części samochodowe nanodatex

pęknięty wał lanos

Samochody związane z zapytaniem pęknięty wał lanos

Pytania i odpowiedzi: pęknięty wał lanos

DAEWOO LANOS KLAT [lanos] pękniety wał korbowy

Był mułowaty na niskich obrotach odstawiłem do mechanika-diagnoza pęknęty wał korbowy oprócz tego przesunięte koło pasowe co ciekawe paproki co rozbierały rozrzad przy wymianie uszczelki pd głowicą nie dokręciły sruby głównej jak nalezy ani nie zastosowały żadnego kleju na śrube by ta trzymała jak należy. Co teraz radzicie bo mechanik krzyknął 800 zł za samą robotę i nie wiem co dalej wał koszt nówki 400 zł gdzxies około koło pasowe 190 koło rorzadu 40

po primo jeśli nawet przeskoczy pasek to niech pobije zawory tłoki ale to nie jest przyczyną pęknięcia wału korbowego i tego mi nikt nie powie w ktorym miejscu jest pęknięty wał na głównych panewkach podpierających czy gdzieś na wykorbieniach tłokowych w golfie tdi który ostatnio robiliśmy przy odpalaniu na zaciąg powyginało korbowody pobiło tłoki porysowało wał ale nie połamało

I co zrobiłeś z tym wałem Ja kupiłam lanosaa podczas wymiany rozrządu okazało sięże klin jest pęknięty. Mechanik stwierdziłże lepiej wymienić silnik niż bawić się w wymianę wałubo wymiana wału to większe koszta. Podobno pękł podczas wcześniejszej wymianie rozrządui dokręcili na hama udarem. Szukaliśmy silnika ale nie możemy dostać. Więc pomyśleliśmyże lepiej będzie

Komplet panewek 100 zł. (z przesylkom) httpallegro.pllanos-n...3297650459.html wał httpallegro.plwal-do-...3274537724.html Tu masz nówkę sztukę z panewkam 400 zł. httpallegro.plwal-kor...3283375102.html httpallegro.plwal-kor...3280823293.html za ta cenę możesz jedynie kupić zajechany słupek 16 Tak więc wydaje mi się że temu mechanikowi nie chce się robić tego silnika albo nie umie.

podpinam sie pod temat mam tez pekniety wal na ktorym ciagle jeszcze jezdze rozebralem na czesci inny silnik w ktorym rozlecial sie tlok a dokladnie przestrzenie miedzy pierscieniami. wal posiada rysy i nalezy go szlifnac i dostalem cene 410zl za szlif walu z panewkami pytanie mam czy jak kupie nowy wal jak tu Mawerix

DAEWOO LANOS KLAT [Lanos] Pęknięty wałek rozrządu po wymianie uszczelki i roz.

Witam Ze 2 miesiące temu zostawiłem w warsztacie lanosa wymiana uszczelki pod głowicą wymiana rozrządu. Po wymianie chodził bez zarzutu do zeszłego tygodnia kiedy to rozkraczył się na środku drogi. Diagnoza warsztatu w którym robiłem głowicę pęknięty wałek rozrządu i znow remont. I teraz moje pytanie czy przy okazji wymiany uszczelki i rozrządu mogli nie zauważyć że coś nie

Miałeś robione planowanie głowicy Jeśli tak to ja bym sprawdził czy na wałku nie ma śladów zatarcia. Jeśli coś spaprali to wałek mógł nie mieć odpowiedniego smarowania zatrzeć się i rezultatem tego jest pęknięcie. Jeśli nie strzeliło w zawory to wymiana wałka i wszystko powinno być dobrze. Jeśli któryś zawór poszedł to obowiązkowy test na mikropęknięcia głowicy bo różnie

Byłem dzisiaj w warsztacie wałek kręci się na dwóch cylindrach od strony paska rozrządu a na pozostałych dwóch nie więc musiał się uszkodzić gdzieś po środku - w zasadzie nie widać pęknięcia po prostu kręci się do połowy a dalej już nie. Pytanie czy przy założeniu że zawory są całe (do sprawdzenia) i trzeba tylko wymienić wałek z osprzętem (krzywki etc) konieczne będzie ponowne robienie uszczelki pod głowicą Taka jest sugestia warsztatu.

Dokładnie... Po co przy tum UPG robić Odkręcić wałek i mierzyć na każdym cylindrze kompresję jeśli wszystko jest ok to zaworom zupełnie nic nie jest i wymiana wałka rozwiąże problemy.

to fakt mam 3ci walek auto staneło na drodze i jedyną wymianą był wałek nie nie zostało uszkodzone... silnik nie wymagał żadnego remontu mimo że wałek pękał idealnie w połowie na pół... a silnik mam dokładnie taki jak Ty... ktoś Cie próbuje naciągnąć

DAEWOO LANOS KLAT [Lanos] walu korbowego

Siema Wszystkim. Wlasnie wrocilem z garazu po ogledzinach mojego lanosa chyba brzydko moiwac zarznalem silnik Otoz kolo od walu korbowego lata mi we wszystkie strony i teraz jest pytanie czy jest to pekniety walek czy spadl klin czy co sie stalo czy sie pokrzywilo wszystko. Probowalem biedaczyne jeszcze odpalic ale juz nie chcial w ogole zemna gadac chyba jest kaupt. Powiedzcie mi prosze jakie sa koszty

DAEWOO LANOS KLAT [Lanos] pekniety rozrzad

Witam Pekł mi pasek rozrządu silnik zatrzymal sie na 3 cylindrze poggieło zawory i inne bebechy w srodku opłaca się naprawiac czy moze jakis swap turbo

Właśnie teraz kupilem pasek conti ale czekają mnie jeszcze pare nowych zaworów wałek juz mam nowy wczesniej wytarła się krzywka i pierscienie na tłokach tez nowe blok po polerowaniu poniewaz pekniety zgarniający porysowal caly cylinder. Ogółnie masakra ale 270tys ma juz za sobą

DAEWOO LANOS KLAT [Lanos] Czy wymienia się dół silnika przy pękniętym pasku ro

Witajcie W moim lanosie (15 1997r.) pękł pasek rozrządu. Samochód został przewieziony na lawecie do mechanika. Na miejscu stwierdzono owe pęknięcie. Okazało się że na czwartym cylindrze nie ma sprężania. W warsztacie poinformowano mnie że najprawdopodobniej doszło do pogięcia zaworów i trzeba będzie wymieniać głowicę z przyległościami. Powiedzieli także że przy wymianie głowicy

2 tysie bedzied jak caly silnik glowca przy okazji rozrzad i dol to panewki szlifowanie wala zimeringi i pierscienie to bedzie ok 2 tys moze i wiecej pytanie czy jest konieczne robic od razu dol i gore Jak tak to bo juz silnik jest tak kiepski i trzeba dol i gore to moze lespiej sie zastanowic nad przekladka silnika na inny zdrowszy

Dziękuję za odpowiedzi. Silnik w moim lanosie ma nieszczelną uszczelkę głowicy więc olej trochę wycieka na zewnątrz. Ale to jest koszt może 200 zł. Po prostu chciałem się dowiedzieć czy przy uszkodzonych zaworach trzeba wymieniać połowę silnika. Cóż wydaje się że chyba tak.... Poszukam jeszcze innych warsztatów. Mam w związku z tym pytanie. Czy trzeba coś odpinać przy jeździe

Szkodaja jestem na to wyczulony i staram sie takie rzeczy sprawdzac ale wiadomo nie zawsze mozna szczególnie gdzies na trasie. Mi walnęło łozysko w tylnym kole zatarło się i z koła zaczeło sie dymic ( wczesniej tęz słyszałem jakis szum) i ledwo dowłokłem samochód do zakładu i tak mi naprawili ze wszystko musiałem wymieniac od nowa łacznie z ośka. tak więc.. Udanej regenreracji silnika

Nie ma reguł. Każde zerwanie rozrządu we współczesnym silniku zaworowym powoduje uderzenie zaworów o tłoki i ich uszkodzenie uszkodzenie tłoków oraz przeciążenia o charakterze uderzeniowym w mechanizmie korbowym silnika przez co cierpi nie tylko tłok ale też sworzeń tłokowym korbowód panewki korbowe a także sam wał korbowy i jego panewki główne. Po takim przykrym zdarzeniu wypadałoby

DAEWOO LANOS KLAT [Lanos] Wymieniony wał silnik się przegrzewa. Pomocy

Witam wszystkich został wymieniony wał z panewkami uszczelkami uszczelniaczami i kompletny rozrząd w lanosie 1.6 16v benzynalpg po złożeniu silnika samochód odpalił za 1 ale po 15 min. pracy zaczął się przegrzewać silnik tak że nie można było dotknąć obudowy obroty zaczęły skakać 2000-3000 wał (koreański) i panewki kupiliśmy w komplecie nie mamy pojęcia co może być nie tak. Proszę o pomoc może Państwo będą mieli jakieś pomysły. Z góry dziękuję.

gazownik że sonda jest do wymiany. Nasz mechanik zauważył że została odpięta jakaś rurka zasysająca powietrze a inna była stara wiec się skruszyła (została skrócona) po podłączeniu obu silnik lepiej pracował lecz obrotów nadal nie trzymał stojąc na świtłach wachały się pomiędzy 500 a 1000 słyszał jeszcze jakiś dziwny dźwięk jak się później okazało to był ten pęknięty

DAEWOO LANOS KLAT [Lanos] Wyciek oleju Pękniety wąż.

Witam. Po wyremontowaniu lanosika po kolizji nie pocieszyłem się nim długo. Jak pech to pech. Od tyg. w silniku coś stukało takie metalicfzne cykanie. spr. stan oleju i zrobilem dolewke niewielką. silnik zalany mobilem pół syntetyk. zauważyłem drobne pękniecie na wężu w sobote (zdjecie poniżej). postanowiłem kupić taki waż w poniedziałek niestety dzis podczas jazdy na gazie coś strzelilo

no to podpowiem koledze że 16v nie posiada tzw. klawiatury . Jeśli miało by się tam cokolwiek zatrzeć to łożyskowanie wałków z uwagi na brak dopływu oleju.

Tak mnie tylko zastanawia przed czym ma niby do cholery chronic ten klapostrzal ktory jest za odma.... na filtrze powietrza to mozna sobie naklejki ponaklejac. takie klapki to badziew ktory daje jedynie tyle ze cisnienie gdzies po baaaardzo dlugiej drodze umknie. Proponuje zebys zapytal gaziarza o taki klapostrzal ktory jest w formie walca i montuje sie go tuz za kolektorem wylotowym wtedy wszystko

stiff ma racje laski popychacza stukaja zupelnie inaczej. Podjedz na jakis warsztat i zapytaj co jest do zrobienia na pewno Ci powiedza (jezeli nie beda nastawieni tylko na zysk) najlepiej zajedz do kilku warsztatow tak dla pewnosci. Przy przy okazji wymiany panewek nie ma co wiecej grzebac auto ma juz pare lat jak cos bedzie sie mialo sypnac to sie sypnie. pompy oleju nie wymienisz bo po co a wydaje

DAEWOO LANOS KLAT [Lanos]Pęknięty tłok...

Witam w czasie jazdy autem w żadnym szczególnym momencie dało się słyszeć szelest łańcucha i auto zgasło. Lawetą zostało zawiezione do mechanika który po zdjęciu pokrywy głowicy stwierdził pęknięcie tłoka... Pasek był w całości i to było widać od razu... Natomiast konsekwencje pęknięcia tłoka okazały się - z relacji mechanika - bardzo duże zniszczone prowadnice i zawory

DAEWOO LANOS KLAT [Lanos] Problem z wiązką w komorze silnika

Witam problem wariujących obrotów dotknął i mnie drugi raz. I teraz tak - na wstępie nadmieniam że miałem już kiedyś ten problem i zostały wymienione silnik krokowy krokowy od gazu (jakieś 2mc temu bo go nie było) kable wn swiece. Problem faktycznie ustał ale przy ostatniej wymianie butli lpg (montowana była właśnie atrapa krokowego od gazu - ale ją wykluczam) majster poruszał wiązką

przy ECM odłącz akumulator Przyczyną może być również słaby akumulator 35 - Usterka zaworu kontrolnego powietrza biegu jałowego - zalecenie sprawdź przewody podciśnienia czy nie są pęknięte zapchane załamane wyczyścić lub wymienić silniczek krokowy 44 - sonda lambda wykazuje zbyt ubogą mieszankę - sprawdzić szczelność kolektora wydechowego - czy uszczelka OK czy nie jest pęknięty

DAEWOO LANOS KLAT [Lanos 1.5 16V Gaz] Problem z Silnikiem...

ma problem z silnikiem. Pewnego razu wsiadłem do samochodu odpalam a tu silnik klekocze jak disel. Jak by tego było mało gdy mu gazuje lekko to obroty same rosną i musze wyłączyć silnik bo same nie zejdą.Odczekałem jakiś czas odpaliłem obroty chodził normalnie. Wyjechałem żeby sie przejechać i samochód rozpędza sie na każdym biegu jak zółw nawet rowerzysci mnie wyprzedzają. Byłem

DAEWOO LANOS KLAT [Lanos] Wielkie problemy z instalacją padło chywa wszystko..

Witam serdecznie. Od ok 3 lat mój lanos pali jak smok po 14-15l100km po autostradzie 110-120kmh w mieście jak pocisnę to i 20 weźmie. Niestety gazownicy u mnie w mieście to dno totalne i jak coś zrobili to poprawa trwała miesiąc. Postanowiłem coś z tym zrobić z kolegą mechanikiem który niestety nigdy nie miał do czynienia z naprawą LPG dlatego proszę o pomoc was. 1 rzecz o którą zapytam

Doklanie o to. Tak na logike to jakos tak powinno dzialac do czasuaz sonda nie zacznie pracowac na Pb. No wlasnie bladdaewoo chyba nie jest tak zaawansowanezeby tryb awaryjny spowodowal jakies istotne zmiany w zachowaniu calego samochodu. Nie chodzimi o usterke typowo mechaniczna(pekniety przeowd elektryczny itp). Ale sam blad w ukladzie elektronicznym.A moze to zalezy od rodzaju bledu Przykladowo

DAEWOO LANOS KLAT [Lanos] Brak możliwości wbicia 2 biegu przy skręcie

Tak jak w temacie jak skręcam np. na skrzyżowaniu i redukuje do dwójki to nie chce ona wejść dopiero jak wyjadę na prostą to jest git. W prawą stronę jest ok. Czy to może być poduszka silnika wydaje mi się że ona jest ok.

Witam. Mialem ten sam problem jak jeszcze lanosem jezdzilem. U mnie nawalil taki plastik przy lewarku. Jak sciagniesz tunel srodkowy i masz caly mechanizm lewarka z ta kula to masz taki plastik w poprzek w tym koszu do niego jest lewar przykrecony. U mnie byl z jednej strony pekniety i walil w ciula) Po naprawie tego wszytko wrocilo do normy. Powodzenia.

DAEWOO LANOS KLAT [Lanos] wymiana silnika

koledzy kupiłem w okazyjnej cenie lanosa z 2001 roku z silnkiem 14 8v z pękniętym paskiem rozrządu głowica już była zdjęta i jest w fatalnym stanie prawie wszystkie zawory pogięte wałek też dostał i postanowiłem kupić silnik ale jak to zawsze bywa ciężko coś kupić tych 14 jest mało a główne zapytanie to czy silnik 15 8v jest taki sam jak 14 8v czy to podejdzie

DAEWOO LANOS KLAT [lanos] brak kompresji

czy jak silnik 1.4 lanos i nie ma kompresji to jest do wymiany mechanik mi powiedzial ze niemam kompresji i musze go wymienic bo jest taniej to prawda edit D... pamiętaj o tagu na początku nazwy tematu [lanos]

A czy ty się aby na pewno dobrze czujesz wałek pękł a widziałeś kiedyś samochód chodzący jak igła z pękniętym wałkiem r.

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi