardzo odczuwalna.Wszytko się nasila podczas skrętu kierownica w którąś stronę.Prosiłby o pomoc bo już nie wiem co mam wymienić dodam tylko ze skrzynia wymieniona.Co

przez Lukasz_83 » 29 kwi 2011 o 0914 Jeśli to nie wina niewyważonych kół lub uszkodzonych opon to może już łożyska igiełkowe w krzyżakach przegubów wewnętrznych się rozsypały dlatego tak telepie. To podstawowy objaw szczególnie odczuwalny podczas przyspieszania. Po ujęciu gazu nie powinno być to odczuwalne

RENAULT CLIO [Clio Sport 2 faza 3] Prosba o pomoc - drenie samochodu

Prosba o pomoc - drenie samochodu przez rb6830 » 22 mar 2011 o 1537 Witam mam następujący problemWymieniałem jakiś czas temu temu łożysko w prawym przednim kole przed tym miałem drżenie samochodu nie odczuwalne na kierownicy ale na calym samochodzie. Po wymianie łożyska drżenie ustało ale po jakimś czasie powróciło i nasiliło się obecnie znów jest bardzo odczuwalne.Drżenie

przez Lukasz_83 » 23 mar 2011 o 1501 Sprawdź wewnętrzny przegub prawej półosi. Jeśli kielich się rozklepał to będziesz miał luz i telepanie podczas przyspieszania. Ciężko to zdiagnozować bo na początku wydaje się że to jest niewyważone koło. Ja już raz to przerabiałem kupujesz używany kielich wymieniasz i po sprawie. Używka w dobrym stanie kosztuje 60 - 100 zł. Nie daj się

RENAULT CLIO II BB0 1 2 CB0 1 2 SB0 1 2 [Clio 2 faza 2] Po wymianie poduszek silnika i skrzyni dalej trzęsie autem

Po wymianie poduszek silnika i skrzyni dalej trzęsie autem przez Arturo85 » 10 cze 2013 o 2245 CześćOd kilku tygodni bardzo trzęsło mi całym autem wszczególnosci na wysokich obrotach przy gwałtownym przyśpieszaniu "pod koniec 2 ki" jak i na 4 i 5 tym biegu w zakresie niskich obrotów 2000-3500. Oczywiście najprostsza i najczęstsza diagnoza w takich przypadkach to że do wymiany

przez Arturo85 » 30 cze 2013 o 2140 Jcześc jak pisałem wyżej napewno nie są i nie był to problem związany z felgami ani oponamiProblemem okazały się półośki a w zasadzie lewa w dodatku wewnętrzny przegub byłw fatalnym stanie a sprezyna w pół ośce już była wyrobiona cała latała luźna.

RENAULT CLIO II BB0 1 2 CB0 1 2 SB0 1 2 [Clio Sport 2 faza 2] jaką półośke kupic( do jakiego modelu)

jaką półośke kupic( do jakiego modelu) przez hofi1981 » 21 wrz 2011 o 0950 poszedl mi przegub od strony kierowcy. jestem aktualnie w irlandii poloska kosztuje tu 130euro ale na ebayu moge kupic po 40 zamienik nie szaleje juz za bardzo wiec powinno mi to wystarczyc. Nie wiem tylko do jakiego modelu. Ja mam 1.4 s 8v 2000rok. Tam maja przewaznie do 16v ale nie wiem czy bedzie pasowac. Nie mam

przez sokol » 22 wrz 2011 o 0926 przeguby są nierozbieralne poza wewnętrznymi i podporą

AUDI A4 B5 [B5 AFN] Wibracie przy prędkości 80-100 kmh

witam mam wibracje przy pretkosci 80 -100km tak jakby kola mialy bicie na 4 i5 biegu to czuc na calym gazie jak puszcze gaz to wibracje ustaja kola wywarzone poduszki silnika ok uklad wydechowy tez ok co może byc przyczyna tych wibracji

ktoś jeszcze kiedyś wspominał o przegubach wewnętrznych mój tata miał kiedyś tak w renault clio że dokładnie na 4 przy 80-100 kmh miał wibracje i okazało się że przeguby wewn. idące od skrzyni biegów były do wymiany

Zadaj pytanie ekspertowi