części samochodowe nanodatex

peugeot 206 modul bsi

Samochody związane z zapytaniem peugeot 206 modul bsi

Pytania i odpowiedzi: peugeot 206 modul bsi

PEUGEOT 206 Dobór BSI i modułu

Witam Kupiłem peugeota 206 z silnikiem o poj. 11 60KM wersja XR i okazało się że samochód był kiedyś okradziony z bsi i modułu sterującego przcą silnika znajdującego się w komorze silnika. I jakiś idiota założył bsi od silnika 14 a moduł też od jakiegoś innego silnika. I byłem w serwisie Auto-France w Bydgoszczy bo mi czasami nie chce chodzić na wolnych obrotach i tam podłączyli

napisz z którego roku auto czy mux czy bezmux czy ten twój moduł pracy silnika to chodzi ci o sterownik wtrysku

Wejdz na tą strone httppublic.servicebox.peugeot.com zarejestruj sie wpisz swój VIN i powinieneś uzyskać informacje na ten temat cześci jakie w Twoim aucie były montowane fabrycznie. Dla uproszczenia wpisz w zakładce wyszukiwania moduł wielofunkcyjny (to bsi)- oczywiście po wcześniejszym wpisaniu VINu. Ewentulanie jak nie bedziesz mógł sobie z tym poradzić to napisz mi VIN to Ci to sprawdze.

niemal w żadnym serwisie tego nie zrobią... jeśli ciągle się upierasz o nabycie używki... Jak pisałem producent nie przewidział okoliczności ponownego stosowania tych części. Zrobi to albo kumaty pracownik ASO po godzinach albo ktoś z możliwościami ASO... ale nie zrzeszony... ile..ile... nie wiem ile gdziekolwiek napiszę ile u mnie by to kosztowało wyczyszczenie używanego bsi

PEUGEOT 206 Kontrolka autodignostyki - pomoc

Witam wszystkich. Przejdę od razu do rzeczy Mam od roku peugeota 206 2.0 HDI rocznik 2000 po zimie zaczęły się dziać z nim dziwnie rzeczy. A mianowicie auto gasło i zapalała się kontrolka autodiagnostyki silnika. Pojechałem pod Komputer i dostałem taki wynik Inteligentyny moduł sterujący (bsi) 206 bsi_SIMENS obecność błędu -Błąd przejściowy. Klucz nierozpoznany. -Błąd przejściowy.

Zobacz Pozostałe do PEUGEOT 206

PEUGEOT 206 Migacze nie działają potrzebuje moduł BSI

Wychodzę do was z pytaniem ponieważ nic nie znalazłem na forum. Otóż przestały działać migacze i wiem że odpowiada za nie moduł bsi i chcę się was zapytać czy każdy tego typu moduł przypisany do danego silnika będzie pasował np. taki httpallegro.plpeugeot-206-99r-1-...195149297.html Czy powinien on pasować do każdej 206-stki która posiada silnik 1.4

Był niedawno na forum. Nie pamiętam jaki tytuł. Poszukaj. Wina przekaźników w bsi. Sposób naprawy był opisany.

PEUGEOT 206 lampa rezerwy

Dzis sobie jade i jade a tu nagle pika mi cos i zapala mi sie lampka od rezerwy czyli tak jakbym mial malo beznyzny ale to nie prawda bo mam sporo. Prosze o pomoc co sie stalo jakie sa powody

W muxie zapaleniem rezerwy steruje moduł bsi. Nie kontroluje on na bieżąco poziomu na pływaku w zbiorniku. Sygnał z pływaka jest zbierany tylko przy tankowaniu (przyrost powyżej 5-7 litrów) i potem wskazaniami skazówki i rezerwy steruje modul bsi licząc po rzeczywistym spalaniu co podaje kalkulator wtrysków. Dlatego tez sądzę że coś się pop.... z oprogramowaniem bsi. Obserwuj czy następnym

PEUGEOT 206 1.4 benzyna 2002r. Ogromny problem z elektryką

Witam wszystkich i uprzejmie proszę o pomoc i cenne uwagi. Auto to peugeot 206 1.4benzyna 2002r. hatchback komp silnika to Magneti Marelli IAW 48P2.76 BSM B2 . Problem zzasilaniem a mianowicie - brak świateł mijania ( kierunkiawaryjne długie i postojowe oraz STOP działają i klakson też dziala) nie dziala wentylator dmuchawy wycieraczki i co najważniejsze nie odpala silnik - brak

PEUGEOT 206 Przednia wycieraczka sama uruchamia się.

Witam. Przeszukuję forum ale nie udało się mi znaleźć odpowiedzi na mój problem. A więc po kolei 2061.9D1999r. bez MUXa3d. W czasie gdy jest wszystko wyłączone samochodzik stoi na parkingu lub w garażu od czasu do czasu same uruchamiają się przednie wycieraczki a właściwie robią skok o pół lub nieco więcej ruchu. Właściwie to nie jestem pewny czy tylko część ruchu czy więcej

Naprawiłem sam. Prawdę mówiąc mimo że z zawodu jestem elektronikiem (ale nie samochodowym) i sprawy pomiarów elektrycznych zasady działania wszelkich sterowników nie są mi obce ten objaw mnie zaskoczył. Postanowiłem do końca zgłębić problem - może ktoś skorzysta z tych wskazówek. Po dogłębnej analizie schematów moje podejrzenie padło ma moduł bsi. Okazało się że przyczyną

PEUGEOT 206 gdzie jest bsi

cześć. mam auto z 2004 roku. ma ktoś foto w którym miejscu znajduje sie bsi bo nie wiem

Moduł bsi znajduje się w desce za klapką pod kierownicą a moduł BSM znajduje się pod maską obok akumulatora.

PEUGEOT 206 Centralny zamek z pilota

Witam aktualnie mam możliwość otwierania auta tylko kluczykiem od kiedy auto kupiłem nie było do niego pilota (a powinien być ) i jak wygląda sprawa tego centralnego zamka jaki mam Czy aby go otwierać z pilota muszę sobie zakupić jakiś sprzęt i to zamontować czy ten centralny zamek który jest aktualnie ma możliwość dorobienia pilota

bagażnika to ja mogę zapomnieć. Niestety jakiś baran (samochód sprowadzony z Belgii) podpiął autoalarm robiąc "omijkę" w module bsi poprzecinał kable biegnące z kostki stacyjki dodając elektronikę pod maskę i pod kanapę. Postanowiłem odłączyć autoalarm bo przestał działać. Pozostaje pytanie (bo bez elektryka się nie obędzie jeśli będzie trudniej). Jak to jest w 206-ce

No to masz wielkie szczęście że masz takiego elektromechanika w okolicy. Niestety ja takowego nie mam i nie zamierzam zapuszczać się tak daleko. Niestety mam okropny bajzel w elektryce wokół modułu bsi. Jakiś dureń bo inaczej takiego imbecyla nazwać nie można wpiął się w wiązkę dołożył przekaźnik 12V pociął kable że trudno będzie mi dojść co gdzie powinno być. Przewody wyłażą z widełek i wsuwek - tak to obejścia zostały porobione a jeden przewód idący spod bsi został potraktowany bez izolacji i na okrętkę. Nie obędzie się bez pro gościa od 206-tek...albo właśnie dobrego elektryka. A tak na razie mogę pomarzyć o seryjnym centralnym.

PEUGEOT 206 problem auto nieodpala na komie wyszlo immobiliser

witam od wczoraj mam nastepujacy problem tzn poszedlem rano do autu a tu lipa kreci na maxa aku nowy ale niechce zaskoczyc po 10 minutahc chestania odpalil pojechalem na zmiane opon auto sie rozgrzalo wyminili mi opony czas moze z 10 min wsiadam znowu nieodpala chesta ale jak by niepodawal paliwa.wkoncu odpalil pojechalem na diagnostyke komputera wyskoczylo w usterkach immobiliser.teraz pytanie czy

witam ja miałem ten sam problem auto nie chciało mi odpalić wyświetlał się błąd immobilaizera ogólnie auto nie dostawało paliwa tez myślałem że to coś z kluczykiem ale okazało się ze spalił mi się moduł bsi ( moduł bezpieczników w komorze silnika) i pompa paliwa nie dostawała prądu w tym przypadku będzie wyświetlał się błąd immobilaizera wymieniłem moduł i jest ok wszystko

PEUGEOT 206 Migające reflektory

Witam. Niedawno zauważyłem że reflektory mi gasną po czym się zapalają początkowo zauważyłem to na lewym (gasł i się włączał) po czym to samo zaczęło dziać się z prawym. Początkowo myślałem że to żarówki i styki przy nich przeczyściłem no i nic. Kostki do lamp spryskane wd40 także zero efektu. Sprawdzałem kable i wyglądają na dobre. Lampy mam te pod h7 nie wiem czy od

Zdarzyło mi się to parokrotnie w poprzednim HDi z 2005. Problem istaniał ale nie jeździłem po zmroku często (latem) i nie wiedziałem nawet o tym że migają mi czasami reflektory. Zauważyłem to dopiero właśnie jadąc w nocy. Ostatecznie wymieniony został moduł bsi a następnie przełącznik zespolony. Nie wiem niestety przez to że nie widziałem jak często występował ale po wymianie

Ten moduł bsi to chyba tylko w muxie jest Ja mam bezmuxa (2000r). Te światła tam idą przez przekaźniktranzystor czy bezpośrednio z przełącznika Gdzie ta reszta się znajduję. Szczerze to nie zgłębiałem się w elektrykę peugeota także nie wiem co i gdzie tam siedzi.

PEUGEOT 206 nie działa nawiew

Witam Przestał mi działać nawiew na panelu się wyświetla wszystko ok. mogę sobie ustawiać ale nawiew przestał dmuchać zupełna cisza... co to może być padł wentylator miał ktoś podobny problem ile może kosztować wentylator i co się mogło zepsuć wcześniej tylko lekko świszczał na 12 na wyższych ładnie dmuchał...... byłem u elektronika-mechanika ale muszę czekać bo ma dużo roboty gorąc taki a ja nie mam nawiewu normalnie szok liczę na jakieś porady...

taki mały dorbiazg. bezpieczniki sprawdziłeś jeśli z nimi jest ok to możesz zerknąć do modułu bsi czy przy nim jakaś kostka się nie przepaliła. mi w pewnym momencie przestało działaś ogrzewanie tylnej szyby i mimo że bezpieczniki były całe okazało się że jeden przewód z wiązki przetarł i się i wypalił mi kostkę przy bsi. Na szczęście tylko ogrzewanie nie działało.

PEUGEOT 206 Nie odpala

Witam Mam następujący problem gdy chcialem rano odpalic samochód niestety nie udało sie. Nie było słychać pompy paliwa dlatego pomyślałem że to ona... Samochód dostał w ręce znajomy który stwierdził że pompa paliwa jest sprawna. Powiedział że to układ bsi jest do wymiany. Co o tym sądzicie ile może kosztowac taka wymiana w ASO Pozdrawiam...

ja sam juz nie wiem autko jeździło bez problemów paliło od kopa az do tego momentu... po sholowaniu do mechanika odpalił postnowiłem jednak zostawić go do sprawdzenia nastepnego dnia auto ponownie nie odpaliło. Znajomy zaczoł szukać przyczyny i po kilku telefonach do innych mechaników dowiedział sie że moduł bsi lubi padać w tych autkach dlatego stwierdził że konieczne jest ASO. Dowiedziałem

PEUGEOT 206 Moduł

Gdzie jest modul centralnego i co moze go uszkodzic Czy ingerowanie w bsi moze go spieprzyc

Ja miałem założony alarm jakieś nie znanej firmy i po miesiącu spaliły mi się wszystkie siłowniki w drzwiach i w bagażniku ( dobrze ze to 3 drzwi ). W ASO ostrzegali mnie że tak może być ale olałem to bo myślałem że ściemniają. No i poszło sporo kaski . Prawdopodobnie poszedł za silny impuls w sieć bsi. Dobrze że bsi się nie spaliło.

sterownik fabrycznego C.Z. jest integralną częścią bsi (auta bez MUX) z MUX prawdopodobnie tak samo

oj... nawet nie wiedzialam ze centralka i bsi az tak sie blisko lubią

PEUGEOT 206 o Wszytkim 19 D

Witam jest tu nowy Kupilem ostanio sobie peugeota 206 z 2001r 19D ma przejechane 84tys intersuje mnie jak Wam pala te silniki w miescie czy juz powinienem wymienic rozrzad jaki olej lac pozdrawiam

że gnije) ale na szczęście to nie było to (nowy w salonie ok1000zł) okazało się że winne za tą usterkę było 6 przepalonych podziurawionych i skorodowanych kabli czujnik mam podpięty a wczoraj jak odebrałem 206tkę to zakręciłem do 4200Obr na "czwórce" i szybkie redukcje do "dwójki" i jakiś 2500Obr i żadnego zacinania nie było jestem szczęśliwym posiadaczem peugeota

PEUGEOT 206 Modul domykania szyb

Witam mam prośbę możecie mi powiedzieć czy ten moduł będzie mi chodził w 206-stce na układzie bsi bo elektrycy sie boją robić podaje link httpwww.allegro.plitem473199093_...b_kolejno.html -----dodane po chwili ( 15112008 o 171748 ) ----- rocznik 2001

httpwww.allegro.plitem473199093_...b_kolejno.html -----dodane po chwili ( 15112008 o 172243 ) ----- www . allegro . plitem473199093_modul_domykania_2_szyb_kolejno.html -----dodane po chwili ( 15112008 o 2356 ) ----- to moze powiem tak zamowilem z firmy alcar z allegro uniwersalny modul na i - tylko gdy podjade do jakiegos elektryka twierdzi zejest uklad bsi i nie bedzie dzialac więc chc sie dowiedzieć czy jest to prawda

Oczywiście ze będzie działało bsi nie ma tu nic do rzeczy... kupuj tylko moduł sprawdzonej POLSKIEJ firmy bo na allegro wiekszość to chińszczyzna która potrafi się sypać pozdrawiam

PEUGEOT 206 Samoczynne wycieraczki brak kierunkowskazów

Witam Po czteromiesięcznej wymuszonej przerwie odpaliłem swoja 206. Oczywiście bez kabli startowych się nie obyło ponieważ cały ten czas auto stało pod gołym niebem. Z rozruchem nie było żadnego problemu. Po podładowaniu akumulatora wszystko chodziło jak należy. Po tygodniu podczas jazdy samoczynnie włączyły się wycieraczki których nie można było wyłączyć za pomocą manetki.

PEUGEOT 206 brak tylnych swiateł

Witam mam spory problem. Nie świecą mi oba światła tylne pozycyjne. Stopy działają bez zarzutu. Czy ktoś wie co by to mogła być za awaria

Odnośnie mojej wczorajszej garażowej akcji. Potrzebuje kupić moduł bsi (skrzynka z bezpiecznikami) E02-00. Ma ktoś cosik takiego na zbyciu

PEUGEOT 206 Skłądane lusterka... cd...

Helloł czy ktoś z szanownych kolegówkoleżanek wie czy da radę ominąć moduł bsi w P206GT Uniemożliwia mi on składanie lusterek z alarmu. Będę wdzięczna za pomoc

PEUGEOT 206 Problem - lewy kierunkowskaz miga 2x szybciej

Po pierwszej zimnej nocy lewy kierunkowskaz miga 2x szybciej prawy jest OK światła awaryjne migają OK. O co chodzi czy to przerywacz czy ten nieszczęsny moduł bsi

PEUGEOT 206 Pytanie o bsi w peugeocie 206 2000r. benzynka

Moze mi ktoś powiedzieć jak to jest z tym bsi zastanawiam sie czy kupić nowy moduł i są one dostępne na allegro tylko że PODOBNO jak bym wpinał ten bsi to i tak musze udać sie do elektryka samochodowego bo musi podpiąć go pod kompa i zakodować czy takie cos. Tak mi powiedział facet na allegro. Moze lepiej udać sie do serwisu peugeota i ich zapytać czy moze oni naprawia w bsi problem z kierunkami . Proszę bardzo o wasze sugestie.

PEUGEOT 206 Nie działaja wycieraczki

wchodze dzis do auta i chciałem przemyc szybe przednią a tu spryskiwacz nie działa wycieraczki też nie reagują nie wiem co jest grane tylnia działa i tylni spryskiwacz też ale to nie wszystko zleciała się rodzinka i szukamy co jest więc w przewodzie do silniczka nie ma prądu mm ciekawe mysle pewnie bezpiecznik ale nie mam oznaczenia który jest od czego więc wszystkie po kolei sprawdzam

Niestety mam ten sam problem. Tylna wycieraczka działa spryskiwacze przód tył też nie działają natomiast przednie wycieraczki. Przekaźnik pyka jak przełączam manetką pod kierownicą ale nie podaje prądu na silniczek. Silniczek jest sprawny bo podłączyłem na krótko. Bezpieczniki też sprawdzone. Nie ma napięcia na przewodzie podpiętym pod wycieraczki Przymierzam się powoli do wymiany

PEUGEOT 206 Zagadka dla najbardziej wtajemniczonych )

Witam Mam jednego P206 do sprzedania a dokladnie chodzi o 206SW z 2003 roku. Ma dziwne objawy w sumie jest ich kilka wiec zaczne od poczatku. Auto wyposazone w oryginalny central. Nie da sie otworzyc z z pilota (w kluczyku) musze podejsc pod auto i otworzyc recznie kluczykiem wszystko sie otwiera. Jak juz otworze kluczykiem recznie otworze drzwi i zamkne - moge zamykac "zdalnie" z pilota czyli

juz nie Druga rzecz to taka ze kiedy bsi jest uspione (czeka sie chyba kilka minut) to i tak reaguje central zdalny - musi b o w innym przypadku nikt by nie otworzyl drzwi z pilota jak ranowstanie do pracy ---------- Po chwili dodano... ---------- a propos piszesz o nabytku ode mnie ---------- Po chwili dodano... ---------- Pomimo takich usterek to i tak nie mam co narzekac bo najgorszy peugeot

PEUGEOT 206 Duży problem z elektroniką

Witam. Jestem tu pierwszy raz wiec prosze o wyrozumiałość Mam taki problem. Wiec od początku. myłem auto na myjni wyjechałem dosłownie 50 metrów dalej i problemy się zaczeły. nagle zauwazylem ze zaczeły wariować mi kontrolki . migały obrotomierz padl. dojechalem do domu zgasilem go odlaczylem akumulator potem bylo to samo. czyli gdy go zapalilem to chodzil silnik pracowal a elektroniki

Nie wiem co odpiołeś ale podejrzewam ze moduł podgrzewania świec... ale ok... nie ważne... jak masz do wydania worek pieniędzy jedz do ASO jak nie masz to jedz do magika z LEXIA i ci powie co i jak... Ja stawiam albo na bzdurę w formie złącza zalanego albo bsi ( jak bsi to żdrowaś Mario ) ---------- Po chwili dodano... ---------- a eksperymentowanie z odpinaniem modułów sprawi tylko

PEUGEOT 206 Elektro mechanik-okolice Rzeszowa falujace obroty błedy przejsciowe w kompie.

Witam Na wstępie przepraszam moderatorów jeśli w złym miejscu umieszczam topic. A teraz do problemu. Od pewnego czasu autko co jakiś czas ma dziwny objaw wygląda do tak Podczas jazdy autkiem "szarpnie" włączy się auto-diagnostyka i zgaśnie po około jednej sekundzie po po wystąpieniu tego problemu obroty zaczynają wariować to znaczy czasami skaczą miedzy 900-1200 przy wysprzęglaniu.

PEUGEOT 206 Trzy mrugnięcia kierunkowskazu

Witam W bezmuxie wyposażonym w zwykły przełącznik a nie zespół przełączników COM2000 który jest w nowszych modelach można zamontować moduł który po lekkim naciśnięciu manetki w lewo lub prawo mignie 3 razy (mozliwość ustawienia od 3 do 9 mignięć). Taki moduł pierwszy raz zamontowała Skoda. Obecnie jest on montowany w wielu markach. Tu jest film pokazowy z Leona httpwww.youtube.comwatchv8rtfU8lKeWY

PEUGEOT 206 pug nie odpala

Witam mam wielki problem (kolejny) ze swoim peugeotem 2o6.. A sprawa wygląda tak że nie chce odpalić Akumulator kreci jak szalony w tych sprawach jest wszystko w porządku. Coś nie daje iskry blokuje go mechanicznie. nie wiem może immobilaiser Próbowałem dwoma kompletami kluczyków i nic nie daje. Dodam że kiedy włącze zapłon nie słychać charakterystycznego bzzzzz czyli pompa nie pobiera

Podaj VIN auta ---------- Po chwili dodano... ---------- On poslal modul a nie bsi ---------- Po chwili dodano... ---------- Oto zdjecie ---------- Po chwili dodano... ---------- Napisz lub zadzwon do goscia co Ci to poslal ze to nie jest bsi a modul.

PEUGEOT 206 [GUIDE] MONTUJEMY SPRYSKIWACZE REFLEKTORÓW - MUX

Po drobnych zmianach zewnętrznych wyglądałem tak Później przyszedł pomysł na jakieś lepsze światło &8211 padło na zestaw xenonów h1 8000K. Bez porównania z tym co wcześniej tam siedziało Kolejną rzeczą która przyszła mi do głowy był to zestaw oryginalnych spryskiwaczy często montowany w wersjach skandynawskich lub w platynowych Żeby zrealizować ten pomysł musiałem

PEUGEOT 206 Radio pod BSI

Witam. Posiadam radio oryginalne firmy CLarion. Cenie sobie ze nie musze wyciagac panela i bardzo ladnie wspoldziala z moim Pugiem. Jednak chcialbym pozostac przy tym co mam i podlaczyc mp3. Albo do tego radia (moze sa jakies kostki) albo wymienie radio na inne z mp3 ale chcialbym zeby dalej wspoldzialalo z wyswietlaczem. Jest cos takiego

iwi1 napewno alpinki mają wejśćie na monitor... napewno trzeba dokupić moduł jakiś ale czy do peugeota jest taki moduł to nie wiem.. ale napewno jest kur.... drogi... myśle ze 400zł to lekką ręką... napewnod a się coś podłączyć potem poszukam jakiejs rospiski przewodów w tym radiu ale zawsze można coś jako zmieniarkę podłączyć

PEUGEOT 206 Problem z błędami...

witam taki oto problem mam w pyziu. jakiś czas temu zapalił się pomarańczowy błąd. Ponieważ z autem nic sie nie działo to jeździłem parę dni aż w końcu postanowiłem pojechać na kompa. tam się okazało że tych błędów jest aż 10 i nie wiadomo skąd przyczyna i od czego. miałem jeździć i po zapaleniu się kolejny raz miałem od razu podjechać na kompa. po dwóch dniach ciszy

Funkcja blokady kodowej - kalkulator silnika Polaczenie kalkulator silnikinteligentny modul sterujacy (bsi) To powazny blad braku komunikacji miedzy nimi (to o ile pamietam). To rzadki blad wrecz bardzo rzadki. Widzialem go moze raz czy dwa i wiem ze sie naszukalem by sie dowiedziec o co chodzi. Sluchaj jak mozesz postaraj sie poruszac kablami przy bsi jak bedziesz mial mozliwosc odpiecia i wlozenia

PEUGEOT 206 Centralny zamek...nie reaguje na 1 drzwi

Witam Mam pewien problem i nie wiem czym on może być spowodowany bo do tej pory było wszystko ok. Mianowicie...Pewnego mroźnego dnia zamykam auto (pilotem - mam CZ) i wszystkie drzwi prócz drzwi tylnych lewych (za kierowcą) się zamknęły. Co może być powodem Jest to coś poważnego Da się zamknącotworzyć ale ręcznie za pomocą cięgna od wnętrza auta. W czasie jazdy zamykając wnętrze

Owszem. Tą wtyczkę wypiąłeś od sterowania z bsi. Jest to moduł który steruje wieloma rzeczami między innymi centralnym zamkiem. Żeby odpiąć centralkę musiałbyś sprawdzić w schemacie które przewody wyciągnąć z wtyczki. Spróbuj jeszcze raz podmienić kasetę jeżeli problem powróci winowajcą będzie centralka w bsi.

PEUGEOT 206 Centralny zamek BSI

Gdzie w bsi znajde punkt w którym jest wyzwalanie centralnego zamka. Chce zamontować moduł domykania szyb i szukam najkorzystniejszego miejsca.

PEUGEOT 206 auto nagle nie odpaliło u mechanika

samochód nie odpalił nagle. Najśmieszniejsze jest to że wjechał sprawny do mechanika na wymianę przegubu i już nie wyjechał. Po przekręceniu kluczyka w stacyjce kręci się rozrusznik nie zapala się w ogóle kontrolka diagnostyki silnika i samochód nie odpala. Nie można skomunikować się z komputerem wtrysków a w module air-bag wyświetla błąd "prędkość niewiarygodna". dodatkowo

Problem rozwiązany żabka odpaliła dzięki za wszystkie podpowiedzi. Ku potomnym i z podobnymi problemami Objawy 1. nie zapala się kontrolka CHECK przy włączeniu zapłonu 2. nie załącza się pompa 3. nie słychać załączenia przekaźników mocy w module BSM B3 lub okolicach komputera wtrysku (być może dla starszych lub młodszych modeli) 4. brak komunikacji bsi i Diaga z komputerem wtrysku

PEUGEOT 206 206 nie odpala Pomocy

Autko oddałem do elektryka i według jego teori mam kupić bsi i kalkulator wtrysku (najlepiej komplet z kluczykami i stacyjką jakiś używany) twierdzi ze nie wychodzi żadne napiecie z bsi i z kalkulatora wtrysku. koleś wydaje sie na kumatego wiec co poradzicie aby było najtaniej serwis woła za komplet tyle że anglika sobie kupie na cześci.

Dokładnie jak kolega Pierwoła napisał jak ten elektromechanik sprawdził bsi i ECU Sprawdził może moduł BSM a w szczególności zwory MAXI pod nimTam znajdują się bezpieczniki odpowiedzialne za ww moduły autka

PEUGEOT 206 [POMOCY] Gdzie kupić moduł sterujący BSI

Witam. Mam problem bo chce podłączyć moje halogeny i potrzebuje wymienić moduł BSM B2 na minimum B3 ale najchetniej założyłbym BSM B5. I teraz wlasnie pojawia sie mój problem. Czy możecie mi poradzić gdzie kupić taki moduł Czy lepiej wydać 480zł w ASO czy moze gdzieś na ALLEGRO ktoś widział taki taniej Jak coś to poprosze o jakieś linki z ALLEGRO i czy według was takie BSM B5

Ja bym brał z allegro ze względu na cenę . Masz "NR.REFERENCYJNY peugeot 6580.T2" więc można sprawdzić w ASO legalność danego produktu.

PEUGEOT 206 Centralny Zamek

Witam Klubowiczów Potrzebuje waszej pomocy co do Centralnego chodził ładnie aż nagle zaczął co jakiś czas szwankować. A mianowicie nie zamykał się z pilota a jak już mu sie udało to nie chciał się otworzyć aż po niedługim czasie całkiem padł. Dodam że z kluczyka też nie działa i tylko mogę otworzyć manualnie najgorzej jest z klapą bo jak chce otworzyć to muszę od środka

Najprawdopodobniej moduł centralnego zamka który znajduje sie w bsi jest uszkodzony. Musiałbyś zmierzyć. na wtyczce czy z modułu wychodzi sygnał na zamknięcie centralnego.

PEUGEOT 206 Znowu wsteczne światła.

Witam. Mam problem tylko jeszcze nie wiem jak poważny Nie mam wstecznego światła. Byłem dziś u elektryka samochodowego i dowiedziałem się że z instalacją jest wszystko ok. Stycznik przy skrzyni bezpieczniki i żarówki też. Podobno to wina takiej małej kostki przy bezpiecznikach w kabinie (Silnik to 1.4 HDi). Please help. Pozdrawiam [ Dodano 12-04-2006 1213 ] Facet wspomniał o jakimś

PEUGEOT 206 Prosba o sprawdzenie VIN-u

Witam Chcialbym sprawdzic autko co mialo robione na przegladach i kiedy. czy jest mozliwe by to sprawdzic podajac sam VIN jesli ktos by mogl mi wyslac takie cos na PW to bym byl wdzieczny. VIN VF32CHFXF41303475

Model 407 Nr APVPR (obsługa posprzedażnaczęść zamienna) 10452 CJ 2 0920 Data Początku Gwarancji 29.08.2005 Numer seryjny silnika 10 DYTJ 4095177 Numer seryjny skrzyni biegów 20 MB02 0299960 NRE e22001116029704 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWYTYP ELEMENTU peugeot LINIA PRODUKTU 407 TYP NADWOZIA HATCHBACK 4DRZW WYKOŃCZENIE AA GRIFFE SILNIK DIESEL TURBO DW10BTED4

PEUGEOT 206 Wyświetlacz wielofunkcyjny nie działa

Witam jakieś 3mieś temu kupiłem 206 w wersji roland garros z 2000r(sprowadzany z Włoch) wszystko było ok alo ostatnio coś zaczęło sie dziać z wyświetlaczami. Najpierw środkowy wyświetlacz(ten który wyświetla radio temp itp) zaczął przygasać potem wogóle przestał działać potem nagle się włączył ale zato zgasł wyświetlacz od klimatyzacji nawiewów itp potem działały na zmianę

bruno posprawdzaj najpier kable. Sprawdz czy wstyczki są prawidłowo powciskane ewentualnie poruszaj kablami może coś poprostu nie kontaktuje. Sprawdź kostkę nie tylko w wyświetlaczu (tu masz instrukcję jak to rozebrać httpwww.206club.net16756.htmhig...nienawiew%F3w ) ale także w bsi czyli w module pod kierownicą gdzie są wszystkie bezpieczniki.

Przykładowe oferty części samochodowych peugeot 206 modul bsi

  • PEUGEOT 206 MODUL BSI 9626460880 - NYSA (70.00PLN)
  • peugeot 206 moduł BSI komputer 9649627880 E02-00 - Libusza (250.00PLN)
  • peugeot 206 moduł BSI 9646777380 - Libusza (190.00PLN)
  • PEUGEOT 206 MODUL BSI S118085210 9646777380 - Gliwice (140.00PLN)
  • peugeot 206 moduł BSI B4 9627137080 - Libusza (199.00PLN)
  • Peugeot 206CC moduł BSI E02-00 MG S118085220 E - Krotoszyn (150.00PLN)
  • peugeot 206 moduł BSI komputer 9649627880 E02-00 - Libusza (250.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi