Aby dodać adres forum do wyszukiwarki wypełnij formularz.
Dziękujemy za zgłoszenie.
Nanoforum to przeszukiwarka for samochodowych i aukcji.
Możesz przeszukać wszystkie fora samochodowe oraz aukcje pod kątem tematów i części motoryzacyjnych.
silikon
nie wiem czy podejdzie od C ale mam takie pompy od b jakby co.
powiedz dlaczego tam zaglądałeś jaka była przyczyna i jakie jest podciśnienie bo pompa powinna zaciagać powietrze z zaworków a tam nie ma oleju
generalnie auto sie kiepsko zbiera i pokazuje check engine z bledem recyrkulacji spalin wiec sprawdziłem typowa usterkę. Okazało się ze z pompy vacum cieknie olej dla tego sadze ze jest do wymiany
Ja szczerze mówiąc nie spotkałem się z czymś takim że by pompa vacum była winna za większy pobór oleju Napisz ile Ci tego oleju pije
w którym miejsu umiejscowiona jest pompa vacum bo coś zaczeło mi szumieć myślałem że to rozrząd ale mechanik powiedział że to moze być poma vacum u góry za rozrządem
pompa vacum nie powinna zużywać oleju no chyba że ma wyciek i gubi olej W DTI pompa vacum jest przy głowicy po przeciwnej stronie niż rozrząd napędzana wałkiem rozrządu
chyba ta używka powiedziała papa wejś jeszcze odkręć kolektor ssący i poczyść go także wymień przewody pod ciśnienia a błąd trza skasować prędzej czy później
a czy przyczyna moze byc wyciągnięcie wężyka podciśnienia z zaworu erg
też a zrobiłeś to pod czas jazdy ( jak jechałeś to przedtem wypiołeś przewód ) czy jak stałeś i także wypiołeś przewód
Coś nie rozumie. Wykręciłeś zawór i czyściłeś go tylko z zewnątrz. Po co _
Posprawdzaj przewody podciśnienia czy gdzieś nie ucieka ale najpierw trzeba błędy odczytać i wtedy dokładniej będzie wiadomo o co kaman.
witam serdecznie u mnie z kolei problem nastepujacy z VB 2.0 dti autko odpala za pierwszym razem (dodam jeszcze ze jest po wymianie turbo oraz czyszczeniu intercoolera) puszczajac dymek. chodzi elegancko ale gdy silnik sie zagrzeje zaczyna kopcic i ledwo reaguje na pedal gazu - obroty do okolo 2000tys. no i zapala sie check engine. czytalem juz wiele tu i tam i jak to ktos madrze napisal ilu uzytkownikow
witam czy tym vacuomtrem moge zmierzyc pdcisnie pompy vacum bo podobno mi pada ma 0.4 bara httpallegro.plvacuometr-wakuomet...918059023.html
takten bedzie dobry vaku pompa ma miec -0.9 bara
a nie lepiej kupic calą pompe Vaku za dobre pieniądze a tak szczerze mówiąc nie wiem czy są zestawy regeneracyjne
Czy mozna ja rozebrac moze ktos rozbieral i zr zdjecia nowa kosz.900zł
Kup pewną używkę u nas na forum i zakładaj I tak przy okazji jak chcesz coś dopisać do tego co wcześniej to masz takie coś jak EDYTUJ i skorzystaj z tego a nie piszesz post pod postem Tym razem połączyłem ale ostatni raz ok
100 zł z wysyłką i masz taką u mnie sprawną
1 tak to olej silnikowy 2 sam sobie odpowiedziałeś 3 nie
konkret odp w takim razie czym by to dodatkowo uszczelnić oczywiście oprócz tego oringa
witam mam pytanko panowie chodzi o vectrę 1.7 td isuzu 96r ciekło mi z pompy vacum wymieniłem oringi i uszczelniacz założylem i spod dołu zaczeło lać olejem że za autem zostaje szlaczek dokładnie sprawdziłem i wyciek jest z takiego małego otworu w obudowie altka [chyba odpowietrznik] czy w tym otworze ma coś być bo ja niczego tam nie zauważyłem
Sam oring czasem nie wystarcza trzeba wymienić uszczelniacz dwuwargowy który zabezpiecza łożysko alternatora jeśli on puszcza wykonano otworek gdzie ma olej spłynąć jak przedrze się na stronę alternatora stąd wyciek z pomiędzy użebrowań alternatora od strony vacum. Pewnie bywa problem z tym uszczelniaczem bo nawet regenerujący alternatory notorycznie ładują w w uszczelniacz klej do uszczelek.
Powinno być -0.9 przy pompieza każdym elektrozaworem -0.6 bez obciążenia. Jak deptasz hamulec normalne że spada. Jedź na diagnostykę i sprawdź od czego zapala się check. Bez tego to szukanie igły w stogu siana. 2600 obr. dla turbo to za wysoko. Doładowanie powinno być odczuwalne od ok 1800 obr. Pomierz jeszcze za elektrozaworami. Dwa masz przy akumulatorze a jeden przy turbinie.