części samochodowe nanodatex

renault 19 wtryski

Samochody związane z zapytaniem renault 19 wtryski

Pytania i odpowiedzi: renault 19 wtryski

RENAULT MEGANE I BA0 1 DA0 1 LA0 1 EA0 1 JA0 1 Scenic I 19 dCi

Witam nowy Kolegy potrzebuję pomocy .. ...po odpaleniu zimnego auta (1.9dCi) trzesie silnikiem. Drgania te przenoszone sa na karoserie ktiora cała drzy.Po przejechaniu kilku km i zagrzaniu auta drgania stają się mniej odczuwalne. Myslałem iż to ktoras z podfuszek silnika-sprawdziłem oki. Radziłem się majstra ona zasugerował mi iż może jeden z wtrysków paliwa jest zafajdany i polecil mi

ze swiecami na warsztacie do naprawy miał 4 sceniki (zbieg okolicznoscimoże i tego siętrzymam)) jak spytalem o to co ich boli to się trochę przeraziłem może postresuję troche tych którzy czytają ten mój post 1. auto dziura w tłoku 2 outo pompa paliwowa lub wtrysk 3 autko teurbna 4 autka jeszcze nie zdiagnozowali ale nie pali zostało przycholowane...Dodam iż nie jest to serwis renault

RENAULT MEGANE Wtryskiwacze 19 dti

Mam scenic 19 dti z końca 1999 roku. jeżdżąc nim widziałem że auto praktycznie zawsze kopci strużką dymu a przy mocnym wciskaniu gazu przy ostrym starcie pozostawał chmurkę dymu. Na zimnej pracy też kopcił takim jakby niedopalonym olejem napędowym jak stary autosan. Ponieważ jest to mój drugi scenic wiedziałem że coś jest nie tak zwłaszcza że spalanie tego nowszego było wyższe

Zobacz Pompy wtryskowe, wtryskiwacze, pompowtryskiwacze do RENAULT 19

RENAULT MEGANE Wtryski wymiana - na jakie wymienić

Witam Od jakiegoś czasu (6 mieś.) moje autko (MIIph1 1.9 dci 2004) zaczyna niedomagać tzn. na zimnym chodzi strasznie głośno (jak VW klekot TDI) i jakoś nie do końca równo. Do tego przy przyśpieszaniu luibi zakopcić a jakieś 30 tyś.km temu tego nie było. Do tego spalanie jakby pomału rosło w trasie przy takiej samej jeździe raczej już powyżej 6 litrów niż mniej niż 6 litrów. W

RENAULT MEGANE Żywotność wtryskiwaczy Bosh

Mam pytanie - ile średnio wytrzymają wtryskiwacze w silniku 1.9dci i ogólnie jaka jest jego awaryjność względem 1.6 Bo nie wiem co wybrać... link do tej pierwszej sie nie otwiera więc przedstawię ją tak httpimg96.imagesh...63741vsux.jpg httpimg02-otomoto...C29500911_1.jpg httpimg02-otomoto...C29500911_2.jpg httpimg02-otomoto...C29500911_3.jpg httpotomoto.plre...-C29500911.html I ta wyżej

RENAULT MEGANE Wtryski czy turbina 1.9 DCI

Witam Proszę o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu z megane 1.9 DCI 2002r. Często jak silnik jest zimny zmianiając bieg na wyższy pojawia się na sekundę jakby dziura i auto nie reaguje na pedał gazu dzisje się to zazwyczaj raz i później jest już ok. Dzieje się to zwłaszcza w okolicy 3000 obr jak zmieniam bieg. Najgorsze jednak że autko jadąc pod górki traci moc włącza się kontrolka

Poczytaj o zaworze EGR i jego czyszczeniu użyj opcji bo to nie boli

Dzięki za odpowiedź. Auto było już podłączane pod 2 różne komputery (niestety nie CLIP) na jednym wyszedł błąd elektrozaworu turbiny a na drugim że probem jest z rozrządem. Fakt faktem że problemy z autkiem pojawiły się po wymianie paska rozrządu ale nie wiem czy mogę łączyć te 2 sprawy Jutro zadzwonię do serwisu renault i umówię się na wizytę mam nadzieję że mają CLIPa

Typowe dla... tutaj sam sobie odpowiedziałeś. Błąd tego elektrozaworu wymiana na nowy lub możesz wyczyścić i ustawić na oko ja kiedyś miałem to samo na 3 czy 4-rce mogłem żyłować i było w porządku ale na piątym biegu już było większe obciążenie zapalała się spirala i tracił moc stawałem 10sekund odpalałem i znów było dobrze do momentu aż go znowu nie przeciągnąłem wyczyściłem ustawiłem metodą prób i błędów trzpień aż przestała się zapalać kontrolka auto odżyło aż miło. P.S U mnie też auto łapało muła kontrolka się nie zapalała wyczyściłem go bo był podrdzewiały i inna jazda od razu. Możesz spróbować bez czyszczenia cofnąć obrót do 15 w lewo zmniejszasz ciśnienie jak przeładowuje oczywiście lub w prawo zwiększyć jak jest za małe na kompie powinno pokazać czy było przeładowanie chyba że masz źle podłaczone podciśnienie dół vacum góra turbo albo jest uszkodzonie elektryczne. Użytkownik pauliosss edytował ten post 19 sierpień 2013 - 1152

Zawór jest nowy druga sztuka bo pierwszy reklamowałem. W jaki sposób mogę go wyregulować Mam go otworzyć Z tego co widziałem to jest raczej zalany na stałe Na komputerze wyszło że za duża ilość czyli podejrzewam że przeładowuje. Dodano 19 sie 2013 - 1401 Przyjrzałem się temu zaworkowi i faktycznie jest możliwość otwarcia go i wyregulowania śrubką tak więc cofam poprzedni wpis

RENAULT MEGANE Awaria elektryki wtryskiwaczy

Kolejny problem - 20km bezawarynej jazdy postawione na ręcznym bez bramą przy zapalon silniku samoczynnie zgasło. Przy próbie odpalenia - komunikat po francusku - tlumaczenie awaria elektryki i auto nie odpala 3zakręci i nici dodatkowo wyskoczył błąd wtryskiwaczy. Wentylator w silniku sie nie wyłącza po2 minutach dopiero. Odłączony akumulator na 30min dalej to samo - 3x zakręci i nici

akumalatorze oraz wszytskie inne w silniku koło akumalatora i są OK. Gdzie ten moduł Da się to jakoś sprawdzić - bo auto zostawione 20km od domu u dziewczyny czeka na reanimację - mechanik z komputerem... dajcie jak możecie jakies namiary... Auto przy próbie opadalania zalapuje za 3razem ale na pół sekundy i gaśnie wyskakuję błąd wtrysku i błąd elektryki... Dodano 05 mar 2013 - 1914

RENAULT MEGANE I BA0 1 DA0 1 LA0 1 EA0 1 JA0 1 Obudowa wtryskiwaczy i świec żarowych

Witam Chciałbym wymienić świece żarowe bo świeci mi sie kontrolka injection a controler i auto z rana cieżko pali jak juz odpali to wszystko smiga. Wiem gdzie one sa natomiast nad nimi jest taka czarna oslona na 2 śruby i nie wiem jak ja zdjać trzyma z prawej strony przy roże od intercoolera Załączam zdjęcie Auto to Scenic II 1.9 dci 2005 r. Tylu z Was wymieniało świece i nie wiecie jak

Czyli odkręcam 2 śruby z tyłu i jedna na wysokości tej obudowy przy zaworku rury intercoolera Dodano 19 lis 2013 - 2240 Ponawiam temat Ktoś może ściagną tą obudowę. Ewentualnie jak pozdr

RENAULT MEGANE scenik 19 dci

Od pewnego czasu w moim aucie chyba szwankuje komputer .zaczeło sie to po wymianie wtryskiwaczy -Nie pokazuje mi ile moge jeszcze przejechać do cepeenu . ( mrygają kreski -------- ) -Wskaznik paliwa spada mi na czerwoną kreske i nie zapala sie rezerwa ( czasami mrygnie) - Po zatankowaniu całego zbiornika( około 50 l ) wskazania na wyswietlaczu komputera pokazuje ze zużyłem około 36 L a w skaznik

RENAULT MEGANE 1.9 dCi - Wtryski mi sie kończą

Powyżej 3000obrmin zapala sie STOP i kontrolka ręcznego. Gdy nie przekraczam tej wartości to zdarza się że ten komplet kontrolek mignie ale to bardzo bardzo rzadko. Używałem szukajki ale nie znalałem nic pomocnego shock spotkał się ktoś już z czymś takim Dla pomocy powiem że jakies 5-6 tys km temu turbina mi sie rozsypała... może to jest jakiś kierunek poszukiwań usterki Pozdrawiam i z góry dzieki za pomoc

A filtr paliwa czysty

a niech to w morde shock faktycznie jak ostatnio zmieniali mi olej to zmienili filtr oleju i powietrza - jutro lece po paliwowy jednak człowiek czsami zaskakuje własną głupotą samego siebie dzieki wielkie Karpiu - mam nadzieję że pomoże [Szanowny Użytkowniku proszę przeczytać jeszcze raz regulamin i zapoznać się z zasadami cytowania postów - Krzychu]

STOP i reczny ma jakiś związek z układem zasilania paliwem shock Raczej pokazywałby się komunikat Iniection fault SERV lub cos podobnego. Jak na mój gust to raczej dotyczy poziomu płynu hamulcowego.

RENAULT MEGANE I BA0 1 DA0 1 LA0 1 EA0 1 JA0 1 K7M Problem z odpalaniem obrotami i duszeniem

Witam. Na wstępie zaznaczę że przeszukałem wszystkie strony tego działu. Czytałem o podobnych problemach ale nie znalazłem nigdzie takiego samego przypadku. Teraz do rzeczy. renault Megane I ph I 1996 r 1.6 8v 90 km K7M LPG. Silnik ma problemy z odpalaniem. Dawniej palił od razu. Teraz muszę go długo kręcić żeby ruszył. Czasem odpala po 15 sekundach czasem po 3 minutach. Zależy jak

Nie wiem na jaki zakres pomiaru ustawiłeś miernik ale to może być równie dobrze 19 jak i 190om. Mierzyłeś mam nadzieję odpinając wtryskiwacz od instalacji a nie kombinując z wpinaniem na siłę końcówek pomiarowych. Wg. literatury powinno być 145-1om. Ale jeśli mierzyłeś odpinając i wszystkie mają identyczną oporność to raczej od tej strony nic im nie dolega. Użytkownik fred edytował ten post 26 lipiec 2011 - 1919

Więc tak. Dorwałem się dzisiaj do książki renault Megane z wydawnictwa WKŁ. Zmierzyłem na tych samych ustawieniach czujnik wału korbowego. Wyszło 240 ohm. Książka podaje wartość zbliżoną. wtryski wychodzi na to że mają oporność 19 ohm. Listwę wtryskową mam jedną silnik 8v. Mierzyłem to odpinając wtyczkę od wtryskiwacza i na 2 płaskich które z owego wtryskiwacza wystają.

RENAULT MEGANE I BA0 1 DA0 1 LA0 1 EA0 1 JA0 1 świecąca kontrolka service i injection controlleren

Witam&33 Proszę o jakąś wskazówkęwczoraj po raz trzeci zaświeciły mi się kontrolki jak w temacieza dwoma razami trwało to kilka sekund i gasływczoraj zgasły dopiero jak zgasiłem silnik i zapaliłem ponownie.Dziś jeździłem po mieście i nic się nie zapaliło.Dodam tylkoże podczas palenia wwymienionych kontrolek pracował także wentylator chłodnicy.Czy to ma jakiś związek z filtrem

Znalazłem dziś serwisówkę do renaultmam w związku z tym pytaniektóre z poniższych pozycjimogę wziąć pod uwagę przy tym błędzie 1644 Cytuje W przypadku usterki wtrysku (stopień ważności 1) wyświetlany jest komunikat Konieczna kontrola wtrysku następnie zapala się lampka kontrolna Service . Oznacza to ograniczenie możliwości działania i obniżony poziom bezpieczeństwa. Użytkownik

RENAULT MEGANE Kopci na zimnym renault scenic 1.9Dti

Mam renault Scenic 1.9DTI który na zimnym silniku kopci .Gdy temperatura osiągnie 90 stopni wtedy przestaje. Wymieniłem wszystkie czujniki temperatury i przepływomierz sprawdzane wtryski są dobre druga pompa założona i uszczelniacze zmienione i zapłon jest OK. Jeśli przyspiesze zapłon wchodzi w tryb awaryjny i wtedy nie kopcirozrząd jest OK . Proszę o pomoc w tej sprawie gdyż nie wiem co może być zepsute. Użytkownik wiktor098 edytował ten post 18 grudzień 2011 - 1907

RENAULT MEGANE 1.9 dT F8Q slaba moc - auto stalo 7 miesiecy

witam serdecznie wszystkich uzytkownikow tego forum meganomaniakow wczoraj zakupilem owa renie czyli renault meganie z roku 97 z silnikiem 1.9 diesla tylko nie wiem jaki to diesel czy dti jak mi na przegladzie powiedzial czy tylko dt ew. td powiedzcie mi moi drodzy bo chce kupic pare czesci a nie wiem jaki silnik podawac bo nawet nie wiem jaki dla ulatwienia dam zdjecia oraz numer vin vin to VF1BA0Y051

Te silniki działają nawet bez komputera. Żadnych map tam nie ma bo pompa wtryskowa jest mechaniczna rozdzielcza jedynie regulowany jest kąt wtrysku który nie ma nic wspólnego z mocą. Między wersją z turbo a bez jest tak różnca że w wersji turbo jest zawór turbo boster (LDA) który zwiększa ilość paliwa w zależności od ciśnienia w kolektorze dolotowym. [ Dodano 2011-02-04 1958

RENAULT MEGANE II BM0 1 CM0 1 KM0 1 EM0 1 LM0 1 rozrząd megane 1.6 2004 KZFRprzyspieszacz

Mam niemały problem z moją meganką Jest to benzyna sedan 2004 r. Pisałem już wcześniej o tym problemie na tym forum. Problemem tym jest grechotanie na zimnym silniku i problemy z przyspieszaniem. Na forum dostałem odpowiedzi iż jest to najpewniej KZFW bo to częsta przypadłość w tych modelach i wszystkie objawy na to wskazują. Zaprowadziłem samochód do mechanika. Po rozebraniu samochodu

auto zaczelo trzymac niskie obroty i chodzic dobrze. Po jezdzie równiez trzymalo nieskie obroty w normaie bez drgania i grzechotania. Przy zimnym silniki byly tylko problemy z odpaleniem. Sytuacja sie pogorszyla bo przy odpapalniu auto zaczelo odpaalc jak traktor zaczal sie dusic i zaraz gasl a poza tym zaraz po samym odpaleniu byl dziwny dzwiek jakby tarcie grzechotka. Oddalem auto to serwisu renault

RENAULT MEGANE 1.4 TCe wrażenia z użytkowania

Witam Są wśród Was tacy co jeżdżą tym motorem. Temat będzie głównie dotyczył kierowników Megane III i Scenic- III Jakie macie najlepsze wyniki jeśli chodzi o uzyskane średnie spalanie na odcinku powiedzmy kilkunastu kilkudziesięciu km Obecnie jeżdżę 1.4 TSI - i na dystansie ok. 30 km z czego 10 do 12 km miasta - reszta trasa poza miastem podmiejska (drogi wojewódzkie) - bardzo często

Dołożę swoją cegiełkę. Po 15kkm (wiem że nieszczególnie to dużo jak na 13 miesięcy eksploatacji) średnie spalanie jest na poziomie ok. 8l100km. Generalnie z testów wychodzi że dolna granica dla tego silnika to 7l100km w trasie dla prędkości 90-100kmh. Wiem że 1.4TSI 122KM pali mniej bo mam na bieżąco relacje kolegi jeżdżącego Passatem z tym silnikiem. Po 30kkm ma spalanie średnie na poziomie 6.3l100km. Jest jednak kilka różnic pomiędzy tymi silnikami które mają bezpośredni wpływ na spalanie jak wspomniany przez Was bezpośredni wtrysk w 1.4TSI vs. wtrysk pośredni w 1.4TCE. Różnica jest również w sposobie chłodzenia powietrza doładowującego gdzie w 1.4TSI jest intercooler chłodzony cieczą co pośrednio ma wpływ na spalanie (nieco lepsza reakcja na pedał w 1.4TSI w wyższych temperaturach będzie skutkowała mniej natrętnym wdeptywaniem pedału w podłogę). Każdy kij ma jednak dwa końce - silniki z bezpośrednim wtryskiem benzyny są bardziej delikatne lepszą kontrolę wtryskiwanej dawki paliwa okupuje się koniecznością zaprojektowania głowicy w taki sposób aby móc sobie poradzić z typową dla silników z bezpośrednim wtryskiem pracą na ubogiej mieszance przy niskim obciążeniu co skutkuje właśnie potencjalnie mniejszą trwałością tego elementu w dłuższym okresie czasu). Na spalanie wpływa także to że Scenic jest minivanem ma wyższą budę i tym samym opory aerodynamiczne są większe zapewne przy prędkości 90kmh różnic nadmiernych w spalaniu pomiędzy tymi silnikami nie ma ale już podniesienie prędkości do 120kmh może skutkować nawet 2-3 litrami różnicy. Ma też sporą masę. Tak więc podsumowując wszystko powyższe dla mnie spalanie 1.4TCE jest jak najbardziej akceptowalne. Aha jeszcze jedno miałem w swoim czasie Octavię 2 1.9TDI 105KM. We wszystkich gazetach się rozpisywali jaki ten silnik jest ekonomiczny i że bez problemu można zejść do 5l100km w trasie. Mnie się nigdy nie udało zejść na trasie poniżej 5.8l100km. Chcę przez to powiedzieć że jednemu 1.4TCE spali średnio 8l100km innemu poniżej 7l100km. I każdy będzie miał rację. Nie ma sensu kierować się zanadto opiniami dotyczącymi średniego spalania rozpowszechnianymi na forach bo do miarodajnych opinii potrzebne byłyby prawidłowo przeprowadzone badania statystyczne. A ten artykuł pewnie znacie Opis kilku silników Użytkownik mriobros edytował ten post 20 lipiec 2011 - 1903

elastyczność na 45 i 6-tce (porównóje do tsi 122). Jakkolwiek absolutnie nie interesuje mnie stałe uzyskiwanie 6.1 czy 6.3 jazda ma być przyjemnością a ten silnik to daje. Wyprzedzanie na 6 bez większego wysiłku jest tego warte. Jeszcze jedna interesująca rzecz o której nie wiedziałem - cytuje z portalu Autogaleria (cytowałem tego faceta już kiedyś winnym wątku jest pracownikiem renault

RENAULT MEGANE Wysoki poziom oleju.

Witam dziś sprawdziłem poziom oleju i na zimnym jest około 1 cm więcej od max. A na ciepłym około 3 cm więcej od max. I dodam że smeirdzi benzyną. Olac to czy mam coś zrobić z olejem typu wyssać albo coś innego

No nie wiem czy coś nie uszkodzi. Podobno trzeba wyłączyć wtryskiwacze( nie wiem jak). Trzeba wykręcić wszystkie świece i potem po kolei sprawdzamy ciśnienie I jak długo będzie kręcił rozrusznik po wyjęciu świece Dodano 18 maj 2012 - 2219 Dzis byłem u mechanika zajmujący naprawa renault mówiłem mu że słabo rozpędza się on pojeździł sprzęgło nie ślizga się i potem pytał

RENAULT MEGANE Gaśnie tylko gdy zimny

witam Mam maly problemik a mianowiecie po nocnym postoju auta i po jego uruchomieniu rano scenic natychmiast mi gasnie powtorne zapalenie powoduje normalny rozruch samochodu i wszystko gra dodam ze na goracym silniku nie ma takiego efektu. Wymienilem niedawno rozrzad kolo zmiennych faz i czujnik oleju zmennych faz. Aczkolwiek po odlaczeniu akumulatora np. wieczorem i podlaczeniu go rano zapala normalnie troche to dziwne gdzie szukac problemu bo sam juz nie wiem. pozdr

napompować pompa ale ciśnienie jest wtedy za małe- dlatego pewnym rozwiązaniem jest bardzo lekkie uchylenie przepustnicy -w starych megankach reguluje się to na jednej śrubce) i działa. Ja też wlewałem płynu do czyszczenia wtryskiwaczy. Teraz w największe mrozy pali za pierwszym razem na ssaniu ma 1200 obrotów pózniej po rozgrzaniu ok 750obrmin. (Ale uważam że stare renówki np. renault

RENAULT MEGANE odpalanie

Witam zima minęła wiosna już jest a tu takie coś .Otóż problem pojawił się gdy na rezerwie zostawiłem auto na 1.5 h ustawione przodem pod górkę .Gdy wróciłem i chciałem odpalić to kręciła jak normalnie miała to w zwyczaju tylko zaskoczyć nie chciała .Pomyślałem że za niski stan ON to ją na równy teren zepchnąłem a tam nadal nic a cały czas kręci.Pod pompowałem gruszką

RENAULT MEGANE Diagnoza problemu 1.9 Dci prosze o rade

Witam Proszę was o pomoc bo już nie wiem co robić otóż Pojechałem do ASO i mówię im że nie mam mocy pomimo silnika 1.9 Dci auto jeździ jak wolnossące. 2 dni bez auto i wreszcie telefon z renault że jest problem ( Generalnie norma jeżeli chodzi o ASO) pan serwisant powiedział mi że nie są wstanie stwierdzić w czym tkwi problem ponieważ komputer pokazuje Ok zalecili mi zrobienie testów

RENAULT MEGANE Zakup Reneult Scenic 19 dci

Witam Proszę o poradę użytkowników renault Megane Scenie 19 dci &8211 a mianowicie na co trzeba zwrócić uwagę przy kupnie tego autka Jakie są słabe strony tego wozu Pytam bo kolega chce kupić taki samochód z 20002001 rok z polskiego salonu z przebiegiem 240 tys. km. Oglądałem to auto razem z nim i w sumie to jestem zaskoczony że po takim przebiegu autko naprawdę fajnie się buja. Sharan

RENAULT MEGANE I BA0 1 DA0 1 LA0 1 EA0 1 JA0 1 Scenic 19 DCI zgasł podczas jazdy i kapeć

Witam serdecznie 2 tygodnie temu podczas jazdy zgasł mi silnik i zapaliła się kontrolka siwiec żarowych po 30 minutach na poboczu i kręcenia odpali i pojechał 30 km potem to samo laweta do domciu. W garażu zauważyłem ze filtr ropy był złe podłączony (wymieniany 5000km i do tej pory ok) i akumulatora był luźny. Po zmianie szlauchów przy filtrze odpowietrzeniu pompy paliwa i dokręceniu

Witam raz jeszcze czy wykluczyć mogę podnietę wtryskiwacze W sumie samochód zgasł podczas jazdy bez żadnych objawów tylu mulenie szarpanie. Po prostu tak jak bym wyciągnął kluczyk. Pozdrawiam [ Dodano 2010-02-16 2048 ] wtryski nie przelewają wiec chyba OK (no chyba ze zapieczone) opór na wentylu zawór magnetycznym przy pompie CR 25 Ohm wiec OK ( gdzieś wyczytałem ze musi być miedzy 2-4 Ohm). Pozostaje czujnik ciśnienia paliwa pompa CR albo jakiś kabel przetarty. Czy ktoś wie jaki musi być opór na sprawnym czujniku ciśnienia nr części renault 0 445 214 015 lub BOSCH 281 002 522 Jakie są objawy walniętej pompy CR Pozdrawiam

RENAULT MEGANE Zmiana silnika z 1.9 dCi na 1.9 Tdi

Witam mam zamiar kupić meganke z uszkodzonym silnikiem 1.9 dCi. Czy jest możliwość założenia bez jakichś większych problemów do niej silnika 1.9 tdi Do tego silnika posiadam skrzynie biegów i sporo innych rzeczy. Dużo byłoby z tym problemów

renault oznaczało silnik F8Q 784 na kilku rynkach jako TDI. Był to zwykły silnik wysokoprężny z turbiną i wtryskiem pośrednim. Wyżej wymieniony silnik miał 94KM (69kW) i oznaczenie takie jak dT (xA0K xA0Y).

na kilku rynkach dacia jest sprzedawana pod znakiem renualt itd można się licytować Dlatego TDI w Polsce oznacza silnik vag tak jak dci że pochodzi o renaulta czy CDI mercedesa itd Zresztą znak TDI to silniki vag z bezpośrednim wtryskiem paliwa i zalicza sie je te od pompy rozdzielczej po pompowtryskiwacze i common rail F8Q mq pośredni wtrysk

RENAULT MEGANE [19 DiD czylu 19 DCi] nie kręci sie powyżej 2500o

Witam przepraszam że w ogólnym ale nie mogłem dopasować działu. mam problem z autkiem w który bije serce marki renault chodzi o carisme DiD czyli silniczek 19 DiD bądź 19 DCi 102KM 2000r opisze co zrobiłem i jaki problem pozostał nadal na początku autko gasło strasznie wolno wkręcało sie na obroty dużo paliło dymiło jak stary ciągnik wstawienie autka na warsztat i diagnoza padnięta

RENAULT MEGANE 1.9 dTi vs 1.9 dCi

Zamierzam się z kupnem renault Megane I rocznik 99-02. Moje pytanie tyczy się różnicy pomiędzy silnikiem 1.9 dTi a 1.9 dCi. Czy poza mocą są jakieś diametralne różnice oprócz tej że dCi to silnik z konstrukcją Common Raill. Proszę o pomoc. Pozdrawiam

BP i nigdzie indziej to Dci silnik Dti jest wykonany w starszej technologii a Dci wykorzystuje sławny system common rail co to daje wyższe moce i momenty przy tej samej pojemności silnika spalając przy tym przysłowiową kroplę paliwa naprawdę fajne ale cholernie drogie jak się spsuje komplet wtryskiwaczy np do 15 DCi (thalia) ok 6000 zł po przebiegu bodajże 45 tyś km diagnoza serwisu renault

RENAULT MEGANE Ledwo odpala na mrozie

Witam problem jest taki gdy auto postoi całą noc na polu to przy -10 trzeba pokręcić z 7 sekund rozrusznikiem lub parę razy żeby zapalił. teoretycznie im niższa temperatura tym gorzej pali przy - 20 pewnie nie zapali więc dlatego tworzę ten temat żebyście składali swoje propozycje i tego uniknąć. A jak się się odpala to nie chwyta od razu tylko tak powoli łapie obroty wraz z kręceniem

Od razu trzeba było wystartowac z tym zdjęciem. Ta linka jest tyko od przestawiania kąta wtryskusprawdź jej regulacjęczy pociąga dźwignię do oporu. A za dawkę to już czujnik temperatury no bo czy to benzyna czy diesel przy rozruchu sterownik odpuszcza sobie pilnowanie mieszanki stechiometrycznej. Pewnie czujnik zawyża temperaturę czyli coś nie tak z jego rezystancją. Chociaż w tym wypadku mogę się mylić bo wtryski sterowane są ciśnieniem a nie elektrycznie.Sprawdź więc dokładnie działanie tej dźwigni.Nie wiem czy przypadkiem nie wpływa ona tez na ciśnienie jakie daje pompa na wtryski a tym samym dawkę przy rozruchu. Miałem dokładnie taką samą pompę chybaale u mnie była reakcja na czujnik temperaturymiała chyba jeszcze jakiś zawór powodujący podwyższanie ciśnienia na zimnym czyli wzbogacania. Ty twierdziszże masz tylko zawór odcinający ON z elektryki więc może ten przestawiacz faktycznie powoduje też wzbogacenie. Użytkownik tom2125 edytował ten post 19 grudzień 2012 - 1916

RENAULT MEGANE Co sądzicie na temat swojego renault czy była to dobra decyzja

Witam Czytając różne artykuły magazynów motoryzacyjnych na temat renault nasuwa mi się myśl czy dobrze zrobiłem kupując renault megane w dodatku z silnikiem 1.5dci 105 gdzie i ta wersja jak i wersja słabszego diesla są jednymi z najgorszych silników renault 0cool dodałem dobrze bo chyba je zjadłeś

tete na watku o silniku megane III opisalem taki problem mozesz sie do tego odniesc Witam Megane 15 dCi 110KM przy ok 28obr (lub na luzie ok 32) slychac cos jakby granie zaworow Bylem u jednego mechanika powiedzial ze to w tych silnikach normalne U drugiego uslyszalem ze cos jakby dzwiek z zaworu EGR Podjechalem do ASO i uslyszalem ze to jakies sterowniki wtryskiwaczy To jeszcze zrobilem tak ze podjechalem do salonu gdzie kupilem meganke i poprosilem czy moge takiego silnika w innym nowym posluchac dali mi scenica i... po rozgrzaniu bylo to samo Jak juz jest tak mocno dogrzany to wtedy tego grania nie ma ale tylko jak ciut przestygnie juz jest Czy ktos z Was ma podobnie i wie co to jest Regulamin pkt. 5.6 - Prezes Użytkownik Prezes edytował ten post 19 kwiecień 2012 - 0727

RENAULT MEGANE II BM0 1 CM0 1 KM0 1 EM0 1 LM0 1 Renault Megane II 1.9 DCI Problem wysokie ob

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów -) -mam duzy problem z którym mechanicy nie mogą sobie poradzić a ja jestem już bardzo poddenerwowany że naprawa trwa ponad miesiąc. -Otóż samochód (1.9 DCI -2003 Grantoure) po wystartowaniu silnika wskakuje na wysokie obroty i brak mu mocy pod czas jazdy - silnik 120KM podobno gazy na wylocie na rurze wydechowej są gorące wtryski podają odpowiednia

RENAULT MEGANE Nie wchodzi na obroty 1.9 diesel

Witam wszystkich posiadam 2 niezawodne auta marki renault Megane z 1997 z silnikami diesla o pojemności 1.9 na które przesiadłem się z nafaszerowanej elektryką Laguny 1.9 Dci . W jednej z nich pojawił się dziś problem mianowicie że nie chce wejść na obroty (mak 1800 obrmin) Sprawdziłem wtryski rozrząd czy czasem nie przeskoczył pasek oczywiście zacząłem od filtra paliwa i nie znalazłem

RENAULT MEGANE Końcowki wtrysków Firds w 1.9 dti.Czy ktoś wymieniał

Witam . Mam pytanie do forumowiczów odnośnie Końcówek wtrysku w silnikach 1.9 dti . W moim aucie tj. Megane scenic 1.9 dti 1998 dwie końcówki leją potrzebuję wymienić wszystkie . Orginalne Bosch dsla145p619 z trzpieniem i przekładką kosztują 280 zł sztuka drogo . Jest zamiennik Firds 57 zł sztuka tylko bez trzpienia i przekładki. Czy ktos je zakładałJak wygląda sprawa regulacji jak się sprawują

Jak nawet do szmelcwagena odradzają to wkładać to i do renault sobie podaruj... Druga sprawa nie wytrzymują one nawet 3 tyś km... Jest to ChińskiBrazylijskiIndyjski wyrób (zależy jak trafisz). Polecają takie firmy Firad Seven diesel BOSIO Fratelli Poczytaj trochę po necie. Po zdwoń po tych co regenerują wtryski.

RENAULT MEGANE falujace wolne obroty w megane 1.9 dCI

witam kupilem niedawno megane 1.9dCI i sie okazalo ze falujace wolne obroty. przeczytalem tu na forum że to może być filtr paliwa wymieniłem i jest to samo. czy ktoś może wie co to może być proszę o pomoc. dziekuje Z tego co mnie uczyli to zdanie po kropce zaczyna się z wielkiej litery. Czasami trzeba wstawić też przecinek aby sens był zrozumiały. Na forum można pisać z polską czcionką - Prezes

poczytałem forum nikomu na moją bolączkę nie pomogło poza tym żadnych innych błędów. Kolejny krok sprawdzenie wtrysków na przelewy w zakładzie specjalizowanym według otrzymanej informacji sprawdzono najgorszy z wtrysków i mieścił się w normie. Decyzja przedstawiciela firmy nie będe naciągał Pana na niepotrzebne koszty wtryski są OK Dostałem namiar na kogoś kto pracuje w ASO renault

RENAULT MEGANE parametr - korekcja wtrysku

Więc tak - CLIP już swoje częściowo zrobił i pokazał to czego widzieć nie chciałem. Dwa wrtyski (na parzystych) wydają się być ok jednak nieparzyste to jakiś koszmar&33 Na jednym 5.x na drugim (trzecim znaczy) -4.x. I teraz pytanie jak od dziecka - co to znaczy Czy komputer koryguje dawkę (wydawało by się logiczne) Jeśli tak to na jakiej podstawie Skąd posiada wiedzę o złym spalaniu

no tak ale mi na jednym przekracza 5 na plusie a na innym zbliża się do 5 na minusie. Po odpięciu wtyczki od wtryskiwacza nie ma różnicy w działaniu więc na 99% jest zatarty. No to skąd ta korekta w końcu Skąd ten sterownik wie że ma korygować i o ile Tylko ze stukowego idę puścić clipa jeszce raz Dodano 09 sie 2013 - 1923 a tak jeszcze odnośnie wtrysku - o co chodzi z tym kodowaniem

VOLVO V40 I [90KM] wtryskiwacz sterujący

Witam podejrzewam że padł mi wtryskiwacz sterujący silnik głośno chodzi wpada w wibracje czasami podcas jazdy to ustępuje. Chciałem sprawdzić wtryskiwacz st. ale przy żadnym wtrysku nie ma kabelka ani wtyczki. Czy to normalne jak inaczej sprawdzić

W V40 były różne modele pompy Lucasa. Poza różnicami w bebechach które można rozróżnić po nabitych numerach to były wersje różniące się wyglądem zewnętrznym.Wygląda na to że Volvo kupił leciwy projekt od renaulta i na żywca zaczął montować go w V40 dopiero później jak ruszyła produkcja nanosili poprawki. Nawet pierwsze V40 w dieslu wychodziły na 14 kołach - jak renault 19 - dopiero na pod koniec 97 zaczęli montować 15.

Przykładowe oferty części samochodowych renault 19 wtryski

  • RENAULT 19 FL 1.8 16 V 92-96r. wtryski wtryskiwacz - KNURÓW k. Gliwic (100.00PLN)
  • wtryski wtryskiwacze Renault 19 1,8 1.8 8V - Kraków okolice - Jerzmanowice (99.00PLN)
  • wtryski wtryskiwacze renault 19 , 1.9td - Świebodzin (40.00PLN)
  • Wtryskiwacze wtryskiwacz Renault 19 Megane 1.9D - Miedźno (100.00PLN)
  • RENAULT 19 FL 1.8 16 V 92-96r. wtryski wtryskiwacz - KNURÓW k. Gliwic (100.00PLN)
  • wtryski wtryskiwacze Renault 19 1,8 1.8 8V - Kraków okolice - Jerzmanowice (99.00PLN)
  • wtryski wtryskiwacze renault 19 , 1.9td - Świebodzin (40.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi