części samochodowe nanodatex

opel vectra prostownik c b

Samochody związane z zapytaniem opel vectra prostownik c b

Pytania i odpowiedzi: opel vectra prostownik c b

OPEL VECTRA Dobry ten prostownik

Co sądzicie o takim prostowniku Wczoraj niespodziewanie padł mi akumulator w VB przez godzinę grało radio auto było na zapłonie biegu wstecznym (światła cofania) i z otwartą klapą (światła wewnętrzne) ładowała się też nawigacja. No a godzinę później nie mogłem zapalić i z pomocą przyszli życzliwi panowie z prostownikiem. Dziwne to dlatego że grałem już radiem i ładowałem

Oczywiście bynajmniej nie zagotujesz elektrolitu. Ale nie ma co kolegi straszyć że prostownik może być za mocny bo i tak nie będzie takim prądem ładował choćby nawet kupił 100A. To jest po prostu maksymalna wydajność prądowa zespołu prostowniczego. W realu wygląda to najczęściej tak że ładowanie zaczyna się od kilku A na początku i dosyć szybko spada. Na dodatek współczesne

Ja mam chęć na taki prostownik ale nie aż tak mocny. 15A to troszkę za dużo. Nie mam zamiaru ładować ciężarówek. httpallegro.plporzadny-prostowni...103335948.html prostownik z szybkom ładowaniem to już od 150 zł.

Tak jest tylko napisane. Ile te 120Ah ako będzie ładował ten prostownik rok. Każdy 1A prostownika to 10Ah akumulatora. Jak tak kupuje prostowniki.

Mylisz się bo nawet jak podłączysz prostownik o mocy 1A do akumulatora 100Ah to bezpiecznik nie spali się.prostownik nie da więcej prądu niż jest to przewidziane przez producenta. Bezpiecznik zadziała wtedy kiedy na przykład zewrzesz ze sobą zaciski i - ale teraz większość prostowników ma już inne zabezpieczenia żeby nie trzeba było co chwile bezpieczników wymieniać. Ktoś tutaj

OPEL VECTRA ładowanie prostownikiem

Po ostatniej awarii paska kiedy to wyładowałem aku do zera on ciągle nie może dojśc do siebie. Niestety ostatnio jeżdżę tylko krótkie odcinki po mieście i nie ma jak się podładować dobrze (ostatnio nie odpaliłem auta po 5-min zostawieniu na światłach) Wygrzebałem więc od znajomego z piwnicy jakiś stary ale ponoć sprawny polski prostownik. Ponieważ nie ma on zadnych wskaźników

to że jest napisane bezobsługowy to nie znaczy ze nic nie można (trzeba) przy nim robić - jak ci się rozładował na maxa to możesz zastosowac moją metodę - u mnie skuteczna i sprawdzona właśnie na prostownikach bez żadnych zabezpieczeń ustaw akumulator i prostownik w dobrze wentylowanym pomieszczeniu (najlepiej garaż lub piwnica) i przed podłączeniem wykręć korki zabezpieczające

możesz spokojnie taki prostownik jak masz podłączyć i nic się nie stanie 63 A to jest max .prąd którym ten prostownik ładuje akumulator z czesem ładowania pobiera tyle prądu ile potrzebuje czyli jak jest wyładowany do zera to jak podłączysz prostownik aku będzie pobierał max.prąd 63A i jak się będzie ładował to prąd ładowania będzie malał. Jak akumulator będzie naładowany

Jeszcze jedna sprawa. Akumulator rozładowany do 0 nigdy nie będzie miał już swoich właściwości. Max bezpieczny prąd ładowania akumulatora to 01 x pjemność akumulatora w Ah. Jeżeli akumulator jest FAKTYCZNIE BEZOBSŁUGOWY to próżno w nim szukać korków i wskaźnika elektrolitu. Jedyne co może tam być to wskaźnik naładownia. Nie należy się dziwić po całkowitym rozładowaniu że co jakiś czas będzie trzeba podłączać prostownik. Pozdro olo-70

OPEL VECTRA mam problem z prostownikiem

witam kupilem wczoraj prostownik naladowalem pierwszy aku i bylo ok dzis jak podlaczylem drugi to zmperomierz zaczal mi skakac raz z 0 raz na 6 i nawet nie wiem czy sie laduje co to moze byc i comoge z tym zrobic

sprawny jest ten co sie naladowal prawidlowo byl uzywany w lato i bylo ok. a ten z ktorym mam problem to jest aku ktory ma nawet nie pol roku kupiony nowy. a laduje bo na swiatlach zem zostawil i sie rozladowal i byl slaby. oba aku maja elektrolit w sobie prawie pod korek. czyli co zostawic prostownik podpiety tak jak jest i niech laduje a podpiety plus do plusa minus do minusa

dziwnie to wygląda.... A prostownik ma regulację prądu ładowania.

nie prostownik ma jedynie potencjometr i krokodylki do zaczepienia. myslalem ze moze plynu brakuje to zem uzupelnil ale i tak dupa jest na gwarancji wiec moge go oddac. a moze tak zachowuje sie jak jest totalnie rozladowany mnial ktos podobny problem.

no nie wywaliło elektrolitu. akumulator naladowany ladowal sie caly dzien a to ze skakalo to sie okazalo ze to byla funkcja zeby nie rozwalic akusa i ladowal go i przerywal jak akumulator osiagnal odpowiednienapiecie to prostownik przechodzi do pracyciagłej i ładuje caly czas akumulator. tak czy siak jest naladowany kreci ze hohoh pozdrawiam

OPEL VECTRA A Czy akumulator trzeba wyjmować przy ładowaniu prostownikiem

Tak jak w temacie. Mam Vectrę 17 diesel prawdopodobnie za duży nieco akumulator - taki jakie stosuje się w td i zimą muszę go doładowywać. Czy muszę go każdorazowo wyjmować zakładając ze będę go lądował przez noc w garażu jak będę w pracy. Odłączam klemy odkręcam korki i mogę podłączyć czy grozi to w jakiś sposób pożarem i lepiej stawiać na półce z boku auta. Nie za

Brak logicznego sensu wozić za duży akumulator Ten nadmiar jego masy musisz darmo przewozić a niczemu to nie służy Powoduje niesymetryczne obciążenie auta i zbędne dodatkowe zużycie paliwa. 1. Musi on być o dużo za duży jeśli trzeba go doładowywać chyba że auto jest rzadko używane i to na krótkich odcinkach. 2. Nie jest konieczne usuwanie ogniwa z auta podczas ładowania chyba że

Akumulator jest już 3 letni prąd ładowania jest ok - 142 - 145 akumulator prąd trzyma. Latem nie ma z nim problemu. Jeżdżę dokładnie na krótkich odcinkach z włączonymi światłami i z reguły nawiewem dodatkowo mój alarm tez jest dosyć prądożerny. W wakacje po pozostawieniu samochodu w garażu na dwa tygodnie rozładował go do zera. Akumulator ładuję prostownikiem z marketu - 4 ah

OPEL VECTRA C prostownik 60Ah

Mam pytanie czy prostownik na którym widnieje że ładuje od15 do 60Ah da radę naładować akumulator 70aha i jeszcze jedno mam aku opla niby bezobsługowy czy ma on odpowietrzniki do rozgazowania bo pod naklejką widzę coś jakby korki.

Nie rozumiem jak prostownik może ładować do określonej pojemności Jeżeli będzie napięcie na akumulatorze to znaczy że będzie pobór prądu - będzie ładownie. Wydaje mi się że chodzi o regulacje prądu ładowania od 15 do 60A. Przy czym stara zasada mówi że ładujemy prądem który jest 110 pojemności... Jeśli się mylę to mnie poprawcie. Bo jestem pewny o tym co napisałem powyżej.

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi