części samochodowe nanodatex

opel vectra uszczelki silnika a

Samochody związane z zapytaniem opel vectra uszczelki silnika a

Pytania i odpowiedzi: opel vectra uszczelki silnika a

OPEL ZAFIRA B usterka silnika Vectra B 2.0 DTI

Nietypowy problem z silnikiem. opel vectra B 2.0 DTI (intercooler) 98r. Być może ktoś już miał tak skomplikowaną usterkę w silniku i mogło być gdzieś o tym głośno lecz moje poszukiwania kończą się na tym poście. Opiszę najdokładniej jak się da Silnik słabo zapala (bardzo leniwy start) ubywa znaczne ilości płynu chłodzącego ok 2L na 100km po jakimś czasie zastąpiłem go wodą

OPEL VECTRA C Nieszczelne uszczelki w silniku Z32SE - pomożecie

Witajcie Jestem posiadaczem vectry C Z32SE GTS która ma obecnie 173 tys. km Wczoraj byłem w ASO zrobić serwis autka wymienić pokrywę zaworów na cylindrach 135 wraz z uszczelką bo w tym miejscu miałem widoczny wyciek oleju. Przy wymianie okazało się że ASO stwierdziło obecność silikonu zamiast uszczelki pod kolektorem ssącym oraz hmmm nie wiem czy dobrze to nazwę uszczelki od pokrywy

OPEL VECTRA A remont silnika

Witam mam pytanko. Ile kosztuje generalny remont silnika vectra a 1.6. Czy wymiana samych pierscieni ma jakis sens Wydaje mi sie ze zacza mi troszke kopcic choc ciezko to stwierdzic w taka pogode. Paruje Tez nie moge stwierdzic czy olej ubywa z tego powodu poniewarz walcze z cieknaca miska. razy uszczelka wymieniana i w jednym miejscu cieknie. Jutro na porawke jade..

Przed decyzją o zakresie remontu konieczna jest poprawna diagnostyka silnika. Podstawą jest m. in. jak pisał w poście powyżej - KRUCZEK prawidłowo wykonany pomiar ciśnienia sprężania (spotkałem się już na tym forum że użytkownik wykonuje ten pomiar na zimnym silniku a później prosi o poradę co do zakresu ewentualnej naprawy). Decyzję czy wymiana samych pierścieni wystarczy - podejmuje

mechanik zmierzył cisnienie nazimnym i ciepłym silniku i stwierdizł ze trzeba wymienic uszczelniacze zaworu a przy okazjo rozrzat - 250 zł koszta mechanika 250 naprawa głowcy szlifowanie planowanie itp rozzrzad uszczelki itp

samo zrobienie głowicy na stle kosztowało mnie 450 zł wszystkie uszczelniacze (mam 16V no i ford -drogie) do tego kilka pogietych zaworów kilka wypalonych gniazd pozniej nowy rozrzad oleje uszczelki a jesich u mnie sporo (sama pod glowice dobra kosztuje ok 100 zl) i bylo juz 1100 zł 200 dla kumpla-mechaniora ktory to robił bo ja na pewno bym tego nie zrobil. Ale to jest opel szczególnie ze

OPEL VECTRA C uszczelki wtryskiwaczy

Witam Kupilem wczoraj w ASO uszczelki wtryskiwaczy (mosiężne) cena 5złszt a w Intercarsie znalazlem cos takiego Uszczelka obudowy wtryskiwacza BOSCH 2 430 223 003 Uszczelka obudowy wtryskiwacza Informacje Inter Cars o towarze indeks 2 430 223 003 Cena brutto 2033 zł nazwa Elementy wtryskiwacza opis BOSCH Uszczelka korpusu wtryskiwacza producent BOSCH W MAGAZYNIE 9 Ograniczenia do roku prod. 2005.09

Jesli to jest to co powoduje zapowietrzanie sie silnika to wystarczy odkrecic nakretki na przewodach wysokiego cisnienia i wymienic uszczelki na nowe[quote] Witam no chyba będę też musiał zrobić coś takiego (po nocnym postoju nieco ciężkawo pali). Czy jest to skomplikowany temat do zrobienia Pozdr Darek

OPEL VECTRA A Wymiana uszczelki pod głowicą krok po kroku

Czy ktoś wie gdzie znaleźć w miarę dokładną instrukcję wymiany uszczelki pod głowicą silnika C16NZ Przeryłem Forum i owszem jest kilka linków to takowego opisu tyle tylko że te linki nie działają ani jeden jakieś sprzątanie większe tu musiało być Jeśli nie ma gotowca to może ktoś znajdzie czas i napiszę parę zdań szczególnie 1. jakie narzędzia będą potrzebne 2. jakie materiały

OPEL VECTRA A Po wymianie uszczelki...

Wczoraj odebrałem samochód od znajomego mechaniora który zmienial mi uszczelke pod glowicą.Od pewnego czasu auto traciło moc i ubywało płynu chłodniczego.No i zaczeły sie małe jaja bo po przełączeniu z gazu na benzyne włącza mi sie CHECK.Na gazie auto idzie ale to nie jest to co powinno być.Dzisiaj zczytałem kody bledów i wyszedł kod 13.Czyli padnieta sonda lambda.Mam nadzieje że

Witam was.Dzis jest mój najgorszy dzień w życiu.Od wczoraj zaczęło mi stukać coś w silniku.I dzisiaj zaczęła sie jażyć kontrolka oleju.Sąsiad oglądał to i mówi mi że to panewki padły.Po tej wymianie uszczelki przejechałem dopiero 120km i ciekawe co ten mechanik narobił że takie coś sie stało.Jestem roztargniny teraz jak niewiem co bo wiem że to chyba koniec tego silnika.Bardzo lubie ten samochód i i niewiem czy mam robić silnik czy kupić możę używany.

W NE pompa oleju nigdy nie zastuka....co najwyzej najda zeby na siebie i rozsadzi ja.... Jak kontrolka sie odzywa to nima cisnienia....stuka gora czy dol silnika Rav

OPEL VECTRA A wymiana uszczelki pokrywy zaworów

Krótka piłka Załóżmy że dysponuję kluczem dynamometrycznym. Ile mniej więcej czasu może zająć mi wymiana uszczelki pokrywy zaworów Jakim momentem nalezy dokręcać śruby pokrywy (gdzieś wyczytałem że 60 Nm ale nie jestem pewien) Generalnie wymiana wydaje się być przysłowiową bułką z masłem - czy coś może pójść nie tak Czym wyczyścić powierzchnię przed założeniem nowej

Witam Wycieki spod uszczelki nie są efektem jej zniszczenia tylko zawysokiego cisnienia w układzie korbowo-tłokowym odnosi sie to także w wielu przypadkach też innych wycieków z silnika. Problemem są niedrożne przewody odpowietrzające jak i wspomniany separator. Przewody te potrafią być zabite na szczelno zproszkowanym i wysuszonym olejem. W C20NE jest jeden przewód a w C18NE są dwa duży

OPEL VECTRA Problem z paleniem silnika- prwadopodobnie zalewa-POMOCY

Mam problem z uruchamianiem silnika gdy silnik jest zimny to pali od razu nawet w zimie ale jak podjadę choć kawałek i zgaszę silnik i ponownie chcę go uruchomić to wtedy już jest problem. Trzeba dłuższy czas piłować rozrusznikiem w środku czuć paliwem i przepalonym olejem aż głowa boli gaźnik też jest mokry od benzyny od strony cięgła od gazu ale tylko wtedy jest mokry gdy nie chce

OPEL VECTRA A Pocenie sie silnika(

witam wszystkich godzina odpowiednia wlasnie wrocilem z imprezy kobita spi a jakos spiacy nie jestem (bez skojarzen swintuchy) mam pytanko do expertow ostatnio robilem wymianke oleju jezdzxilem na castrolu 1040 magnatec ale kumpel powiedzial ze gadal z kolesiami roznych firm olejowych i wszyscy zgodnie przyznaja ze mobil jest najlepszy wiec spojrzalem w cennik(pracuje n aCPN)zrobilem sobie mala promocje(obnizka

no...zamienil stryjek laske na kijek...puknij sie tym kijkiem i zostaw ten mobil. wszystkie orleny lotosy itp to nie semisyntetic tylko semislonecznik...nie oszukujcie sie chopaki bo az wiezyc mi sie nie chce ze takie naiwne jestescie. jak przejdziesz z mineralu na semi albo z semi na fulla to rozszczelnisz silnik i nie dla tego ze jest rzadszy ale dla tego ze ma inne srodki myjace i to one rozpuszcza

OPEL VECTRA C wyciek oleju na łączeniu silnika ze skrzynią

Po zdjęciu dolnej osłony silnika zauważyłem wyciek oleju na łączeniu silnika ze skrzynią (foto poniżej). Skąd może być ten wyciek Obstawiałem zimering na wale ale wtedy chyba kolo DM też by było zabrudzone a jest suche. Na łączeniu miski olejowej z blokiem widać sporo wyciśniętego silikonu - tak robiła fabryka zamiast uszczelki czy może ktoś już coś kombinował Śruby sprawdzałem

OPEL VECTRA A Wymiana uszczelki pod glowica

... ile to kosztuje w c20ne co jeszcze trzeba przy okazji zrobic

A i zwroc uwage na shetelnosc typa co bedzie robil opel zaleca .....zeby po rozgshaniu silnika przyjechac na dokrecenie glowicy 8)

OPEL VECTRA temperatura silnika - dziwne zachownie

odpale auto jade temperatura podskoczy do 90C po czym spada do 45C i tak juz trzyma mechanik twierdzi ze wymienil termostat wlozyl termometr do zbiorniczka wyrownawczego a na nim 87C moze czujnik jest uszkodzony ktory czujnik wlacza wentylator

ok sprawdze wszysytko jeszcze raz od zimnego silnika do 100C. wloze termometr (czujnik PT z czytnikirm LUMEL) do zbiornika wyrownawczego i sprawdze pytanie poza tematem czym uszczelnic chlodnice po wywaleniu uszczelki pod chlodnica wywalilo mi uszczelnienia ktore kiedys wsypalem do zbiorniczka wyrownaczego (jakis proszek) pozniej jak wsypalem ten uszczelniacz to zapchalo nagrzewnice mowia ze jest jakis zel sam nie wiem

OPEL VECTRA A Problem po myciu silnika....

Witam Niedzielne popołudnie zakres prac w tej kolejności 1. Wymiana oleju w silniku poprzedni Castrol Magnatec 15W40 obecnie GM 15W40 tym samym wymiana filtra oleju. 2. Osłonięcie dokładne folią komputera z kostkami alternatora filtra powietrza akumulatora (odłączona masa). 3. Spsikanie płynem do mycia engine i zmycie strumieniem wody (jak z węża ogrodowego) bloku silnika 4. Przed odpaleniem

OPEL VECTRA A Pytanie dot. silnika 1.7D

Witam. Niedawno zakupilem VA 1.7D 90r(szrot)p noi przez moja wlasna nie uwage nie zauwazylem ze glowica byla jzu robiona tzn plyn ucieka co sie wiaze z wymiana uszczelki lub jakims peknieciem glowicy i teraz nasuwa sie pytanie co sie bardziej oplaca robienei tej glowicy bo zapewne jest jakies pekniecie czy wymiana calego silnika.Wolalbym wymienic na nowy silnik no ale tu jest kolejne pytanie bo mam

OPEL VECTRA A Po wymianie silnika... gorzej jeździ niż przed...

Nikt nic nie wie co jest grane prócz silnika wymienione przewody świece układ zapłonu czujnik halla kopułka palec a jazda ciśnienie po 11 ale jazda tragedia Nie dość że gaśnie po przejechaniu ok 3 km (dotyczy jazdy na benie jak również na gazie) to mocy jakby stracił o przynajmniej połowę brak mi pomysłów Przekopałem całe forum ale lekarstwa na swoją bolączkę nie znalazłem. Jeżeli był podobny temat (a go przeoczyłem) to proszę o usunięcie tegoż

zapłon macher ustawiał a co oprócz silnika wymienione to jest opisane no chyba że masz na myśli standard czyli olej paski uszczelki itp. to też.

OPEL VECTRA A Wysokie obroty po wymianie silnika

Mam problem z c16nz. Autko jest po wymianie silnika (równiez c16nz i 91r) po zamontowaniu i odpaleniu są bardzo wysokie obroty biegu jałowego ( na Pb 1900 - 2200) Na LPg początkowo jest dobrze a po rozgrzaniu nie schodzą poniżej 1800. Sprawdzałem juz wszystkie mechaniczne połaczenia ( uszczelki pod wtryskiem przewody itd.Przekładałem krokowca gażniki (od starego ) i nic. Ma ktos jakiś pomysł

OPEL VECTRA C Z18XE - szarpanie silnika - problemy i rozwiazania

Witam. Zakładam temat dość szczegułowy by w nim mogli pisać przede wszystkim użytkownicy silnika Z18XE 90kW 122KM. Sprawa dotyczy problemów z szarpaniem i temu towarzyszące. Proszę o pisanie o danym problemie który dotyczy TYLKO TEGO silnika. Jeśli silnikiem Ci szarpie - w tym temacie pytaj co może być tego powodem. Jeśli znów Twoim silnikiem szarpało i problem rozwiązałeś - prosze

Witam i pozdrawiam .jestem nowy na forum.U mnie takie problemy zaczęły się po roku eksploatacji Vectry.zaczęły sie szarpania pojazdu na każdym biegupóźniej już samochód gasł mi co chwilamusałem dużo gazowac.Dodamże samochód brał mi olej myślałemże to może jest tego przyczyna.Mechanik rozebrał silnikgłowica do szlifu3 tłok zapieczonyuszczelki wymienione wszystko ładnie piękniewyjeżdzam

Szarpanie silnika utrata mocy zapaliła się kontrolka emisji spalin. Po sprawdzeniu - wypadanie zapłonu na 1 3 i 4 cylindrze. Wymieniona kaseta zapłonowa i 4 świece. Radość ze sprawnego auta - 2 dni. Ponownie zapaliła się kontrolka emisji spalin. Po sprawdzeniu - wypadanie zapłonu na 4 cylindrze. Po wizycie w ASO (wiem wiem...to nie jest dobre miejsce) okazało się że problem jest poważniejszy

OPEL VECTRA Zmiana silnika

Witam serdecznie wszystkich klubowiczów i odwiedzających forum Zamierzam zmienic silnik z vectry 1.6 na silnik 2.0 dohc 16v. Jestem zafascynowany ksztaltem samochodu vectra A i nie chce go zmieniac. Potrzebuje rad co prócz silnika musze jeszcze wymienic by wszystko ze soba wspolgralo i nic sobie nie przeszkadzalo. Mam zalozona instalacje LPG i jesli ktos posiada auto vectra 1.6 sedan to wie ze na

delikatnie licząc Same uszczelki do silnika to koszt ok 500zł Rozrząd pompy wody paski klinoweuszczelniacze to kolejne 600zł Jestem w trakcie swapa i tak jak pisałem wcześniej koszt swapa to nie sam silnik bo przecież trzeba go rozebrać żeby gówna nie włożyć więc koszta pomnóż przez 3.

OPEL VECTRA A Problem z pracą silnika 2.5i V6 wysokie obroty

Witam mam pytanie Niedawno wymieniałem kable wysokiego napięcia a żeby je wymienić trzeba zdjąć kolektor ssący ok wymieniłem kable na nowe NGK zakładam kolektor wszystko złożone do kupy wężyki czujniki rurki gumowe. No i yjechałem z garażu wszystko OK a tu nagle zauważyłem że z obrotów niecały 1000 obrmin zrobiło sie 2000 obrmin mechanik mi powiedział że to może być przyczyna

OPEL VECTRA C Problem z uruchomieniem zimnego silnika

Witam Przy porannym (godz.1100) uruchomieniu silnika silnik zaskoczył na chwilkę po czym zgasł (ciśnienie w moim krwiobiegu uległo znacznemu podwyższeniu) co u licha ale próbuję raz jeszcze a tu nic kreci a nie zapala tak trzy krotnie zapalałem bez rezultatu.Myśli czarne - ale próbuję po raz kolejny przytrzymałem go tak z 10 sek. zapalił luknięcie w lusterko wsteczne ale dymu ani czarnego

Trochę namieszałem. Wymieniane miałem przewody przelewowe - coś mi się pomyliło. Znajomy pracuje w serwisie w ASO i dzisiaj rozmawiałem z nim parę sekund i mówił że następne w kolejności do wymiany są jakieś uszczelki natomiast trojniki podobno jak nie są popękane to są ok aczkolwiek radził żeby zaczekać żeby się powtórzyło bądź nie bo to niekoniecznie musi być wina układu.

OPEL VECTRA A no i stalo sie wymiana uszczelki pod glowica

witajcie koledzy Opisywalem moja przygode tj spalanie w granicach 145 -15 litrow gaziku bulgotanieubytki plynu do tego jeszcze wyciek widoczny drobny na zewnatrz spod glowicy zdecydowalem sie na wymiane kupilem uszczeleczke jutro jade zostawic auto do mechanika czy po wymianie uszczelki nalezy jakos jezdzic lagodniej poradzcie... przebieg 230 tys km chyba juz czas na nia bylo jak sadzicie pozdr

Istotne jest aby po przejechaniu ok. 1000 km od chwili założenia skontrolować momenty sił napinających śruby mocujące głowicę z blokiem silnika Powinny być wszystkie podobne ( najlepiej jednakowe) i mieć wartość ściśle określoną przez producenta podawaną dla danego typu silnika np. w podręczniku napraw.

OPEL VECTRA A Vectra A C16NZ po wymianie uszczelki pod głowicą nie odpala

Hej jestem nowy na forum więc jeśli coś nie tak zrobię to przepraszam Mam problem jak w temacie wymieniliśmy z kumplem uszczelke pod głowicą. Niestety żaden z nas nie pomyślał przed rozebraniem wszystkiego żeby zaznaczyć czymkolwiek jak ustawiony jest rozrząd i były z nim małe problemy... Po tygodniu męczenia i czytania udało się go ustawić ale vectra nie odpala dalej kable WN są

Sorki... Już mówię Okazało się że padł krokowiec (ni z tego ni z owego ) i dlatego nie było wolnych obrotów. Rozrząd okazał się być w porządku. Podjechałem do znajomego. Podłączył mi Vectrę pod laptopa pokasował błędy poprawił wtyczkę od komputera (sterownika) i śmigał dopóki szlag silnika nie trafił (spóźniłem się z olejem)... Dzisiaj odstawiłem go do maniurki brata i przełoży mi na zdrowizne odezwę się jak tylko dostane moje kochanie z powrotem pozdro

Mam do Was pytanie. Nie moge znaleźć w dobrym stanie i rozsądnej cenie i w miare z moich okolic silnika C16NZ. Udało mi się natomiast znaleźć 16SV (chyba dobrze zapisałem)... Powiedzcie mi bo nie mogę znaleźć informacji na ten temat czy jak przełożył bym wtrysk i kolektory (16SV jest na gaźniku) to dałoby to rade Pasowałoby wszystko Ten silnik jest w super stanie mimo tych 220 tys na liczniku a ponadto ma nowy kompletny rozrząd i pompe oleju i w porządku cene. Pomożecie

OPEL VECTRA A vectra A 1.7 TD problem po wymianie uszczelki pod głowicą

witam mam taki problem który pojawił się po wymianie uszczelki pod głowicą a mianowicie auto na zimnym silniku nie ma mocy i bardzo kopci na czarno i głośno klekocze jak się troszkę zagrzeje to moc wraca no i da się jechać dymienie tez się unormuje trochę powiem tylko ze uszczelkę sam zmieniałem i wszystko co z nią związane łącznie z montazem i demontażem głowicy co może być nie tak powiem tylko przed wymianą uszczelki wszystko było ok

nie rozrząd ustawiłem tak koło od pompy i wałka rozrządu zablokowałem śruba tak jak tam powinno być bo wtedy jest równocześnie jest prawidłowe ustawienie a co do wału ustawiłem do znaka oryginalnego czyli zgrałem znak na kole pasowym z palcem na bloku silnika więc rozrząd ustawiłem tak jak ma być więc rozrząd raczej odpada

OPEL ZAFIRA B Problem z drganiami silnika (pali na 3 gary) - Vectra B 1.8

Witam serdecznie Tak gdybam z szwagrem i nie wiem zabardzo od czego by tu zacząć. Przedstawie pokrótce mój problem z autem. Otóż pewnego razu jak dałem gazu na 3 biegu to auto zaczeło szarpac jakby zamało dostawało paliwapowietrza. I tak praktycznie pożniej zaczeło przekładac sie na reszte biegów. Nastepnego dnia podczas takiego szarpania auto straciło moc i zaczał silnik drgaćboksowało

Owszem w poprzednim temacie był problem ale szarpania tylko i wyłacznie i odp nawet od Pana niedostałem i tamten problem sie rozwiazał poniewaz jedna swieca była zalana olejem i pomogła wymiana uszczelki pod kapa zaworów. A sonda działała dchyba dobrze wtedy zadnych błedów nibyło. Owszem tam sa cewki ale skoro one tam sa to nech mi Pan powie niby jak ma byc w tych cewkach prad mógł jakis

OPEL VECTRA wymiana uszczelek silnika

Ponieważ czuję straszny sentyment do mojej Vectry (VA z 90 roku silnik benzyna C18NZ) postanowiłem podreperować lekko jej serce. Zamierzam wymienić uszczelki w silniku począwszy od uszczeli pod głowicą. Pod nóż pojdzie również uszczelka pod miską olejową klawiaturą pasek rozrządu oczywiście filtr oleju i sam olej. I tu rodzi się pytanie. Czy to już wszystko co powinienem wymienić

OPEL VECTRA Remont silnika jakie koszty

no więc kpl uszczelek planowanie wymiana pierścieni na jakie koszty się przygotować ktoś wie aha oczywiście VA 18

no tak dzięki za odp ale tak bardziej konkretnie ile uszczelki kolektory kpl głowcia miska olejowa pokrywa zaworów uszczelniacze pierścienie...

no wiecie co zaskakujecie mnie dlatego że jestem w trakcie roboty i tak kpl pierścieni ok 140 zł wszystkie uszczelkitermostatuszczelniacze zaworów ok 120zł planowanie sprawdzenie szczelności 404080zł i tak się włąsnie zastanawiałem co do roboty bo mi kolega robi i muszę go przypilnować żeby nie przesadził oczywiście części są już z rabatami więc może mi napiszcie ile robota mniejwięcej

ostatnio to przerabiałem wymiana apieścieni uszczelniaczy uszczelk itd pierścienie 31zł kpl uszczelka głowicy 70zł uszczelk zaworu 2zł x16 uszczelka wydechu 15zł uszczelki miski 2szt 6045zł rolki 2szt do wymiany (rozrządu) kosz części to 700zł robocizna też koło tego razem 1500zł

OPEL VECTRA Wycieki oleju z silnika

Silnik byl trochę zalany. Umyłem go. Wymieniłem uszczelke pod pokrywą zaworów i wydawalo sie że jest OK Jednak nie .Wycieka olej spod uszczelki pod głowicą. Czy juz trzeba wymieniać uszczelke Czy trzeba splanowac głowicę

OPEL VECTRA Cieknie olej z silnika 2.0DTL

Leje mi sie olej ze szczeliny pomiędzy głowicą i pompą podciśnienia (z prawej strony motoru) chyba puscił jakiś uszczelniacz. Silnik wygląda tak że aż serce sie kraje. Czy ktoś to może kiedyś demontował bo interesuje mnie co tam potencjalnie puściło żeby się przygotować w elementy czy sa tam jakieś uszczelki czy tylko simering wałka napędu pompy. Interesuje mnie też rozmiar tego simeringu. Będę ogromnie wdzięczny za odpowiedź. Pozdrawiam Robert

OPEL VECTRA Kapie z silnika 2.0dti

Witam mam problem wczoraj na przeglądądzie mojej viki 2.0dti przebieg 142tyś zostałem poinformowany ze kapie gdzies z silnkia koleś powiedział ze nie mam sie martwić te typy tak mają .A wiec mam pytanko co z tym fantem zrobić Zostawić niech viki krwawi dalej Gdzie najczesciej zdarzają sie wycieki oleju z tego silnika Na moje oko to kapie gdzieś z przodu silnika tak chyba pod pokrywą zaworów . Jaki bedzie koszt takiej naprawy Pozdrowionka

Mozliwe wycieki w tym silniku to uszczelka pokrywy zaworow uszczelka kolektora ssacego uszczelki wymiennika cieplnego (chlodnica oleju) Kosztowo to 80 25 40 plus robocizna.... Rav

OPEL VECTRA POKRYWA SILNIKA LUZNE SRUBY

WITAM MAM SILNIK 1.6 CHODZI MI O TE POKRYWE Z USZCZELKA TO CHYBA POKRYWA ZAWOROW Z TYM OTWOREM GDZIE SIE OLEJ WLEWA JEST NA CHYBA 6 SROBACH I OSTATNIO SPRAWDZALEM CZY SA DOKRECONE I SZOK PRAWIE WSZYSTKIE LUZNE BYLY MUSIALEM JE DOKRECAC ALE NIE WIEM CZY JEST TO OK CZY NIE KTOS WIE COS NA TEN TEMAT

na pewno wypowiedzą się lepsi szpece ode mnie ale z mojej wątpliwej wiedzy (a co tam sprawdzę się) pokrywy zaworów nie dokręca się do końca - tylko określonym momentem - co mogło Tobie dać wrażenie że były luźne (oczywiście zależy jak luźne ) dokręcenie do końca może spowodować za moment wymianą uszczelki pod pokrywą zaworów.

OPEL VECTRA Uszczelki.....

.....jak zwykle mam pytanko Ile kosztuje wymiana uszczelek w silniku wiem ze malo konkretne pytanko bo mozna wymieni wszystkie a rownie dobrze mozna wymienic 2 uszczelki ). Sprawa wyglada tak ze troche gubie tego oleju (srednio raz na 2-mc musz odrobine dolac). Mam brudny silnik (od oleju) na dole przy bagnecie tak jak konczy sie ta rurka (nie umiem prosciej napisac w ktorym to miejscu najlepiej otworzyc

Do mycia silników są różne środki które bardzo dobrze myją. Nie radziłbym mycia silnika benzyną to niebezpieczne łatwo o pożar apodrugie benzyna rozpuszcza kleje czy też tworzywa sztuczne łatwo coś uszkodzić. roll pozdrawiam

Pepin Tyl mam tarczo-bebny. Hmmmmm mycie silnika zimno troche ale czego sie nie zrobi aby Viki nie krwawila

OPEL VECTRA Przymarzające uszczelki i skrzypienie w zawieszeniu

Parę razy jak popadał śnieg i ścisnął mróz nie mogłem otworzyć drzwi z powodu ich przymarznięcia. Czy to normalne że pierwsza uszczelka między dachem a drzwiami jest lekko włochata (lekki meszek) Myślę że to właśnie ta przymarza po nabraniu wody. Czy mogę ją wysmarować wazeliną techniczną i nic się nie stanie Czemu ta uszczelka ma meszek W jakimś konkretnym celu Druga sprawa.

OPEL VECTRA A Gubienie zapłonu po remoncie silnika.

Chciałbym założyć nowy temat bo mam dość duży problem z Viki i chociaż wiele już było na ten temat to myślę że mój przypadek wymaga indywidualnej dyskusji. Otóż czek się zapala albo w korkach albo przy szybkiej jeździe i nie gaśnie do wyłączenia silnika. odczytałem kod błędu i wyszło że lambda uboga mieszanka. Jeżdżę na gazie tak więc nie wydaje mi się żeby miało to

Seba ja bym na twoim miejscu chociaz to nie typowe podejscie zaczol od regulacja gazu. Wkrecasz silnik na 3000 rpm trzymasz rowniutko i odkrecasz srobe na wezu az obroty zaczna spadac. nastepnie ja zakrecasz az obroty zaczna spadac . zakres tych obrotow to zakres regulacji twoich wysokich obrotow czyli nalezalo by ustawic pomiedzy. Mozesz sie takze posłuzyc miernikiem wpietym w sonde lambda ale jesli

OPEL VECTRA A przeszczep silnika

Ojcu prawdopodobnie poszła uszczelka pod głowica i zajeździł silnik. Koszt remontu żeby to miało ręce i nogi pewnie przewyższy wartość auta praktycznie gołe 16r LPG z 93r. więc jedynym rozsądnym rozwiązaniem będzie przeszczep silnika. Na żyletki szkoda oddawać bo buda jest w bardzo dobrym stanie praktycznie zero rdzy. Przez większość czasu auto stoi w garażu bo na co dzień ojciec

W sensie jak zajeździł Zatarł czy co Dla mnie to rozsądnym rozwiązaniem jest zbadanie co poszło . Jak poszła tylko UPG to zrobić i masz wszystko jak kiedyś.Kupując inny silnik i tak trzeba go ogarnąć więc koszty jak dla mnie będą większe bo kupno plus robota żeby to miało ręce i nogi i ileś wyjdziena bank więcej niż wymiana uszczelki pod głowicą Napisz co się stało i sprawdź

OPEL VECTRA A dziwna praca silnika.

Witam mam pytanko. Mam silnik 1.8 monowtrysk na gazie. Kiedy odpalam samochod poki jest na ssaniu tzn wyzszych obrotach chodzi dobrze ale po nagrzaniu sie juz silnika slychac dziwną nierówną prace na postoju. Takie jakby przerywanie silnika obroty nie skaczą tylko rowno z pracą cylindrow w tym samym rytmie jest takie tykanie jak np w traktorze tylko ze u mnie jest nie takie glosne a le jest i

No to tak. Kable byly zakladane nowe przez poprzedniego wlasciciela. Wymienilem kopulke plae i swiece. I nic. Posprawdzalem wezyki gdzie bylo cos nie tak zrobilem. I nic. Teraz rozkrecilem caly monowtrysk zeby wymienic uszczelki bo troszke pociekalo i chyba wymienie uszczelke po kolektorem ssacym. Czytalem tu na forum ze ktos mial cos podobnego z tym szarpaniem i wlasnie ta uszczelke wymienil. Krokowy wyczyszcze zatkam EGR. i napisze czy to cos z tego.

uszczelki pod dolotem nie dam rady zrobic sam reszta zrobiona ale i tak silnik pracuje tak jak wtedy czyli nie tak jak trzeba z tym ze teraz to juz od samego poczatku zaraz po odpaleniu. Jedno co zauwazylem to to ize tak jakby wezyk od podcisnienie mocniej zasysal powietrze.

OPEL VECTRA A Wymiana uszczelki pod głowicą

Witam. Mam pytanie odnośnie wymiany uszczelki pod głowicą. Jakie klucze narzędzia będą potrzebne do wymiany owej uszczelki. Przy okazji chciałbym wymienić uszczelniacze zaworów czy należy założyć oryginalne oplowskie czy mogą być zamienniki I jaką uszczelke należy zastosować Silnik C16NZ. Mam problem z ubywającą wodą w układzie chłodzenia zrobiłem obejście nagrzewnicy niestety

Jeżeli byłaby padnięta uszczelka to miałbyś chociaż jeden z objawów - przegrzewanie silnika - bąbelki powietrza w układzie chłodzenia - ślady oleju w płynie chłodniczym - kropelki wody w oleju (na bagnecie na korku) - biały dymek z rury wydechowej Sam ubytek płynu to jeszcze nie powód żeby zrzucać głowicę. Być może chłodnica jest rozszczelniona i wyciek płynu trudno zlokalizować

OPEL VECTRA A Wymiana uszczelki pod miską

Witamkupilem sobie ostatnio vectre i mam oto taki problem ze musze wymienić uszczelke pod miską bo troche leci oleji niewiem czy mam tą uszczelke wsadzić na sylikonie czy lepiej samą bez sylikonu jest to silnik C20NE jeśli to w czymś pomoze ta uszczelka jest gumowa.

Proponuję wyczyścić wszystko ładnie skręcić i wtedy na łączeniu miski z blokiem silnika pociągnąć na całej długości grubą warstwę silikonu odpornego na wysokie temperatury i będzie spokój

OPEL VECTRA A Narzędzia -wymiana uszczelki pod głowicą

Witam. W poniedziałek mam zamiar zdemontować głowicę silnika C20NE czy potrzebne będą jakieś nietypowe narzędzia (torxy niestandartowe klucze) Bo jeśli trzeba to chcę je kupić wcześniej. Z góry dziękuję za podpowiedzi.

OPEL VECTRA C Problem po wymianie uszczelki pod głowicą Z22SE

Witam przez jakiś czas borykałem się z problemem ubywającego płynu chłodzącego (jakieś 15-200 ml na 300 km). Po długich poszukiwaniach wycieków itp zdecydowałem się na test na zawartość CO2 w układzie chłodzenia. Niestety okazało się że to uszczelka pod głowicą. Wczoraj odebrałem auto od mechanika przejechałem może ok 150 km i musiałem dolać już 2 razy O co tu może chodzić Miało być dobrze a jest jeszcze gorzej

Ja wszystko rozumiem ale uszczelka faktycznie byla uszkodzona wiec jest nowa glowica splanowana i sprawdzona. A co konkretnie sie dzieje z tymi glowicami z22se. Opinie o tych silnikach sa rozne jedno narzekają inni sobie chwalą. ---------- Post dodany 30-04-2014 o 1904 ---------- Poprzedni post został utworzony 26-04-2014 o 0836 ---------- Jak kupie slupek z22se VB to podejdzie do VC Nie ma tak ze osprzet albo cos nie pasuje

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi