części samochodowe nanodatex

opel vectra przepustnica kolektor

Pytania i odpowiedzi: opel vectra przepustnica kolektor

OPEL VECTRA B Olej w przepustnicy 1.6 XEL

Witam Czy moze ktos sie spotkal z takim problemem Otoz gdy sciagalem kolektor ssacy bo walnela mi opaska metalowa na gumowym dolocie przepustnica- kolektor ssacy to zauwazylem sporo oleju w tejze przepustnicy. Wiedzialem ze i tak mi zlopie olej ale sadzilem ze to wina pierscieni zbierajacych lub uszczelniaczy zaworow albo jedno i drugie . Teraz mam nadzeje ze nie bedzie trzeba dlubac w silniku

OPEL VECTRA B falujące obroty i dziwne odgłosy z silnika

Wiem wiem temat szeroki jak rzeka] opel vectra b 16 16V 97rok Witam. Przekopałem się przez wyszukiwarke ale nigdzie nie znalazłem odpowiedzi na takie dziwne zjawisko. Zaczeło sie od tego iż zaczeły falowac obroty silnika. po odpaleniu nie schodziły ponizej 1500 obrotów Myslełme zę się przestawił sterowanie. jeździłem dalej w takim stanie . Dwa dni potem objawy pogorszyły się przykładowo

Zobacz Kolektory ssące i EGR, układ recyrkulacji spalin do OPEL VECTRA

OPEL VECTRA Przepustnica z Omegi 2.6 do C20NE czy cos da

Witam czy taka przepustnica da cos poprawi to osiągi

Pakowanie większej przepustnicy krótko po co Większa przepustnica czyli więcej powietrza na wejściu a co dalej... tłoki wałek wydech zapłon paliwo takich modów nie robi się pojedyńczo. Tak jak drumin pisze.......... Szybki setup tłoki z xe wałek z 18e barany dobry kolektor ssący jakiś program i wtedy ma sens przepustnica a tak masz tylko dobry wpływ na swoje samopoczucie. PS. Zaraz

OPEL VECTRA Stożek

Witam nie wie ktoś może jak wygląda sprawa ze stożkiem na gazie w 1.8.Bo chciałbym założyć ale nie wiem czy warto kupować i czy wystarczy sam stożek czy trzeba cos przerabiaćprosze o pomoc

.....panowie ...ile Vectr jezdzi z rozerwanym dolotem ....potem tylko posty na forum ....ile koshtuje guma laczaca puche filtra z multecem....albo przepustnica kolektora ssacego nie podajamy w paranoje wink

OPEL VECTRA A pytanie o różnice w przepustnicy c20xe Odpowiedz juz znana

Witam odkopałem dziś kolektor z przepustnicą od na pewno c20xetylko zachodze sie w głowę dlaczego w "odnalezionej"przepustnicy motylek jest płaski( te kółko uchylne).a w moim c20xe na motylku jest bloczek taki pół księżyc na 2 śrubkach.domyślam sie ze prawdopodobnie kolektor pochodzi z mot 2.8 a ja mam mot 2.5..kolektor nie posiada tc.jeszcze jedna sprawa na odnalezionej przepustnicy

OPEL VECTRA B Wykrywanie typowych niesprawności w samochodach.

Tekst zapożyczony i myślę ze będzie bardzo przydatny dla naszego forum Oryginalna treść httpwww.elektroda.plrtvforumtopic149724.html Autor Darek112 Opracowując ten tekst opierałem się na Poradniku obsługi i naprawy samochodu Honda Civic oraz o swoje doświadczenia. Na pewno się przyda w codziennej eksploatacji naszych samochodów. Wykrywanie typowych niesprawności w samochodach Silnik

OPEL VECTRA B Wartości bloków silnik X20XEV i X18XE

Wartości bloków silnik X20XEV i X18XE - dla celów porównawczych. Wolne obroty Wybrany model>1996vectra-BSilnikX 18 XE Sterownik Klucz 16B Klucz 28F Ustawiony normalny parametr synchronizacji. VIN W0L000036T10XXXXXXX vehicleManufacturerECUHardwareNumber 90506365 RS systemSupplierECUHardwareNumber 2515D systemSupplierECUSoftwareNumber 21c21h25i systemSupplierECUSoftwareVersionNumber 0745 exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber

OPEL VECTRA B Syknięcie przy dodaniu gazu

Witammam pytanieczy przy dodaniu gazu powinno być słychać takie krótkie syknięcie przy przepustnicytak jakby gdzieś zasysał powietrzezaznaczę że dzieje się tak przy energicznym dodaniu gazuz góry dziękuje za podpowiedzi.

Więc jest tak...słychać to zassanie nawet przy zamkniętych drzwiach i masce silnika A tylko przy otwartych drzwiach to nie ma już wogóle problemu z usłyszeniem tego zjawiska Rodzi się więc pytanie kolektor dolotowy czy może gdzieś na dolocie powietrza między filtrem a przepustnicą A może jeszcze coś innego to powoduje Ma ktoś pomysł jak to sprawdzić A co z kolektorem wylotowym Jeśli

Zaras zaras...a po co zdejmować cały kolektor dolotowy skoro ta karbonowa guma jest łącznikiem między przepustnicą a kolektorem Z tego co kojaże to gdy była czyszczona przepustnica to tylko ona była odkręcana...czyli sama przepustnica...a kolektor był nie ruszany Może mi to ktoś wytłumaczyć

OPEL VECTRA C16NZ co z tego można zrobić uwaga dużo fotek

A wiec tak robię to co kiedyś chciałem zrobić wkładam głowice od innego silnika (C16LZ) która różni się znacząco od mojej np. okrągłymi kanałami dolotowymi kolektor dolotowy też pochodzi z tego samego silnika kolektor wydechowy to jest bajka pochodzi z silnik (C20XE) jest to kolektor 4-2-1 po małych adaptacjach wsadzę go do mojego silnika wałek rozrządu jeszcze go nie mam ale będzie

OPEL VECTRA B Vectra B 16 16V Y16XE gaśnie

Witam Wszystkich Problem dosyć znany i powszechny jednak nigdzie nie znalazłem konkretnych odpowiedzi co może być przyczyną owego zachowania mojego autka. Silnik jaki mam to 16 16V o symbolu Y16XE(nigdzie nie mogę znaleźć opisu takiego zachowania przy tym konkretnym silniku). Zatem do rzeczy Silnik kiedy jest zimny czyt. obroty 1000-1100 pali pięknie i równo. Problem pojawia się w momencie

X16XE byl montowany w tigrach i roznil sie tylko moca od X16XEL pare kucy wiecej brat ma taka i tak go swoja ex Viki killowalem jak chcialem az sprawdze z ciekawosci No fakt miales racje W 2000r na podstawie silnika X16XEL powstał Y16XE. Zmiany miały na celu spełnienie norm emisji spalin D4. Najważniejsze wprowadzone zmiany to - przeniesienie regulatora ciśnienia paliwa do baku (brak przewodu

OPEL VECTRA B układ dolotowy vectra b 1.6 16v kolektor

Witam mam zamiar przebudować nieco układ dolotowy w mojej viki tzn priorytetem jest skrócenie dolotu oraz usunięcie górnego kolektora ( czy raczej grzejnika) i zastapienie go. - inne modele samochodów z silnikami 1.6 xle Tigra Astra czy coś jeszcze...- czy z któregoś można dopasować górę do vectry Generalnie jestem przygotowany na zrobienie odpowiednie flanszypseudo kolektora- jednak jezeli mozna inaczej to wolałbym sobie zaoszczędzić pracy. Pozdrawiam

spoko projekt- jednak ja chcę się ograniczyc do budowy kolektora- mam zasadnicze pytanie czy w układzie 4-2-1 bo tak będzie mi najwygodniej- łączyć kolanka w takim samym układzie jak przy wydechu tj 1-42-3 czy też nie ma to większego znaczenia przy zasilaniu pod warunkiem zachowania tych samych odległości między listwa wtryskową a przepustnicą

Dziś w sumie wpadłem na dośc banalny pomysł odnosnie dolotu byc może nie ja pierwszy. Po co kombinować z przeniesieniem przepustnicy lub budować niemalże metrowy układ dolotowy skoro można zainstalować stożek zaraz za przepustnicą zostawiając oczywiście trochę miejsca na czujnik temperatury. zrobić boksa szczelnego na stożek zaraz za przepustnicą z doprowadzeniem zimnego luftu z

OPEL VECTRA B Szarpie jak stara łada - X16XEL

Siemka jestem Mikołaj Jestem szczęśliwym () posiadaczem Opla Vectry B 1.6 16v X16XEL z 1998roku z sekwencyjną instalacją Stag 300 na MagicJetach. Kupiłem moje autko jakieś pół roku temu. Niby okazja 7tysi. Przebieg 123tyś. Z gazem zadbana... Hamulce ATE zawias bilstein lemforder lukas. Filtry Knechta. Książka serwisowa no i po jakimś klubowiczu. Po zakupie wymieniłem rozrząd płyny

nowy aktualnie platynowo-irydowe do lpg 10. kable WN - nowe(bosch) podmieniane na inne nowe(ngk) i używki(beru) 11. cewkę WN - nowa podmieniana na 4 inne 2używane 12. zatkany kat - odpalane bez lambdy (dodatkowe ujście spalin) 13. zle wyregulowaną instalację LPG - regulacja na igłe 14. Rozjazd wartości BLM(chyba tak to się pisze) - brak wszystko igła 15. reset adaptacji z poziomu opelscanner

OPEL VECTRA Głowica wałek kolektor dolotowy z 1.8 do 2.0 8V

Głowica z 1.8E wałek z oznaczeniem B i kolektor dolotowy Moje pytanie brzmi nastepująco gdyz szukałem troche o tym i sie nie doczytałem Jedyne co znajdywałem to to ze mozna załozyc odwrotnie z 2.0 do 18 takie grat Czy potrzebne bedą mi jakies graty dodatkowo to tych zabawek Tazn zmiana kompa wiązki itd I czy takie zmiany poprawią cos w elastyce silnika w kolejnych planach jest kolektor rurowy z XE lekkie koło itd

się pokusić o adaptację zaworu ssącego do 18E. Na Calibra-team są podane nawet wagi zaworów. I wymiary też. Podawał ol3j będzie łatwiej szukać. Chyba jak pamiętam w moim temacie o corsie. Nie głowica jest niższa. Komora spalania jest niższa prawie 2mm. Jakby zplanowac ne tak żeby było jajo z komory spalania to będzie podobnie. ----------- Dodano ----------- Mały cytat z opel24

OPEL VECTRA C problem z motorem 2.2 DIRECT

Witam i serdecznie pozdrawiam. Może to nie to forum z uwagi na poruszanie się przez moją osobę Oplem Signum jednakże jak wiadomo te autko to w 90% VC. Silniczek to 2.2 DIRECT 16V - bez LPG. Długo z tym jezdziłem (obroty 600-700min delikatnie falujące w tych granicach) a że trochę aut się zjeździło to człowiek tak ma że wszystko musi chodzić sprawnie więc dotarłem do tacho. zaznaczam

OPEL VECTRA B przepustnica

witam dzis czyscilem przepustnice ale nie odkręcajac ja. zdjolem waz otworzylem przepustnice wziolem szczoteczke do zebow i spray do czyszczenia przepustnic i wyszorowalem dokladnie z zewnatrz krawedzie przepustnicy i okolo 2 cm gardzieli zaraz pod przepustnica i w mire jako tako wnetrze tj takiev 2 po bokach wzgorki i scianki no i dokladnie kanaly podcisnienia czy to wystarczy czy pobawic sie jescze

najlepiej jakbyś wyjął całą przepustnicę czyszcząc przepustnicę zamontowaną na kolektorze cały syf który zdrapiesz z przepustnicy dostaje się do kolektora a po odpaleniu silnika zostaje zassany wewnątrz a aby wymontować przepustnicę musisz odkręcić rurę dolotową a potem wężyki podciśnienia linkę gazu i odkręcić 4 śruby którymi przepustnica przykręcona jest do kolektora - po wykonaniu tych czynności przepustnicę masz na zewnątrz

OPEL VECTRA B gaśnie i szarpie na zimnym siln.

Witam wszystkich W poszukiwaniu odpowiedzi na usunięcie niedomagania w mojej Viki dotarłem w końcu na to forum. Rozpiszę się trochę ale chciałbym wszystko dokładnie opisać żeby ktoś mi mógł pomóc. Posiadał VB 1.8 16V 96 LPG II gen. W zasadzie długo się nie nacieszyłem moim autkiem. Jeździł super ale do czasu . Kupiłem do we wrześniu 2006 i już po 2 miesiącach pojawił sie

OPEL VECTRA C Vectra C - wymienilem swiece i wyczyscilem przepustnice i.... KLOPS

Witam zachcialo mi sie samemu wymienic swiece w vectrze. Instrukcje znalazlem u naszych zachodnich sasiadow na forum i nie wygladalo to na nic dziwnego. rozebralem pokrywe gorna i przerazilem sie ze jest tam "troche" oleju (zakladam ze to z domy) wiec postanowilem conieco przeczyscic bebechy. To samo zrobilem z przepustnica po czym ja rozmontowalem (czyli odlaczylem przewowdy i polozylem na

OPEL VECTRA B vectra b 1.8 syczenie przy nagłym wciśnięciu gazu

Mam problem a mianowicie gdy wcisnę szybko do oporu gaz to w pierwszym momencie wydobywa się jakby syk silnik na ułamek sekundy jakby się przydławia po chwili dopiero wchodzi na obroty gdy pracuje na wyższych obrotach i wcisnę tak samo gaz to syk tez jest ale nie zauważa się tego przydławienia. Podczas normalnego użytkowania nie zauważa się tego z tym tylko ze samochód podczas ruszania

OPEL VECTRA B odpowietrzanie 2.0 DTI

Mam silnik 2.0 dti i zamierzam zmienić przewody odprowadzające paliwo od wtrysków ponieważ zauważyłem ze już przeciekają i przy okazji przeczyścić kolektor dolotowy od czego zacząć i jak później w miare szybko i sprawnie odpowietrzyć pompe wtryskowa

witam wszystkich odpowietrzenie wcale nie jest takie trudne tylko nie można dopuścić do zapowietrzenia pompy wtryskowej Ja wymiane przewodów połaczyłem z czyszczeniem kolektora dolotowego (wierzcie mi jest to potrzebne bo to co tam było to szok) a wiec potrzebny sprzęt i materiały 1. przewód odprowadzający paliwo od wtrysków około 1 mb - 11 zł w sklepie 2. dwie uszczelki kolektora

OPEL VECTRA C Czym grozi jazda z cały czas otwartą przepustnicą 2.2 dti

Witam Czym grozi jazda z odłączonym wężykiem od podcisnienia znajdującym sie na górnym kolektorze ssącym. Nie ma sterowania przepustnicą.Do czego jest potrzebna przepustnica Jeżdżę tak 5 tys.km jest pełna moc i zadnych problemów. Silnik 2.2 dti vectra c Z góry dzięki

przepustnica w kolektorze otwiera kanały zaworów dolotu na niskich obrotach jest otwarty zawór dolotowy 1 cylinder (chyba dla lepszych zawirowań powietrza i lepszego spalania) na wysokich mamy pełne 16V dla lepszej wentylacji. Co mi przychodzi do głowy to to że na niskich może być gorzej może jakieś sadze robić czy coś...

OPEL VECTRA B Bloki pomiarowe X20XEV - sprawdzenie

Witam Mój samochód to co prawda Astra F ale z silnikiem x20xev także występował on częściej w vectrach niż w Astrach. Mógłby ktoś sprawdzić moje bloki pomiarowe Powód dla którego je sprawdzam to zbyt wysokie obroty na luzie czasami też pojawia się falowanie obrotów. Dodam też ze z kolei w lutym przy tych dużych mrozach miałem problem z zapalaniem- tzn. zapalał ale zaraz gasł

Porównaj sobie silnik taki sam pracuje wzorcowo na uwagę zasługuje niska wartość przepływki przy tych obrotach i sonda ale to jest zapis w danym momencie lepiej sprawdzać to na żywo. Dane z bloków pomiarowych Napięcie akumulatora14.0 V żądanie miganiaNieaktywne 12V Urządzenie unieruchamiająceAktywny Sygnał urządzenia unieruchamiającegOdebrane Prędkość silnika928 obrmin Przekaźnik

OPEL VECTRA Większa przepustnica w silniku 1.8

Witam Szuałem w opcji forum podobnego tematu ale nic nie znalazłem jesli przeoczyłem to z góry przepraszam> Chodzi mi po głowie pomysł wsadzenia większej przepustnicy do silnika C18LE jest to silnik w espero pokrewny do vectry C18NE. chciałem sie zapytać czy nikt z was już tego nie robił Niedługo mam zamiar oddać kolektor ssący do obróbki (polerowanie wygładzanie itp.) i chciałbym

dzieki za podpowiedź kolektor od 18ESE to chyba ten który byl zakladany w kadecie gsi tym 115 konnym a może wiesz jaki kolektorprzepustnica wystepowala w 20SEH Wiktor

OPEL VECTRA C VC 2.2 dti - silnik gasnie i nikt nie wie o co chodzi

Może ktoś jest w stanie mi pomóc. Mam VC 2.2 dti kombi rocznik 2004. Od jakiegoś czasu po odpaleniu silnika pojawiał mi się samochód z kluczykiem na wyśwetlaczu i po kilku-kilkunastu sekundach gasł i wszystko było OK. Po jaikimś czasie zdażalo się sporadycznie że w czasie jazdy silnik się dławił tracił moc ale po chwili zaskakiwał i jechał dalej. Po wizycie w ASO stwierdzili że

Uff... Jest diagnoza. Część błędów pokazywało na świece żarowe - z 4 szt. 2 padły - wymieniłem komplet (na wszelki wypadek). Ale najważniejsze przyczyna gaśnięcia samochodu to kolektor ssący górny (przepustnica) niestety drogi. Nówka w serwisie opla 1483 zł. Wymieniam całą. Ktoś mi doradzał że można tylko czujnik na tym kolektorze wymienić (jeden z dwóch - ten który można

OPEL VECTRA A Błędy 333545. Opel Vectra 16 1993r

Witam. Wymigało mi takie błedy. 33-Czujnik cisnienia w kolektorze- Za wysokie napiecie. 35-Silnik krokowy- Niewłasciwa liczba kroków. 45Sonda lambda -sygnał mieszanki bogatej. I teraz mam pytanko co zrobic zeby było ok Dodam ze faluja mi obroty az silnik zgasnie.

oj Maniek Maniek bład 33 dotyczy map sensora nie czujnika temp Błąd występuje gdy silnik pracuje na biegu jałowym przepustnica otwarta poniżej 2% ciśnienie bezwzględne w kolektorze ssącym powyżej 840hPa Wartości wymagane przy zatrzymanym silniku i włączonym zapłonie napięcie w zakresie 42..53V przy silniku pracującym na biegu jałowym napięcie w zakresie 08...17V Po rozpoznaniu kodu

OPEL VECTRA C Pomocy usterka układu elektroniki silnika

Wczoraj jechałem w trasie i po przekroczeniu około 150 kmh zapaliła mi się kontrolka samochodzik z francyskim kluczem czyli usterka w układzie elektronicznym silnika. Zatrzymałem auto zgasiłem i odpaliłem ponownie i zgasła. Dalej jechałem przez kilkadziesiąt kilometrów około 120-130 kmh i nie zapaliłą się. Dzisiaj rano też jechałem do pracy wolniej oczywiście około 50-60 km i nic

Witam Może ktoś ma jakiś pomysł Błąd P0638 5a lub 5b Potencjometry przepustnicy -na 999% sprawny kupiłem ich kilka jak jeszce była taka możliwośc i na wszystkich to samo. Robię test op-com przepustnica w oklicach 4% lecz co jakis czas wyskakuje przepustnica 65-90% i dławi samochód. Poodłączeniu białego wążyka od nadciśnienia przy kolektorze ssącym samochód jeżdzi bez problemów

OPEL VECTRA kolektor i przepustnica z 30 do 25

Taki plan mi w głowie zaswitał widział ktos gdzies takie rozwiazanie Do przepustnic mozna by doprowadzic 2 stozki albo puche przerobic i dwoma gumami doprowadzic tylko co wtedy z przepływka Da rade zestroic 2 naraz

u mni juz lezy kolektor z doloem od omegi 3.0 i bedzie niedlugo zakladany.tzn kolektor bo dolot bedzie kombinowany.w omedze z dwoch przepustnic ida dwie rury ktore schodza sie w jedna(plastik-korytko).ztego plastiku wychodzi juz jedna rura i na niej jest przeplywka.ja buduje troche inny dolot(dzieki Ilku) i dlatego jeszcze nie montuje kolektora z rurami.bo ten juz lezy razem z nowymi uszczeleczkami z ASO

OPEL VECTRA A nieszczelna odma i zacinajaca sie przepustnica

jakiez bylo moje zdziwienie gdy zabralem sie za zlokalizowanie zacinajacej sie linki gazu. przepustnica zacina sie o krawedz scianki i linka nie daje rady jej pociagnac wiec mam obroty do 2 tysi i nagole strzal ostry (musze mocno nacisnac gaz) czy to dojechana przepustnica a moze fabrycznie powinien byc ogranicznik anty-oparciowy drugi problem po zdjeciu przepustnicy to kaluza oleju w kolektorze fakt

OPEL VECTRA A uszczelki wtrysku

witam kolegów Prośba nietypowa - czy ktoś z was wymieniał uszczelki we wtrysku tzn. między przepustnicą i kolektorem i między przepustnicą i korpusem wtryskiwacza W serwisie Opla krzyknęli mi prawie 6 dych za papierowe a mam pewne doświadczenie w zabawie z klingieritem więc wolę te uszczelki zrobić sam. Czodzi mi o to czy ktoś mógłby odrysować kształt jak ma gdzieś stare i przesłać

OPEL VECTRA C 2.0 DTi błąd przepustnicy

Witam Od pewnego czasu ma problem z moja vectra C 20 Dti. Pare razy gdy jechalem w trasie zapalal mi sie check i auto tracilo moc. Musialem sie zatrzymac wylaczyc silnik i ponownie uruchomic. Powtarzalo sie tak wiele razy ale po dluzszym postoju autko smigalo bez usterek. Przez ostatnie 3 miesiace przydarzylo mi sie to 4 razy. Ale ostatnio dzieje sie to coraz czesciej. Bylem w oplu i stwierdzono blad

i po trzecie w 1.9 podobnym błędem i identycznymi objawami cechuje się błąd komory wirowej. Nie pomaga żadna kalibracja pracy serwa sterującego uchylnymi klapkami w dolocie o wgrywaniu nowego softu nie wspominając. Problem jest czysto "mechaniczny" Błąd tak na prawdę likwiduje się wymianą całego kolektora dolotowego (akurat przepustnica pozostaje stara). Nowy kolektor (opel

OPEL VECTRA C szarpnięcie przy dodawaniu i ujmowaniu gazu

W mojej Viki wczoraj zaobserwowałem a raczej wyczułem taką oto reakcję. Kiedy rozpędzę samochód do powiedzmy 60 kmh i zdejmę nogę z gazu da się wyczuć takie lekkie szarpnięcie jak gdyby"rozłączenie napędu" a gdy dodam gazy czuję jakby "załączenie napędu". Gdy tak samochód się tocz z góry powiedzmy z taką predkością jak wyzej lub wyższą i delikatnie zdejmę

Wystarczylo wyslac mu stary albo poprosic o nowy za wieksza oplata (kaucja) pozniej odeslac stary i zalatwione Ano slyszalem ze po wymianie kolektora dolotowego auto zapier... szczegolnie w niskich partiach obrotow gdzie po jakims czasie zalapuje mula i dopiero jazda ponad 2000 2500 daje radoche Cholera ja narazie inwestuje 25zl w blaszke przed EGR za darmo w garazu wyczyszcze go przepustnice

OPEL VECTRA B falujace obroty (

Witam dzis wrocilem od mechanika i nadal to samo wyczyscil mi przepustnice i silniczek krokowy pomoglo tylko w ten sposób ze obroty juz do dołu nie faluja w granicy 500-1000 tylko trzyma duze obroty okolo 1500-1800 poczym jak zatrzymam samochod to po kilku sekundach spadaja na 800 i trzymaja tak co moze byc przyczyna swiece wymienione przewod od filtra powietrza tez nowy bo byl pekniety problemow z odpalanie nie ma ssanie sie wlacza i wylacza i obroty stoja do poki nie rusze samochodem

Poprzedni post został utworzony 10-02-2013 o 0933 ---------- httpwww.youtube.comwatchvwqeuPOhs-Ys ---------- Post dodany 16-02-2013 o 1307 ---------- Poprzedni post został utworzony 12-02-2013 o 1938 ---------- takie cos wyszło z kompa OP-COM 100219a - program diagnostyczny pracujący w środowisku Windows Data i czas>16022013. 115705 Dane serwisu hkj Wybrany model>1996 (T)vectra-BSilnikX

OPEL VECTRA B X18XE szarpaniie

Witam mam problem z swoją vectrą b x18xe. Jak się silnik zagrzeje to czasami zaczyna chodzić na trzy tłoki. brak błędów. a to dane z opcoma Dane z bloków pomiarowych Napięcie akumulatora13.7 V żądanie miganiaNieaktywne 12V Urządzenie unieruchamiająceAktywny Sygnał urządzenia unieruchamiającegOdebrane Prędkość silnika832 obrmin Przekaźnik pompy paliwaAktywne 0V TPS sygnał (potencjometr

OPEL VECTRA B Kłopoty z obrotami X20XEV

Witam Wszystkich jestem nowy na forum wiec prosze mi wybaczyć moje jakiekolwiek błędy (staram sie robić ich jak najmniej ). Wiem że na forum jest sporo postów które opisują problemy z obrotami w vectrze .Jednak żaden z nich nie odpowiada w 100% mojemu przypadkowi. W moim aucie vectra b 2.0 16v 1997 rok a dokładnie w jego silniku występuja nierówne obroty .Pomimo wielu starań problem

z serią podobnych problemów i setką rad w głowie z różnych forum. Zaczniemy od Nubiry nie koniecznie nie na temat. Pojawił się problem z obrotami które nie schodziły poniżej pewnej wartości (coś koło 1500) silnik sobie wył ludzie na światłach dziwnie patrzyli na użytkownika wyjącego silnika. Przytkana była odma przy okazji silnik krokowy wyczyszczony- efekt zniknął. vectra

OPEL VECTRA B Przepustnica w X16SZR

Witam wszystkich vectra B 97 silnik X16SZR zagazowana. Chcę dokładnie wyczyścić przepustnicę gdyż od gazu zebrało sie trochę syfu. W dodatku przepustnica z zewnątrz jest troche uwalona gdyż cieknie gdzieś przez uszczelki. I tu moje pytanie jakie kupić Z jednego sklepu otrzymałem info że potrzebuję "uszczelki urządzenia wtryskowego Multec - dolna (do kolektora ssącego) i górna"

OPEL VECTRA B Po czyszczeniu przepustnicy błędy

Jak w tytule po złożeniu do kupy wyskoczyły dwa błędy. 1120 -uszkodzenie korpusu przepustnicy - nieszczelności okey mój błąd słabo dokręcone. Ale kod 0105 -nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia MAP nie wiem co jest nie tak podłączone tak jak poprzednio. Co zrobiłem nie tak a może to przez to czyszczenie. Może jest to spowodowane błędem 1120 Jak można to prosze o pomoc. I

1 - Zawor EGR powinien byc podpiety przewod. 2 - Zaworek zwrotny i chyba elektrozawor do EGR 3 - Zawor zwrotny serwa hamulcowego pod zadnym pozorem nie odlaczaj tego 0105 -nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia MAP Na kolektorze dolotowym jest czyjnik MAP jest to czyjnik podcisnienia ssania. Zobacz czy dobrze podpioles do niego wtyczke jesli tak to wyjmij go z kolektora (dwie sroby ) wsac w

OPEL VECTRA Większa moc 1.6i

Witam czy ktoś może mi doradzić jak zwiększyć moc silnika bez jego wymiany w vectra B 1996r 1.6 i ( np czy jest możliwość zwiększenia mocy poprzez wałek rozrządu)

C16SE z tego co wiem ma inne kanały do kolektora dolotowego także trzeba by mieć - głowice - wałek rozrządu - kolektor dolotowy - listwę wtryskową z wtryskami - przepustnica - ECU z wiązką - nie wiem jaka jest pompa paliwa w X16SZR ale jak jest nisko ciśnieniowa to do zmiany. kolektor wydechowy chyba też jest inny C16SE Typ R4 Sterowanie OHC Liczba zaworów 8 Średnica tłoka (mm)

OPEL VECTRA Swap 1.6 >3.0

Witam. Szykuje się mi SWAP co jest potrzebne oprócz wiązki silnika skrzyni i sanek Ma ktoś jakiś schemat jak to wszystko podłączyć Proszę o wszelkie porady

Uszczelkę miski olejowej - mam. Uszczelki kolektorów wydechowych - mam kolektory zaspawane ECO dziurki. EGRa nie ma. Krokowiec i przepustnica przyklejone kiedyś przy szukaniu nieszczelności. Uszczelka podstawy kolektora Te takie pomarańczowe W tym plastiku

OPEL VECTRA A Problem po odpaleniu przy zimnym silniku

Witam. Mam nastepujący problem z Vectrą A (C18NZ) kiedy odpalam rano auto muszę dodać gazu.Jak już odpalę muszę potrzymać silnik na wyzszych obrotach około 2 minut bo inaczej zgasnie.Czasem jest tak że odpalam bez dodawania gazu i chdzi na bardzo wolnych obrotach jak dodam gazu i puszcze to lubi zgasnąć. Problem występuje tylko razo na zimnym silniku.Silnik nie pokazuje błędów.Auto

mało tego trzyma ładnie 1100 obrotów a po nagrzaniu 900. Cieszyło mnie że udało się mi w końcu rozwiązać problem ale to był dopiero początek nowości. Ustało zupełnie szarpanie przy jeździe na niskich obrotach(35kmh na czwartym biegu i nic nie szarpie) ustało szarpanie przy zmianie biegów. I najlepsze na koniec to fakt że auto się odmuliło. Nie wiedziałem jak powinna jechać vectra

OPEL VECTRA C PORADY Vectra C Zasady post 1

W tym temacie proszę o konkretne opisy wykonywania poszczególnych czynności- żadnych pytań. Jeśli ktoś znalazł błąd to proszę o PW. EDIT MIKE zeby nie było zbędnych dyskusji watek pozostaje zamkniety. W celu dodania posta prosze o kontakt do modera dzialu Zasadniczo mile widziane porady nietypowe niestandardowe.

Witam . załączam efekt pracy mojego taty i mój - kilka fotek z czyszczenie egr i kolektora w VC 2.2DTI. po wyczyszczeniu samochód smiga super VC 2.2DTI 2002r okolo 127 tys. glowny powod naszym zdaniem takiego wygladu to konsekwencja zepsutej turbinki ktora pociagneła olej z silnika... Mozna odniesc wrazenie iz jest wszystko troche "zaniedbane" ale silnika sie nie czysci a podczas pracy

OPEL VECTRA C 1.9 CDTi 120KM szarpie przy ok1700 i 2500obr (EGR)

Witam miesiąc temu samochód stracił moc do 2000obrotów - powyżej szedł jak strzała. Tech wykazał problem z EGR. EGR został wymieniony na nowy Pierburga. Teraz auto raz na jakiś czas poszarpuje przy ok 1700obr lub przy 2500obr. Poszarpie 23 razy (ok 1sekunda) i jedzie dalej. Tech nie pokazuje żadnego błędu. przepustnica wyczyszczona. Filtry wszystkie powymieniane na GM-owskie. Mam wrażenie że gdy silnik osiągnie 90stopni dolegliwość zanika. Przebieg 107tkm.

Ramon59 polecam Ci watek na drugim forum o Oplach - vectra Klub Polska w dziale VC - silnik - EGR Jesli Twoj mechanik czyscil tylko czesc mechaniczna to problem moze tkwic w czesci elektromagnesu ktora sie rozbiera tez - rozwierca. Mowisz ze dales nowy EGR i on tez nie dziala sprawnie - wiekszosc EGRow nowych jest nieszczelnych w czesci mechanicznej - nalezy uzyc pasty diamentowe (tej samej co do

OPEL VECTRA C vectra 3.2 moc mniejsza niż seryjnie

Witam szukam jakiś sensownych wyjaśnień dlaczego moja vectra 32 seryjnie powinna posiadać 211 koni a dziś na hamowni wynik 3 razy sprawdzany z niedowierzaniem to ledwo 180km komputer nie pokazuje żadnych błędów czekam pomoc

Co do spadku mocy moja wanna też ostatnio coś się zamuliła. I faktycznie zasyfiony kolektor i EGR z przepustnicą mogą mieć wpływ na to. Ostatnio ściągnąłem wąż z przepustnicy i wsunołem palec do srodka żeby sprawdzić co tam jest. Po wyjęciu palca aż się wystraszylem taka smoła i już nie myśle co jest w kolektorze. Także przy najbliższym wolnym weekendzie wiem że czeka mnie czyszczenie tych narządów

OPEL VECTRA B Jakie są objawy walnięcia uszczelki w kolektorze dolotowym

wirtam wlasnie pan jeszcze jedno pytanie jakie sa objawy pękniecia uszczelki w kolektorze dolotowym autko to vectra b 1.8 mam ja niecaly rok i teraz jak przepustnica otwierana jest natychmiast( nagły gaz do dechy) słychać jakiś chwilowy świst w gażniku wydaje mi sie że tego wczesniej nie bylo świst słuchac jak podniose maske i dodaje gazu ręcznie wtedy odgłos jest wyrażniejszy jak dodaje

OPEL VECTRA C Z18 xer 18 mpi

Dzień dobry na początku chciał bym się z wami przywitać i pozdrowić bo jestem tu nowy. Posiadam samochód z silnikiem 18 MPI Z18XER i mam z nim problem i bardzo proszę o pomoc. A więc po odpaleniu przy zimnym silniku obroty falują nie równomiernie autem nie da się ruszyć bo gaśnie kiedy przytrzymam pedał gazu wciśnięty wchodzi na wyższe obroty i utrzymuje je równe. Po zdjęciu nogi

OPEL VECTRA C szarpie (nie EGR ani kolektor). Pytanie o warsztat (Wawa)

Witam niestety moja viki zaniemogła. Szarpie od dłuższego czasu. Czasami potrafi zgasnąć. Na początku zdarzało się to rzadko (pierwsze zgaśnięcie w trakcje dojazdu (postoju właściwie) na rondzie - okolice marca br. Później zaczęło szarpać. Początkowe wartości obrotów - około 1700min. Z czasem się to nasilało. Próbowałem zalewać STP i lepszą ropą (z nadzieją że to pomoże).

Cześć Mike szukałem na forum P1112 ale to nie ten błąd. Wszystkie wątki o szarpaniuEGR głęboko przestudiowałem ale to nie odpowiada na moje pytanie i niestety nie rozwiązuje problemu. Dlatego zdecydowałem się na założenie nowego wątku. Dzięki Blaszce okazało się że problem jest z przepustnicą. Tech wywala błąd Po skasowaniu i uruchomieniu silnika pojawia się znów. Winna przepustnica.

OPEL VECTRA C Achtung Opel

Czyli jak sobie Opla kupiłem. Jest rok 2009 czerwiec znajomy mówi wiesz opel wprowadził na rynek Insignie i wysprzedają Vectre C. Można wyrwać ostatnie sztuki niemal po kosztach. Myślę sobie escort mi się sypie rdza go zjada może czas zmienić auto. Chciałem kombi szukałem po dealerach i znalazłem w Warszawie nówka nie śmigana rok produkcji 2008 nowa świeża vectra &8222C&8221 19 CDTI

Bo vectra to szmata. Moja już po 2 miesiącach zasłużyła sobie na taki przydomek zostawiając nas z żoną na urlopie z dala od domu z wyładowanym akumulatorem pod lasem na zadupiu totalnym po awarii alternatora. Tak czy owak - lubię to auto. Bo mi się podoba wizualnie (srebrna OPC-line) Aktualnie do podziwiania u mechanika. Wymiana turbosprężarki na nową P Tak na wszelki wypadek bo wszelkie

OPEL VECTRA B dym zalana przepustnica i zero mocy

Witam Mam taki problem mianowicie autko zaczęło mi ostro dymić na niebiesko a obroty nie chciały w ogóle sie podnieść po wielkich próbach udało mi sie podjechać do domu max 1-2 tyś obr. kiedy rozkręciłem kolektor dolotowy okazało sie że jest cały w czarnym smarze oleju tak samo i przepustnica . Poczyściłem wszystko razem z krokowcem i EGR pojeździłem parę kilosów i znów to samo Help

Przykładowe oferty części samochodowych opel vectra przepustnica kolektor

  • OPEL VECTRA C 2.2 DTI DTR PRZEPUSTNICA KOLEKTOR - ZIELONA GÓRA (29.00PLN)
  • OPEL VECTRA ASTRA 2.0DI 82KM KOLEKTOR PRZEPUSTNICA - Kielce (49.00PLN)
  • OPEL VECTRA C 2.0 DTL KOLEKTOR SSĄCY PRZEPUSTNICA - Czechowice Dziedzice (39.99PLN)
  • OPEL VECTRA B 99R 2.5 KOLEKTOR SSACY PRZEPUSTNICA - SKWIERZYNA (200.00PLN)
  • Opel Vectra C 2.0 DTI kolektor ssący przepustnica - Legnica (30.00PLN)
  • OPEL VECTRA C 2.0 DTI PRZEPUSTNICA KOLEKTOR - Puławy (30.00PLN)
  • Opel Vectra B 2,5V6 kolektor ssący z przepustnica - Mrągowo (120.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi