części samochodowe nanodatex

opel vectra sterownik świec c

Pytania i odpowiedzi: opel vectra sterownik świec c

OPEL VECTRA B Świece żarowe DTI 2.0 brak prądu

Witam Vectrę B 2.0DTI 101KM z 97r. posiadam od 5 m-cy nie było jeszcze okazjiżeby temperatura spadła poniżej 10 stopni aż do przedwczoraj... Auto zapaliło dopiero za 3 dobrym kręceniem Zapadła decyzja o wymianie świec kupione wymienione. Jedna ze starych nie grzała wcale reszta raczej prawidłowo. Sprawdziłem nowe i stare na prostowniku 12V. Po przełożeniu świec auto zapaliło na

Za grzanie świec odpowiada sterownik. Jeżeli on zdecyduje że jest za ciepło to nie poda napięcia na świece. Jak czytam twoje kombinacje dotyczące sprawdzania świec na pracującym silniku to mnie dreszcze przechodzą. Wymieniłeś świece to dobrze a teraz poczekaj i zaobserwuj jak autko będzie zapalało.

Już chyba było pisane w tym temacie.....odepnij czujnik (2 pinowy obok termostatu) i zobaczysz czy sterownik świec i świece są dobre. Zrób to rano Wtedy komp jest oszukiwany i świece grzeją.

OPEL VECTRA B [diesel] problem z odpaleniem po dłuższym postoju(10-12 godzin)

Witam Jeżdżę Vectrą dopiero drugi miesiąc. Ostatnio pojawił się następujacy problem Otóż po nocy chcąc odpalić z rana moją Vectrę 20 DTI (98) pojawia się mały problem z odpaleniem zimnego silnika po kilkudziesięciu sekundach w końcu jednak odpalałem [do dziś] (po odpaleniu dużo czernego dymu) i już później było ok. aż do momentu gdy auto nie postało kolejnych 10-12 godzin. Proszę o pomoc. Wojtek

Witam wszystkich Ja tak samo mam problem z odpalaniem VB 2.0DTL 97 200tys przebiegu po nocnym postoju. Kilka dni temu odkryłem ze nie dochodzi mi prąd do świec padł mi rzekaźnik świec żarowych. No i rozebrałem przekażnik sądząc ze to zwykły przekażnik . Otuż nie znajduje się tam dodatkowo cały układ elektorniczy ale znalazłem ze jesli dodłączy się masę do zacisku albo 85 albo

Zobacz Wiązki, kostki, przewody elektryczne do OPEL VECTRA

OPEL VECTRA B Problem z odpalaniem po postoju całą noc - świece żarowe do wymiany

Witajcie Kolejny problem niestety. Na forum szukałem ale nie znalazłem konkretów. Mianowicie na ciepłym silniku autko pali na dotyk a po postoju w nocy gdy rano chcę ruszać w drogę mogę ukręcić rozrusznik. Pali dopiero po kręceniu ok 3-4s i gazowaniu. Ledwo chwyta. Czy to czas na wymianę świec żarowych Osobiście nie jestem pewien bo po przekręceniu stacyjki zapalają się na ułamek

Isuzu w vectrach B swiece grzeje zawsze jak silnik jest zimny sterownik świec dostaje tylko tylko sygnał temperatury z silnika nie ma czujnika temperatury powietrza tak więc przy 15 st na dworze kontrolka świec powinna się trochę powświcić więc u Ciebie może być wina sterownika świec a nie samych świec albo czujnik temperatury silnika padł (są dwa jeden do wskaźnika temperatury a drugi do sterownika)

kontrolką na desce i przekaźnikiem świec (żółty na pompą ABS) steruje sterownik świec który znajduje sie za schowkiem "nie wie" on nic o tym czy świece są spalone czy nie więc ni jak one się mają do długości świecenia kontrolki tak jak pisałem wcześniej albo czujnik temperatury podaje sygnał że silnik jest ciepły i dlatego krótko grzeje albo sterownik jest popsuty

OPEL VECTRA C Wymiana świec żarowych Opel Vectra - Sgnum 3.0 V6 Cdti

Jak już wiele razy opisywano "błąd sterownika świec żarowych" i znajomy żółty znaczek auta z kluczem francuskim spowodowany jest po prostu przepaleniem którejś ze świec. W silniku V6 - przynajmniej u mnie- problemu z uruchomieniem silnika nie ma. Wymiana spalonej świecy załatwia sprawę. Łatwo sprawdzić która to świeca. Świece żarowe zasilane są dwoma wtykami po trzy kable

OPEL VECTRA B Problem z sterownikiem silnika

Czy ktoś miał może kłopot ze sterownikiem silnika w swojej VectrzeWykluczyłem już wszystko.Pomysłów mi już brak.Mój samochód jak zimny rano to rwie oponki taki mocny .Po kilku km słabnie bo przepustnica się nie otwiera i powietrza za mało.Szukałem już wszędzie.Wymieniłem wiele części .Wszystko wskazuje na błędy w sterowaniu silnikiem gdy silnik zagrzany.Może sterownik fiksuje

Witam Mam Problem Chyba Ze sterownikiem Silnika -opel vectra 2001r 1.8 16 V.po Sprawdzeniu Diagnostycznym Wywalił Mi Dwa Błędy-nie Widzi Przepustnicy Pedału Gazu I Prędkości Obrotów Silnika.oddałem sterownik Do Firmy Elektro Bip. Naprawili .błędów Ww Brak .niestety Wystąpił Błąd Brak Spalania Na Drugim Cylindrze. Nie Jest To świeca ani Cewka.na Biegu Jałowym Pracuje Ok ale Po Dodaniu

OPEL VECTRA B brak pradu na swiecach zarowych

Witam posiadam opla vectre b 1.7td Isuzu i mam problem z odpalaniem rano poniewaz musze puszczac bezposrednio prad przewodem z akumlatora na swieczki i wtedy ok pali czyli swieczki sa sprawne Wymienilem dzis przekaznik bo myslalem ze to jego wina niestety nic nie pomoglo dlatego tez prosze o pomoc w ktorym miejscu znajduje sie sterownik swiec zarowych bo wydaje mi sie ze to on nawalil

witam podepne i ja sie pod ten temacik bo tez mam taki problemik.brak napiecia na swiece.znajomy elektronik posprawdzal wsio i padlo na sterownik.wyklucza czujnik temperatury bo jesli by padl to i kontrolka by nie zaswiecila.jesli by ktos mial na zbyciu ów sterownik z mila checia odkupie.pozdrawiam ----------- Dodano ----------- witam .podpinam sie ponownie pod temacik bo mam maly klopocik co do

sterownik świec żarowych w isuzu znajduje się za schowkiem na ścianie grodziowej wygląda mniej więcej jak ten w tej aukcji httpallegro.plisuzu-midi-kompute...228172358.html nad pompą ABS żółty przekaźnik jest od świec

OPEL VECTRA B Check na zimnym - już po techu i pytanie

Byłem na techu bo zapalała mi się kontrolka na zimnym silniku (DTH). Elektryk odczytał błąd 1635 Układ podgrzewania świec żarowych I pytanie mam takie koleś mówił że albo świece albo sterownik swiec żarowych. Byłem pewien że to świece bo najczęściej padają. Poszperałem trochę w necie i znalazłem listę kodów błędów do VB. Niepokoi mnie fakt że jest na liście jeszcze taki

OPEL VECTRA A duży pobór prądu a świece żarowe

Witam. Mam taki problem a mianowicie po uruchomieniu auta i przejechaniu jakichś 3 do 4 km nagle słychać takie jedno "tyknięcie" w okolicy schowka i od tego momentu światła świecą jaśniej i wiatrak mocniej dmucha. Co może wywoływać tak duży pobór prądu Zaznaczam że jest to 17 TD czy świece żarowe się grzeją jeszcze podczas jazdy czy powinny gasnąć wraz z kontrolką bo

Przez to grzanie swiec padają alternatory bo są za słabe w stosunku do poboru prąduprzerabiałem to już nie raz A co do grzania po odpaleniu to 1)przekrecisz stacyjke to po zgaszeiu kontrolki po ok 4-5 sec powinno byc cykniecie z okolicy schowka 2)po odpaleniu świece nadal są grzane ale słabiej (mniejszy pobór prądu). Swiece nie mają ustawień czasowych tylko wylączają sie po rozgrzaniu

OPEL VECTRA C 0380 Usterka w układzie świec żarowych

czy kod p0380 dl VC odpowiada temu samemu co VB 0380 Usterka w układzie świec żarowych(bo to tylko znalazłem) rano po przekręceniu kluczyka od razu autko z kluczem auto zapala- strasznie szarpie po 2 sek jest ok i oczywiście wyświetla autko z kluczem. po 30 sek autko z kluczem znika a samochód odpala po nagrzaniu normalnie błąd sie nie wyświetla. magik szczytał błędy techem i wyszło p0380 czyli mam świece do wymiany

Mam takie pytanie - u mnie wszystkie świece wymienione sterownik świec wymieniony a pomimo tego świece na mrozie (-10) grzeją max 1 sekundę i gasną. Odpalić silnik jest bardzo ciężko. Czy sensownym rozwiązaniem było by zrobienie oddzielnego obwodu który podawał by prąd z akumulatora na świece (przełącznik w kabinie np). Chodzi mi o to żebym mógł pogrzać świece bez pośrednictwa sterowników itp. Michał

sterownik świec żarowych zasilany z bezpiecznika 80A zasilanie na sterownik na pinie 3 kabel czerwony masa na pinie 7 brązowo- czarny nie lepiej sprawdzić zasilanie bezpośrednio na wejściu do sterownika Wyjścia na świece to piny 1 i 2 kablownia bodajże w kolorze fioletu.

Warto zwrócic uwagę że nawet jeśli wymienimy świece a przekaźnik będzie niesprawny to w krótkim czasie świece też mogą byc juz do wymiany dlatego zawsze warto zaczynać od sprawdzenia przekaźnikamodulusterownika świec. W niektórych autach np. bmw była seria wadliwych modułów świec i wymiana na nowy nie miała sensu lepiej oddać do naprawy i raz na zawsze mieć spokój.

OPEL VECTRA C Swiece zarowe 1.9 cdti

Witam. Musze wymienic swiece zarowe czy duzy problem jest z wymiana w 1.9 cdti Czy poradze sam moze ktos ma jakies sugestie. Wczoraj przy przegladaniu allegro natknołem sie na aukcje httpaukcja.onet.plshow_item.phpitem543453755 jak myslicie czy jest sens kupowania bo cena atrakcyjna ale jak z jakoscia pewnie nie zabardzo.

witam tez wymienialem w cdti 8V 120ps swiece zarowe oryginalnie sa bosch i takie wstawilem wiem ze sterownik bosch dogrzewa jeszcze komore spalania a nie wiem jak dzialaja innych firm swiece z tym sterownikiem. poza tym wymiana wiaze sie z wymiana 4 sztuk swiec no i troche nieziemskiej akrobacji bo swiece sa schowane za ukladem wtryskowym i odkrecalem egr przy okazji zostal przeczyszczony profilaktycznie...

OPEL VECTRA B KOLEDZY mam problemy z odpaleniem viki 2.0 DTI 16V z 1999r.

witam podczas gdy auto stoi przez całą no to z rana pali elegancko a jak pojade do pracy i postoi w dodatniej temp. 8 godzin to żeby go zapalić to jest problemmusze krecić silnikiem może z 1 minute a jak zapali to chmura dymu styłu autaświece żarowe sprawdzone (grzeją) mechanior mówił że to może być sterownik świec lub czujnik temperatury ten który steruje przekaźnikiem na świece

OPEL VECTRA B przekażnik świecy żarowej

Być może był już omawiany wielokrotnie ten temat ale muszę się zwrócić do szanownego forum o zapytanieporadę lub jakieś informacje odnośnie przekażnika lub sterownika świecy żarowej do mojej VIKI 2.0 X20 DTL Rok prod.1997 kombi.Chodzi mianowicie o to że kupiłem ją w Niemczechgdy zasiadłem do niej i załączyłem zapłon w czerwcu zapaliła się kontrolka od świecy na 1lub 2 sekundyprzywiozłem

OPEL VECTRA uzytkownicy diesli odezwijta sie

witam jak pala Wasze vectry po nocy gdy przyszly pierwsze przymrozki u mnie rano temperatura byla okolo 1.5 stopnia i swiece sie nie zaswiecily ale auto zapalilo jak zawsze za pierwszym razem i jak zawsze po chlodnej nocy musialem trzymac bardzo dlugo rozrusznik - okolo 5-6 sekund. jak jest u Was mechanik powiedzial mi ze swiece musialy podgrzac silnik ze byc moze zarowka kontrolki jest spalona

u mnie wystąpił ten sam problem i okazało się po pomiarach elektrycznych że padł sterownik świec żarowych(200zł)z tym że pomimo braku tego sterownika po porannym zapaleniu(rano kręciłem akumulatorem na dwa razy około 5 - 7 sekund ) potem w ciągu dnia vB (2000DTI)zapalał na tyk. JEŚLI WIESZ GDZIE JEST sterownik PROPONUJĘ ZANIM KUPISZ NOWY KILKA RAZY ZDJĄC Z NIEGO WTYCZKĘ I PORUSZA

OPEL VECTRA B Blad 1694

Witam.Bylem dzi sna techu i poazal sie blad 1694. Z forum wyczytalem ze to cos ze swiecami. Auto pali ok ni teraz i wczesniej nie zauwazylem jakis problemow z paleniem. Czy wymienic swiece A moze to jakis przekaznik swiec

Tak że jak na razie więcej nie pomogę. Niby mam ściągnięte schemat do viki po lifcie a okazuje się że to są schematy do przed lifta. Czy przewód od kontrolki grzania świec nie powinien iść do sterownika świec. Myślę że komp daje sygnał do sterownika świec kiedy mają się włączyć co za tym idzie włączy się również kontrolka świec.

OPEL VECTRA A Brak podgrzewania świec żaro viki 17td isuzu

Witam Mam taki problem brak jest podgrzewania świec Jeżeli podgrzeje na krótko pali bez problemu ale zapala sie delikatnie na jakiś czas kontrolka ładowania W czym moze tkwić problem sterownik od świec raczej sprawny---jak mozna rozwiazac ten problem Prosze o pomoc.Pilnie

Skąd wiadomo ze sterownik podrzewa swiece Jakie ladowanie ma alternator No i czy czujnik w termostacie jest dobry Są dwa jeden daje sygnał na zegray a drugi do sterownika swiec zarowych aby przestal grzac. Jezeli np bedzie caly czas dawal sygnal ze silnik cieply to swiece nie beda grzac

OPEL VECTRA A żażąca dioda od ładowania

koledzy mam nie codzienny problemi w swojej wiki. Za nim odpale autko to kontrolka od ładowania świeci normalnie. jak odpale to czasami jest ok gasnie a czasami lekko żaży. Pytałem znajomych i twierdzą że przyczyną może być uszkodzona jedna z diod w alternatorze. co wy na to roll

to zaczne może od początku. Działo się to gdzieś w okolicach września Viki jest jeszcze prawnie starszego i to on nią głównie jeździ i naprawia. Noi zachciało mu się uszczelniać IC bo sie zrobiła dziurka u góry i moc delikatnie uciekała. I żeby się dobrze dostać to pasowało mu odkręcić aku. Ale żeby dobrze namierzyć dziurke potrzebował też ciśnienia w układzie. I niestety

OPEL VECTRA A Gdzie sterownik świec żarowych

Czy wie ktoś w którym miejscu znajduje się elektroniczny sterownik świec żarowych dla silnika 1.7 TD isuzu Zaznaczam że sterownik nie przekaźnik.

Wymieniłem te żarówkę ale bez rezultatu. Zresztą żarówka by się przepaliła od razu a u mnie raz świeciła po przekręceniu kluczyka raz nie aż teraz całkiem przestała. Nie wiem co może być przyczyną. Wydaje mi się że sygnał do kontrolki idzie bezpośrednio ze sterownika świec w kabinie tak to widzę na schemacie. Swoją drogą wyjęcie licznika w tym samochodzie to nie lada sztuka

Jak bys potrzebowal cos z elektryki do Isuzu to wal smialo bo mam cała instalke (przekazniki sterownik swiec...)

OPEL VECTRA B Problem z syczeniem na zapłonie Foto VIDEO błędy

Witam. Ostatnio vectra zaczęła mi bardzo szwankować mianowicie po włączeniu zapłonu wydobywa się syczenie z okolic przepustnicy wtrysków ciężko to zlokalizować. Odłączyłem większość wtyczek od wtrysków również i ciągle to samo.Obmacywałem całą przepustnice dookoła listwę wtryskową i nie wymacałem żądnych nieszczelności. Po próbie odpalenia tak jak by nie chciał palić

OPEL VECTRA B check

posiadam silnik 20dtl -problem polega na tym iż po przekręceniu zapłonu check zapala sie i gaśnie przed odpaleniem silnika (brak błędu) Gdy odłącze sterownik swiec żarowych jest normalnie-pali się do odpalenia i gasnie i zapala sie (błąd sterownika swiec-to normalne) Czy ktoś wie coś na taka sprawe

OPEL VECTRA B gdzie znajduje sie w opel vectra 96r 1.7TDI(isuzu) storownik swiec zaowych

witam gdzie znajduje sie w opel vectra B 96r 1.7TDI(isuzu) storownik swiec zaowych

sterownik świec znajduje się tam gdzie w benzyniakach komputer czyli za schowkiem a nad ABSem jest tylko przekaźnik (żółty)

OPEL VECTRA C Ecu

Witam Może zabrzmi to dziwnie ale mam mały problem z namierzeniem ECU w swoim aucie. Posiadam VC 2.2 DTI z 2004 roku i potrzebuję przeczytać nr ECU w swoim aucie. Wiem że ECU jest gdzieś koło pompy wtryskowej ale jakoś nie mogę dojrzeć (może dlatego że patrzę od góry) - oczywiście pompę widzę D. Mój silnik po ściągnięciu plastykowej pokrywy wygląda tak Proszę o pomoc w jaki

to co masz w aukcji to nie jest pompa do vectry c 2.2 dti pompa do 2.2 vc jest to psg16 dwuwtykowa wtyki są po przeciwległych stronach i tam jest sterownik pompy i ecu a między aku a silnikiem jest sterownik świec żarowych 2.2 w vc jest chyba ewenementem bo sterownik jest przypisany do pompy i nic nie da się z tym zrobić a w szczególności tunning dlatego zostaje tylko box

OPEL VECTRA B świeci ABS TC i niedział licznik

Witam. koledzy mam problem . dzisiaj odpaliłem auto i po chwili zapalił sie ABS i TC oraz licznik prędkości przestał działać obroty spadają i potrafi czasami zgasnąć. wszystko na raz. wcześniej było OK. co to może być. odpalałem auto kilka razy i za około 10 razem po dłuższym postoju było ok. za 11 razem nadal to samo proszę o jakąś podpowiedz

zaczne od czujnika P a potem pomyśle z tym sterownikiem czy pompą] ----------- Dodano ----------- jeszcze chciałem opisać dokładnie moj problem gdy pale silnik z rana a temp. otoczenia wynosci wiecej niż 20 stopni. I ujade z 20 min. dopiero sie zapalają kontrolki tracji <TC> i BAS no i spada prędkoścomierz. i niewiem co wymienić czy czujnik czy sterownik absu. kto miła podobne objawy

OPEL VECTRA B Problem z grzaniem swiec.

Witam. Koledzy mam problem w vectrze ze swiecami zarowymi. Wogole sie nie grzeja tak jakby nie dochodził do nich prad. Swiece były sprawdzane sa dobre i sprawne. Myslałem ze to bezpieczniki ale sprawdziłem je i wszystko z nimi ok. Podobno jest jeszcze jakis termostat na drodze zapłon>swiece. Gdzie on sie znajduje jak do niego dotrzec Czy moze byc to wina czegos innego

nie od -4 ale przy 4 zaczynają grzać. Na drodze swiec jest czujnik temo silnika sterownik swiec przekaznik swiec i swiece

OPEL VECTRA B świece a czujnik....

Szacunek dla wszystkich forumowiczów. Ostatnio siedziałem ze dwie godzinyw szukajce i nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie. Jestem posiadaczem VIKI B z 96r.20 DI.Kłopot który mnie wkurzato świece żarowe w temp.0-5 stopnipo lekturze masy postów wiem że nie tylko ja mam ten problem.Czy może mi ktoś odpowiedzieć który czujnik odpowiada za odpalenie świec żarowychczujnik temp.zewnętrznejczy czujnik temp.cieczy chłodzącejZ góry dzięki.

Za zapalanie się świec odpowiada czujnik temp cieczy chłodzącej. Jest to logiczne ponieważ w sytuacji gdy na dworze było by -10 a silnik byłby gorący to gdyby odpowiadał za to czujnik temp zewnętrznej za każdym razem w takich warunkach grzał by świece. Czujnik temp cieczy chłodzącej podaje info do sterownika silnika i ten w zależności od temperatury silnika załącza świece lub nie.

OPEL VECTRA B świece żarowe

cześć mam pytanie czy ktoś zna kody usterek do vectry b rok 2000 a dokładnie kod P1635 [A] i od ilu stopni powinna zapalać się kontrolka od świec żarowych

podepnę się do tego posta... podobny problem ostatnio jak podłączyłem sie do Techa wyskoczyła informacja o przepalonej świecy żarowej którą wymieniłem wszystkie 4 działają bez zarzutu ale dopiero disiaj temperatura spadła nawet do 2 C i nic... kontrolka się NIE zapaliła. nawet nie błysneła. Czy ktoś się orientuje w czym może być problem Myślałem że może jakiś bezbiecznik

Po pierwszesprawdzić czy świece w ogóle dobre są. Po drugiejak odepniesz czujnik złapie błąd od czujnika bo nie widzi sterownik oporności. Po trzeciewgrać nowy soft podnoszący temperaturę załączania świec i temat rozwiązany. I jeszcze jednosprawdzić dobrze aku.

OPEL VECTRA B Problemy z rozruchem

Na poczatek jako nowy uzytkownik forum wypada sie przywitac Witam forumowiczow i od razu prosze o porade problem jest nastepujacy w Vectrze 2.0 dti wystepuje problem z rozruchem najczesciej po nocy trzeba krecic z 5 minut zeby zaskoczylo gdyby nie mocna bateryjka odpalenie byloby niemozliwe. nie pomogla wymiana wszystkich filtrow i odpowietrzenie do tego wszystkiego podczas prob odpalania wydech pluje paliwem moze ktos spotkal sie z podobnym problemem z gory dziekuje za pomoc

Problemem rozruchu na zimno moze byc w Twoim przypadku cofajace sie paliwo. opel wycwanil sie w ten sposob że powrot paliwa z wtryskow nie idzie sobie do zbiornika. W ten sposob raz zapowietrzone wtryski odpowietrzysz tylko w serwisie. Mialem podobny przypadek z Zafira. Stala cala noc przodem w dol to odpalala rewelacyjnie. Wystarczylo ja postawic lekko pod gore i za kilka godzin trza bylo krecic

OPEL VECTRA C Po ok. 2h i dłużej dymi na niebiesko nierówno pracuje.

Sporo już na temat dymienia było ale takiego upier...go przypadku nie znalazłem Postoi powyżej ok. 2 h i po odpaleniu dymi na niebiesko i nierówno pracuje. Zrobione wtryski pompa głowica tłoki zalane on i po dobie bez ubytku kompresja książkowa... No po prostu ręce opadają Może ktoś zetknął się z podobną sytuacją Mnie się już chyba wyczerpały opcje...

Problem zaczął się ok. 3 miesiące temu. Od tego czasu kilku mechaników nie wspominając o ASO gdzie chyba jedyną receptą jest wymienianie czego się da (komp nie wywala żadnych błędów a bez tego nie potrafią nic wymyślić) połamało sobie na niej zęby. Z całym szacunkiem ale wszelkie eksploatacyjne sprawy dawno zostały przerobione. Mimo poprawnej pracy po rozgrzaniu sprawdzonyregenerowany

OPEL VECTRA C 22 DTI- dziwnie odpala

witam wiem że było już kilka tematów dotyczących ciężkiego odpalania przez VC jednak wydaje mi się że mój przypadek jest inny nie opisywany przez żadnego z szanownych forumowiczów a mianowicie VC odpala w taki sposób jak gdyby nie paliła na jeden cylinder trwa to ok 10 sek. a potem już silnik pracuje normalnie zaraz po takim dziwnym odpaleniu pojawia się biały dym dodaję że dzieje się to tylko na zimnym silniku co Wy na to

Ja bym stawiał na słabszą kompresję w tym jednym cylindrze i poprostu po wtrysku ON nie ma warunków do zapłonu. obniżone sprężanie może być spowodowane nieszczelnością zaworów uszczelką pod wtryskiwaczem może rysy na cylindrze. Spróbój oszukać sterownik świec żarowych (jest o tym na forum) aby zagrzały się świece mimo że jest ciepło jak zapali od razu to masz dwa wyścia -

OPEL VECTRA C Świeca żarowa NGK YE07 do 19CDTI 88kW

Witam Na stronie NGK wyczytalem ze świece o takim właśnie symbolu są najlepszym wyborem dla silnika 19 CDTI 120KM. Czy ktos kupowal takie świece i może potwierdzić ich zgodność i jakość. Wiem że to tylko świece ale chcialbym dokonać najlepszego zakupu.

panowie fabrycznie jest zamowtowana swieca bosch duraterm w glowie nie mam numeru ale sterownik i caly osprzet jest bosch i nie wiem jak innych firm swiece beda wspolpracowaly z boschem ja zmienilem na boscha taka jaka byla wieczorkiem moge podac numer bo teraz do tyrki lece hehe

OPEL VECTRA B Błędy P0325 P0330 P0335 notorycznie na PB i G

Witam Od pewnego czasu szukam kto pomoże mi w ustaleniu przyczyny problemu z opel vectra B 25 V6 z 1999r (po lift). Silnik X25Xe. Gaz sekwencja od 8 tys. km. sterownik STAG300 plus wtryski HANA 2000 (niebieskie) reduktor VITO SUPER. Co się dzieje od jakiegoś czasu zaznaczam że od razu po założeniu instalacji chodził OK i na PB i na G. a mianowicie Samochód pali na wolnych obrotach chodzi

OPEL VECTRA B [VB X20DTH] Jakie świece...

... żarowe polecacie Chyba musze wymienić

tomeczek.p poczytaj w temacie podklejonym o trudnym odpalaniu może tam się na coś natkniesz. Po krótce uszczelniacze świece sterownik świec podgrzewacz paliwa w filtrze pompa i inne.

OPEL VECTRA B Swiece żarowe

witam Mam problem z odpaleniem Vectry 2.0 dtl 16v 97r tzn dokładnie chodzi o grzanie świec żarowych wszyscy piszą że powinny się zapalać poniżej 5 stopni a mi sie dopiero załączają gdy jest tem w okolicy 0 a nieraz musi być i na minusie. I gdy temperatura jest np w okolicy 23 stopni to jest problem z odpaleniem muszę silnik kręcić z 5 do 6 sekund a nieraz i dłużejgdy tylko się zapalą świece to pali od kopa. Czy jedynym wyjściem jest zmiana softu

Interfejsem diagnostycznym sprawdz jakie są wskazania czujników temperatury. Są dwa przy termostacie. Jeden podaje temp na zegary drugi podaje temp do sterownika silnika ten na podstawie odczytu temperatury decyduje czy świece mają grzać czy też nie. Na oko ich nie sprawdzisz musisz jechać na diagnostykę. Znajomy miał kiedyś w Vectrze B silnik X20DTL i tam świece grzały dopiero od -4

OPEL VECTRA B Szarpanie HELP

Cześć. Proszę o pomoc Proszę o pomoc tylko tych którzy mogą wnieść coś konkretnego do sprawy. Dotyczy opel vectra B 1.6 16 V z 1997r. Problem zaczyna się po osiągnięciu temperatury min 80 st. na zimnym jest ok. Zaczyna szarpać przy równych obrotach i równej jeździe jak dodam gazu to przestaje szarpać.Wymieniłem świece i kable WN. Podmieniana była cewka i sterownik oddałem do regeneracji

OPEL VECTRA A Migotanie kontrolki świec żarowych w 1.7TD ISUZU

Witam Mam problem z moją Viki 1.7TD ISUZU z 95r. W czasie ostatnich mrozów zauważyłem że w czasie jazdy zaczyna mi się jarzyć i migać kontrolka świec żarowych. Co dziwne świeci jąniej przy większych obrotach silnika. A żeby było zabawniej przestaje migać po włączeniu nawiewu Po pewnym czasie zaczyna migać przy włączonym nawiewiea gdy go wyłączyć to gaśnie i tak w kółko

musi dac sie odkrecic.... A co do migającej kontrolki to jedyne co mi przychodzi na mysl to sterownik swiec zarowych ( u mnie nie rozlanczał swiec do konca) i moze warto by było go podmienic i zobaczyc co sie bedzie dzialo

OPEL VECTRA A do posiadających TIS wiring diagrams pliiz schemat

W więc potrzebuje z jakiegoś starszego TIS W.D schemat układu podłączeń sterownika świec żarowych i podgrzewacza paliwa. Mam schematy te ogólno dostępne ale tam jest schemat z drugim typem sterownika - wersja z wtyczką 7 pinową. A ja mam 13 pinową i potrzebuje tego schematu. Mam tis w.d. w wersji z września 2005 ale nie ma tam schematów aut starszych niż 1996 rok( niema nawet dla

OPEL VECTRA C nierówna praca po odpaleniu

witam zauważyłem ze wczoraj przy odpaleniu rannym -3C silnik 1.9cdti zaczał nierówno chodzic jakby mial zaraz zgasnąć (obajw jakby na 3 gary) po kilkulasto sekundach wrocilo wszystko do normy ogladalem kostki wtrysków i wygladaja na zdrowe co to moze byc lub o czym świadczyć poważna sprawa

Nie chcąc tworzyć nowego tematu podpinam się do starocia. Mam pytanie jak zostawię w te większe trochę mrozy około 10-12 stopni na minusie i odpalam po dniu albo dwóch auto przez około 3-4 sekundy po odpaleniu pracuje jakby ba 3 gary obrotomierz aż skacze między 900 a 1100 obrmin i silnik wydaje nieciekawe odgłosy ale po tych 3-4 sekundach wszystko wraca do normy. Problem ten występuje

OPEL VECTRA C P 1125 GM czy Opel Problem z przepustnicą.

Witam szukałem na forum ale nie znalazłem odpowiedzi wiec ciachałbym zapytać o poradę. Podczas jazdy zapala się kontrolka samochodu z kluczykiem i vectra wchodzi w tryb awaryjny.Zeskanowałem błędy testerem Maxi diag błąd P1125 problem z ciśnieniem zaworu sterowania turbosprężarki (menu opel). Ale jeśli wybrałem w menu skanera GM to opis błędu jest inny i wskazuje problem z pedałem

Sorry Kolego co ma nr błędu do nadwozia ja też to przechodziłem i wymieniłem sterownik świec itd a dopiero po wymiwnie przepływki wszystko wróciło do normy i już rok mam spokój

OPEL VECTRA B alternator

mam vectre b 1.7 td zalozylem alternator po regeneracji ladowanie bylo ponad 14 a po nie pamietam ale chyba jak zapalilem swiatla i dmuchawe po ponownym sprawdzeniu juz bylo 135 do 138 czego moze byc przyczyna czy cos zwarcie robi i pali diody w alternatoze

a ja powiem tak że w isuzu alternator wykańczają działające świece żarowe po zapaleniu silnika i to aż do osiągnięcia temperatury około 50 st (można to pominąć poprzez odłączenie od sterownika świec kabla który idzie od alternatora) a dwa to umiejscowienie alternatora który w czasie deszczu jest narażony na zalewanie wodą (można kupić osłonę alternatora) oczywiście 138 na światłach jest do przyjęcie i bez przesady że 145 przeładuje akumulator

OPEL VECTRA B przekaźnik świec żarowych 1.7 isuzu

Mam problem Gdzie znajduje się przekaźnik świec żarowych (vectra B 17 TD Isuzu) Problem wynika z tego iż kontrolka na desce pali się ciągle tak samo długo niezależnie od temperatury Dzisiaj miałem problemy z odpaleniem wyglądą na to iż świece się nie grzeją po podłączeniu na krótko i podgrzaniu świec zapalił na strzała Jak ktoś wie w czy problem proszę odpisać A może to wina

W VA mialem tam sterownik swiec i centralnego.

OPEL VECTRA C Zebrane usterki VC

Ponoć typowe często powtarzające się w VC problemy (przeszperane z wielu miejsc w sieci). Niektóre sam miałem niektóre są równiez dla mnie nowością objaw stukanie z przodu auta przyczyna źle umocowane końcówki sprężyn naprawa naprawa dostępna na gwarancji - na końcówki sprężyn nałożona zostaje plastikowa osłona przyczyną mogą być również łożyska mcpersona (wymieniane

Witam Mam VC 2003 r. 2.2 DTI. Moje problemy zaczęły się od pękniętej maglownicy. Wymiana pomogła na dłuższy czas (ponad dwa lata). Jakiś czas temu "padła" turbina - auto jeździło tylko w trybie awaryjnym. Jak się okazało problem stanowiła pęknięta gumowa rura (przewód wylotowy intercoolera) - w ASO 670zł kupione z ogłoszenia (około 40 różnych sprzedawców obdzwonione)

OPEL VECTRA C Problem z odpalaniem

Witam Posiadam Vectre 1.9 cdti i mam problemy z rozruchem po nocy.Troche poczytałem i w pierwszej kolejności wymieniłem sterownik swiec ale to nic nie dało.Ach przy rannym rozruchu pojawia sie chmura jasnego dymu.ostatnio spróbowałem odłaczyc czujnik temperatury . po jego odłaczeniu odpalił odrazu i tak jak pisaliście właczył się wentylator. Mam pytanie czy wymiana tego czujnika coś pomorze Pozdrawiam Robert

Przykładowe oferty części samochodowych opel vectra sterownik świec c

  • OPEL-CZESC Vectra Sterownik swiec zarowych 2.0 2.2 - Zabrze (100.00PLN)
  • OPEL-CZESC Vectra Sterownik swiec zarowych 2.0 2.2 - Zabrze (100.00PLN)
  • STEROWNIK ŚWIEC ŻAROWYCH OPEL VECTRA C 1.9 CDTI - Osiek (100.00PLN)
  • OPEL-CZESC Vectra Sterownik swiec zarowych 2.0 2.2 - Zabrze (100.00PLN)
  • OPEL-CZESC Vectra Sterownik swiec zarowych 2.0 2.2 - Zabrze (100.00PLN)
  • OPEL-CZESC Vectra Sterownik swiec zarowych 2.0 2.2 - Zabrze (100.00PLN)
  • OPEL-CZESC Vectra Sterownik swiec zarowych 2.0 2.2 - Zabrze (100.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi