części samochodowe nanodatex

renault 19 rozrząd

Samochody związane z zapytaniem renault 19 rozrząd

Pytania i odpowiedzi: renault 19 rozrząd

RENAULT MEGANE Jaki rozrząd do 1.6 16v 107km k4m

Drodzy forumowicze Poszukuje kompletnwego zestawu rozrządu do Megane coupe 1.6 16v 107km k4m jako że w temacie Renówek jestem zielonya rozbierznośc rozbieżność w cenie zestawy jest spora mam pytnie czy któryś z poniższych zestawów nadaje się do zamontowania ROZRZĄD POMPA renault MEGANE LAGUNA 1.4 1.6 16V - 1 ROZRZĄD POMPA renault MEGANE LAGUNA 1.4 1.6 16V - 2 ROZRZĄD POMPA renault

RENAULT MEGANE Wymiana rozrządu 1.6 8V

Witam Ponieważ jest wiele zapytań o wymianę rozrządu w silniku 1.6 8V K7M (najpopularniejszy silnik) postanowiłem że opisze krok po kroku jak to należy wykonać. Uważam że każdy kto ma odrobine pojęcia i smykałki zrobi to w krótkim czasie we własnym zakresie. Wymiana rozrządu w silniku renault K7M 16 8V renault Megane Scenic 1996-1999 Do wymiany potrzebne są Nowy pasek zębaty rolka

Zobacz Koła rozrządu do RENAULT 19

RENAULT MEGANE Auto nie chce odpalic po wymianie rozrządu

Witam. Mam problem z meganka I phI 96 silnik 1.4 8v. Jakies 2 miesiace temu mialem sytuacje ze wrocilem wieczorem do domu zaparkowalem meganke rano wstaje auto nie chce odpalic. 3 dni kombinowalem sam az wkoncu zaciągnąłem auto do pobliskiego elektryka i cos tam wymocili i auto chodzilo. Co prawda silnik troche nizsze obroty mial niz wczesniej na biegu jalowym i czasem wpadal w drgania ale auto

Jestem pewny ze nic sie nie stalo z silnikiem przez ten rozrzad. Co do elektryka to w pon dopiero zaciagne samochod. A jeszcze apropo rozrzadu jest moze gdzies na forum albo w internecie dokladny opis jak ustawic rozrzad w tym konkretnym silniku 1.4 eco 8v Bo moze ten rozrzad jest jeszcze zle ustawiony bo ja posiadam ksiazke od renault 19 i moze tam jest troche inaczej. Jakby ktos mogl to niech jakis

RENAULT MEGANE II BM0 1 CM0 1 KM0 1 EM0 1 LM0 1 rozrząd megane 1.6 2004 KZFRprzyspieszacz

Mam niemały problem z moją meganką Jest to benzyna sedan 2004 r. Pisałem już wcześniej o tym problemie na tym forum. Problemem tym jest grechotanie na zimnym silniku i problemy z przyspieszaniem. Na forum dostałem odpowiedzi iż jest to najpewniej KZFW bo to częsta przypadłość w tych modelach i wszystkie objawy na to wskazują. Zaprowadziłem samochód do mechanika. Po rozebraniu samochodu

auto zaczelo trzymac niskie obroty i chodzic dobrze. Po jezdzie równiez trzymalo nieskie obroty w normaie bez drgania i grzechotania. Przy zimnym silniki byly tylko problemy z odpaleniem. Sytuacja sie pogorszyla bo przy odpapalniu auto zaczelo odpaalc jak traktor zaczal sie dusic i zaraz gasl a poza tym zaraz po samym odpaleniu byl dziwny dzwiek jakby tarcie grzechotka. Oddalem auto to serwisu renault

RENAULT MEGANE Rozrzad

Jakiś czas temu zblokowała mi sie pompa i zerwało pasek rozrządu wsadziłem drugi silnik a ten po zerwaniu wyremontowałem (planowanie i 8 nowych zaworów ) i jestem w trakcie ustawiania rozrzadu dodam ze mam przyzad blokujacy kiedy walki sa zblokowane jeden z nich pokazuje znaczek renault u góry a drugi natomiast na dole . XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX XCXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

RENAULT MEGANE rozrzad ktory wybrac

Witam chciałem się podpytać o fachowa poradę. Chciałem kupić rozrząd do mojej renault megane 1.9dci 102Km 2001 rok. Znalazłem 2 propozycje na allegro httpallegro.plsh...item1832077716 ten rozrząd jest z pompą wody -pasek f-ma Dayco napinacz f-ma Koyo-Snr pompa wody f-ma Airtex i drugi httpallegro.plro...1813240917.html tutaj osprzęt PASEK firmy GATES ( 5486XS ) - ( Germany ) NAPINACZ firmy

RENAULT MEGANE Koszt wymiany oleju filtrów paska rozrządu itp

Jako że to mój pierwszy post na forum chiałbym serdecznie powitać wszystkich forumowiczów. Teraz do rzeczy. Niedawno zakupiłem autko (Megane II phII 2007 1.5dCi) i niestety nie jestem w stanie ustalić kiedy ostatnio był wymieniany pasek rozrządu. Dzwoniłem do ASO i do serwisu który ostatnio był wbity w książce i okazało się że u nich wymiana nie była robiona (ostatni wpis przy ok

Proszę bardzo wklejam kartę przeglądów wygenerowaną w programie Moje renault Logo renault Karta przeglądu Nuevo Mgane Sedan Nr VIN VF1LMSEC Rejestracja PROGRAM PRZEGLĄDÓW TWOJEGO AUTA CZYNNOŚCI KTÓRE NALEŻY WYKONA PRZY DANYM PRZEBIEGU LUB PO UPŁYWIE OKREŚLONEGO CZASU COKOLWIEK NASTĄPI WCZEŚNIEJ Po każdych (km) lub przy W okresie gwarancji należy przestrzegać programu przeglądów

RENAULT MEGANE Wymiana rozrządu 1.4 16v

Witam. Na początku chciałem powiedzieć że szukałem na forum chyba z 10 minut i nie znalazłem nic na temat ceny wymiany rozrządu (wraz z kupnem) - więc prosiłbym o niezamykanie z powodu . Wracając do tematu... Ile może kosztować czynność jadę-do-warsztatu-tam-wymieniają-mi-rozrząd Pozdrawiam

Nie trudno znaleźć wystarczy w google wpisać sulejówek renault i już. A jest to Tel. (22) 783-37-88 [ciach]pa-moto.com.pl. Co do wspomnianej firmy ruville - to raczej nie oryginał (w sensie oryginału firmowanego oryginalnie przez renault) ale chyba dobry zamiennik. Ja płaciłem za rozrząd oryginał 350 (nazywało się to renault i miało takie logo) plus 150 za właśnie ruvila pompę we wspomnianym

RENAULT MEGANE jaki rozrząd polecacie

renault Megane I Hatchback rok produkcji2000 poj.silnika1598 moc110 KM (81 kW) jestem zainteresowany kupnem rozrzadu tylko nie wiem wszystkiego w temacie silników chce kupic w internecie rozrzad a nie chce popelnic gafy nie wiem jaki mam typ silnika moze podam vin vf1ba04b522266991 co polecacie moze macie jakies sprawdzone stronki za wszelkie info z gory dziekuje Dodano 20 lut 2014 - 1924 httpallegro.plro...3975259072.html czy taki bedzie ok

RENAULT MEGANE Zerwany pasek rozrządu 1.9 dti

Witam forumowiczów. Wczoraj zerwał mi się w aucie pasek rozrządu czy ktoś wie ile w mało optymistycznym wariancie może kosztować taka impreza - pasek wymieniłem przy 75 tkm przejechal 23tkm tj. do 98tkm i strzelił.Bylem dzis u mechanika rozebrał masakra totalna. Zaczynam zbierac kasę tylko to mi pozostało...

Raczej nieoptymistyczny temat 23000km i pękł. Jakiej firmy był pasek (tak z ciekawosci) Pozatym wcale nie musi byc tak zle. W silniku iveco diesla (nie pamietam pojemnosci) tez jest kolizyjny silnik i tez pasek strzelił. Skończyło sie na wymianie dwóch zaworów i regeneracji głowicy. Koszt 400złnowy rozrząd. Ale z drugiej strony renault to taki Francuski Numer

Jeżeli nie wiesz kiedy w Twoim samochodzie wymieniany był rozrząd a sam tego tez nie robiłes to będąc na Twoim miejscu nie zrobiłbym tym autem ani kilomatra więcej. Naprawdę dużo ryzykujesz. Wymiana to koszt w granicach 1pasek rozrzadu okolo 80zł 2napinacz nie pamiętam ale nie wiecej niż kilkadziesiąt zł 3pompa wody okolo 95zł 4uszczelniacz wałka rozrządu nie wiecej niż 20zł 5 robocizna

pewnie nie jest najgorzej z tym rozrzadem ale mimo wszystko juz ponad 80tys.[quote] Witam sasiada. Ja też niedawno kupiłem R.Megane 1.9 dTi z przebiegiem 185000 i w pierwszej kolejności wymieniłem rozrząd ( pasek rolka prowadzaca napinacz koło prowadzące rozrząd koło na wałku rozrządu ) pompa wody płyn w chłodnicy olej filtry.Nie ryzykuj że ktos jeżdził delikatnie bo moją

Krzysiek Podaje ceny 1.ROZRZĄD KPL.ORYGINAŁ renault 1.9 DTI F9Q 7701474446 ( rolka prowadząca napinacz pasek ) - 460 zł 2.POMPA WODY renault SKF 86413 - 120 zł 3.KOŁO ROZRZADU WAŁKA renault 7700866844 - 70 zł 4.KOŁO PROWADZĄCE ( te małe od dołu ) L532022010- 100 zł 5.SIMERING 702418 - 20 zł Całość za czesci 770 zł .Robocizna 230 zł 1000 zł Pozatym wymiana oleju ELF SYNTESE 5W40

RENAULT MEGANE I BA0 1 DA0 1 LA0 1 EA0 1 JA0 1 UWAGA&33 I stało sie -rozrząd

No i stało sieprzestawił sie rozrząd &33 a poszło od paska klinowego.Czy ktoś może mi wytłumaczyć tak normalnie jak wymienić i ustawić pasek rozrządu bo jeszcze nie ustawiałem w sceniku.A motor to 1.9 dti. A stało to sie tak. Jadąc dziś do pracy szczelił mi pasek klinowyi wkręciło go odziwo na koło małe z wału i dzwigło pasek rozrządu.Dlatego pasek rozrządu objechał i przestawił

Hmmm pytasz jakgdyby od końca (może nieświadomie). Zanim sobie będziesz mógł ustawić rozrząd - najpierw musisz zrobić remont głowicy itd. To jest niestety normalne że zerwanie paska wieloklinowego powoduje jego nawinięcie się na wał a to powoduje przestawienie rozrządu.... czyli mały remont silnika troszkę kasy musisz wydać. Choćjak każdy po takim nieszczęściu będziesz się łudził że - może ten silnik jest bezkolizyjny - albo mam cholerne szczęscie i nic się nie przekrzywiło - to może Ci się przytrafić chyba tylko i wyłącznie jeżeli stało by ci sie to w trakcie postoju na biegu jałowym ale w czasie jazdy... To już pewne ściąganie głowicy. odziwo na koło małe z wału - tu się nie ma co dziwić. To jest norma przy pękięciu rozszczepieniu zsunioęciu paska wieloklinowego - 99100 przypadków (nierzadkich) - remont głowicy. Do poczytania na naszym forum na forum ESPACE czy VOLVO i gdzie tam jeszcze są te francuskie silniki. Użytkownik Optima edytował ten post 05 kwiecień 2013 - 1944

zawisza1980 no dzięki bo będe rozbierał a nie jestem pewien.A w czasie roboty nie będzie czasu na pytania. Dodano 12 kwi 2013 - 1914 Dziś dostałem weny i i zabrałem sie za rozbieranie.Po kolejipompa z mocowaniem poszłakompturbina odkręcona i odsunięta.Zostało tylko 10 torksów do odkręcenia i zrzótka głowicy. Niech ktoś mi powie jaki jest rozmiar torksa do odkręcenia głowicy Dodano

RENAULT MEGANE Rzężenie rozrządu

Witam Od wymiany rozrządu w swoim 1.9dt zrobiłem 20 000km i od jakiegoś czasu słychać tytułowe rzężenie. Na początku ciche teraz coraz głośniejsze. Czy to możliwe że któraś z rolek już się psuła Czy może to coś innego hałasuje

To raczej na pewno rozrząd bo aż ta plastikowa obudowa rezonuje i wzmacnia trochę ten dźwięk i cała wibruje a chyba nie powinna. Pasek klinowy ściągałem dla sprawdzenia. Postaram się nagrać jutro to rzężenie i spróbuję odkręcić tą osłonę Dodano 19 maj 2012 - 1952 Oto nagranie rzężenia. Dość dobrze go słychać Mój odnośnik Dodano 15 cze 2012 - 1842 Diagnoza postawiona zatarte

RENAULT MEGANE rozrząd z allegro do 19 DTI za 300zl

Witam Czy warto kupić taki zestaw kompletnego rozrządu z allegro httpallegro.plitem982616022_oryginalny..._9_dti_dci.html ten jest bez jednej rolki ale jej koszt to 80zl więc całkowity rozrząd kosztuje 300zl lub httpallegro.plitem977291952_rozrzad_re...dci_jakosc.html Mechanik chce za części 550 zł i nie wiem dokładnie co mi założy. Czy zakup takiego tańszego zestawu może być ryzykowny

gorylpl1 sprawdź czy w ramach wymiany rozrządu nie powinienneś wymienić koła pasowego na wałki rozrządu. Samo koło troszkę kosztuje ale jeśli się go nie wymieni to możesz mieć niemiłą niespodziankę. Ja wiem że w moim przypadku producent zaleca wymianę rónież tego koła.

ok rozumiem ale w żadnym zestawie kompletnych rozrzadów nie widziałem tego koła. Wnioskuje z tego że chyba nie ma tu takiej zasady ze trzeba je wymieniać w raz z paskiem rozrządu.

gorylpl1 przecież nie musisz nic wymieniać. Ja zrobiłem tak pojechałem do ASO wprowadzili VIN i wyświetlili ukłąd rozrządu instrukcję serwisową i okazało się że do mojego silnika kompletny zestaw do wymiany rorządu zawiera również koło pasowe. Takie właśnie zestawy są sprzedawane pod marką renault. Handlarze z allegro sprzedają zestawy składane z poszczególnych elementów

RENAULT MEGANE Wymiana paska rozrządu silnik 19 TDI regul

27 Kwi 2007 2332 Laguna 19 TDI wymiana paska ustawienie wtrysku. -------------------------------------------------------------------------------- Witam mam zamiar jutro zmieniać pasek rozrządu i trzy rolki w Lagunce 19 TDI 1998-9 R ale to chyba ten sam co siedzi w Megance i mam w związku z tym zapytanie czy natrafię na jakies poważne przeszkody bo w takiej Renówce paska jeszcze nie zmieniałem.

Witam potrzebuję schemat i sposób wymiany rozrządu w renault megane 19 dTi F9Q 734 rocznik 98. Pozdrawiam

RENAULT MEGANE Koło zmiennych faz rozrządu APEL

renault Polska zgadza się na pokrycie 50%kosztów naprawy koła zmiennych faz rozrządu. Czyli uznaje swój błąd choć płaci tylko połowę. renault Polska z wiadomych powodów nie chce uznać tej wady za fabryczną. Zgłaszam sprawę do Miejskiego Rzecznika PRaw Konsumenta w Warszawie. I w związku z tym mam prośbę. Jeśli macie taki sam problem (koło zmiennych faz rozrządu terkotanie przy

chwilę. Jak się okazało po tym wszystko było ok Ponoć mogła się przybrudzić sonda lambda dlatego miałem zapodać mu takie obroty. [ Dodano 2008-11-05 1939 ] Mam do Was prośbę u mnie właśnie pojawiła się wada kzfr. Raz już rozmawiałem w serwisie o tym że to wada fabryczna i proszę o zajęcie się nią tak jak to powinno być mówiąc im że wiem o tej wadzie i wiem że renault

Witam. Ogólnie mało pisze na forum ale opiszę swój przypadek . Megankę mam od 2004 roku co dwa lata był wymieniany olej od nowości był Elf exscelium ldx lecz trzy lata temu zalali mi w serwisie Elf revolution zaznaczam że obydwa to syntetyki . Po roku od wymiany na ten olej zaczął grzechotać KZFR tak stwierdzono i przy okazji wymiany rozrządu wymieniono mi to nieszczęsne koło . Siedem miesięcy po wymianie zaczęło grzechotać na nowo .W serwisie kazano mi zarazie jeździć jak się pogorszy to wymienią na gwarancji . Nastał jednak czas na wymianę oleju . Zakupiłem olej Elf exscelium ldx i wymieniłem już nie w serwisie wkurzony tym że kazali mi dalej jeździć z (jakoby uszkodzonym kołem KZFR)pisze w nawiasie ponieważ jednak olej ma jakieś znaczenie . Od wymiany oleju na Elf exscelium ldx mija w tej chwili 13 miesięcy i zero grzechotania dzwięk nigdy przez te 13 miesięcy się nie powtórzył a wcześnie grzechotał przy każdym odpaleniu silnika . Szykuję się właśnie do następnej wymiany również na Elf exscelium ldx widac ma to jakieś znaczenie jakim olejem jest nasz silniczek zalany . Użytkownik psotniczek1977 edytował ten post 17 kwiecień 2012 - 1932

RENAULT MEGANE Świeżo po wymianie kompletnego rozrządu

Witam serdecznie. Poczytałem trochę na forum na temat rozrządu w Scenicu 1.6 16V. Mam autko z roku 2002. Właśnie wymieniłem kompletny rozrząd łącznie z paskiem alternatora i wszystkimi elementami. Odebrałem auto i na wolnych obrotach jak auto stoi jest ok ale jak wrzucę na luz np. dojeżdżając do skrzyżowania - obroty spadają do ok. 600-650 chwilę tu stoją i wracają do położenia

Tak jeden ale zrobiłem dziś sporo km po mieście i na trasie przed wymianą tego nie było. Auto nie gaśnie ale powinno schodzić na obroty ok 750 600 to już moim zdaniem za mało. Sam tego rozrządu nie rozbiorę. Chyba powinienem zacząć temat w innym dziale mam nadzieję że się nikt nie pogniewa że na ogólnym... Użytkownik dyngol edytował ten post 17 styczeń 2012 - 2219

Dzięki za zainteresowanie moim problemem. rozrząd ustawiałem w miejscu gdzie aż ciężko uwierzyć że mogą coś zrobić źle. Mają blokady itd. Czy mając blokady można popełnić błąd Naprawdę wjechałem na warsztat bez takich objawów. Wyjechałem po 55h z problemem. A autko niedawno kupiłem normalnie mogłem tego rozrządu nie ruszac jeszcze. Tylko miał już prawie 6 lat przebieg ok 60.000 Użytkownik dyngol edytował ten post 19 styczeń 2012 - 1331

To nie wygląda na złe ustawienie rozrządu bo dyngol nie zaobserwował spadku mocy a to jest głównym objawem źle ustawionych faz rozrządu. Jeśli problem się pokazuje na wolnych obrotach i jeśli jednocześnie trzęsie silnikiem to całkiem możliwe że fachmani umyli silnik i teraz cewki są mokre. W takim przypadku silnik trzepie jakby miał delirium Jednocześnie poleciłbym sprawdzenie przewodu paliwowego bo jest poprowadzony w okolicy pokryw rozrządu czy nie jest czasami przyblokowany bo taka sytuacja może też pokazywać na spadek ciśnienia w kolektorze wtryskowym (nie mylić z kolektorem ssącym). Użytkownik sanfran edytował ten post 19 styczeń 2012 - 1426

RENAULT MEGANE Metaliczne stuki z okolicy rozrządu

Witam jakiś 1000km temu wymieniłem rozrząd (megane 2010 1.9 dci 130km) dzisiaj normalnie jadę jakieś 100metrów przed domem nagle mechaniczny stuk sprawdziłem dochodzi z okolicy rozrządu. Co jest grane

niemniej jednak jeśli miałbyś powróżyć to na co byś postawił Dzisiaj auto zabiera laweta do mechanika wiec pewnie w tym tygodniu sie dowiem ale qrde jestem przerazony ze to silnik. Dodano 23 sty 2014 - 2109 ok auto trafiło do mechanika co mi robił rozrząd fakt bardzo się tłucze wstępna diagnoza tłok. Tylko się zastanawiam jakim cudem 500 km po rozrządzie Dodano 23 sty 2014 - 2219

RENAULT MEGANE Powracający błąd ustawienia wałka rozrządu.

Witam Mam taki problem od jakiegoś czasu przy podłączeniu mojego Scenica II do kompa programem PCMSCAN ciągle pojawia się błąd P0010 Obwód nastawnika kąta ustawienia wałka rozrządu &39A&39 początkowo się tym nie przejmowałem bo miałem do wymiany słynne koło zmiennych faz rozrządu niestety pomimo wymiany rozrządu z kołem błąd dalej wyskakuje ( kasowanie nie pomogło ) jaka może

Kolego powiem tak- link jest do mojego posta- niedawno znów miałem podobna przygode padł czujnik położenia wałka rozrządu-znów&33&33&33 wczesniejszy wymieniany był jakies egzotyccznej firmy teraz kupiłem Valeo za całe 90pln jezdzi jak ta lala. jakie objawy były- gasł jak był rozgrzany po sciągnieciu nogi z gazu tak jakbym go wyłączył przycikiem Start Stop. sam wymienialem -zadna trudność jedna śrubka 10. tez nie dało wykasowac przed wymiana. Jakbys miał problemy z wymiana taj znac - sprobuje pomoc. Niestety sceniki sie albo kocha albo nienawidzi) mnie czasami tak wku...wia ze szok) ale w trasie chyle czolo tym debilom co go wymyslili)I jednak go kocham miłoscia szalenca) oże to zboczenie ale nigdy nie jezdziłem wygodniejszym autem a jedzdzilem wieloma markami)Trzeba byc troche hobbysta majac go na utrzymaniu) moje gg 3310665 jakby cos) PS. czujnik mozna sprawdzc tylko oscyloskopem- jego przebiegi. Badanie rezystancji nic nie da poniewaz jest to czujnik Halla czyszczenie nic nie da odbiera on sygnał z wałka rozrzadu tam nie ma co sie zabrudzic(nie tak jak w czujniku wału) jedynie ewentualnie styki mogą nie łączyc ale małe szanse Użytkownik yanik13 edytował ten post 02 lipiec 2011 - 1940

RENAULT MEGANE Wymiana rozrządu 1.6 16V 113KM benzyna

Witam wszystkich... Mam kilka pytań dotyczących wymiany rozrządu czekam na wasze podpowiedzi. Zaraz po Nowym Roku chcę wymienić rozrząd. Jutro jadę do sklepu kupić części -rozrząd 350zł Gatez 390zł Lukas -pompa wody 145zł Dolz Mam pytanie chciałbym wiedzieć czy przy wymianie rozrządu dodatkowo opłacało by się coś zrobić...np. wyczyścić przepustnicę Na co zwrócić uwagę

Dokładnie mogło być tak że pociekło na pompie więc została wymieniona na nową ale pasek i rolki zostały stare. Wiem że przesadzam ale jest to bardzo prawdopodobne. Ostatnio syn wymieniał rozrząd w Vectrze mechanik powiedział że pasek był w idealnym stanie i w zasadzie można było zostawić z tym że rozrząd był robiony 5 lat temu i 37 kkm (była wlepka na silniku). Może przesadzam ale wolę zapłacić i mieć spokój niż potem naprawiać. Użytkownik P_r_z_e_m_o edytował ten post 08 październik 2012 - 1419

[quotewilos]no tak ale sprawdzany był pasek - powiem wam ze wygląda jak nowy samochód był garazowany we Francji i nic tam nie parcieje[quote] Pasek rozrządu prawie zawsze wygląda jak nowy do samego momentu zerwania. [size1][ Dodano 2009-04-23 1958 ][size] [quote] ROZRZĄD to sie wymienia co 120 000 km a nie co 80 000 - Księga Serwisów LICZBY nie KŁAMIĄ ale Kłamcy LICZĄ[quote] Bzdura kupowałem

RENAULT MEGANE Rozrząd - Pomóżcie

Witam Mam pytanie mam renie 1.6e 8v 90 KM i musze wymienić rozrząd ale nie wiem jaki bedzie pasował. Powiedzcie mi ile pasek powinien miec zębów I czy ten rozrząd będzie pasował do tego mojego silnika ma on 95 zębów httpwww.allegro.plitem606214075_rozrza...19_1_2_1_4.html Albo ten Tylko że ten ma 96 zębów httpwww.allegro.plitem607003565_rozrza...1_4_1_6_8v.html Pomóżcie mi bo albo słabo

RENAULT MEGANE Rozrząd oraz poduszki pod...oraz zablokowane

Witam Mam scenica 2002 1.9 dTi. W Holandii wymienili rozrząd przy 161 tysiącach. Na liczniku mam 175 tysięcy i niby wszystko się zgadza. Co radzicie robić Druga sprawa to poduszki i właśnie jak odpalam silnik to tłucze jak wbijam biegi i puszczam sprzęgło to muszę to robić bardzo delikatnie bo stuka. Co to za poduszki są do wymiany No i jeszcze mam zablokowane tylne lewe drzwi. Co zrobić by je otworzyć Z góry bardzo bardzo dziękuje za rady. Bolo

Ja mojego scenica przywiozlem z Niemiec z przebiegiem 124 tys i niby mial tez wymieniony rozrzad ale ja co do tego to nikomu nie ufam i wymienilem .W 19 chamade 19D wymienialem co 90 tys i chyba sie tego bede trzymal w scenicu tez .Aco do drzwi to pewnie blokada przed dziecmi jast przesunieta w drzwiach tak jak kolega napisal

RENAULT MEGANE I BA0 1 DA0 1 LA0 1 EA0 1 JA0 1 Rozrząd Megane I PH I &3997 1.6 8V RT K7M BA0L

Witam&33 Założyłem ten temat ponieważ nie zauważyłem zapytania innych użytkowników rozrząd do takiej właśnie wersji. Nie chodzi mi o markę części a ich spis potrzebny do wymiany. Proszę doświadczonych kolegów o pomoc (ja nie jestem mechanikiem a na mechanice znam się tyle o ile). rozrząd będzie mi robił brat dziewczyny który jest mechanikiem. Wymienię części które chce kupić

Akurat ten sklep to ma kiepski ten katalog online. Nie ma pod wersje wyposażenia. Jest tylko pod wersje silnika np. BA0L czy BAOF itd. Jest tylko pasek wieloklinowy ale ja chce dane. Długość szerokość itd. W wersji RT oprócz paska rozrządu są jeszcze 2 paski. Użytkownik llat edytował ten post 09 sierpień 2011 - 1928

RENAULT MEGANE Jakiej firmy pasek rozrządu kupić

Na allegro aktualnie są sklepy sprzedają komplety - oryginały 125 zł (pasek napinacz) - deyko napinacz 99 zł - gates napinacz też chyba 99 zł - jest jeszcze komplet SKF za 150 zł Podobno ten oryginał i gates są wzmacniane a deyko nie. Ceny są atrakcyjne bo wsklepie za to chcą pod 200 zł.

Silnik K7M ma 8 zaworów i moc 90KM [ Dodano 2007-01-31 1947 ] Na forum jest sporo informacji na temat rozrządu. Poczytaj...warto.

RENAULT MEGANE Rozrząd 1.9 dCi

Witam muszę wymienić rozrząd czy ten zestaw będzie ok (klik) Czy może powinienem szukać paska Gates pompy SKF... Pozdrawiam.

nie mam pojęcia dlatego zapytałem na forum czy zestaw jest OK ale nie ma odzewu Cytat z aukcji Wszystko w jakości oryginału. PASEK DAYCO ORYGINAŁ W renault NAPINACZ KOYO ORYGINAŁ W renault POMPA WODY DOLZ JAKOŚ ORYGINAŁU

ja wyczytałem że na pierwszy montaż w renault idą rolki i napinacz firmy INA - i takie chyba kupię a pasek Contitech.

Hej. Czy ten pasek do Megane 1.9dci 2004 bedzie pasowal Czy trzeba znac dokladny numer silnika jak tam pisza F9Q.... httpcgi.ebay.co.ukrenault-Megane-1-9dC...item4cebd6b757 I czy ta pompa bedzie dobra httpcgi.ebay.co.ukrenault-MEGANE-CC-1-...item2eabc6c6c6 Pozdrawiam)

RENAULT MEGANE Gruchotanie z okolic rozrządu 19 dci 102KM

Witajcie&33 W październiku robiłem rozrząd z pompą wody która jest na pasku osprzętu. W czerwcu jednak zaczęło mi coś po rozgrzaniu silnika głośno gruchotać (jak gołą . Udałem się do mechanika z reklamacją na rozrząd. Powiedział że nie wiedział co to było i wymienił cały rozrząd. Dwa tygodnie później wymieniłem regulator na pompie CR Bosch CP1 z uwagi na falujące obroty

RENAULT MEGANE jak ustawić rozrząd w 19 dti

Witam wczoraj megi zapaliła normalnie i po 5 sekundach z silnika zaczęły dochodzić jakieś dziwne dźwięki - od strony rozrządu - jakieś takie metaliczne. Pomyślałem że to może coś z rozrządem (dzisiaj ma 170 tkm wymieniany niby był przy 120 tkm tak jest w książce) silnik pracuje normalnie poza tym odłosem tzn. ma równe obroty (na wysokie nie wkręcałem). Czytałem że zrywają się

RENAULT SCENIC I JA0 1 rozrząd megane scenic 98 r. 1.9 dTi 75 KW

Witam Otuż drodzy koledzy miałem przygodę swoim scenicem przez 3 lata użytkowania i przejechaniu 70 tys. km był tylko zachwalany bo nie sprawiał żadnych problemów aż do wczoraj. W związku z ową przygodą mam kilka pytań ale najpierw napisze co sie przydarzyło. Podczas jazdy okolo 60 kmh coś zaczęło hałasować(klekotać) pod maską zatrzymalem się maska do góry patrzę(silnik cały

RENAULT MEGANE Zerwany pasek rozrządu 1.9 dTi wymiana głowicy

Witam . Podczas jady silnik się zatrzymał . Po ściągnięciu pokrywy okazało się że jest zerwany pasek rozrządu. po dalszym demontażu (ściągniecie głowicy) wyszło więcej uszkodzonych części (pogięte zawory uszkodzone popychacze zaworowe zerwany klin na kole zębatym wałka rozrządu pęknięta głowica koło prowadnicy). Do końca nie wiem czym było to spowodowane gdyż z tropu mnie

RENAULT MEGANE Wymiana rozrządu 1.9 dCi F9Q 800

Witam. Zamierzam wymieniać rozrząd. Szukam czegoś dobrego i sprawdzonego. Jaki możecie mi zaproponować kompletny rozrząd obecnie sprzedawany na allegro Zależy mi na jakości. Druga sprawa czy ktoś z was już wymieniał rozrząd z okolicy Bielska Kęt Andrychów Szukam pewnym mechaników którzy to solidnie zrobią.

RENAULT MEGANE Rozrząd 1.9 dti

Po kupnie samochodu postanowiłem wymienić rozrząd. W zeszłą sobotę zabrałem się za wymianę. Wał korbowy zblokowałem trzpieniem koło rozrządu i obudowę oznaczyłem markerem według ustawienia na poprzednim pasku. Wszystko poskładałem tak jak było wcześniej ale pojawiły się dziwne przedmuchy w okolicy świecy pierwszego cylindra i stukot. Co mogłem żle ustawic skoro złożyłem

RENAULT MEGANE II BM0 1 CM0 1 KM0 1 EM0 1 LM0 1 Megane II 2002 1.9 DCi wymiana rozrządu

Witam chciałbym spytać czy koło zębate na wale korbowym napędzające rozrząd jest tylko na stożku bez klina Wiem że przy wymianie nie luzuje się kół na wałkach rozrządu. Więc teoretycznie może faktycznie na wale jest tylko stożek. Czy ktoś może rozjaśnić nieco sytuację i podpowiedzieć jak jest faktycznie. Czy do tej Renówki bezwzględnie trzeba używać blokad tam w sumie chyba

RENAULT MEGANE 1.9 dci Wymiana rozrządu (tylko pasek )

Witam zbliża mi się termin wymiany paska rozrządu. Pierwszy raz wymieniałem przy zakupie samochodu - 126 000 teraz mam 180 000 (to chyba juz odpowiedni czas prawda ) Chciałbym zapytać czy powinienem wymienić kompletny rozrząd czy starczy jeśli wymienię pasek oraz napinacz. Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam

Przykładowe oferty części samochodowych renault 19 rozrząd

  • Renault Clio II,Megane II 1.5 DCI OBUDOWA ROZRZĄDU - Małomice (19.00PLN)
  • SILNIK 1,4 1.4 8V RENAULT 19 ROZRZĄD NA ŁAŃCUCH - RACIBÓRZ / RYBNIK (399.00PLN)
  • RENAULT 19 1.8 16V CLIO WAŁEK ROZRZĄDU - Malczyce (100.00PLN)
  • KOŁO ZĘBATE WAŁKA ROZRZĄDU RENAULT 19 1,7 F3N L740 - Żary (49.00PLN)
  • SILNIK 1,4 1.4 8V RENAULT 19 ROZRZĄD NA ŁAŃCUCH - RACIBÓRZ / RYBNIK (399.00PLN)
  • SILNIK 1,4 1.4 8V RENAULT 19 ROZRZĄD NA ŁAŃCUCH - RACIBÓRZ / RYBNIK (399.00PLN)
  • SILNIK 1,4 1.4 8V RENAULT 19 ROZRZĄD NA ŁAŃCUCH - RACIBÓRZ / RYBNIK (399.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi