części samochodowe nanodatex

opel vectra uszczelniacz wału

Samochody związane z zapytaniem opel vectra uszczelniacz wału

Pytania i odpowiedzi: opel vectra uszczelniacz wału

OPEL VECTRA A Wymiana uszczelniacza wału korbowego od strony rozrządu.

Witam mam wyciek od strony rozrządu olej wycieka przy połączeniu wału korbowego z uszczelniaczem. Wyciek nie jest zbyt duży ale co jakiś czas sączy się kropelka po kropelce i wszystko leci na miskę a z niej na wahacz. Mam teraz pytanie odnośnie zakupu i wymiany. Jaki kupić ten uszczelniacz Czy są gorsze lub lepsze i czy jest możliwość kupienia tak jakby z mniejszym otworem na wał chodzi

Rowka na pewno nie wytarł. Doklne koło zdejmujesz odkręcając i masz na wierzchu rorząd. Firma Corteco najlepsza. Tylkonieraz cena moze zwalić ale z reguły to jest jakieś 30zł za uszczelniacz

Wymieniałem ten uszczelniacz ok rok temu. Rozrząd musisz zrzucić a koło o którym mówisz schodzi bez większych kłopotów.

jesli budowa twojej 2 litrowej osemki jest taka sama jak w mojej 16 stce (pod wzgledem bloku silnika) to od strony rozrzadu bedzies mial pod uszczelniacem metalowa tuleje na ktorej slizga sie uszczelniacz u mnie mechanik zakladajac nowy uszczelniacz obrocil ja o 180 stopni delikatnie wczesniej wypolerowal bo niestety rowek sie pojawil to jest taka metalowa tuleja ktora wsunieta jest na wal korbowy diwil sie z takiego rozwiazania bo 1 ra takie cos zobaczyl

Więc tak przy użyciu klucza pneumatycznego poszło wszystko sprawnie. Trzeba było zdjąć także pasek rozrządu i całą plastikową obudowę. Koło zębate paska rozrządu zeszło bardzo łatwo potem zdjęcie klina i takiej metalowej podkładki wyjęcie starego uszczelniacza poszło gładko był już twardy i puszczał olej. Niestety bonieq nie zauważyłem u siebie tulei pod uszczelniacz żebym

OPEL VECTRA A Uszczelniacz wału

Na przeglądzie powiedział mi koleś ze uszczelniacz wału mi puszcza. Pod silnikiem od spodu widzać że z czegoś cieknie mi olej. Jest go troche ale nie wywaa mi go tyle abym musiał narazie dolewać. 1. Czy ktoś wie jakie są rozmiary tych uszczelniaczy w silniku X16SZ z 95 roku. 2. czy sporadycznie mrugająca kontrolka oleju może mieć przyczyne we właśnie tym uszczelniaczu.

Zadzwoń do pierwszego lepszego ASO albo lepiej podjedz tam i zmierz.. To raczej musiałoby tam sie lac ciurkiem aby kontrolka sie paliła... A moze to nie uszczelniacz a pompa.. Pod pompą jest blaszana podkładka-uszczelka - może coś z nią... Tak czy inaczej bez rozbieranai rozrzadu sie nie obejdzie..

Kontrolka mi sie nie świeci ciągle tylko tak przerywa a przy wyższych obrotach gaśnie. A o tym że to uszczelniacz wału gadał mi koleś na przeglądzie. Z resztą jak kupiłem auto i zmieniałem olej to pytałem ile wlać kolegi co mi ją przywiózł (sam ma VA ale 2.0L) i doradził mi że mam wlać 4l oleju i wlałem przejeździłem tak tydzień do pracy (łącznie około 200km) i zorientowałem

Więc tak - co do kontrolki - sprawdz ciśnienie manometrem ( podłącza sie manometr zamaist czujnika ciśnienia oleju do pompy - bardziej wiarygodne od kontrolki..) A jeżdzenie z nadmiarem oleju to spory błąd - możliwe ze po nim coś się stało.. nie tylko z uszczelniaczem... Moze pompa dostała... Miganie kontrolki zaczeło się po tym jak wlałeś zbyt dużo oleju Ja mam ten sam silnik i tak

AD 1. W każdym jednym sklepie motoryzacyjnym (z cz. zam.) posiadają katalogi uszczelniaczy i chętnie podadzą wymiary. Jest tylko pytanie A po co Jeśli będziesz wymieniał go sam to po wymontowaniu bierzesz na wzór i sprzedadzą o tych samych wymiarach. Katalogi traktuję jako ciekawostki a do sklepu mam zwyczaj nosić starą część od chwili jak mi sprzdali (w dużym sklepie w dużym mieście)

Zobacz Pozostałe do OPEL VECTRA

OPEL VECTRA A Uszczelniacz wału - C20NE

Witam Potrzebuję pomocy przy wymianie uszczelniacza wału (simeringu) od strony sprzęgła w silniku C20NE. Fotki porady sugestie mile widziane. Wizyta u mechanika odpada brak gotówki Wypluwa mi ok. pół litra oleju na 800km więc interwencja nagli. Z góry wielkie dzięki Ps. Nie znalazłem takiego tematu wiec zakładam nowy. Jeżeli jednak istnieje to przepraszam

Wymiana samego uszczelniacza nie jest w stanie nic pomóc w tym temacie. Silnik posiada zapewne duże luzy poosiowe i wzdłużne na podporach wału korbowego a dodatkowo zapewne dmucha tam komprechą i wymiana uszczelnienia bez zlikwidowania powyższych da bardzo niewiele i to na krótki okres.

I ja sie z tym zgodzę że taki uszczelniacz puszcza długo i systematycznie. A na wale zapewne też jest wyrobiony uskok od pracującego uszczelniacza wału. tak że jeżeli ktoś chce sie ratować małą kasą to niech wymienia sam uszczelniacz.

Witam. Faktycznie wartości zmierzonego ciśnienia słabo wyszły ale ważne jest że na każdym garze podobne. Śledziłem ten wątek i myślałem że będzie trochę lepiej z tym silnikiem. Może na jakiś czas pomóc sama wymiana ale nie wiem na jak długo. Jeżeli chodzi o wymianę samego uszczelniacza to jak wymieniałem go w C20XE to nie obyło się bez odkręcenia podpory wału od strony koła

tak powiedzieć ale najpierw trzeba zobaczyć a nie od razu w kapitalkę robić. Ale w tym przypadku jak kolega ma takie ciśnienie na garach to już nie jest wesoło ale nie ma też jeszcze tragedii jak jest w miarę równo jak Jose zauważył. P.S.Ale tak se patrzę i kolega Lordzomafia przeszedł z oleju mineralnego na pół syntetyk i tutaj to napisał Post 136 w tym temacie httpwww.forum.vectra-unlimited.pl...841post531841

OPEL VECTRA uszczelniacz walu

cieknie mi olej z uszczelniacza walu pod kolem pasowym. zeby wymienic trzeba to kolo zdjac tylko jest maly problem. sruba nie chce poscic. probowalem ciagnac klucz 15 m rura. i nic. boje sie ze by czegos nie urwac. czyktos wie jaki gwint jest na tej srubie moze lewy moze jakis sposob pozdrawiam

porazka temat mial byc w technice

dzieki Czowa za zrobienie porzadku do_dna . powiedz tylko kiedy

wszystko ok. auto mialem na warsztacie ze sprzeglem. zlecilem rowniez wymiane uszczelniacza. chlopaki mieli auto na podnosniku wrzucony 5 bieg i nacisniety hamulec na srubie klucz nasadowy dopasowany itd obita sruba mlotkiem na kluczu 15 metrowa rura i ciagneli. nie chcialo puscic. bali sie ze cos urwa i odposcicli sobie. zastanawiam sie czy moze jest tam lewy gwint. jak ta sruba sie urwie to jest

No wlasnie tak ale malym. Doradzili mi zeby podjechac do warsztatu gdzie maja takie wieksze pneumaty do ciezarowych. Ale dzisiaj zlapalem kontakt z lepkiem z servisu i ma mi to zrobic tylko ze nie wiem jeszcze za ile. Narazie powiedzial mi ze oryginalny uszczelniacz kosztuje okolo 80 pln i innego nie chce wsadzic poniewaz robota jest przerombana i gowna nie bedzie wsadzal. ponoc czesto robi to w servisie

OPEL VECTRA A Wymiana uszczelniacza wału od strony koła zamachowego w C18NZ 92 automat

Witam jak w temacie. Pojawiło się z czasem regularne kapanie i padło na uszczelke miski. Wiec podejscie nr 1- nowa uszczekla ta na ktora zaklada sie blache bez niczego jedynie dobrze odtluszczone i wyczyszczone. Nic dalej leci po rozgrzaniu silnika. Wiec nazajutrz podejscie nr 2- rozebranie calego ustrojstwa wymycie wzystkiego lacznie z blacha i zlozenie na zwykly czerwony ylikon. To samo w tym

OPEL VECTRA Uszczelniacz wału przód - jak zablokować wał przy odkręcaniu

Zabieram się niebawem do wymiany świec przewodów WN płynów filtrów i rozrządu w świeżo zakupionym opelku szwagra (sedan 99 MV6 ASB). Zajrzałem przezornie w okolice rozrządu i widzę że cieknie lekko simmering z przodu na wale Trzebaby więc go zmienić przy wymianie rozrządu ale wcześniej mam pytanko do mechaników jak zablokować wał przed obrotem przy odkręcaniu Czy zablokowanie kółka

wrzoc bieg i zablokuj kola to najprostrza metoda ...

hehe próbowałem ale jakoś nic to nie daje... może dlatego że jest ASB - automatyczna skrzynia biegów

o kurde D teraz mnie zszokowales Walkow rozrzadu nie blokuj bo naciagniesz pasek rozrzadu i peknie jak nie odrazu to pozniej. A moze cos takiego uspawasz jak na tej aukcji httpwww.swistak.plaukcje2868898...el-V6-VAT.html

Rommie bez jaj...bo chyba nie wyczułeś ironii nie zamierzam odkręcać śruby na wale blokując koła paska rozrządu... To co pokazujesz to zestaw blokad rozrządu przydatny przy jego wymianie. Blokadą wału z tego zestawu (służy ustaleniu położenia i przyblokowaniu wału przed obrotem samoistnym) nie przyblokujesz go przecież tak by dać rade śrubie która jest dowalona 250 Nm 45 15 i

OPEL VECTRA uszczelniacz wału powazna sprawa

jak w temacie. cieknie jak jasny gwint na prawe koło.......

Pełen looz. Pewnie zalałęś po kupnie auta syntetyka. ops Sciągasz rozrząd koło pasowe osłone rozrządu i już go masz. Ja bym to zrobił w jakieś 2 godzinki i 4 piwa.

wlałem mineral.............

luzik tak jak Czowa mówi.. dla wprawnego mechanika to góra 2 godz roboty... ja w V6 też miałem dół silnika obrzygany olejem przy wymianie rozrzadu ten zimering to była drobnostka dla mechanika - koszt uszczelniacza - 27 zł chyba...

tez to mialem... 8)

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi