części samochodowe nanodatex

opel vectra strumienica b a c

Samochody związane z zapytaniem opel vectra strumienica b a c

Pytania i odpowiedzi: opel vectra strumienica b a c

OPEL VECTRA A strumięnica czy zwykła rura

witam wszystkich mam pare małych pytań 1-czy warto zakładać strumienice łuskową poprawia to wydalanie spalin czy to tylko wiejski tunning. 2-jeżeli już zakładać to w którym miejscu żeby nie zaszkodzić tylko poprawić czytałem gdzieś żeby nie zakładać w miejscu kata 3- a może nie jedną strumienice tylko 2 4-czy głośno by samochód chodził jak bym od kolektora wydechowego założył

Jeden z tematów httpwww.forum.vectra-unlimited.pl...htstrumienica Na przyszłość najpierw poszukaj dobra To zamykam i podczep się do istniejącego tematu

OPEL VECTRA A Katalizator czy strumienica

Witam. Mam taki dylemat. Słyszałem ża strumienica poprawia osiągi. Mam vectre a 1.8 8v z gazem. przedtem mialem to samo z tym ze poprzedni silnik byl jak autko z 91 a ten jest z 95. Nie wiem czy moj kat. jest do wymiany ale warto jezeli osiągi sie zwieksza. Jeśli ktoś zrobil taka zamiane to piszcie i doradzcie. tylko nie piszcie o przegladzie technicznym bo z przejsciem go nie mam problemu.

to sluchaj dalej a reszte poczytaj na forum wpisujac strumienica tutaj httpwww.forum.vectra-unlimited.plsearch.php

Proszę kolego lekturę httpwww.forum.vectra-unlimited.pl...archid1267599 Ja miałem założony w viki a i oprócz podniesienia się poziomu hałasu nic nie odczułem.

nie ma przyrostu mocy bo to nie strumienica auto powinno być trochę głośniejsze bo to w końcu przelotowy tłumik Ja w obu vectrach miałem wspawane rury zamiast kata o było ok na przeglądach też

szczerze po doświadczeniach z różnego rodzajami strumienicamitłumikami itp. z miłą chęcią włożył bym z powrotem sprawnego katate wszystkie obiecywane przyrosty mocymomentu to tylko w erze i przede wszystkim cisza a fakt jak ma się zabitego kata to zastąpienie go wszystkim co odetka układ spowoduje przyrost mocymomentu

OPEL VECTRA Strumienica w X20XEV

Witam Wiem że ten temat był poruszany już milion razy na forum-przeczytałem wszystko. Przeczytałem też wiele publikacji na ten temat. Wiele mi one wyjaśniły. Teoria teorią a praktyka swoje. Chciałbym więc prosić o pomoc tych którzy są szczęśliwymi (bądź nieszczęśliwymi) posiadaczami strumienic. Przede wszystkim zależy mi na opiniach i poradach tych którzy zaprzęgli strumienice

forumowiczu KREMBLl jakbys troche sie wysilil i zobaczyl moj podpis to mozliwe ze zalapalbys jakim silnikiem dysponuje w vectrze jakbys jeszcze w dodatku przeczytal wszystkei posty ktore znajduja sie w archwium na temat strumienic to bys wiedzial ze mialem taka zamontowana w swoim aucie i cos na ten temat moge powiedziec i taka wlasnie prawdziwa i rzeaczowa wypowiedz zawarlem w swoim poscie powyzej

Przeczytałem na forum setki wypowiedzi i w związku z tym nie jestem w stanie zapamiętać co ktoś kiedyś napisał. Zazdroszczę Ci jeśli potrafisz. Co do przyrostu mocy to pisałem już. Nie zależy mi na wzroście mocy a jedynie o powrocie do 136KM które powinienem (teoretycznie) mieć. Co do Twojego podpisu to wiem że masz auto z podtlenkiem LPG oraz cztery inne samochody w tym fiata 125P.

jezeli zaczynasz zabawe z tuningiem od tekstow inz Pachonia i od zabaw ze strumienicami to jestes na poziomie chipow za 3pln z allegro i tuningowych nalepek na wlew paliwa strumienica jest przydatna w silnikach ktore nie dzialaja w tak skrajnych warunkach jak silniki w naszych autach mowie tu o obrotach obciazeniu itp itd nie da sie do zmiennych warunkow dopasowac strumienice posluchaj nie chce mi

Miałem strumienicę w corsie z silnikiem 1400 z jednopunktowym wtryskiem.Założona została po przejechaniu około 80000 kmkatalizator po wycięciu okazał się złomem.Moje odczucia podczas jazdy z strumienicą w miejscu katalizatora 1.Wcale nie było głośniej. 2.Minimalnie spadło spalaniena benzynie jak i na gazie. 3.Silnik stał się bardziej elastyczny. 4.Podczas badania technicznego spaliny w normie. W chwili obecnej corsa ma przejechane 155000 km i wszystko jest OK. Pozdrawiam Leon.

OPEL VECTRA KATALIZATORSTRUMIENICA

Witam wszystkich.Padł mi katalizator.Ze względów oszczędnosciowych szukam czegoś tańszego.Znalazłem na allegro strumienice ( httpmoto.allegro.plshow_item.phpitem103110058 ) Mam pytanie co o tym sądzicie moze ktoś z klubowiczów stosował coś takiego.Będę wdzięczny za wasze wypowiedzi i rady.

mozesz powiedzieć coś więcej czemu tak się dzieje bo jakoś nie kumam co ma strumienica zamiast kata do uszczelki pod głowicą roll

hmm. jest to mozliwe ale.... po 1 strumienica powoduje przyspieszenie gazow spalinowych co wiaze sie z lepszym napelnianiem cylindrow swiezym powietrzem. po 2 za male cisnienie w ukladzie wydechowym przyczynia sie do mniejszego podcisnienia w ukladzie ssacym. a wiec katalizator wytwarza potrzebne cisnienie a odpowiednia strumienica i odpowiedni wydech przyspiesza i polepsza oproznianie cylindrow i

OPEL VECTRA A strumienica

Mam okazje kupna strumienicy do swojej GT. Tlumik mam REMUSa. Pytanie czy warto bawic sie w zakladanie strumienicy

Efekt końcowy zależny jest od rodzaju strumienicy.Są chyba dwa rodzaje . Ponoć trochę zmienia się elastyczność silnika.Z tego co słyszałem od tych co mi robili to musi to być zrobione dobrze(żeby był jakiś efekt zresztą raczej minimalny) Podstawa tjunu to strumienica wink ja mam mrgreen Jak niedroga to zakładaj

sa strumienice luskowe i ultradzwiekowe... ogolnie strumienica to wynalazek typu magnetyzera... daje tylko wsparcie psychiczne tylko ze dzieki strumienicy jest dzwiek jak w odrzutowcu P moment obr moze zmieni sie o 1nm w te czy we wte... a takie zmiany sa nieodczuwalne jak chcesz jakis przyrost mocy kup sobie barana i daj firmie auto a oni Ci zaprojektuja nowy uklad wydechowy. Slyszalem ze wydechem

ludzie drodzy 1. strumienica nie popsuje dzwieku a poprawi wg mnie. 2. Strumienice nie sa montowane do zadnych samochodow sportowych ani nie jest stosowana w zadnych rajdach. Przeciez jakby strumienica dawala jakis przyrost albo jaka kolwiek korzysc to na pewno montowali by ja w fabryce jeszcze zwazajac na to ze malo kosztuje. 3. Cichy- czym sobie chwalisz dala Ci jakis przyrost mocy 4. Uklady wydechowe

widzę bracie że nie rozumiesz ducha tuningu wink Jeżeli mówisz że strumienice itp. pierdoły nic nie dają to widać źle to robiłeś. Dobrze zrobiona zapewniam Cię daje.Inna sprawa że ciężko to samemu wyczuć (tylko hamownia) ale nie można mówić że nic.strumienica jest jednym z elementów które działają w myśl zasady ziarnko do ziarnka a zbierze się miarka.No ale wg Ciebie to trzeba

OPEL VECTRA Strumienica.. Jak to jest Kilka pytań.

Witam Czy warto wymieniać katalizator na strumienice Czy nie ma z tym problemów Dźwiek wydechu sie znacznie zmienia Poprawia osiągi Czy ktoś kto stosował poleci to Bo ostatnio moja vectra na gazie ani na beznynie nie ma kopa.. i tak myśle ze może być zapachany katalizator.. Bo filtr powietrza świece wymieniane byly przed swietami.. kable do świec nie widać zeby sie w nocy świeciły jak

To ja tez sie podepne i przylacze do pytania z ta roznica ze nie chce zeby samochod wyl (czesto w trase jezdze i bylo by to zbyt uciazliwe po kilku godz) ale wydech chcialbym jak najbardziej udroznic odetkac troszku... O strumienicach to slyszalem cala mase opini jedni chwala inni ganiaja moj mechanik sam mi zaproponowal umieszczenie strumienicy zamiast kata. Wiec chyba w to wierzy Aaa jeszcze jedno filtr paliwa jest (przynajmniej u mnie) umieszczony zaraz za zbiornikiem paliwa.

jak wstawisz przelot bedziesz mial problem na przegladzie ... a czy roznica sam mam strumienica-przelot-km cos moze czuc ze sie wkreca lepiej na obroty ...ale zle zamontowana (za blisko silnika )strumienica moze ci wydmuchac uszczelke pod glowa ...ale to rzadkosc...

strumienica wycisza..tak jak kat zreszta

strumienica g..no daje w mocy (wlasne dosiwadczenie) przy takiej mocy chyba ze masz kata zpchanego na amen. Jedyne co sie poprawia to masz taki fjny dzwiek delikatny jak zchodzi z obrotów i lekko sobie pyka mrgreen tak jest w clio u dziadka bo tam wsadzilismy strumienice bo kat sie skonczyl. Fajny efekcik da jezeli dozucisz fajny tlumik koncowy ale taki dobrany do silnika zeby ladny basik byl a nie wyl jak kosiarka do trawy mrgreen

OPEL VECTRA A strumienica VECTRA A C20NE

Kto w miwjsce kata wstawial strumienice w C20NE Czy lambda nie oszaleje

Ja w swojej viki B wycialem kata i wstawilem strumienice. Po miesiacu spowrotem wspawalem katalizator bo wzroslo mi spalanie na LPG o 4-5 literkow. Jednak podobno to zalezy od instalacji LPG. Moja korzysta ze wskazan sondy i dlatego ciagle szla za bogata mieszanka

w Viki B 16V masz prawdopodobnie 2 sondy lambda przed katalizatorem z za. W VA C20NE jest jedna sonda dlatego w temacie zaznaczylem ze chodzi o wlasnie o taka VA. Wiec jeszcze raz Kto w miejsce kata w VA C20NE wstawial strumienice Dodam ze pozostala czesc wydechu jest normalna.

Fakt. strumienica tak na prawde pewnie nic nie daje. Daje natomiast wyciecie kata i to czuc pod noga na bank. Jezeli masz starsza instalacje LPG to nie bedzie problemow tez ze spalaniem. Pozdrawiam

OPEL VECTRA A Strumienica

w tym tygodniu mam zamiar wyciąć katalizator co radzicie wstawić zwykła rurę czy strumienicę a jak strumienice to jaką

Środkowy chyba nie powinien przeszkadzać przy strumienicy chociarz niektorzy mowią że strumienica powinna być w miejscu właśnie środkowego tłumika. Ja na twoim miejscu bym zalozyl strumienice. Ja mam od jakiegos czasu i dywaje mi sie ze autko jest troszeczke zwawsze w zakresie obrotów 15-25 tyś rpm ale to moze byc tylko moje odczucie.

hmmm a czy strumienica ma jakiś wpływ na spalanie

OPEL VECTRA która strumienica

witka mam zamiar zakupić strumienice .. i teraz patrząc na allegro widze że są firmy AWG (tańsze) i EL-TEC (droższe) .. proszę o jakieś info odnośnie które lepsze jak się sprawują ... itd. z góry dzięki

strumienica naddźwiękowa firmy michael

OPEL VECTRA VB Strumienica zamiast katalizatora

Witam Mam pytanie czy montaż strumienicy zamiast katalizatora polepszy osiągi czy nic nie da

wbij w szukaj strumienica i do czytania ile mozna ten temat walkowac

OPEL VECTRA strumienica dolotowa

czy ma lub miał ktoś z was strumienice dolotową jak tak to czy ona cos daje czy to tylko kolejny bajer dziś w norauto widziałem coś takiego za 500zł a to tylko kawałek rury i tak jakby wiatraczek w środku na stałe.

Coś takiego ma kolega Xiadz z naszego forum w O-A z C20NE. strumienica od pana Węglarskiego. No i chwali sobie to cudo. Rav

Phyton też czytałem ten artykuł i tym co nie czytali trzeba coś wyjaśnić. Dedykowany dolot do sejczento oferowany przez Węglarskiego był testowany zbez strumienincy. Bez strumienicy zwiększenie mocy z 55KM na 60KM a momentu z 71Nm(3300obrmin) na 82Nm(3000obrmin). Ze strumienicą 59KM 82Nm(3500obrmin). W tym przypadku wykres momentu obrotowego to dwie &8222półproste&8221 od początku do 3500

OPEL VECTRA STRUMIENICA w dieslu

Witam. Mam Vercie kombi 2.0 DTH (101 KM). Mam do wymiany tłumik i zdecydowałem się na sportowy... No i ostatnimi czasy zaczęłem zatanawiać się nad kupnem strumienicy i zamontowania za 1 zamachem ... Co WY na to Czy to zdaje egzamin w dieslu Czy odpuścić sobie strumienice Co moge kupić ( niedrogo) żeby troche poprawić dynamike auta POZDRAWIAM

strumienica moze tylko w tym przypadku pogorszyc lepiej chip zapodaj mrgreen

OPEL VECTRA Strumienica

Wiem że ten temat już wiele razy się powtarzał ale chciałbym abyście doradzili mi jeszcze raz w tej sprawie. Niedawno kupiłem filtr stożkowy do swojego autka (VIKI 16) twisted i teraz po głowie chodzi mi właśnie strumienica. Już dawno pozbyłem się katalizatora i mam takie dwa proste pytania. Z tego co zauważyłem u mnie w samochodzie nie ma tłumika środkowego w tej chwili jest tylko

strumienica najlepiej nadaje sie do smietnika bo do wydechu to raczej napewno nie..

OPEL VECTRA C Strumienica zamiast kata

Witam padl mi tlumik drgan i mechanik mowi ze katalizator tez prawdopodobnie jest uszkodzony... Czy moze mi ktos powiedziec czy zamiast kata moge wstawic strumienice Moj silnik to z22se czyli benzynka. Jakie konsekwencje moze niesc wyciecie kata a zastapienie go struminica Auto to vectra C 2003 rok. Z gory dziekuje za pomoc.

Przykładowe oferty części samochodowych opel vectra strumienica b a c

  • STRUMIENICA KATALIZATOR OPEL VECTRA B - Chojnów (50.00PLN)
  • STRUMIENICA KATALIZATOR OPEL VECTRA B - Chojnów (50.00PLN)
  • STRUMIENICA KATALIZATOR OPEL VECTRA B - Chojnów (50.00PLN)
  • STRUMIENICA KATALIZATOR OPEL VECTRA B - Chojnów (50.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi