części samochodowe nanodatex

renault 19 elektrozawór

Samochody związane z zapytaniem renault 19 elektrozawór

Pytania i odpowiedzi: renault 19 elektrozawór

RENAULT MEGANE Elektrozawór sterowania zmiennych faz rozrządu

U mnie w megi II 1.6 16V był wymieniany elektrozawór sterowania zmiennymi fazami rozrządu. Czy ten element często nawala bo ta naprawa była wykonywana przez poprzedniego właściciela auta. Jakie złe efekty są przy psującym się zaworze co się dzieje z autem U mnie czasem przy zimnym silniku auto się dławi ale ma to miejsce przy ok pierwszych 400 metrach porannej jazdy. Czy ma to jakiś związek z tym zaworem

A więc wybrałem się na wieczorne sprinty zgodnie z Twoją poradą...i przyznamże najpierw pojechałem 10 km z podpiętym elektrozaworem ( do maks V170kmh)a z powrotem bez...absolutnie nie odczułem różnicy w przyspieszeniu. A nawet co gorszamiałem wrażenieże bez elektrozaworu ma lepsze przyspieszenie . Rozumiemże ten zawór nie jest w żaden sposób naprawialny A jeśli kupnoto ryzykować używanyczy po w tym wypadku lepiej zorganizować sobie nowy elektrozawór Pytanie teżczy na jego nieprawidłową pracę wpływ mógł mieć olej jaki używany jest obecnie - 10W40.... Z góry dzięki za odpowiedź&33 Użytkownik G0rdon edytował ten post 18 lipiec 2013 - 0019

Związku pomiędzy stanem oleju a grzechotaniem koła nie udało mi się odkryć.Ja u siebie utrzymuję połowę stanu i do czasu awarii elektrozaworu koło nie grzechotało.Teraz po wymianie elektrozaworu również nie dolewałem oleju a koło przestało grzechotać.Natomiast jeżeli chodzi o stary olej lub gęsty to uważam że ma wpływ na pracę zaworu - mała i słaba sprężynka która odpowiada za zamknięcie zaworu (po zaniku napięcia)i przełączenie kanału olejowego na pozycję 0 i blokadę koła. Ps.Dalsza sekcja zwłok elektrozaworu przyniosła odpowiedz co spowodowało uszkodzenie zaworu.Przetarła się osłona rdzenia cewki i olej przez powstałą dziurę dostał się do cewki.Rdzeń cewki pracuje w oleju.W moim przypadku to już drugi elektrozawór padł .Pierwszy wytrzymał ok.140tyś ten drugi niewiem bo kupiłem używany.Obecnie kupiłem z Meganki III z przebiegiem 81tyś.Nie mogłem go domyć ze spalonego olejuchyba wymiany oleju były robione zgodnie z instrukcjączyli 30 i 60tyś. Załączone pliki   Zawór KZFR 5.jpg (3945 KB) Ilość pobrań 112   Zawór KZFR 6.jpg (4119 KB) Ilość pobrań 127   Zawór KZFR 7.jpg (4435 KB) Ilość pobrań 154

Ja też mam podobnie jak u was i elektrozawór nic nie ma do tego. Bo zmieniłem i jest tak samo. Użytkownik aston76 edytował ten post 12 luty 2014 - 1923

Ja myślę że chyba winy jest pedał gazu albo przepustnica. Odłącz elektrozawór i sprawdź sobie czy będzie stabilny obroty przy dodaniu do np. 1500obrmin. Użytkownik aston76 edytował ten post 12 luty 2014 - 1924

RENAULT MEGANE Pochłaniacz par paliwa - elektrozawór- megan

Witam. Po włączeniu zapłonu (bez odpalania) słyszę cykliczne bardzo szybki ciche stuki. (Odgłos charakterystyczny do przełączania styków przekaźnika). Dźwięki zlokalizowałem jako dochodzące z pochłaniacza par paliwa. (dokładnie - elektrozawór pochłaniacza par paliwa). Czy takie zachowanie elektrozaworu pochłaniacza par paliwa przy zimnym silniku jest normalne Czy tez może świadczyć

Zobacz Czujniki w układzie chłodzenia, ogrzewania i klimatyzacji do RENAULT 19

RENAULT MEGANE elektrozawór buczy

Witam proszę o informację na temat elektrozaworu podciśnienia EV 521 do megane 2 15 DCI z 2006 roku mianowicie chodzi o to że wydaje on dzwięk (buczy) raczej nie powinno tak być ... należy go wymienić czy moze jest jakaś opcja przeczyszczenia itd. Dodam tylko że nie ma żadnego komunikatu o błędzie więc co robić Dodano 14 cze 2013 - 2116 pomoże ktoś Załączone pliki   DSC_0494.JPG (51917 KB) Ilość pobrań 21

ją otworzy... czyli mam tego elementu nie wymieniac bo tak ma byc Dodano 16 cze 2013 - 2013 więc co robić Regulamin pkt.5.6 5.7 Ludzie Czytajcie przed wysłaniem to co palce nastukały na klawiszach Poprawcie wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą Nikt was nie goni Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas - Prezes Dodano 17 cze 2013 - 1952

RENAULT MEGANE Renault Megane 3l100 km Możliwe &33

Witam. Przeglądając internet w poszukiwaniu oszczędności wpadłem na pewien film. httpswww.youtube....hvl2vi-TvyA3Q httpswww.youtube....hvKu06FJFRTpo Być może skuszę się na takie wyjście tym bardziej że jest to niedrogie. I można oszczędzić ponad 60% paliwa i daje przyrost mocy ok. 15%. Lecz mam kilka problemów ze stworzeniem schematu. 1. Pan Jan ma u siebie zbiornik na siedzeniu pasażera

RENAULT MEGANE Wtryski czy turbina 1.9 DCI

Witam Proszę o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu z megane 1.9 DCI 2002r. Często jak silnik jest zimny zmianiając bieg na wyższy pojawia się na sekundę jakby dziura i auto nie reaguje na pedał gazu dzisje się to zazwyczaj raz i później jest już ok. Dzieje się to zwłaszcza w okolicy 3000 obr jak zmieniam bieg. Najgorsze jednak że autko jadąc pod górki traci moc włącza się kontrolka

Dzięki za odpowiedź. Auto było już podłączane pod 2 różne komputery (niestety nie CLIP) na jednym wyszedł błąd elektrozaworu turbiny a na drugim że probem jest z rozrządem. Fakt faktem że problemy z autkiem pojawiły się po wymianie paska rozrządu ale nie wiem czy mogę łączyć te 2 sprawy Jutro zadzwonię do serwisu renault i umówię się na wizytę mam nadzieję że mają CLIPa

Mogę dodać jeszcze że gdy ja miałem problem z ECU Clip pokazywał problemy różnych elementów osprzętu silnika (nie pamiętam dokładnie czego ale był to na pewno elektrozawór turbiny przepływomierz i jeszcze coś) które tak naprawdę były sprawne

Typowe dla... tutaj sam sobie odpowiedziałeś. Błąd tego elektrozaworu wymiana na nowy lub możesz wyczyścić i ustawić na oko ja kiedyś miałem to samo na 3 czy 4-rce mogłem żyłować i było w porządku ale na piątym biegu już było większe obciążenie zapalała się spirala i tracił moc stawałem 10sekund odpalałem i znów było dobrze do momentu aż go znowu nie przeciągnąłem wyczyściłem ustawiłem metodą prób i błędów trzpień aż przestała się zapalać kontrolka auto odżyło aż miło. P.S U mnie też auto łapało muła kontrolka się nie zapalała wyczyściłem go bo był podrdzewiały i inna jazda od razu. Możesz spróbować bez czyszczenia cofnąć obrót do 15 w lewo zmniejszasz ciśnienie jak przeładowuje oczywiście lub w prawo zwiększyć jak jest za małe na kompie powinno pokazać czy było przeładowanie chyba że masz źle podłaczone podciśnienie dół vacum góra turbo albo jest uszkodzonie elektryczne. Użytkownik pauliosss edytował ten post 19 sierpień 2013 - 1152

Zawór jest nowy druga sztuka bo pierwszy reklamowałem. W jaki sposób mogę go wyregulować Mam go otworzyć Z tego co widziałem to jest raczej zalany na stałe Na komputerze wyszło że za duża ilość czyli podejrzewam że przeładowuje. Dodano 19 sie 2013 - 1401 Przyjrzałem się temu zaworkowi i faktycznie jest możliwość otwarcia go i wyregulowania śrubką tak więc cofam poprzedni wpis

RENAULT MEGANE 1.9 dT F8Q slaba moc - auto stalo 7 miesiecy

witam serdecznie wszystkich uzytkownikow tego forum meganomaniakow wczoraj zakupilem owa renie czyli renault meganie z roku 97 z silnikiem 1.9 diesla tylko nie wiem jaki to diesel czy dti jak mi na przegladzie powiedzial czy tylko dt ew. td powiedzcie mi moi drodzy bo chce kupic pare czesci a nie wiem jaki silnik podawac bo nawet nie wiem jaki dla ulatwienia dam zdjecia oraz numer vin vin to VF1BA0Y051

Te silniki działają nawet bez komputera. Żadnych map tam nie ma bo pompa wtryskowa jest mechaniczna rozdzielcza jedynie regulowany jest kąt wtrysku który nie ma nic wspólnego z mocą. Między wersją z turbo a bez jest tak różnca że w wersji turbo jest zawór turbo boster (LDA) który zwiększa ilość paliwa w zależności od ciśnienia w kolektorze dolotowym. [ Dodano 2011-02-04 1958

3 nie ma znaczenia która strona tylko żeby jeden biegł do pompki vacum drugi do mieszka 1 tak zaślepiasz od strony zasysania powietrza czyli od elektrozaworu po to żeby pompa vacum nie zasala syfu i nie uszkodziła się.. pozatym elektrozawór do egr jest inny niz do podbicia wolnych obrotów. 2 jest to wąz do boostera który podaje ciśnienie z kolektora do zaworu na pompie. Zawór ten ma za

Czerwone kółko to wąż do turbo boostera niebieskie elektrozawór od egr zielone elektrozawór od podbicia wolnych obrotów tak przynajmniej w mitsubischi było [ Dodano 2011-02-04 2245 ] Jak widać ze schematów to każdy elektrozawór kiedy nie załącza podciśnienia przekierowuje powietrze z otoczenia do elementu wykonawczego (po to zęby mieszek odpuścił czy to w egr czy od wolnych obrotów)

jest to filterek zasysający powietrze z otoczenia w celu odpuszczenia egr kiedy elektrozawór odetnie podciśnienie. Egr sobie daruj zaślep ten wolny kruciec i tyle w spalaniu i w pracy silnika nic się nie zmieni. Zajmij się elektrozaworem od podbicia obrotów

RENAULT MEGANE scenic RX4 19 DCI nie odpala

Witam wszystkich mam taki mały problem posiadam scenica RX4 19 DCI 2001 rok przebieg około 160000 do dziś wszystko było prawie ok samochód palił normalnie na rys ale pewnego dnia jak chciałem ruszyć silnik kręcił ale nie odpalił troszeczke pokręciłem i przerwałem na jakieś 20 minut po tej chwili odpalił na rys jeździłem nim kilka dni i znów to samo kręci ale nie odpala dałem mu

jak stara się załapać to może tylko padł elektrozawór na pompie lub w twoim przypadku masz już elektryczną pompkę paliwa która podaje ON do pompy(pompa sama nie zasysa) objaw raczej powinien być taki jak w benzynie że po włączeniu zapłonu powinno ją słychać przez parę sekund. wybadaj na początek od tego. filtr paliwa mam nadzieję że zmieniasz często przy jakości polskiego paliwa.

kolega pytał czy wymieniałem filtr paliwa tak wymieniałem robiłem przegląd wymiana oleju filtry a także rozżąd z wszystkimi rolkami napinaczami chyba że paliwo kiepskie zatankowałem bo tankowałem 3 dni wcześniej a co do tego że powinienem słyszeć pompke po przekręceniu zapłonu owszem słysze ją tak zabuczy niewiem może przez kilka sekund i cichnie ale to chyba tak ma być może faktycznie się zwiesiła.Ciekaw jestem czy jeśli podłącze samochód pod komputer to wykaże naprzykład usterke pompki albo uszkodzony elektrozawór [ Dodano 2008-04-30 1917 ] ok wiem już że pompka znajduje się obok koła po stronie pasażera musze ją zlokalizować [ Dodano 2008-05-02 1155 ] mam pytanie jak dostać się do pompy paliwa wiem że jest gdzieś w tyle po stronie pasażera czy z zewnątrz jakoś można się dostać czy trzeba rozbierać coś mam problem bo nie mam jak scholować samochodu i nie wiem czy pod blokiem jestem w stanie to sam naprawić doradźcie coś bo mnie trafia jak już wiecie jest to renault scenic RX4 DCI

RENAULT MEGANE Niestabilne obroty

Witam Ostatnio zauważyłem dziwny problem w aucie. Kiedy np. staram się utrzymać gaz na jednostajnych obrotach np. 1500 obrotów to auto wkręca się na te obroty chwilę pochodzi ok i obroty spadają gdzieś do 1250 i znów wzrastają do 1500. Próbowałem na zimnym i ciepłym silniku na benzynie i na gazie auto zachowuje się identycznie. Np. gdy wkręcę auto na 2200 obrotów to efekt jest ciut

nieprawidłowe działanie czujnika położenia wału czujnika wałka rozrządu czujnika temp. powietrza dolotowego mogło by mieć wpływ na ww. objawy. Zastanawaim się jeszcze nad elektrozaworem KZFR. Dodano 19 mar 2014 - 0910 Wymieniłem pedał gazu na nowy. Efekt bez zmian ciągle obroty nie utrzymywały się równo np. na 1500 obrmin tylko falowały o 200 obr góra dół. Wymieniłem map sensor

Może faktycznie mieć to coś wspólnego z tym fazami. Koło wymienione przy ostatniej wymianie rozrządu jakieś 25 tyś temu. Może to elektrozawór nie był wymieniany chyba nigdy auto ma przejechane już ponad 200 tyś. Regulamin pkt. 5.13 cytowanie Nie cytujemy postu w całości odpowiadając bezpośrednio pod nim. damiar Użytkownik damiar edytował ten post 19 marzec 2014 - 2159

RENAULT MEGANE I BA0 1 DA0 1 LA0 1 EA0 1 JA0 1 świecąca kontrolka service i injection controlleren

Witam&33 Proszę o jakąś wskazówkęwczoraj po raz trzeci zaświeciły mi się kontrolki jak w temacieza dwoma razami trwało to kilka sekund i gasływczoraj zgasły dopiero jak zgasiłem silnik i zapaliłem ponownie.Dziś jeździłem po mieście i nic się nie zapaliło.Dodam tylkoże podczas palenia wwymienionych kontrolek pracował także wentylator chłodnicy.Czy to ma jakiś związek z filtrem

Znalazłem dziś serwisówkę do renaultmam w związku z tym pytaniektóre z poniższych pozycjimogę wziąć pod uwagę przy tym błędzie 1644 Cytuje W przypadku usterki wtrysku (stopień ważności 1) wyświetlany jest komunikat Konieczna kontrola wtrysku następnie zapala się lampka kontrolna Service . Oznacza to ograniczenie możliwości działania i obniżony poziom bezpieczeństwa. Użytkownik

RENAULT MEGANE stukanie w baku

Na początek chciałem się z wszystkimi przywitać ponieważ to mój pierwszy post tutaj. A więc witam Mam następujący problem gdy zgasze silnik to przez kilka minut w baku słychać stukanie i ciekawi mnie co to jest bo domyślam się że tego nie powinno być mało tego jak kilka razy zatankowałem do pełna to wskazówka na desce nigdy nie wskazała max tylko zawsze ok 34 baku mało tego zdażało

przeanalizowałem tematy z linków ktore podałeś i myśle że nie ma tam sposobu na skontrolowanie tego pochłaniacza par więc nie wiem co zrobić żeby można było ten element wykluczyć. Zastanawiam sie czy problemem nie będzie pompa paliwa co o tym myślisz [ Dodano 2008-05-28 1926 ] A więc tak grzebałem sporo przy aucie i chyba znalazłem ale musze was zapytać czy to będzie to sprawdzałem

RENAULT MEGANE Odpala co któryś raz dziwne

Witam wszystkich. Jestem nowym użytkownikiem tego forum i od niedawna szczęśliwym posiadaczem Megane Scenic I 1.9 DTI z 98roku 98KM. Nie wiem czy dobrze wybrałem to phII za to sory. Szukałem na forum już mojego przypadku ale znalazłem tylko podobne więc postanowiłem założyć nowy temat. Mam nadzieję że admin minie nie skasuje od razu . Mój problem polega na tym że renia ma ciężko zapalić

obok świec i samochód przeszedł na tryb awaryjny i nie ma mocy. Ważniejsze jest na razie odpalanie jak jaszcze po odpala jakieś 2 dni to zacznę się bawić trybem awaryjnym może klip go usunie a ja bym podał wtedy napięcie po zapłonie na elektrozawór i może będzie hulać. Moja wspaniała Renóweczka mój mały sceniczek może będzie w końcu chodził. Dodano 26 sie 2011 - 1219

RENAULT MEGANE I BA0 1 DA0 1 LA0 1 EA0 1 JA0 1 Oznaczenie 1.9 dci (i) niebieskie

Witam spotkał się ktoś z Was może z taką maszyną 1.9 dci ale ostatnie i jest niebieskie Mam na myśli oznaczenia na listwach bocznych. Poprzedni właściciel twierdzi że to jakaś limitowana wersja z 115-toma kucykami. Dziękuję za jakikolwiek trop... Pozdrawiam&33 Użytkownik miskun edytował ten post 16 wrzesień 2013 - 2153

Ja miałem taki silnik w megance coupe I phII. Te silniki miały tylko 102KM (niektóre katalogi pokazują 105KM. Ten sam silnik chyba występował też w volvo vs40 i miał ze 115KM. Bardzo fajna jednostka byłem z niej super zadowolony - zero problemów przez jakieś 6 lat użytkowania. Na części (osprzęt) wydałem przez 6 lat niecałe 200zł (przepływka była uszkodzona już przy zakupie - 150zł

w trasie dalej może i ktoś schodzi do 4.0 ale komp okłamuje i w rzeczywistości pali 5L ja tak miałem w passacietyko że w drugą stronę pokazywał 5.5 a palił 6.7L scenic pokazuje co do setki no może jest różnica 01L i może dlatego pokazuje realną średnią. Panowie co do turbo to ze zmienną geometrią posiada ten elektrozawór sterowania ( w pasku się mówi N75 nie wiem jak w renault)a

Panowie a mam takie pytanie. Czy jest możliwe wyregulowanie tego elektrozaworu w domowych warunkach tak na czucie

Bez zmiennej geometrii ale też regulują wydajność turbiny tylko na innej zasadzie.Bo inaczej to po co by był ten elektrozawór i siłownik.

RENAULT MEGANE Brak mocy - ograniczone obroty 1.9 dci 102KM (50KM )

Witam wiem że temat był już po troche poruszany w sprawie małej mocy w Scenic I ph II dci 1.9 ale mam kilka pytań. Na postoju na luzie po wciśnięciu na maksa gazu dochodzi tylko do 3 tys obrotów (oprócz tego że jest słaby) Przeczyściłem zawór EGD (był totalnie zapchany czarnym syfem) podmieniłem na drugi przepływomierz używany oryginalny i to samo. Na drugim obroty tylko do 2.5 tys

Zrób fotkę wiszącego wężyka i okolicy - możliwe że jest to wężyk od czujnika ciśnienia doładowania albo elektrozaworu turbo. Zostaje jeszcze diagnostyka clipem w celu ustalenia przyczyny. Może ta fotka pomoże httpmegane.com.pl...&attach_id9440 Użytkownik dexterpl edytował ten post 22 kwiecień 2012 - 1357

Może być przepływomierz. Na diagnostyce (clipddt2000) powinno być widać wydatek powietrza. Jak pisałem wyżej przepływomierz możesz sprawdzić zwykłym miernikiem oraz troszeczkę go przeczyścić izopropanolem lub kontakt U. Nowy oryginalny przepływomierz 5wk9620 siemensa to koszt ok 1000 zamienniki gów warte 250. Poszukaj kogoś kto handluje częściami renault za 100 kupisz to jest przepływomierz

RENAULT MEGANE I BA0 1 DA0 1 LA0 1 EA0 1 JA0 1 renault scenic 19 dci 2000r

witam wszystkich posiadam ww autko i mam problem z filtrem paliwa wymienilem juz trzeci za kazdym razem wywala mi go niewiem dlaczego jaka moze byc tego przyczyna

byl dolewany stp i dalej to samo a wczesniej gdzies we wrzesniu byla wymontowana pompa paliwa bo padl elektrozawor na niej moze byc ze cisnienie na pompie jest za duze lub cos podobnego

RENAULT MEGANE I BA0 1 DA0 1 LA0 1 EA0 1 JA0 1 Renault Scenic 19 dti 2000 Jak odłączyć zawór EGR

Witam Po gruntownym przeszukaniu forum odnalazłem sporo dywagacji nt egr-u tzn wiadomo co to do czego słuzyczy odłączać czy nie itd nie znalazłem natomiast konkretnej informacji jak wyczyścić - albo jeszcze lepiej odłaczyć to ustrojstwo w silniczku 19 dti. (chyba że cos przeoczyłem ...) Stąd moja prośba do bardziej doświadczonych forumowiczów o konkretne info jak tego dokonać... Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.

Heniu jak mniemam to elektrozawór sterujący pracą EGR ale to tylko dywagacje-pytanie pozostawiam do wyjaśnienia dla kogoś b.zaawansowanego w tym temacie u mnie również czasem jest słyszalny... Heniu a jak tam bagnet- znalazłeś

RENAULT MEGANE wężyki podcisnienia 1.9 dCi

Witam. Witam w moim Scenicu 1.9 dCi częstej awari ulegaja wężyki podcisnienia sterowania turbina. Jeden wężyk z kolektora do elektrozaworudrugi z elektrozaworu do tyrbiny. Co jakis czas wężk peka na koncu w miejscu nasuniecia na króciec. Silnik wtedy traci na mocy. Czy ktos ma podobne problemy i jak temu zaradzic. Przypuszczamze moze wezyki nie sa juz oryginalne bo samochód kupiłem używany.

RENAULT MEGANE Diagnoza problemu 1.9 Dci prosze o rade

Witam Proszę was o pomoc bo już nie wiem co robić otóż Pojechałem do ASO i mówię im że nie mam mocy pomimo silnika 1.9 Dci auto jeździ jak wolnossące. 2 dni bez auto i wreszcie telefon z renault że jest problem ( Generalnie norma jeżeli chodzi o ASO) pan serwisant powiedział mi że nie są wstanie stwierdzić w czym tkwi problem ponieważ komputer pokazuje Ok zalecili mi zrobienie testów

otwarta). Oznacza to ze spaliny zamiast napędzać łopatki turbiny będą sobie zmykać przez właśnie otwarty ten zawór do układu wydechowego. W nowszych turbinach zamiast waste-gate sa tzw. kierownice (czyli ruchome łopatki wirnika po stronie wydechu) które ustawiają się tak aby spaliny je bardziej napędzały lub składają gdy już ciśnienie i obroty wirnika są za wysokie. Silniki 19

RENAULT MEGANE 19 dci Brak mocy Palący się Serwis Stop oraz nie pali

Witam serdecznie forumowiczów. Mieszkam w Anglii i ostatnio skłoniłem do zakupu Megane Scenic 2002 rocznik 19dci. Powodem sprzedaży był problem z zaworem ciśnienia doładowania. Silnik sporadycznie tracił moc nie wkręcał się powyżej 3tyś obrotów ogólnie nie chciał jechac. Na początku po zakupie było wszystko dobrze samochód pojeździł kilka dni po czym stało mu się to co opisywał

Wymiana elektrozaworu na inny sprawny powinna pomóc. Ja tez miałem ten zawór uszkodzony auto traciło moc przy ok 120kmh czasami pod obciążeniem trochę wczesniej. Połączenie tych wężyków razem miałem jako tymczasowa prowizorka wymieniłem zawór na taki sam i problem zniknął. Komputer nie pokazywał tego błędu. Kupiłem elektrozawór od laguny (ten sam numer oryginału) za 40zł. Drugi

RENAULT MEGANE 1.9 dTi1.9 dCi koszty eksploatacyjne

Witam wszystkich Jestem co prawda nowym użytkownikiem na tym forum ale przeczytałem już prawie wszystkie wasze posty z działu silników ZS i prosiłbym o pewne uporządkowanie informacji. Zamierzam kupić w nowym roku Scenica I z silnikiem ZS. I tutaj moja uwaga skupia się tylko na dwóch modelach dTi 98KM lub dCi 102KM. Ja wiem że między użytkownikami zawsze będzie wojna w tym temacie podobnie

Kupiłem Megankę z silnikiem dCi dokładnie cztery lata temu miała wtedy przebieg 102 tys km. Teraz ma ponad 176 tys km. Jak tylko kupiłem auto w silniku padnięte były świece żarowe i przepływomierz. Poza tym reszta sprawna. Po jakimś czasie padł elektrozawór podciśnienia. Latem tego roku pękł wężyk od czujnika ciśnienia w kolektorze. Teraz koszty części przez te cztery lata Przepływomierz

O to jednak mnie się udało. Szukałem około 12 roku mojego sceniola drugiego ale w necie okazjonalny objazd pobliskich placów i salonów. W końcu trafiłem na interesujące ogłoszenie wstawione wieczorem do Allegro gdzie był sceniol z poszukiwanym silnikiem wyposażeniem i w odpowiadającym mi stanie roczniku i cenie. (do dyspozycji miałem 35- 40 tys) Do tego jeszcze niecałe 30 km od miejsca

RENAULT MEGANE Problem z rozruchem na zimnym silniku 1.9 d

Witam. Mam problem z rozruchem meganki 1.9 diesel bez turbo. Na zimnym silniku tak dopiero za 2-3 razy odpala i to z trudem ponadto obroty sa niskie i szarpie silnik przez pare sekund. Dziwne jest to dla mnie bo jeszcze wczoraj odpala od tyku bez problemu. Dodam ze auto jest po wymianie uszczelki pod głowica i rozrzadu. Zaraz po wymianie nie było zadnych problemów.

słuchajcie próbowałem odpalić auto. tzn. najpierw otworzyłem maskę popompowałem. Wszyscy pisali że pompka zrobi się twarda (nie zrobiła ) nie zauważyłęm pęcherzyków powietrza. Następnie grzanie świec (3st.C). i kręcenie. Na ułamek sekundy tak jakby złapał i chciał odpalić. Ponowna próba już nic nie dała (auto stoi 2 dzień) nie męczyłem dalej aku bo i tak nie zamierzałem

Witam Michał gdzie to diagnozowałeś i naprawiałeś ten elektrozawór zakładam że gdzieś w Wawie chętnie bym skorzystał bo mam też problem z odpalaniem. pozdrawiam

RENAULT MEGANE 1.9 dT f8q po odpaleniu obroty 500

witam serdecznie kolegów po odpaleniu auta po nocy auto zawsze ma bardzo niskie obroty.Mianowicie ma 500 i pracuję jakoś nierównoprzerywa i przez pierwszy moment ( ok 30 sek) strasznie klepie. Podejrzewam ze może to ssanie jest uszkodzoneEwentualnie gdzie one się znajduję Dodam ze filtr paliwa jest wymienionywtryski po regeneracji i filtr powietrza także nowy Chyba że pompa wtryskowa jest

NA pompie masz dwie dzwignie jedna od pedału gazu Druga od podbicia obrotów wyaliminuj dzwignie od gazu zostanie ci od wolnych obrotów zaciąga ją linka na końcu linki jest mieszek do którego wchodzi rórka ta rurka idzie do elektrozaworu którym steruje ecu ecu daje napiecie na ten elektrozawór i otwierany jest obieg z pompy podciśnienia czyli zasysa powietrze (taki odkurzacz) wtedy mieszek

RENAULT MEGANE Huk Dym Wata

Witajcie Wszyscy&33 Zaciekawiła mnie pewna sytuacja Dzisiaj wracam sobie grzecznie Sceniczkiem do domciu jak każdy w kolumnie samochodów. Przede mną jechał Passat i Seicento. Wjeżdżaliśmy pod górkę i usłyszałem głośny huk (podobny do wystrzelenia opony)zauważyłem przede mną pełno czarnego dymu oraz chwile później pojawiła się na jezdni taki ciąg czarnego jakiegoś materiału.

Osobiście to bierze już irytacja chiałbym zapłacić więcej i mieć spokój pewność że dane urządzenie będzie pracować jak należy. Ale obecnie nawet płacąc więcej za znaną markę dostajemy często to co u chińskiej konkurencji. Przykład Pralka Electrolux wcale nie była tania pierwsza awaria zaraz po upływie gwarancji - sam sobie poradziłem problem z elektrozaworem. Telewizor Samsung (też nie był najtańszy) pierwsza awaria rok po gwarancji sam sobie naprawiłem. Teraz kupiłem switcha zarządzalnego 24xGbps producent deklaruje MTBF na poziomie 20 lat i dożywotnią gwarancję (czyli 5 lat po zakończeniu produkcji modelu) zobaczymy ile wytrzyma... A opinia odnośnie 2.0TDi w Passatach jest po prostu fatalna nazwijmy rzeczy po imieniu. Użytkownik Krzychu edytował ten post 19 luty 2013 - 1225

RENAULT MEGANE problem z obrotami silnika

Witam kupiłem scenica 1997r 1.6e 90kmmam problem z obrotami więcpo rozgrzaniu auta obroty są około 1200.Jak jadę to w tych okolicach się utrzymujączasem spadną do normy na chwile.Jak się zatrzymam to po jakimś czasie spadną na 850.Czytałem inne posty lecz żaden nie dał mi odpowiedzi. Co juz zrobiłem -wymiana świec -czyszczenie krokowca(preparatem do tego przeznaczonym)brudny był ale

ale po rozgrzaniu bylo ok i teraz po tygodniu problem jest nowy to ze jak sie rozgrzeje obroty wedruja w góre 2500 - 3000 juz naprawde nie mam pojecia co mozna zrobic pociac na żyletki chybajak macie jakies pomysly to chetnie poczytam Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki Ile razy wyślesz tego samego posta Wszystkie poleciały do kosza a Ty otrzymujesz upomnienie. P_r_z_e_m_o Dodano 04 lut 2012 - 1519

RENAULT MEGANE KZFR czy coś innego

Witam Dopadł mnie następujący problem auto stało jak zawsze parę dni na parkingu odpaliło jak zawsze bez problemu (problem z porannym warkotem KZFR pojawił się u mnie może ze 3 razy w ciągu roku). Ruszam na 1 biegu jest ok. Gdy wyjechałem na ulicę wrzucam 2 i zwiększam obroty i nagle słychać głośny warkot. Pojawia się na każdym biegu przy obrotach ok. 2000 i wyżej. Auto jest wtedy

RENAULT MEGANE Silnik 1.6 wolno rozpedza się

Witam od kilku dni mam Megane II ph2. i nie wiem czy to problem z autem ale mam wrażenie ze wolno rozpędza się aż tiry mnie wyprzedzają bez problemu. bo jeździłem innym autem ale słabszym silnikiem i chętnie kręcił na wysokie obroty... A druga czy to normalnie ze jak puszcze sprzęgło( nie do końca) bez dodawania gazu auto z trudnością rusza ale szarpie ze zaraz mial zgasnąć bo z innymi

Postaram się wyjąc o ile nie rozwalę go. Ale zauważyłem że jak lekko dotknę pedał gazu to słyszę takie hałas typu trrrrr i jak puszczam pedał gazu to przestaje. Dodano 23 lut 2012 - 1930 Dziś sprawdziłem auto dodając gaz do dechy. Więć tak dodaje do dechy auto powoli rozpedza sie do 4 tys. obrmin. Przykład na 2 biegu dodaje gaz do dechy i auto wolno rozpędza się i bez piszczenia

RENAULT MEGANE podłączanie kontrolki GPL -manual

Jeśli ktoś ma licznik od Megane po lifcie lub scenica z takim licznikiemdość łatwo można sobie podłączyć nieużywaną kontrolkę GPL jak ktoś ma LPG w aucie inaczej się nie przydaje . Kontrolka się zaświeci jak do pinu 1 czerwonej kostki doprowadzimy masę -) wystarczy tylko teraz wyprowadzić sygnał z instalacji gazowej informujący że auto pracuje na gazie z centralki mi się nie

jeśli kontrolka sterowana plusem to z przekażnika można dać tak jak na foto tyleże styk 30 dajesz napięcie z aku wtedy po podaniu sygnału z elektrozaworu na styku 87 idacym do kontrolki pojawi się napięcie ale musisz być pewienże ten pin w liczniku jest sterowany plusem . Lepiej by było jakbyś wziął kawałek kabelka zetknął do masy i przyłożył do tego pinu D3wtedy byłoby już cos wiadomozawsze to bezpieczniej dać masęnic się nie spalijak coś to odezwij się na gg .Jeśli po podaniu masy na D3 nic sięnie dzieje znaczy że kontrolka sterowana plusem wtedy można sprawdzić co się dzieje jak dasz bezpośrednio plusa na pin D3 .Najlepiej narysuj schemat jak to zrobiłeśwtedy będzie jasne . Użytkownik andrzej27r edytował ten post 12 maj 2011 - 1956

RENAULT MEGANE 1.9 dTi Uszkodzony przepływomierz czy EGR

Witajcie. Od paru dni mam problem z tzw. muleniem w scenicu 1.9 dti poczytałem forum padło na przepływomierz. Odpiąłem i auto odzyskało swoje dawne moce. Dzisiaj wziąłem się za czyszczenie przepływki bez zmian po złożeniu dalej muli. Co ciekawe mam jeszcze coupe z tym samy silnikiem podłączyłem sobie DDT2000 i sprawdzałem sobie wartości zadane i zmierzone dla EGRu oraz wskazania przepływki

Witam czy podłączenie pod CLIP-a w moim aucie (1.9 dTi F9Q736 zawór EGR mechaniczny sterowany oddzielnym elektrozaworem (taki dokładnie jak na zdjęciu kilka postów wyżej) wykaże niesprawność układu EGR Pozdrawiam

Delikatny luz na turbo raczej może być jeśli nie wali olejem. Czy podmieniony przepływomierz na pewno był sprawny EGR podciśnieniowy czy elektryczny EGR może nie działać i dobrze ale czy nie jest przyblokowany i nie puszcza spalin Wyciągnij wyczyść zamontuj i sprawdź czy będzie różnica. Turbo sterowane z kolektora ciśnieniem czy z elektrozaworu podciśnieniem

RENAULT MEGANE I BA0 1 DA0 1 LA0 1 EA0 1 JA0 1 19 dt - nierówno pracuje szarpie na zimnym i ciepłym czasami przykopci

Tym razem mam problem z silnikiem... Objawy są następujące 1) silnik nierówno pracuje - obroty na biegu jałowym nie tyle falują co na chwilę potrafią spaść niemal do zera - na ułamek sekundy za krótko żeby silnik zgasł zaraz wraca na normalne obroty po czym sytuacja sie powtarza. Czasami te spadki następują seriami jeden po drugim w ilości kilku-kilkunastu czasami pojedynczo w niewielkim

RENAULT MEGANE Turbina niedziałająca 1.9 DCI megane coupe

Witam mam taki problem z moją Meganką ostatnio jest słaba i nie reaguje na gaz tak jak wcześniej wyczyściłem zawór EGR i jest lepiej ale to jeszcze nie to samo i stąd moje pytanie czy może byc to turbina bo jakaś turbina na kolektorze jest tylko zupełnie nie da sie jej wyczuć czy działa czy nie Silnik to 1.9 DCI 2001 rok megane coupe 101 koni 75 KW . Regulamin pkt. 5.6 pkt. 5.7 0cool

Po paru sekundach od odpalenia silnika powinna podniść się sztanga od turbiny (takie cięgło). Jeśli tak nie jest sprawdź węże podciśnienia czy są na miejścu i czy są szczelne. Jeśli tak to jeszcze do sprawdzenia przepływomierz elektrozawór turbiny czujnik ciśnienia doładowania. Chyba że z silnika wydobywa się jakiś nietypowy dźwięk albo z wydechu idą jakieś dymki.

RENAULT MEGANE I BA0 1 DA0 1 LA0 1 EA0 1 JA0 1 1.9 Tdi kopci i nie reaguje na czujniki

Witam Mam problem z megane 1.9 dti (pompa lucas) a mianowicie -auto kopci na czarno w całym zakresie obrotów na ciepłym i zimnym silniku -silnik nie reaguje na odpięcie czujnika położenia wału -nie reaguje na odpięcie wtrysku sterującego W aucie przestawiałem kąt wtrysku - przestał głośno klekotać ale za to ciężko odpala. Wymieniony czujnik położenia wału (nawet 2 razy) podmieniony

po co na kompa to jest prymitywny silnik Za pomiar kąta wtrysku odpowiada czujnik położenia wału i wtrysk sterujący zaś za regulacje tego kąta elektrozawór na pompie którego zabija polskie paliwo(zawór ten jest rozbieralny i naprawialny jakby komuś wpadł do głowy wydatek 300zł). CO do kopcenia na czarno to za mało powietrza za dużo paliwaleją wtryski przewody dolotowe są nieszczelneegr

Przykładowe oferty części samochodowych renault 19 elektrozawór

  • RENAULT 19 1.8 ELEKTROZAWÓR - Mstów Zawada Częstochowa (30.00PLN)
  • ZAWÓR ELEKTROZAWÓR RENAULT 19 CLIO - Żary (24.99PLN)
  • RENAULT 19 1.8 ELEKTROZAWÓR - Mstów Zawada Częstochowa (30.00PLN)
  • ZAWÓR ELEKTROZAWÓR RENAULT 19 CLIO - Żary (24.99PLN)
  • RENAULT 19 1.8 ELEKTROZAWÓR - Mstów Zawada Częstochowa (30.00PLN)
  • ZAWÓR ELEKTROZAWÓR RENAULT 19 CLIO - Żary (24.99PLN)
  • RENAULT 19 1.8 ELEKTROZAWÓR - Mstów Zawada Częstochowa (30.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi