części samochodowe nanodatex

peugeot 206 filtr paliwa

Samochody związane z zapytaniem peugeot 206 filtr paliwa

Pytania i odpowiedzi: peugeot 206 filtr paliwa

PEUGEOT 206 Filtr paliwa - PS 974 a 9741 do 1.4 HDI

Witam Mam pytanie do znawców... Ja w temacie. Jaki powinien być filtr do 1.4 HDI. Aktualnie mam założony filtron PS 974 i taki też wyświetlany jest na stronie filtrona do 1.4 HDI ale pod zdjęciem pisze -> Zastosowanie Citroen peugeot Ford 1.4HDI. Natomiast jak się wejdzie na silnik 1.4 HDI 16V to wskazany jest filtr PS 9741 i opisany jest jako -> Zastosowanie Citroen 1.4HDI 1.6HDI 604-->

witaj Ja też niedawno zgłębiałem temat filtru paliwa. I doszedłem do stwierdzenia że niektóre nie mają w komplecie elementu do podgrzewania paliwa i trzeba ze starego przełożyć a co za tym idzie cena jest też różna nawet o połowę. Co do filtra to proponuję Ci purflux FCS704 httpwww.sogefifilterdivision.com..._filtreFCS704 filtry te są montowanie na pierwszy montaż. W necie za niego dałem 143 zł. Na tej stronie też masz jak go montować. pozdrawiam

wielkie dzięki arturk Ten pdf wygląda całkiem fajnie że powinienem dać radę nawet jako laik bo nie czuję się ekspertem w tej dziedzinie Powiedz mi jeszcze dla pewności ten filtr jest gotowy do użycia od razu po zakupie czy muszę coś przekładać ze starego filtra Wydaje mi się że nie ale wolę się upewnić.

W tym filtrze jest już podgrzewacz paliwa. Musisz tylko przełożyć czujnik obecności wody w filtrze. W pliku pdf jest to pod pozycją nr 8 ( jak go zdemontować) a pod pozycją nr 2 na drugiej stronie jak go zamontować. I tylko to musisz przełożyć ze starego filtra. pozdrawiam p.s. jak byś miał jeszcze jakieś pytania to pisz.

Dzięki wielkie arturk filtr wymieniony Ja za Purflux FCS704 dałem 155zł ale nie płaciłem za przesyłkę więc cena do przyjęcia. Niestety nie obyło się bez niespodzianek bo wyciągnięciu starego filtra okazało się że miałem jakieś zwarcie na kablach od grzałki i dosłowni wtyczka od grzałki w filtrze została stopiona. Czy jest ktoś w stanie mi dać jakieś symbole takiej wtyczki bym mógł kupić nową i zamontować

PEUGEOT 206 Filtr paliwa - ma czy nie.

Witam. Mógłby mi któs po vinie sprawdzić czy w mojej 206 sw 1.1 jest filtr paliwa czy jest może wbudowany w pompę paliwa.. VF32EHFXF42694514 rok produkcji 2002

Zobacz Filtry paliwa do PEUGEOT 206

PEUGEOT 206 Filtr Paliwa & Silniczek krokowy

Panowie powiedzcie mi albo jakies foto Gdzie znajduje sie silniczek krokowy i filtr paliwa w S16

Krokowy nr.10 filtr paliwa od spodu auta nr.2

PEUGEOT 206 Filtr cząstek stałych

filtr cząstek stałych to filtr czastek stalych tamto i siamto o co chodzi jak po co i dlaczego

Witajcie Zajmowaliście się tu głównie kwestią co to jest ten filtr cząstek stałych ale ja trafiłam na artykuł w Auto Świecie na ten temat i trochę mnie to zastanowiło. Mianowicie pisza tutaj "[...] właściciele silników HDi nie mogą oszczędzać na paliwie lepiej też wymienić filtr paliwa nie co 60 a co 30 tys. km. (no to jasne chociaz nie wiem czemu tak zanizyli liczbę możliwych

PEUGEOT 206 wyciek paliwa zdjecie co to jest

Witajcie niestety w moim Peżociku wycieka paliwo ( kochany dojechal z warszawy do gdanska i juz pod domem nie odpalil ) jest to napewno na koncowkach tej czarnej buły bo nie wiem do konca co to jest. filtr paliwa to sie wymienia bo tez moze byc tak ze na koncowkach tych wezykow puszcza ale to wtedy pewnie z jedonej strony a nie od razu z dwoch. Moze to nie odosobniony przypadek dodam ze probowalem

PEUGEOT 206 FAQ [v 1.0.9]

<a name"start"><a>[centerc06a1799bf]206CLUB.NET FAQ[centerc06a1799bf] [centerc06a1799bf]ZANIM ZAPYTASZ PRZESZUKAJ FORUM[centerc06a1799bf] Nie biore odpowiedzialnosci za to co sie stanie po zastosowaniu tych porad. Jesli ktos czuje sie autorem konkretnej poradyodpowiedzi i chce aby bylo to tutaj zaznaczne proszony jest o poinformowanie mnie o tym. Korzystanie z forumJak mam umieścić

PEUGEOT 206 Czy mój Lew to składak

Hej przyglądam się ostatnio 206 (forum ulice allegro) i zaczynam się zastanawiać czy mam przypadkiem auto po wypadku i złożone z różnych wersji. Otóż czytając o wersjach kombi dochodzę do wniosku że mam nieścisłości i chcę utwierdzić się. Tak więc 1. szeroki zderzak a błotniki jakby od wersji z wąskim 2. wyposażenie nie gra mam 2 poduszki powietrzne (kierowca i pasażer) nie

Rodzaj produktu pojazd specjalny znak handlowytyp elementu peugeot linia produktu 206 typ nadwozia kombi 5drzw wykończenie x line silnik diesel turbo dv4td przeniesienie napędu skrzynia mecha 5 rodzaj farby lakier metaliczny dwuwarstwowy kolor nadwozia lakier czarny obsidien typ tapicerki wewnętrznej tkanina warkocz andorre efka "pa" kolor okładszin "fn" skrzynia biegów (charakterystyka)

PEUGEOT 206 Klubowicze jaki to model peugeta podaje NR Vin

witam Jaki to model peugeota i jakie wyposażenie ma NR VIn to VF32AKFWA41953141 Czy ktoś to potrafi rozkodować pozdrawiam Wielkie dzięki za pomoc

Rodzaj produktu pojazd specjalny znak handlowytyp elementu peugeot linia produktu 206 typ nadwozia hatchback 5drzw wykończenie poziom xr presence silnik wtrysk tu3jp przeniesienie napędu skrzynia mecha 5 rodzaj farby lakier niemetaliczny kolor nadwozia lakier czarny onyx typ tapicerki wewnętrznej tkanina warkocz andorre efka "pa" kolor okładszin "fa" skrzynia biegów (charakterystyka)

PEUGEOT 206 Prosba o sprawdzenie VIN-u

Witam Chcialbym sprawdzic autko co mialo robione na przegladach i kiedy. czy jest mozliwe by to sprawdzic podajac sam VIN jesli ktos by mogl mi wyslac takie cos na PW to bym byl wdzieczny. VIN VF32CHFXF41303475

RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWYTYP ELEMENTU peugeot LINIA PRODUKTU 206 TYP NADWOZIA HATCHBACK 5DRZW WYKOŃCZENIE POZIOM XR PRESENCE SILNIK DIESEL DW8B PRZENIESIENIE NAPĘDU SKRZYNIA MECHA 5 RODZAJ FARBY LAKIER NIEMETALICZNY KOLOR NADWOZIA LAKIER CZARNY ONYX TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ SPLOT PŁOCIENNY COOLDOUCE EFKA "PF" KOLOR OKŁADSZIN "FY" SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA)

PEUGEOT 206 Spadek mocy - i co z tego (dotąd) wynikło

Uwaga długie - jak nie masz czasu to proszę nie czytaj. W tym czasie możesz zrobić coś innego naprawdę pożytecznego. Trochę historii. W połowie kwietnia w jednym z warsztatów 206 przechodzi przegląd w trakcie którego następuje wymiana oleju wraz z filtrem filtrów powietrza jak to na wiosnę oraz świec płynu chłodzącego filtru paliwa. Po tym czasie auto nie chce ciągnąć jak poprzednio.

PEUGEOT 206 szarpanie silnika powyzej 2000 obr.min

Witam serdecznie Niestety pierwszy raz od 6 lat moj peugeot zaczal odmawiac posluszenstwa ( peugeot 206 1.4 V8 rok 2002 benzyna przebieg 60 000 km Powyzej 2000 obr. silnik zaczyna sie dlawic (traci moc). W czasie dlawienia - obroty spadaja chwilowo na 0 zapala sie lampka ladowania akumulatora i "wykrzyknik". Silnik nie gasnie tylko sie dlawi. Sprzeglo noga z gazu przerwa 2-3sek i znowu mozna

PEUGEOT 206 quicksilver szarpanie

Witam Nie wiem czy doby dział ale warto zapytać. Jestem szczęśliwym posiadaczem peugeot 206 quicksilver z 2005 roku benzyna. Po odpaleniu autka na zimnym silniku muszę poczekać jakieś 45sek.zanim ruszę bo jak od razu ruszę to dziwnie dławi się i szarpie. Wiem że już parę razy podobne tematy były poruszane przeczytałem już chyba wszystko z forum ale nadal nie mogę odnaleźć konkretnej

PEUGEOT 206 problem z odpaleniem 2.0 HDI

Witam szperałam trochę po forum ale niestety nic nie znalazłam. Problem jest następujący. Około miesiąca dwóch temu zaczęły się u niego problemy z odpalaniem. nawet po jednej nocy w ogóle nie chciał odpalać (paliła się przy tym lampka dot. świec żarowych). Z chłopakiem postanowiliśmy wymienić akumulator (jakieś 3 tygodnie temu - jakaś Centra z tego co wiem to najmocniejsza pasująca

Zacytuje tutaj kolegę z forum Foczki odnośnie problemów z ON i Dieselkami. Życzę miłej lektury ON zimowy w Polsce powinien być na stacji od 16 listopada do końca lutego. Zimowy ON oznacza ON o temp. zablokowania zimnego filtra (TZZF) w temp. max -20. ON przejściowy o TZZF max -10 jest już od 1 października do 15 listopada. Oczywiście na mniej uczęszczanych stacjach może zalegać dłużej

PEUGEOT 206 Spadki obrotów

Witam serdecznie drodzy forumowicze mam problem z moim pugiem. Najpierw o samochodzie Jest to peugeot 206 rok produkcji 2005 silnik 1.4 HDI (50 kW) wersja van. Przejechane ma 190 tysięcy z czego ja jeździłem nim od 120 tys. Wcześniej służył jak większość tego typu samochodów jako auto przedstawiciela handlowego w związku z czym mógł być nieoszczędzany. Tym niemniej rok temu (przy

PEUGEOT 206 2.0 HDI gaśniepotem ciężko pali poraz enty... -

No więc moi drodzy jakiś czas temu tzn. rok temu pisałem o pewnej przypadłości jak z tematu. Otóż autko znowu fiksuje tzn. gaśnie w czasie jazdy potem ciężko go odpalić.... Dzieje się to coraz częściej.... najpierw jest uczucie jakby szarpało jakby paliwo dochodziło i nie dochodziło po czym autko gaśnie i da rade odpalić go za 3-6 razem..... Rok temu wymieniono regulator ciśnienia

się później okazało koszt za pompę CR regulator montażdemontaż pompy 700 zł (oczywiście to było samo sprawdzenie wymiana uszczelek w pompie CR i przeczyszczenie w myjce ultradźwiękowej bo nowa pompa nowy regulator to koszt rzędu ponad 2000zł ) Co się okazało Pompa paliwa w baku podawała za niskie ciśnienie - ok. 05 bar zamiast ok. 25 bar. Zdiagnozował to dopiero serwis peugeota

PEUGEOT 206 Gaśnie podczas jazdy. Wymieniona pompa paliwa filtr.

witajcie forumowicze mam ostatnio problemy z moim peugeotem 206. Wymienie po kolei co sie ostatnio dzialo i jakie kroki podejmowalem zas najswiezsza przypadlosc jest na dole wiadomosci. Byc moze ulatwi to diagnoze. Samochod to peugeot 206 2.0 HDI 90 KM z 2001 roku przebieg 176000 km. Kilka tygodni temu zgasl mi podczas jazdy i nie dal sie odpalic. Wrocilem do domu na lawecie. Po podlaczeniu komputera

PEUGEOT 206 Numer VIN

Prosze o pomoc przy rozszyfrowaniu numeru VIN w Peugeocie 206 o nr VIN VF32ARHYU42384523 Pozdrawiam i serdecznie dziekuje

Model206 (T1)Nr APVPR (obsługa posprzedażnaczęść zamienna)09261 81 1 0037Data Początku Gwarancji02.05.2002Numer seryjny silnika10 DYKS 3017717Numer seryjny skrzyni biegów20 DM20 4547424NREe29814017402Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNYZNAK HANDLOWYTYP ELEMENTUpeugeotLINIA PRODUKTU206TYP NADWOZIAHATCHBACK 5DRZWWYKOŃCZENIEPOZIOM XR PRESENCESILNIKDIESEL TURBO DW10TDPRZENIESIENIE

PEUGEOT 206 1.4 HDI 70 KM przerywa

Witam Jestem nowym użytkownikiem forum oraz od miesiąca szczęsliwym posiadaczem drugiego już puga tym razem 206 1.4 HDi 70KM. Mam z nim problem.. Po zakupie było wszystko ok (poza belką do roboty zrobiona - ok ) po pierwszym zbiorniku przejeżdzonego paliwa zatankowałem pojechałem 20km na miejsce tam auto postało kilka godzin wieczorem wracam jadę a ten szarpie check się zapalił. Sprzęgło

PEUGEOT 206 "Depollution system faulty" i kontrolka emisji spalin w peugeot 407 2.0 HDI SW

Witam mam problem z peugeotem 407 2.0 HDI SW.Problem polega na tym ze gdy odpale swoja maszynena komputerze wyswietla sie "Depollution system faulty" a na ekranie pod wskaznikiem paliwa wyswietla sie caly czas kontrolka kontroli emisji spalin.Kupowalem auto w uk nie znajac jezyka lecz z przyjacielem ktory troszku znal angielski i sprzedawca powiedzial ze wystarczy wymienic filtr paliwa podlaczyc

PEUGEOT 206 Map sensor

Panowie mam pytanko do czego słuzy ten czujnik i jakie objawy sa uszkodzonego map sensora w moim aucie.dziekuje ...

Demon 206swja w swoim wymieniałem filtr paliwawtryskiwaczpompe paliwa i nigdy nie było konieczności odpowietrzania.Przypuszczamale niech tu wypowiedzą się inniże koncern peugeot wprowadził na listwie zawór do sprawdzania ciśnieniabo układ paliwowych w peugeotach benzynowych nie był ich mocną stroną.A jak inaczej można sprawdzić ciśnienie paliwa na pracującym silnikuW silniku HDi komputer momentalnie wyłapie usterke spadku ciśnienia paliwaale w benzyniaku raczej nie.

zapłon. W każdym samochodzie o układzie paliwowym wtryskowym zawsze pompka paliwowa poda na chwilę ciśnienie paliwa wtedy odczytujesz na zegarze pomiar. Wielu elektromechaników tak robi jak samochód nie chce chodzić na wyższych obrotach i się dławi. Często powodem jest zbyt niskie ciśnienie paliwa. Nic do tej pory nie słyszałem że coś nie tak może być z układem paliwowym w peugeotach

PEUGEOT 206 Moj pierwszy Skuter

A więc dostałem w spadku Skuter KINGWAY o pojemności cale 50 ccm... Pytanie moje brzmi Nie chciał odpalić ale doszedłem ze nie dociera paliwko ale to już załatwiłem... odpaliłem i teraz zaczynają się problemy. Nie wiem czy on tak ma jeżdzić ale jest mulasty nie wyciągnie mnie pod mała górke ( ważę lekko ponad 120 kg i mam 190 cm wzrostu ( wiem wyglądam komicznie na tym mikserze

Może jeszcze nie ma blokad zdjętych. Niżej masz info gdzie szukac w skuterach blokad. A co do paliwa to ma dozownik (oddzielnie wlewasz PB do zbiornika a oddzielnie olej do zbiorniczka z bagnetem) jeżeli dobrze zrozumiałem Twoje pytanie. BLOKADY W SKUTERZE W gaźniku Tuleja dystansowa nad przepustnicą - zapobiega ona pełnemu otwarciu przepustnicy nasz pojazd nie rozwija pełnych obrotów

PEUGEOT 206 206 nie odpala - kręci pompa paliwa chodzi - brak prądu na cewce

Witam serdecznie kilka dni temu mój peugeot 206 1.1 2000 nagle przestał odpalać. Po przekręceniu kluczyków kręcił było słychać pompę paliwa ale nie odpalił. Zawiozłem do znajomego - pogrzebał przy przewodach zamienił cewkę (w aucie non stop woziłem drugą którą pozostawił poprzedni właściciel) popatrzył na świecie itp. potwierdził że pompa paliwa chodzi ale samochodu nie naprawił.

PEUGEOT 206 Peugeot 206 1.9d ciężko odpala

Witam wszystkich mam problem ze swoją 206. Generalnie auto ciężko odpala nie zależnie od temperatury silnika. Rozrusznik jakoś "ociężale się kręci" i nie chce odpalić. Jak w końcu odpali zgaszę silnik i spróbuję odpalić ponownie to widać znaczną poprawę (prawie na dotyk). Potem np przejadę się po mieście zgaszę go i znów ciężko odpala(rozrusznik "mozolnie" się

PEUGEOT 206 [Awaria] Peugeot 206 1.1 gaśnie

Witam Mamy problem 2 tyg. temu odebrałem peugeota 206 (2000r. 91tys przebieg 1.1) z warsztatu wymieniali pasek rozrządu wentylator świece filtry oleje. Wszystko chodziło cały czas super lecz pewnego razu kiedy wyrzuciłem na luz auto zeszło z obrotów zaczęło nie równo pracować tzn. schodził poniżej 900obrotów tak do 300 i zgasł odpaliłem wszystko normalnie trzyma te swoje około 900obrmin

PEUGEOT 206 Brak podtrzymania

Witam. Jestem użytkownikiem 206 od paru dni mam 206 1.9D 70KM z 2001 roku. Zauważyłem że po wyjęciu kluczyka ze stacyjki zegar ( który pokazuje godzinę ) resetuje się. Podobnie z lampką w suficie która świeci tylko przy przekręconej stacyjce podczas otwierana drzwi lub zależy jak ustawisz Do tego po wyjęciu radia zauważyłem że są tam 3 kostki nigdzie nie wpięte. Jedna chyba

PEUGEOT 206 Paliwo z filtra paliwa nie idzie na silnik

Jak w temacie mam peugeota 206 1.9 i paliwo z filtra paliwa nie idzie na silnik na dodatek dodam ze pompoje pompką po 20 razy i ciągle jest mięka . Co sie stało przez to nie odpala

PEUGEOT 206 206 2.0 HDI - duze spalanie 8-8.5l100km

Witam Od kilku miesiecy jestem posiadaczem (a wlasciwie moja zona -) 206 2.0 HDI 2000r i ostatnio zaczalem sie przygladac spalaniu i cos raczej jest nie tak. Jezdzac po miescie (okolo 15km rano w korkach) spala okolo 8 do 8.5l na 100km. Liczone 3 razy wlewajac pod korek po wyjechaniu okolo pol baku. Ostatnio zrobilem nim trase na autostradzie (500km) jadac non stop 130-140 i spalanie okolo 7-7.5

1 Kiedy filtry były wymieniane (paliwapowietrza)-najtańsza rzecz do wymiany co można zrobić i może poprawić (jak dawno od tego zacząć ewentualnie syfiate paliwo mogło przytkać filtr paliwa) 2 Sprawdzany był peugeot planet (inne często nie wychwytują błędów) 3 Jak się ma dynamika auta jeździ normalniezamulił Spalanie przy tej prędkości powinno oscylować na poziomie 6-65l

1. no wlaśnie wszystko bylo powymieniane po kupnie - zaraz zrobiony pelny rozrzad po chwili - filtr powietrza - filtr paliwa - olej z filtrem Bez efektu na spalanie. Poza tym efektem wedlug mnie na prawde jest ok. 2. Nie wiem czym bylo sprawdzane - ale wydaje sie ze nie byl to sprzet dedykowany do peugeota tylko jakis komputer czytajacy bledy roznych aut. 3. Jeździ tak samo od kupienia czy muli

PEUGEOT 206 Szarpiacy silnik przy jezdzie w trasie

Witam mam problemzadazyło mi się juz 2 razy odkad mam 206 benzyna 1.1 2001rużytkuję go ok 3tygodni i problem jest taki iz dziś drugi raz przy jeżdzie na biegu 4 i 3 czy 5 przy predkosci 70-90 i przy ok 3000 obrmin do 4000obrmin stracił moc i zaczoł w tym czasie szarpac silniknaciśniecie gazu nic nie dało poprostu właczyłem luz i przejechałem z 100m na luzie i właczyłem bieg i ustało

PEUGEOT 206 antipollution fault wtryski regulator

Witam wszystkich forumowiczów jestem tutaj nowy ale od jakiegoś czasu śledzę wasze forum z zaciekawieniem otóż posiadam peugeota 206 2.0 hdi 2002r kupiłem sobie jakoś po 18 żeby dojeżdżać do sql. Gdy kupowałem od poprzedniego właściciela dostałem informacje ze należy wymienić przepływomierz ale to się dogadałem i cena autka trochę spadła ogólnie na starym przepływomierzu autko

PEUGEOT 206 Gdzie jest pompka paliwa 1.9D

Witam Ponieważ nie dochodziło mi paliwo do filtra i szukałem przyczyny problemu odkręciłem to coś to jest pod tylnym siedzeniem z którego odchodzą przewody zasilający i powrotny od paliwa. Sądziłem że może będzie tam pompka paliwa i będę mógł ją sprawdzić. Niestety nie mam tam pompki a jedynie obudowa z podłączonym pływakiem pływakiem i dwa kabelki od niego które idą do podłączenia

W 1.9D nie ma dodatkowej elektrycznej pompki paliwa jest tylko pompa wtryskowa i taka ręczna pompka żeby zaciągnąć ją paliwo ze zbiornika na wypadek gdyby się skończyło w zbiorniku i po zatankowaniu nie chciał zapalić... Podłącz wężyk do filtra paliwa od strony zasilania ze zbiornika zdrugi koniec wężyka zanuż w naczyniu z olejem napędowym(pamiętaj o zalaniu filtra paliwa). Odpal

PEUGEOT 206 wymiana obudowy filtra paliwa

Witam Mam podobny problem jak ten opisany w tym temacie httpwww.206club.netarchiveindex.phpt-73059.html Mam tylko małe pytanie Czy jest możliwość wymiany samej pompki czy konieczna jest wymiana całej obudowy filtra paliwa Dokładnie chodzi mi o ten tłoczek do pompowania znajdujący się przy filtrze paliwa Załączę foto z innego tematu httpwrzutnik.netid.opt1287221918k.jpg Dzięki za pomoc

PEUGEOT 206 szarpanie gaśnie i od razu zapala - 1.4 HDI

Witam Dziś przytrafiła mi się niemiła niespodzianka otóż jak jechałem rano do pracy (1.4 HDI SW) nagle przy obrotach ok 1700-2000 czułem dość wyraźne szarpnięcie i tak kilka razy. Można by powiedzieć że mniej jak autko się rozgrzało ale ciągle to samo. Wracając to samo przy czym szarpanie pierw pojawiało się częściej przy zimnym silniku a po rozgrzaniu mniej. Jako że się

krecha faktycznie może lekka przesada czego się nie robi dla swojej LWICY kris606 przewody wyglądają na ok więc chyba nie w tym problem A teraz najnowsze wieści odnośnie szarpania... Rano jak jechałem do pracy bez zmian szarpanie znów było po przejechaniu ok. 4km miałem dość ciekawą sytuację. Znów szarpnięcie ale przy okazji straciłem na 2-3 sekundy całkowicie moc w aucie po naciśnięciu

PEUGEOT 206 pisk gwizd w filtrze paliwa (2.0 HDi)

Witajcie Ostatnio zaobserwowałem skoki obrotów na biegu jałowym. Dodatkowo towarzyszy temu zjawisku gwizd świst (nie wiem jak to nazwać hehe) w miejscu gdzie znajduje się filtr paliwa. Ostatnio wymieniłem filtr wyczyściłem wszystkie "wloty" i "wyloty" paliwa z filtru. Uspokoiło się na jakiś czas a dziś znów to samo . Ma ktoś jakiś pomysł Czyżby znowu filtr do wymiany po niecałych 700 km od ostatniej wymiany Dodam że jak go gazuję to jest ok.

PEUGEOT 206 1.4 HDi Gaśnie co chwila

Witam Mam mały problem z moim pługiem 1.4 hdi. Zawsze jeździł normalnie nawet w tych mrozach jednak dziś jakby oszalał. Rano zaświeciła się kontrolka check engine i powyżej 2tys obrotów gaśnie(tzn. 3 bieg - 2tys na 4 gasnie ok 1.7tys itd). Po zatrzymaniu i dodaniu gazu słychać jak turbina dosłownie piszczy. Nie wiem czy jest to wina złego paliwa czy tych mrozów(zimowe paliwo) Czytałem

Co do kontrolki to na komputerze pokarze się zapis "za niskie ciśnienie paliwa". U mnie się świeci trudno jak będzie ciepło to raczej zgaśnie. Piszę raczej bo nie ma reguły. Raz po zapaleniu się kontrolki po kilku dniach zgasła ale innym razem nie i trzeba było podłączyć pod komputer. A co do paliwa jak zgęstnieje to jeszcze pikuś normalny samochód będzie jeździł ale u

PEUGEOT 206 Peugeot 206 1.9 D - problemy

Witam Jestem tu nowy i mimo że przeszukałem już praktycznie całe forum to nadal nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi co jest przyczyną problmów mojega PUGa 206 1.9 D z 2001 r. (200 tys. km). Oto można powiedzieć jego &8222historia choroby&8221 - początkowo kopcił przy dodawaniu gazu i dławił się ale po wymienieniu wtryskiwacza sterującego już się nie dławi i mniej kopci. Kąt wyprzedzenia

PEUGEOT 206 206 2.0 HDi spadek mocy

Witam Mam problem z tzw. "ciągiem" w samochodzie. Chodzi mi dokładnie o przyśpieszenie i wkręcanie się na obroty. Od kilku tygodni mam taką przypadłość że samochód nie przyspiesz tak żwawo jak to miało miejsce jeszcze kilka miesięcy temu z wielkim trudem osiąga prędkość 140 kmh co wcześniej nie sprawiało mu to większego wysiłku.Wszystkie wskaźniki są w normie spalanie

się że przyczyną był zapchany katalizator.Po zrobieniu przelotu nie będzie później ewentualnych problemów z przeglądem i oczywiście jak na to zareaguje silnik Paliwko tankuje cały czas na jednej stacji więc ta przyczyna też odpada chyba że chłopaki jakąś trefną dostawę mieli ps ten spadek mocy ja też nie odczułem jako tako ale dzisiaj mój brat się przejechał moją 206-stką

PEUGEOT 206 Obudowa filtra nie przepuszcza paliwa

witam problem wyglada tak... uzywajac recznej pompki paliwa do obudowy nie jest pompowane paliwo a jedynie powietrze i dodatkowo tworzy sie duze cisnienie w obudowie bo jak nie zalozylem tej plastikowej obejmy to pokrywa filtra po chwili mi wystrzeliła. Wszystkie przewody sa juz szczelne. Jezeli zamknę obudowe i podlacze na wyjsciu inna pompeczke to paliwo jestem w stanie zassac do obudowy. ale po

z tym autem jest coś seryjnie nie tak Podłączając paliwo z baniaka bezpośrednio do wtrysku (pompy) silnik zapala... podłączając paliwo z baku bezpośrednio do pompy wtryskowej nie zaciąga paliwa mimo "zalania" przewodu bak-pierwsze załamanie przewodu (lewa strona silnika nad paskiem) Jeżeli podłącze z baniaka przed filtrem paliwa to też nie zaciąga... wszystkie przewody pod

PEUGEOT 206 Peugeot 206 19D w trakcie jazdy odcina paliwo

Witam Od 3 miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem Puga 206 19 D 2000 r. Mam z nim mały problem. Rzecz wygląda następująco W trakcie jazdy z reguły po ok. 20 &8211 30 minutach (czasem krócej czasem dłużej) nagle odcina mi dopływ paliwa. Samochód traci prędkość nie reaguje na gaz. Jeżeli spróbuje zmienić bieg po wciśnięciu sprzęgła gaśnie silnik. Po wyłączeniu zapłonu i próbie

Wymień filtr paliwa. Odpowietrz dobrze układ i wtedy sprawdź co będzie się działo. filtr to nie jest duży koszt (w zasadzie w nim to jest wkład filtra) a pewnie nie był wymieniany już sporo czasu i może to też być powodem.

PEUGEOT 206 Raz się zapowietrza a raz nie

Witam Od dłuższego czasu walczę z zapowietrzającym się układem paliwowym Wymieniłem już chyba wszystko co możliwe Na początku dałem do uszczelnienia pompę wtryskową była jakaś nieszczelność i ropa kapała na asfalt Niby była po nocy mała plamka ale było to denerwujące Zapłaciłem jakieś 350 pln za uszczelnienie I wtedy się zaczęło Na drugi dzień chce odpalić auto a tu

PEUGEOT 206 2.0 Hdi szarpie gaśnie po zatankowaniu biodiesla

witajcie. Omyłkowo zatankowałem biodiesla 40 litrów. Po przejechaniu 15 km silnikiem zaczęło szarpać aż w końcu zgasł. Spuściłem większość paliwa przy pomocy przewodu karnistra i powietrza ze sprężarki wdmuchiwanego w zbiornik paliwa. Zatankowałem nowego paliwa 20 litrów uszlachetniacza wymieniłem filtr paliwa i powietrza. Usterka nie ustąpiła. Silnik odpala ale szarpie ciężko

Coś ty mu zrobił Do CRa nie wolno takiego paliwa jak się skapnąłeś co zatankowałeś to już na stacji trzeba było go NIE odpalać tylko zaholować do domu i spuścić ten badziew. 1 - Wyczyść zbiornik do "0" 2 - zalej mu shell V-Power ON 3 - zdejmij przewód paliwowy przed filtrem paliwa z filtra też wylej to gówo 4 - i przekręcaj stacyjkę na "grzanie świec" w poz.

PEUGEOT 206 Dziwne odpalanierwanie 1.9Diesel

Witam Mam ostatnio problem z odpaleniem silnikiemkomputerem. Po odpaleniu nie ruszaja sie wskazowki a silinik chodzi ale tak jakos nierowno tak jakby nie mogl zaskoczyc i nie dawalo mu dobrej mieszanki po ok.5-10s zastartuje i podnosza sie wskazowki i gasi sie silniczek czy ktos mial taki przypadek bo dzieje sie to ostatnio czesciej dzisiaj 2 razy i tydzien temu raz. Nie znalazlem takiego przypadku

PEUGEOT 206 Kontrolka check engine i gaśnięcie silnika

Witam Wszystkich. Wiem że na temat słynnej pomrańczowej kontrolki pisano już sporo ale mam pytanko do szacownych kolegów bo mam pewien problem. Gdy zaczęły się zimniejsze dni postanowiłem podładować akuś żeby mróz mnie nie zaskoczył. Po naładowaniu aku zaczęły dziać się dziwne rzeczy. Po przejechaniu ok. 15 km wolnym tempem (jak to zimą) zaświciła się konterolka check engine

Właśnie odkryłem coś niebywałego. Idąc za radami kolegów z forum postanowiłem zagrzać autko a przy okazji poszukać winowajcy całego zamieszania czyli filtra paliwa. Moją uwagę zwróciła wisząca luźno wtyczka koło filtra paliwa - przecież powinna być wpięta do filtra. Wpiołem. Na desce pojawiła się kolejna kontrolka - od obecności wody w filtrze. Ale zaraz zaraz przecież od

PEUGEOT 206 Źle odpala silnik i gaśnie

Witam wszystkich Mam kolejny problem w moim pugu 19D 99r. 170tys.przebiegu. Ostatnio miałem problemy z odpalaniem odpalał i gasł od razu. Wymieniłem filtr paliwa bo był bardzo brudny. Problem znikł na tydzień. Zabrałem się więc do odkręcenia korka pod siedzenie z tyłu i po otworzeniu i wyjęciu plastikowego pływaka z jakimś plastikowym kubełkiem (nie ma tam pompy albo nie widziałem)

Przykładowe oferty części samochodowych peugeot 206 filtr paliwa

  • OBUDOWA FILTRA FILTR PALIWA PEUGEOT 206 307 - Jędrzejów (100.00PLN)
  • OBUDOWA FILTRA PALIWA FILTR C2 PEUGEOT 206 1.4 HDI - ŁYSOMICE (70.00PLN)
  • OBUDOWA FILTRA PALIWA FILTR C2 PEUGEOT 206 1.4 HDI - ŁYSOMICE (70.00PLN)
  • OBUDOWA FILTRA FILTR PALIWA PEUGEOT 206 307 - Jędrzejów (100.00PLN)
  • PEUGEOT 206 1.4 HDI OBUDOWA FILTRA PALIWA FILTR - Chodzież (100.00PLN)
  • PEUGEOT 206 1.4 HDI OBUDOWA FILTRA PALIWA FILTR - Chodzież (100.00PLN)
  • OBUDOWA FILTRA FILTR PALIWA PEUGEOT 206 307 - Jędrzejów (100.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi