części samochodowe nanodatex

opel vectra wentylator chłodnicy obudowa

Pytania i odpowiedzi: opel vectra wentylator chłodnicy obudowa

OPEL VECTRA B Wentylator chłodnicy - wymiana

Witam mam krótkie pytanko padł mi wentylator chłodnicy objawy są takie że hałasuje niemuiłosiernie podczas pracy. Czuć że ma już luzy. Moje pytanie to czy mam kupić wentylator wraz z obudową czy wystarczy sam wiatrak z silnikiem. Miałem zamiar kupić sam went bez obudowy ale pojawiły się wątpliwości jak mechanik powiedzial że cza kupić z obudową... Jeśli ktoś już to przerabiał to bardzo proszę o podpowiedź iz góry dziekuję.

z obudowa to wystepuje jako calosc

Sam wiatrak kup z silnikiem jesli obudowa cała o wiele taniej wyjdzie Chyba że sprzedawaane to jest tylko jako jednosc

mozna kupic zam went mocowany jest do obudowy na trzy sruby obudowa cala wiec zamowie sam went

OPEL VECTRA B Prawidłowe złącza wentylatora chłodnicy. 2x3Pin 1x3 i 1x2 Proszę o pomoc

Kupiłem wentylator z obudową ale rezystor który jest osobno ma wtyczkę dwupinową Tego nie było widać na zdjęciu ehhh ... Pytanie mam takie Czy będzie działał choć jeden bieg wentylatora jeśli podłącze tylko jedno złącze

Zobacz Wentylatory elektryczne, wiskotyczne do OPEL VECTRA

OPEL VECTRA B Wentylatory

Na formu nic nie mogę wyczytać. A problem jest taki. Przepala ni się czasami (czasem po tygodniu dwóch a nieraz po 1 godzinie) bezpiecznik 30A ten w puszce koło akumulatpra. Ale dzieje się to wyłącznie przy włączonej klimie lub próbie jej uruchomienia. Jak klima nie działa to wentylator się kręci bez jakiejkolwiek awarii wspomnianego bezpiecznika. Chodzi o bezpiecznik I biegu wentylatora

Proszę o pomoc mianowicie jakiś czas temu wentylator chłodnicy silnika włączał sie dopiero na czerwonym polu teraz nie włącza się wogóle ale na krótko działa klima też nie działa mój znajomy mechanik posprawdzał okablowanie i twierdzi że jest ok ale najgorsze jest to że stwierdził że prawdopodobnie walnąl sterownik czego najbardziej się obawiałem bardzo lubię te samochody ale tego modelu zaczynam mieć dosyć. Termostat też wymieniony wraz z obudową. Proszę o pomoc

OPEL VECTRA B Moje dłubanko w X25XE ) - bardzo dużo fotek

Jako że nadejszła odpowiednia chwila na wymianę rozrządu po rozeznaniu się w "ofercie" okolicznych warsztatów doszedłem do wniosku że zrobię sobie to sam Poza rozrządem szykowało sie jeszcze szukanie nieszczelności układu chłodzenia bo bardzo powoli ale jednak ubywało mi od początku płynu... Niezależnie od powyższego zamierzałem jeszcze zdemontowac chłodnice i je trochę

OPEL VECTRA C Klimatyzacja w VC

Witam Mam tak mi się wydaję problem w mojej klimie (VC 2004).Nie chłodzi jak należy...Nie robiłem jeszce przeglądu klimy(zakupiłem auto w lutym).Proszę o jakieś sugestie gdzie dobrze jest to zrobić.Pytałem w paru salonach ceny ok.250 za przegląd.

No własnie wiatrak nie jest nowy- jest używany. Przed kolizją tego nie było. Wszystko działało bardzo dobrze. Zastanawia mnie teraz też jedna rzecz. Bo u mnie od razu jak włączę klime załączają się te dwa wiatraczki (odrazu dwa) i pytanie czy ktoś mógłby sprawdzić u siebie w samochodzie czy tak powinno być. To jest czy po włączeniu klimy wentylatory od razu się uruchamiają czy

OPEL VECTRA B Grzeje się przy dużych prędkościach

Czy to normalne Chyba nie Co może być przyczyną Przy normalnych prędkościach jest wszystko OK. Mówiąc o dużych prędkościach mam na myśli powyżej 150. Wiatrak się włącza ale to nie wystarcza. Jak to jest u Was

Wyjąłem chłodnicę przedmuchałem pod ciśnieniem (umiarkowanym) środek chłodnicy i czyściłem od zewnątrz. Ze środka nic nie wypłynęło (czyściutka woda) a z pomiędzy tych blaszek rzeczywiście wypłynęło dużo syfu. Przy okazji wymieniłem termowyłącznik wentylatorów (ten od wyższych temp) bo nie włączały się na maksa przy czerwonym polu. Według schematu elektrycznego tylko

OPEL VECTRA B Vectra B - 17TD ISUZU - wysoka temeratura silnika

Witam mam problem z dużą temperatura silnika ( 17TD isuzu) temperatura podczas jazdy w mieście to około 95 stopni a w trasie często więcej dawniej tego nie było. Ostatnio podczas krótkiej jazdy na autostradzie ( około 2 minuty) z szybkością 170 - 180 kmh wskazówka wychyliła się na czerwone pole i od razu musiałem zwolnić. Co może być tego powodem niesprawna chłodnica czy coś innego

odgrzebie temat jak juz wczesniej szwagier (przemk0 ) pisal w moim aucie normalna temperatura jest okolo 100 C. wymienilem ostatnio chlodnice bo mam zamiar zalozyc zawor ktory mi mikrus polecil niestety wymiana chlodnicy niewiele zmienila oprocz tego ze jak juz temperatura jest ponad 100C to szybciej spada po zalaczeniu wentylatora. w najblizszym czasie wymieniam kompletny termostat z obudowa.jesli

Przykładowe oferty części samochodowych opel vectra wentylator chłodnicy obudowa

  • opel vectra b corsa wentylator chlodnicy + obudowa - Miedziana Góra (70.00PLN)
  • WENTYLATOR CHŁODNICY+OBUDOWA OPEL VECTRA B 1,8/2,0 - LUBLIN (129.99PLN)
  • WENTYLATOR CHLODNICY OBUDOWA OPEL VECTRA 2.5 V6 - OLKUSZ (60.00PLN)
  • WENTYLATOR CHŁODNICY OBUDOWA OPEL VECTRA 1.6 99r - PRZYSZOWICE (40.00PLN)
  • WENTYLATOR CHŁODNICY+OBUDOWA OPEL VECTRA B 1,8/2,0 - LUBLIN (129.99PLN)
  • opel vectra b corsa wentylator chlodnicy + obudowa - Miedziana Góra (70.00PLN)
  • WENTYLATOR CHŁODNICY+OBUDOWA OPEL VECTRA B 1,8/2,0 - LUBLIN (129.99PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi