części samochodowe nanodatex

peugeot 206 siedzenia

Samochody związane z zapytaniem peugeot 206 siedzenia

Pytania i odpowiedzi: peugeot 206 siedzenia

PEUGEOT 206 Quiz wiosna 2009

Szanowni klubowicze minęło już sporo czasu od ostatniego Quizu w związku z tym w imieniu Joanity i swoim chcielibyśmy Was zaprosić do wspólnej zabawy. Zabawa zabawą ale żeby wzbudzić odrobinę zaangażowania i wyzwolić ducha rywalizacji zostały ufundowane nagrody Krótki regulamin Quizu 1.Quiz trwa od 21.04.2009 r. do 13.05.2009 r do godz. 16.00 2.Ilość pytań w Quizie 21 3.Nagrodą

PEUGEOT 206 Pug i Cytrynka

Nurtuje mnie to pytanie. W chinach pug i cytrynki sa produkowane w jednej fabryce. czy to peugeot orzejął citroena czy citroen kupił peugeota Jeśli cytrynki kupiły pugi to ja sprzedaje 206

Zanim powstały samochody które kochamy wydażyło się wiele zdażeń i upłynęło wiele wody w Sekwanie i Wiśle ale po kolei. Najstarsze wzmianki o rodzinie peugeot pochodzą z czasów Ludwika XIV a zainteresowanie tej rodziny przemysłem zaczęło się w 1810 roku kiedy to rodzina młynarzy nazwiskiem peugeot postanowiła przebudować swój młyn na fabryczkę wytwarzającą blachy stalowe walcowane

Zobacz Fotele do PEUGEOT 206

PEUGEOT 206 PRANIE TAPICERKI (usługa)

OFERUJE WAM USŁUGI PRANIE TAPICERKI W WASZYCH PUGACH I NIE TYLKO PROFESJONALNYM SPRZĘTEM KARCHER ORAZ TYLKO I WYŁĄCZNIE ORYGINALNYMI PREPARATAMI WWW.SYSTEM-CLEAN.PL ZAPRASZAMY Pranie jest kompleksowe i obejmuje wpierw odkurzenie czyszczenie podłogi w dostępnych miejscach pranie wszystkich foteli oraz bagażnika CENA ZA WSZYSTKO TO 100zł hatchback i 130zł kombi ceny obowiązują tylko dla

Tak jak pisałem powyżej w sobotę umówiony byłem na pranie tapicerki w samochodzie. peugeotem 206 przyjechało dwóch sympatycznych Panów z których jeden jest forumowiczem 206club. Zabrali się do pracy i po około 15 godzinie efekt zadziwił nawet mnie (byłem trochę sceptycznie do tego nastawiony). Zniknęły wszystkie plamy i plamki (w tym zaplamienia zrobione jakimś napojem przez dziecko).

PEUGEOT 206 XS-ile poduszek i zderzak od GT

Witam mam 2 pytania nie znalazłem odpowiedzi na forum (ale jeśli gdzieś takowa jest to przepraszam) 1. Mam peugeota 206 XS na tej stronie dowiedziałem sieza powinienem mieć 6 poduszek (wersje pow. 1.4 a ja mam 2.0 HDi) jednak nigdzie nie widzę napisów air bag oprócz kierownicyprzedniego pasażera i 2 na przednich siedzeniach z boku a więc czy mam jeszcze 2 poduszki jeśli tak to gdzie 2.Chciałbym

PEUGEOT 206 Jaka to wersja nadwozia (seria)

Od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem peugeota 206 z silnikiem benzynowym 1.6. Samochodzik jest 5-drzwiowy i pochodzi z Danii (pierwsza rejestracja kwiecień 2007 r.). Niestety nie wiem jaka to dokładnie seria a jest mi to potrzebne do zamówienia pokrowców na siedzenia no i pytam też dla własnej wiedzy. Autko nie pasuje idealnie do żadnej wersji opisanej w encyklopedii. Facet który

PEUGEOT 206 Klubowicze jaki to model peugeta podaje NR Vin

witam Jaki to model peugeota i jakie wyposażenie ma NR VIn to VF32AKFWA41953141 Czy ktoś to potrafi rozkodować pozdrawiam Wielkie dzięki za pomoc

Rodzaj produktu pojazd specjalny znak handlowytyp elementu peugeot linia produktu 206 typ nadwozia hatchback 5drzw wykończenie poziom xr presence silnik wtrysk tu3jp przeniesienie napędu skrzynia mecha 5 rodzaj farby lakier niemetaliczny kolor nadwozia lakier czarny onyx typ tapicerki wewnętrznej tkanina warkocz andorre efka "pa" kolor okładszin "fa" skrzynia biegów (charakterystyka)

PEUGEOT 206 Prosba o sprawdzenie VIN-u

Witam Chcialbym sprawdzic autko co mialo robione na przegladach i kiedy. czy jest mozliwe by to sprawdzic podajac sam VIN jesli ktos by mogl mi wyslac takie cos na PW to bym byl wdzieczny. VIN VF32CHFXF41303475

Model 407 Nr APVPR (obsługa posprzedażnaczęść zamienna) 10452 CJ 2 0920 Data Początku Gwarancji 29.08.2005 Numer seryjny silnika 10 DYTJ 4095177 Numer seryjny skrzyni biegów 20 MB02 0299960 NRE e22001116029704 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWYTYP ELEMENTU peugeot LINIA PRODUKTU 407 TYP NADWOZIA HATCHBACK 4DRZW WYKOŃCZENIE AA GRIFFE SILNIK DIESEL TURBO DW10BTED4

RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWYTYP ELEMENTU peugeot LINIA PRODUKTU 206 TYP NADWOZIA HATCHBACK 5DRZW WYKOŃCZENIE POZIOM XR PRESENCE SILNIK DIESEL DW8B PRZENIESIENIE NAPĘDU SKRZYNIA MECHA 5 RODZAJ FARBY LAKIER NIEMETALICZNY KOLOR NADWOZIA LAKIER CZARNY ONYX TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ SPLOT PŁOCIENNY COOLDOUCE EFKA "PF" KOLOR OKŁADSZIN "FY" SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA)

PEUGEOT 206 Czy mój Lew to składak

Hej przyglądam się ostatnio 206 (forum ulice allegro) i zaczynam się zastanawiać czy mam przypadkiem auto po wypadku i złożone z różnych wersji. Otóż czytając o wersjach kombi dochodzę do wniosku że mam nieścisłości i chcę utwierdzić się. Tak więc 1. szeroki zderzak a błotniki jakby od wersji z wąskim 2. wyposażenie nie gra mam 2 poduszki powietrzne (kierowca i pasażer) nie

Rodzaj produktu pojazd specjalny znak handlowytyp elementu peugeot linia produktu 206 typ nadwozia kombi 5drzw wykończenie x line silnik diesel turbo dv4td przeniesienie napędu skrzynia mecha 5 rodzaj farby lakier metaliczny dwuwarstwowy kolor nadwozia lakier czarny obsidien typ tapicerki wewnętrznej tkanina warkocz andorre efka "pa" kolor okładszin "fn" skrzynia biegów (charakterystyka)

PEUGEOT 206 składanie i przesuwanie foteli

witam użytkowników 206 mam taki problem otóż siedzenia przednie w wersji 3 drzwi przesuwają się dźwignią pod siedzeniem do przodu jak i do tylu zarówno kierowcy jak i pasazera i oparcia tez się składają obydwiema raczkami po bokach siedzen natomiast przechodząc do sedna sprawy mam problem bo jak ktoś chce wsiąść do tylu to najpierw składam oparcie a później schylam się i pod fotelem

PEUGEOT 206 Numer VIN

Prosze o pomoc przy rozszyfrowaniu numeru VIN w Peugeocie 206 o nr VIN VF32ARHYU42384523 Pozdrawiam i serdecznie dziekuje

Model206 (T1)Nr APVPR (obsługa posprzedażnaczęść zamienna)09261 81 1 0037Data Początku Gwarancji02.05.2002Numer seryjny silnika10 DYKS 3017717Numer seryjny skrzyni biegów20 DM20 4547424NREe29814017402Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNYZNAK HANDLOWYTYP ELEMENTUpeugeotLINIA PRODUKTU206TYP NADWOZIAHATCHBACK 5DRZWWYKOŃCZENIEPOZIOM XR PRESENCESILNIKDIESEL TURBO DW10TDPRZENIESIENIE

PEUGEOT 206 W oczekiwaniu na Peugeota 4007

C-Crosser - nowy SUV Citroena CitroĂn ponownie powiększy gamę samochodów wprowadzając do sprzedaży w Europie począwszy od sezonu letniego 2007 najwyższej klasy model sportowoużytkowy SUV o nazwie C-Crosser. Nowa propozycja marki nawiązuje swoimi właściwościami zarówno do samochodów o klasycznej sylwetce jak i do samochodów z napędem na cztery koła zapewniając przy tym parametry

PEUGEOT 206 od czego ta wtyczka

Witam mam pytanie dziś wyciągając popielniczke z auta i licząc drobne zauważyłem żółtą wtyczkę do niczego nie wpiętą znajduje się ona koło tego modułu od poduszek od czego ta wcztyczka jest i jeszcze jedno pytanie czy jest możliwe żebym w swojej 206 nie miał wtyczki od elektrycznych lusterek szukałem dziś i nie znalazłem eek

Witam. Ja tez znalazlem u siebie w 206 jakies nie potrzebne dwie kostki. Zerwał mi sie reczny i odkrecilem plastik znajdujacu sie miedzy siedzeniami zeby podregulowac dźwignie a tu niespodzianka sa dwie kosci i do czego patrzylem w ksiazce serwisowej i sa takie kosci ale do tylnych szyb elektrycznych ale to w 5 drzwiach a ja mam 3 drzwi wiec o co tu kurcze chodzi [IMG]CDocuments and SettingsXP2Pulpit[IMG]

PEUGEOT 206 JAka wersja mojego PUGA

Mam do was pytanko... jestem szczesliwym posiadaczem 206 rocznik 2004 1.4 HDI i nigdzie nie moge znalezc wersji ktora by odpowiadała wyposazeniu Nie wiem nawet czy mam Abs moze powiem co mam i ktos ma podobnego i zna wersje 6 Poduszek Klimatyzacja Manulana 14 calowe felgi alu peugeota 5 d firmowe radio z sterowaniem w kierownicy to chyba tyle dzieki za pomoc..

pojazd 206 (full mux) NÂ de DAM 10024 &8221numer VIN xxxxxxxxxxxxxx dane techniczne pojazd 5 drzwiowy uklad kierowniczy po lewej stronie silnik(i) diesla silnik 8HX skrzynia biegów reczna klimatyzacja klimatyzacja prosta bez kalkulatora autoradio emisji spalin L4 ryglowanie dostępne opcje obecność głośnika wysokotonowego układu kierowniczego ze wspomaganiem lusterka boczne

PEUGEOT 206 siedzenie 3D

Witam wszytskich mam puga 3D i przednie siedzenie kierowcy gdy prechylam ten regulator do przodu kladzie mi sie tylko oparcie a fotel nie jezdzi po szynach rozpacz ogole sie nie rusza nawet(natomiast regulacja pod fotelem dziala normalnie)czy mial ktos podobny problem co zrobic Pozdrawiam

molo Najprawdopodobniej zawiesił Ci sie taki regulator w jednej z szyn. Poruszaj go moze załapie. Ja juz cos takiego mialem we fotelu pasażera i zamienilem te regulatory z mojego siedzenia do pasażera i działają siedzenia w obu stronach. Druga opcja mogła wyskoczyć taka linka ze siedzenia co tez powoduje ze sie tylko oparcie kładzie.

PEUGEOT 206 Wtyczki pod siedzeniami

Witam wszystkich Ostatnio sprzątając w moim peugeociku pod siedzeniami zauważyłem wiązkę wtyczek pod siedzeniem. W fotelu kierowcy 2 podłączone 2 nie a w fotelu pasażera 1 podłączona i jedna nie. Problem polega na tym że nie ma wejść gdzie mógłbym je wtyknąć. Samochód posiada poduszki w siedzeniach. Podgrzewanych siedzisk nie ma (brak włączników obo ręcznego mały schowek zamiast

a to nie od poduch w siedzeniach

Od poduch to (chyba) są te zielone bo widzę że u mnie są podłączone oba w przednich siedzeniach.

PEUGEOT 206 Opisy wyposażenia samochodu po nr VIN

Temat powstał po to aby wypisać wszystkie niezrozumiałe opisy wyposażenia naszych 206-tek. Niektóre opisy są beznadziejnie źle przetłumaczenie z języka francuskiego. I tak Rodzaj produktu POJAZD SPECJALNY - Samochód osobowy Atmosfera ATMOSFERA NORMALNA- Standardowe ciśnienie atmosferyczne Toczenie się SZEROKIEJ DROGI - Samochód przeznaczony do jazdy po drogach asfaltowych To na razie

PEUGEOT 206 Tylnie siedzenia w 206cc mokre Dach przecieka POMOCY -]

Witam Ostatnio przewoziłam znajomych i jeden uskarżył mi się na mokre spodnie przy wysiadaniu po czym okazało się że siedzenie z tyłu jest cały mokre...pytanie jakim cudem Dach zamknięty jest dobrze... I teraz pytanie czy dach cieknie czy może mechanicy którzy wymieniali mi ostatnio pompę paliwa coś wyczynili gdy wyjmowali tylne siedzenia Z resztą co mieli by zrobić tak Raczej przecieka dach... POMOCY Co robić

PEUGEOT 206 Podnośnik siedzenia

witam ja chciałem zapytac jak reguluje sie wysokość siedzenia w 206 mam ustawiona na max jest tam po prawej stronie to takie cienglo co jak by sie pompowało ale nic to nie daje dalej mi nie opada siedzenie ehh pomózcie

PEUGEOT 206 Pokrowce do 206jakie

Mam zmiar założyć pokrowce na siedzenia .Rocznik 2006 to już są te nowy wzór siedzeń .Jakie pokrowce polecacie Może ktoś już zakładał .Zwykłe do peugeota z przed liftu nie bardzo pasują .

PEUGEOT 206 206tka 1.4HDI

Siemka jeżdzę 206tką 07 1.4HDI 5D klima kolor ciemny niebieski metalic wszystko standardowe CB radio i RO JVC. Nie przepadam za francuzami autami zapwne jakbym kupował auto dla siebie to wybrałbym większe. I na pewno nie ze stajni Lwa. Jakbym miał określić przyjemność z jazdy to jeździ się calkiem dobrze do 140kmh dalej już życzyłbym sobie więcej mocy większą wagę auta no i żeby

m nie wiem co na celu miała twoja pisanina tak apropo CB ja mam tak zamontowane i w niczym nie przeszkadza a mam 3 drzwi i nawet jak na maxa popchnie się siedzenie to nic z radiem sie nie dzieje wiec nie wiem w czym u Ciebie problem skoro masz 5 drzwi i nikt u Ciebie stale nie "jeździ" fotelami radio jest pod ręką i nie ma problemu z manipulowaniem nim podczas jazdy. Co do foteli to w Yarisie są bardzo proste jak deska wiec nie polecam dłuższej jazdy ja mam PUGa wersje xs wiec siedzenia mam super wygodne miekkie i dobrze trzymają wiec nie wiem co to za porównanie a co drzwi to moim zdaniem peugeot ma masywniejsze ale to moje zdanie zobacz jak mam radio

PEUGEOT 206 2.0 HDI gaśniepotem ciężko pali poraz enty... -

No więc moi drodzy jakiś czas temu tzn. rok temu pisałem o pewnej przypadłości jak z tematu. Otóż autko znowu fiksuje tzn. gaśnie w czasie jazdy potem ciężko go odpalić.... Dzieje się to coraz częściej.... najpierw jest uczucie jakby szarpało jakby paliwo dochodziło i nie dochodziło po czym autko gaśnie i da rade odpalić go za 3-6 razem..... Rok temu wymieniono regulator ciśnienia

Też chciałem wstawić zamiennik pompy ale czytałem na forum że psują się np. po miesiącu albo od razu źle działają... więc wątpliwa to oszczędność. Uważam że pompa z serwisu peugeota to ostateczność bo bardzo droga jest. Lepiej rozważyć nowego boscha ze sprawdzonego źródła no i zmierzyć jej ciśnienie. Poza tym bosch robi te pompy dla peugeota więc teoretycznie to powinno

PEUGEOT 206 Peugeot 206 cc 2007r problem z Airbag

Witam. Mam następujący problem z peugeotem 206 cc. Auto było uszkodzone jednak poduszki i pasy nie wystrzeliły. Po naprawie świeci się kontrolka Airbag ale co ciekawe sterownik nie ma zapamiętanych żadnych błędów i komunikuje się bez problemu. Co jeszcze ciekawsze nie jest zablokowany blokowałem go i odblokowywałem kilka razy bez efektu. Kontrolka deaktywacji poduszki pasażera działa

posprawdzaj najpierw kostki pasów i poduszek w siedzeniach.. w peżotach lubią one śniedzieć

PEUGEOT 206 kostki pod siedzeniami

Mam pytanie sprawdzałem pod siedzeniami te kostki są kable które ide od spodu i te kable kostki są odłaczone gdzie mają być podłączone i od czego one są

PEUGEOT 206 ISOFIX w X-Linie

Czy w X-Linie (14 HDi model 2004) był on w wyposażeniu Zgodnie z informacjami na http206club.netstatic.phpexhb był w XR i w XS natomiast w opisie X-Line nie ma informacji na ten temat (być może stnowił płatną opcję). Może ktoś z szacownych klubowiczów "zaprzęgał" isofixowy fotelik do podobnego Pyziaka Grzbałem w szczelinie między siedziskiem a oparciem tylnej kanapy i znalazłem

Isofix to dwa punkty mocowania. Wyglądają jak cieńki pręt w kształcie litery U wierzchołkami przyspawany do stelaża siedzenia. Wielkość około 3-4cm szerokości ok. 1 cm wysokości. Dostęp do mocowania isofix jest zawse dosyć dobry (są one widoczne) często w siedzeniach w okolicy mocowań są "wszywki" z napisem isofix. Ja mam isofix w XR Presence (przednie siedzenie). Oto jak

PEUGEOT 206 Podgrzewanie siedzeń

Witam drodzy użytkownicy pugu Mam pytanie jestem osiadaczem pugu z siedzeniami skurzanymi (szęsliwy jestem co) no waśnie te siedzenia maja podłączone kable do siedzeń do podgrzewania ale nie ma włącznika Gdzie go można kupić i jak to zrobic zeby dziłało Pozdrawiam Yokass

PEUGEOT 206 Cennik prania łapek..

PRANIE TAPICERKI ZAPACH PO PRANIU Całość czyli sufit podłoga boczki drzwi bag.. siedzenia 100zł za osobowy i kombi 10zł POJEDYŃCZE ELEMENTY sufit 20zł podłoga 20zł boczki drzwi 20 zł siedzenia 50zł bagaznik 15zł SAMO MYCIE Z ZEWNĄTRZ - SPRZĄTANIE WEWNĄTRZ ZAPACH W ŚRODKU. środek 30zł zewnątrz 20zł mycie silnika 20zł odświeżenie-mycie skóry 20zł W tygodniu działam

PEUGEOT 206 Pokrowce lub koszulki na siedzenia

Poszukuję namiarów na producenta(ów) dobrych wymiarowych pokrowców lub koszulek na siedzenia. Niestety tapicerka się wyciera to już ponad 3 latka.

PEUGEOT 206 wzmak pod siedzeniem

wzmak pod siedzeniem montował ktoś mam kombi więc niby tym bardziej jest miejsce z tyłu ale chce zachować pełną funkcjonalnośc bagażnika. aura nie sprzyja żeby klekac przy samochodzie i zaglądac pod siedzenie tym bardziej że i tak od samego patrzenia za dużo się nie dowiem... może ktos zakładał tam wzmacniacz i może podzielić się doświaczeniem..

że nie najszczęśliwsze miejsce to wiem ale chce zachowac pełna funkcjonalność bagażnika bo bywa że ląduje tam nawet składana drabina czasem i cos wiekszego jak żłożę siedzenia dlatego na tylnych oparciach tez odpada. mały sub będzie zamontowany w nadkolu (odlew z laminatu) myślałem że wejdzie coś pod obydwa siedzenia ale skoro tylko pod pasażerem to będzie musiał byc jeden. czyli

PEUGEOT 206 Rozbieranie fotela 3d

Potrzebuję zmienić welur na siedzeniach na nowe obicia. Rozebrałem wszystko z siedzenia ale 2 rzeczy mnie rozwalają 1. Jak wyciągnąć te plastiki gdzie się wsadza bolce zagłówków Jest jakiś sposób bo boję się siłowo aby nie połamać. 2. Jak zdjąć ten zewnętrzny plastik z poduszki powietrznej Doszło do tego że potrafiłem zdjąć całą poduszkę która wisiała na kablach ale

PEUGEOT 206 3d nie przesuwają się fotele podczas wsiadania...

Witajcie odkąd kupiłem 206 3drzwiowa polift mam problem z fotelami otóż odchylam rączkę do przodu i fotel składa się...ale nie jedzie do przodu (oba nie chcą jechać do przodu po złożeniu) pytalem kolegi ktory miał kiedyś 206 3d i jemu fotele jechały do przodu.... co może być uszkodzone lub co robie nie tak.... bo wsiadanie po samym złozeniu oparcia to jest masakra do tyłu wsiąść a już wysiąść nie wspomnę... pozdrawiam

Problem leży w bolcu który przymocowany jest do ramy oparcia i podczas składania oparcia dociska on element z linką dzięki czemu fotel się przesuwa. Bolec z czasem się odkształca przez co nie dociska prawidłowo elementu z linką. Wystarczy odciągnąć materiał z siedzenia i wyprostować ów bolec i po problemie z nieskładającymi się siedzeniami

PEUGEOT 206 pomocy - siedzenie popsute

witam na wstępie jestem nowy bo peugota 206 cc mam od wczoraj. mam problem rozłorzyłem siedzenie pasażera do tyłu i teraz nie chce się spowrotem podnieść. gdy chcem złorzyć aby wsiąść ( rączka do przodu) to jest ok ale po złorzeniu siedzenia spowrotem jest w pozycji leżącej. gdy chcem rączke odgiąć do tyłu aby fotel sie podniusł czuć duży opór tak jak by blokada nie puszczała albo coś zablokowało. czy wie ktoś co to może być jak to zrobić

... ja odkrecilem raczka od siedzenia i zacisnalem klucz szwedzki w miejscu gdzie raczka byla zamocowana do siedzenia (kwadratowy ding) i pociagnalem mocno do tylu az do oporu. Cos zgrzytnelo i rozkladanie oparcia zaczelo dzialac i dziala do dzisiaj

PEUGEOT 206 stuki tył na mrozie

Panowie od czasu duzych mrozow pojawily sie z tylu stuki jakby z zawieszenia ale ostatnio robiona byla kpl. belka i amory szukać czy moze to od temperatury cos zamarzlo prosze o opinie

Mi masakrycznie trzaska ta zasłona bagażnika to co mamy z tyłu za siedzeniami co zakrywa wnętrze bagażnika. Jak w aucie się zagrzeje to jest cicho. Jak kiedyś miałem burdel w bagażniku to trzaskała mi gaśnica o tylne siedzenia jak jechałem z mechanikiem to od razu mi powiedział że belka a tu jednak zwykła gaśnica się obijała. Radzę wpierw sprawdzić bagażnik potem koło zapasowe a na końcu najgorsze czyli belka.

PEUGEOT 206 fotele w wersji 3d

Witam mam takie szybkie pytanko czy w wersji 3d fotele w ramach skladania sie w celu umozliwienia dostania sie na tylna kanape tylko sie odchulaja czy rowniez podjezdzaja do przodu bo moje sie tylko odchylaja ale wiem ze w wielu samochodach mechanizm ten pozwala rowniez na podjazd fotela do przodu.

Witam miałem ten sam problem ale można to naprawić samodzielnie kawałkiem drewienka i młotka w mechaniżmie wygina się blaszka która sprawia że po zamknięciu siedzenia można przesunąć je do przodu rozebrać osłonę boczną siedzenia i zobaczyć gdzie jest zamocowana linka od mechanizmu i ten jęzuk należy dogiąć i siedzenie się przesuwa

PEUGEOT 206 Witam-Moduł do składania siedzenia.

Witam nie wiedziałem gdzie umieścić temat wiec napisze w ogólnymjak źle wybrałem przepraszam. Chodzi mi o to z prawej strony od pasażera połamał mi sie ten przyrząd do składania siedzenia czy jest możliwość gdzieś kupienia tego wajchy do składania Jeśli tak to jakie to są koszty Pozdrawiam

PEUGEOT 206 Zepsuta regulacja oparcia fotela 3D

Witam Wszystkich Czy ktos wie jak naprawic regulacje oparcia fotela w 3D Wiem ze temat sie powtarza ale nie znalazlem zadnych konkretow dotyczacych naprawy tej usterki. Oparcie znajduje caly czas w jednej pozycji i nie da sie jej zmienic (raczka do regulacji jest zablokowana). Dodam ze skladanie fotela w celu wejscia na tylna kanape dziala bez problemu.

Wie ktoś może czy można wymienić rączkę do opuszczenia siedzenia Ktoś wchodząc do samochodu urwał mi ją pęknął plastik na łączeniu próbowałam skleić ale i tak wypada. Może ktoś się orientuje czy da się coś z tym zrobić czy może wymienić. Wersja 3-drzwiowa więc sprawne podnoszenie i opuszczanie siedzenia jest potrzebne rozpacz

PEUGEOT 206 Komputer szaleje RATUNKU

Witam przeszukalam cale forum ale akurat na temat tego co ostatnio zrobila moja 206 nic nie znalazlam... Mam normalne objawy permanetnie swiacacej sie kontrolki airbagu silnik gasnie przy wysprzeglaniu a podczas jazdy wlacza sie autodiagnostyka (wnioskuje ze to jest to nawet z jednym zamachem wycieraczkami Juz sie do tego przyzwyczailam ale pare dni temu po jednym takim resecie wysiadla mi cala elektronika

Shife z tego co piszesz to BSI traci kontakt z przełącznikiem zespolonym Gdy BSI (czyli ta skrzynka bezpieczników w aucie) traci kontakt z przełacznikiem zespolonym (czyli z tym z manetkami od kierunków i wyecieraczek) to BSI przechodzi w tak zwany tryb awaryjny który objawia się następująco - wycieraczki uruchamiają sie na najniższym biegu - światła mijania się włączają - kierunkowskazy

PEUGEOT 206 Ciągle świecąca kontrolka.

Witam mam taki problem swieci mi ciagle ta kontrolka httpimg718.imageshack.usimg7187742kontrolka.jpg w instrukcji do puga206 w jednym miejscu napisali ze to czujnik niezapietych pasow a zaledwie pare stron pozniej ze brak bocznych poduszek... jak moge sie tego pozbyc jak patrzylem to wyjecie bezpiecznika nie wchodzi w gre bo to jest odpowiedzialne jeszcze za kilka rzeczy

Chodzi tu o poduszki boczne które znajdują się w siedzeniach z przodu...A kiedy zapaliła sie ta dioda miałeś może jakieś zderzenie albo majstrowałeś przy siedzeniach Bo jeżeli jesteś pewny że nic takiego nie miało miejsca to problem rozwiążesz podpinając autko pod komputer i kasując pamięć błędów stałych... Chodzi o to żebyś wiedziałże np. po wypadkugdy będziesz miał wywaloną boczną poduszkę to bez wymiany modułu od poduszek nie usuniesz błędu.

PEUGEOT 206 czujnik poduszki powietrznej

Witam mam pytanie wywalila mi poduszka powietrzna od kierowcy caly czas mryga mi kontrolka od niej . Jednak niemam zamiaru kupowac nowej bo cena jest troche duza 2400 zl nowa mam zamiar tylko zaslepke na kierownice zamontowac bylem w ASO mieli mi to na kompie wylaczyc jednak po dwoch znowu sie wlaczyla. Jest moze jakis inny sposob na jej wyłaczenie . Za wszelkie informacje z gory dzieki

te styki pod siedzeniami to nie sa od airbaga tylko od kurtynek bocznych jak ktos ma 4 poduszki..ja tak tez mam i jak zapala sie kontrolka poduszek pocznych to wtedy mozna poruszac styki pod siedzeniami i przestaje swiecic czy tam mrugacale jak airgab swieci to trzeba bedzie wyciagnac zarowke jak na kompie nie da sie wylaczyc...no chyba ze ktos ma inny pomysl

PEUGEOT 206 Czy warto kupic 206

Witam Was i pozdrawiam. Mam takie male pytanko... czy 206 jest rzeczywiscie takim usterkowym i wadliwym autem jak to w necie pisza Zastanawiam sie nad kupnem jakiegos uzywanego (ok. 4-5 lat) i rozwazam wlasnie 206 i corse c... Oczywiscie ze 206 bardziej mi przypadl do gustu ale jesli ma sie psuc co i rusz to az strach sie bac Prosilbym o obiektywne opinie chociaz wiem ze na forum 206 moze byc trudno o zle zdanie na temat autka Dzieki

Warto kupić 206 dla samego siedzenia na tym forum Widziałeś gdzies takie zarąbiste forum o Corsie No to się nie zastanawiaj tylko kupuj 206 bo to ładne autko a jego uzytkownicy to spoko ludzie -)

PEUGEOT 206 Przeciąganie kabli pod podłogą.

Witam to moj 1 post na 206club.net Od niedawna jestem posiadaczem 206 i powoli składam swój zestaw audio Mam do was pytanie eksperci od 206ek Czy da rade przeciągnąć kabelki od wzmaka (bagażnik) pod podłogą w progu bez wykręcania siedzenia Napewno wiellu z was juz nie raz to robiło Czy mógłby mi ktos krok po kroku to opisac Chyba ze był juz taki temat

PEUGEOT 206 Mata grzejna Peugeot prosze o POMOC

Witajcie... Zarzuciłem kilka dni temu temat o podgrzewanych fotelach... wiele mi doradzaliście prosiliście o VIN itd. Ja natomiast postanowiłem pojechac do peugeota i dowiedzieć sie o co naprawdę chodzi z tym ze fotel kierowcy nie grzeje dowiedziałem sie ze zapsuta jest mata grzejna w oparciu.. Koszt naprawy 500 zl. Wiecie czy można taką mate naprawić bez wymiany na nową... Lub jak ją wyciągnąć z fotelowego oparcia... Z góry dzieki za wszelkie rady...

Mata na oparciu i na siedzeniu jest połączonaczy można naprawićTak ja swoją naprawiłem.Trzeba zciągać tapicerkę z oparcia lub z siedzeniamata jest w kilku miejscach przyklejona do gąbki w siedzeniu i w oparciu.Jutro wkleję kilka fot.

PEUGEOT 206 Czy Pug 206 jest ok

mam pytanie napiszcie ile macie wzrostu i jak czujecie w 206 bo nie wiem czy szukać z tego modelu a podoba mi się to auto no i nie wiem czy wejde do tego samochodu... proszę o odpowiedź

Tak apropo czy wszystkie 206 miały regulację wysokości siedzenia kierowcy Bo jeśli tak to w dolnym położeniu spokojnie każdy się zmieści. Ja jestem wysoki i nie narzekam ale fotel musi iść na sam dół. Bez tej regulacji byłoby ciężko.

PEUGEOT 206 Nowy klubowicz - kilka pytań

Jako nowy klubowicz na wstępie pozdrawiam wszystkich pugomaniaków Wypada się przedstawić więc mam na imię Grześ lat 25 inżynier logistyki pracownik reklamy przestrzennej (naklejki bannery billboardy siatki kasetony itp.) Pod koniec lutego kupiłem 206ke 2001r 2.0 HDI 185tyś przebiegu sprowadzoną z Francji (przez 3 miesiące bujałem się ze sprowadzającym i polskimi urzędami ale to historia

PEUGEOT 206 Witam wszyskich i proszę o kilka porad.

Witam wszystkich forumowiczów... Jako że pare dni temu moje poprzednie auto zaliczyło dachowanie (Astra II 2001 1.6 16V) byłem zmuszony do sprzedaży samochodu ponieważ naprawa się nie opłacała (po za tym traci się zaufanie do takiego auta) byłem szczerze mówiąc zmuszony... bo czas nagli zakupić peżota 206 ponieważ auto jest potrzebne a sprzedawał zaprzyjaźniony mechanik. Piszę

PEUGEOT 206 Chce kupić 206 CC doradzicie

Kochani poradzcie cos bo nie mam pojecia co zrobic. Nigdy nie miałam 206 a tym bardziej kabrioleta. Upatrzyłam sobie na aukcji tego httpwww.otomoto.plindex.phpsectshow&idC2811312 Znacie się na tym więc proszę powiedzcie co o nim sadzicie. Dzisiaj jade go obejzec na żywo jesli mozecie to doradzcie na co zwrocic uwage. I ewentualnie jak sie zdecyduje to co mnie czeka w przyszlości co sie najczesciej psuje itd. Dzieki wielkie za pomoc Buźka

Dzięki kochani za porady Niestety w ta 206 o ktora Was pytałam musiałabym mase kasy jeszcze wsadzic W środku wcale nie zadbana siedzenia sztywne tzn w ogole ich sie nie da ustawic bo sie blokuja albo nie chca sie w danej pozycji zablokowac skora zniszczona cała masa zadrapan odpryskow itp. Zabezpieczenie dachu sie blokuje wiekszosc uszczelek do wymiany komputer szwankuje kable poprzecierane

PEUGEOT 206 Jeżdżący fotel kierowcy w peugeocie 206

Mam problem z siedzeniem kierowcy w Peugeocie 206. Dźwignia od ustawiania połozenia fotela nie dociska dobrze i czasem siedzenie przesuwa sie do tyłu. Jak to sie stanie w czasie jazdy to mże byc niebezpiecznie.Dzwignia jest dociskana po obu stronach przez sprężynke i drucik. Drucik opiera sie na takim haczyku. Niestety haczyk z lewej strony sie ułamał i teraz trzyma tylko na jednym. spręzynka

PEUGEOT 206 Siedzenie pasażera. problem z regulacja PIONOWĄ

Witam wszystkich. Wiem że było już tysiące postów na temat siedzeń w 206 jednak nie mogłem znaleźć żadnego posta na forum z opisanym moim problemem. otóż do sedna sprawy Dopiero odebrałem od mechanika mojego pyzia 206XS 3D i mam takowy problem zabrałem 3 przyjaciół i podczas wysiadania osoba siedząca z tyłu źle użyła rączki do "łamania" siedzenie pasażera (aby wysiąść)

Przykładowe oferty części samochodowych peugeot 206 siedzenia

  • Peugeot 206 siedzenia kanapa siedzenie - Tarnów (200.00PLN)
  • PEUGEOT 206 PLUS KANAPA FOTELE SIEDZENIA 206PLUS - CZANIEC (999.00PLN)
  • Peugeot 206 siedzenia kanapa siedzenie - Tarnów (200.00PLN)
  • PEUGEOT 206 PLUS KANAPA FOTELE SIEDZENIA 206PLUS - CZANIEC (999.00PLN)
  • Peugeot 206 siedzenia kanapa siedzenie - Tarnów (200.00PLN)
  • PEUGEOT 206 PLUS KANAPA FOTELE SIEDZENIA 206PLUS - CZANIEC (999.00PLN)
  • Peugeot 206 siedzenia kanapa siedzenie - Tarnów (200.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi