opel vectra sterownik pompy paliwa
Samochody związane z zapytaniem opel vectra sterownik pompy paliwa
Pytania i odpowiedzi: opel vectra sterownik pompy paliwa
Witam szanownych forumowiczy i proszę o wypowiedzi i porady osób mających pojęcie o pompach w dieslach oraz osób które miały podobne problemy do moich opisanych w tym temacie httpforum.
vectra-unlimited.plshowthread.phpt76995 Czy naprawiać
sterownik PSG 16 czy wymienić pompę w całości (oczywiście używaną) - a oto argumenty zebrane przeze mnie od fachowców różnej maści i posiadanej
Brak Prądu na Przekaźnik
pompy paliwa vectra 2000rok 1.6 16v Y16XE h-e-l-p Witam problem jak w temacie nie dochodzi zwyczajnie prąd na przekaźnik
pompy paliwa. Pompa paliwowa sprawdzona w 100% sprawna przekaźniki również wydają się być sprawne. Na tą chwilę wtyka przekaźnika jest zmostkowana co daje stałe napięcie na pompę zaraz po przekręceniu zapłonu. Samochód pali na benzynie
Gdzie ten element się znajduje
Ktory rok auta Przekaznik jest zaraz obok (powinien byc) sterownika centralnego. umieszczony jest na wspolnej listwie z trzema kostkami (zielona czarna i czerwona chyba). Przekażnik jest czarny i mały Jeżeli tam go nie ma wtedy musi być obok złącza ALDL (prawy kielich przedniego zawieszenia patrząc przed autem) czarna skrzyneczka jak mówił Czowa. No chyba że to gąźnik....wtedy pompa a raczej pompka jest z lewej stony głowicy napędzana wałkiem rozrządu i przekaźnika nie ma. Rav
Ecu jest i przekaźnik centralnego chyba ale przekaźnika pompy nie widać. Centralny ma sterownik (czarna skrzynka z napisem Kiekert chyba na 10 lub 12 pinów) Rav
Witam Panowie mam pytanko czy przekaźnik
pompy paliwa od 2.0 będzie pasował do silnika 1.8 Wyskoczył mi błąd 32 (za wysokie napięcie) i mam możliwość podmianki przekaźnika od 2.0 aby sprawdzić czy błąd zniknie. Pozdrawiam
Zajrzałemw to miejsce i jest dokładnie tak jak mówiszoprócz tego jeszcze jakis sterownik-zapewne alarm lub centralny. Jeszcze raz MEGATHANX.
Witam Mam problem nie mogę zlokalizować przekaźnika
pompy paliwa ... dodam że pod nogami pasażera nie ma znajduje sie tam komputer ale przekaźnika brak jest to
vectra A 1.8 KAT ... mecze się juz około 4 miesiące proszę o pomoc ... pompka znajduje sie pod siedzeniem i brak jest napiecia ...
tak jak koledzy piszą - przekaźnik albo w nogach pasażera (trzeba rozebrać podłużną osłonę progu i ściągnąć osłonę (trójkąt) i masz na wierzchu ECU sterownik centralnego i ten przekaźnik) albo pod maską po stronie kierowcy między kielichem amortyzatora a podszybiem w czarnej skrzyneczce bodajże największy z przekaźników
Mam taki problem silnik sie wyłącza jak samochod przejedzie kilka kilometrow (potem jak ostygnie znow mozna troche przejechac). Zdjolem opcomem kod błedu P1191-52 czyli Z22YH - High Pressure Pump Fuel Pressure Regulator - Defective (P1191 set) Do momentu kiedy silnik nie zostanie wylaczony moc spalenie jest OK. I tu moje pytanie co moze byc przyczyna tej usterki i czy da sie to jakos naprawić samemu
Witam W pompie powinien być zastosowany olej hydrauliczny ( z wysoką temperaturą płynięcia) bo pompa ta jest przykręcona do głowicy silnika a to najcieplejsze miejsce ta nieszczęśliwa osłona i zamknięta maska z wygłuszeniem i kolejną osłoną termiczną. Więc myślę sobie że dlatego te pompy padają - ilość oleju jaka tam się mieści to jakieś 200-250 ml i przez cały czas on tam
Witam mam vectrę C 3.2 V6 Caravan 2004 i mam problem z silnikiem jak się nagrzeje i wcisnę gaz powyżej 3000 obrotów to wyłącza się na chwilkę silnik zapala się kontrolka akumulatora czasem kontrolka TCs i czasem kontrolka
pompy paliwa no i oczywiście znaczek serwisu (trwa to ok 1s) i dalej znów mogę jechać. Czasem jadę kilka km i nic a czasem co chwilę wyłącza silnik. Odwiedziłem
Witam kolegów Ostatnio czytałem że w mojej vectrze często padają
pompy paliwa no i stało się. Do rzeczy . W pt wyruszyłem w trasę (120 km) po przejechaniu 50 km musiałem awaryjnie zahamować bo wyskoczyłem z zakrętu i zobaczyłem stojące auto. Po tym hamowaniu auto zgasło i już więcej nie zapaliło Nie zapalił się nawet check. Vectre scholowaliśmy do mechanika on od razu że podejrzewa
pompy paliwa w dieslach mają tą właściwość ze albo działają dobrze albo w ogóle. Twoja już w ogóle. Kupując kolejną pompę czyli kota w worku nie wiesz czy za miesiąc nie padnie. A regenerując starą masz jako tako gwarancje ze gdy jest zrobiona dobrze posłuży Ci jeszcze długo. Porządny warsztat daje jeszcze gwarancje na swoją robotę wiec w ogóle nie ma sie czym martwić.
No i o kłopocie Odebrałem samochód mechanik kazał bulić 900- i dolewać do paliwa oleju ale tego zielonego do pił łańcuchowych husqvarna. Mixol podobno źle działa na wtryski a ten zielony można lać nawet 1l. na zbiornik wachy i nic nie zaszkodzi. Mechanior zregenorewal sam sterownik powiedział że teraz wsadził mocniejszy tranzystor i dał na swoją usługę gwarancję. Dziekuje kolegom
Witam Mam problem ze swoją VECTRĄ (99 2.0DI 82kM)- podczas jazdy silnik przestał pracować i zaświeciła kontrolka check engine. Ponowne uruchomienie silnika jest niemożliwe. Po podpięciu do komputera i odczytaniu błędy są następujące 1631-uszkodzony
sterownik pompy wtryskowej 1651-nieprawidłowe sygnału na magistrali CAN Poradźcie co robić żeby nie wydawać niepotrzebnie kupy kasy Vectre mam pół roku i do tej pory wszystko było ok. Pozdrawiam Marek
Poprostu padł Ci sterownik pompy wtryskowej (spalił się) i nie wysyła żadnej informacji ze sterownika do elementów wykonawczych w pompie jak. np nastawnik dawki paliwa.... u mnie jest to samo stoi u mechaniora nie przejmuj się to tylko duży wydatek sterownik ok.1400zł regeneracja pompy-( wstawienie sterownika wgranie programu czyszczenie pompy..itd. ) ok.700zł montaż demontaż pompy
Witam Wszystkich szczesliwych posiadaczy Victori mam maly problem ale moze zaczne od poczatku i troche o moim Aucie Posiadam Vectre B 99r wersja na 100-u lecie opla diesel 20 mam to autko juz od dowoch lat sam go przywiozlem z Francji na liczniku mial 140tys ale po dokladnym obejrzeniu aut ksiazki wiem ze mialo 240tys ja nim zrobilem przez te 2 lata okolo 30tys km i powiem tak nic nie robilem z autem
cytat mianowice padl mi sterownik pompy paliwa tak wykazalo podlaczenie go pod vaga Vag podepnij pod coś godniejszego Vag nie do OPLA daj skan z odczytu nigdy mi nawet do głowy nie wpadło użyć Vaga do Opla
ok bylem teraz u sasiada mechanika i tez mi go podlaczyl pod jego program nie wiem co tam mial ale tak samo mu wykazalo ze padl sterownik pompy paliwa ale mi chodzi o schemat do tego sterownika a to do czego go podlaczylem i jestem pewien ze to jest ten sterownik bo to czesta usterka tego modelu.
Gdzie w Vectrze znajduje się filtr
paliwa i jak się do niego dostac Czy ktoś kiedyś go wymianiał i może udzielic kilku wskazówek
Podstawowa zasada lekarska lepiej zapobiegać niż leczyć w kontaktach z VC też się sprawdza. Dla mnie to d..pa nie mechanik jak zapowietrzył układ podczas wymiany filtra i stosował plak zamiast specjalnej pompki. Moja metoda wymaga co prawda trochę zachodu ale w 100% pewna i nic mi się nie zapowietrza. A oto mój sekret 1.Tankujesz pod korek i do kanistra. 2. Po przyjeździe na miejsce wymiany
Mam taki problem moze zaczne od początku Pewnego pieknego poranka odpalilem Viki po chwili po zgaszeniu juz nie chciala odpalic no to na linke i do mechanika. Po podlaczeniu do kompa okazalo sie ze jest walniety
sterownik pompy mechanik oddal go do regeneracji miedzy czasie wymienilismy przeplywke czujnik temperatury czujnik polozenia walka filtr
paliwa. Po zalozeniu
sterownika samochod odpalil ale
dzieki Dzisiaj oddalem samochod do drugiego mechanika ma wyciagnac pompe i oddac do regeneracji prawdopodobnie w pompie uszkodzony jest nastawnik dawki paliwa czy jakos tak to sie nazywa jakiego kosztu moge sie spodziewac Pompa prawdopodobnie bedzie robiona w koszalinie nie wiem dokladnie u kogo za wyciagniecie i wsadzenie pompy mechanik zawolal wstepnie 250zl to chyba nie duzo bo gadalem z kilkoma i wolali wiecej w granicach 500-600zl
Witam. Szybkie pytanie bo jestem w pilnej potrzebie a nie mam za bardzo możliwości szperać po forum. Padła mi pompa wtryskowa (X20DTH) czyli zapewne
sterownik. Nie chcę bulić kasy mechanikowi za demontaż całej
pompy tylko chcę wymontować sam
sterownik. Macie jakieś wskazówki jak to szybko i bezpiecznie zrobić Ja już zacząłem demontować kolektor ssący ale się wstrzymałem. Będzie
Witam czy można wymontować cały
sterownik wraz z zaworem regulacji dawki
paliwa i zaworem początku tłoczenia Znalazłem taki temat ale nie jest dokładnie opisane jak to zrobić i czy to jest trudne Ponieważ nie wygląda mi na tożeby u mnie się zatarła pompaa raczej tylko
sterownik się posypał albo właśnie ten zawór regulacji dawki. Pozdrawiam
witam padla mi pompa wtrysku
paliwa i jestem zmuszony albo wymienic albo zregenerowac z powodów finansowych zdecydowalem sie kupic uzywke od pewnego dostawcy. Moj problem polega na tym ze moja ma indeks 0470504008 a ciezko jest dostac taka podobno do tego silnika pasuja 2 lub 3 inne
pompy z roznymi indeksami(koncowkami). Czy posiadacie wiedze jakie inne beda pasowaly
na mojej zrobilem ponad 20 kkm. Daje rok gwarancji ten co mi robil. koles nie robi poprostu frajera z nikogo. wymienia to co sie zepsulo w pompie a nie wszystko. z reszta ci co robia to drozej robia tak samo i tylko kreca zeby wiecej kasy wyciagnac. z reszta wg rozumownia ludzi jest tak jak cos nie kostuje 2000 no to musi byc zle. przeciez jak masz jedno kolo przebite to chyba tez nie wywalasz czterech.
Tylko jestem ciekaw jak pompę w środku umyjesz choćby jak jakieś opiłki będą albo jest tłoczek zatarty i jak to obrobisz.A po drugie jak ktoś robi to porządnie to przy wymianie sterownika trzeba skalibrować to na stole do pomp.A sterowniki nowe są czyste.
Też miałem rok gwarancji. I nic sie nie dzieje. Skąd wiesz tak naprawde co tam w boszu robią Też swoje zapłciłem za naprawę i wiem że nie tylko sterownik mi zrobił. Ale jeśi dla Ciebie pompe Bosha może naprawiać bosch tylko to dlaczego zam w ogóle zabierasz sie za naprawe aut. Przecież Opla powinien naptawiać tylko opel serwis w takim razie
Bo z tego co mi wiadomo tylko oni mają dostęp do tego żeby nowy sterownik zaprogramować i nie mam na myśli kopiowania sterownikabo to każdy dobry elektronik potrafi. A co do napraw to jak w każdym przypadku swoje robi cena usługi i jakość bo jak pewnie wiesz nie zawsze w autoryzowanym punkcie jakość jest na pierwszym miejscua to ile na końcu jest na fakturze.I jeszcze jednoservis servisowi nie równy.
Niestety stało się to czego najbardziej sie obawiałem. Mój objaw jest taki na całkowicie zimnym silnkiu zapala od razu ale szarpie chwilę i nie chce wchodzić na obroty oraz dymi na biało zapala się kontrolka
sterownika silnika. TECH wykazał że pompa nie zmienia kąta wtrysku (ale daje poprawne ciśnienie i dawkę
paliwa) Po 500m jazdy w dymie i bez mocy wszystko ustępuje i auto jeździ
Witam. Kilka informacji na wstępie. Dziś rano odpaliłem samochód bez problemów pojeździłem kilkanaście kilometrów i zatrzymałem się. Minęła godzina i chciałem wrócić do domu i... nie odpaliłem na Pb. Awaryjnie uruchomiłem na LPG. Dojechałem do domu i chciałem znów odpalić na Pb i nic. Wydawało mi się że chyba
pompy nie słychać. Postanowiłem (i tu chyba był mój największy
vectra b 2.0di 82km problem polega na tym ze w pompce w zbiorniku nie ma napiecia czy mogl przetrzec sie kabel niebiesko bialy idzie do wiazki kostek a biało brązowy idzie do bagaznika czy mogly siue przetrzec czy ewentualnie spalila sie pompka prosze o pomoc
Caly uklad paliwowy byl sprawdzany nawet dymalismy reczna pompka zeby odpowietrzyc caly uklad. A mozliwe ze cos stalo sie z sterownikiem pompy wtryskowej
Witam wszystkich. chciałbym się zapytać czy może ma ktoś jakieś doświadczenie związane ze
sterownikiem
pompy wtryskowej. A więc dowiedziałem się już z błędu 1631 że mam takowy uszkodzony na pompie wtryskowej. Pytanie moje jest takie czy sensowne jest naprawić sam
sterowniki czy może już od razu podczas naprawy
sterownika wykonać regenerację
pompy. Nie wiem jaką żywotność mają
Wyjaśniam że ten koszt 5500zł wziął się stad bo stwierdzili iż mam nieszczelność w układzie powrotu paliwa i trzeba zdemontować wtryskiwacze i wymienić wszystkie podkładki pod wtryskiwacze oraz przelewy. A pompa miała zatarty regulator wyprzedzenia zapłonu z powodu przedostającego się oleju do układu paliwa przez przelewy. I TU MUSZĘ POWIEDZIE ŻE MIELI RACJĘ bo jak kupiłem auto
Kody dwucyfrowe dla wszystkich
opelków dla Układu wtryskowego i zapłonowego ABS i ASB (skrzyni automatycznej) UKŁAD WTRYSKOWY I ZAPŁONOWY zwarcie pinów A i B w złączu diagnostycznym 010 - Kody błędów nie zaprogramowane 012 - Rozpoczęcie procedury odczytu pamięci usterek Brak błędów 013 - Sonda lambda - brak sygnału 014 - Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt niskie napięcie
Witam Mam taki problem &380e po za&322o&380eniu zregenerowanej
pompy i odpaleniu auta od razu zapala si&281 check Auto ma ogromnego mu&322a pr&281dkosc max to 70kmh a obroty max to 2300 obrmin. Dodatkowo wymieni&322em czujnik po&322ozenia wa&322u korbowego. B&322edy jakie mia&322em P1335 P0400. I teraz nie wiem czy mechanik powinien regulawa&263 k&261t wtrysku komputerem czy jakos pomp&261 to si&281
nie ma pieczątki z warsztatu który montował pompę chodzi tu głównie o prawidłową procedurę jej odpowietrzenia. Zatarcie zaworka początku wtrysku następuje również na wskutek odpalania z nieodpowietrzoną pompą. Popatrz na to i zobaczysz że mam rację. Data i czas24052012. 094147 Dane serwisu AUTOCOM D.Szymański Glinik 254a NIP 8181662067 tel. 602 158 390 Wybrany model1998 (W)vectra-BSilnikX
Witam Dzisiaj jedna z moich Vik odmówiła posłuszeństwa. Przyjechała pod dom. I koniec. Nie chciała wykonać następnej podróży. Rozrusznik kręci ale nie odpala. Po podłączeniu do kompa - żadnych błędów. Pompa nie daje
paliwa do silnika - ale na komputerze widać że pompa ma obroty. Co to może być z pompą
Gdy uszkodzeniu ulegnie pompa wtryskowa to nie jest powiedziane że musi zapalić się błąd. Gdybyś poszukał po forum to znalazł byś kilka tematów w których napisano że uszkodzona była pompa wtryskowa a nie zapalił się błąd. Jesteś klubowiczem więc powinieneś dobrze znać zasady działania tego forum. Jeśli u Ciebie uszkodzona jest pompa wtryskowa szykuj się na wydatek rzędu 3000zł.
VB 2.0 benzyna gaz (iV gen) nie pali mi na benzynie. Na gazie odpala bez problemu. Sprawdzilem przekaznik
pompy paliwa (sa 2 takie same - zamienilem je) - nic nie dalo. to samo ze zrobieniem zwarcia w miejsce przekaznika - to samo. Sprawdzalem zasilanie na wtyczne
pompy paliwa - wyglada na to ze jest ok. Sprawdzalem kody z TECHa wyskakuje 0230 - przekaznik
pompy paliwa 1230 - uszkodzenie w obwodach
Witam wszystkich. Mam problem z
vectra B z 1997 roku (wersja kombi) 18 KAT. Auto ma instalację gazową. W czasie pobytu w Wiedniu po wyłączeniu auta nie mogłem go odpalic. Zgasło też kilka kontrolek w liczniku. W serwisie Opla w Wiedniu nie mogli sobie poradzić bo auto ma instalację gazową i po podłączeniu do komputera wychodziły im dziwne rzeczy. Mam pytanie co może być tego przyczyną.
Witam mam problem z odpaleniem vectry a 2.0 8v 89r. w ostatnim czasie moja vekterka zaczęła świrować i na gorącym silniku potrafiła stracić moc przygasać lub potrafiła pracować na 3 garach. Ale kiedy chwilę ostygła wszystko wracało do normy (w ciągu ostatniego tygodnia tak miałem). Wczoraj się zbuntowała na dobre. Auto nie odpala. Wymieniłem jej -nowe przewody wysokiego napięcia
no brachu to jedziemy na jednym wózku ale ja mam inaczej -nowe świece opel GM przewody Champion nowy filtr powietrza nowy przekaźnik pompy paliwa nowy palec w aparacie zapłonowym wszystko pod względem elektryki ok podczas jazdy żadnych ale obroty normalne silnik nie gaśnie podczas jazdy itp. ale podczas zapuszczania czasem nie zapali a czemu czy to jest ten czujnik połozenia wału (gdzie on
Witam Po nie przespanych nocach i dniach lektury tu i ówdzie muszę zasięgnąć rady. Zaczynając od początku jestem posiadaczem vectry C 2.0 dti od ponad roku pół roku temu zakupiłem drugą vectrę C z morzem problemów i błędów. Rozwiązałem powiedzmy jakieś 90% z nich. Został mi tylko jeden dość nie typowy którego nie mogę znaleźć nigdzie otóż silnik odpala za każdym razem
Witam Wszystkich Dzisiaj rano nie mogłem odpalić mojego wozu. Rozrusznik nie drgnął więc postawiłem pod prostownik. Niestety jest to samo. Słychać dziwne odgłosy z przekaźnika
pompy paliwa jakby załączał się cały czas. Odczytane kody błędów 1502 Immobilizer - nieprawidłowa identyfikacja modułu immobilizera 1230 Uszkodzenie w obwodach przekaźnika
pompy paliwa przekaźnika zasilania
Problem Z Vectrą A C20ne Po Włączeniu Zapłonu Nie Zapala Się Check Engine I Nie Mogę Odpalić.byłem U Mechanika wymienił Czujnik Położenia Wału Korbowegoprzez Jakieś Dwa Tygodnie Było Dobrze.teraz Check Raz Się Zapala I Jadęraz Nie.w Czym Rzecz Pomożcie.
ogolnie silnik c20ne w vectrze i calibrze ten sam ale rozmieszczenie niektorych elementow inne. u mnie boczek od pasazera wyglada tak jak na zdjeciu. nie ma tu przekaznikow a tylko sterownik od centralnego i ECU na gorze. od czego jest czarna wtyczka widoczna obok sterownika centralnego nie wiem czy to co mam pod maska po stronie kierowcy w pudelku plastikowym to ten sam przekaznik (czerwona podstawka-sam
Witam Wszystkich Kilka dni temu kupiłem Vectre C 2.2 DIRECT automat 2004r.Niestety juz na drugi dzień okazało się że samochód ma wadę ukrytą.Czasami podczas odpalania krztusi się na bardzo małych obrotach a po 3-5 sekundach gaśnie.Następnych kilka prób podobne objawy.Objawy te występują również na ciepłym silniku i jakby tego było jeszcze mało kilka razy zgasł już nagrzany przy
Dziękuje aspro za zainteresowanie moim problemem. W przypadku mojej VC wymiana pompy paliwa już nic niestety nie pomoże. Wymieniałem (na gwarancji) pompę paliwa (wysokiego ciśnienia [przy silniku]) na zupełnie nową w autoryzowanym serwisie Opla i ta wymiana zupełnie nic nie zmieniła. Gdyby ta pompa była uszkodzona to ciśnienie nigdy nie byłoby za duże tylko byłoby ciągle zbyt małe.
Mam problem mianowicie z przepustnicą błędy wskazują albo na czujnik albo na potencjometr jak sprawdzić jedno i drugie w domowy sposób. Pytanie jest jeszcze jedno czy to na pewno to. Autko na zimny silniku idzie normalnie jak zawsze czyli dobrze gdy tylko silnik zagrzeje się do około 90 to włącza się check no i samochód chodzi jak by w trybie awaryjnym tzn nie ma siły konkretnie jak by go coś zatkało
Skoro pytasz na forum publicznym o informacje oczekujesz że odpowie Ci każdy kto coś wie na ten temat. Pozatym w regulaminie forum wyraźnie napisano że zanim zadasz pytanie poszukaj czy takiego lub podobnego wątku już nie było. Po Twoich postach widać że ładnie szukałeś skoro dziwi Cię wielokrotnie przerabiany na forum motyw o przegrzewającym się ECU... Tłumaczymy Ci na co masz zwrócić
Witam serdecznie wszystkich Użytkowników forum jestem tutaj nowy i nie wiem czy piszę w dobrym miejscu zatem proszę o wyrozumiałość. Stałem się od niedawna szczęśliwym posiadaczem opla vectry z silnikiem 22 direct i jak łatwo się pewnie domyślacie radość z posiadania tego pojazdu trwała naprawdę krótko a to z powodu braku możliwości odpalenia silnika. I tu teraz moja prośba do
Witam mój problem polega na tym że nie ma iskry krecac rozrusznikiem pompa
paliwa tez nie pracuje sprawdzałem bezpieczniki sa ok wiec co to może być cewka ale czemu pompa nie podaje
paliwa podczas krecenia
Własnie dzwonili do mnie z serwisu Opla. Prawdopodobnie (nie są na 100% pewni) uszkodzeniu uległ... PRZEKAŹNIK pompy paliwa. Krzyknęli za to 130 zł nowy kosztuje 60zł więc ładnie sobie policzyli za robotę. Przy okazji zauważyli że zalany był sterownik od centralnego. Ceną mnie powalili... Powiedziałem że dziękuję za kawałek płytki który ma kosztować 580zł. Na szrocie znajdę
Witam userów Dawno nic ciekawego nie napisałem - trzeba się zrehabilitować Problem dotyczy błędów ABS C0121 oraz C0800 które występują często jednocześnie i oznaczają uszkodzenie centralki ABS. Błedy te możemy odczytać przy użyciu techa z laptopem (uwaga - w wersjach przedliftowych nie udało mi się nigdy połączyc z centralką ABSu) lub w stacji ASO. C0121 - Nieprawidłowe działanie
...heh...wiem już czym się odkręca wygodnie i szybko...znalazłem w OBI taki mały zestaw bitów za ok 12PLN i jest tam TORX T20 o długości ok 40mm ... ten dłuższy niż standardowy 25mm...on pasuje do tej 4-tej śruby idealnie kombinerki do przekręcenia i sterownik w łapie ...no i polecam odkręcić te dwie 13-tki które trzymają całą pompę ABS...sterownik nie bardzo chce zejść jak
Witam z racji ciepłego powitania i zamknięcia mojego tematu być może znajdę odpowiedzi na swoje poprzednie pytania. z tego co przewertowałem ten kącik a tematów o dieslu jest tyle co kot napłakał nie licząc tematu o ISUZU mam pytanie o wytrzymałość sprzęgła samego motoru pod względem rozwijania mocy i momentu w 2.0 DTI. Jak pisałem w swoim temacie zamierzam kupić VB kombii ale 101KM
Nie rozumiem pesymizmu w roverach również stosowana jest taka sama pompa a jednak granica 150KM nie jest zbyt wielkim wyczynem. Czy ktoś z Was zacnych klubowiczów i przyjaciół posiada wiedzę nt. wtrysków jakie mają cc i pod jakim ciśnieniem rozpylaja paliwo Samo podkręcanie pompy nic nie daje pompa vp44 jest dosyć wydajną pompą więc dziwię się że wielu z Was boi się o usterki i
witam wszystkich urzytkowników. Mam problem odnośnie Vectry B 1.6 16 zaworow Z16XE 2000 rok ostatnimi czasy zauwazylem ze z moim autkiem dzieje sie cos dziwnego wracając do domu z pracy zajechalem pod sklep sklep wysiadlem z samochodu podczas jazdy nic sie dziwnego z samochodem nie dzialo silnik pracowal normalnie wszystko jak w najlepszym porzadku gdy wrocilem juz do auta NIE CHIALO ODPALIC
Wywalało na bank przekaźnik pompy paliwa a za tym idzie błąd czujnika. Jeśli chcesz na bank wiedzieć ze to sterownikto jak Ci zgaśnie to zmostkuj przewody w gnieździe przekaźnika piny 30 i 87.Jeśli odpali to sterownik do naprawy lub wymiany. Jak co to pisz na privmam taki zestaw na półce.
Przykładowe oferty części samochodowych opel vectra sterownik pompy paliwa
- STEROWNIK POMPY PALIWA OPEL VECTRA 2.0 DTI DTL DT - rumia (100.00PLN)
- STEROWNIK POMPY PALIWA OPEL VECTRA 2.0 DTI DTL DT - rumia (100.00PLN)
- STEROWNIK POMPY PALIWA OPEL VECTRA 2.0 DTI DTL DT - rumia (100.00PLN)